Witam, jeżeli to beda owe wtryskiwacze ściągnij górny plastik klawiatury i odpal auto, moze juz zobaczysz jak paliwo przedostaje sie do atmosfery -jezeli nie za filtrem podłącz wąż z powietrzem i podaj cisnienie w układ paliwowy wtedy na 100% pewne zobaczysz na którym gniezdzie wyrzuci opary, jezeli juz zaobserwujesz nie zawsze to tuleja, mozliwosc...
witam dokładnie sprawdź pompo wtryski bo zdarza się ze pękają, jeżeli są sprawne i pompa tez to mogła niestety pęknąć glowica
Szklana kula się zepsuła? Sprawdzone takie rzeczy jak chociaż czy dostaje paliwo?
Podłącz pompkę bezpośrednio pod bańkę z paliwem i przezroczysty wężyk i zobacz czy po godzinie cofa paliwo.
dokładnie
Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
Nawet na wschodzie mają lepsze, na tureckim paliwie 1500km na baku mi wyszło za mną jechał kolega skoda superb z wynikiem 1400 na baku ale paliwo było droższe niż u nas
Witam.Mam iveco stralis 420 e5 z 2008 roku.Auto traci moc pod górki i zachowuje się jak by zamarzało paliwo a jest dodatnia temperatura.Wie ktoś co to może być za przyczyna?Znalazłem takie błędy RFC DTM F1 FMI 05 OC 0078 ACT Y.Auto było na serwisie ,ale nic nie znaleźli.Twierdzą,że może być coś z adblu.
Na pewno nie diagnozowali EAZY tylko czymś innym, stralis ma przejechane ok 500 tyś km, tłumik był czyszczony a wtryski nie ruszane. Błąd dotyczył czujnika na listwie i na pompie , po wymianie problem zniknął auto rwie do przodu ale załadowany na max idący pod górę czasem potrafi się zakrztusić tak jak by zabrakło mu paliwa a przy tym czasem stuknie...
Poszukaj na forum jak się ustawia rozrząd w cursorze, chodzi o to czy podołasz przy składaniu. Jak płyn do oleju to pewnie przegrzany nie raz i oringi na tulejach. W głowicy raczej nie ma drogi no chyba że sama uszczelka jakimś cudem. Zainteresuj się czy paliwo do płynu nie idzie bo to po przegrzaniu jest możliwe.
Witam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi. Nie pisałem ponieważ czekałem na pompowtryski, zamontowałem i to samo, strzały w tłumik. Pomyliłem się , silnik to F3B euro 3. Paliwo wymienione. Jutro przyjedzie kolega który potrafi ustawić wałek rozrządu. Pytanie tylko czy sam mógł się przestawić? Śruby wałka sprawdzone.
Co ty zmieniłeś końcówki wtrysków jak w starym pezocie? Były ustawione luzy zaworowe i pompowtryski? Sprawdź korpus turbiny czy nie jest uszkodzony, sprawdź przyleganie flanszy rury z intercoolera, zobacz czy dwie śruby M8 nie są luźne lub odkręcone - te które trzymają dolot kolo ramy. Zobacz czy nie ucieka ci powietrze z zaworu vgt, sprawdź obroty...
Okazauje sie ze uległ uszkodzeniu komputer body. Znajduje sie on przy bezpiecznikach. Po wymianie na nowy działaja kierunki wycieraczki długie swiatła.
Zrób regulację zaworów i pompowtryskiwaczy. Na pewno pomoże a nie zaszkodzi
Za mało informacji. W ogóle nie reaguje ? a może cykl odpalania rozpoczyna się tzn dmuchawa załącza się później pompka\ wody później cyka pompka paliwa.
Czy w momencie rozruchu na cewkach pompowtrysków powinno znajdować się napięcie ? A jak paliwo zostanie podane jeśli nie otworzy się wtrysk.... oczywiście ze tak, zrób tak weź lampkę LED-ową np. z oświetlenia obrysowego (tylko i wyłącznie LED żadnych żarówkowych) podłączaj kolejno do przewodów od wtryskiwaczy podczas próby uruchomienia auta jeśli sterownik...
Czyli co? Mimo tego, że nie dymi i nie ma zauważalnego spadku mocy to wskazujesz na pompowtryskiwacze?
