Minęło trochę czasu ale naprawiłem w moim przypadku regulacja zaworów pomogła i teraz auto się zachowuje tak jak powinno. Został problem ogrzewania płukałem układ wymieniłem termostat rurki na wlocie do nagrzewnicy gorące a w środku zimno wieje może ktoś coś podpowie sesownego.
Obroty to ok 1000 obr/min. W internecie znalazlem informacje o jakims regulatorze obrotow. Czy jest to regulator automatyczny czu jest w nim moze mozliwosc recznej korekty obrotow? Co moze byc przyczyna wiekszej ilosci obrotow?
Witam posiadam suzuki swift 1.0 98 r i od jakiegoś czsu po rozgrzaniu silnika pojawiły się pływające obroty silnika na biegu jałowym co może być przyczyną.
Witam sytuacja wygląda tak, że suzuki swift 4 2010r. 120k przebiegu z lpg gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania, na rondzie i przy wrzucaniu sprzęgła np. jak przełączam na luz, przed zgaśnięciem lekko się dławi. Podczas jazdy jak jadę 50 60 70 jest wszystko okej chodzi idealnie chyba że wcisnę mu sprzęgło, jak się rozgrzeje to raczej nie gaśnie, obroty...
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
A ile km ma przelatane na tym mikserze?
a test co2 zrobiony tylko na obrotach jałowych? jak podnieść obroty powyżej 3,5 tys. obrotów na otwartym zbiorniczku (oczywiście nie na gorącym silniku) to co się dzieje? Jak chłodnica na 100% ok to może gdzieś jest niedrożny/zagnieciony wąż, przytkany kanał w bloku/głowicy? Nie były jakieś specyfiki "naprawcze" dolewane do układu chłodzenia? Zamontowany...
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
Witam Mam ten sam problem , może Czy wiecie jaka to może być przyczyna ? Swift 1,3 2007 z gazem czy rozgrzany czy zimny gasnie przy redukcji , dojeżdżaniu do skrzyżowania, poprostu po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do zera i gasnie. Był u mechanika , podłaczył komputer i stwierdził że za bogatą mieszankę dostaje i tak się dzieje kazał gaz wyregulować....
Witam mam taki problem z moim swiftem: Jak jechałem i wrzuciłem na luz albo stanąłem obroty utrzymywały się na poziomie 4000 obr./min. przy włączonych światłach a przy wyłączonych było wszystko dobrze byłem u elektromechanika i i mi zrobił ze na światłach obroty utrzymują się 900 obr./min. a jak światła wyłącze to obroty spadają do 100 obr./min. albo...
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Ja na odmianę bym w ogóle zrezygnował z trybu pasywnego i dobrał takie obroty dla wentylatorów, żeby od najniższych temperatur do około 50 stopni była płaska linia na Twojej krzywej (na wysokości takiej - czyli z takim poziomem obrotów, aby jeszcze było względnie cicho, ale dość chłodno (czyli poniżej 50 stopni). Dalej już ta krzywa mogłaby dla mnie...
Witam, jestem posiadaczem skuter kingway Swift 50cm 4t ale musiałem wymienić w nim silnik tez 50cm 4t i problem jest taki, że z startera nożnego nie chce odpalić ani z elektrycznego. Silnik kupiłem od znajomego i działał. Teraz silnik też chce zakręcić, nawet gdy na początku go złożyłem odpalił 2 razy ale gdy dodałem gazu od razu gasł. Teraz tez gdy...
OK. wracam do tematu.Jeżdżę już kilka miesięcy po tym jak kontrolka zgasła że tak powiem sama.Być może był to przytkany katalizator.Jedna dłuższa trasa,większe obroty i być może go przedmuchało....pozdrawiam. Dodano po 36 Samo się naprawiło...
Witam po mojej ostatniej wizycie na forum udało mi się naprawić autko okazało sie że zawinił czujnik płynu wymieniłem i wszystko było ok aż do wczoraj:-( niestety będąc w trasie auto zaczęło sie mulić i tracić moc aż na jednych ze skrzyżowań zgasło i niedało się go ponownie uruchomić.Po ostygnięciu silnika auto odpaliło ponownie i na wolnych obrotach...
Proponuję zapoznać się z charakterystyką momentu obrotowego dla tego silnika i zmieniać biegi w jego maksymalnym zakresie. To, że obroty są bardzo wysokie, nie znaczy, że silnik będzie dobrze "ciągnął", bo moment może mu się "kończyć" przy 4 tys.obr./min i wkręcanie silnika na wyższe obroty nie ma sensu.
