tak jak pisałem.Po przejechaniu paru kilometrów szarpie szczególnie przy gwałtownym przyspieszniu.po pozostawieniu na wolnych obrotach słychać nie równą prace i przy tym pufanie z wydechu
Witam. Pacjent opel Vectra C 1.8 140km problem z pracą silnika a dokładniej po odpaleniu strzela w kolektor ssący nie pracuje na wszystkich cylindrach i na dodatek nie chodzi na wolnych obrotach tylko trzeba gazu dodawać.. rozrząd ustawiony na pewno dobrze... Możliwość jest że koło zmiennych faz rozrządu walka ssącego jest uszkodzone? Z góry dzięki...
Czujnik położenia wału jest na kole zamachowym, szukałem czujnika położenia wałka, ale nigdzie nic nie znalazłem. W tych silnikach Czujnik od wałka powinien być na górze pod plastikowym kolektorze ssącym. Dodam dzisiejsze screeny pierwszy na wolnych obrotach, grupie przy około 1500 obrotów. Wtedy strasznie lecą miss dire na 1 cylindrze. https://obrazki.elektroda.pl/5415578800_...
Na zimnym silniku jest w dobrze, przejade kilka kilometrów samochód zaczyna szarpać, jedzie na wysokich obrotach, na wolnych szarpie. Wymieniłem przewody i świece bo były strzały w kolektor. Strzelac przestało ale nie mozna normalnie jeżdzić. Megana 2.0 GAZ i nie ma znaczenia czy jest to na gazie czy na benzynie. Co to może być
Witam. Dziś trafił do mnie fiat palio 99rok. Problem polega na tym ze zimnego auta nie można zapalić, zalewa świece. Podczas krecenia rozrusznikiem słychać strzały, to w rure to w kolektor ssacy. Wykręciłem wszystkie świece, rozgrzałem palnikiem, wkręciłem autko odpaliło, rozgrzało się i chodzi, lecz podczas przyśpieszania na wolnych obrotach do 3 tyś...
Witam Mam taki problem z Renault Scenic 2.0 2000r. Autko (na benzynie i gazie)na wolnych obrotach zbiera sie prawidłowo, natomias w drodze jak sie zdejmie noge z pedału gazu i naciśnie ponowie zaczyna szarpać przez 1s do 2s i pożniej zaczyna jechac poprawnie, obiawy identyczne na benzynie i gazie przyczym na gazie wtedy strzela w kolektorze (jeden juz...
Witam. Kupiłem Alfę jakieś 3 miesiące temu. Wszystko było ok poza stukaniem w silniku. Po rozebraniu pokryw zaworów okazało się, że zawory wydechowe mają luzy na poziomie 0,6mm i krzywki na walkach są wytarte. Zawory wydechowe zostały wyregulowane na ok. 0,2mm. Ssące były ok. Pojawiały sie strzały raz na jakiś czas. Tzn. Jak jechałem gdzieś dalej stałą...
witam wszystkich to mój pierwszy temat, wiec proszę o wyrozumiałość. pytałem na wielu forach samochodowych, bez rezultatu :( mam astrę f z silnikiem c16se, bez gazu. problem wygląda tak, po przekręceniu kluczyka w pozycje włączania zapłonu słychać huk pod maską - strzeli w kolektor ssący. nie zdarza sie to za każdym przekręceniem kluczyka. na wolnych...
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam. Mam ciężki problem z samochodem marki VW GOLF 4 1.4 16V 2002 rok, silnik BCA Przywieziono mi go z uszkodzonym krótkim paskiem rozrzadu (chodzi o ten łączący walki). Pasek nie mial polowy zębów. Glowica zostala sciagnieta i sprawdzona. Zawory nie dostaly, zalane na całą noc nafta i rano ten sam stan. Glowica zaplanowana, nowa uszczelka, nowy rozrzad...
świece raczej nie . Zainteresuj się poważnie kablami WN. Pierwsza moja porażka to były polskie Jan_MOR- kicha ! Potem załozyłem NGK ale szybko problem wrócił- zawiodłem się na japońcach kilka dni temu założyłem Bosch' a- jak ręką odjął ! Polecam zdecydowanie. U mnie strzały były w kolektor ssący. Najczęściej podczas dodawania gazu po kilku sekundach...
