Lub kup nowe.
Ta "kostka" jak piszesz to opornik i przez niego zasilany jest najprawdopodobniej tranzystor po prawej strony i on pewnie jest uszkodzony. Nie włączaj tej płyty bo szkód narobisz. Trzeba zatrudnić elektronika który pomierzy elementy i uszkodzone wymieni. Poza płytą sprawdź szczelność chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia szczelności/sprawności układu chłodzenia - np. test z wrzątkiem
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Jak wygląda tylna ścianka w miejscu gdzie jest parownik? Czy jest pokryta szronem, czy nie?. Jeżeli tak, to czy równomiernie, czy nie? itd
No to trzeba by to na własne oczy zobaczyć, żeby było wiadomo z czym walczymy... Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, więc proponuję odwiedzić jakiegoś elektromechanika/elektryka samochodowego. A co do ubywania płynu chłodzącego, to należałoby wykonać test szczelności układu chłodzenia, może jest gdzieś wyciek?
Zostały wymienione - korek układu chłodzenia - węże układu od chłodnicy 2 szt. (stare w środku się łuszczyły) - został przepłukany układ chłodzenia, - sprawdzona szczelność układu chłodzenia dymiarką, - sprawdzony termostat (jest OK) - odpowietrzenie układu chłodzenia (również korkiem na chłodnicy) Póki co wszystko działa bez problemów, wąż się nie...
szczelność chłodziarki odpada. I nie o nią chodzi, tylko o szczelność układu chłodzenia. Prawdopodobnie za kilka dni szronu w chłodziarce nie będzie, sprężarka dalej nie będzie się wyłączać i temperatura się podniesie.
Obecnie używam tego z Lidla, UPK10B1, głównie jako pompki do sprawdzania szczelności układów chłodzenia, ale czasem i pomoże coś odpalić. Może nawet nie pójdzie z dymem jak poprzedni, bo ma jakieś zabezpieczenie i się wyłącza jak przekroczy maksymalny prąd.
W układzie muszą być spełnione trzy elementy. Szczelność, przepływ i wydajne chłodzenie (chłodnica, termostat i wentylator). Czegoś brakuje. Prawdopodobnie przepływu. Nową chłodnicę wykluczam, zostaje przepływ i jednak ten nowy korek. Brak ogrzewania przy średniej temperaturze płynu sugeruje jednak problem z przepływem. Tym bym się zajął.
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
A co ma grzać, jak nie ma płynu w chłodnicy? Należy sprawdzić szczelność układu chłodzenia...
ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. !. Czy można zauważyć, jak obniża się poziom płynu chłodzącego w zb. wyrón. w tym czasie? 2. Jaka ilość płynu ubywa na postoju, po zgaszeniu silnika? 3. Czy ubywa płynu w trakcie jazdy, czy tylko na postoju? 4. Czy wykonano test/testy szczelności układu chłodzenia?
Proponowałbym na początek sprawdzić szczelność układu chłodzenia i zmierzyć szczelność cylindrów (nie mylić z ciśnieniem). Pomiar wykonać przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Szczelność i poziom w zbiorniczku obserwować przez co najmniej kilka minut na każdym cylindrze. W Twoim przypadku może być uszkodzona uszczelka głowicy pomiędzy cylindrem a...
Przy takich temperaturach powinno wychodzić gorące, wiec tak jak pisałem do sprawdzenia szczelność układu chłodzenia
Jak naprawdę nie był odpalany tyle czasu to wykręć świece wsadz nowe naładowane aku, zmień olej na jakiś zwykły tani aby po rozruchu przepłukał układ.Pokręć bez świec aby zgasło ćiśnienie i potem świece i próbuj odpalić.Niech pochodzi sobie z godzinkę,sprawdz szczelność układu chłodzenia ,olejowego.No i paliwo świeże wlej spuszczajac uprzednio stare.Filtry...
Zrób test na szczelność układu chłodzenia. Jak będzie schodzić ciśnienie znaleźć nieszczelność i usunąć.
Poszukaj czegoś o szczelności IP68, ale pozostaje problem chłodzenia zasilacza. https://pl.farnell.com/w/c/obudowy-stela... Jakby nie patrzeć,...
