Pamięć może być w głowicy UKF.
Witam Gn ma taką samą głowice jad dr ta to chiński zamiennik musi być płaski tlok dostępny na aliex.. ale moto straci na mocy zawory mniejsza średnica za 400 zl można kupić na aliex właściwą głowice z zaworami 30 mm i 26 mm
Bez jaj, 34 Nm to chyba na śrubę M12. Tam jest gwint M6 lub M7, więc moment 10-13 Nm max. Brak serwisówek dla silników morini LC, więc nie ma czym się sugerować.
A, to wobec tego gratuluję wykrycia luzu na klinie- przed zmieleniem silnika. Fora Suzuki America pełne są westchnień z powodu niezauważonego w porę luzu na kole pasowym wału głównego. W Ameryce i innych krajach tamtego kontynentu Baleno jest znany pod nazwą Esteem. A swoja droga sam zauważyłem w porę (a raczej usłyszałem) klekotanie na wolnych obrotach-...
Pęknięta głowica.
W DR 125 zawory to nie kończąca się opowieść. Ciągle trzeba coś poprawiać i regulować a stuki znikają na krótko. Wyciera się wałek rozrządu i dźwigienki zaworowe. Regeneracja starcza z reguły na sezon, a używki są takie same czyli zużyte.
Witam chciałbym się dowiedzieć jaka jest kolejność dociągania głowicy w suzuki vitara i jaki ma być luz zaworowy.
Witajcie! Czy posiada ktoś instrukcję serwisową skutera Suzuki Sixteen 125? Poszukuję momenty dokręcania śrub głowicy. Jeśli ktoś takie informacje posiada to bardzo proszę o podzielenie się wiedzą 😀 Z góry dziękuję i pozdrawiam !
Wygląda to na uszczelkę pod głowicą .
kolego brat-1 silnik 1.6 suzuki jest naprawde wytrzymaly, zawodowo zajmuje sie ciezarowkami SCANIA, prywatnie vitara. Przypadek Twojego silnika to zapieczony, badz pekniety, jeden moze wiecej pierscien zgarniajacy.Mialem podobny przypadek kiedy geniusz zalozyl odwrotnie te pierscienie cisnienia wgranicach, a kopcil i nagaru lopata.
Jak są spaliny w układzie to bez wyeliminowania przedmuchów szukanie innych przyczyn nie ma sensu. Nieszczelność UPG, głowicy bądź bloku.
Witam, ostatnio zrobiłem remont generalny RM 80/85 i zaczęła się bardzo grzać, tak że po przejechaniu kilometra już leci dymek z chłodnicy. Dodam, że jedna z uszczelek pod głowicą trochę nie pasowała.
Serwisówka (pl) do Hyosung RT 125 ,RX 125,RX 125 sm i XRX 125 sm. Silnik Suzuki DR,Marauder i pokrewne z głowicą DOHC zrobioną przez Koreańczyków.
Jaki gazownik i jego regulacja, taka głowica :D
Suzuki SX4 1.6 16V z 2007r M16a wymiana głowicy Witam kupiłem głowice M16A z suzuki liana z 2 wałkami rozrządu ale ssący niema mechanizmu zmiany faz rozrządu Czy ze starej głowicy będzie pasował wałek ssący z tą panewką z kanałami olejowymi ? i mechanizmem zmiany fazy rozrządu ?
Witam, wczoraj w trakcie przejażdżki motorem po polach jakimś cudem odkręcił mi się tłumik od głowicy (dziwna sprawa bo też zgubiły mi się szpilki). Chciałem go w domu poskładać, ale jakbym nie dokręcał rury, to jest ona luźna na głowicy i lata. Chciałem się dowiedzieć czy coś tam jeszcze powinno być, czy tylko "goła rura" wchodzi do głowicy?
Zwalaj głowice,słyszałeś piski z silnika?Błąd pierwszy to montaż głowicy już do naprawy (korozja zaworów).