Witam, Mam problem z obrotami w skodzie felcii a mianowicie po odpaleniu na benzynie występuje nierówna praca silnika a na dodatek dodając gazu auto dostaje doła i słychać ciche strzały w kolektor, przy wchodzeniu na obroty mam szarpnięcia. Objawy trochę ustępują gdy auto idzie na gazie w szczególności wolne obroty wydają się być ustabilizowane natomiast...
3 sprawa jak strzeli na gazie może uszkodzić przepływomierz i na paliwie zaczyna dużo palić oraz ma nierówna pracę na wolnych obrotach Jak kolega wskaże, gdzie w tym silniku jest przepływomierz to stawiam flaszkę ;) A i strzały w jednopunkcie z metalowym kolektorem ssącym to rzecz chyba niezbyt często spotykana. Tak z ciekawości zapytam właściciela...
Mam taki oto problem, że auto nie wchodzi na wysokie obroty. Na wolnych pracuje normalnie, ale jak wcisnę pedał gazu, to zaczyna się dusić i potrafi strzelić w kolektorze dolotowym (wszystkie te objawy występują na benzynie). Wszystko to dzieje się jak samochód trochę się nagrzeje. Mój samochód to Mazda 626, rocznik 93, silnik 2.0 115 KM. Bardzo będę...
Szanowne Forum mam problem z Omegą 2,6 92rok po wciśnięciu pedału gazu reaguje w postaci szarpnięć strzałów w kolektor, nie wchodzi na obroty max 1200/min tak jakby się dusiła, nie dostawała paliwa. Po odłączeniu przepływomierza wkręca się całkiem dobrze jednak na wolnych bardzo faluje 400-1200 obr/min, Zmieniłem przepływomierz na inny jednak bez efektu,...
Podobna sytuacja, Polonez strzela z filtra powietrza gdy gwaltownie wchodzi sie na obroty lecz nie pod obciazeniem (tzn. na podnosniku) w trakcie jazdy ciezko uzyskac z niego jakiekolwiek osiagi i strzela z rzadka. Na wolnych obrotach chodzi super. No moze ze starosci klekocze ;-) Motodoktory i inne nie robia na nim wrazenia. Po zdjeciu filtra i zatkaniu...
WITAM Mam problem z moją beemką poniewarz występują częste strzały w kolektor ssący. We wrześniu ubiegłego roku założyłem instalację LPG wszystko było OK przez jakieś dwa miesiące, zaczął strzelać. Gaziarz stwierdził że to wina świec, faktycznie po wymianie świec był spokój przez następne dwa lub trzy miesiące. Gdy sytuacja się powtórzła znów je wymieniłem...
rok to 1994, Dzieje sie tylko na benzynie, bo jest to sekwencja, i jak sie zagrzeje to przełącza się automatycznie na gaz;) problem z brakiem mocy i strzelaniem w kolektor się uporałem. Kupiłem nową gumę (kolanko) która idzie z przepływomierza do przepustnicy. Widocznie gdzieś jeszcze dostawało się lewe powietrze. Pojawił się następny problem, otóż...
Mam zwykłą instalację w Punto 1,2 16V. Owszem strzelał w kolektor lecz po wymianie kabli W/N strzały zniknęły. Zużycie około 8 l. gazu i zero problemów. Przejechane 50000 km. Kolega ma komputer, większe zużycie i ciągłe problemy. Nie pali na gazie lub na benzynie, problemy na wolnych obrotach. Osobiście nie jestem zwolennikiem komputera.
cze jedz do jakiegoś gazownika niech podłączy samochód pod komputer i ustawi jeszcze raz sterownik gazu tylko nie po swojemu tylko niech przeprowadzi adaptacje do silnika przy 3000 obr/min wtedy to wlasnie sterownik gazu sam sie dopasuje do potrzeb silnika. gdy sterownik gazu skończy adaptacje spuszczasz do na wolne obroty i regulujesz mu mieszankę...
Przyczyn może być kilka - za uboga mieszanka wolnych obrotów - falowanie, gaśniecie itp. Trzeba sprawdzić czy nie ciągnie fałszywego powietrza po przez króćce ssące, wyregulować skład mieszanki śrubami itd. a potem zsynchronizować gaźniki, Drugą przyczyna może być układ wydechowy. Wypalone uszczelki pomiędzy głowicą, a kolektorem powoduje zassanie świeżego...
