1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
Serwis sprawdzał szczelność układu doładowania chyba że chłodnica powietrza jest przytulana i ma za mały przepływ
Jak szczelność układu doładowania?
Ale jak ją sprawdziłeś i w jaki sposób sprawdziłeś szczelność całego układu doładowania?
Można sprawdzić szczelność układu doładowania powietrzem lub hamulec górski. Problem z temperaturą powietrza, czy cieczy, też obniży moc.
a sprawdziłeś szczelność układu doładowania?
Sprawdż szczelność układu doładowania od turbiny do kolektora ssącego.
za małe cisnienie doładowania do sprawdzenia szczelność układu doładowania, po wymianie wałaka regulacja zaworów i pompowtrysków była robiona?
Bez diagnostyki to możemy wróżyć z fusów. Wskazania kontrolek mogą sugerować problem z zasilaniem w paliwo jak i powietrze. Nie wiem o jakim silniku mowa, ale sprawdź EGR i szczelność układu doładowania.
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
na komputerze parametry jednoznacznie wskazują różnice w ciśnieniu na układzie doładowania turbiny biorę się za dokładne sprawdzenie szczelności układu doładowania razem z intercoolerem
Jeśli pojawia się czarne dymienie podczas gdy auto słabnie to jest podejrzenie że problem leży po stronie układu doładowania. Trzeba sprawdzić szczelność układu doładowania (w szczególności chłodnicę często pękają w renault), a następnie sprawdzić ciśnienie doładowania na pełnym ładunku, ewentualnie podmienić czujnik ciśnienia doładowania (często jest...
Witam, proszę o podpowiedź. Atego 1223 WDB97022581K473246. Brak mocy. Wyskakuje błąd MR 1 1818. Szczelność układu doładowania sprawdzona. Nowy czujnik ciśnienia doładowania bosch 0 281 002 244. Wartość mierzona MW18 (ciśnienie doładowania) pokazuje podczes jazdy maks. 1400 mbar. minus ciśnienie atmosferyczne to daje tylko 0,4 bar. Dlaczego tak mało?
Robiłem (przez HHT) To masz HHT czy Star Diagnozę? W SD jest bardzo pomocny test działania przekładnika podciśnienia. Sprawdza jak zmienia się ciśnienie doładowania w zależności od impulsu sterującego. Czyli sprawdza całość: podciśnienie, jego wielkość, sprawność zaworka, szczelność układu doładowania, drożność układu wydechowego, sprawność turbiny,...
Jak by ktoś miał problem jeszcze jak w temacie to już objaśniam : wężyki od vakum lubią pękac , intercooler ma przykręcane kolanka a pod nimi gumowa uszczelka ona się wypala i jest nie szczelność w układzie doładowania , pękające węże od turbo do kolektora . Po naprawieniu nieszczelności turbo działa błędy wykasowane i zafira śmiga jak złoto . Do kasowania...
EMS 5126 : EGR został wyłączony bo sterownik wykrył błędy, związane jest to z błędem 5123. Jeśli moc nie jest ograniczona to sprawdź czujnik temperatury powietrza doładowania,szczelność EGR i układu doładowania. Po usunięci usterki dane EGR w sterowniku trzeba zresetować.
Czy można jakoś sprawdzić w tym silniku szczelność układu doładowania metodą przy użyciu kompresora? https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Obecnie mam podłaczony do tego "sprzętu" niewielki, regulowany reduktor ciśnienia i mogę sobie to ciśnienie dokładnie wyregulować. Producent zaleca narzędzie specjalne w postaci generatora...
Krótkotrwała sygnalizacja będzie jednak prawdopodobnie związana z nie domaganiem świecy żarowej, co do ciśnienia atmosferycznego i doładowania to czy wyeliminowałeś w 100 % brak szczelności układu?
szczelność w układzie doładowania- ok , filtr powietrza -ok , brak poprzecieranych węży , zawór erg - brak jakichkolwiek błędów na kompie .
Sprawdź szczelność przewodów w układzie doładowania,czyli od turbiny przez intercooler do kolektora ssącego.A może jest uszkodzony sam intercooler.A potem wykasować błędy i jazda próbna.