Napinacz czy tani czy orginał i tak padnie tylko sprawdz cisnienie oleju to jest podstawa. Bedzie za wysokie może go uszkodzic bedzie za niskie tez go uszkodzi. A orientujesz sie czy była może w tym silniku wymieniana uszczelka pod głowicą?
Głowica, zawory, odma, pierścienie.
Witam, miesiąc temu zakupiłam od znajomego Suzuki liane. W dniu zakupu i podpisania umowy, sprzedający stwierdził że cieknie z pod pokrywy, umówiliśmy się że za tydzień podjedziemy do jego mechanika i wymieni uszczelkę. przez tydzień jeździłam autem. Auto nie paliło na strzał, ale większych problemów nie stwierdziliśmy, trochę go przyduszało na małych...
Ja obstawiam uszczelkę pod głowicą lub zapowietrzony układ. Jest tam powrót płynu do zbiorniczka wyrównawczego?
Witam. Zawiozłem już moje Suzuki do mechanika, żeby się nim zajął, ale jeżeli jest możliwość dowiedzenia się prędzej co mu dolega to czemu nie. Problem jest taki że do 3 biegu nie brak mu mocy. Na 4 jeszcze minimalnie ale bardzo słabiutko nabiera prędkości. Na 5 biegu w ogóle nie nabiera prędkości, zostaje przy tylu km/h przy jakich jechał na 4 biegu....
Łańcuchy wytrzymują ok 200 tyś km. Pompa wody, olej to minimum przy robieniu głowicy. Rozrząd jeśli ma więcej niż połowę czasookresu wymiany. Nie jest to naciaganie tylko i tak będzie to rozbierane przy robieniu glowicy. Za to powinno być taniej niż suma normalnych cen wymiany rozrządu i robienia głowicy osobne bo sporo roboty będzie wspolna.
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
Uczciwe nie za 5~ 10zl uszczelki. Do tego głowica i cylinder na płytę zrobić powierzchnie . Po montażu dobrze odpowietrzyć (śruba na głowicy) sprawdzić czy nagrzewa się chłodnica.Będzie dobrze.
Nie mogę sobie poradzić z radiem z s. Suzuki. Radio model PACR05 / CQ-MX0675AK Panasonic. Kod czterocyfrowy. Nie pasują 2922 ani 2229. Dwa razy wprowadziłem zły kod (Error 2). Nie wiem ile jeszcze błędnych kodów da się wprowadzić. Pamięć radia 24C01 w głowicy.
Sprawdź luzy zaworowe(szczególnie wydechy). głowica po regeneracji
Jeśli jest to silnik bez hydropopychaczy to do sprawdzenia luzy zaworowe o ile już nie zostały wypalone gniazda zaworowe, wówczas głowica do regeneracji. Silniki Suzuki nie lubią LPG a instalacja pewnie bez lubryfikacji chroniącej gniazda zaworowe.
Sprawdź szczelność króćca pomiędzy gaźnikiem i głowicą, oraz wężyki i kranik, jeśli jest podciśnieniowy.
Witam Mam pytanie odnośnie silnika suzuki jimny. Czy jest możliwość kastracji vvti M13AA ,wstawienie glowicy i obudowy rozrządu od wersji bez vvti M13A Pozdrawiam
Poprostu zakręć gaz na butli i potestuj. Te silniki nienawidzą gazu jeśli jest na standardowej głowicy wytrzymują 40 000 sprawdź luzy.
Witam W którą stronę powinien być obieg wody chłodzącej w skuterze 2t? teraz mam podłączone tak że wchodzi do cylindra i wychodzi głowicą i nie wiem czy dobrze...
Jeżeli nie widać na 100% wycieków (i nie przedostaje się do miski olejowej), to najprawdopodobniej płyn dostaje się do cylindrów (pęknięta głowica, uszkodzona uszczelka pod głowicą etc) i zostaje odparowany do atmosfery.
