Tylko ten szlam to może być okładzina cierna ze sprzęgła lock up.
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Pompowtrysk do wymiany
Jak kolega wyżej napisał nastawnik na pompie do czyszczenia. Można to łatwo sprawdzić.
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Twoje podejście do problemu bardzo mi się podoba bo zarówno podałeś kod odczytanego błędu jak również wykonałeś i wkleiłeś istotne logi dynamiczne i to się chwali. Odpisuję zatem z miłą chęcią : to nie jest tryb awaryjny lecz zwyczajnie sterownik silnika zgubił sygnał z przepływki co spowodowało totalne zmniejszenie mocy silnika i o ile od 2260 obrotów...
Panie szymian1234 , skrzynia AG4 (01N) inaczej pracuje niż ZF5HP19FL, a taką ma bklosik . Sprzęgło hydrokinetyczne ma duże znaczenie przy szarpaniu z 2 na 3, ponieważ w ZF przy zmianie biegu właśnie z dwójki na trójkę lock-up (w sprzęgle) przejmuje rolę prowadzącą. Sprzęgło hydrokinetyczne nie jest nie zniszczalne, psuje się jak każdy mechanizm wykonany...
Witam kolegę, a więc winna za te obiawy jest pewna część w liczniku, nie wiem jak ona się prawidłowo nazywa, impulsator, czy jakoś tak, ale to coś:-D odczytuje prędkość auta i podaje dane do ECU. Kolega nie bawił się w naprawę tego, tylko wymienił cały licznik, wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam i powodzenia. Proszę o punkt jeśli pomogłem;-) .
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Ja bym się jednak przyjrzał temu EGR. Najlepiej tymczasowo go zaślep, w tym silniku jest to w miarę na wierzchu. Miałem dwa AVFy i nie miałem podobnych problemów. Jeśli wtryski ok, to ja bym szukał w osprzęcie recyrkulacji spalin, ew. doladowanie. Nikt Ci nie grzebał w sterowniku silnika ? ( tzn. tuning itp ) ? Jeśli tak to mam oryginały do tych modeli...
najlepiej zrobic diagnostyke,szkoda czasu na szukanie usterki bez testera,zacznij od filtra paliwa,zalecam tylko oryginal,podroby plataja czesto figle...jezyk na max docie zmienisz tylko za pomoca testera
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... 5 i 6 post
Symbol silnika to pierwsze litery w numerze silnika - powinny być gdzieś wybite na silniku. Ale najprościej sprawdzić w (starym bo w nowych chyba już ni ma) w dowodzie rejestracyjnym. Np. RLxxxxxxxxxxxxx
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
Witam. Przepraszam za odkopanie tematu. Problem się rozwiązał bo mam to samo.
Prawdopodobnie na parowniku jest śrubka na imbusa trzeba zostawić samochód na luzie odpalić go odkręcić śrubkę w lewo i zaraz w prawo bo chodzi o mieszankę zaraz jadę to na wieś zrobić zobaczymy czy to to Po tym to zaraz całkiem przestanie chodzić na gazie.
Wymieniony komplet uszczelniaczy pompowtrysku
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Witam. Kolego mam identyczny problem z Passatem jak ty mam paska 97r 1.6 + gaz sekwencja i dzisiaj zaczął tracić moc,strzelać,szarpać i na postoju drga nim. Powiedz co u Twojego było nie tak? Z góry dzięki. Renata
Bez fizycznego kontaktu z pojazdem można jedynie domniemać, co to za powód, dla którego tak się dzieje. Problem jest w tym, że auto może mieć niekoniecznie jeden temat, odpowiedzialny, za powyższe objawy. Na początek trzeba rozgraniczyć, czy to silnik, czy skrzynia biegów, czy oba podzespoły jednocześnie. Tak jak sugerujesz rozpoczynamy diagnozę od...
Witam, mam Passata B7 2.0 TDI 2011 i mój problem polega na tym, że szarpie silnikiem podczas jazdy w różnym zakresie obrotów, np. 1800, 2100, 1900. Po dodaniu gazu szarpanie ustaje. Nie ma żadnych błędów. Filtr paliwa wymieniony.
Sprawdź zasilanie na sterowniku od skrzyni.
Witam.A jak kompresja?
witam. Mam podobny problem z szarpaniem. Passat b5fl 1.9tdi AWX 2001 podzczas przyspieszania, szarpie w granicach 1600-2600, najbardziej wyczuwalne 3,4,5 bieg.Podczas spokojnej jazdy szarpania nie ma i na biegu jałowym wchodzi odrazu na obroty. wszystko zaczęło sie po wymianie filtra paliwa, włożyli mi knechta, na drugi dzien pojechałem do nich powiedziałem...