No tak tyle że czynnik nabity i szczelność sprawdzona w zeszłym tygodniu
No tak, straciłem zaufanie przez fakt, że pojechali na jazdę testową bez wykluczenia niepoprawności działania układu chłodzenia. W tym wypadku sprawdzenia czujnika temperatury, jak również szczelności układu chłodzenia. Rozumiem fakt, że obligatoryjne jest sprawdzenie auta po wymianie sprzęgła, ale nie rozumiem, dlaczego jeździli bez sprawdzenia poprawności...
Można też zrobić test szczelności układu chłodzenia, wytworzyć ciśnienie w zbiorniczek wyrównawczy i obserwować spadek ciśnienia.
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
Sprawdzić szczelność silnika, kompresje, szczelność układu chłodzenia, Może to uszczelka pod głowicą albo zawory albo pierścienie. Jak wyglądają spaliny: ilość, kolor, zapach?
Skoro jest w jednym uszkodzona matryca to co za problem korzystać z niego po podłączeniu monitora który można nabyć za kilka złotych? Skoro się przegrzewa to należy rozebrać i wykonać konserwację układu chłodzenia sprawdzając szczelność heatpipe przy okazji.
Witam. Można i tak, ale jeżeli pobrali pieniądze ,to powinni udzielić Ci konkretnej odpowiedzi. Należy uciąć rurkę kapilarną przy odwadniaczu oraz napełniającą . Wówczas można sprawdzić szczelność układu chłodzenia , a także tłoczenie spreżarki.
W zasadzie nie mogłem dokończyć bo musiał klient wracać do pracy do Hanoweru??!! Muszę chyba kupić tą pompkę do sprawdzania szczelności układu chłodzenia .... Dzięki wam!!!!!!!!!!!!!
uż dostałem informację że to może być czujnik teparatury pytanie tylko czy da się go wymienić i ile to będzie kosztować Dioda temperatury jest w CPU więc naprawa jest mało opłacalna :P Sprawdź poprawność montażu chłodzenia, sprawdź czy chłodzenie nie jest wykrzywione, sprawdź jak po przyłożeniu chłodzenia rozprowadza się pasta, sprawdź szczelność heatpipe....
Witam. Czy są możliwości techniczne by sprawdzić szczelność układu chłodzenia w lodówce i ewentualnie ustalić miejsce nieszczelności?? Jestem inwalidą na utrzymaniu zusu 😅💀mam lodówkę z której byłem ogromnie dumny . Duża ładna funkcjona...Co z tego jak po 3,5roku zaczęła bulgotac, stukać no i przestała chłodzić. Wezwany fachowiec stwierdził...
Test szczelności układu chłodzenia pod kątem stanu uszczelki pod głowicą. Test ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej (sterującego kątem wtrysku ) w pompie Bosch Kiki. Test ciśnienia sprężania, sprawdzenie jak rozpylają wtryskiwacze. Na marginesie na jaki kolor kopci.
Auto z tym rocznikiem, olej będzie zużywał to normalne.... ja zalecam sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, i ciśnienie w komorach spalania... a ten "biały dymek" to od kiedy się pojawił??
Przede wszystkim trzeba by poprawnie zdiagnozować i poszukać przyczyny a nie tylko usuwać skutki. Co do odmy, to proponuję sprawdzić filtr powietrza np. Co do ubytku płynu chłodzącego, to też da się to zdiagnozować, ale z tym lepiej podjedż do kogoś kto się na tym zna (próby szczelności, próba na zawartość spalin w układzie chłodzenia itp.) i kto ma...
troszkę śmierdzi olejem - traci moc, silnik zaczyna głośno hałasować, kopci gęsto na biało, smród oleju, nie reaguje na wciśnięcie gazu Objawy wskazują na stan agonalny tego silnika. Dodano po 24 troszkę śmierdzi olejem - traci moc, silnik zaczyna głośno hałasować, kopci gęsto na biało, smród oleju, nie reaguje na wciśnięcie gazu Objawy wskazują na...
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Wracam do tematu... że strony elektryki elektroniki został o wszystko wykluczone... szczelność układu chłodzenia ok. W spalinach brak uchybień. Mam wydruk ciśnienia na cylindrze i ciśnienie paliwa ok. 3 warsztaty rozkładają ręce.. . I wszyscy wykluczają elektronikę. Twierdza ze to coś mechanicznego... tylko co?
