Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Jak wygląda tylna ścianka w miejscu gdzie jest parownik? Czy jest pokryta szronem, czy nie?. Jeżeli tak, to czy równomiernie, czy nie? itd
Zacznij od sprawdzenia szczelności/sprawności układu chłodzenia - np. test z wrzątkiem
No to trzeba by to na własne oczy zobaczyć, żeby było wiadomo z czym walczymy... Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, więc proponuję odwiedzić jakiegoś elektromechanika/elektryka samochodowego. A co do ubywania płynu chłodzącego, to należałoby wykonać test szczelności układu chłodzenia, może jest gdzieś wyciek?
szczelność chłodziarki odpada. I nie o nią chodzi, tylko o szczelność układu chłodzenia. Prawdopodobnie za kilka dni szronu w chłodziarce nie będzie, sprężarka dalej nie będzie się wyłączać i temperatura się podniesie.
Obecnie używam tego z Lidla, UPK10B1, głównie jako pompki do sprawdzania szczelności układów chłodzenia, ale czasem i pomoże coś odpalić. Może nawet nie pójdzie z dymem jak poprzedni, bo ma jakieś zabezpieczenie i się wyłącza jak przekroczy maksymalny prąd.
ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. !. Czy można zauważyć, jak obniża się poziom płynu chłodzącego w zb. wyrón. w tym czasie? 2. Jaka ilość płynu ubywa na postoju, po zgaszeniu silnika? 3. Czy ubywa płynu w trakcie jazdy, czy tylko na postoju? 4. Czy wykonano test/testy szczelności układu chłodzenia?
A co ma grzać, jak nie ma płynu w chłodnicy? Należy sprawdzić szczelność układu chłodzenia...
Jak naprawdę nie był odpalany tyle czasu to wykręć świece wsadz nowe naładowane aku, zmień olej na jakiś zwykły tani aby po rozruchu przepłukał układ.Pokręć bez świec aby zgasło ćiśnienie i potem świece i próbuj odpalić.Niech pochodzi sobie z godzinkę,sprawdz szczelność układu chłodzenia ,olejowego.No i paliwo świeże wlej spuszczajac uprzednio stare.Filtry...
No tak, straciłem zaufanie przez fakt, że pojechali na jazdę testową bez wykluczenia niepoprawności działania układu chłodzenia. W tym wypadku sprawdzenia czujnika temperatury, jak również szczelności układu chłodzenia. Rozumiem fakt, że obligatoryjne jest sprawdzenie auta po wymianie sprzęgła, ale nie rozumiem, dlaczego jeździli bez sprawdzenia poprawności...
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Przy takich temperaturach powinno wychodzić gorące, wiec tak jak pisałem do sprawdzenia szczelność układu chłodzenia
Proponowałbym na początek sprawdzić szczelność układu chłodzenia i zmierzyć szczelność cylindrów (nie mylić z ciśnieniem). Pomiar wykonać przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Szczelność i poziom w zbiorniczku obserwować przez co najmniej kilka minut na każdym cylindrze. W Twoim przypadku może być uszkodzona uszczelka głowicy pomiędzy cylindrem a...
Zrób test na szczelność układu chłodzenia. Jak będzie schodzić ciśnienie znaleźć nieszczelność i usunąć.
Sprawdzić szczelność silnika, kompresje, szczelność układu chłodzenia, Może to uszczelka pod głowicą albo zawory albo pierścienie. Jak wyglądają spaliny: ilość, kolor, zapach?
Można też zrobić test szczelności układu chłodzenia, wytworzyć ciśnienie w zbiorniczek wyrównawczy i obserwować spadek ciśnienia.
W zasadzie nie mogłem dokończyć bo musiał klient wracać do pracy do Hanoweru??!! Muszę chyba kupić tą pompkę do sprawdzania szczelności układu chłodzenia .... Dzięki wam!!!!!!!!!!!!!
Witam. Można i tak, ale jeżeli pobrali pieniądze ,to powinni udzielić Ci konkretnej odpowiedzi. Należy uciąć rurkę kapilarną przy odwadniaczu oraz napełniającą . Wówczas można sprawdzić szczelność układu chłodzenia , a także tłoczenie spreżarki.