Przegwintować i wstawić na klej wkrętkę. jeżeli głowica alu to można teoretycznie bez demontażu.
Możliwe że pusila uszczelka pod głowicą na jakimś kanale splywowym oleju i cieknie.
witam ponownie.była pęknięta głowica dla tego dym był biały bo robiła się para wodna ,głowica wymieniona nowa lecz obiawy nie ustąpiły zmienił się jedynie dym z białego na ciemny ...pompcy!
Wypalone gniazdo zaworowe,suzuki ma miękkie głowice do lpg.
Głowica używana uszczelniacze zaworowe nowe kompresje ma bardzo dobra oleju raczej nie ubywa pochodził tylko 5 min i koniec.
Witam ,podpowie ktoś z jaką siła dokręcić głowice ltr 450 ?
Albo symeringi albo uszczelka na społowieniu silnika, ewentualenie uszczelka pod głowicą i się dostaje borygo do cylindra :(
Zależy jakiego mechaniora trafisz, jeżeli nie będzie chciał robić bez zdjęcia głowicy to poniżej 300 nie zejdzie.
Witam miałem podobny przypadek w suzuki baleno 1,8, spora walka nie poddawałem się, dwa razy zdejmowałem głowicę i nic aż dałem do sprawdzenia pod ciśnieniem i okazało się że to głowica jest uszkodzona. Po wymianie głowicy na inną auto jeżdzi już dwa lata bez usterki.
Zrób test na uszczelkę pod głowice.
Ten silnik (F9Q) pochodzi w prostej linii z F8Q,czyli Renault. Pracowałem w obu serwisach i przewaliłem tych rozrządów trochę . Nigdy ,ale to nigdy problemem nie był producent części rozrządu ani pompy... Największym problemem dotyczącym rozrządu był zawsze napinacz ,czasem rolka pasa osprzętu. To w tym silniku trzeba szczególnie tego pilnować,bo jak...
Witam, czy ktoś pomoże z odczytaniem kodu ?? Radio model PACR05 / CQ-MX0675AK Panasonic. Kod czterocyfrowy. Pamięć radia L01A czyli 24C01A umieszczona w głowicy. Z góry dziękuję.
Po czym dym nadal leciał. Po wszystkim samochód już nie odpalił Bez zdejmowania głowicy i sprawdzenia uszczelki się nic nie da ustalić na 100 % . :cry:
zgadza się że to JAPAN ale robiłem wcześniej radio VDO do peugota gdzie tez domaga się numeru nadwozia z komputera samochodowego i zrobiłem go tak że nie chciał już numerów może tego też się da - więc jest tam pamięć w tej głowicy ? poz .piotr
Jakich przewodów rozruchowych używasz? Nie możesz użyć normalnego akumulatora motocyklowego? Zatykanie dolotu skutkuje zmniejszeniem powietrza zasysanego do cylindra -> mniejsza ilość powietrza do sprężania -> łatwiejsze kręcenie rozrusznika. Daje to się odczuć najbardziej w chińskich quadach 110 i 125 cm³. Tyle że w Suzuki zastosowano automatyczny...
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
E8600 gdyby dzwonienie te było takie jak na zimnym silniku to bym się tym nie przejmował. Ale na ciepłym dzwoni tak że jezdzić się nie chce :-) Dodano po 4 U mnie do wymiany tej sprężynki w auto deko nie trzeba wałka ruszać, wystarczy zdjąć dekiel zaworowy tzn. w sumie dekiel głowicy bo od ustawiania zaworów są dwa dekielki. Silnik to jest konstrukcja...
Akurat w przypadku 2.0 TDI grozi nagły zacier czy pęknięcie głowicy więc jest to jednak jeżdżenie na bombie, która być może nigdy nie wybuchnie.
Witam! Czujnik temp. cieczy chłodzącej silnik powinien znajdować się w głowicy lub w obudowie termostatu - ZAWSZE tam gdzie jest najwyższa temperatura.