Masz pękniętą głowice ,można pospawać i należy sprawdzić szczelność ,mam nadzieje że pod wszystkie śruby są dane podkładki
Głowica sprawdzona na szczelność? Sprawdzona chłodniczka egr?
Zacznij od podstaw: - czy jest jeszcze czynnik - szczelność układu - czy fizycznie uruchamia się sprężarka - może wilgoć w instalacji? - presostat Wymieniałeś kiedyś osuszacz?
(at)tplewa Podstawowa sprawa to chłodzenie pasywne i szczelność - nie kurzy się i nie syfi w środku :D
Podejrzewam że w takim przypadku nic nie zrobisz na własną rękę i trzeba oddać do serwisu ,prawdopodobnie problem jest ze szczelnością .Pozdrawiam
Z tego co widzę twoim problemem są właśnie temperatury na procesorze. Wyczytałem gdzieś, że maksymalna temperatura tego procesora to 70 stopni. Proponuję zanieść go do kogoś kto się zna albo do serwisu aby sprawdził szczelność układu chłodzenia czy wymienił pastę termoprzewodzącą. Możesz to też zrobić sam o ile ogarniasz wystarczająco żeby nic nie zepsuć.
A ja miałem na myśli czynnik chłodzący a nie np azot wpuszczony dla testu szczelności.
Przed założeniem głowicy, proponowałbym sprawdzenie jej szczelności od strony kanałów chłodzenia.
Jak znika na postoju to masz gdzieś nie szczelność w układzie chłodzenia: chłodnica,węże,nagrzewnica. Jak ma podłogę zdemontuj i zobacz gdzie po nocy jest mokro.
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
Gdyby to była kwestia utraty szczelności modułu chłodzenia bądź przegrzewania procesora, laptop nie restartowałby się, lecz wyłączył. Jeśli jest to platforma ISKAA, należy sprawdzić zachowanie sygnału na n. 13 układu U53. Jeśli jest to platforma ISKAE, należy sprawdzić zachowanie sygnału na n. 165 układu U23.
Więc zacznij o sprawdzenia nastawy ciśnienia. Na silniku masz w tej chwili zdjętą klapkę na dwie klamerki. Bez niej pozbawiasz silnik chłodzenia. Szczelność sprawdzasz zewnętrznym kompresorem. Podłączasz do sterowania i obserwujesz.
A kopci na gęsto-biało? Bo jeśli tak woda z ukł. chłodz. dostaje się do komory spalania i wydziela się para wodna z wydechu. Ale to by kopcił naprawdę jak z parowozu, powód - uszczelka pod głowicą. Zrób próbę szczelności układu chłodzenia pod ciśnieniem. A test na CO2 mówi o tym czy spaliny nie dostają się do ukł. chłodzenia poprzez uszkodzoną uszczelkę...
Kogoś sugestiami się muszę kierować... czyli lepiej za ten układ chłodzenia się zabrać? sprawdzić szczelność?
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
zaczyna gotować mi wódę... Auto bimbrownik? Ja bym co chwila wyłączał silnik, właściwości trakcyjne auta zeszłyby na drugi plan. Dodano po 1 A na poważnie, wylej to co masz w chłodnicy i nalej płynu zgodnego z zaleceniami producenta. Sprawdź szczelność układu chłodzenia.
Trafiłeś na szczelne wykonanie lub w łazience nie kąpiesz się pod prysznicem. Akurat mam tylko prysznic, ale podsunąłeś mi wyjaśnienie - sufit mam wysoko na wysokości 3,1m od podłogi (kamienica, obnizony sufit z tego powodu). Nad prysznicem oprawa zwykła, nie hermetyczna na wysokości ok 1,1m. Miałem kiedyś w innym mieszkaniu oprawę hemetyczną nad prysznicem,...
należy wymienić filtr gazu Dodano po 56 jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić parownik ;czy jest odpowietrzony,a jeśli ma czujnik temperatury to należy sprawdzić działanie i jego przewody el.,oraz szczelność układu chłodzenia przy parowniku ,na koniec korek naczynka wyrównawczego Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur?
