Dzień dobry. Czy udało się namierzyć przyczynę? Mam podobny objaw szarpania silnikiem przy obrotach około 1800. Pozdrawiam
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
ale pogłębia się problem bo u mnie jest coraz gorzej
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
9tyś, obrotów? Co tam masz, silnik odrzutowy?
WN do sprawdzenia.
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
Czujnik położenia pedału gazu.
Sprawdź głową wiązke idącą do silnika jest ona po lewej stronie i wchodzi w podszywanie to jest ich bolączka izolacja na przewodach sie wykrusza
Niestety nie mam pojecia na temat automatycznych skrzyn (nigdy nie mialem i nie mam ochoty jezdzic z tym). W a6 c5 multitronic niby jest problematyczny.
witam, czesto blachy problem czyni wielki klopot, najgorszym dla pompy to ; zanieczyszczone filtry paliwa i pow., ale i zle paliwo.uwazam ,ze zamiast ruszac stara pompe trzeba bylo uzyc dobrego srodka czyszczacego /najlepsze maja japoncy/,uwazam ,ze pompa jest dobra o czym swiadcza osiagi na wysokich obrotach, ps. ten srodek czysci caly uklad paliwowy...
Witam! Jestem ciekawy co wyszło z tym czujnikiem? Mam takie same objawy w mojej cytrynce (ten sam silnik i rocznik) i nie wiem co może być problemem. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
miałem też styczność z 1 ap w partnerze z silnikiem kfx też rwał i gasł ale nie świrował z obrotami wywalony był przekaźnik główny ten na nadkolu z lewej strony, kiedyś zresztą właściciel tego auta odpalił driver od krokówki - swoją drogą to tak jest jak się za dużo grzebie a pojęcia ni ma a na finisz zamraża silnik bo 20 zł na płyn chłodniczy szkoda...........
Jaki silnik? Który rok? Było by prościej...
Wymień kopułkę palec przewody wysokiego ,oraz świece. Czasem może walnąć czujnik halla.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Być może to wyjaśnia sprawe szarpania przy jeżdzie tuz po zapaleniu silnika,ale skąd te wysokie obroty biegu jałowego?
Witam. Astra F 1.4 od paru dnie mi szarpie na wyższych obrotach. Na biegu jałowym przy niskich, jak i wysokich obrotach silnik pracuje bez zarzutu. Dopiero podczas jazdy zaczyna szarpać na wysokich obrotach. Wymieniłem świece i przewody, wyczyściłem kopułkę aparatu i nic to nie dało. Jakie mogą być jeszcze powody takiego zachowania???
A nie dopisałem że na wolnych obrotach też czuć delikatne szarpanie
silnik 1,4 99rok apq przejsciowka
AZE czyli silnik który ma 20 lat lub więcej ja bym zaczął od kompresji bo synotiny się zgadzają. Tzn przy niskich obrotach jest gorzej przy wysokich jak się już wkręci jest ciut lepiej.
:D wysokie napiecie :)
Muszę się z wami tym podzielić, w końcu mój Golf z silnikiem 1,6 akl pracuje idealnie :D . Ciężko odpalał, szarpał i trzymał za wysokie obroty. Przy ruszaniu gasł na LPG. Ktoś tutaj zasugerował sprawdzenie czujnika temperatury. Nie wierząc, że to może mieć taki duży wpływ jednak go wymieniłem i potwierdzam czujnik temp. ten na 4 piny był przyczyną wielu...
Co tam za gaźnik masz, przeklęty Pierburg Ecotronic?
Odłączyłem akumulator do ładowania po podłączeniu silnik pracuje na wysokich obrotach Natomiast podczas jazdy szarpie silnikiem. Czy odłączenie akumulatora ma na to wpływ bądź też duże mrozy?
W tym escorcie nie ma takiego czujnika utrzymywania ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa jest regulowane raz za pomocą śruby w gaźniku a MAP sensor jest wykorzystywany w układach wtryskowych do dokładnego wyliczenia aktualnej ilości zasysanego powietrza, aby ECU silnika dokładnie wyliczyło dawkę paliwa ( oczywiście oprócz MAP sensora ECU do tego celu...
A autko wchodzi na wysokie obroty?
