Dymiarkę w dolot na szczelność to raz, dwa sprawdzić czy EGR się domyka i ten MAF czyli przepływomierz wymieniono?
Nie wiem po chcesz sprawdzać dolot skoro to jest wolnossący silnik. Tyle to Ci da co nic. Masz jakieś podejrzenia coś wyszło z diagnostyki? Jakieś podejrzane odczyty z czujników?
mariukonie Dzięki za odpowiedz. W tym przypadku to cykliczne co 1-2sekundy falowanie (sprężarkę klimy wykluczam, był taki okres, że brakowało czynnika a falowanie występowało). Jeżeli przepływka zabrudzona to czy po jej odpięciu nie powinno pracować równo ? Dolot jest o zmiennej długości, są w kolektorze klapy więc jest się co psuć. Czy jest jakiś sposób...
Silnik AWT z Passata? Pewnie dziurawy dolot jak zawsze w starym 1,8T - sprawdzić szczelność do tego, ciśnienie paliwa, może pompa trup, warto też zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 jeśli są błędy zapisane to przed każdym przejazdem kasujemy je.
Filtr wymieniłem , dolot sprawdzony i dalej to samo . Szczelność dolotu sprawdzałem zdejmując rurę z filtra do turbiny i na włączonym silniku (3000 obr ) zatykałem dłonią wlot do turbiny , następowało natychmiastowe przyduszenie aż do zgaśnięcia silnika . Czy ta metoda jest miarodajna ? Jak powinien się zachowywać mechanizm EGR z fotek kilka postów...
Witam ponownie .paliwo , benzyna 98pb jest świeża , następnie była wymieniona pompa paliwa, W tej chwili nie mogę odpalić silnik a to dlatego iż reklamowałem wyłącznik elektromagnetyczny. Odpalanie dotyczyło czasu sprzed niewłączania się wyłącznika. Chciałem zaznaczyć iż po założeniu górnych pierścieni zamki pierścieni usytuowałem przeciwstawnie. A...
Danyk10, a robiłeś jakieś testy i pomiary parametrów podczas próby drogowej? Masz taki sam silnik 1,8T? czy mówimy już o innym koncernie? W tym silniku podstawa to szczelność dolotu, łapie Ci błąd bo jak go wykasujesz to jest wszystko na zero i nagle parametry przekraczają dopuszczalne wartości i wskakuje błąd i auto pewnie ma jakis tam tryb "awaryjny"...
Przydałoby się sprawdzić szczelność komory korbowej. W serwisie mają przyrząd przez który podaje się nadciśnienie/podciśnienie przez otwór świecy zapłonowej, a wydech i dolot są zaślepione zaślepką. Jeżeli komora korbowa jest szczelna, to pozostaje pytanie czy cylinder i tłok są przeznaczone do tego modelu, czy nie było różnic m.in. na wysokości „kompresji”...
Kontrola szczelności dolotu, czyszczenie przepustnicy zwłaszcza to pod czarną pokrywką, czyszczenie Mapsensor.
Szukam bardziej czegoś w sensie swiecy dymnej, która nie zabrudzi bagażnika O cierpię dolę, takiej metody jeszcze nie znałem. Dolot owszem ale szczelność karoserii..? mieszkając w środku miasta cieżko o weża z wodą... Oczywiście myjni samoobsługowej też nie ma w mieście?
Ja by się przyjrzał wałkom. Skoro strzela w dolot to coś nie tak z synchronizacja wał-zawory. Zdarza się że po spotkaniu tłok zawór obraca koła zębate czy nawet same krzywki (niektóre wałki maja wprasowywane a nie obrabiane z jednego odlewu cały wałek bo tak taniej). Można by też sprawdzić szczelność poszczególnych cylindrów wtłaczając powietrze z kompresora...
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Witam mam problem z dafem nagle osłabł ciśnienie na listwie ok zadane równe z osiągniętym około 1550 bar max świeci się adblue zawsze ale podobno w lf 45 nie odcina, turbo osiąga max 1,1 bara w drugim dacfe pompuje dla porównania 1.5 bara, szczelność węży intercoolera sprawdzona jest ok co może być? Dodano po 4 Poza błędami adblue pokazuje błąd 01c1a2,...
Właśnie byłem sprawdzić to cięgło przy turbo. Jak córka odpaliła auto to cięgło przy turbo od razu przestawiło się w drugie skrajne położenie i trzyma sztywno nie da się go ruszyć ręką. Czyli do sprawdzenia szczelność dolotu i EGR? Jak sprawdzić ten dolot bo jestem lewy z diesla... Zatkać wlot powietrza na odpalonym silniku czy jakoś pompować powietrze...
Grzesiek126p a sprawdzali szklanki? W t-jetach ostatnio często się z tym spotykam. Najlepiej jakby zdjęli półgłowiczkę właśnie po odstaniu całej nocy, na zimnym, bez uprzedniego odpalania, zeby ich nie nabiło. Jeśli wyciągną półgłowiczkę i szklanki będą miekkie,tzn ze nie trzymaja i wymagają wymiany,a wszystko wróci do normy. przy okazji gdy będzie...
Może warto zacząć od podstaw i sprawdzić szczelność dolotu.
Szczelność dolotu
Wydaje mi się, że kolega chce sprawdzić szczelność dolotu. Czy nie jest prościej w drugą stronę, tzn nabić ciśnienie w dolot i wtedy szukać nieszczelności? Ewentualnie w trakcie pracy i na rozgrzanym silniku popsikać delikatnie samostartem w okolice dolotu. Jeśli praca silnika się zmieni to masz gdzieś nieszczelność.
