Warsztat robił tylko obróbkę. Montaż tuleji, szlif bloku,szlif wału no i stwierdzil pęknięta głowice. Ja składałem
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
Z tego roku możesz mieć D4D 110 kM lub 116 kM. 110 jest dobrym silnikiem ale 116 to bomba z opóźnionym zapłonem. Wyjątkowo "udane" (czytaj kosztowne) wtryskiwacze Denso, padająca uszczelka pod głowicą. Jak masz nawet za darmo koszt szlifu bloku i planowania głowicy wraz z rozbieraniem silnika rozkłada wszystko.
Zrobiona głowica zawory prowadnice, szlif bloku nowe tłoki , szlif wału , to chyba porządnie ?
W silniku był szlif bloku Jak wyszedł szlif, jak myślę tulei a nie płaszczyzny. Trochę się dziwię bo i bez szlifu ten silnik wychodzi drogo w naprawie.
Tak chciałem robić w Szczecinie u zwykłego mechanika to wołają 8k.. w aso za części i za robotę wychodzi 3500 tys zł. Tyle że oni nie robią szlifu więc się dogadałem ze jak rozbiorą dają mi głowice i ewentualnie blok wiozę we własny zakresie na szlif a później jak im przywiozę to oni składają. Szlif głowicy i bloku około 400 zł więc wychodzi 4k
Szlif bloku polega na przetoczeniu cylindrów, a nie na szlifowaniu góry kadłuba, tak że bez obaw.
Stojan trzeba ustawić tak aby po złożeniu, pakiet wirnika nie wystawał poza pakiet stojana z żadnej strony. Najlepiej włożyć najpierw wirnik do połówki obudowy i według niego ustawić stojan.
Konieczny jest szlif wału, jeżeli nie jest on w ogóle porysowany? Skoro panewki są przypalone to zamierzam zmienić również pierścienie, czy konieczny jest szlif bloku jeżeli podobnie jak wał wygląda bardzo dobrze? Pozdrawiam.
Ja jak robie kapitalke 1.9 dci to komplet tlokow nad wymiar kosztuje około 1200, szlif bloku 200, Ale tu nie piszemy o kapitalce, no jak ktoś chce to może .
Cześć wszystkim, ten zawór można gdzieś dostać? Szukam wszędzie i nic. Wysłałem blok na szlif i wrócił bez zaworu.
Witam serdecznie mam problem z odpaleniem mastera 3.0, przy użyciu plaka auto odpala bez problemu i chodzi równo Silnik był robiony szlif bloku i głowicy i master odpalił bez problemu i to nieraz ale po jeżdzie próbnej został zgaszony i na nastepny dzień nie odpalił Prosze o jakies sugestie co moze byc przyczyna i gdzie zaczac szukacPozdrawiam
(at)luki 2 Dodano po 2 witam mam pytanko w sprawie tego szlifu bloku
Mam poważne wątpliwości do ekonomicznego sensu, głowica+ zawory, prowadnice+ szlif= 1500 zł, blok+ korbowody = 1500 zł, tłoki- nowe bo wystarczy jeden uszkodzony /a zwykle więcej/ i trzeba wymienić wszystkie, rozrząd+ pompa, regeneracja 2 masy+ nabicie okładzin na tarczę sprzęgła- 1000 zł. Używany silnik?
WITAM-CZY KTOŚ WIE JAK POZBYĆ SIĘ WŻERÓW NA BLOKU SILNIKA-NIE SĄ TO WŻERY W KOMORZE CYLINDRA ALE NA PŁASZCZYŹNIE STYKU BLOKU ,USZCZELKI I GŁOWICY. CZY SĄ JAKIEŚ KLEJE, KTÓRE MOŻNA STOSOWAĆ DO ICH WYPEŁNIENIE? SŁYSZAŁEM,ŻE SPAWANIE TEZ JEST MOŻLIWE ALE TO WIĄŻE SIĘ ZE SZLIFEM BLOKU I GŁOWICY-A TA BYŁA JUŻ SZLIFOWANA I CHYBA NIE JEST MOŻLIWE (A PRZENAJMNIEJ...