Witajcie, ostatnio moja lodówka Samsung BRB26715CWW zaczęła bardzo głośno pracować przez większą część dnia ze sporadycznymi momentami, gdy jest całkowita cisza - prawdopodobnie gdy kompresor się wyłącza. Nie zauważyłem objawów, by chłodziarka lub zamrażarka nie działały. Przed kontaktem z serwisem odmroziłem lodówkę, gdyż wyczytałem, że na niektóre...
Do sprawdzenia: uszczelka pod głowicą, przewody układu chłodzenia, sama nagrzewnica, szczelność pompy wody. Wówczas sam określisz co dolega peżocikowi.
kopci trochę bardziej na biało niż inne miałem wcześniej golfa III też 1.6 i jak się grzanie podkręciło na maksa to nie szło wytrzymać a w tym niestety nie jest chłodniej temperatura trochę niższa ok 80*C na wskaźniku. Nie wiem co było z samochodem wcześniej jak chodził bo to nowy nabytek. Osobiście uważam że to nieszczelność układu chłodzenia jednak...
Masz intarder? Sprawdź szczelność chłodnicy przy skrzyni.
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka
tylko czy użycie środka do płukania chłodnicy pomoże To loteria. Czasem pomaga, a czasem dobija elementy ukłądu chłodzenia, które szczelność zawdzięczają tylko kamieniowi kotłowemu. Tak że może się zdarzyć że albo ogrzewanie wróci, albo nie dośc że nie wróci, to jeszcze pojawi się wyciek z nagrzewnicy.
Nic nie robiłem. Po prostu z czasem (tak mniej więcej miesiąc) brał paliwa więcej i więcej. No... może wym czasie czyściłem egr, poprawiałem tez szczelność układu chłodzenia turbiny (interkulera). Tyle co przy niej robiłem. Przed chwilą wymieniłem koncówki zobaczymy czy pomogło. Nie wiem czy zawory mają coś do tego czy nie ale może by sprawdzić luzy?...
Wyłącza się tylko jakby dłużej chodziła. Czy domowym sposobem można sprawdzić szczelność układu?
na mój gust to masz pustą klimę, wystarczy napełnić. W servisie VW płaciłem 100 zł ze sprawdzeniem szczelności układu
Witam Myślę że jeśli naprawa będzie wykonana dobrze to chłodziarka powróci do pełnej sprawności. Wymiana w tym przypadku uszkodzonych rurek na "oryginalne" byłaby niewskazana. Wymienia się je na miedziane (były aluminiowe). Cena jest niewysoka. Ważne jest aby fachowiec już miał doświadczenie z tym modelem a nie dopiero uczył się na Pana chłodziarce....
nie odpowietrza się układu chłodzącego,na zdjęciu co pokazałeś jest to śruba do podtrzymanai chłodnicy,jęzeli płyn się wydostawał śrubą,chłodnica jest w tym miejscu dziurawa,poprzez ciśnienie tamtędy wydostawał się płyn chłodzący,najlepiej proponował bym wymontować chłodnicę i sprawdzić szczelność wtedy będziesz miał 100% pewność w jakim stanie jest...
Jeżeli tylna ścianka jest oszroniona to znaczy, że lodówka chłodzi. Sprawdż szczelność drzwiczek lodówki i uszczelkę.
Witam! Jak nie masz pewności co do szczelności układu chłodzenie to zadaj mu za nie duże pieniadze jakiegoś preparatu uszczelniającego Pozdrawiam!
arekcnc4 - tak, kupiłem nowy korek... a także sprawdzałem na korku od innego samochodu który miał ten sam zbiorniczek. helmud7543 - głowica splanowana, sprawdzona szczelność, uszczelki nowe... ale test dalej barwi na zielono. Obstawiasz blok?
Przed planowaniem sprawdź głowicę na szczelność.
Jak sprawdzałeś szczelność bloków?
.Praca agregatu jest prawidłowa , choć mógłby popracować dłużej ,Uzyskałby wtedy niższą temperaturę .Chcąc uzyskać niższą temperaturę należałoby zmienić termostat Ale proszę sprawdzić czy ustawiając pokrętło termostatu na wartość najwyższą nie nie sprawi , że będzie pracować lepiej.Proszę mierzyć temperaturę przy tylnej ściance chłodziarki na środkowej...
A wiec dziś był fachowiec. Układ chłodzenia sprężarka szczelność idealnie. Coś ze sterowaniem. Na razie Jednoznacznie stwierdził i to widziałem ze wylał się kondensator sprężarki. https://obrazki.elektroda.pl/8818153200_... Dokładnie ten. Stwierdził jednak ze jest on tylko filtrem przeciwzakłóceniowym, wypiął go bo Ponoć nie jest niezbędny....
Aby sprawdzić korek, musisz napompować układ chłodzenia,korek powinien puścić przy 1.2-1.5 bar. A na marginesie,sprawdzałeś szczelność reduktora od LPG?
Unikaj zamienników - kup lepiej używany oryginał. Tematów o uszkodzeniu płyty przez nieoryginalny zasilacz jest już wystarczająco dużo. Poza tym bardzo często to co jest na nich napisane mocno odbiega od rzeczywistości. Przyczyny objawów szukaj w innym miejscu. Sprawdź poskładanie chłodzenia i szczelność heatpipe. Sporo może zależeć od jakości pasty...
A czy w ogóle dawałeś głowicę do sprawdzenia na szczelność?
Sprawdź wymienik ciepła olej- woda, turbo chłodzone płynem? Albo blok w mak rozebrać i dać na sprawdzenie szczelności.
Sprawdź szczelność heatpipe.
Witam, Po pierwsze tłoki nie mogą wystawać ponad płaszczyznę bloku silnika, co do filmu to podejrzewam spalanie detonacyjne i uderzanie zaworów o tłok . Co do szczelności układu to należało podłączyć układ chłodzenia do np. sieci wodociągowej uprzednio zaślepiając korek chłodnicy, test szczelności to ok. 30 min. Można w ten sposób dokładnie określić...
Pozostaje eksperymentalnie zaślepić egr skoro po czyszczeniu kanałow zdechlo. 870 rpm i 0.28 bara hmm nie brzmi to jakos źle. Zaślep i sprawdz dokladnie szczelność kolektora. Nie podoba mi się ltft 14% co sugeruje nadmiar powietrza. Potem zostaje test ba obecność spalin w układzie chłodzenia, kompresja lub najlepiej test szczelności komory spalania.
No a co ze słabym chłodzeniem...? Po pierwsze trzeba sprawdzić szczelność potem wymienić filtr osuszacz pewnie przytkany dodać oleju załadować czynnik i musi działać
może być jeszcze kondensator rozruchowy przy agregacie Na pewno nie ma kondensatora rozruchowego (kilkadziesiąt uF). Ew. kondensator pracy (kilka uF). Urządzeniem rozruchowym jest pastylka PTC (ok 15-25 omów w temp 20oC). Należy sprawdzić jej styki. Jak nie, to sprężarka na złom, ale zamiast tam poleci to trzeba wlutować szredera i sprawdzić szczelność...
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Zwiększenie obrotów nie świadczy o tym że sprężarka się załączyła.Jeśli sprężarka by się załączała to pewnie by i klima chłodziła.Jedna z rurek która dochodzi do sprężarki powinna być bardzo zimna.Czy słychać stuk załączania sprzęgła?Czy może widziałeś jak sprzęgło się załącza?Czy wentylatory się włączają po uruchomieniu klimy?
Tyle że Ty sprawdzasz szczelność pomiędzy cylindrami a układem chłodzenia. Nie oznacza to że jak jest ok (cylindry - układ chłodzenia) to może nie iść olej do płynu chłodzącego. Problem może być jedynie na połączniu głowicy z blokiem lub w chłodniczce oleju o ile to auto takową posiada.
O musi być gdzieś silnik pęknięty, \ Jesli wody wyraźnie ubywa od razu, widać ją w oleju, ew. silnik pluje nadmiarem pary z wydechu - to i owszem. Nie tyle silnik, co głowica - w m43b16 częsta usterka, nie tylko w nich zresztą. więc kupiłem nowy i to samo. Fabrycznie nowy? To reklamuj. Kupiłeś pewnie używane padło, które ktoś wyjął z powodu tej samej...