Test szczelności układu chłodzenia pod kątem stanu uszczelki pod głowicą. Test ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej (sterującego kątem wtrysku ) w pompie Bosch Kiki. Test ciśnienia sprężania, sprawdzenie jak rozpylają wtryskiwacze. Na marginesie na jaki kolor kopci.
troszkę śmierdzi olejem - traci moc, silnik zaczyna głośno hałasować, kopci gęsto na biało, smród oleju, nie reaguje na wciśnięcie gazu Objawy wskazują na stan agonalny tego silnika. Dodano po 24 troszkę śmierdzi olejem - traci moc, silnik zaczyna głośno hałasować, kopci gęsto na biało, smród oleju, nie reaguje na wciśnięcie gazu Objawy wskazują na...
Auto z tym rocznikiem, olej będzie zużywał to normalne.... ja zalecam sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, i ciśnienie w komorach spalania... a ten "biały dymek" to od kiedy się pojawił??
Wracam do tematu... że strony elektryki elektroniki został o wszystko wykluczone... szczelność układu chłodzenia ok. W spalinach brak uchybień. Mam wydruk ciśnienia na cylindrze i ciśnienie paliwa ok. 3 warsztaty rozkładają ręce.. . I wszyscy wykluczają elektronikę. Twierdza ze to coś mechanicznego... tylko co?
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Z tego co widzę twoim problemem są właśnie temperatury na procesorze. Wyczytałem gdzieś, że maksymalna temperatura tego procesora to 70 stopni. Proponuję zanieść go do kogoś kto się zna albo do serwisu aby sprawdził szczelność układu chłodzenia czy wymienił pastę termoprzewodzącą. Możesz to też zrobić sam o ile ogarniasz wystarczająco żeby nic nie zepsuć.
Witajcie, ostatnio moja lodówka Samsung BRB26715CWW zaczęła bardzo głośno pracować przez większą część dnia ze sporadycznymi momentami, gdy jest całkowita cisza - prawdopodobnie gdy kompresor się wyłącza. Nie zauważyłem objawów, by chłodziarka lub zamrażarka nie działały. Przed kontaktem z serwisem odmroziłem lodówkę, gdyż wyczytałem, że na niektóre...
A kopci na gęsto-biało? Bo jeśli tak woda z ukł. chłodz. dostaje się do komory spalania i wydziela się para wodna z wydechu. Ale to by kopcił naprawdę jak z parowozu, powód - uszczelka pod głowicą. Zrób próbę szczelności układu chłodzenia pod ciśnieniem. A test na CO2 mówi o tym czy spaliny nie dostają się do ukł. chłodzenia poprzez uszkodzoną uszczelkę...
zaczyna gotować mi wódę... Auto bimbrownik? Ja bym co chwila wyłączał silnik, właściwości trakcyjne auta zeszłyby na drugi plan. Dodano po 1 A na poważnie, wylej to co masz w chłodnicy i nalej płynu zgodnego z zaleceniami producenta. Sprawdź szczelność układu chłodzenia.
należy wymienić filtr gazu Dodano po 56 jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić parownik ;czy jest odpowietrzony,a jeśli ma czujnik temperatury to należy sprawdzić działanie i jego przewody el.,oraz szczelność układu chłodzenia przy parowniku ,na koniec korek naczynka wyrównawczego Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur?
Jak znika na postoju to masz gdzieś nie szczelność w układzie chłodzenia: chłodnica,węże,nagrzewnica. Jak ma podłogę zdemontuj i zobacz gdzie po nocy jest mokro.
kopci trochę bardziej na biało niż inne miałem wcześniej golfa III też 1.6 i jak się grzanie podkręciło na maksa to nie szło wytrzymać a w tym niestety nie jest chłodniej temperatura trochę niższa ok 80*C na wskaźniku. Nie wiem co było z samochodem wcześniej jak chodził bo to nowy nabytek. Osobiście uważam że to nieszczelność układu chłodzenia jednak...
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
Przede wszystkim trzeba by poprawnie zdiagnozować i poszukać przyczyny a nie tylko usuwać skutki. Co do odmy, to proponuję sprawdzić filtr powietrza np. Co do ubytku płynu chłodzącego, to też da się to zdiagnozować, ale z tym lepiej podjedż do kogoś kto się na tym zna (próby szczelności, próba na zawartość spalin w układzie chłodzenia itp.) i kto ma...
Witam. Czy są możliwości techniczne by sprawdzić szczelność układu chłodzenia w lodówce i ewentualnie ustalić miejsce nieszczelności?? Jestem inwalidą na utrzymaniu zusu 😅💀mam lodówkę z której byłem ogromnie dumny . Duża ładna funkcjona...Co z tego jak po 3,5roku zaczęła bulgotac, stukać no i przestała chłodzić. Wezwany fachowiec stwierdził...