Witam, jakie są objawy padniętej cewki? Czy tylko problemy z odpaleniem i szarpanie? Mam taką sytuację, że rozkręcam silnik na wysokie obroty i w momencie osiągania 4k albo 4,5k obrotów (nie za każdym razem), ale często, odcina moc. I mam podejrzenia, że albo coś z zapłonem, albo brakuje paliwa, może jakoś na ubogo jedzie i silnik się broni? Dziś np....
Co do szarpania przy przyśpieszaniu i braku mocy przy wysokich obrotach to stawiał bym na pompę paliwa (miałem tak w Tipo)
Miałem dziwny problem w passacie b5 chodził równo ale przy wyższych obrotach zaczynał szarpać. Usterka uszkodzone przewody wysokiego napięcia do wymiany
Pomocy!!! Czym mogą być spowodowane takie objawy??? Dzieje się to sporadycznie, silnik spada z obrotów i do tego takie szarpanie. Co może być przyczyną? Film w załączniku czemu jest tak wysoka temperatura silnika ????
O takich podstawach jak świece i kable to chyba nie trzeba wspominać. Przy gazie wymieniam świece co 60 tys , regulacja zaworów robię co 80tys po każdej regulacji kalibracja instalacji gazowej. W moim silniku były wypalone tylko zawory na 1 cylindrze silnik na benzynie lekko szarpał na wysokich obrotach wszystko było ok, trochę słabszy ale i tak pojechałem...
Może masz uszkodzone przewody podciśnieniowe i silnik dostaje tzw."lewe" powietrze.
Wyczyścić/wymienić świece zapłonowe, wymienić przewody w.n. i filtr powietrza... ale te silniki nie słynęły z wysokiej kultury pracy.
Witam, udało się znaleźć przyczynę szarpania i dużego spalania? U mnie na początku były zatkane kanały EGR i strasznie szarpała, ale teraz po czyszczeniu też czasem szarpie i jak się szybciej jedzie, to czuć przerywanie i jest duże spalanie, a na wolnych obrotach faluje i słychać takie coś, jakby coś obciążało silnik, już nie mam pojęcia.
Przyczyną takiego zachowania samochodu, były przewody wysokiego napięcia.
Jaki silnik i nr błędu?
Mam identyczny problem. Ten sam samochód, ten sam silnik. Szarpie podczas przyspieszania. Czarny dym pojawia się tylko podczas szarpania i przy wysokich obrotach. Rozwiązałeś swój problem? Moje pomysły to pompa albo wtryski.
A przewody wysokiego napiecia sprawdzane??
Witam, normalna sytuacja jeżeli ruszasz bez dodania gazu, zwłaszcza autem z tym silnikiem, który nie słynie z wysokiej kultury pracy. Czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo?
Witam - mam fiata 1,0 i podobne problemy z obrotami silnika na biegu jałowym? Czy już ktoś ustalił jaka jest tego przyczyna?
Witam Mam Vectre B na gazie ale nie problem z gazem bo chodzi mi o jazde na benzynie. Na zimnym silniku (temperatura taka jak teraz to jest około 5 st.C.) silnik zapala bez problemu, ale obroty około 800-900 i wtedy gdy zaczynam jechać zaczyna szarpać (na niskich obrotach, na wysokich OK). Czasami zdarza mi się że po zapaleniu wchodzi na wyższe obroty...
Witam, Od pewnego czasu diagnozuje u siebie szarpanie silnikiem w 2.0 TDI BKD 140km. Auto na zimnym chodzi perfekcyjnie, po dogrzaniu zaczyna szarpać silnikiem, nierówno pracować a obroty skaczą pomiędzy 870-903rpm (obroty są podwyższone na 900obr na biegu jalowym). Podczas szarpiącej pracy silnika zaobserwowałem, że wtrysk na 2 cylindrze ma bardzo...
Podłączyłem przycisk grubszym przewodem równolegle do zasilania modułu zapłonowego i silnik gaśnie już prawidłowo. Spuściłem paliwo z Mixolem i wlałem mieszankę z olejem Organiki. Silnik na nowym paliwie nie dymi i nie chlapie olejem z rury wydechowej. Świeca po przejechaniu 10 km, była czarna, mokra, ale niezaolejona. Zmieniłem położenie zawleczki...