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
Odpalam auto silnik kuleje wiec go zgasiłem odłaczyłem przepływke odpalam chodzi normalnie podłączam znów kuleje.Przegazowałem go troche z trudem bo sie dławił i niechciał wkrecać zszedł na wolne obroty pochodził chwile problem ustał.Zgasiłem pale znów to samo wiec znów zgasiłem odłaczyłem pale jest ok podłaczam jest ok.Wiec to chyba cos z instalacją...
Przyjechał raz gość starszą Vectrą (właściwie to przyciągneli go) po strzale. Silnik 8 zaworowy, wielowtrysk przepływomierz mechaniczny. Silnik po odpaleniu chodził jak stara k...a. Zero mocy, nie wchodzi na obroty wolne obroty wg uznania. Zabezpieczenie przeciwwybuchwe to był pierścień ze szczelinami z naciągniętą opaską gumową umieszczony między kolektorem...
Witam Jak w temacie (autko z 1992,192KM). Jeździło całkiem normalnie,aż po jednym z uruchomień (silnik zimny) szarpie silnikiem,obroty falują od ok 400 do 900 (na wolnych). Żeby w ogóle ruszyć potrzebuje ok 2500-3000 tys obrotów,a i tak szarpie podczas jazdy,są momenty że załapie i idzie normalnie ale tylko kilka sekund. Po mocniejszym dodaniu gazu...
Zatem odpowiadam na Twoje pytania i wrzucam trochę fotek: ad 1 Czy dysze są dobrze wwiercone w kolektor - niestety nie wiem jak powinno być prawidłowo bez ich wykręcania, ale wykręce i sprawdze, tylko czy będe musiał założyć nowe uszczelniacze? ad 2 Sprawdzę i napiszę wieczorem czy reduktor nie popuszcza gazu. ad 3 Wrzucam print scr sam zobacz, rośnie...
Pojazd: Peugeot 405 GRI (kombi) rocznik 90 Silnik: 1.9 DDZ 8V wtrysk jednopunktowy Fenix 1B firmy Solex Bendix Siemens (jak kto woli) Instalacja LPG: Bingo M Objawy: szarpie przy przyśpieszaniu i strzela w gaźnik, poprzednio tylko do 2000 RPM, teraz w pełnym zakresie obrotów. Na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje (jakby wypadające zapłony). Nie...
Opel vectra c silnik z18xe Problem polega na tym, że auto jak zimnie to na wolnych obrotach faluje, lekkie strzały, przydławia sie po dodaniu gazu. Odpalając na gazie jest w porzadku mimo ze nie idealnie, robiąc autokalibracje sterownika gazu, tez faluje. Na benzynie wstarczy przejechac 2km i zapala sie kontrolka awarii silnika (bład złego składu mieszanki),...
Ja miałem tak samo. Mam zainstalowany komputer AL-700. Po zainstalowaniu miałem problemy z wolnymi obrotami. Okazało się powinien być zainstalowany sterownik AL-700 w wersji "resistive" do takiego rodzaju sond jak są w vectrze B, mój silnik to X18XE. Po wymianie komputera na właściwy wszystko było OK. Ale z niewyjaśnionych powodów (zapewne sonda już...
W tym przypadku należało sprzedzić jak koledzy piszą ciśnienie paliwa, ale i tak trzeba podłączyć pod komputer i sprawdzić jak wyglądaja tęperaturawody czy komputer dostaje właściwy namiar . Jak będzie różnić się o ileś stopni nie osiągnie nigdy właściwego czasu wtrysku i będą strzały. Trzeba również sprawdzić jaki jest czas wtrysku czy prawidłowy na...
Witam. Zaczęły sie pierwsze problemy z Boschowtryskiem w moim 106 1.0 z 96/97r. Sprawa z dnia na dzień robi się coraz gorsza. Wygląda to tak, że w niskiej partii obrotów go zalewa. Niedawno jeszcze jako silnik pracował, dziś już zaczął mieć problem z utrzymywaniem wolnych obrotów i albo faluje, albo gaśnie. I tak z niskich obrotów nie jedzie, jak go...
Witam wszystkich zanim pozwoliłem sobie zacząć ten wątek próbowałem rozwiązać ten problem sam na własną lecz mój trud okazał się daremny. W czym rzecz mam problem z Astra 1.4 16V : Po pierwsze auto nie chciało nie chce odpalać udaje się to za którymś razem po dłuższym kręceniu: -podmieniony silniczek krokowy "rada mechanika" nie pomogło, po wpięciu...