Własnie w tym rzecz ze nie ma problemu z paleniem wszystko jest ok pali super odwiedziłem paru mechaników i wiekszosc stwierdziła zdiwiona ze wgl pojawił sie jakis problem i dlatego szukam pomocy na forum gdyz ktos mógł spotkac sie z taką przypadłoscią
Problem nie zginie.
Przy szarapaniu wyskakuje: check engine, filtr dpf i ikonka swiec żarowych taka sprezynka, tak jak widac na zdjeciu
Dziękuje za liczne pomocne rady, bez nich bym sobię nie poradził. A więc kolejnego dnia odpalił jak trzeba. Po całym dniu stania również. Tematu nie zamykam poczekam kilka dni, ale na razie mu przeszło samo z siebie.
przykre ale wygląda na pompe
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Pomogła wymiana przewodów paliwa i pompy vacum
Nie widzę tu nic niepokojącego... Możesz zajrzeć w obudowie sterownika silnika, pod nim są kostki i Ciebie interesuje biała. Może być zaśniedziałą...
Mógłbyś troszkę jaśniej? Jak zaczac walke z tym?
tak jak kolega wczesniaj stwierdzil nie ma sensu lac oleju,ja zlalem syf jakich malo i po zalaniu swiezego plus uszczelka i filtr zaczelo sie dziac tak jak piszesz a bylo oki.Trzeba remontowac.
Silnik pojemnosc moc ?
Wykluczyłeś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ? Będą podobne objawy.
co do automatu to staraj sie nie ruszac lewark zani całkowicie sie nie zatrzymasz a co do wuymiany oleju to nie bardzo ci radz z tym przebiegiem mozesz sobie wyplukac skrzynie i po jezdzie olej sie sprawdza tak jak na załaczniku
Wywaliło by zapewne jakiś błąd, a błędów brak.
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
mierzone idealne jest Dodano po 7 zrobię logi i wkleję głównie to denerwuje mnie to szarpanie wystepuje to przy delikatnym dodawaniu gazu jak rozpedzam auto przewertowalem troche internet i duzo ludzi ma z tym problem ale mało kto usunoł ta usterke przy tym szarpaniu sa właśnie skoki cisnienia zrobie logi na ful gazie i wtedy jak mi szarpie pompki sa...
Witam.Czy w trakcie szarpania na desce rozdzielczej zapala się jaka kontrolka?Potrzebna jest diagnostyka z komputerem w czasie jazdy wtedy gdy wystąpią objawy szarpania komp powinien wykazać błędy.
Rozwiązał sie problem z szarpaniem? W czym był ten problem?
Jutro jadę do diagnosty , dam odpowiedz wieczorem co było nie tak
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Za komplet na jedną pompkę (Boscha) zapłaciłem 30 zł w lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Wydaje mi się że są uniwersalne bo nikt nie pytał mnie o model passata. Założyłem i jest ok.
Szarpanie pojawia się jedynie, gdy olej się podgrzeje. Nigdy jak jest zimny. Mam jeszcze nadzieję, że to nic poważnego...
Jeszcze jedno pytanie. Od jakiegos czasu wlanczaja mi sie dwie kontrolki jedna od ABS i druga od EPS. Gasna po restarcie silnika. Niewiem czy to ma jakis zwiazek ale mialem niedawno wymieniane przeguby.
Miałem podobny problem.Okazało się że winny był przepływomierz,mimo że komp.nie widział usterki.
Wtryski do sprawdzenia, oraz wiązka zasilająca te pompki w głowicy.
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Witam serdecznie, Pojechalem do nieautoryzowanego mechanika Wymienil zaworek zwrotny i jak narazie spokoj. Tez chcialem sprzedac moje auto ale odpukac Jak narazie jest znowu dobrze. Martwilem sie Bo nawet w aso po zlogowaniu niczego nie znalezli. Moja rada, jedz do dobrego mechanika, nawet nieautoryzowanego, Ktory specjalizuje sie w 2.0 tdi. Daj znac...
Witam nie dawno odebrałem autko od mechanika skrzynia już jest ok. wymieniłem ponownie olej tak doradził pan od skrzyń stwierdził że muszą być jakieś syfy w skrzyni a dokładnie na zaworach itd... a wiec działa. Ale mam kolejny problem, wymieniłem gumki na pompo wtryskach i nic nie pomogło autko jak postoi więcej niż 10 godzin jak odpalam np. Rano to...
Podaj kod silnika.
Od kiedy tak się dzieje i co było wcześniej ?A jak jest na rozgrzanym i zimnym silniku ? Ew. po przejechaniu kilkudziesięciu km i rozgrzaniu skrzyni biegów ? Szukaj np. w dolocie powietrza ew. silnik krokowy. Ostrzeżenie. Pisanie bzdur, to nie tutaj! 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe...
bo każdy mechanik Nieprawda. To, że są paproki, to nie znaczy, że nie ma dobrych mechaników. Są i jest ich bardzo dużo. Ludzie chyba naprawdę mają pecha, że nie mają w okolicy takich. Tutaj, jak zwykle, brak diagnozy ze strony "warsztatu", jak i autora. Bo jakbyś chociaż zrobił skan i wrzucił błędy, to by można było coś powiedzieć. A tak tylko wiadomo,...
