Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję. No ok ale cofa spaliny na dolot juz 2 raz pytam bo to istotne zeby ci pomoc ?
A co podaje sonda ? Napisałeś że jak założyłeś gaz to zaczął falować , są dwie mozliwosci , zwężka - mikser , zbyt mocno przytłumia dolot lub nie odpowiednio zamontowany , nie wiem bo nie widze , lub jak już ktoś wcześniej wspomniał , nie szczelność układu dolotowego. Podaj pomiary wg.sondy
ciężko nie jest tylko trzeba wiedzieć jak znaczy w którą stronę.Jeśli strzela w dolot to za wczesny jeśli w wydech to za póżny najlepiej było by to zrobić na lampie.sprawdz jeszcze szczelność dokładnie od miksera aż do samej głowicy.i jak będzie ok to możesz nim delikatnie kręcić i obserwować zmiany w pracy silnika i ustawić tak aby był jak najbardziej...
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
Dymiarkę w dolot na szczelność to raz, dwa sprawdzić czy EGR się domyka i ten MAF czyli przepływomierz wymieniono?
Porozwalany, nieszczelny dolot -jakby był szczelny to 25l gazu na 100km zadusiłoby silnik. Naprawdę trzeba cudów dokonywać na ręcznym, by przy prawidłowym składzie mieszanki w tym aucie osiągnąć ponad 20...Część z tych 25l obraca się w pierdy i smród, który na skrzyżowaniu nie pozwala czasem w aucie usiedzieć...zależy jak wieje wiatr. Auto jest zalewane...
cisnienia sprawdzane wszystko ok a tak wogole skoro nie byloby kompresji to raczej ciezko mialby z odpaleniem caly dolot rowniez wyczyszczony a co do wtrysków to nie byly regenerowane. Trudno cokolwiek wnioskować, jeżeli nie ma konkretnej wskazówki, gdzie jest źródło problemu: po stronie paliwa, czy powietrza? Należy więc zacząć od początku, nie sugerować...
Nie wiem po chcesz sprawdzać dolot skoro to jest wolnossący silnik. Tyle to Ci da co nic. Masz jakieś podejrzenia coś wyszło z diagnostyki? Jakieś podejrzane odczyty z czujników?
O luzach zaworowych pisałem, że są sprawdzone i są ok. A szczelność dolotu, jak mam sprawdzić? Gdy był gaźnik zakładany, to na nowych uszczelkach. Dodatkowo zrobiłem test, że gdy tak kulał, to psikałem plakiem, by właśnie taką nieszczelność znaleźć. Nie jest to może jakieś fachowe rozwiązanie, ale zawsze coś. Niestety nie dało to poprawy. Dodano po...
mariukonie Dzięki za odpowiedz. W tym przypadku to cykliczne co 1-2sekundy falowanie (sprężarkę klimy wykluczam, był taki okres, że brakowało czynnika a falowanie występowało). Jeżeli przepływka zabrudzona to czy po jej odpięciu nie powinno pracować równo ? Dolot jest o zmiennej długości, są w kolektorze klapy więc jest się co psuć. Czy jest jakiś sposób...
https://filmy.elektroda.pl/54_1760873470... https://filmy.elektroda.pl/79_1760873188... AI: Czy sprawdzałeś szczelność dolotu oraz układu wydechowego pod kątem nieszczelności (np. fałszywe powietrze, nieszczelność kolektora)? Jeśli tak, to w jaki sposób i z jakim rezultatem? Dolot jest szczelny, nie słychać żadnego syczenia. Sprawdziłem wizualnie...
Witajcie ponownie. Nie pisałem bo dość długo byłem "wyłączony " z życia. Temat dalej aktualny. Auto przez ten długi okres bardzo mało jeździło. Niedawno zostało oddane do mechanika (z polecenia). Gość oddał turbosprężarkę do remontu(bez efektu), wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze (bez efektu), sprawdził szczelność i wyczyścił dolot i EGR(bez efektu)...
A więc pompa wtryskowa. Czarny dym to deficyt powietrza. Zatem do sprawdzenia drożność i szczelność dolotu. Od filtra powietrza aż do głowicy. Jeżeli będzie szczelny dolot to sprawdź czy przy gazowaniu twardnieją przewody od turbo.
Kontrola szczelności dolotu, czyszczenie przepustnicy zwłaszcza to pod czarną pokrywką, czyszczenie Mapsensor.