Piszesz że miałeś kichnięcie, mogło to spowodować uszkodzenie zaworu recyrkulacji lub przepływomierza powietrza. Możesz również sprawdzić czy masz szczelny kolektor dolotowy. Morze podczas strzału puściła opaska. Wystarcz trochę benzyny i penzelek, na wolnych obrotach posmaruj podejrzane miejsca benzyną (kolektor dolotowy powietrza za przepływomierzem)....
Kolektor ssący jest nieszczelny sprawdź, czy odma nie spadła po strzale.
Więc najpierw wyłącz gaz (dla pewności zakręć zawór na butli) i spróbuj wyjeździć przynajmniej pół zbiornika benzyny. Jeśli masz stare paliwo w zbiorniku (>3 m-ce) to dolej świeżego. Dopiero wtedy oceń czy problem ustąpił, a jeśli nie to przystąp od diagnostyki. Może się okazać, że to tylko rozregulowana instalacja LPG "rozjechała" adaptacje i po dłuższej...
Witam Temat wielokrotnie poruszany na forum , poszukaj to nie boli . Ma początek sprawdź węże pod kolektorem , pewnie spadł , no i „kalosz” Wesołych Świąt
Sonda odpada, pasek raczej tez, ale po strzale warto sprawdzić, uszkodzenia szukaj w zaworze bocznikowym powietrza,( czyt regulator wolnych obrotów). Powinien być z lewej strony silnika na kolektorach dolotowych, zasilany kostką na dwa przewody. Wykręć go sprawdź czy nie jest zacięty w pozycji zamkniętej.
Witam. Z moich doświadczeń z instalacją II-giej generacji wiem, ze pomimo niezliczonej ilości "strzałów" silniczkowi "krokowemu" nic sie nie stało.Winą braku wolnych obrotów jest bądź złe ustawienie składu mieszanki na wolnych obrotach, bądź zbyt mocne uchylenie przepustnicy śrubką regulacyjną.
Heh, moje foto, ale to nieistotne. Wsadź rękę pod kolektor ssący i zobacz, czy gumowa rurka łącząca nastawnik wolnych obrotów z gumową podstawą kalosza jest na miejscu. Często po strzale na LPG wypada i wtedy nie da rady odpalić ani na gazie, ani na benzynie. Jeśli wypadła, wyjaśniłby się brak paliwa na wtryskach. Ale to tylko jedna z możliwych przyczyn.
Wielkie dzięki! :please: :please: Swoją drogą to czemu tak sie dzieje , że w 3-miescie i okolicach wszyscy gazownicy są kompletnie niekompetentni. Ten do którego jeździłem ostatnio i tak dumał nad tymi ustawieniami z których nic nie wynikało był polecany przez Czakram jako najlepszy i najbardziej kompetentny 8-O 8-O 8-O na terenie 3-Miasta i okolic...
Pierwsze problemy pojawiły mi sie po prawie 6 miesiacach wiec na razie jeszcze moge uratowac statystyki :P Trafilem na zaklad ktory montuje mikser tuz przy przepustnicy a nie jak to robi wiekszosc na przepływomierzu. W ten sposob jestesmy w stanie ograniczyc ilosc gazu w kolektorze i przypadkowy strzal nie powinien byc az taki grozny. To co mialem to...
Pacjent Seat Leon 1M1 1,6 AKL benzyna + LPG. Na LPG brak problemów. Na benzynie odpala od strzała ale totalny brak mocy. Na obroty na biegu jałowym wkręca się ok, lecz pod obciążeniem gdy jadę to zero przyspieszenia, dławi się szarpie, muszę odpuścić gaz aby powoli go rozpędzać. Przy zadławieniu potrafi pojawić się strzał. Obstawiałem pompę paliwa w...
Witam! chodzi tu o silnik M50 2,0 w E36 bez instalacji LPG. W aucie wszystko było elegancko do momentu wymiany rozrusznika(demontaż kolektora ssącego) po wymianie oraz skręceniu wszystkiego auto strzela w kolektor ssący podczas dodawania gazu(z wolnych obrotów wciskam pedał gazu na maxa jest jeden strzał w kolektor ssący troszkę się przydusi i auto...