Głowica sprawdzona na szczelność? Sprawdzona chłodniczka egr?
Nic nie robiłem. Po prostu z czasem (tak mniej więcej miesiąc) brał paliwa więcej i więcej. No... może wym czasie czyściłem egr, poprawiałem tez szczelność układu chłodzenia turbiny (interkulera). Tyle co przy niej robiłem. Przed chwilą wymieniłem koncówki zobaczymy czy pomogło. Nie wiem czy zawory mają coś do tego czy nie ale może by sprawdzić luzy?...
Skoro jest w jednym uszkodzona matryca to co za problem korzystać z niego po podłączeniu monitora który można nabyć za kilka złotych? Skoro się przegrzewa to należy rozebrać i wykonać konserwację układu chłodzenia sprawdzając szczelność heatpipe przy okazji.
W układzie muszą być spełnione trzy elementy. Szczelność, przepływ i wydajne chłodzenie (chłodnica, termostat i wentylator). Czegoś brakuje. Prawdopodobnie przepływu. Nową chłodnicę wykluczam, zostaje przepływ i jednak ten nowy korek. Brak ogrzewania przy średniej temperaturze płynu sugeruje jednak problem z przepływem. Tym bym się zajął.
Zacznij od podstaw: - czy jest jeszcze czynnik - szczelność układu - czy fizycznie uruchamia się sprężarka - może wilgoć w instalacji? - presostat Wymieniałeś kiedyś osuszacz?
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
O musi być gdzieś silnik pęknięty, \ Jesli wody wyraźnie ubywa od razu, widać ją w oleju, ew. silnik pluje nadmiarem pary z wydechu - to i owszem. Nie tyle silnik, co głowica - w m43b16 częsta usterka, nie tylko w nich zresztą. więc kupiłem nowy i to samo. Fabrycznie nowy? To reklamuj. Kupiłeś pewnie używane padło, które ktoś wyjął z powodu tej samej...
Witam! Jak nie masz pewności co do szczelności układu chłodzenie to zadaj mu za nie duże pieniadze jakiegoś preparatu uszczelniającego Pozdrawiam!
Mam problem z moim Peugeotem, pierwszy problem dotyczy łożysk przednich kół i tylnich. Prawa strona przód po złożeniu i przejechaniu 10km miała duży luz, wymieniłem na nowe, i wymieniłem cały przód (tzn prawa+lewa strona) i po około 5 tyś znowu są kwalifikowane do wymiany. A natomiast tył po 2 tyś jest też do wymiany, dodam że jak je wymiał mechanik...
Masz pękniętą głowice ,można pospawać i należy sprawdzić szczelność ,mam nadzieje że pod wszystkie śruby są dane podkładki
na mój gust to masz pustą klimę, wystarczy napełnić. W servisie VW płaciłem 100 zł ze sprawdzeniem szczelności układu
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Lodówka Amica ACZ3101 Lodówka ma cały czas włączony agregat albo nie włącza go wcale Czytam forum i jestem mocno skołowany. Chwilowo jestem pewien że mam problem z termostatem żeby za chwile wpadać w podobne przekonanie że mam problem ze szczelnością układu chłodzenia. Mój problem mianowicie wygląda tak: Lodówka...
Wyłącza się tylko jakby dłużej chodziła. Czy domowym sposobem można sprawdzić szczelność układu?
Do sprawdzenia: uszczelka pod głowicą, przewody układu chłodzenia, sama nagrzewnica, szczelność pompy wody. Wówczas sam określisz co dolega peżocikowi.
Masz intarder? Sprawdź szczelność chłodnicy przy skrzyni.
W sumie to teoretycznie olej może się przedostać gdziekolwiek wewnątrz silnika gdzie jest bliskie sąsiedztwo kanałów olejowych i płaszcza wodnego i pomiędzy istnieje pękniecie. Ale przypadków pęknięć bloków i głowic jest niewiele- możliwe że nawet raz na 500 przypadków usterek gdzie objawem jest olej w wodzie. Jeżeli jesteś 100% pewien że chłodnica...
nie odpowietrza się układu chłodzącego,na zdjęciu co pokazałeś jest to śruba do podtrzymanai chłodnicy,jęzeli płyn się wydostawał śrubą,chłodnica jest w tym miejscu dziurawa,poprzez ciśnienie tamtędy wydostawał się płyn chłodzący,najlepiej proponował bym wymontować chłodnicę i sprawdzić szczelność wtedy będziesz miał 100% pewność w jakim stanie jest...