A sprawdziłeś kompresję? Szczelność dolotu, membranę...
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Sprawdź również okolice mieszalnika i wszystkie opaski, jeśli wszystko na oko będzie ok, to możesz sprawdzić szczelność dolotu powietrza, za pomocą pęzla i benzyny. Uruchom silnik na benzynie, na wolnych obrotach posmaruj dolot powietrza benzyną, wszystkie miejsca połączeń, jeśli obroty zaczną wzrastać to masz nieszczelny dolot (kolektor) powietrza....
Sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić/podmienić czujnik temperatury.
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Witam, Mój Peugeot Boxer 2.5 tdi kopci na czarno pod obciążeniem lub pod górę. Jak dodam na full gaz, to są czarne kopty. Co może być przyczyną? Wtryski czy turbo? Szczelność sprawdzona, EGR wyczyszczony. Był co prawda zaślepiony ale usunąłem zaślepkę i wyczyściłem. Osiągi się polepszyły, lepiej idzie ale dalej kopci. Dolot cały, intercooler cały. Dodam,...
zanim cokolwiek wymienisz podlacz Vag'a i zrob logi ... mozesz tez rowniez sprawdzic szczelnosc dolotu oraz calego ukladu sterowania EGR oraz N75 ...
Zobacz w parametrach rzeczywistych pracę przepływomierza .No i jak kolega wyżej napisał szczelność dolotu.
Błąd EGR to sam EGR,dziura w dolocie ,uszkodzony np MAF a nie turbo. Co musisz sprawdzić to to, czy sztanga zaciągnięta do końca i chodzi bez zacięć. Potem sprawdzić szczelność dolotu ,wizualnie ,posłuchac czy nie gwizda co, abo zadymić. MAP to sprawdzić parametry i czy nie jest zapchany z nie że sprawny. Na końcu turbina.
Mówiąc szczerze nie, sprawdzałem tylko dolot i jest szczelny, jak sprawdzić szczelność podciśnienia
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
Zaczynasz od sondy i podłączenia jej do gazowni. Do tego szczelność dolotu.
Masz jakieś błedy? Doładowanie w czasie jazdy pod obciążeniem idzie na maks na wzkaźniku? Hamulec wydechowy, zapchany tłumik, szczelność dolotu....
Witam, niestety nie poradziłem sobie z problemem. Podmieniałem ECU, mierzyłem przewody od MAP oraz przepływomierza. Nigdzie nie było usterki. Szczelność układu można sprawdzić podłączając vacuometr zamiast gruchy, i przytkać palcem dolot powietrza w zaworze N75. Wtedy uzyskamy podciśnienie , równe temu co daje vakupompa. Ewidentnie komputer źle steruje...
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Opel Zafira C Tourer 1.4 Turbo A14NET. Test szczelności dolotu powietrza: z jednej strony zatkana rura powietrza — odłączona od filtra powietrza, z drugiej strony zatkana rura odłączona od przepustnicy i tam została zaślepiona. Przez wentyl jest wtłaczane powietrze, które ucieka przez silnik, czyli po wyjęciu bagnetu poziomu oleju pojawia się ciśnienie....
A co ma pomiar przepływu wspólnego z doładowaniem w AHF ? Nie ma logów, nie ma danych live... Do autora , filtr powietrza nowy? Szczelność dolotu sprawdzona ? EGR czysty i szczelny?
sprawdz szczelnosć dolotu i silniczek krokowy oraz szczelnosć układu wydechowego przed sondą Dodano po 11 sonde na biegu jałowym mierzyłeś??
Zdejmij stozek i spróbuj. Rozumiem ze to 4t? Jeśli tak to sprawdź szczelność dolotu i luz zaworowy. I podstawowa sprawa czy przy próbie odpalenia jest iskra.
Na początek sprawdz szczelność dolotu,umyj i zaadoptuj przepustnicę...zrób duagnostykę- podaj kody ewentualnych błędów w ECU
Po co wycinany był katalizator?. Sprawdź szczelność dolotu, podstaw przepływomierz lub map/maf sensor w zależności co tam jest
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Witam. Odnośnie problemu nr 1 proponuję wyregulować śrubę biegu jałowego oraz sprawdzić działanie termostatu. Czy filtr powietrza i paliwa jest czysty? Warto też upewnić się czy nie dostaje lewego powietrza. Szczelność w połączeniu gaźnik-blok silnika i dolot powietrza z filtru.
Ten problem jest typowy dla tych silników, należy zwrócić szczególną uwagę na szczelność kolektora ssącego i dolotowego (za przepływomierzem) oraz jego czystość. Proponuję rozebrać cały dolot powietrza do przepustnicy, dokładnie wyczyścić i sprawdzić szczelność, nawet węże podciśnieniowe i odpowietrzania skrzyni korbowej, przeczyść również zawór ERG...
To, że sonda widzi bogaty skład nie znaczy, że jest uszkodzona. Problem może leżeć w osprzęcie, szczelności dolotu etc.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
kocham bmw Wcale na to nie wygląda. Przepływomierz, ciśnienie paliwa i szczelność dolotu do sprawdzenia.
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Czy reduktor Ci nie zamarza i czy węże wodne poprawnie zamontowane (dopływ-odpływ)? Sprawdź szczelność dolotu, szczególnie w okolicy miksera, to może być przyczyną wysokiego spalania.
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
szczelność dolot sprawdzić szczelność układu szczelność przepustnica sprawdzić
adresacja statyczna grzejniki piwnicy macbook bateria
stalco opinie tester diagnostyczny
Programowanie napędu Hörmann WA460: instrukcja krok po kroku Brak paliwa w gaźniku mimo pracy pompki paliwa