Rozkręciłem silnik i okazało się, że pierścionki się zapiekły. Paliwo chyba słabej jakości. Wyczyściłem wszystko, usunołem nagar z tłoka tylko chyba coś skopałem przy skręcaniu, bo dalej paliwo słąbo ssie. Czy strzałka na tłoku powinna być w strone kolektora ssącego czy wydechowego. Obawiam się, że pomyliłem kierunki i strzałka jest w strone wydechu...
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą. Pod kolektorem ssącym jest zawór odpowiadający za wolne obroty na zimnym silniku - sprawdź czy tam też nie ciągnie lewego powietrza. Może być też uszkodzony przepływomierz po strzale na LPG. O ile dobrze pamiętam to ten silnik nie powinien w ogóle pracować bez przepływomierza...
Mam ten sam silnik jak dotąd żadnych strzałów, warunek dobre przewody nie za 100zł tylko te naprawde droższe. 1.Ustaw obroty na benzynie(śruba na skos od pokrywy zaworów) 2.Włóż rękę pod kolektor jest tam gumowy wąż zobacz czy nie jest popękany, lub spadnięty. 3.Dobre przewody świece odstęp mniejszy niż nominalny, kąt wyprzedzenia zapłonu ustaw na słuch...
Witam. To co jest głównym problemem, za wysokie obroty czy zasada działania silnika krokowego? Moim zdaniem za duże obroty po strzale gazu to wynik tzw. lewego powietrza. Strzał lekko coś rozszczelnił i zasysa gdzieś bokiem i podwyższa obroty. Na jakichś wężach podciśnień, pod jakąś uszczelką. Ja kiedyś bardzo długo nie mogłem zlokalizować lewego powietrza,...
kolektory to rozrywa plastikowe twój jest metalowy.Ale za to moze rozwali rure od puszki filtra do kolektora i samą puszke nie mówiąc o przepływomierzu.Przy strzałach koniecznie zwrócić uwage na świece przewody i masę silnika. Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
Silniki mercedesa w tych samochodach nie są przystosowane do zasilania gazem. Żaden z producentów nie robi dedykowanych instalacji do tego systemu. Jeżeli ktoś montuje do tego silnika gaz to tylko na własną odpowiedzialność . Strzał do kolektora ssącego w najlepszym razie kończy się spadnięciem przewodu układu wolnych obrotów, ale często skrzywieniu...
kilka dni temu wyprowadziłem auto z garażu pochodziło chwilę na gazie (2-gen) nagle potężny strzał,. A uszczelke pod głowicą w aucie w które miałem, wywaliło na wolnych obrotach na skrzyżowaniu, podczas czekania na zielony sygnał... Widzisz różnicę pomiędzy tymi cytatami? Podpowiem - chodzi o temperaturę silnika. I statystycznie, to uszczelka ulega...
Pływają wolne obroty od 400 do 1700 obrotów : falują jak silnik jest ciepły , zimny jest oki przestają falować na ciepłym jak zgaszę i odpalę przez pierwsze 20 sekund spokój. w aucie była instalacja gazowa 2 generacji przerobiona na 1 generacje i na lpg obroty nie falowały. Dolot w miarę szczelny (tzn nie mam możliwości dokładnego sprawdzenia z powodu...
Myślę jeszcze że zrobię bajpas na obiegu wody przez kolektor dolotowy , przy LPG grzanie tego jest zbędne , korzyści będą takie że spadnie temperatura kolektora dolotowego , może też zrobię uszczelkę teflonową by kolektor nie nagrzewał się od silnika. Jeża już ze dwa lata temu obciełem gumówką, odłączyłem zasilanie grzałki jeża. Fajnie to działa na...
Opisze na początku całe story;) Jadę z prędkością dzwięku 20km/h swoim palio a tu szarpnięcie potem strzał w katalizatorze, kolejny strzał i stop. Wtoczyłem się przed garaż wykręciłem świece, jedna czarna więc wymieniłem wszystkie bo . Lepiej...Ale auto dalej szarpało. Wymieniłem przewody WN i wyczyściłem gniazda w cewkach. Silnik wszedł na szatańskie...