Na włączniku głównym powinien znajdować się bezpiecznik Bezpiecznik powinien znajdować się jak najbliżej źródła zasilania czyli przy akumulatorze. do silników szczotkowych, dwa silniki Swift 500 12V Obroty bez obciążenia: 11.700 obr./min. Pobór prądu bez obciążenia: 0,4A Pobór prądu przy max. wydajności: 2,0A
Witam. Posiadam suzuki swifta mk3 i problem wygląda następująco: Gdy go odpalam np rano po raz pierwszy, odpala bez problemu i od razu ładnie trzyma 750-800 obrotów. Można go normalnie wkręcać na max obroty nic się nie dzieje poza tym tylko ze kopci na tych obrotach na czarno i lekko nierówno chodzi. Gdy tylko ruszę przejadę 50m to zaczyna go dusić,...
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Witam, jeżdżę suzuki swift MK III benzyna 1.3, z 2000 r., jeden wtrysk. Mam problem z gasnącym silnikiem, poniżej opisuję objawy. Jestem amatorem i nie wiem który z podobnych przypadków w sieci byłby podobny i do zastosowania. Objawy: 1. Jazda na wysokich obrotach lub puszczenie gazu z 3-4 tys. (podobnie przy wysokich obrotach na postoju przy zimnym...
Gdybyś miał zepsuty moduł to by ci dym szedł z gaźnika. Możesz mieć rozregulowany gaźnik jeśli nie wchodzi na wysokie obroty lub źle ustawione zawory.
zaworek jakies dwa miesiace temu wymieniłem na nowy (z daewoo tico) i poniewaz trzymał wysokie obroty siegające nawet 1500 obr/min. Wymieniłem i wszystko było okej chodził ładnie z tym że przed wymiana zaworka juz wcześniej świeciła mi się kontrolka check engine więc może to ma coś wspólnego z tym...
Witam wszystkich , mam autko Suzuki Swift II 1.0 92r. Moje autko strasznie szarpie i nie wchodzi na obroty , w czasie jazdy gdy dodam gazu potrafi zgasnąć. Na neutralnym biegu wahają się obroty i po chwili gaśnie. A jak mu depnę dojdzie do 5/6 tyś. obrotów na min. Jeśli nie odpuszczę gaz gwałtownie obroty spadają do zera. Mam nadzieję że ktoś pomoże...
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
To o czym myślisz jest niebezpieczne dla użytkownika oraz dla pozostałych uczestników ruchu. Tempomat działa tak, że po naciśnięciu pedału sprzęgła lub hamulca automatycznie rozłącza przepustnicę. I nie ma to znaczenia czy przepustnica jest elektroniczna czy na linkę. To co masz na myśli powinno się używać jedynie na postoju i używa się tego np w pojazdach...
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
Witam, mam taki problem, jeździłem samochodem przez 3h (wszystko było w porządku), po czym samochód stał zgaszony przez 1h. Gdy znów go odpaliłem nic dziwnego się nie działo. Dopiero na autostradzie gdy chciałem zwolnić samochód sam podnosił obroty do 3000 i zaczął lecieć biały dym z rury wydechowej (bardzo dużo). Gdy się zatrzymałem i wrzuciłem na...
Witam, czy mógłby Pan napisać czy problem został naprawiony i co uległo uszkodzeniu ? mam podobny problem. Występuje i na benzynie i na LPG. Po odpaleniu autko jeździ normalnie. Po rozgrzaniu słabnie. Dodatkowo często się zdarza że gdy probuję ruszyć z miejsca to szybki start nie wchodzi w grę. Jak wcisnę pedał gazu to obroty spadają. Czy ktoś wie co...
Jak sprawdzić czy rozrusznik dobrze kręci i jest w pełni sprawny? Zmierzyć obroty silnika podczas pracy rozrusznika i pobór prądu przez rozrusznik. Napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12,7V/12,8V Napięcie spoczynkowe nie świadczy o stanie akumulatora. Mocno zasiarczony akumulator ma prawidłowe napięcia spoczynkowe ale podczas rozruchu nie jest...
Nie pisałem co zrobiłem, żeby nie sugerować. Wyciągnąłem akumulator i sprawdziłem areometrem poziom elektrolitu i w 5 celach był znikomy. Może to żaden wyznacznik ale daje do myślenia. Generalnie od kilkunastu tygodniu podczas włączania co jakiś czas nie chciał wejść na obroty i dopiero do przegazowaniu go było ok. Jutro chciałem podłączyć od kolegi...
Tak jak w temacie, suzuki swift benzyniak 1.0 rocznik 1998 strasznie szarpie na zimnym zilniku, gdy doda mu się gazu. Muszę jechać przy minimalnym dociskaniu pedału gazu, czasem wspomagac się sprzęgłem bo inaczej nie da rady. Ponadto odpalanie samochodu udaje się przy mniej więcej 5 przekręceniu kluczyka i od razu trzeba go troche przygazować bo inaczej...
No jestem amatorem, ale nazywam to gażnik z wtryskiem. Nad gardzielą z przepustnicą jest wtrysk z elektrycznymi przewodami. Nie dodałem na samym początku ( może żle ), że czasem po nagżaniu obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000/min. Sporadycznie przy odpalaniu ( po wciśnięciu przyśpiesznika na włączonej stacyjce - bez rozruchu ) występuje brak...
Witam wszystkich. Mam wielki problem z tym autkiem co w opisie. Mianowicie za pierwszym razem jak go dostałem to pięknie odpalił ale nie miałem paliwa więc od razu pojechałem zatankować. Do stacji dojechał bez problemu. Gaz do pełna, benzyna do połowy i na tym koniec. stanął i nie chciał ruszyć. temperatura była na połowie. Odpalał ale w ogóle nie wchodził...
Mam problem.... auto nie wchodzi na obroty przy naglym wcisnieciu gazu...kody usterek pokazaly kod 22 czyli pozycjometr przepustnicy... wykrecilem i probowalem rozebrac ten nierozbieralny element z marnym skutkiem... plytka rezystancyjna pekla na 2 czesci...kupilem uzywany pozycjometr i zamontowalem...troche lepiej jest bo osiaga wysokoe obroty ale...
Po częsci masz rację ale ... wydaje mi sie, że wtryskiwacz dawkuje ciągle paliwo a nie impulsowo. ECU autka owszem zbiera sygnały o prędkości obrotowej, temperaturze powietrza i płynu chłodzącego, TPS ale .... nie widze tutaj jakos możliwości zbytniej ingerencji w pracę układu zasilania. Jedynie na biegu jałowym jest sterowany popularnie zwany "silnik...
Włożyłem sobie do suzuki swift zamiast 50A alternator 90A z Kia Clarus II , alternator to Kia precison Works http://obrazki.elektroda.pl/4443748900_1... W tych autkach też występowały alternatory firmy Mando do których jest pełno regulatorów napięcia , ja nie mogę nigdzie odszukać do tego oryginału od KIa ;/ Sprawa jest taka że bez obciążenia...
Posiadam małe autko Suzuki Swift GTi , które seryjnie ma alternator 50 lub 55A . Jako że posiadam sporo muzyki w aucie ( dwa wzmacniacze 300watt rms w 4ohm i 170watt rms drugi ) założyłem sobie alternator Mando z Kia Clarus II 2.0 16v DOHC o mocy 90A. Obecnie mam akumulator 55AH firmy Moll i po wiecznym niedoładowywaniu małym alternatorem jest już powoli...
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Witam. Sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie wyreguluj.
Ten typ tak ma. Nie bierze prądu na światła z akumulatora tylko z cewek. Małe obroty = słabe światła.
Sprawdz zaworek PCV na kolektorze,
Tak wiem sterownik silnika widzi w parametrach bo czyta obroty.
Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Narazie to wlałem 0,5 l denaturatu do baku- bez skutku. Auto naprawione. Problem rozwiązany- przebicie na kablu. Temat zamykam i dziękuje za pomoc!
Swift 2000r 1.0cm. Na wolnych obrotach sonda pokazuje 0.75V a po dodaniu gazu tak powyżej 3500obr. raptownie wskakuje napięcie 12V. Czy to jest nieprawidłowe jej zachowanie?.
Na początek i przy tym przebiegu warto wymienić olej na świeży.
Moim zdaniem ten silnik jest za mały i raczej się nie nadaje , bo to silnik do modeli latających czyli ma za duże obroty a za mały moment obrotowy , i dotego nie ma możliwości chłodzenia tego silnika bo ma wirujący płaszcz . To samo dotyczy regulatora , nie jest to regulator do modeli pływających nie ma przede wszystkim chłodzenia wodnego . Wiele osób...
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
Witam Mam problem z Suzuki Swift 1.0 98r. Silnik odpala od razu, do osiągnięcia optymalnej temperatury wszystko działa jak należy. Po osiągnięciu temperatury silnik już nie wraca do obrotów jałowych a od razu gaśnie i nie chce odpalić aż do spadku temperatury. Co to może być? Sonda lambda?
obroty suzuki swift suzuki swift obroty suzuki swift silnik obroty
pascal sortowanie funkcje prania candy czerwony komunikat philips
aplikacja besmart instrukcja obsługi telewizor samsung
Jak zdemontować boczek drzwi w Volvo C70 - instrukcja Ford EcoSport 1.5 TDCi – brak rozruchu po wymianie kółka wału korbowego, czujnik CKP, rozrząd