wykrecamy ale to po 1/8 obrotu;)
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
To już prawie wykopaliska, ale dla potomnych odpowiem co jest powodem tego problemu. W gaźniku aisin stosowanym w Suzuki Samurai 413 są dwie śrubki regulacji obrotów pierwsza od strony aparatu zapłonowego i druga przy siłowniku podciśnieniowym od strony chłodnicy. To ta druga śrubka odpowiada za zwiększanie obrotów poprzez siłownik podciśnieniowy, po...
Wymieniłeś simmeringi na wale ?
sprzegło jak nic .
Skoro jest napięcie łądowania powyżej 80V to powinno to działać. Jak ci nie zaiskrzy przy module skutera zrób prostownik 1 dioda i kondensator 2yf/200v I ZOBACZ do jakiego napięcia się naładuje po 1-2 obrotach.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Zapchana dysza wolych obrotów w gazniku
Niestety nie mogę znależć info na temat różnicy obrotów koła kierownicy.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
A nie przyszło Ci do głowy że to koniec mocy i dlatego nie osiąga większych obrotów?
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Mam problem - nie przerzuca mi biegów na wysokich obrotach, czy może mi ktoś pomoc w diagnozie i naprawie tego problemu?
To jest prawie ten sam silnik co w starej Aprlii Ditech. Odczyt błędów tak samo jak w Ditech — manetka opór i włączenie zapłonu, kod to ilość mignięć. Natomiast jeśli chodzi o złą pracę silnika, to jest bardzo trudny temat.
Witam, chyba już jest po temacie ale może jeszcze ktoś zajrzy, otóż chodzi mi o problem Piotra z łowicza, mam doładnie to samo w moim baleno 1.3, który kupiłem niedawno za nie wielkie pieniądze. Czy poradziłeś sobie z tym problemem? jak tak to czy możesz napisać w czym tkwi problem? Pozdrawiam
Obroty to ok 1000 obr/min. W internecie znalazlem informacje o jakims regulatorze obrotow. Czy jest to regulator automatyczny czu jest w nim moze mozliwosc recznej korekty obrotow? Co moze byc przyczyna wiekszej ilosci obrotow?
są 4 magnesy.Wzdłuż osi czyli po prostu patrząc na zębatkę z góry (od czoła) już obracałem i o 90 i o 180 stopni .Nie próbowałem jeszcze tył przód i zaraz to zrobię
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Jak jest mała nieszczelność to i tak zgaśnie a obroty potrafi podbić
Minęło trochę czasu ale naprawiłem w moim przypadku regulacja zaworów pomogła i teraz auto się zachowuje tak jak powinno. Został problem ogrzewania płukałem układ wymieniłem termostat rurki na wlocie do nagrzewnicy gorące a w środku zimno wieje może ktoś coś podpowie sesownego.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Trochę dziwnie podchodzisz do pisania na forum. Prosisz o pomoc. Ja, bo innych nie widać, staram się pomóc. Zadaję pytania aby postawić diagnozę w tym dość trudnym przypadku. Z kilku zadanych pytań dostaję odpowiedź na jedno lub w ogóle. Na osłodę dostaje kolejną porcję utajnionych wcześniej informacji. Skaczesz po tematach. Raz gaźniki raz zapłon....
na wolnych obrotach sonda powinna pracowac na lekko wzbogaconej mieszance tak samo na gazie może jest jakis problem z ECU lub z czujnikami podłączałeś auto do kompa?
A spotkałeś to w innym suzuki SX4 ? Nie mam porównania do innych suzuki. Najlepiej podjade do jakiegos elektryka żeby sprawdził ładowanie i akumulator tak jak radzicie. Dzięki.
Wymiana wtryskiwaczy pomogła.
Nie mam ładowania na światłach mijania w Suzuki SV650S Mierzysz na obrotach biegu jałowego, czy na 5000 RPM?
Też 'mam' ten sam problem. Na chwilę obecną jest rozwiązany połowicznie, bo podobno naprawa może trochę kosztować. W serwisie dowiedziałem się, że suzuki ma dodatkowy silniczek elektryczny kontrolujący otwarcie przepustnicy. W moim modelu z '06 przy przebiegu ponad 50000km chyba po prostu padł. Nie miałem czasu się tym zająć, czy zabrać go do wyspecjalizowanego...
Witam jestem świeżo po kupnie Suzuki bugmar 125 2004r(gaźnik)chciałbym was zapytać czy po odpaleniu skutera na zimnym silniku lub po 3 godzinach przerwy od jazdy też wchodzi wam na duże obroty przez około minuty max dwie. chwilę przerwy jak obroty są normalne co jakiś czas dodaje sobie gazu silnik.Przy jeździe nie widzę problemu przyspiesza normalnie.Czasami...
Silnik do remontu
A czy kolega pomyślał jaki będzie skutek odcięcia zapłonu podczas jazdy przy obrotach 10 tys/min? Chyba nie tędy droga. Odcinać/ograniczać należy dopływ paliwa.
Wyjaśniło się ? Mam ten sam problem...
Filtr powietrza jest oryginalny?Jeśli nie to możliwe że dostaje za dużo powietrza,spróbuj przytkać częściowo filtr i zobacz jak się będzie wtedy zachowywał. Filtr jest oryginalny pod siedzeniem i parę dni temu czyściłem całą komorę w środku, te wężyki co wychodzą z niego i filtr najpierw benzyną ekstrakcyjną po tym ciepłą wodą z płynem do naczyń i...
na gazie przejechało jakieś 5 tys obrotów
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
suzuki grand vitara 1,9DDIS 2006 nie wchodzi na obroty powyżej 3000 wymieniłem przepływomierz dalej to samo
Witam. Sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie wyreguluj.
wyciąganie i wkładanie wtyczki do silniczka krokowego nie powodowało żadnej różnicy Skąd taki bzdurny pomysł że powinno? Zostaw IACV w spokoju i szukaj usterki gdzie indziej.
Tak wiem sterownik silnika widzi w parametrach bo czyta obroty.
Podłączyłem grawitacyjnie układ paliwowy ale nic to nie dało. Linia paliwowa jest drożna. Odłączyłem jeden przewód wysokiego napięcia i silnik zgasł. Podłączyłem go ponownie i odłączyłem drugi przewód od świecy i silnik zaczął się wkręcać. Okazało się, że świeca była uszkodzona. Zakupiłem dwie nowe świece, założyłem, wyregulowałem gaźniczek i chodzi...
Witam posiadam suzuki swift 1.0 98 r i od jakiegoś czsu po rozgrzaniu silnika pojawiły się pływające obroty silnika na biegu jałowym co może być przyczyną.
No właśnie zaczynają się schody w górę, w jednym miejscu mowa, że to błędy od regulatora ciśnienia, a drugie, właśnie jak Kolega robert199 podał od wtrysku, więc co w końcu?
Miałem taki sam problem w mojej hondzie i powodem był stary akumulator, po wymianie baterii wszystko wróciło do normy.
filtr dokręcony odpowiednio, potem wymieniłem jeszcze raz na poprzedni, i jeszcze raz.
Zawory, gaźnik. To przychodzi mi do głowy.
Jak masz podłączony pod komputer i kręcisz rozrusznikiem to widzi obroty w parametrach?
Może rolę odgrywają tętnienia z alternatora?
Witam, mam problem - kupiłem motocykl Suzuki Bandit GSF 600, ogólnie poprzedni właściciel zmienił licznik na ledowy i jest taki problem, że nie działają obroty silnika, co z tym zrobić?
Ok dzięki i tak dużego pola manewru tu nie mam więcej niż pół obrotu w jedną czy drugą stronę nie ma sensu kręcić
To dusi się czy przerywa? Jeśli przerywa to może odcięcie? Jeśli się dusi to prawdopodobnie silnik dostaje za dużo paliwa (wiem odkryłem Amerykę w tym zdaniu).
Zmierz napięcie ładowania, pewnie padł regulator napięcia, skrajnie zasiarczony lub przerywający akumulator (a już na pewno jego odłączenie na pracującym silniku) mógł uszkodzić regulator.
Sprawdź zaworek cut-off, jeżeli występuje w tym gaźniku. Gaźnik był mocno brudny? Mogły pozostać osady w dyszy biegu jałowego lub w kanałach gaźnika. Ewentualnie uszkodzona membrana przepustnicy tłokowej.
Wystarczy 0,5w 820ohm i wszystko, koszt znikomy. Patrzyłeś króćce? wydech gaźnik i filtr powietrza? ja w gnce więcej nie zaobserwowałem. i 820ohm jest na 1, ja brałem z 2 lub 3 opor bo lepiej się zbierała.
sprawdź jak już będziesz miał je na wierzchu czy śruby od składu mieszanki są dobrze złożone. w sensie sprężynka, podkładka, o ring . Nie raz się spotkałem z tym ze było źle złożone przez co cuda się działy z obrotami
Mam problem. Silnik w Suzuki Grand Vitara , Silnik po zatrzymaniu się na wolnych obrotach zaczyna wzrastać temperatura. Włącza się wiskoza.
Nie to samo, próbówka ma mały pobór prądu, klakson duży, próbówka może działać a klakson nie będzie, mimo to u Ciebie podejrzewam uszkodzenie samego klaksonu. Jeśli ma śrubkę regulacyjną, podłącz go bezpośrednio do akumulatora dwoma przewodami i pokręć nieznacznie śrubką (1-2 obroty w lewo i w prawo)
Chodzi dość nieciekawie, prawie jak diesel. To już po tej regulacji luzów zaworowych? Ile ten silnik ma przebiegu? Rozumiem, że temat uznajesz za rozwiązany, silnik odpala i wkręca się prawidłowo na wysokie obroty?
Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Narazie to wlałem 0,5 l denaturatu do baku- bez skutku. Auto naprawione. Problem rozwiązany- przebicie na kablu. Temat zamykam i dziękuje za pomoc!
mówisz że jest dobity lub że już są części zużyte. Może po prostu ona jest w oryginale i nic nikt przy niej nie robił, w sensie że jakoś ją tuningował. Ile taka suzuki w oryginale może jechać ? Mój ogólnie na początku ma wysokie obroty i na ssaniu równo chodzi, jeśli spuszczę ssanie motorek spada z obrotów lecz i tak ładnie się wkręca bez żadnego przerwania...
Iglice mam ustawiona na najwięcej paliwa bo na innych ustawieniach nie chciał chodzic a na tym zawsze motor pali natychmiast od strzała. Może byc jeszcze coś innego. Mocy brakuje mu w całym zakresie pracy gdy jade bo gdy motocykl stoi to normalne ma obroty.
Witam od wczoraj jestem posiadaczem suzuki ts 50...Mam następujące problemy światła przygasają na wysokich obrotach akumulatora nie mam...Drugi problem to max 7 tyś obroty gaźnik czyszczony filtr powietrza stożkowy nowy regulowany gaźnik silnik pali normalnie z 1 pierwszego kopa...
Sprawdz zaworek PCV na kolektorze,
Witam, mam problem z suzuki jimny 1998. Auto trzeba odpalic z lekko wcisnietym gazem i po odpaleniu dalej trzeba tak trzymac, nie trzyma obrotow. Po odpieciu czujnika polozenia przepustnicy problem ustaje i obroty lekko powyzej 1000. Wszystkie czujniki byly w aucie wymieniane z sprawnego smochodu lacznie z komputerem ale problem nie ustaje.
Cześć. U mnie włączenie świateł nic nie zmienia , duże obroty trzyma dopóki się nie nagrzeje , ale już zaczynam sie do tego przyzwyczajać. Pozdrawiam
Nie wiem czy znajdzie odpowiedni komputer. Idzie na migi, złącze w okolicy prawego nadkola, i aku.
Nie ma czegoś takiego jak uniwersalny moduł zapłonowy. Są zapłony CDI AC i DC - z cewką łądującą, albo bez niej. Do tego z regulacją KWZ potencjometrem, a nawet z "mapą" zapłonu, samoczynnie regulujące KWZ w funkcji obrotów.
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
2- pin 54 ecu (na pewno) +5v To jest pin sygnałowy. Te +5V to nie istotne. Twoim problemem nie jest przypadkiem rozrusznik? Przyjrzałbym się też czujnikowi obrotów wału. Tu pewnie jest problem. Czujnik wałka, nie ma nic do obrotomierza.
Przeplywomierz ma na 700 750 nawet 800 wejsc nie wchodzi dziura, otwarty egr czyli zaciety, przeplywomierz to klamot stary ten silnik... o ile turbo się nie tnie juz bo .... gdzieś coś ucieka przejechane na zamulaczu, dajesz gazu na postoju przeplywka ma wejść na 700 do 740 800 nawet...
Tak bez problemów zapala.
Rocznik '96 - potrzebuję materiałów w jakimś chrześcijańskim języku - na razie przynajmniej odnośnie naprawy i regulacji gaźników. Ponoć rok przestała i zaczęły ją zalewać. Nie sposób odpalić jej normalnie, jak zapali, nie utrzymuje obrotów.
Jaki byś chciał założyć,bo żaden nie pasuje p&p ?
Sprawdź iskrę zaraz po tym jak zacznie świrować. Jednak nie na świecy - to nie jest miarodajne - ale na samym kablu WN. Ma skakać ciągle (bez przerw) na odległość min. 8 mm. Sprawdź wydech czy nie jest przytkany. Czy można odpalić silnik po nieudanej próbie wkręcenia na większe obroty?
Nie jeździł szybciej, na wariatorze tulejki nie ma, jedynie chyba blokada na przełożeniach została. Lecz nie było tak gdy pasek był za krótki, wymieniłem pasek na katalogowy do suzuki ap i teraz takie obroty szybkie łapie na większej prędkości.
Zagadka rozwiązana. Nie zamykał się do końca zawór ssania. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory.
Zrób test na obecność CO2 w układzie chłodzenia. To jest właściwy trop. Zawsze mógł pójść olej do dolotu.. A to tłumaczyło by podwyższone obroty.
Auto ma DPF, czy już usunięty?
A ja stawiam na pierścienie do wymiany sprawdz kompresie ?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Spróbuj poszukać tutaj
Możesz wpiąc 3 żarówki 55W w 3 fazy . Ale nie gazuj bo je popali i obserwuj jasność. Oczywiście regulator wpięty. Nie bez powodu są one w przewiewnych miejscach . I jeszcze ciekawostka, te regulatory ładują wyższym napięciem na jałowych obrotach.
A ile km ma przelatane na tym mikserze?
Sprzęgło do regulacji, jeśli nie pomoże, wymiana.
wymieniłem wszystko co związane z zapłonem Czyli co? Sterownik widzi obroty?
ok zamykam temat rozwiazany
Alternatory tego typu stosowane były również w modelach Bandit 1200, GSXF i pewnie innych również starszych rocznikowo. Obserwowałem pracę kilkunastu motocykli z takim alternatorem i nie zauważyłem żeby oświetlenie przygasało na wolnych. Nie do końca więc wydaje mi się to normalne że na 3 sprawdzanych alternatorach przygasa. Dodano po 5 Regulator zastosowany...
Witam mam problem z moim suzuki 2t gdy po rozgrzaniu silnika (ssanie się wy wyłącza) suzuki z automatu gaśnie porostu nie trzyma obrotów. W skuterze po dodaniu gazu zalewa świece. Co zrobić jak regulacja nic nie daje a ze świecą jest wszystko ok, gaźnik był czyszczony kilka dni temu nie mam pomysłów jak to naprawić.
Witam, przerywanie i strzały z wydechy wskazują na układ zapłonowy, ale samoczynne wchodzenia na obroty raczej na układ paliwowy.
chodzi mi konkretnie o silniczek krokowy.auto na wolnych obrotach faluje.
Witam. Mam problem. Moja Vitara po krótkiej jeździe (2-3 km) nagle szarpie dusi się i gaśnie. Czasem dodanie gazu po wysprzęgleniu pomaga i samochód mi gaśnie, po zgaśnięciu ciężko odpala. Dodam, że kable WN ok, cewka też, paliwo dochodzi do gaźnika, na wolnych obrotach pracuje normalnie.
Sprawdź działanie układu zapłonowego i elektronicznego przyśpieszania zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. Silnik powinien mieć okienko rewizyjne do określania punktu T i F, a czasami i maksymalnego wyprzedzenia zapłonu. Poza tym takie problemy może sprawiać niesprawna świeca zapłonowa oraz gaźnik.
komputer wykazał uszkodzony czujnik obrotów silnika.kupiłem drugi spróbuje wymienić. Może wolne obroty silnika się ustabilizują.
Witam, Tak problem ustąpił jak wymieniłem gaźnik na mniej wyeksploatowany. Nowy gaźnik jest jak pisałem bardzo drogi ok 2400 zł.
Mam problem z Suzuki burgman 125 skuter przy odpaleniu nie wchodzi czasami w obroty przeryw mimo ze daje mu gaz max po paru minutach silnik pracuje normalnie
(at)trojan12 chodziła na wolnych obrotach bez dodawania gazu ani nic
Witam Po rozgrzaniu silnik nie chce się wkręcać na obroty / dławi się / nie ma siły Jak zimny wszystko OK. Może ktoś zna problemik? Pozdrawiam M.
Może, czujniki obrotów wału lub stopki bocznej.
launch , cdif , delphi , texa
suzuki obrót regulacja suzuki wolne obrót obrót suzuki swift
sprężarki klimy volvo kyocera wydruk prawidłowy dioda choinka
pralka ariston cykanie pralka ariston cykanie
Lokalizacja bezpiecznika pompy paliwa Renault Clio 1.6 1998 Montaż paska w orbitreku - krok po kroku