..Sygnał z sondy jest w zakresie 0 - 5V a nie 0 - 1 V jak w większości samochodów z sondą cyrkonową... Sterownik obsługuje 0-5V i taka jest ustawione. Myślę, że zatem powinien sobie radzić z emulacją. Dużo ludzi jeździ na 2 gen. w tych samochodach i widocznie "da się". Upewniłem się też, że TPS jest podpięty. ...Dodatkowo masz kolektor ssący o znacznej...
witam mam peugeota 306 1.4 Rx w gazie i sporo mi pali jak na taki maly silnik. Mam interfejs i oprogramowanie do sterownika bingo m. Chciałbym wyregulora sam gaz czy mógłby mi ktoś udostępnic jakis instruktaz jak to zrobic co poustawiac itp??? REGULACJA REDUKTORA LPG I–II GENERACJI Reduktor I i II generacji powinien mieć dwie śruby regulacyjne...
Witam Posiadam BMW e36 z 91 roku z silnikiem 2.0 Posiada gaz zwykły z emulatorem sondy lambda . A mój problem jest taki że auto na gazie chodzi super , jest żwawe i nie dusi się, lecz na benzynie po wciśnięciu gazu do oporu muli i ''pierdzi'' tak do ok 2 tyś obrotów , potem już ciągnie tak jak trzeba. Pompka paliwa wymieniana niedawno , na starej było...
Witam Znaki na łańcuchu pokryte ze znakami na kołach, pompa włożona tak żeby dało się wkręcić blokadę od przodu, pompę regulowałem tylko na „kącie” popuszczone 3 śruby i przekręcane pompą, głowiczki nie ruszałem bo silnik w miarę fajnie odpalał i gasnął – poniżej pełny opis Dzisiaj udało mi się podłączyć jeszcze autoboss-a i ten odczytał...
Witam wszystkich żądnych wiedzy i nauki :) dziś byłem na warsztacie u pana kazia, regulacja obrotów, zapłon, wymiana uszczelki pod kolektorem, kabli WN, Świec + pewne spostrzeżenia :/ A mianowicie wygląda na to, że ustawienie zapłonu względem punktów, jest nie możliwe :/ gdyż są różne ciśnienia na garach :( jak mierzyłem, ok miesiąc temu [11, 10.8,...
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Ale wróćmy do początku. Jest to wina głowicy czy błędnej regulacji gaźnika? Głowicę bardzo łatwo sprawdzić czy są szczelne zawory, wystarczy sprawdzić ciśnienie sprężania jakie jest co do wartości i czy jest równe...
Opis : wymienione kable wysokiego napięcia,świece kompletny kolektor ssący z przepustnicą i czujnikami wraz z silnikiem krokowym, wymieniony przepływomierz czyszczona przepustnica ( wymiany spowodowane były strzałem gazu, pokrzywiło klapki do krótkiego obiegu i resztę wymienionych elementów uszkodził ) szczelny układ dolotowy i układ podciśnień wymienione...
wąż idący do zaworu zacisnąłem szczypcami i obroty spadły do 1500 (zapomniałem o odpięciu wtyczki :P). Wymieniłem odmę na tą, którą miałem przy starym silniku (w sumie to nieźle tam było pokombinowane - zdjęcia poniżej) i obroty wzrosły do 3-3,5 tyś. Na wężu prowadzącym pod kolektorem zamontowany był jakiś dodatkowy zawór. http://obrazki.elektroda.pl/7906375700_1...
audi a4 1.6 W podanym modelu autka wszystko było dobrze przez jakies cztery latka eksploatacji działało wszystko poprawnie , nic nie było wymieniane . Raz tylko nastapiło strzał w kolektorze dolotowym dosc znaczny usterke usunieto silnik pracuje normalnie na bezynie i na gazie , lecz moze to akurat zbieg okolicznosci ale sonda lambda zaczeła pokazywac...
Znajomy miał takie auto na gazie i cały czas strzelało do tego stopnia że rozerwało wszystkie możliwe połączenia gumowe na doloscie. Mimo że na codzień nie zajmuje się gazem to wiem co w trawie piszczy i już niejednemu pomogłem w problemach. Mikser DV naprawdę w tym aucie pomaga. Założyłem mikser na przepustnice, zamiast orginalnych gum dolotu założyłem...
zdjęcia nie mam jak wrzucić, ale ta jest identyczna :P: http://obrazki.elektroda.pl/2720564100_1... ten węzyk o który mi chodzi jest podłączony do tego wejścia po prawej (jak strzałka)-rozkrecałem cała pompę żeby wyczyścić i sprawdziłem - ten własnie kanał idzie pod przepustnice; zaś na drugim końcu wężyk jest podłączony do obudowy filtra...