Ile masz luzu osiowego wału? Mam wrazenie ze wogole nie ma luzu osiowego. Dzis zdejme lozysko oporowe i skrece go na dwoch i sprawdze czy lekko chodzi Dodano po 54 Witam .Bardziej stawiam na brak osiowości bloku ,ten silnik ma ponad 50 lat i po tylu latach pasowało by nu zrobić osiowanie i zamontować panewki grupy R oraz osadzić wałek rozrządu i wałek...
wymieniajac same pierscienie juz zrobiles blad wiec nie oczekuj ze ci nie bedzie dmuchac przec korek. Nie powinno się zmieniac samych pierscieni. swieta racja tylko szkoda roboty bo to pomaga na krotka mete Nakrótką nie nakrutką zależy jak był złużyty silnik, ile i jak kto jeździ. Szlif bloku wcale nie jest taki tani. Po zmianie panewek i pierścieni...
Trudno wyczuć. Różnica jednego ząbka albo dwóch spowoduje, że jeśli silnik zaskoczy, to nie będzie rozwijał pełnej mocy. Złożyłem ten silnik, rozrząd na moje jest w porządku, ale silnik ma 9 bar na każdym cylindrze, robiłem szlif głowicy bloku już np. nie zastanawiam się czy będzie chodził na takim ciśnieniu, nie będzie męczony tylko kilka razy na...
Pewnie że nie. Za szlif wału, osiowanie bloku, nową pompę i panewki zapłacisz więcej niż za sprawny silnik
Witam.Panowie kilka lat pracowałem w warsztacie,w którym robiłem szlify wałów,centrowanie bloków, szlify bloków regeneracja głowic i w przypadku regeneracji głowic 60-ki oprócz wstawienia nowych gniazd zaworowych,wymieniane były tulejki tzw.obudowy wtrysków.Są to tuleje wciśnięte w głowicę,w które wkładane są wtryskiwacze-zawsze były skorodowane i przegnite.Nie...
Jest po generalnym remoncie, pierscienie Jeżeli same pierścienie bez tłoków i szlifu bloku to musi się to dotrzeć. Przynajmniej 5 do 10 tys. km.
dokładnie tak jak mówi jerry1960 głowica do szlifu a blok do sprawdzenia liniowości.
Widzę , masz pojęcie co do czego się dobiera.Nie mam już pomysłów jak to prościej wytłumaczyć a koledze proponuje wycieczkę do warsztatu gdzie robią szlify bloku i zobaczyć jak to wygląda w praktyce co jak i czym się mierzy.
nie mam jakiegos linialu, zeby sprawdzic czy blok jest prosty, ale znalazlem firme, ktora go wyszlifuje. Musze najpierw sprawdzic u nich jak glebokie sa wzery zeby sa duzo nie zdejmowac. Dlaczego myslisz, ze ktos probowac prostowac blok? Z tym skladaniem to jest dziwne, bo glowica jest wstawiona regenerowana a to tutaj koszuje dosc sporo, wiec mysle,...
Włączając się do tematu cen to za szlif wału, regenerację głowic, osiowanie bloku, tulejki górne, panewki wału i korbowodów i mycie wału i bloku po szlifie zapłaciłem coś ponad 1300 zł w tym samym zakładzie. I nawet muszę przyznać że akurat to zrobili dobrze bo wszystko do wszystkiego pasuje.
SFC 203 Dioda nadawcza podczerwieni w obudowie przewlekanej THT 5 mm. Długość fali to 850 nm. Soczewka przezroczysta. Przeznaczona do emitowania szybkich impulsów. Stosowałem diody nadawcze i odbiorcze w barierach podczerwieni. W zdalnym sterowaniu używano fotodiody odbiorczej PIN BPYP 46 - z filtrem blokującym światło widzialne. (autor może dostać...
Tak jak wcześniej. Blok poszedł na szlif by dopasować główne stopy. Po szlifie założono nowe panewki i śmiga jak marzenie. Nowe panewki korbowodowe i reszta skręcona do kupy. Silnik założylem i cyka jak zegarek. Człowiek się uczy na błędach. Najlepiej mieć blok ze stopami z jednego . Inaczej trzeba się ratować szlifem. Ale też do zrobienia.
Remont został zrobiony: - nowy wal korbowy - nowy walek rozrzadu - nowe szklanki - szlifowane gniazda zaworow - szlif glowicy i bloku - nowy korbowod (ten gdzie byla obrocona panewka) - nowe wszystkie panewki Zostala stara glowica, ktora ma loża walka troche wytarte, ale cisnienie trzyma. Generalnie silnik wymyslony tak, zeby sie zużył.