Witam Zwracam się z pytaniem, może ktoś mi trochę rozjaśni informacji. Czym się różni silnik RHM, RHT i RHW ? RHM - 2.0 HDI 16V 107 KM 250NM i automat. RHT - 2.0 HDI 16V 107 KM 2?0NM i manual. - nie wiem czy 250 czy 270. RHW - 2.0 HDI 16V 109 KM 270NM i manual. Jakie różnice w silnikach? Tłoki? Głowica? Może ktoś mi pomoże rozwiązać kilka informacji.
Witam. Pomimo wszystko nie jest to nowy silnik. Wał panewka i tłok+cylinder to nie jest cały silnik. Bez przesady na pewno jak pozostaniesz przy mineralnym to nic gorzej nie będzie pracowac . Pompa oleju mniemam stara , głowica pewnie tylko liźnięta. Pozostań przy mineralnym to nie jest auto wyścigowe a czasami więcej szkód niż zysku. Pozdrawiam
Panie, przestań pan pier... głupoty bo aż się przykro robi. Wiesz w ogóle co to chiptuning ? Na czym to polega ? Jakie wartości w ECU są modyfikowane ? I nie polecaj bez powodu planowania głowicy, chyba że chcesz, żeby komuś silnik wybuchł...
to może ja coś pochrzaniłem ? powinno się obrócić wzdłuż osi czy zamienić przód z "tyłem" (stroną do głowicy i szczotek) . O wirnik powiedziano mi w zakładzie elektromechanicznym który zajmuje się naprawą do samochodów (mojego nie chcieli się podjąć)
Witam wszystkich serdecznie. Auto: Suzuki Swift II Hatchback 89r. 1,3 b+g Mam problem, może zacznę od początku. Od pewnego czasu jeżdżąc autem nie trzymało mi wogóle temp. Więc wymieniłem termostat, odziwo gdy rozkręciłem obudowę zobaczyłem że go tam niema wgl. , więc założyłem podpiąłem wszytko jak było, powymieniałem również wszystkie popalone bezpieczniki,...
jak masz założyć lpg to tylko polo z silnikiem 1,4 (1390ccm) bez tfsi lub fsi. suzuki i fiesta słabo znoszą gaz (słabe głowice) tylko że suzuki jest prawie bezawaryjne (na pewno mniej niż polo i fiesta).
Witam. Posiadam Suzuki GS 500 E (bez owiewek) z 2004 roku z rzekomym przebiegiem 60 000. Motocykl pobierał mi ponad litr oleju na 1000km. Nie było widać aby dymił. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i uszczelkę pod głowicą. Po uszczelniaczach było widać, że ta guma już nie jest miękka tylko twarda. Wałki rozrządu i głowica wyglądały ładnie prawie jak...
Wpisz w alegro "suzuki drz 400 czesci glowica cylinder stator wal" i zadzwoń może się dogadasz :)
Witaj, w tej Vitarze jest silnik generacji M16A (tak jak ktoś pisał, scross, swift, sx4), głowice tych silników na rynek EU, znoszą LPG do 20-30 tys, tu jest koniec regulacji zaworów i zaczynają się koszty regeneracji głowicy. Nie jestem przeciwnikiem LPG, ale w tym przypadku nie wierz w dotrysk paliwa, dodatkowe smarowanie itd. Generalnie radzę przemyśleć...
a ja kolegów zapytam tak.. mi chodzi po głowie takie same coś ale na silniku od matiza/tico/suzuki swift - jest 3 cylindrowy, tłoki sa ustawione co 120 stopni więc nie będzie efektu sprężania na 2 cylindrach na raz jak jest w maluchu. Są 3mniejsze cylindry - wywalić głowicę - zrobić z grubej blachy i dorobić zawory płytkowe - chłodzony cieczą, - mała...