Witam po przerwie! Ostatecznie zdecydowałem się na zestaw Tomasetto Alaska + Valtek + Diego G3. Montaż nieco problemów przyspożył, dokładnie chodziło o wiercenie w kolektorze - jego odkręcenie wymagałoby albo wyciągania silnika albo conajmniej zdejmowania głowicy. Ostatecznie zdecydowałem się na niezbyt mądry zabieg wiercenia w nim bez jego demontowania....
Witam serdecznie... Mam ten sam samochód i instalację gazową II generacj..... wiele z nim walczę .... i mam już pewny światopogląd na jego temat ;) choć może nie jest do końca poprawny.... 1. zgoda, że winą za obroty można obarczyć tzw "krokowy" (choć tego określenia co niektórzy na forum nie lubią ;) )... jeśli jest niedawno wymieniany to również może...
Scenic 1.6 k4m 2000r. Auto było po mini kolizji zaworów z tłokami - rozwarstwilo się koło pasowe i guma wpadła w rozrząd przestawiając go i uszkadzając 4 zawory. Zostały zmienione zawory, ogólnie cała obróbka głowicy, nowy rozrząd, świece, uszczelnienia kolektorów i przepustnicy, kompletnie wszystko na...
Dzięki bardzo za zainteresowanie moim problemem.... Szczerze mówiąc nie wiele z tego co piszecie zrozumiałem:) Ale po kolei... LPG Odpalam oczywiście na Benzynie, po "rozgrzaniu" silnika przełączam na LPG i....wszystko OK. Silnik ładnie pracuje, nie pływa jedyny minus taki że na wolniutkich obrotach mam wrażenie że są za małe...słychać "pyrkanie z rury"....
Witam, Mój problem jest następujący. Jestem posiadaczem Mazdy MX-6 z 1993r. silnik 2.0 benzyna 16V wtrysk. Kupiłem niedawno samochód, pracuje tylko na gazie, odpalam na gazie za pierwszym jak jest ciepły ewentualnie za 2 gdy zimny. Obroty jałowe trzyma ładnie 700-800. Problem w tym że silnik jest trochę słaby, zmierzyłem kompresję, na każdym garze po...
Zacznę od początku bo nie wiem które z tych info będą ważne, jestem słabym polonistą i nie potrafię za dobrze przerzucać myśli na papier ale do rzeczy Silnik 1.8 M43, II gen. LPG na komputerze Autronic al700 - jeśli potrzeba więcej info pisać Dzisiejszego pięknego dnia pojechałem sobie na Kraków. Dojechałem na uczelnie parkując ładnie przepisowo i gasząc...
Witam Serdecznie. Było kilka tematów z takim problemem, natomias postanowiłem założyć kolejny dla potomnych, o mojej walce z błędem 0170 w samochodzie żony. Samochód to Opel Corsa GSI 1.8 Z18XE 125KM. Autko generalnie dobrze utrzymane, po zakupie pierwszy raz błąd pokazał się po 100km, potem róznie, raz po 40km, raz był po 300km, czyli generalnie nieregularnie....
co może być przyczyną Hmm, skoro kolektor był odwrotnie zamontowany to czy tłok był poprawnie włożony do cylindra ze strzałką w kierunku wydechu ? Zakładając, że mieszanka była prawidłowa na okres docierania (więcej oleju) i gaźnik działał, to czy nie łapał powietrza przez uszczelniacze wału, czy był prawidłowo przeczyszczony karter z "opiłków" i innych...
Kręgosłup odmówił posłuszeństwa i chwilowo nie mogę robić dalszych prób. Zawór EGR u mnie jest sprawny ale mam zamiar go zalepić jak tylko wydobrzeję. Żaślepka leży na stole. Jest ciekawy objaw - w okolicy 1800-2200 obr. występuje uboga mieszanka. Regulacja śruby na parowniku poprawia to ale góra robi się trochę za bogata. Działo się to na kilku testowanych...
Witam. Mój Peugeot 406 1.6 z 1996 roku benzyna,gaz, bez klimy projekt z XII miesiąca. Teraz problem który trwa już bardzo długo i po prostu sobie z nim nie radzę. Kupiłem samochód w lipcu ale od początku nie chodził on równo tzn. tak jakby chodził na 3 cylindrach lub jakby miał ciągle włączone ssanie automatyczne. Ale nic stwierdziłem że sobie z tym...