GPS jest dokładny, a liczniki zawsze przekłamują w dół i chyba nie wiele z tym zrobisz. A p0238 to błąd związany z doładowaniem. Sprawdzamy zatem dolot na szczelność, odczyty przepływu i ciśnienia podczas jazdy. Szczelność i poprawność działania pneumatyki (zaworu, przewodów, vacum, gruszki). Jeżeli wszystko będzie cacy, to zostanie turbo do weryfikacji....
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Silnik AWT z Passata? Pewnie dziurawy dolot jak zawsze w starym 1,8T - sprawdzić szczelność do tego, ciśnienie paliwa, może pompa trup, warto też zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 jeśli są błędy zapisane to przed każdym przejazdem kasujemy je.
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Emulator rozwiązał problem. Wymieniana była, pompa beznyny, regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa, uszczelki dolotu, świecie, przewody zapłonowe, cewka, sprawdzona szczelność dolotu dymem, dolot szczelny podciśnienie na jałowym 0.29bara, nowy czujnik temperatury, sprawdzony przepływomierz (dobrze mierzy) podmieniany przpływomierz, sprawdzona sodna...
Szczelność dolotu
Filtr wymieniłem , dolot sprawdzony i dalej to samo . Szczelność dolotu sprawdzałem zdejmując rurę z filtra do turbiny i na włączonym silniku (3000 obr ) zatykałem dłonią wlot do turbiny , następowało natychmiastowe przyduszenie aż do zgaśnięcia silnika . Czy ta metoda jest miarodajna ? Jak powinien się zachowywać mechanizm EGR z fotek kilka postów...
Cześć, od miesiąca jestem posiadaczem deutsch-import-auto mianowicie Hyundai I30 1.4 FD 2011r 109KM w benzynie 165kkm. Czy była to dobra decyzja? Dla mnie tak, inne oferty w podobnych cenach były porysowane, w potrzebie remontu silnika a ten ładny, biały, wyszpachlowany (wypadkowy) i działa. Czy chce się bawić z samochodem? Tak, lubię rozwiązywanie...
Danyk10, a robiłeś jakieś testy i pomiary parametrów podczas próby drogowej? Masz taki sam silnik 1,8T? czy mówimy już o innym koncernie? W tym silniku podstawa to szczelność dolotu, łapie Ci błąd bo jak go wykasujesz to jest wszystko na zero i nagle parametry przekraczają dopuszczalne wartości i wskakuje błąd i auto pewnie ma jakis tam tryb "awaryjny"...
Witam. Zapewne taki temat już gdzieś się pojawił, albo podobny z tym że u mnie jest troszkę inaczej chyba. Przed zimą autko ( Megane 1 Coupe 1.6 16v k4m +lpg) dostało nowy rozrząd. Podczas wymiany znajomy mechanik zadzwonił do mnie że stary rozrząd miałem przestawiony o 1 ząbek, i oni go ustawiają wedle znaków tak jak ma być. Po wszystkim silnik ok..pali...
Witam podzielę się moją historią, może komuś się przyda. Samochód Lancia Lybra 1.6 16V 103KM. Remont głowicy po zerwaniu paska. Mechanik pospinał rozrząd na blokady za 100zł z allegro. Silnik telepawka i spalanie pb 16L i LPG 20L (było przed awarią 8-9L pb, 7-8LPG). Oczywiście mechanik mówi, że on wszystko dobrze zrobił i trzeba do gazownika jechać....
A sprawdziłeś kompresję? Szczelność dolotu, membranę...
Witam może ktoś pomoże Mercedes w 203 1.8 kompresor polift ma taki objaw jak jest zimny pali od strzała jak się rozgrzeje odpala ale kuleje gaśnie odczekam 20 minut i odpala od strzała jak na razie cz... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna takich objawów w W203 1.8 Kompressor (M271, „polift”) to termiczna awaria czujnika położenia wału korbowego...
Kobert4, jesli śmigał 50km/h i to była prędkość maksymalna( przepustnica otwarta na maxa) to przyczyn może być kilka. Na sam początek oceń szczelność podzespołów- simery na wale, uszczelki pod cylindrem i glowicą, dolot gaźnika oraz wydech. Sprawdź czy nie kapie smalec z połówek karterów. Wibracje czynią cuda-odkrecają śruby, urywają rożne rzeczy. Jeśli...