To falowanie obrotów może być przyczyną złej pracy silniczka krokowego. Co do strzelania stawiam na świecie. W samochodach z instalacją gazową ważne jest dobranie odpowiednich świec i przewodów wysokiego napięcia.
Drodzy forumowicze czy ktoś wie jakie powinny być prawidłowe napięcie sond lambda w corsie C 1.0 xep z 2005 r. ? Wydaje mi się że napięcie na sondzie 2 jest zbyt wysokie bo podczas pracy silnika jest w zakresie 2500 - 4999 mv, sprawdzane apką ScanMyOpel. Czy możliwe że przez te wartości silnikiem zaczyna szarpać przerywać tracąc przy tym moc już po...
Podbijam bo b. podobny problem z tym że zapala bez problemu. Poszarpuje między 2-3tysiące obrotów tylko gdzi wrzuci się niski bieg i "pedał w podłogę" (duże obciążenie silnika). Auto ma nową cewke(ngk) swiece( orginały) i kable ngk) na strej cewnce praktycznie nie dało się szybciej wyjechać z skrzyżowania migał "check" i silnik się całkowice dławił(...
do sprawdzenia - silnik krokowy , sonda lambda (kabelki), rozdzielacz zapłonu (pękniety "palec")
To jest raczej błąd w tłumaczeniu, bo wyżej masz "regulacja wysokiego ciśnienia paliwa" a w ramce masz raptem 118 barów ciśnienia paliwa przy 3k obrotów silnika.
Sprzęgło? hmm na cieplym tez to występuje lecz mniej glownie czuć to na gdy auto wchodzi na wysokie obroty danego biegu.
Niedawno wymieniony rozrząd i zregenerowane wtryski! I zaczęło przerywać i szarpać silnikiem. Ma dziwnie wysokie obroty gdy jest ciepły. Czy to będzie problem z pompa lub jakimiś czujnikami?
Witam zadaje pytanie co do obrotomierza w w/w samochodzie Honda CRX 1,6 16v z 91roku w momencie uruchomienia silnika obrotomierz na niższych obrotach podskakuje szarpie w momencie przy gazowania jest Ok gdy jadę na niskich obrotach czuć szarpanie silnika gdy zredukuje i samochód wejdzie na wyższe obroty jest ok świece, kable wysokiego napięcia zostały...
W drugi upalny dzien wieczorem nagrzana od słońca corsa nie zapaliła, po przekręceniu kluczyka strasznie buczał silniczek krokowy jak nigdy, rozrusznik normalnie kręcił, Czy może to być wina silniczka? czy jego przeczyszczenie bądź wymiana załatwi problem? Dodam ze corsa z 1990 r ma instalacje gazową od niecałego roku, 2 razy ostatnio zdarzyło mi sie...
NGK B6HS mam i też wielkość klucza jest większa od oryginalnej :D to chyba normalka Dodano po 1 też miałem problem z szarpaniem na bardzo wolnej jeździe i miałem problem z zejściem z wysokich obrotów ale myślałem że to wina gaźnika i po prostu daje za dużo paliwa ... :D
Tzok się zapytał co z wysokim napięciem ? I jak?
Sonda lambda do sprawdzenia. Czarny dym i wysokie spalanie to zbyt bogata mieszanka. no to teraz zaczynam rozumiec problem lecz jak ustawic mieszanke paliwa zeby byla odpowiednia ,a jeszcze jedno od czasu do czasu na wysokich obrotach i na chwile zapala mi sie kontrolka z silnikiem
Pytanie o analizę spalin, styl jazdy, kondycję mechaniczną pojazdu i silnika (np. opory toczenia) będzie nietaktem?
Jedno jest pewne ten silnik jeżeli jest w dobrym stanie (przedmuchy) i sonda jest sprawna to działa dość stabilnie i nie faluje, ale coś w tym jest co piszesz też sie z czymś takim spotkałem prawdopodobnie falowanie w takim wypadku pochodzi nie z wadliwej regulacji lambdy lecz jest tego inna przyczyna. W tym silniku zastanawia mnie jescze nie stabilna...