Jak mam zrobic szlif walu, glowice to wyminie juz wszystko tuleje tłoki zrobie kapitalny remont tego silnika. Mógłby jeszcze ktoś napisać orientacyjne ceny: - Regeneracja głowicy - Szlif wału - sprawdzenie osiowosci/ wyosiowanie bloku - regeneracja korbowodow
Jak pisze, że silnik po kapitalce to chyba i blok po szlifie, w innym przypadku to nie remont tylko pudrowanie syfa
To ja poproszę o wypisanie czego obróbka kosztuje 1500 zł, Robię silniki na co dzień i wiem co ile kosztuje. Szlif cylindra z honowaniem + planowanie bloku to jakiejś 400zł -100 za dziurę. Szlif wału 50zł za korbę. A masz ich 9. Czyli 450zł. Naprawa głowicy od 650-700zł. Jak dojdzie gniazdowanie i wymiana zaworów. To cena w górę. Ceny netto oczywiście.
Tulei nie trzeba dorabiać, można dobrać od samochodu tylko że trzeba je skrócić. Od jakiego to już totalnie nie pamiętam. Z tego co wiem to w nowszych typach blok ma tuleje monolityczne. Moim zdaniem taniej będzie kupić drugą pompę niż tą reanimować. Niestety ja mam ten sam problem ze swoim WAN'em, wstawiłem nowe tuleje, splanowałem blok, zrobił szlif...
Witam. Potrzebuje porady odnośnie bloku z 2.2 dci czy da sie wykonać szlif na wymiar 2.5 dci oraz czy ktoś już tak robił ?
W silniku DJ5 który był montowany w Peugeocie Boxerze wadliwa jest pompa oleju. Zębatka napędzająca jest robiona oddzielnie i do niej jest wprasowywana ośka. Powoduje to powstanie pęknięcia między zębami i spadek obrotów koła napędzającego. Sprawdź pompę. Wał do szlifu, blok do napawania i centrowania otworów pod panewki główne. Czy masz wyciek oleju...
Inna sprawa, że fabryczne części nie trzymały wymiarów. Jak robiłem remont silnika to jechałem do hurtowni z wagą elektroniczną i mikrometrem, z 30 tłoków wybierałem 4, szlify, osiowanie bloku, winklowanie korb i tak złożony silnik był w stanie przejechać ponad 100kkm, złożony w fabryce rozlatywał się po 50kkm
Witam bardzo serdecznie . Mam pytanie dotyczące ludzi znających się na rzeczy, mianowicie chodzi o sposób docierania silnika Opla Vectry C 2.2 147 km. Silnik jest po kapitalnym remoncie ...tłoki, pierścienie, szlify bloku, szlify cylindrów, nowe panewki, głowica po regeneracji. ogółem silnik jest nowy. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób poprawnie...
https://obrazki.elektroda.pl/1864190400_... Kupując szlifierkę z https://obrazki.elektroda.pl/5197489900_... https://obrazki.elektroda.pl/2575097400_... https://obrazki.elektroda.pl/6662641700_... https://obrazki.elektroda.pl/1503636500_... https://obrazki.elektroda.pl/2162571700_...
Witam Poszukuje wymiarow bloku, a dokladnie jaki wymiar jest Lozysk glownych walu korbowego. prosze o pomc.Mam wal po szlifie lecz po zaloeniu nie obraca sie w bloku. Na100 procent jest uszkodzona osiowos bloku. potrzebne wymiary lozysk glownych ...........................................
no silnik złożony czekam teraz na pompę i wsadzam do traktora a i takie info dla ciebie jak będziesz zmieniał panewki to daj wał do szlifu i blok do osiowania bo ja miałem bardzo krzywy tj podpory wału nie były w osi a tak poza tym to komplikacji żadnych nie ma
Witam. Silnik był zatarty na głównej panewce. Po demontażu okazało się, że ktoś już robił szlif walu. Blok z wałem oddany do zakładu. Zrobione osiowanie i szlif wału. Po złożeniu na jałowym pracuje idealnie. Po delikatnym rozgrzaniu słuchać stukanie na wysokości głowicy. Czy osiowanie mogło na tyle podnieść wał, że dochodzi do uderzenia tłoka o głowice...
Mam Focusa 2012 1.6 TDCi 8v który chyba długo jeździł z uszkodzoną UPG. Ten silnik to aluminiowy open deck z suchymi tulejami stalowymi. Po zdjęciu głowicy widać lekka erozję jednej tulei w srodku (od płynu) ale chciałem się zapytać o wystawanie tulei, bo 4 tuleje prawie w całości obwodu wystają lekko ponad blok. Prawie, bo od strony skrzyni tuleja...
Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z C 330. Silnik po generalnym remoncie - osiowanie bloku, płaszczyzny, szlif wału, tulejki pod wałek rozrządu, rozrząd został stary, bo był szczelny, zestawy Prima Łódź, głowica po regeneracji, wtryski i pompa też. Silnik pali na strzał, pięknie pracuje, ale po 4 miesiącach pracy zaczął wydmuchiwać olej korkiem...
Robiłem na tokarce jak szlifierz nawet nie chciał słyszeć o takich robotach bo za mało kasy w porównaniu do całego bloku czy wału. Nie jest niczym dziwnym że z tokarki chodzi od lat 90 ale chodzą stale a nie stoją i raz na jakiś czas jakiś pasjonat sobie o nim przypomni. Dopiero następne pokolenie odkrywa na nowo, wcześniej nikt nie pomyślał żeby tłok...
Jeżeli nie są w kształcie jaja to śmiało można założyć. Nie dawaj bloku do szlifu jeżeli nie jest porysowany, bo wówszas musisz wzałożyć tłoki na pierwszy szlif, a nie nominalne. Pierscienie "0" muszą być nowe.
Za taką cenę to się robi generalny remont lub kupuje sprawny silnik a nie tylko wymiana pierścieni. Masz wiedzę i orjętacje. Sama naprawa głowicy może kosztować 2tyś. Na ori częściach. Na zamiennikach 800-1000. Szlif wału 500 obróbka bloku 500. Do tego korby. A gdzie części i robota.
Sprawdź czy termostat otwiera klapkę (nad aparatem zapłonowym), jeśli termostat ok. to najprędzej wałek rozrządu do szlifu i rozwiercanie bloku pod tulejkę .
Mam blok do c-330 po szlifie na panewki R-ki. Do tego mogę dorzucić dwa korbowody i zestaw nowych panewek głównych R. Są to panewki grubsze stosowane jak N-ki się w czasie eksploatacji obrucą w bloku. Do bloku sa włożone nowe tuleje. Po za tym blok nie ma pęknięć i sądząc po małej korozji w części wodnej to był mało używany. Dla zainteresowanych mogę...
Witam :) ja własnie zamowilem 2 Lanzary Max12 mam wzmacniacz Lanzar Vibe 431 i tez lubie głosno słuchac:) ale wiesz na poczatku by fajnie graly trzeba je ograc troszke. Tzn powinny grac na moze 40 do 50% swojej mocy jakies 30 do 40godzin zanim dodasz do pieca troszke tak samo jest z docieraniem silnika jesli dowalisz na nowych tłokach i pierscieniach...
Czy po przestrzeleniu bloku silnika i szlifie walu silnik z Laguny dci 120 bedzie ok? Co to sa panewki miekki i twarde?
Dopytaj czy dali nowe popychacze. W jednym warsztacie kapitalka to tylko szlif, zawory i uszczelniacze + test szczelności a w drugim to tylko blok zostaje a wszystkie graty nowe. Warsztat warsztatowi nie równy.
Witam, proponował bym wał na szlif nowe blok rownierz do tego nowe tłoki i teraz nie pamietam jezeli tam masz tuleje to tez nowe jak ich nie ma to cylindry do szlifu głowiczki do spr. ale lepiej wymienic jak robisz remont to pozadnie zeby miec spokój na długi czas...... Dodano po 20 trójskaznik różnica cenowa z innymi ofertami wacha sie w granicach...
https://obrazki.elektroda.pl/3088747500_... Dziś — kolejna szlifierka "precyzyjna", ale tym razem z Lidla — zestaw szlifierki/wiertarki firmy Parkside. Od razu uprzedzam — to narzędzie nie należy do mnie i w dodatku ma już kilka ładnych miesięcy pracy za sobą. Zestaw zawarty w dość estetycznym pudełku zawiera już na start wiele przydatnych...
W tym momencie to już drugi silnik. Wał musi iść do szlifu, nowe panewki, obrobka głowicy i bloku. Koszt przekracza wartość.
Zaznaczony rezystor o symbolu P00 1% ma 0,4 ohma a dioda(oznaczenie na plytce ZD7) z drugiego obrazka ta miedzy tranzystorem a kondesatorem nie przewodzi w zadnym kierunku( jest tylko krotki pisk miernika w obu kierunkach a po znalezieniu opisu w necie blokuje napiecie w obu kierunkach do wartosci 28V symbol RULION DFG AU7). Dodam ze uzwojenie silnika...