Sprawdź, czy nie masz uszkodzonej uszczelki głowicy silnika oraz w jakim stanie jest pompa cieczy, może ma już "oberwane" skrzydełka wirnika. Można wykonać badanie, czy w cieczy chłodzącej nie ma zapachu spalin. Sprawdzałeś działanie termostatu , czy tylko ocena wizualna. Chłodnica płynu do sprawdzenia, czy nie jest "zakitowana".
Obejrzałem dzisiaj dokładnie wałek rozrządu i dekompresator. Wydaje mi się że działa prawidłowo. Na krzywce wydechowej jest wcięcie w której umieszczona jest kolejna niewielka krzywka chowająca się przy wyższych obrotach. Podejrzewam że blokowanie rozrusznika i cofanie wału spowodowane jest odkręcaniem manetki gazu przy rozruchu, bo tylko wtedy motocykl...
Witam, kolego rr4, głowa do góry, nie jest z tymi zakresami tak źle. Jak dobrze poszukasz na pewno znajdziesz radio chodzące na obu zakresach FM. Przykładowo: Mam w komputerze kartę TV (WinFast TV2000) i ma ona tuner radiowy FM pracujący zarówno w zakresie dolnego UKFu (63-74MHz) oraz górnego (87,5-108MHz). Głowica to PHILIPS 1516. Inny przykład: W...
Poszła mi głowica w astra jedynce 96 rok 1.7 diesel z silnikiem oplowskim szukam całego silnika i zastanawiam się czy z innego modelu będzie pasować np.z opla z silnikiem isuzu
Trochę danych dla NOWEGO: Silnik czterosuwowy chłodzony powietrzem o pojemności 124 cm³ z jednym wałkiem rozrządu w głowicy dwuzaworowy gaźniki podciśnieniowe szklankowe popychacze moc maksymalna 12,0 KM przy 9500 obr./min zapewne masz z przebiegiem ocho-cho-cho źle eksploatowany, nie wspominając że jest jak wino i skrzypce (im starsze tym lepsze),...
Wygląda na to, że rozrząd przeskoczył. Co prawda jest to nieznaczne przestawienie, ale jest. Najlepiej byłoby wykręcić świecę zapłonową i kamerą inspekcyjną wjechać do środka. Pozwoli to zobaczyć jak wygląda denko tłoka. Z racji tego, że nowa uszczelka podgłowicowa nie kosztuje majątku pokusiłbym się też o zrzucenie głowicy i wykonanie dokładnych oględzin....
Głowica robiona, luzy prawidłowe, szklanki ok, rozrząd ok, nowa pompa oleju, ciśnienie ok. Przy próbie odpięcia i podpięcia wtryskiwaczy na biegu jałowym silnik zaczął pracować bez stuków. Stuki powróciły po ponownym uruchomieniu silnika. Dlatego podejrzewam wtryskiwacz, lecz korekty na to nie wskazują. Podejrzewam wtrysk pierwszy ( silnik Renault F9Q...
MMM kluczyk dokodować, może jeszcze bez pinu? Albo softa w radiu zmienić by mieć PL? :D Panie, tego nie robi byle sprzęcik za 300zł, tylko kosztowne zabawki które jeszcze trzeba umieć obsługiwać. A do mydła i powidła chiński Autocom wystarcza. Bo Launch czy Autel to już kwoty o rzędy wielkości. Do twojej głowicy nie istnieją inne oprogramowania, Delphi...
Pisząc 16V masz pewnie na myśli 1.6Hdi. Jeśli tak to rozrząd ustawia się zgoła inaczej. Nie, mam na myśli 2.0 HDI 110 KM w 16V. 2.0 HDI były 8V czyli wersje 90km i 110km i potem rozwinięcie wersji 16V gdzie było to 136km i 138km w zależności czy FAP jest czy nie. Kod silnika RHW - i był montowany w C8, 807, Expert, Scudo i Suzuki Vitara. Konstrukcja...