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
skoro wystąpiły różnice w cśnieniu doładowania to sprawdź szczelność układu dolotowego (nieszczelność skutkuje brakiem mocy i dymieniem z rury) . Parametry ciśnienie doładowania rzeczywiste i zalecane przez PCM powinno się z grubsza pokrywać )
bo zaczołem juz podejrzewać, ze to dymienie to może być pompa która juz była sprawdzana i jest ok. wtryski też ponoć były sprawdzane. Dodano po 2 pedał działa, normalnie gazuje. są tylko takie czasami przypadki ze sam lekko sobie doda gazu lub reaguje z opóżnieniem, ale to sporadycznie sie tak dzieje. No to EDC Tego nie toleruje-wymiana.( ale widzisz...
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
Wielkie dzięki, sprawdzę w autku te znaki, bo nie mam się do czego przyczepić. Auto kupił klient z taką niezadowalającą pracą. Taka chrapiąca lekko pływające obroty biegu jałowego, jakby głośnawy przy przygazówkach, i słaby. Były poczynione następujące zabiegi: - wałek rozrządu wydaje się dobry (nie wyjmowany - oględziny przez otwory popychaczy) nie...
DTC2263 - Spadek ciśnienia w układzie doładowania Sprawdź szczelność dolotu Może ktoś wie jak te błędy rozwiązać związane z głośnikami i modułem zablokowanym ? Dołożyć głośniki na tył albo zmienić konfigurację radia na opcje ,,front speaker,, DF046 ignoruj
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
2279 - Rozszczelniony układ dolotowy. 0299 - Regulacja doładowania nie osiągnięta. 0321 - Czujnik prędkości silnika - brak sygnału. 2237 - Sonda lambda 1 - obwód otwarty i zwarcie do plusa. Zacznij od sprawdzenia szczelności w układzie dolotowym (jeśli nie wiesz, posłuż się internetem). Następnie wykasuj kody usterek, pojeździj, podłącz ponownie i odpytaj...
Trzeba przetestować działanie siłownika EGR. Sprawdzić układ dolotowy na szczelność, czujnik ciśnienia i temperatury doładowania tak na początek.
Jak był w serwisie coś nakierowali? Zmieniane były opony? Intercooler nie zamarza? Szczelność odlotu, temperatura powietrza doładowania? Wcześniej były naprawy przy układzie napędowym? Retarder jest?
Sprawdź układ zasilania turbiny ,szczelność przewodów, intercooler oraz turbinę. Dokonaj pomiary doładowania silnika.
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
Sprawdziłeś szczelnośc układu doładowania , ciśnkenie . To może być równie dobrze problem z ciśnieniem paliwa co ciśnieniem doładowania . Jak auto słabnie to kopci . Usterek mozę byc kilkanaście a efekt ten sam ... Najpierw komputer i odczyt błędów i parametrów potem jakaś logiczna diagnoza .
A jak mierzyłeś to ile wynosi ? Oczywiście najlepiej podczas jazdy - przyspieszania. Podstawa to szczelność w układzie dolotowym i sprawna turbosprężarka.
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Szczelność układu dolotowego sprawdzona? Skoro rejestruje usterki związane z ciśnieniem doładowania to warto zacząć od najprostszych rzeczy. Warto zrobić log i porównać zadane doładowanie z rzeczywistym i ocenić w którą stronę jest problem.
Witam. Robienie logów w trybie awaryjnym bezcelowe.Na początek sprawdź przepływomierz[00553] a następnie sprawdź co się dzieje z ciśnieniem doładowania[00575] /turbina, sterowanie turbiną, szczelność układu dolotowego.
witam. a sprawdzał kolega wartość podciśnienia-szczelność układu? zaworek zwrotny serwa hamulca? pozdrawiam
Witam, Mam problem z dafem LF55 z 2010 roku, przebieg około 700k. Problem występuje nagle i trwa kilkanaście kilometrów. Po czym kontrolka od adblue gaśnie i samochód znowu ma moc. Ogólnie jak zapala się kontrolka to auto nie jedzie. Oprócz błędów o niskim ciśnieniu doładowania, wyrzuca błąd elektryczny samego czujnika doładowania. Co zostało zrobione:...
kompresja nominalna 13,0 kompresja minimalna 9.5 prócz tego trzeba sprawdzić czujnik doładowania powietrza, szczelność układu za turbiną, pneumatykę podciśnienia,nie wiem czy tam masz układ sterowania kierownicą łopatek w turbinie-też sprawdzić, sonda, katalizator. trudno tak orzec na prędce. Te silniki mają kłopoty z zaworami, więc zmierz ciśnienie,...
Witam. Nie grzebię tylko robię pomiary i szukam przyczyny nieprawidłowych wartości. Jak znajdę chwilę czasu to na pewno to zrobię i napiszę co się zmieniło. Ktoś mi podpowiedział, żeby sprawdzić szczelność i czystość układu dolotowego. Myślę, że to może też uda mi się zrobić. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam.