Do kolegi "bobytempeltona" takie spawanie bloku między tulejami + frezowanie pod tuleje, u góry i na dole + frezowanie pod głowicę + gwarancja pisemna na pół roku ( przy moim składaniu silnika) koszt 450zł. Dodam kolego, że będąc tam po odbiór bloku klijent przywiózł do spawania blok silnika mercedesa sprintera cdi, gdzie były połupane stopy głowne...
Bez przesady... 2 godziny i po sprawie. Odpada demontaż silnika i planowanie górnej powierzchni bloku po spawaniu. Do spawania TIGiem blok do rozbiórki do gołego, fazowanie krawędzi, grzanie do międzyściegowej, spawanie niklem, wygrzewanie odprężające i szlif górnej powierzchni. Trochę zabawy jak na C330...
Witam Szkoda , że jest tak dużo postów , które nie odpowiadają na zadane pytanie. Zsumowanie przyczyn iskrzenia komutatora : 1) Nadmiernie zdarte szczotki – trzeba wymienić 2) Uszkodzone szczotki w miejscu styku z komutatorem – wystarczy przetrzeć papierem ściernym , aby je wyrównać 3) Za słaby docisk szczotki do komutatora – najłatwiej...
Co do Porsche na alusilu to słyszałem że te silniki też właśnie padają (przycierają się na tłokach), mowił mi o tym właściciel firmy Krasnobrodzka Racing kiedy odbierałem właśnie blok od Cbr 954 po szlifie na nadwymiarowe tłoki (swoją drogą chyba jedyne nadwymiarowe tłoki dostepne jako fabryczne do japonskiego motocykla)
Szukaj nowych tłoków, masz do zrobienia jeszcze chociażby korbowody, wtryski, pompę, sprawdzić płaszczyznę bloku i pewnie wał do szlifu. Pobierz sobie instrukcję napraw nawet od innego ciągnika i chociaż ją przeczytaj to będziesz miał obraz mniej więcej na co jeszcze zwrócić uwagę czy co sprawdzić.
Ten blok jest do roboty. Tuleja porysowana solidnie. Trzeba najpierw zmierzyć owalizację i zadecydować czy honowanie wystaczy ,czy potrzeba szlifu i nowych tłoków. Ile karbów/otworów ma uszczelka,bo jak splanujesz blok,to uszczelkę niestety też trzeba mieć inną jak tłok wyjdzie poza jej obrys.Woda destylowana nie jest potrzebna,wystarczy wymieniać na...
Miałem już tak że po złożeniu by przekręcić trzeba było długiej rury i trzymać silnik . Nie ma takiej opcji a jak tak jest to coś jest nie tak. Wał po skręceniu głównych ma się obracać ręką. Jeśli tak jest to: 1. Pomylone stopki, 2. Pomylone/niewłaściwie dobrane panewki, 3. Brak osiowości bloku, 4. Źle zrobiony szlif. 5. Zbyt dużo piachu między stopką...
Najtaniej dwa korbowody plus tłoki. Jak wał nie krzywy to polerka lub szlif ,ale przy szlifie trzeba by też korbowody szlifnąć i rozwiercić pod wał. Pytanie jak bardzo blok dostał , tak czy siak same części wyjdą drożej od używanego silnika a co dopiero obróbka czy wymiana wału. Może by znalazł coś Loncin V-Twin (chińczyk) co by pasowało do obudowy...
Temat po dłuższym czasie został rozwiązany. Poziom kosztów dosyć wysoki, ale z pewnych względów zależy mi na tym samochodzie. Naprawa główna czyli regeneracja głowicy, wymiana cylindrów (wymienne a aluminiowym bloku), pierścienie zaworowe, panewki, szlif wału itd. Autko na dotarciu. Pozdrawiam.
Witam. Poszukuje konkretnej osoby od szlifu bloku i regeneracji głowicy , kogoś kto sam wykonuje robotę i jest dokładny i polecany . Lokalizacja Kraków lub okolice .
A co tu zdjecia robic, remont generalny silnika patrzac na to jak tlok pekniety i pierscienie wypalone, blok do szlifu albo na zlom, ty masz jakiekolwiek pojecie o tym co robisz ? Bo jak na razie to widze tyle bledow szkolnych ze przestalem liczyc.
Jakiś czas temu znaleźliśmy przyczynę pierdzeń w wydech i niebieskiego dymu. Uszkodzone zawory wydechowe upalone były. Tłoki również były po nadtapiane. Za wszelka pomoc dziękuje :) W tej chwili robimy kapitalny bo obróciło trzema panewkami na wale. Zna ktoś dobry warsztat na osiowanie bloku pod wał i szlif wału ?