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Witam. Mam problem z Golfem IV 8V SR 1,6 benzyna ,silnik AKL z 1999 r Gdy samochód jest zimny , odpala bez problemu na benzynie , ale tylko na wolnych obrotach ponieważ gdy się dodaje gazu zaraz zaczyna szarpać i nie wchodzi na wysokie obroty.Gdy się silnik rozgrzeje i przełączy się na gaz ,silnik pracuje bez zarzutu w całym zakresie obrotów . Problemy...
Co do szarpania na wysokim biegu a niskich obrotach to może być dwumas.
Co do tej temperatury to jest stanowczo za niska,radziłbym sprawdzić termostat.Jazda z taką temperaturą powoduje szybsze zużycie silnika.
kilka razy przeganiałem go na wysokich obrotach po kilka kilometrów ale nic nie pomagało. Podłączenie do komputera też nic nie wykazywało.
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem z Fordem Mondeo z 1999 roku silnik 1.8 16 v zetec z czawno pokrywą zaworów założona instalacja kme nevo dwuletnia od pewnego czasu silnik zaczął ciężko zapalać i szarpać na zimnym silniku na benzynie ogólnie szarpanie na wolnych obrotach silnikiem no to zacząłem wymieniać przewody wysokiego napięcia 3 cewki...
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Układ "Wysokiego Napięcia"(cewka, przeewody i świece).
Na zimnym silniku jest w dobrze, przejade kilka kilometrów samochód zaczyna szarpać, jedzie na wysokich obrotach, na wolnych szarpie. Wymieniłem przewody i świece bo były strzały w kolektor. Strzelac przestało ale nie mozna normalnie jeżdzić. Megana 2.0 GAZ i nie ma znaczenia czy jest to na gazie czy na benzynie. Co to może być
Rozwiązałem częściowo swój problem. LPG przełączało się szybciej niż uruchamiała się sonda lambda (praca w pętli zamkniętej), przez co totalnie rozjechała się mapa benzyny (16ms na start i zalewało silnik). Po załapaniu pętli zamkniętej czas wtrysku redukował się do około 3.8ms. Uruchomiłem silnik na lpg i poczekałem aż załapie lambda, przełączyłem...
Wymiana filtra paliwa odpada , bo w tym modelu jest tylko stały przy pompie. Nie tłumaczy też dlaczego na wysokich obrotach pracuje dobrze a na mniejszych się dławi. Podłączyłem komputer do porannej jazdy i pomimo dławienia nic nie zarejestrował. Na gazie też poszarpuje ale wtedy silnik jest już ciepły i dzieje się to tylko przy monotonnej jeździe autostradą....
Renault Laguna silnik F3R768 dwie podwójne cewki zapłonowe. Jak powinna zachowywać sie cewka po zdjęciu z niej przewonu WN? Na dwóch nie ma iskry dopiero jak zbliżę przewód na ok.1cm to przeskakuje na pozostałych dwóch po zdjęciu przewodu WN iskry wyskakują na zewnątrz. Poza tym silnik szarpie jeżeli jest obciążony(4 bieg 50-60km/h) i jest "mułowaty"...
Nie, z gaźnikiem wszystko okej. Podkreślam że silnik ma przejechane niecale 89 tyś. km
Witam. Gaźnik FOS, złącze cewki było poprawione i oblutowane. Sytuacja nasila się( przerywanie i szarpanie) przy większym obciążeniu silnika - ruszanie i przewóz kilku osób. Zapomniałem dodać, że były robione panewki wału i pierścienie. Do Teiler: podaj numer GG. Pogadamy.
Kodem 42 to się nie sugeruj bo on oznacza że jest brak impusów z aparatu zapłonowego a tak jest przecież jak silnik nie pracuje (jak odczytujesz kody to pewnie masz silnik zgaszony). W C16NZ lecą "jak muchy" moduły zapłonu ale możesz w pierwszej kolejości sprawdzić stan izolacji na cewce w aparacie zapłonowym i jak jest wukruszona dobrze zaizolować...
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje...
A po co grzebać jak można to zobaczyć na vag-u niech rzuci dane z grup a wszystko mu wyśpiewam. Ten silnik nie jest taki trudny jak się wie co i jak.
