opis w poście
Witam. Subaru Legacy 2008 rok. Centralny zamek, po zakodowaniu kluczyka, działa a po odpaleniu samochodu, rozkodowuje i nie reaguje na żaden przycisk. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
jaki rok produkcji?
Tam o ile pamiętam nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba go zainstalować napędzając przez dwa przekaźniki, jeżeli sterownik ma tylko wyjścia niskoprądowe masy, lub skrosować pod siłownik, jeżeli jest wbudowany moduł przekaźnikowy. Jeżeli siłownik jest, to sterowanie dwoma masami w boczku kierowcy.
zastosuj schemat F http://obrazki.elektroda.pl/7144584100_1...
..albo po prostu użyć oryginalnego pilota centralnego zamka (co najmniej jeden zawsze jest w zestawie) - rozebrać go i podpiąć przycisk kabelkami do wyjścia NO odbiornika bramowego a pilota pozostawić w samochodzie przy odbiorniku bramowym. Tak nie da rady. Dwie częstotliwości nałożą się na siebie i zamek nie ruszy. Dodatkowo po kilku takich próbach...
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
Pomiar wykonywać z pozostałymi świecami wkręconymi i wypiętymi przewodami HV? Bez różnicy. Ja wykręcam wszystkie - silnik szybciej kręci i nie męczę rozrusznika. OK. :D Pedał gazu musi być wciśnięty czy puszczony? EDIT. Manometr załatwiłem, ale pojawił się kolejny problem. Miałem jechać do znajomego zmierzyć kompresję, a tu ani z pilota otworzyć, ani...
W myśl przepisów Uni Europejskiej zabronione jest stosowanie głośnej sygnalizacji uzbrojenia alarmu. Polecam po prostu wyłączyć tą funkcje. po pierwsze to nie alarm a zamek centralny , a po drugie to niektore modele samochod maja tak podpiete seryjnie jak np Subaru
A moze po odlaczaniu klemy wyprogramowal sie pilot z centralki?Albo po prostu ma slaba baterie.Moze to byc zbiego okolicznosci ze akurat po myciu.Mylem motory w swoich 3 subarach i nigdy nie mialem problemu.
Wiem, że są w internecie rankingi, opinie itp, jednak o tym samochodzie jest tego stosunkowo mało. Dzięki za pomoc. Córka ma Forestera 2008, wolnossący 165KM, automat. Jeździ się przyjemnie, jest cicho i stosunkowo miękko, na śliskim w zimie bajka. Ale nie jest to auto terenowe, brak blokad i reduktora. Wyjątkowo niezawodne, w ciągu okresu eksploatacji...
Sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem w tym samochodzie najlepiej zrealizować dokładając zwykły siłownik (slave) do drzwi kierowcy. Do SEO Dolphina konieczne będą dwa przekaźniki lub zwykła centralka "centralnego zamka" - to rozwiązanie jest bardziej eleganckie. Typ przekaźnika nie ma żadnego znaczenia, bo centralka alarmu podaje tylko 0,5s impulsy...
Witam Pacjent Subaru Legacy IV 2004r. Po próbie przerobienia oświetlenia straciłem masę impulsową w lampce oświetlenia wnętrza. Do lampki idą trzy przewody, stały plus 12V, stała masa i masa po impulsie otwartego centralnego zamka i otwartych drzwi. Przy przeróbce oświetlenia (próba podpięcia dodatkowych lampek po impulsie z masy) przypadkowo podałem...
Dostałem na pw kilka schematów, teoretycznie wszystkie się nadawały, jednakże w praktyce nie było tak różowo. Alarm w żaden cud nie chciał działać, najpewniej nie współpracował z can, lub źle były odnalezione przeze mnie przewody od can (wypróbowałem kilka kombinacji, kolory przewodów się zgadzały, próbowałem pod deską rozdzielczą, przy liczniku, jeszcze...
Kupiłem SEO i jest inny problem, nawet go nie rozpakowałem. Klient ma powalony chyba moduł komfortu bo coś nie tak działa centralny a własciwie nie działa wogóle więc nie ma sensu wkładac takiego alarmu. Przy próbie zamknięcie zamków z pilota zamki wykonują ruch i się cofają, taka operacja jest możliwa dwa, trzy razy i auto przestaje reagowac na pilota....
centralny subaru subaru zamek mitsubishi centralny zamek
ekspres philips mleko jezyk polski samsung stojan przewód
zgrzewarka punktowa schemat tylko śmieszne obrazki
PS3 czerwona lampka, brak reakcji, problem z płytą Ciśnienie w naczyniu przeponowym Buderus Logomax