Zakończenie tematu. Przestrzegam przed dobrymi radami i cudownymi zamiennikami pochodzenia niewiadomego (?...) Problemem była sonda lambda ta nowa - dobrana wdg. katalogu sklepowego (AP i Intercars) zaproponował sondę Magneti Marelli OSM009. Sonda ta nie pasuje albo była wadliwa. Po analizie nawet samego prądu grzałek po stabilizacji termicznej, gorąca...
Aby sprawdzić korek, musisz napompować układ chłodzenia,korek powinien puścić przy 1.2-1.5 bar. A na marginesie,sprawdzałeś szczelność reduktora od LPG?
Witam, Po pierwsze tłoki nie mogą wystawać ponad płaszczyznę bloku silnika, co do filmu to podejrzewam spalanie detonacyjne i uderzanie zaworów o tłok . Co do szczelności układu to należało podłączyć układ chłodzenia do np. sieci wodociągowej uprzednio zaślepiając korek chłodnicy, test szczelności to ok. 30 min. Można w ten sposób dokładnie określić...
Tyle że Ty sprawdzasz szczelność pomiędzy cylindrami a układem chłodzenia. Nie oznacza to że jak jest ok (cylindry - układ chłodzenia) to może nie iść olej do płynu chłodzącego. Problem może być jedynie na połączniu głowicy z blokiem lub w chłodniczce oleju o ile to auto takową posiada.
Kogoś sugestiami się muszę kierować... czyli lepiej za ten układ chłodzenia się zabrać? sprawdzić szczelność?
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Prawdopodobnie zacina się termostat bo jak widzę masz 8V silnik. Miałem Corsę z tym silnikiem i było to samo. wymieniłem cały płyn chłodniczy. przy okazji wymiany rozrządu termostat i tak ten problem był. Dokręcona głowica na ciepłym zgodnie z DTR, mechanik powiedział ,że może być to uszczelka pod głowica prawdopodobnie z racji wieku auta troszkę puszcza....
Przed planowaniem sprawdź głowicę na szczelność.
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka
Czy temperatura rosła tylko na wskaźniku, czy faktycznie silnik sie nagrzewał do takiej temperatury . Włącz ogrzewanie i będziesz czuł wysoką temperaturę w srodku auta. A tak ogólnie to sprawdź układ chłodzenia, poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym, szczelność układu. Jeżeli są punkty do odpowietrzania to odpowietrz układ.
Niestety po kontroli szczelności głowicy/oraz układu chłodzenia silnika/ nie stwierdzono nieszczelności w układzie. Mogę podejrzewać jakiś błąd montazowy skrzyni przy jej remoncie , w wyniku czego może nastepować niekontrolowany wzrost ciśnienia oleju , powodujący rozszczelnienie chłodnicy oleju do chłodnicy wody. Czy ktoś miał podobny problem lub potrafi...
Zależy jak mechanik wykonał naprawę.Prawidłowo głowica powinna być planowana przed założeniem nowej uszczelki.Jak jest zwichrowana to uszczelka ułożyła się i może być dalej przedmuch.Równie dobrze mogła pęknąć głowica i sadzi ciśnienie do układu chłodzenia. Nie sądzę aby to była wina termostatu.Głowice po zdjęciu polecam oddać na badanie szczelności.
A czy w ogóle dawałeś głowicę do sprawdzenia na szczelność?
arekcnc4 - tak, kupiłem nowy korek... a także sprawdzałem na korku od innego samochodu który miał ten sam zbiorniczek. helmud7543 - głowica splanowana, sprawdzona szczelność, uszczelki nowe... ale test dalej barwi na zielono. Obstawiasz blok?
Sprawdź termostat czy nie ma zwarcia https://north.pl/chlodziarko-zamrazarki/... (at)78db78 Brak szczelności w układzie chłodniczym powodowałby brak efektu chłodzenia. Zupełnie nie ten trop
Pozostaje eksperymentalnie zaślepić egr skoro po czyszczeniu kanałow zdechlo. 870 rpm i 0.28 bara hmm nie brzmi to jakos źle. Zaślep i sprawdz dokladnie szczelność kolektora. Nie podoba mi się ltft 14% co sugeruje nadmiar powietrza. Potem zostaje test ba obecność spalin w układzie chłodzenia, kompresja lub najlepiej test szczelności komory spalania.