Dla wszelkiego sprawdź drożność układu jak masz możliwość. Jak to sprawdzić? Pasek napędu pompy napięty prawidłowo? Pasek jest napiety dobrze, napinacz jest nie regulowany, ma fabryczne napięcie. Po za tym pasek napędza równolegle pompę wspomagania, pompę klimy i alternator. Żaden z układów nie szwankuje. Ciekawy przypadek, lokalnie mam 3 "mechaników"...
Ostatnio nad rzeką ale mnie zgnębił silnik , nie pali juz tak jak kiedyś teraz prawie zawsze muszę odpalać z ssaniem lub za drugim szarpnięciem do tego lubi sam z siebie zgasnąć i przed zgaśnieciem słychać jakby palił na 1 cylinder. Po zdjęciu czapy i odpaleniu w beczce da się wyczuć podczas pracy na wolnych obrotach że dolny cylinder niedomaga o ile...
Witam, Jakiś czas temu kupiłem Grand Vitare 2.0 benzynę 140km. Podczas jazdy jak i na biegu jałowym usłyszałem klekotanie, po wizycie u mechanika i rozebraniu dołu okazało się ze panewki obróciło. Podjąłem się inwestycji i zaczalem naprawę. Szlif wału panewki, głowica oleje.. kiedy wyjechałem Suzuką z warsztatu serce mi pękło. Sytuacja się powtórzyła....
Kręci i nie odpala? Powodów może być pierdyliard. Od zapchanego filtra paliwa aż po zarżnięcie silnika na amen. Pierwsze co warto sprawdzić to wykręcić świecę zapłonową, włożyć ją w fajkę jakby była wkręcona, gwintem dotknąć głowicy i próbować odpalić. Na końcu świecy powinna przeskakiwać iskra elektryczna. Podobna do tej którą można zauważyć w zapalniczkach...
Witam wszystkich Bardzo proszę mechaników, oraz ludzi doświadczonych w tej tematyce o pomoc. Jest dużo postów o ubytkach oleju w samochodach, ale nie znalazłem nic na elektrodzie na temat tego konkretnego modelu: Grand Vitara I 2.0 benzyna i gaz sekwencyjny 128 km J20a 2004r. Sytuacja wygląda następująco. Suzuki brała mi olej w ilości okola 1 l na 1000...
Witam kupiłem ostatnio suzuki vitare long 1,6 16v z roku 1994. cieszyłem się całe 4 dni gdy podczas jazdy przez poligon przestała palić na 3 cylinder od chłodnicy, po powrocie do garażu sprawdziłem iskre była ok, oraz zamieniłem miejscami wtryski nie przyniosło to efektu, następnego dnia zmierzyłem kompresje na każdym cylindrze było okolo 14,5, postanowiłem...
Ta dioda na omomierzu powinna pokazać tak jak pisałem, a na teście diody w jedną stronę 0,625V (około) w drugą nic. Wymień ją na inną która w/g testu diody będzie sprawna. Odbiegając od tematu kiedyś kupiłem skuter 15 letniego Suzuki Burgmana właśnie po to żeby go samemu doprowadzić do porządku i też mi wszyscy odradzali dłubania w nim samemu, znalazłem...
Witam znowu mam problem z kataną... Mianowicie zmieniłem silnik na AC wszystko pasuje stator itp jest to samo... Ale po odpaleniu jest strasznie słaby odpala tylko na pełnym gazie nie reaguje na regulację gaźnika a dodatkowo po włączeniu świateł gaśnie... Elektryka jest raczej sprawna bo przed przekładką na LC jeździłem i miał dobrą moc tylko że cały...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Witam mam na stanie suzuki dr 125 se 98r moto nie odpala i strzela w gaźnik przy odpalaniu.. gaźnik jest podciśnieniowy nie wiem czy przewód od podciśnienia się gdzieś podłącza ale przy odpalaniu zasysałem powietrze do siebie przez przewód od podciśnienia i moto strzelał w gaźnik. zawory i rozrząd są prawdopodobnie dobrze ustawione.. motoru nie rozbierałem...
Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze gazu sprawiło ubogą mieszankę LPG a za nią poleciały nastawy benzyny bo to jest powiązane. Dłuższa jazda na takich nastawach i zniszczysz głowicę silnika. Wyjmij bezpiecznik od instalki LPG i zdejmij klemę (-) z akumulatora na noc. Rano podłącz klemę, włącz zapłon, odczekaj 30sek żeby sterownik silnika wczytał mapy...
Bardzo dziękuję za pomoc. Trafiłeś w 10-kę z tym wtryskiwaczem. Rzeczywiście ciśnienie na listwie podczas rozruchu miało zaledwie 7bar, więc zablokowałem dopływ do jednego wtryskiwacza i silnik pięknie zapalił (oczywiście na 3-ech cylindrach). Tematu do końca jeszcze nie zwalczyłem, gdyż nie mogę wyjąć wtryskiwacza (jest "zapieczony" w głowicy- co się...
Witam... Proszę o pomoc w forumowiczów zmotoryzowanych jak i tych którzy nie jeżdżą a mogą pomóc ;p;p Mianowicie posiadam motocykl Suzuki z lat około 88r tak mi się wydaje... Otrzymałem go w częściach i chcę go odpalić po 4letnim postoju... Silnik kreci iskra jest na wszystkich świecach choć trochę słaba ale nie wiem co może być tego przyczyną... chciałbym...
Dzięki za zainteresowanie, dół silnika jak dzwon uszkodzona była góra bo kupiłem motor bez rurki z dyszą która jest wkładana do kanału olejowego od strony sprzęgła i rozpyla olej na tłok jednocześnie dławiąc przepływ oleju i podnosi ciśnienie na kanałach idących na głowicy , jak ktoś by kupił taki motor od podobnych Makgajwer-ów to dodaje obrazek jak...
Przyczyn może być kilka - za uboga mieszanka wolnych obrotów - falowanie, gaśniecie itp. Trzeba sprawdzić czy nie ciągnie fałszywego powietrza po przez króćce ssące, wyregulować skład mieszanki śrubami itd. a potem zsynchronizować gaźniki, Drugą przyczyna może być układ wydechowy. Wypalone uszczelki pomiędzy głowicą, a kolektorem powoduje zassanie świeżego...
Minęły dwa tygodnie i wiem prawie tyle co i przedtem. Jedynie co się wyjaśniło to sprawa ciśnienia w cylindrach....na wszystkich po 25 bar. Wtryski i próba przelewowa ok. Na długie kręcenie z rana stawiają na słaby akumulator i rozrusznik (tylko, że jak go się dłużej trzyma na świecach to pali w miarę normalnie ......czyżby sie akumulator ładował ;)...
Jeździliśmy przez sobotę i niedzielę. Oglądaliśmy Almery, Punto, Astry, Polo bo takie akurat trafiały się na olx i otomoto do 5000. Szukaliśmy też Lanosa 100 koni w dieslu lub jakiegoś w gazie. niestety nic sensownego nie było w pobliżu warszawy, dopiero daleko za nią. W Grodzisku Mazowieckim stoi fajowa Laguna II - 2003 rok, 1,9 diesel, świetna blacha....
Napisz kolego niby z jakiego powodu masz ten silnik zmieniać ? Mój ma 498 tys i ciagle lata choć już nie tak jak za nowości ale generalnie jest OK. Może czas zmienić mechanika ? Te silniki są bardzo trwałe i jeśli go nie zarżnąłeś na własnie życzenie to sam z siebie się nie zuzyje, czego sam jestem przykładem. A w kwestii kupowania silnika mam pewne...
Ale jak ja patrzyłem to na szrotach w mojej okolicy to dieselka to się za 300zł nie kupi najtańszy taki byle jaki to jakieś 700-800zł , a ja mom w domu silnik od passata B3 tylko że trzeba pierścienie zmienić bo już prawie nie ma spręrzenia. Mojego passata trzeba było odpalać na rozciąg bo rozrusznika to on już nie chciał zapalić. Dodano po 5 Dizzi...
Witam Gaznik okazał sie dobry .Jedyna czescia ktora sie psuje (uszkadza) to membrana Siedzialem z problemem kilka dni i przyczyny nie znalazłem Cala przyczyna tkwiła w silniku .Wymienilem pierscienie , zrobiłem głowice i motor pali bez problemu Powodzenia
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Moja rada jest taka. Nie nastawiaj się na żadną konkretną markę. Uważnie przeglądaj wszystkie media i jeśli znajdziesz coś w dobrym stanie NA PRAWDE DOBRYM STANIE to KUPUJ. Nie patrz na markę bo w przyadpku starych aut to nie ma takiego znaczenia. Wieksze znaczenie ma to co musisz w aucie zrobić zwłaszcza jeśli wszystko robisz u mechanika. Ja nie tak...
Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu? najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre. Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków...
każdego benzyniaka da się używać na gaźniku, pytanie tylko - poco? nie wiem czy tak bez problemu założysz aparat zapłonowy - może być wbita kulka - zaślepka w otwór olejowy w wałku rozrządu w ten w który wchodzi bolec aparatu zapłonowego (trzeba sprawdzić) - w Astrach F jest tak właśnie wbita kulka i jak zakładałem w swojej Astrze silnik 1.6 który był...
Rama jest z Yamahy XTZ. Myślałem nad zapłonem z jawy 50. Można to przełożyć do silnika 251. Jednak zostałem na akumulatorze bo mam na tyle miejsca, a przydaje sie czasami 12V, poza tym na jesień zakładam sobie lampę, bo wieczory krótkie żeby dłużej pojeździć. Wiem, ze dwie cewki to 2x większy prąd ale jest to tylko prąd chwilowy.. Natomiast dwie cewki...
W baleno w silniku 1.3 pierwszy cylinder jest liczony od koła pasowego wałka rozrządu a ostatni cylinder jest od strony koła zamachowego silnika. Czyli patrząc w komorę silnika pierwszy cylinder masz po lewej. Kolejność zapłonów jest 1-3-4-2. Schemat który gdzieś odszukałeś chyba nie jest do końca od Twojej wersji silnikowej bo jak rozumiem masz jeszcze...
Witam Od niedawna jestem szcześliwym posiadaczem Kymco Maxxer 400, mój pierwszy quad 4x4. Jedna sprawa nie daje mi spokoju - cykanie w głowicy lub cylindrze na ciepłym silniku. Na zimnym mam wrażenie że mniej słychać - pewnie gęstszy olej. Szukałem na rużnych forach i nigdzie nie znalazłem przyczyny. 1. Zawory ustawiane już kilka razy, 0,05x0,10 ; 0,05x0,15...
suzuki vitara pamięć 24c01 model:3910179JBO-CAT cq-mx0674 cod 2100-pamięć umieszczona w głowicy ukf
Suzuki Ignis 4x4 - silnik benzynowy 1.3 na łańcuchu rozrządu. Silnik pracuje równo, nie dymi, nie przegrzewa się, jednakże po odkręceniu korka chłodnicy na zgaszonym ciepłym silniku wyrzuca raczej znaczną porcję płynu (trudno ocenić ilość, ale raczej już fontanna ;/ Ściekło po chłodnicy pod samochód tak, że zrobiła się plama na chodniku. Po przejechaniu...
suzuki vitara głowica uszczelka głowica suzuki transit głowica głowica
przykładowe programy atmega wymiana wsadu eeprom świateł focus
ekspres delonghi problemy ekspres delonghi problemy
Instrukcja obsługi myjki ciśnieniowej Kärcher K2.14 - gdzie znaleźć? Kod błędu TCO 570 w Scania - przyczyny i rozwiązania