Kolego to że stuka i stwierdzili w aso ze panewka to raczej prawda natomiast naprawa to kilka wyjść albo kupić gdzieś na szrocie cały silnik albo tylko wał korbowy a najlepiej blok silnika albo wziąć się za regeneracje podstawa to szlif wału korbowego nowe panewki ewentualnie nowe korbowody ale przy tak gruntownej naprawie warto jest też zrobi szlif...
Wał nominał, panewki oryginalne bdb stan. Zawiozłem dzisiaj blok i tłoki do szlifierni, fachowiec doradził alby przehonować tuleje i złożyć go na tych tłokach, lub kupić tłoki +0,50. Na nowych tłokach zrobiłby szlif ze spasowaniem na 3-4 setki. Podobno blok jest w bardzo dobrym stanie(ryskami mam się nie przejmować), dla porówniania pokazał mi blok...
tak zgodze się w przypadku gdy dajesz blok do szlifu i planują ci płaszczyznę pod uszczelką głowicy a jeżeli uszczelka była wymieniana ze 3 razy, za każdym razem planowana i zrobił bym tak jak piszesz to zawory wbite w denka
Czy w miejscu zaznaczonym strzałką jest klin blokujący zębatkę z osią ? 1193086
Lepszym rozwiązaniem Perkins- mniej pali, kulturalniejsza praca a sam silnik można kupić za rozsądne pieniądze. Jeśli mówisz o 3p kulturę pracy ma nie przeciętną -jakby wiaderko śrubek postawić na zagęszczarce Do autora Pytałeś w auto-szlifie albo u papieża?
Przykładam szczególny nacisk na skuteczność pracy wyłącznika bo to właśnie ona decyduje o użyteczności narzędzia. Zarówno nieszczelności, kształt suwaka i jego bieżni, użyte materiały -potrafią powodować niepewną pracę. Kurz z betonu wrośnięty w krawędzie i rowki obudowy blokuje często ruch suwaka. Stosuję sztywny pędzel i odkurzacz przemysłowy słuchając...
Tłoki, tłokami. Gładzie cylindrów, gładziami. Pierścienie, pierścionki, pierścieniami. Wszystkie te elementy to bardzo ważne elementy, aby silnik miał w miarę szczelny układ, miał poprawną, i dostateczną kompresję. pierścienie pracowały w jednym ustawieniu a jak przyjdą nowe to czy ułożą się w cylindrze jak te stare? Czasem można się narobić a efekt...
W jednej pozycji wchodzi głębiej i wtedy blokuje. Dodatkowo, jak masz jeszcze głowicę zdjętą, ustaw OT i zrób własne znaki. Zawsze to jakieś ułatwienie.
https://obrazki.elektroda.pl/3843010700_... Trafiła do naprawy szlifierka oscylacyjna Celma. Dokładny model to: DBSSg 114 https://obrazki.elektroda.pl/4278354900_... https://obrazki.elektroda.pl/8692566600_... Objaw uszkodzenia: podczas pracy wybiła bezpieczniki w domu, zadymiła z wnętrza urządzenia....
Co byś nie zrobił z wałem, koniecznie zrób osiowanie bloku.
silnik 84KM. Astra g 1.6 8v z lpg 75KM.... Skoro żre olej, to silnik do remontu. Tylko będzie mała niespodzianka - przestanie brać olej, ale będzie więcej palił. Przy przebiegu ponad 400 tys km to już niestety blok do szlifu, tłoki do wymiany i cała reszta - regeneracja głowicy, wymiana panewek albo i szlif wału - średnio się całość imprezy opłaca,...
Witam. Mam lamerskie pytanie, czy tuleja cylindra potężnie zarysowana wzdłużnie, skazuje ten silnik na złom? Uszkodzony wtryskiwacz nadpalił tłoka i powstała głęboka rysa, blok jest aluminowy, szlif nie wchodzi w grę. To jest silnik bokser 140 KM, nie ważne jakie oznaczenia i typ, chodzi o to czy jest możliwość jakiegoś rozfrezowania i wprasowania tulei...
Laguna 1.9 dci, f9q. Auto prawdopodobnie wpadło do rowu, zerwalo miskę i ktoś zmienił panewki na nominalne bez szlifu i tylko na korbach. Poskladal i obrocilo panewki główne. Teraz wal jest do szlifu, i trzeba zrobić tunel w bloku. Opinie są różne, ale dużo jest żeby nie robić szlifu bo te wały się nie nadają, po szlifie potrafią pękać. Ja osobiście...