Witam Myślę że jeśli naprawa będzie wykonana dobrze to chłodziarka powróci do pełnej sprawności. Wymiana w tym przypadku uszkodzonych rurek na "oryginalne" byłaby niewskazana. Wymienia się je na miedziane (były aluminiowe). Cena jest niewysoka. Ważne jest aby fachowiec już miał doświadczenie z tym modelem a nie dopiero uczył się na Pana chłodziarce....
A wiec dziś był fachowiec. Układ chłodzenia sprężarka szczelność idealnie. Coś ze sterowaniem. Na razie Jednoznacznie stwierdził i to widziałem ze wylał się kondensator sprężarki. https://obrazki.elektroda.pl/8818153200_... Dokładnie ten. Stwierdził jednak ze jest on tylko filtrem przeciwzakłóceniowym, wypiął go bo Ponoć nie jest niezbędny....
Skoro test tak wypadł, więc niestety - rozbiórka. Masz dwie dodatnie przesłanki do tego - nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia i pozytywny wynik testu. Głowica od razu do planowania i testu szczelności, będzie trochę drożej, ale pozwoli uniknąć rozczarowania.
Szanse uszczelka - głowica są 50/50. Tak czy siak głowica do zdjęcia i nowa uszczelka musi być ale żeby nie było zonka to to przy jej planowaniu niech sprawdzą szczelność.
Tak ale odrobina kompresji dostaje się do układu chłodzenia i robi taki efekt jak u ciebie. Najlepiej planowanie i sprawdzenie szczelności minimum + nowe śruby głowicy.
Jak syczalo może sekundę to masz już chyba odpowiedź.. chyba, że mocno się odłożył. Osuszacz nie raz miałem zapchany i nie dwa. Właśnie jak ubywa czynnika wzrasta temperatura agregatu, który chłodzony jest czynnikiem. Wzrost powoduje rozrzedzenie oleju, który wypluwany jest do układu po stronie tlocznej. Korozja rur w środku(najczęściej ogrzewanie uszczelki,...
Witam, pacjent Avensis T25 2005 r. 2.2 D-CAT 177 KM, nalot 261 tys. Problemem jest, że w trakcie jazdy wyrzuca płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. Przy normalnej jeździe (V max 120), przejadę ok. 100 km i wskazówka od temperatury zaczyna iść do góry, gdy pojadę mocniej V powyżej 140, to nie zrobię więcej niż 50 km i wskazówka już się podnosi....
Zapowietrzony masz układ chłodzenia, ponieważ najprawdopodobniej masz też wyciek płynu (zapach). Dlatego sprawdź odpowietrzenie układu i jego szczelność, dopiero w tedy pisz dalej.
Sprawna lodówka nie wymaga okresowego uzupełniania czynnika. Czy podczas ostatniego serwisu była poprawnie sprawdzona szczelność układu poprzez podanie nadciśnienie gazem obojętnym (azotem)?
pozwolę sobie podłączyć się do tematu, bo mam podobny problem , a raczej ma mój ojciec :). od początku. Matiz , silnik 0.8 rocznik 1998 1. Ucieka płyn z układu chłodzenia. 2. Trudno rozgrzać silnik i są skoki temperatury na wskazaniu. Ad.1 z tego co zaobserwował ojciec to płyn wywala, ale już po wyłączeniu silnika. Dziwna sprawa bo teraz już zimno jest...
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Sprawdż szczelność nagrzewnicy. tu kolegawyżej ma racje,a płynu w układzie chłodzenia nieubywa?
Czyli muszę pojechać na "pełen" serwis ? Że tak powiem nabicie od zera, zarazem sprawdzenie szczelności itp ? Chociaż szczelna to jest bo manometr podpinałem wczoraj i ciśnienie w układzie trzyma.
Lodówka działa. Gwarancja 12 miesięcy. Jest to standardowa awaria , koroduje układ i jest nieszczelność. Oczywiste jest że jest nie szczelność bo nie było zupełnie gazu
Ustrekę uszczelki pod głowicą można sprawdzić poprzez zmierzenie kompresji. Jeśli byłaby walnięta uszczelka to by to wykazało na pewno na kompresji choć nie we wszystkich przypadkach tak musi być. Sprawdziłbym szczelność chłodnicy oleju.