Nic przyjemnego jak ktoś wyda tyle pieniędzy na kpl sprzęgło a potem się okazuje że coś się dzieje. U mnie po wymianie całego sprzęgła na nowe po wymianie zgrzytało przy lekkim wciskaniu sprzęgła. Już miała skrzynia iść na dół do sprawdzenia, po 1400 km przeszło.
Wymieniony czujnik to oryginał Boscha?Z własnego doświadczenia wiem że zamienniki wytrzymują kilka miesięcy.
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
Podpiąłem VAG-a i wyszedł błąd silnika: 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY Macie jakieś pomysły - może jednak ten z licznikiem i śrubokrętem?
A gdzie diagnostyka? Dane z komputera podczas jazdy bo sprawdzenie na komputerze błędów to nie diagnostyka.
Małe pytanko.Chcę wymienić uszczelniacz na pompie sprzęgła, a nie wiem jak???proszę o pomoc.
Za jaka pomoc dziekujesz?Jak znasz sie na skrzyniach to demontuj ASB z auta i naprawiaj,jak nieznasz sie to do automaciarza.VAG nie pomoze.
witam mam vento tdi (90) też silnik szarpał , ale na wolnych obrotach chodził ok, dopiero przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i przy obrotach ok 2500 szarpał i to mocno tak jakbym gwałtownie wciskał hamulec na chwile , myślałem że coś z elektroniką a okazało sie że to od paliwa , dotankowałem paliwo na "pewnej" stacji i auto po przejechaniu paru...
Witam, od pewnego czasu mam problem z moim passatem, auto przy zmianie biegu szarpie, najbardziej odczuwalne jest to na 2,3,4 biegu, w momencie szarpniecia wystepuje "falowanie obrotów", ciężko jest to opisać dlatego tez dodam filmik, najbardziej widoczne jest to w 44 sekundzie filmu: http://youtu.be/Lqy6B4Geeek
Ciśnienie paliwa sprawdzone też było zapomniałem wspomnieć. Wtedy co byłem pod kompa go podłączyć to mechan sprawdzał ciśnienie i mówił że jest w porządku
Temat zamykam. Padła uszczelka pod głowica.
Tłumik drgań skrętnych w sprzęgle (nie pamiętam czy zwykłe 1.8 ma też dwumas tak jak 1.8T ), ale takie szarpanie wskazuje że nie ma i uszkodzone mogą być tłumiki w tarczy.
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
To sie kolego przejedz takim samochodem ( z przestawionymi kątam) i luknij w lusterko wsteczne! Pozatym jako mechanik powinieneś wiedziec jak zachowuje się silnik kiedy nie spali dawki paliwa
witam wszystkich, mam problem z asb w vw passat b5 110ps. mianowicie przy zimnym silniku auto po przejechani kilkuset metrow wchodzi na obroty ok2500-3000 tak jakby nie ciagnal na zadnym biegu potem nastepuje szarpniecie i przelacza normalnie. czytalem niektore wypowiedzi ze moze zmienic olej ale nie wszyscy sa zgodni czy to pomoze czy zaszkodzi. komputer...
Jak świeci check to możesz sprawdzić jakimś kompem
Raczej gazownicy sie wpieli z gazem niefortunnie.
Okazał sie zawór przeładowania turbiny ale nadal nie bylo idealnie :( .
a moze byc cos nie tak ze sterownikiem silnika? czy usterke sterownika wykryje sie VAGiem?
A jaki konkretnie błąd? sprawdzałeś na wiki ross-tech?
Znasz wogule budowe układów wtryskowych benzyny? Wiesz o czym ty piszesz? Sprecyzuj: -czy w Twoim autku masz w okolicy filtra powietrza aluminiowy blok z którego wychodzą przewody wtryskowe, -czy przewody są w oplocie, Jezeli nie, to mamy do czynienia z innym układem wtryskowym!