Udalo mi sie dojsc co jest przyczyna nierownomiernej pracy, uszkodzony byl czujnik temp. silnika. Dziekuje wszyskim za wszelaka pomoc i pozdrawiam.
Przyspiesza do pełnych obrotów czy jest to szarpanie? jeśli jest to szarpanie i jesteś pewien że modół jest ok to walnięty będzie raczej programator (nie łączące styki rewersów)brak syg.z prądniczki sterownik podnosi napięcie na stykach przebija rusza silnik ale napięcie jest za wysokie zrywa sterownik stwierdza że obroty są za wysokie wyłącza Jeśli...
Kolego miałem też "Paska"1,9 tdi, z silnikiem 1Z. Z własnego doświadczenia wiem, iż silniki tdi (szczególnie z turbiną bez zmiennej geometrii) pracują poprawnie od 2000 obr./min. wzwyż. Praca silnika poniżej tych obrotów, to "męczarnia" dla silnika, tym bardziej jazda na wysokim biegu i gwałtowne przyspieszanie. Uwagi kolegów powyżej również aktualne.
Dodam , że problem pojawia się w każdej sytuacji. jazda że stała prędkością, przyśpieszanie, nawet na wolnych obrotach. Rzadziej na wysokich obrotach. Częściej w na zakrętach, ale po normalnej prostej drodze też się zdarza, nawet gdy stoi w miejscu. Co do określonych warunków wydaje mi się, że zimą jest łagodniej. Jeśli chodzi o wiązkę to próbowałem...
Dziękuje koledze za wsparcie w temacie poszerzenia informacji na temat silnik krokowy, lecz rozwiązania nadal nie ma:( nawet propozycji:( kurcze ,przecież jakaś przyczyna tego musi być. Pozdrawiam
"skoki napięcia na cylindrach" - ciekawe co to takiego ;) P0300 to wielokrotne wypadanie zapłonów w róznych cylindrach.. Na ciepłym ciśnienie sprawdzane było ? Czy na wolnych obrotach na ciepłym pracuje równo czy utyka ? ciśnienie paliwa było sprawdzane ?
Witam panowie.doszedlem ladu z tym szarpaniem podczas jazdy przy wysokich obrotach silnika.To byly winne swiece,Zalozylem nowe i jest wszystko ok.ale falowanie obrotow na cieplym silniku nadal zostalo,obroty skacza od 500-900.a nawet niekiedy gasnie.tak sie dzieje tylko na cieplym silniku,na zimnym siniku chodzi rowno.co to moze byc ze tak sie dzieje...
elektrit napisał: "Zbyszek, a co to ma do rzeczy? Pasowała by zamrożona ramka, a jakiej sytuacji złapał błąd." No przecież jest ramka poza tym auto ma jeszcze pare objawów : -jadąc na drugim biegu na wolnych obrotach dodając lekko gazu autem zaczyna szarpać obroty skacza od 900obr/min do 1400obr/min i wtedy najczęściej wskakuje ten błąd , drugi objaw:...
Witam! Mam taki problem. otóż w dniu wczorajszym jak Jechałem z pracy do domu to coś dziwnego się działo. (Mam Sprintera 312D z 1999r. 122 KM) W trakcie jazdy nagle coś Zaczeło szarpać tym Samochodem jakby z Samochodu miał zaraz wypaść Silnik. . Rano w drodze do Pracy (około 28 km) auto zachowywało się super. Żadnego szarpania - dosłownie nic. Po dojechaniu...
hehehehehe po to Ci silnik przerywa zebys go nie uszkodził :P Odcina ci wache na 5200 obrota i z tad te szarpanie :P
ciekewe jest to ze na wysokich obrotach tego nie ma silnik pracuje normalni tylko na niskich szarpie. myscisz ze cewka siada? Dodano po 2 cisnienie naprawde jest chyba ok bo mocy mu nie brakuje zbiera sie ładnie tylko na biegu jałowym ma odchylenia od normy
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
To zostały jeszcze cewki, czujnik położenia wału, wtryski, pompa i regulator ciśnienia paliwa oraz pomiar ciśnienia sprężania. jzwanski twój problem wcale nie jest taki sam, bo zaczyna szarpać na wysokich obrotach, a u Autora tematu szarpie na wolnych. Więc u Autora skupiłbym się na cewkach i kompresji silnika, natomiast u Ciebie na czujniku położenia...
dodam jeszce tylko ze podmienialem wczoraj swiece i przewody wysokiego napiecia na nowe i nic to nie zmienilo. zatankowalem rowniez gaz na renomowanej stacji
Tu nie ma wysokiego napiecia na przewodach, cewki sa bezposrednio na swiecach Czy może to być silnik krokowy? Myślałem,że jest tylko od wolnych obrotów?