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Głowica będzie jutro demontowana. Próba szczelności sprawdzi tylko ją pod względem ewentualnego pęknięcia (ubytku płynu chłodzenia), co do przedostania się oleju do płynu chłodzenia nie ma chyba takie technologii co ?! :)
Kondensacja wilgoci to masakra. Ja juz zalatwilem jedna plyte w ten sposob. Zapomnialem przelaczyc po testowani sterowania na automatyczne a rano wstalem i oniemialem. Lalo sie ze wszystkich blokow i podzespolow w poblizu - oczywiscie mam tu na mysli kondensacje (woda plynela z obudowy :) ) Istostna sprawa jest nie tyle izolacja co utrzymanie odpowiednio...
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Szanse uszczelka - głowica są 50/50. Tak czy siak głowica do zdjęcia i nowa uszczelka musi być ale żeby nie było zonka to to przy jej planowaniu niech sprawdzą szczelność.
"lidmar" trafił: nieszczelność układu, raz na 30 zapchany odwadniacz, ale to raczej po wstrząsach ( przeprowadzka itd.. ) dwusprężarkową łatwo przerobić przez wstawienie parownika do wnętrza lodówki, tylko tak polecam Zalety : 100 % szczelność na dłuuuugo, nie ruszana termoizolacja Wady: trzaski, słaba estetyka
Ogólnie w domowych chłodzeniach wodnych problematyczna jest szczelność. Elementy metalowe pod wpływem temperatur będą się kurczyć i rozszerzać, stąd po pewnym czasie mogą wystąpić nieszczelności. Nie pokusiłbym się także o wodowanie zasilacza. Występujące w nim wysokie napięcie w połączeniu z ewentualnym przeciekiem może wywołać nawet pożar.
Mam problem z moim Peugeotem, pierwszy problem dotyczy łożysk przednich kół i tylnich. Prawa strona przód po złożeniu i przejechaniu 10km miała duży luz, wymieniłem na nowe, i wymieniłem cały przód (tzn prawa+lewa strona) i po około 5 tyś znowu są kwalifikowane do wymiany. A natomiast tył po 2 tyś jest też do wymiany, dodam że jak je wymiał mechanik...
Lodówka działa. Gwarancja 12 miesięcy. Jest to standardowa awaria , koroduje układ i jest nieszczelność. Oczywiste jest że jest nie szczelność bo nie było zupełnie gazu
Profilaktycznie oddaj do sprawdzenia głowicę na szczelność płaszcza wodnego.
Może być pęknięcie w głowicy. Mechanicy często skupiają się na uszczelce i nie dają głowicy na test szczelności płaszcza wodnego. Wykonaj test na CO2 w ukł. chłodzenia.
Program pokazuje stanowczo za dużą temperaturę procesora, mając teraz taktowanie 1,2GHz i prawie 90C, mógłbyś też mieć ponad 3GHz i jeszcze wyższą temperaturę :?: Kłamie, dobrze pokazuje - to sobie sprawdź. Wiesz którędy wylatuje gorące powietrze z laptopa ? Wylatuje ? Jakie ? Gorące, ciepłe zimne ? Zajrzyj tam, może zobaczysz kurz. laptop jest z 2013...
Amica produkuje lodówki wyłącznie w Chinach ? Rozważam zakup tego modelu, ale widzę kilka sztuk jako uszkodzone (w ogłoszeniach na sieci). Poszedłem do sklepu a sprzedawca: każdy producent ma problem ze szczelnością.
Tak ale odrobina kompresji dostaje się do układu chłodzenia i robi taki efekt jak u ciebie. Najlepiej planowanie i sprawdzenie szczelności minimum + nowe śruby głowicy.
Japońskie głowice nie lubią się spawać,lepiej założyć używaną ale przed założeniem sprawdzić na szczelność.
szczelność układu chłodzenia spawać szczelność szczelność tulei
warystor pralka kompresja wokalu czyszczenie mechanizmu lasera
pralka indesit automatyka crawford
Radio z nawigacją do Citroena C4 Picasso 2009 Wymiana przewodu paliwowego w pilarce Stihl 026