EMS 8707; ciśnienie powietrza doładowania, napięcie z czujnika doładowania jest niewiarygodne w porównaniu ze wskazaniami z innych czujników ciśnienia lub wartość ta jest niewłaściwa w stosunku do aktualnych warunków roboczych.Sprawdź szczelność układu dolotowego , turbosprężarkę czy nie rzuca olejem, czujnik ciśnienia doładowania czy nie jest zanieczyszczony...
Układ chłodzenia sprawdzony w serwisie Man pod względem szczelności wszystko ok.Płynu nie ubywa.Chłodnica doładowania sprawdzona profilaktycznie wymienione termostaty.Gwarancja już minęła 2 lata.Pojazd serwisowany w autoryzowanym serwisie.
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Do zrobienia logi dynamiczne silnika, wtedy będzie widać jak zachowuje się ciśnienie doładowania. Ja by jeszcze sprawdził szczelność całego układu dolotowego bo może jest jakaś mała dziurka przez którą ucieka powietrze jak turbo zaczyna ładować. A to że po restarcie auto zaczyna jechać to jest normalne w przypadku kiedy komputer wpada w tryb awaryjny.
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
KIA Sportage 2,0 CRDI brak mocy w dolnym zakresie obrotów, ca do 2000, potem odczuwalne jest szarpnięcie jakby coś się odblokowało i wszystko jest OK. Turbo jest po regeneracji, wymieniony intercooler ( podejrzenie nie szczelności), bardzo wolno reaguje na pedał gazu ,odpala jak benzyna, żadnych błędów w sterowniku, ciśnienie doładowania OK, układ wydechowy...
Odczytaj pamięć błędów w pierwszej kolejności, skasuj i pruba drogowa, potem sprawdz jakie zostały, jeżeli zostały związane z doładowaniem a układ jest szczelny to sprawdź szczelność wężyków układu sterowania zaworu turbiny i sam zawór czy nie jest zacięty. Jeżeli to wszystko jest w porządku i niema innych błędów to turbina padła lub wydech zatkany....
Witam w moim qq 2.0 dci 2009r z dpf ostatnio był wymieniany silnik gdyż stary się skończył i gdy odebrałem auto od mechanik niby wszystko ok . Problem zaczął się gdy wyjechałem za miasto i jadąc około 110 i 2 tyś obr zaświeciła się kontrolka ESP auto straciło moc po chwili kontrolka silnika. Wróciłem do warsztatu mech posprawdzał kier turbiny, szczelność...
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Sprawdz dolot czy nie jest zawalony czarną mazią ewentualnie dokonaj przeczyszczenia , sprawdz wężyk do turbo, a N75 nie czyścisz tylko wymieniasz jak nie pracuję dokonaj sprawdzenia czy pracuje prawidłowo , Sprawdz sztangę czy nie jest zapieczona i ogólnie szczelność układu zasilania powietrzem
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
W tym samochodzie turbina sterowana jest podciśnieniem. Trzeba sprawdzić przede wszystkim szczelność układu podciśnień nie tylko w obiegu turbiny ale także w pozostałych układach (EGR, dozownik, itp) nieszczelność w innym układzie spowoduje utratę podciśnienia i brak sterowania turbiny.
Witam. Mercedes W211 2006r Lift OM642 190km. Przy pełnym naciśnięciu pedału gazu wedle komputera diagnostycznego pokazuje 2.6 bara ciśnienia doładowania, po czym samochód łapie muła i przy dodawaniu gazu czy lekko czy mocno ma max 1.2 do 1.3 bara ciśnienia doładowania. Ponowne zgaszenie i dopalanie działa do momentu dania buta na gaz. Nastawnik zregenerowany....
Nie rozumiem aluzji, po uszczelnieniu uzyskałem max 0,1 bara, przy sofcie 480Ps doładowanie dalej było na poziomie 1,1 do 1,2 bara. Prawdą jest, że nie dokładnie sprawdziliśmy szczelność układu dolotowego! Po zmianie softu doładowanie zwiększyło się do 1,55 bar i spalanie spadło mi tak o ok 2 litry, w pracach lokalnych, nie testowałem jeszcze softu...