Nie ma racji. Mechanik to frajer. Powinien wydrzeć twój silnik, rozebrac, zawieźć blok do szlifu, kupić nowe tłoki z pierścieniami, i za całośc zapłacił byś tyle, co za trzy w niezłym stanie silniki z rozbitków.
Nie ja robiłem silnik, robił go znajomy od którego ją kupiłem. Czyli szlifować cały czy tylko zatarte miejsca? Też kiedyś słyszałem, że dobrze byłoby zrobić osiowanie bloku, co o tym myślisz? Nie znam się aż tak na tym, czy wystarczy zrobić tylko ten szlif, panewki a górę zostawić w spokoju?
Mam taki problem z 420 HPI 2006 rok, auto ma nową pompe paliwa Hengsta + filtry oryginalne, nowe wtryski, zawory wyregulowane na ASO Scanii a rozjazd od komputera ma 18%. Ogólnie na pusto ma dobre spalanie w granicach 19 - 22 przy spokojnej jeździe 82-85 i obrotach w jej przypadku 1350-1400, ale jak dostanie ciężaru 24 T i troszkę górek (nieduże górki)...
Witam. Ostatnio czyściłem zerdzewiały płaskownik przykręcając do mojej szlifierki kątowej tarcze z papierem ściernym, i jak skończyłem prace to nie mogłem odkręcić tarczy gdyż przycisk blokujący wrzeciono jest zepsuty O_o . I moje pytanie do was: jak można inaczej odkręcić tą tarcze ? Proszę o odpowiedź, z góry dziękuję :)
No ja tak miałem i co się okazało że oś koła pośredniego się urwała i rozwaliła dziurę którą się wkłada to oś i przeciwwaga się odkręciła poluzowała i nawalała po bloku i blok do wymiany czekam na wal bo do szlifu poszedł w czwartek do odbioru no tak w sobotę poniedziałek będzie chodzić
Witam Zrobiłem remont silnika, wał i blok były zawożone do szlifu, nowe tuleje i tłoki. Złożyłem wszystko traktor w miejscu chodzi normalnie natomiast po przejechaniu kilkuset metrów tak jakby coś go blokowało i traktor nagle gaśnie. Co może być przyczyną?
W moim Proxxonie jest mały uchwyt wiertarski. Sprawdza się to wcale nieźle, ale wolałbym ER11 mieć... ER11 8mm pasuje ale bez modyfikacji też by się nie obyło, wkręty blokujące ER11 na osi wypadają na fabrycznym gwincie co na pewno spowoduje problemy z centrowaniem. Robiłem wstępne przymiarki do wymiany.
Witaj. Firma, która zajmuje się obróbką silników zmierzy wał i powie Ci na który "wyda". Nawet jeśli jesteś mechanikiem, ta wiedza nie jest Ci IMHO potrzebna. Jak chcesz to zrobić porządnie, to od razu roztocz i wyhonuj blok i zrób głowicę.
Platon to co polecasz aby jak najlepiej ja chlodzic ale bez wody bo nie mam dodatkowego bloku po 2 nie bedzie u mnie ciagle pracowac to nawet glosy wiatrak bedzie OK. Chce tylko wyjasnic ze nie podkrecam jej aby miec lepsza karte tylko dla zabawy i jak najlepszych wynikow chetnie bym pobil jakis rekord w 3d marku 2001 dla geforce2 a ten ma potencjal...
Trafic 2.0 dCi 115 KM, 2008 rok, M9R782. Po szlifie wału na 3. szlif panewek korbowodowych i splanowaniu bloku silnika. Tłoki wystają: 1. cylinder 0,66 mm; 2. cylinder 0,49 mm; 3. cylinder 0,60 mm; 4. cylinder 0,65 mm. Jeden korbowód wymieniony, bo panewka korbowodowa się obróciła. Najgrubsza uszczelka 1,2 mm i producent dopuszcza przy niej występ tłoka...
Przyrząd taki można zrobić ze ścisku stolarskiego i kawałka drewna lub paska blachy i śruby... Opisy znajdziesz w książkach. A na poważnie. Wkładałeś kiedyś tłoki w wymysł VW 2.3 v5 ? Tłoki są 15 stopni pochylone względem płaszyzny bloku.