Witam, mam problem po zakupie z samochodem Man TGM 26.290 euro6 2015r przebieg 550tyś km. Od razu po zakupie okazało się że auto nie ma mocy, na początku wymiana filtrów i oleju ale to nic nie dało, zdiagnozowałem uszkodzone turbo ( posiada dwa turba i uszkodzona była gruszka przez co samochód ciągle pracował na małym turbie które zaczęło puszczać olej...
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Może warto zacząć od podstaw i sprawdzić szczelność dolotu.
Kat nie zapchany? Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara to mam drożny wydech. Dodano po 2 Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot. Luzy ok,...
Czy jesteś pewny firmy która sprawdzała wtryski? bo z tym różnie bywa.Jak długo trwała operacja sprawdzania?Ja sprawdził bym dolot na szczelność , czujnik doładowania, AdBlue i tak jak koledzy sugerują ciśnienie na katalizatorze.I jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej .
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Szukam bardziej czegoś w sensie swiecy dymnej, która nie zabrudzi bagażnika O cierpię dolę, takiej metody jeszcze nie znałem. Dolot owszem ale szczelność karoserii..? mieszkając w środku miasta cieżko o weża z wodą... Oczywiście myjni samoobsługowej też nie ma w mieście?
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Wygląda na ecu po "c... ipie" i to kiepskiej. Ktoś podniósł dawkę ale zapomniał o ograniczniku dymienia. Na początek sprawdź szczelność dolotu. Potem warto by mu wgrać serię i doprowadzić do porządku a dopiero potem zabrać się za podnoszenie mocy. A to ciekawe.... hmm paska mam dość długo, ale mocy mu nigdy nie podnosiłem, ot tak z dnia na dzień zaczęły...
Przydałoby się sprawdzić szczelność komory korbowej. W serwisie mają przyrząd przez który podaje się nadciśnienie/podciśnienie przez otwór świecy zapłonowej, a wydech i dolot są zaślepione zaślepką. Jeżeli komora korbowa jest szczelna, to pozostaje pytanie czy cylinder i tłok są przeznaczone do tego modelu, czy nie było różnic m.in. na wysokości „kompresji”...
Sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić/podmienić czujnik temperatury.
Zobacz w parametrach rzeczywistych pracę przepływomierza .No i jak kolega wyżej napisał szczelność dolotu.
1. Kompresja do sprawdzenia. 2. Wypadanie zapłonu na konkretnym cylindrze czy losowo. 3. Jak wyglądają świece z poszczególnych cylindrów po dłuższej jeździe na benzynie gdy problem występuje (zdjęcia). 4. Dolot badany na szczelność i wydech badany szczelność (wydech od silnika do sond). 5. Jaki konkretnie jest błąd od sondy lambda (która sonda? czy...
Ja by się przyjrzał wałkom. Skoro strzela w dolot to coś nie tak z synchronizacja wał-zawory. Zdarza się że po spotkaniu tłok zawór obraca koła zębate czy nawet same krzywki (niektóre wałki maja wprasowywane a nie obrabiane z jednego odlewu cały wałek bo tak taniej). Można by też sprawdzić szczelność poszczególnych cylindrów wtłaczając powietrze z kompresora...
Masz jakieś błedy? Doładowanie w czasie jazdy pod obciążeniem idzie na maks na wzkaźniku? Hamulec wydechowy, zapchany tłumik, szczelność dolotu....
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Zaczynasz od sondy i podłączenia jej do gazowni. Do tego szczelność dolotu.
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Właśnie byłem sprawdzić to cięgło przy turbo. Jak córka odpaliła auto to cięgło przy turbo od razu przestawiło się w drugie skrajne położenie i trzyma sztywno nie da się go ruszyć ręką. Czyli do sprawdzenia szczelność dolotu i EGR? Jak sprawdzić ten dolot bo jestem lewy z diesla... Zatkać wlot powietrza na odpalonym silniku czy jakoś pompować powietrze...
sprawdzić szczelność dolot dolot citroen peugeot dolot
suszarka edh97981w zamienniki tl072 żelazko stopa bosch
podłączenie wyłącznika nadprądowego zmiana ogniw 18650
Audi A6 C6 2.7 TDI - Migająca kontrolka świec żarowych i gaśnięcie silnika Niebieska dioda w laptopie Toshiba - co oznacza?