Witam, Mam mały, ale znaczący problem z pralką Amica Ecotronic 600 (PB 5560A411) Robiąc pranie po jakimś czasie pralka wywala mi błąd, nie da rady odwirować. Sprawdziłem sitko wpustowe, pompkę odpływową wyczyszczone. Co do silnika szczotki wymienione, bo poprzednie się skończyły. Po wymianie, szczotek nie ma szarpania i dziwnych skoków napięcia, ale...
Mam niewielkie doświadczenie w LPG ale również posiadam ten sam parownik założony do silnika 1,3 53kw i reszta świata wypowiada sie o tych parownikach ze to badziewie i przy małych silnikach powodują większe zużycie gazu. A pro po twojego problemu przy wysokich obrotach 4500-6000 to sprawdź próg odcięcia gazu w bingo który jest ustawiany od obrotów,...
Proponuję prosty test na kable wysokiego napięcia - spryskiwacz na wodę i dajesz po kablach na pracującym silniku, jeśli zacznie szatkować wymieniasz wraz ze świecami.
Mam przewód przelewowy z gaźnika do baku ale on miał za małą średnicę i nie odprowadzał wystarczająco dużo paliwa aby się nie zalewał, wziąłem przewierciłem wiertarką większą średnicę i teraz się nie zalewa ale znowu na wysokich obrotach silnika zaczyna szarpać czyli brakuje mu paliwa, zaraz idę to dalej robić , pomyślałem że w tą wywierconą dziurkę...
Tak oczywiście po włączeniu zapłonu słychać krótkie brzęczenie silniczka krokowego. Wygląda na sprawny . Jeszcze jedno na wysokich obrotach na benzynie silnik ma tędęcje jagby przerywał ,nie pracuje równo ogólnie od zera ciężko wchodzi na obroty .Świece założone mam NGK .
Witam pacjentem jest Zafira z silnikiem 1.8 16V z 2003r. Objawy: Wysokie obroty na ssani wraz z falowaniem Szarpanie silnikiem i brak mocy w przedziale 800~1900 obr/min Sprawdzone zostało: Podmieniane cewki m.in Valeo Wymienione świece NGK Czujnik położenia wałka rozrządu Ustawiony poprawnie rozrząd Podciśnienia Nieszczelności wyeliminowane Przepustnica...
Witam serdeczne. Posiadam bmw Z4 e85 z 2004 roku z 3.0 silnikiem. Otóż od pewnego czasu mam pewien jak się już teraz okazało dosyć duży problem. Silnik kuleje na niskich obrotach, po podłączeniu do komputera pokazuję błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 4,5,6". Silnik szarpię na niskich obrotach lecz na wysokich zbiera się w miarę komfortowo ( zależy jak...
Dokładnie w takim samochodzie i z takim silnikiem znajomy miał identyczny problem. Powodem okazał się zapchany katalizator. Znajomy go przewiercił i problem zniknął.
Witam. Auto jak w temacie, Passat B5 z silnikiem AWX. Nagle z dnia na dzień po nagrzaniu silnika do 90 stopni występuje nieregularne szarpanie, skoki obrotów od 500 do ok. 1200. Wygląda to tak, jakby brakowało mu paliwa, jednak na wysokich obrotach jak i na zimnym silniku jest wszystko OK. Co ciekawe, BIPy nie przekraczają 40 na każdej z pompek, gdy...
szarpanie wysokich obrotach szarpanie silnika niskich obrotach jazda wysokich obrotach
listwy zgarniające serwo skoda ricoh połączenie
Jak uruchomić BIOS w laptopie Asus K50IP? Błąd avrdude: can't set com-state dla COM4 - przyczyny i rozwiązania