Tylko chyba po ustawieniu bez podpięcia pod VAG-a i skasowaniu błedu i tak będzie 5tyś obrotów? A co z szarpanie? Ma to jakiś wpływ?
pompka paliwa , filtr paliwa ,filtr powietrza
czujnik skoku iglicy G-80 niewiarygodny sygnał . NAJPRAWDOPODOBNIEJ brak paliwa i zaciągło powietrze choć mogą byc też inne usterki do uszkodzonej pompy włącznie . pozdrawiam Dodano po 2 zacznij od wymiany filtra paliwa . TYLKO PAMIĘTAJ NIE FILTRON . najlepiej KNECHT
tylko że u mnie nie da się zmienić bo jest jedna cewka i ona jest zespolona na cylinder 3 i 4 a do 1 i 2 wychodzą kable wn
VW Passat 130 km,1.9 TDI FL 2004 rok na wstecznym biegu po okolo 50 metrach jazdy zgasl i nie odpalal juz ,po 10 minutach odpalil przy pomocy kabli rozruchowych.Pochodzil okolo 5 do 7 minut,zgasilem odpalil i po 5 minutach juz nie chcial odpalic,na Placka odpalil ujechalem okolo 200 metrow zaczol szarpac i zgasl i nie odpalil nawet na Placka???Rozrusznik...
Miałem podobnie ten sam silnik przyczyna tkwiła w pękniętej gumowej rurze powietrza a konkretnie kolanku przy kolektorze ssącym.
nastawnik naprawiony problem rozwiązany
Witam moze ktos mi pomoze mam passat`a jak w temacie buda B5 1,9 TDi 110 PS ze skrzynia automatyczną. Problem polega na tym ze dwa dni temu nagle skrzynia zaczęła szarpac podczas zmiany np z P na D czy wogole zmiany na jakies biegi i pod czas jazdy przy zmianch biegów szarpie i jeszcze przy pewnej prędkości i obrotach buda wpada w rezonas. Olej ponoc...
Jaki silnik?
Z tego co widzę, podczas występowania problemu na jednej z sond (po jednej stronie) występuje niskie napięcie (nie przekracza 0,2V), więc z tego co rozumiem jest zbyt ubogo. Dlaczego tylko po jednej stronie? Któryś z wtryskiwaczy pada? Nie nadąża, daje za mało gazu i wówczas zaczyna się przymulanie i szarpanie? Pozdrawiam
Myslę że pierwsza pompka do wymiany... korekta jest zbyt duża.
Sonda lambda, adaptacja przepustnicy, szczelność dolotu.
Witam, Mój Passat jakiś miesiąc temu po prostu nie odpalił.Przyjechałam nim do pracy, a z powrotem już musiałam jechać tramwajem.Myślałam, że to wina akumulatora i kupiłam nowy.Rzeczywiście wszystko było ok aż do wczoraj.Mianowicie zaczęły mi wariować kierunkowskazy(włączały się i wyłączały) i radio (raz grało raz nie).A dzisiaj rano bardzo ładnie odpalił,...
Witam. Posiadam passata b5 1.9 tdi 115km z 1999 roku od poczatku zimy mam problem z silnikiem mianowicie Po odpaleniu samochodu po dluzszym postoju silnik chodzi normalnie po przejechaniu 2-5 km silnik zaczyna szarpać przy przyspieszaniu trzęsie całą budą, silnik pracuje nierówno i problem jest ciagły. Czasem podczas skretu na parking osiedlowy zdarzało...
Witam. Mam Passata 2003 1,9tdi, a problem to że słyszę minimalne syczenie i przy szybkim rozpędzaniu na 2-3-4 i 5 biegu przy niskich obrotach szarpie, a jeśli przeciągnę na biegach na duże obroty, to jest ok i powyżej 100km/h jest już ok. Przy wolnym rozpędzaniu jest wszystko ok. Dodam, że moc jest też ok. Co może być przyczyną, proszę o pomoc.
Jaki silnik? U mnie w A4 jak padła cewka, to na początku wypadanie zapłonu też było odczuwalne tylko na gazie, a potem zaczęło też na benzynie. Świece zmienione, jaki stan kabli? Co się dzieje w blokach wartości mierzonych? Zrób pełną diagnostykę.
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
czujnik niezanienieczyszczony jest w pożadku; problemy z zapalaniem dalej są i pojawił sie jeszcze jeden problem; samochod ma reczne przełaczanie z benzyny na gaz (zawsze sie przełącza na ciepłym silniku) i kiedy przełaczam to mi przygasa i w koncu gasnie i dopiero za trzecim czwartym przęłączeniem go na gaz zaczyna pracowac na gazie co moze byc tego...
Sprawdz Cisnienie w cylindrach jeszcze dla pewnosci.
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury od wtrysku i zawór dodatkowego powietrza.
Na 99% znalazłem przyczynę tego szarpania, okazało sie ze to sonda, wymieniłem ja i narazie jest ok!!!
passat szarpanie szarpanie silnika passat szarpanie sprzęgła passat
canon zatkane głowice konto allegro toshiba naprawa dysku
Audiovox BA-200B 1 CH SUB AMP – brak kondensatora C8, schemat i dobór wartości Linde wózek widłowy kod D204 – przegrzewanie silnika, diagnostyka, seria 39X, 1202