Ad blue jest odlaczone, wstawiony modulator do tych testów, dziś ominąłem filtr wstepny,zbiornik, podgrzewacz, podpialem paliwo na krotko do pompki wstepnej, zero roznicy, zaraz jade z tłumikiem. Musze zainwestować w zegar i sprawdzić ustawienie rozrządu może faktycznie, bo juz zaczynam wątpić w najbardziej oczywiste rzeczy. No te regulacje na bank...
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Zbiornik nowy, przewody też. Układ jest tak czuły że położy go nawet 20-50 gram diesla. Zaworki były z 2 pompy. I bez całkiem nowych się nie obejdzie. Jeśli nie ma odpowiedniego ciśnienia przy pewnych obrotach pompy, układ SCR zatrzymuje się. Jeśli zdobędę numery zestawu wyłożę w tym poście. Jak na razie Bosch nie wprowadził do handlu takich zestawów,...
Auto już przyjechało okazało się że był nieszczelny uklad paliwowy i pękło przy turbinie to ramie od kierownicy turbiny.Tema zakończony.
wymieniłem czujnik i dalej to samo na zimnym dobrze a jak się rozgrzał zaczął szarpać a potem stracił moc,wygląda to tak jakby dostawał za mało paliwa(pali się kontrolka żółta silnika i ECM 99)
Witam od pewnego czasu moje Iveco Stralis 400km 2005r stało się dużo slabsze filtry paliwa i powietrzne zmienione filtr podciśnienia turbiny też zmieniony na komputerze błąd Sterowania geometrią turbiny zbyt małe ciśnienie Oraz błąd ciśnienie siłownika turbiny I elektrozaworu VGT miał ktos taki problem i rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/6909095000_...
Ecm 99 błąd związany z układem paliwowym jak i doladowaniem. Czy adblue działa prawidlowo? Do sprawdzenia na szybko pompka za kabiną do filtra wstepnego- jest po odpaleniu twarda czy mozesz normalnie pompowac? Filtry paliwa. Odpowietrzniki. Nie poca Ci się przewody paliwowe od pompy do głowicy szczegolnie te dwa na wsporniku metalowym. Ile kreci turbina?...
Nie odpala świeci się błąd EDC Nie podałeś co się to świeci z tym EDC, bo RFC, MTCO, EBS nie ma nic wspólnego z odpaleniem pojazdu, za to skoro auto stało 3 miesiące to warto sprawdzić układ paliwowy a nie zaczynać od wyciągania sterowników. Nie podajesz istotnych informacji. Po drugie: komputer EDC teoretycznie sprawdzony Pooglądałeś nic nie spalone...
Dość sporo skoro moje IVECO STRALIS z 2005 mieści się w granicy 22 l. przy tonażu 14 ton na solo Może masz problem z wtryskiwaczami paliwa?
Cześć. Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, odpaliłem silnik i na desce zaświecił się ECM 38 na pomarańczowo. W menu, ECM już jest podświetlone na czerwono, i doszedł jeszcze błąd DTC 38.
Trudno powiedzieć gdzie bo raczej nie ma zbyt wiele możliwości: turbo, sprężarka, ewentualnie jakiś jeszcze osprzęt smarowany olejem z silnika i sam silnik.. Niestety nie znam tego silnika (zdarzyło mi się grzebać troszkę w Cursor 8 i to jeszcze leżącym w autobusie). Nie pamiętam już jak rozwiązane jest zapodawanie paliwa do pompowtryskiwaczy i powrót...
Problem tego typu ze zakupilem ogrzewanie z Iveco STRALIS, sprzedawca gwarantuje ze jest sprawane w 100% "dzialalo przed demontarzem" w sklad mojego zestawu wchodzi piec wraz z wbudowanym sterownikiem 22 5102 00 13 01, pompka paliwa i uniwersalny zegar modulowy. po podlaczeniu zgodnie z DTR-ką Eberspacher nic!!! w momencie zalaczenia ogrzewania ze sterownika...
iveco stralis paliwo błędy stralis stralis adblue
opinie graphite caliber świecić kontrolka regulacja turbo
pralka samsung zawiesza pobierz autocom
Sonel MPI 520 – ładowanie rozładowanego akumulatora Ni-MH, oryginalny zasilacz, objawy usterki Audi S3 8L 1.8T BAM – ogrzewanie sondy lambda, grzałka, ECU, przekaźnik J17, Bosch LSU 4.2