Do klejenia bloków kiedyś używało się kleju Epidian bardzo dobry .Spawanie ja bym sobie odpuścił koszt naprawy bloku osiowania go sprawdzanie nie będzie tanie .nowy to koszt od 1700-2000 PLN plus komplet naprawczy panewki i szlif jakieś 6-8 stówek ale masz nowy silnik .Przy kombinowaniu ze starym blokiem życzę powodzenia, naprawa bloku, niewiadomo co...
U mnie na zimnym silniku (tak z -5st.) po odpięciu tej kostki podczas pracy na benzynie silnik zaczyna nierówno pracować, ale nie gaśnie. Po podłączeniu wraca do normy. Sprawdzałem tylko na wolnych obrotach. Na gazie prawdopodobnie będzie chodził równo. Mam 1,4 ABD, czujnik ma 4 bolce. Dodano po 1 Odnosnie tej mazi to ja sadzę, że to wina zużytych pierścieni...
Ja kiedyś korzystałem z ich usług: http://panoramafirm.pl/ma%C5%82opolskie,... i byłem zadowolony. Zadzwoń, zapytaj się i oni już Cię "poprowadzą z rączkę". Pamiętaj, że może się okazać, że będziesz musiał szukać innego bloku - ale to oni już sumiennie sprawdzą - nie słyszałem o nich...
Moje są całe, tylko blok idzie do szlifu i trzeba je wyjąć. Zadzwonie do szlifierni że muszą spróbować je wyjąć bez uszkadzania. Dodano po 2 Dzwoniłem do ASO Renault Polmotor Szczecin. Po numerze nadwozia dobrali mi te dysze za 150zł komplet. Zamówiłem, mam nadzieje że to będzie to :D
korbowody jako specjalnie sprawdzane nie były tylko tak wzrokowo i wyglądały ze dobre są - myślisz ze to to możne być przyczyna stukania? wał pękł z powodu nie dopatrzenia i jak został odebrany z szlifowania zostały założone panewki pierwszego szlifu i nikt nie sprawdził luzu pod pierwsza panewka od sprzęgła . blok był robiony u gościa co już ponad...
Oringi wymieniałem bo ciekła woda mi z bloku i po szlifie głowicy nie przestała. Stąd zmiana oringów - pomogło. Ciśnienia mi nie pokazywał bo czujnik jest prawdopodobnie zdechły. Zamówiłem nowy. Podłączyłem manometr i pokazywało 8 atmosfer na zimnym - stąd moja diagnoza. A te okruszki z mosiądzu to wyglądały jak skruszony brzeg tulei o grubości 6mm....
Jak spuchnął tłok to może być nawet wymiana tulei bo może szlif nie wyjść. Ale to jest akurat dobre bo można wrócić do nominalu. Jeśli o mnie chodzi to zawsze szukam bloku który jest zatarty na korbach bo po kolizjach to różnie jest... A jakbyś poszukał bloku regenerowanego? Czasem się zdarzają gole bloki regenerowane.
Panowie, udało się! Dzięki za pomoc :-D Jednak piłowałem tym frezem z wiertarką i było sporo szlifowania - tutaj gdzie dolny lewy róg tej blaszki to solidnie to zjechałem, dopiero wtedy zamek zaczął normalnie pracować. Teraz działa dobrze, płynnie i jest tak jak ma być. Przy takich pracach trzeba uważać bo wszystko wibruje i jest duża siła, ale wg mnie...
Witam. Jak zapatrujecie się na sprawe doładowania silnika typI montowanego seryjnie w samochodach vw beetle. Silnik oczywiscie nie pozostaje seryjny. Jednostka zbudowana praktycznie od nowa o zwiekszonej pojemnosci o mocy. Silnik zasilany gaźnikowo. I teraz pytanie jaka turbina od czego i gdzie przed czy za gaźnikiem? Czy w ogóle to dobre rozwiązanie?...
Do spawania bloku musisz go zdemontować .Cała procedura spawania zostanie wyceniona na sumę wyższą od kupna innego bloku . Jak mam być szczery to lepiej jest zainwestować w inny blok , a na 100% odradzam spawanie samemu !!!!!! Silnik i tak musisz rozebrać . więc tu się koszt nie zmienia . Po zdemontowaniu bloku zobaczysz w jakim stanie jest reszta ....
szlif głowicy szlif wału trzeci szlif
model pralki siemens makro otwiera lokalizacje ariston wyłącznik drzwi
kolorowanie zdjęć actros głowica momenty
Bosch WAN vs WGE Washing Machines: Key Differences, Features, and Efficiency Mercedes OM654 – koszt wymiany dźwigienek i popychaczy, ceny części i robocizny 2024