Nie za bardzo widzę niedoładowanie , oczywiście widzę je poniżej 2100 obrotów w logach,ale nie wiem czy o to chodzi. Sprawdze szczelność ukl. doładowania bo zauważyłem pewne zapocenie kolo intercoolera , choć wg mnie zawsze się tam pocilo troszke.Muszę poczekać na pompke z manometrem i zaworek do pompowania , zmontuje "uszczelke" do układu i napompuje...
Witam! Auto Espace IV 2003r. 120KM sterownik 0 281 011 101 nie ma wysterowania turbiny. Najpierw opisze łopatologicznie jak sprawa wygląda: w warunkach stacjonarnych wciskając gaz z wolnych obrotów silnik pięknie się wkręca, jeżeli nie zejdzie na wolne obroty i damy w pedał muli. Podczas jazdy jest gorzej niż tragicznie, osiągi zerowe ale nie zawsze,...
17964-Ladedruckregelung Regelgrenze unterschritten .......na podstawie elsy ....po niemiecku ponieważ każdy tłumaczący na swój sposób interpretuje i czasami przez tłumaczenie powstają herezje.....w opisie za niskie ciśnienie doładowania.....i zanim zdecydujesz się na wymianę sprężarki/turbiny sprawdz szczelność układów dolotowych...kolektor,intercooler,i....w...
W 1.8TD Masz klasyczny zawór obejściowy Wastegate który jest sterowany ciśnieniem doładowania, pracuje więc na NADCIŚNIENIU. Fabrycznie jest regulowany na 0,8bar i jak twierdzisz że nie pracuje to sprawdź szczelność dolotu, może gubi doładowanie i nie osiąga progu 0,8bar.
Ewidentnie chodzi o to doładowanie. A tam nie ma przypadkiem jakiejś nieszczelności w okolicach intercoolera? Nie doczytałem, żeby kolega tam sprawdzał. Analogowy manometr pomoże wykluczyć błąd czujnika/sterownika. Zasilanie czujnika prawidłowe? Warto sprawdzić. Mój znajomy swego czasu sprawdzał szczelność zaślepiając układ dolotowy dętką i pompując...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Proszę o poradę. Passat jak w temacie, odpala poprawnie za każdym razem, na wolnych obrotach również pracuje dobrze i równo, problem w momencie ruszania. Muszę dużo gazu dodawać i ruszać dłużej na pół sprzęgle bo inaczej zgaśnie, po prostu nie ma mocy, dopiero tak po uzyskaniu ponad 2000 obrotów zauważam mocne zakopcenie z wydechu i zaczyna ciągnąć,...
Nie szczelność powoduje nie doładowanie. Uszkodzenie możesz mieć w: -N75 -siłownik VNT -zapieczone VNT w turbinie. N75 z N18 są zamienne.
MID 128, SID 32, FMI 5 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego), MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina).
Sprawdź porządnie dolot- szczelność i tyle. Jak coś robi puff to jak naładujesz ciśnienie w układ na sucho to też będzie słychać. Tu masz fajny sposób, goście znaleźli błąd w sterowniku i szukają dziury w układzie, takie wymianki co się da, co popadnie bezsensu totalnie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Także sprawdzaj czy...
Widzę że temat jest typowy dla tego silnika Z17DTH. Ja jestem chyba bardziej uparty niż średnia statystyczna użytkowników bo własnie mija rok jak szukam przyczyny i auto dalej się tak zachowuje. Ja póki co sprawdziłem/zrobilem: - sprawdzony układ podciśnienia sterownania turbem (zaworek i ciśnienia) - wymieniona turbina na nówke sztuke + wyczyszczony...
Czy gruszka od turbo nie była czasem wymieniana, kręcona regulacja? N75 nie sprawdzisz za bardzo vagiem. Jedyne to co widać że impuls wypenienia wacha się regularnie z falującym ciśnieniem doładowania. Jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy katalizator nie jest zapchany. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność gruszki? I w jaki sposób spradzałeś podciśnienie...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
Dla chętnych pomóc - wyedukujcie młodego proszę, bo mam sporą zagwozdkę w takim razie. Poprawcie mnie jeżeli teraz źle myślę: Teoretycznie jest nieszczelność, w układzie wysokiego ciśnienia (za stroną pompującą turbo), w takiej sytuacji: -boost sensor (czujnik ciśnienia doładowania) pokazuje wartości niższe od tych w szczelnym układzie, po prostu część...
Witam. Mam prośbę do kolegów, którzy posiadają w swoich samochodach ( układzie doładowania) zawór N75 o nr. 028 906 283 F. Zależy mi na sprawdzeniu tego zaworu ,,z natury,, bo mój zawór bardzo dziwnie przełącza kanały. Oczytałem się sporo nt. prawidłowego podłączenia wężyków i jak powinien działać ten zawór i stwierdziłem, że z moim zaworem jest coś...
mamy zrobione kryzy z szybko złączką montowane na przewody gumowe, podaje powietrze zewnętrzne przez zawór z wskaźnikiem ciśnienia w taki sposób widzę spadek i ile mam ciśnienia w układzie. Dolot prześledzony i jest dobrze, bardziej mnie zastanawia głośna praca motora (ostra) tak jak by był zapłon przestawiony. Pomimo nieszczelności silnik powinien...
Sprawdzę rano ale przy wymianie turbo cały układ był rozbierany i myty. Przewody nie były sparciałe ani uszkodzone. Ale dla pewności sprawdzę ich szczelność. Tylko czy dziura w przewodzie nie powodowałaby muła od samego dołu ?
Najpierw sprawdź szczelność intercoolera ,a jeśli jest szczelny to skróć cięgno klapki obejściowej na turbinie.Jeśli nie osiągniesz 1.8 bara z pełnym ładunkiem to znaczy ,że trzeba szukać w układzie paliwowym.
Sprawdź szczelność dolotu po drugiej stronie turbiny. Jak miałeś pęknięta rurkę to na pewno w silnik chodził ze zbyt dużym doładowaniem, może coś wydmuchało dalej. Przejedź się odpietą kostką od przepływomierza i zobacz czy jest różnica, chociaż wskazania są ok ale nie zaszkodzi sprawdzić. Sprawdź też dokładnie połączenie tego n75 bo sam zawór raczej...
Witam, Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość :) posiadam Vectre C 1.9 cdti o ozn.DT czyli 120km. Problemem u mnie jest wyskakujace autko z kluczykiem przy hamowaniu silnikiem z prędkości autostradowych. Podpiąłem pod op.dom i wyskoczył błąd P2279-11 czyli nie szczelność w układzie dolotowym. Auto było już u 4 mechaników i każdy rozkłada ręce. Kumpel...
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Piszesz o nierównej pracy silnika, a układ paliwowy czyściłeś ,sprawdzałeś szczelność. Jakieś błędy na desce są ? Mierzyłeś ciśnienie paliwa na zasilaniu ? Robiłeś diagnostykę wtrysków, czy regulowałeś bo miałeś taki kaprys.? Nikt z fusów Ci nie wywróży co dolega silnikowi . Układem HPI sterują czujniki położenia wału, ciśnienia paliwa, elektrozawory...
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
W pierwszej kolejności proponuję wymienić akumulator podciśnienia (chyba, że skleisz w nim króciec w sposób pewny i trwały) oraz doprowadzić wężyki podciśnień do stanu prawidłowego czyli usunąć uszkodzone/podejrzane a najlepiej wymienić wszystkie a przy okazji sprawdzić czy w wężyku podciśnienia P2 od zaworu EGR nie ma oleju (świadczyłoby to o uszkodzeniu...
Zamówiłeś to będziesz miał. Akumulator AGM ma tą właściwość, że można obciążać i ładować wysokimi prądami bez szkody dla konstrukcji. Z zasady jest też szczelny/bezobsługowy. Akumulator żelowy nie da się szybko ładować. Tak więc dotychczasowa ładowarka naładuje w tradycyjnym czasie czyli stosunkowo wolno. Oczywiście pod warunkiem, ze parametry akumulatora...
Mam problem z moim fordem mondeo 1.8 TD rok 1996.Auto po naprawie pompy wtryskowej(Lukas),po sprawdzeniu wtrysków,turbo doładowania,naprawie elektrozaworu i układu paliwowego,sprawdzeniu układu wydechowego,gaśnie podczas jazdy, to znaczy,przy hamowaniu, zmiany biegu,ale dopiero 3,4,5,i z powrotem.Moc ma przyspieszenie też.Może to wina niskich obrotów(550),takie...
Sprawdziłem dzisiaj szczelność układu dolotowego pod ciśnieniem. Przy ciśnieniu ok 1,5 Bara zaczyna syczeć powietrze z miejsca w którym odma jest połączona z układem dolotowym (zaznaczone na zdjęciu). Jest to pomiędzy przepływomierzem a turbiną. https://obrazki.elektroda.pl/5868458500_... Czy owa nieszczelność może być powodem spadku...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
W czasie jazdy należy sprawdzić czego brakuje w momencie utraty mocy,to znaczy czy zanika ciśnienie paliwa czy może ciśnienie doładowania.Warto też sprawdzić szczelność układu paliwowego przy użyciu odpowiedniego komputera.W czasie testu ciśnienie paliwa musi osiągnąć 115 MPa.
powyższe dolegliwości związane ze skokami obrotów spowodowane były usterką w układzie doładowania silnika, skrzynia generalnie pracuje raczej nic się nie potrzebnie nie ślizga, lecz często zdarza się że podczas zmiany biegów na wyższy, niski bieg jest rozłączany obroty silnika rosną i dopiero kiedy ujmę "gazu" wskakuje bieg wyższy, co może być tego...
Witam Pacjent Audi A6 C5 1.8T AEB Seria Auto słabe Błędy. Sonda Lambda. Po wymianie brak poprawy. Logowanie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdziłem gruszkę WG. Działa bez zacięć. Trzyma ciśnienie Sprawdzona szczelność układu. Wszystko OK. Jazda z manometrem wskazuje 0 bar. Podciśnienie pokazuje (przy zdjęciu nogi z gazu) Usunąłem...
Skoro kolega twierdzi ze wtryski ok pompa ok , ciekawi mnie wartość sprężania na każdym z cylindrów. Z odmy silnika nie wydobywa się para w znacznej ilości?? Biały dym z komina świadczył by o spalania płynu chłodzącego , siwo czarny o uszkodzeniu układu paliwowego najczęściej wtryskiwacze, doładowanie na biegu jałowym około 0.3 bara , kolega mówi ze...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Nie napisałeś jaki masz silnik - czy AWX czy AVF. W pierwszym można zaślepić EGR a w drugim nie - zależy to od wersji sterownika silnika. Stanem spoczynkowym dla zaworu EGR jest jego pełne zamknięcie i oznacza to, że do kolektora ssącego nie dostają się wtedy spaliny. Silnik dostaje najwięcej spalin na wolnych obrotach przez pierwsze 2 minuty od momentu...
Kolego Kwantor, tak jak napisał Saron22 ciśnienie paliwa i czujnik doładowania razem sprawdziliśmy. Filtr wymieniam tylko oryginał w scani, byłem nawet 3dni temu ponownie na wymianie. Szczelność mierzona była również w tym tygodniu (na dolot turbiny szczelne kolano założone i puszczone powietrze, trzyma bez problemu). A cały układ wydechowy jest nowy,...
To podaj wyniki z mechanicznego testu sprężania w cylindrach, ciśnienia i podciśnienia paliwa, wyniki pomiarów szczelności układu paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia w bloku silnika. Wyniki z pomiarów ilości przepływu paliwa w układzie silnika. Dane z testów dawkowania na wolnych obrotach i czasów otwarcia zaworów w pompach wtryskowych. Wyniki testów...
Witam!!! To że auto ciężko zapala to może schodzić paliwo z układu zasilania. Proponuję sprawdzić zaworek zwrotny w pompie wtryskowej oraz szczelność przewodu nadmiarowego paliwa (czy nie ma wycieków). Natomiast to że samochód jest słaby to może być przyczyną nieszczelności układu dolotowego powietrza. Sprawdź intercoler, opaski i przewody oraz uszczelki...
witam, przechodzi samochód w tryb awaryjny przy około3500 rpm, problem jest w doładowaniu więc maqsz takie możliwości, sterowanie kierownicą turbiny nie działa i tu jak piszesz trzeba sprawdzic sterowanie podciśnieniem, czyli wężyki itp, podrugie sprawdż czy niema nieszczelnosci po stronie wysokiego cisnienia , nawet mała nieszczelność doprowadza do...
Dzień dobry, wracam z dawką kolejnych informacji. Chciałem znaleźć przyczynę przeładowywania/nie doładowania turbiny ale ja tez nie umiem interpretować logów, aby stwierdzić czy to pierwsze czy drugie. Sprawdziłem też błędy i okazało się że mam coś nowego. https://obrazki.elektroda.pl/2460699700_... https://obrazki.elektroda.pl/1939612500_...
sprawdzić szczelność układu szczelność układu turbo szczelność układu chłodzenia
schemat wtyczki klawiatury prędkość sprinter excel pierwszy pusty wiersz
klimatyzator haier klimatyzator haier
Czyszczenie filtra fazy lotnej LPG BRC - aluminiowy filtr Sterowanie silnikiem DC za pomocą 1-osiowego joysticka