Układ chłodzenia sprawdzony w serwisie Man pod względem szczelności wszystko ok.Płynu nie ubywa.Chłodnica doładowania sprawdzona profilaktycznie wymienione termostaty.Gwarancja już minęła 2 lata.Pojazd serwisowany w autoryzowanym serwisie.
Mam problem z moim bobcatem (silnik kubota d722) poniewaz szybko sie zagrzewa silnik okazuje sie że nie masz pojęcia czy sie "zagrzewa" bo nie masz nawet wskazań temperatury. Jeśli wyrzuca płyn to nie koniecznie z powodu temperatury. Pompa zostala wymieniona ale tego wentylatorka nie mozna dostac wiec zalozyl wentylator elektryczny baju baju- jest...
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Prawdopodobnie masz nieszczelność i nie masz gazu. W takiej sytuacji wentylator ani sprężarka się nie załączy. Pojedź na test szczelności układu.
Zawsze aby sprawę rozstrzygnąć wystarczy pojechać do dobrego zakładu.. Od tego są próbniki szczelności itp itd.
W aucie, które tak długo stało istnieje spore ryzyko rozsypania się wszelkich elementów gumowo-metalowych i uszczelniaczy. W zasadzie to na "dzień dobry" należałoby wymienić tuleje wahaczy i elastyczne przewody hamulcowe (i obowiązkowo płyn hamulcowy), skontrolować osłony przegubów, stan sztywnych przewodów hamulcowych, gumowych węży układu chłodzenia...
daj spokój z termostatem po 1jesli nawet go zamontujesz to tylko wylącznie na płynie po 2 musisz mieć bardzo szczelny układ chłodzenia bo to gwarantuje szczelność przy tych 90 stopniach . a ten termostat pasuje od zetora Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur?
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
Jak w temacie, zapowietrza mi się układ, idą bąbelki ze zbiornika, przewody twarde. Dwukrotnie robiona uszczelka pod głowicą wg. książki. Głowica sprawdzana na szczelność, nowy wymieniony korek ciśnieniowy na chłodnicy. Co jeszcze może być przyczyną?
mikser i reduktor to dwa całkiem różne elementy. dobrze podejrzewasz. wymiana uszczelki. Dodano po 50 po wyjęciu głowicy sprawdź jej szczelność
Silniki Toyoty słynęły z uszkodzeń bloku. Najlepsze rozwiązanie to demontaż głowicy i test na szczelność. Jeśli głowica i uszczelka będzie ok to niestety... Najlepiej poszukaj specjalisty od Japonii.
W aucie jest lpg? Głowica była sprawdzana na szczelność? Nie ma LPG, układ chłodzenia zachowuję się normalnie,trzyma koło 90 stopni, ciśnienie nie robi się po zakręceniu i odkręceniu korka. wiadomo jak będzie korek zakręcony z minutę to musi syknąć Dziwne wychodzi jak by faktycznie była nagrzewnica walnięta ale nie rozumiem jak by była zakamieniała...
Tam kolega w 1. poście pisał o "mgiełce", ale o ile dużo płynu Ci nie ubywa, to zapas płynu w bagażnik i jeździć. Teoretycznie możesz sprawdzić korek, są przyrządy (odpowiednie gwinty i pompka ręczna) do sprawdzania szczelności układów i ciśnienia otwarcia korka, ale odnoszę wrażenie że mało popularne.
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Przecież jest to taśma, po drugiej stronie jest nr produktu itd. Powyżej na zdjęciu widać go. Nie o to mi chodziło. Te taśmy mają pozostać, one zapewniają "szczelność" pomiędzy wentylatorem a tz. grylem. Na pierwszym zdjęciu widać wyraźnie iż ten gryl jest zapchany kurzem i z tego powodu tak napisałem o tym filcu.
Czy sprawdzano układ chłodzenia na zawartość CO2? Szczelność głowicy sprawdza się najpierw na zimno, potem na gorąco, nie koniecznie w wannie /w głowicę pompuje się płyn, podgrzewa i sprawdza przecieki/. W ten sam sposób sprawdza się blok cylindrów. Zakład, który to robi to np. Moto_Szlif w Gdańsku na Miałkim Szlaku lub jego filia w Elblągu.
szczelność układu doładowania sprawdzić szczelność układu szczelność układu turbo
zalukaj samsung kodowanie modułu pralki dobicie czynnika
pompa glebinowa klimatyzator cichy
Bezpieczniki awaryjne Citroen C5 przedlift - lokalizacja Indesit pralka błąd F12, migające kontrolki