Do sobi 2004 według obowiązujących przepisów instalacje gazowe zamontowane po 01 04 2002r w samochodach z wtryskiem benzyny i katalizatorem powinny mieć zainstalowany komputer gazowy w przeciwnym razie na przeglądzie technicznym diagnosta nie podbije ci dowodu rejestracyjnego. ja mam escorta 96' i gaz bez kompa firmy BRC zalozony za ok 1600zl( zamontowany...
Po co komu komputerek gazowy, jakie ma zadania? Parownik, mikser i register można wyregulować tak by mieszanka w całym zakresie obrotów i obciążeń była o optymalnym składzie, lecz warunki się zmieniają ciśnienie, temperatura i wilgotność powietrza, temperatura parownika oraz w przypadku parownika bez kompensacji stopień zanieczyszczenia filtra powietrza...
Witam wszystkich serdecznie i od razu przechodzę do sprawy, która spędza mi sen z powiek. Kupiłem nie dawno Sharana VR6 '96 ASB + LPG, który już w chwili zakupu nie "chodził" jak powinien, ale że cena była atrakcyjna i podejżewałem proste usterki, dokonałem zakupu. Poniżej opisuję tylko efekty jazdy na benzynie (o gazie można pomarzyć, jak nawet na...
Widzisz, zawodowo zajmowałem się czymś podobnym, tyle, że 50 lat temu, a teraz jestem niepełnosprawnym emerytem, który musi naprawiać samochód na chodniku przy jezdni w ruchu ulicznym. Powiem tylko, że mam trochę inne nastawienie. Te prawie 50 lat temu robiliśmy rzeczy na poziomie zachodnim, czasem nawet lepsze, ale nic nie wyprodukowaliśmy, bo nas...
Witam, Całą sytuacja wyglądała i wygląda następująco : Kupiłem auto z rypniętą turbiną.. Wymieniłem założyłem regenerowaną - przejechałem niespełna km i strzał.. Od tej pory auto zaczęło dymić na biało ciut niebiesko.. Reklamacja uznana i kolejna regenerowana.. Auto nadal kopci przy ruszaniu z pod świateł i po dłuższym postoju na luzie.. Przy ruszaniu...
Dokładnie. Widziałem w castoramie komplety wiertreł takie małe od 1 mm do 4 mm ze skokiem co 0.1. Są tabele na internecie . Wszystko o twoim gazie znajdziesz tutaj: http://www.ac.com.pl/. W takim razie, jak już masz plan, to kup tego zavoli zeta s, od razu nowe filterki, ten przed reduktorem i te między reduktorem a valtekami (lepiej dać trójnik i 2...
O!! Fakt, że gdzieś ryjąc po forach tematycznych, trafiłem na takie informacje jednak nigdzie nie trafiłem na opis, że "tak mam i działa idealnie.." czy " zrobiłem to tak a tak.." ! Może za słabo ryłem.. ;-) Na chłopski rozum nie powinno być problemu bo kolektor jest aluminiowy, ma 4 doloty podobnie jak w MPI... np w starych Punto Fire MPI. Teoretycznie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Ponieważ topik rodzi się w bólach, jest coraz więcej cennej dyskusji myślę, że w końcu można zadać pytania i dostanę odpowiedzi bez ubliżania na temat, poziomu wiedzy rozmówcy, czepiania się nieistotnych szczegółów i ośmieszania. ... W uproszczeniu tak jak opisałam ,że produkt grupuje się . Przy produkowaniu pojedynczego typu tranzystora wynik niestety...
Witam serdecznie. Autko to Peugeot 605 z 91 .r 2.0 benz. instalacja LPG Lovato. Mam pytanie ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć do tej centralki opisu kontrolek (znalazłem instrukcję itp ale nie ma ani słowa o kontrolkach). Otóż auto dzisiaj zaczęło mi przerywać przy dodawaniu gazu (odgłos jakby chodził na 3 gary), na wolnych obrotach jest OK, dopiero...
ładowanie wolnych obrotach stuki wolnych obrotach łańcuch wolnych obrotach
kostki brukowej saeco filtr ściemniacz zegar
awaria pompy wtryskowej lublin pompa wtryskowa
Jak podłączyć silnik trójkąt 380V do sieci trójfazowej? Adaptacja przepustnicy w Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS