Trzeba pomierzyć wał. https://www.youtube.com/watch?v=PvMkjar_...
Wał nominalny. Można zrobić 4 szlify nie ma potrzeby utwardzania. Popraw ten swój stek bzdur. Nie szlif na wale tylko szlif wału, w numerze silnika podałeś typ....
https://dlazetora.pl/pl/p/Komplet-panewe... Wychodzi na to, że po pierwszym szlifie jest.
Wał do c328 i c 330 jest taki sam więc nominał jest 80.25 pierwszy będzie 80. Faktycznie w necie są panewki co 0.25 jak ja robiłem remont to nie było. Mimo wszystko upieram się żebyś zmierzył wał ,zmierzył długość ostatniego czopa (luz osiowy) i dopiero jedz do sklepu.
Witam. Popieram opinię WWWSOKOL, gdyż wał , który do tej pory pracował to najprawdopodobnie jest to oryginał i jest pewny.Nie pamiętam dokładnie ale 60-ka ma chyba przewidziane 4-szlify,to nawet ten czwarty będzie pewniejszy niż ten za 600 złotych nowy o ile podczas szlifowania go nie podetnie tarczą,tylko zachowa odpowiedni promień,chyba,że nie da...
Górna nominalnie ma - 50.50.1090 Dolna nominalnie ma - 50.50.1100 Moim zdaniem twój wał jest po 2 szlifie - ale dopytaj w jakimś sklepie z częściami.
Musisz mieć też nad wymiarowe tłoki. U nas szlif takiego cylindra wraz z honowaniem to około 120-140 zł za dwie dziury. Szlif wału 80 zł. Moim zdaniem się średnio opłaca.
Rozwiązanie tego prozaicznego problemu jest proste. Ustaw wał klinem do góry, włóż klin na swoje miejsce (musi być oryginał półokrągły) Ustaw koło zamachowe rowkiem do góry, popatrz przez otwór czy klin zgrywa się z rowkiem w kole zamachowym. Podnosząc koło zamachowe do góry wsuń na wał. Jak nie waliłeś młotem po kole zamachowym powinno wszystko chodzić....
Panewka wału NO25 po pierwszym szlifie,panewka korbowodu za mało danych odczytałeś(lub jeśli to wszystko to może być nominał).
a czy jest jeszcze jakiś numer naprawczy czy trzeci szlif to ostatni
Kilka. Chociaż w 80 KM żadko, na pewno masz tam 80 klaczy? Nie więcej? A koszt? Skąd mam wiedzieć, pewnie nie mały. W najlepszym wypadku szlif wału i takie tam "drobnostki" do tego. Ale najpierw zdejmij miskę, odkręć pokrywy korbowodów i oglądaj, dalej będziesz myślał.
Poszukam podstawy do Wana i osłony pasowej. Silnik raczej zastosuję od 3jw60 myślę żę da sobie radę. Niestety czeka mnie szlif wału korbowego od Wana ale temat jest znany bo przerabiałem to w pierwszej sprężarce.
Olej był kupiony superol luzem dlatego nie wiem jakie miał oznaczenie, ale mnie chodzi o to czy nie za duża jest różnica ciśnienia między zimnym silnikiem a nagrzanym bo wynosi prawie 3 atm. Na zimnym jest 4 atm. a jak się zagrzeje to spada do 1atm. prosiłbym o podanie mi odpowiedniego oleju. Jeżeli chodzi o silnik to nie tak dawno miał robiony szlif...
Jak odczytać po którym szlifie jest wał korbowy silnika SW 400
Kilka razy w życiu nadziejesz się, nakładziesz pieniędzy w auto, po czym wyciągniesz wniosek, że wyszło drożej lub za te pieniądze kupiłbyś sprawne, gotowe do jazdy, to się wyleczysz z takich akcji ;). Chyba, że wszystko od a do z zrobisz sam, części kupisz za pół ceny i lubisz takie zabawy, no to kilka stówek zaoszczędzisz ;). Pozdrawiam wszystkich...
Warsztat robił tylko obróbkę. Montaż tuleji, szlif bloku,szlif wału no i stwierdzil pęknięta głowice. Ja składałem
Cześć może mi ktoś polecić miejsce kto dobrze zrobi mi szlif wału do wsk 125 najlepiej w lubelskim
również 605, było nawet coś ostatnio na temat właśnie V8. O tak, napewno.
witam ja chciałbym się dowiedzieć który mam szlif wału. na panewce jest numer 50.103.91.0 NO50
Wydaje mi się ten dźwięk jak niedokręconej śrubki o ile dobrze słychać. Może dobrym pomysłem będzie odkręcenie rury i zobaczyć, że tam czegoś nie ma. Możesz też przyłożyć śrubokręt końcówką do silnika a trzonkiem do ucha i będziesz mógł usłyszeć skąd on najbardziej dochodzi.
hmm a robiles na tym silniku remoncik (wał/szlif/tłok), hm i czy silnik nie grzeje sie mocniej.. ?
Chyba prościej zmierzyć czop wału.
Co wy za remonty ludzie robicie - wymiana samych pierścieni bez szlifu (nie chciałoby mi się rąk brudzić i narzędzi zużywać) Niech mi który napisze jak wygląda otwór w cylindrze który już swoje przejechał, okrągły jest? raczej nie. A nowy pierścień jest okrągły, wniosek prosty No cóż, kwestia dyskusyjna, każdy robi taki remont na jaki go stać. szlif...
ile taki szlif wału oraz korbowodów może kosztować ?
Nie ma reguły na to: BLS w skodzie miały DPF`a a w Caddy na polski rynek - nie. Jak silnik jeszcze cały to rób tylko tyle ile potrzeba: rozebrać i wymienić kpl panewek, pewnie i szlif wału bedzie wymagany, od biedy wstawisz drugi z używki. Słupek to się wymienia jak już kopyto wystawi. Faktem jest że silniki te zabił debilny interwał LongLife ale i...
Zrobić planowanie głowicy, dotrzeć zawory, wymienić na nich uszczelniacze, złożyć i jeździć. Ewentualnie zdjąć misę olejową, wymienić pierścienie. Zakładając je pamiętać o rozmieszczeniu zamków pierścieni co 120°, jak podają mądre poradniki. Ja rozmieszczałem o większy kąt. Jak pierścienie to i od razu honowanie plus mierzenie tłoków zwłaszcza luzów...
Polecam firmę Auto Szlif Kolejowa 1B, 41-400 Mysłowice 32 222 24 25 Robili mi szlif i wały do Jawy 250 i Dniepra. Jakość super. Motocykle jeżdzą bez problemów. pozdrawiam.
Szlif wału i tuleji do tego nadwymiarowe tłoki i panewki. Głowica do naprawy. Nic lepszego nie znajdziesz jak chcesz zachować ten sam silnik.
no to zdejmuj miskę i odkręcaj panewki, jak wał jeszcze niema okropnych fałd, to papierek ścierny i sznurówka i stodołowy "szlif wału", nowe panewki i jeszcze trochę pojeździ, bo tak to tylko patrzeć jak wyjdzie korba bokiem
A mam jeszcze takie pytanie, co jest wyznacznikiem że należy już zrobić szlif wału i wymienić panewki, oraz że trzeba zrobić szlif cylindra i dać nowe pierścienie lub tłoki i pierścienie? Kupiłem ten kompresor i tak się zastanawiam czy robić remont generalny czy nie? Trochę szkoda by było remontować gdyby wszystko było ok. Czy dobrze rozumiem że jeśli...
Tą drugą sam nie dawno taką samą regenerowałem sobie. Dużo taniej dostałem w sklepie z częściami ciężarowymi ( pasują od jelcza-stayer) tak samo dostaniesz pierścienie, tłoki. Miałem tylko problem z panewkami ale to załatwiłem u ślusarzy (szlify wału cylindrów i regeneracja głowic) O ile trafisz na kumatego w sklepie.
Ale wtedy muszę założyć stare wymiary panewek czy inny szlif?
Jak mam zrobic szlif walu, glowice to wyminie juz wszystko tuleje tłoki zrobie kapitalny remont tego silnika. Mógłby jeszcze ktoś napisać orientacyjne ceny: - Regeneracja głowicy - Szlif wału - sprawdzenie osiowosci/ wyosiowanie bloku - regeneracja korbowodow
Coś mod przy sobocie popróbował :D W pierwszym poście wyraźnie jest napisane, że to silnik 1,1 !! Więc to nie diesel ! Moja rada wlej olej 10w40, zastosuj dobry filtr oleju , sprawdź ciśnienie manometrem. W przypadku wątpliwości miska w dół obejrzeć smok pompy oleju , i obejrzeć panewki.
Ale ty nic nie pisałeś o szlifie. Owszem jeśli chcesz szlifować ten wał a pierwszy szlif to 0,25mm czyli 25 setek (ale trzeba się upewnić bo nie zawsze pierwszy szlif to 0,25!) to takie wykrzywienie da się zniwelować szlifem. Bo jeśli przyjąć ze wał jest idealnie prosty to szlifierz zbiera po 0,125 z jednej i z drugiej strony i wał wychodzi z maszyny...
Ja potrzebuję danych firmy która REGENERUJE wały korbowe (wyważanie, zmiana korbowodu, łożyska na korbowodzie) i wykonuje szlify cylindrów a nie wałów. Po co mi niby szlif wału korbowego.
Dziwnie to opisałeś. Bo jeśli masz wał nominalny, to zakładasz panewki nominalne. Jeśli twój wał był nominalny, ale jest porysowany to musisz go oddać na szlif i to szlifiernia musi ci powiedzieć na który szlif ci wał wyszlifowano. Czy na pierwszy (zwykle 0,25) czy drugi (zwykle 0,50) czy trzeci (0,75). Gdyby jednak te nadwymiarowe panewki nie były...
Witam Również jestem posiadaczem takiego samego silnika :). Wszystkie części kupuję oryginalne w Andorii ( zamawiam przez maila, prowadzą sprzedaż wysyłkową). Myślę że jeśli wyśle Pan meila z pytaniem o wymiary wału po poszczególnych szlifach na pewno odpowiedzą :). A i potem można u nich zamówić panewki po danym szlifie oryginalne. Nie trzeba dopasowywać...
najtaniej będzie wymienić silnik bo teraz musiał byś zrobić szlif wału i zmienić panewki
Kolego nie tylko pompa oleju !! Robiłeś szlif wału a panewki miałeś dobrane po szlifie nadwymiarowe ?? Na ciagnikach sie nie znam ale tak jak napisał to kolega powyrzej albo pompa oleju , albo panewki ale nie daje se reki uciać !!!
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
..... przy kolejnej próbie odpalenia.... - przepraszam za przejęzyczenie Dodano po 41 Tak Dodano po 4 Był szlif wału. Wszystkie części nowe - tuleje , tłoki itd Dodano po 1 Był szlif wału. Wszystkie części nowe - tuleje , tłoki itd
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
Po takim zdarzeniu, to w dzisiejszych czasach silnik powinien iść na złom ze względów ekonomicznych. Szlif wału, nowy korbowód/regeneracja pozostałych/osiowanie podpór - około 1,5 tys zł w samej szlifierni.
Zrobiona głowica zawory prowadnice, szlif bloku nowe tłoki , szlif wału , to chyba porządnie ?
To może być pompa, ale mogą być też panewki. Wydasz kasę 1000 zł, a okaże się, że jeszcze 1500 za panewki i szlif wału. Moim zdaniem sprzedawca powinien usunąć usterkę, tym bardziej, że to firma to mają przesrane i masz prawo do reklamacji z tytułu rękojmi. Ale może się nie znam.
Konieczny jest szlif wału, jeżeli nie jest on w ogóle porysowany? Skoro panewki są przypalone to zamierzam zmienić również pierścienie, czy konieczny jest szlif bloku jeżeli podobnie jak wał wygląda bardzo dobrze? Pozdrawiam.
szlif wału rozwiązał problem definitywnie temat uważam za zakończony
Silnik po remoncie. Szlif wału. Szlif cylindrów. Nowe tłoki. Fabryka zaleca olej mineralny 15W. Jest to silnik 1700/1600 Nivy który projektowali wieki temu. Jest sens zalania półsyntetykiem 10W?
a czy musze robić szlif wału korbowego i cylindrów wraz ze zmienią panewek do wymiany pierścieni?
bez rozbiórki silnika cieżko stwierdzic , standartowo panewki, szlif wału, pierscienie, uszczelniacze zaworów itd.
Proszę o pomoc bo już brak pomysłów. Z powodu płynu w oleju silnik był rozebrany, zrobiony szlif, wału, poma oleju, tuleje , tłoki nowe. Głowica zregenerowana. Po złożeniu i kilku minutach pracy gdy silnik się nagrzeje, płyn znów idzie do oleju. Na zdjętej głowicy i misie olejowej po spuszczeniu płynu z bloku i zalaniu gorącą wodą kanałów w bloku, poziom...
cisnienie w normie tzn jakie na wolnych obrotach powinno być ok 2bar u mnie pomógł szlif wału
Cześć , wszystko to znaczy-cała głowica (nowe wałki,popychacze, krzywki-mostki, planowanie głowicy, zawory nowe). tłoki, pierścienie, korbowody,sworznie, honowanie, szlif wału,,panewki główne i korbowodowe, I UWAGA spryski tłoka nie oryginalne z intercarsu ( już zamówiłem oryginały VW), pompa oleju vw z końcówką C, bo zamawiając z końcówką B na kartonie...
Okazało się że jakiś Janusz mechanik zrobił szlif wału a założył panewki nominalne. Wszystko było dobrze na chwile, wraz z zużyciem panewek problem narastał. Po założeniu panewek do odpowiedniego szlifu problem zniknął.
W sumie to co chcesz robić??? Szlif wału+panewki Szlif cylindrów+nowe tłoki,pierścienie itp Remont głowicy+planowanie,uszczelka,uszczelniac... zaworowe,docieranie zaworów Wszelakie uszczelki,uszczelniacze itp Jak tak to wniosek prosty nie opłaca sie. Lepiej kupić silnik.
po pierwsze jaclac26 w ciągnikach nie masz cylindrów tylko tuleje a wymieniane były następujące rzeczy ; 1.tuleje 2.tłoki 3.szlif wału korbowego a remont był robiony rok temu
Pewnie że nie. Za szlif wału, osiowanie bloku, nową pompę i panewki zapłacisz więcej niż za sprawny silnik
Witam. Silnik był zatarty na głównej panewce. Po demontażu okazało się, że ktoś już robił szlif walu. Blok z wałem oddany do zakładu. Zrobione osiowanie i szlif wału. Po złożeniu na jałowym pracuje idealnie. Po delikatnym rozgrzaniu słuchać stukanie na wysokości głowicy. Czy osiowanie mogło na tyle podnieść wał, że dochodzi do uderzenia tłoka o głowice...
robiłem juz wszystko szlif, wał, nowy tłok jak i pierscienie nawet wymieniłem połówki silnika czyli mam rozumieć że warto to przejrzeć jeszcze raz ??
https://obrazki.elektroda.pl/6550216500_... Ta jest korbowodowa. Tak jak koledzy wyżej piszą mogą być dwie przyczyny. A korbowody obydwa były regenerowane ponieważ miały luz na sworzniu tłoka. Nowych nie kupywałem ponieważ stwierdziłem że stare lepsze od nowego. A panewki kupiłem od szlifierza który robił szlif wału. Dziękuję bardzo...
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
Często ciśnienie ucieka panewkami, skoro po remoncie to wał po szlifie a panewki nowe-może źle dobrane? Powiedzmy że udało się mu kupić dobry ich gatunek, plus w górnej normie szlif wału żeby się zaraz nie zatarł zastanawiam mnie jedno czemu na zimnym ma ciśnienie około 7 bar a jak go tak mocno rozgrzeje to spada poniżej 1 bara, Ponieważ jest to silnik...
Tak głowice i tuleje były nie ruszane. Był szlif wału pierwszy do tego Nowe panewy oraz ten korbowód który stukał bo był jajowaty.. Ok jeśli 02-06 mm To ściągnę jeszcze raz głowice i spróbuje pomierzyć tylko przykładowa jak tuleja będzie wystawiać 0.5mm to czy tłok w GMP też będzie wystawał równo z tuleja czyli 0.5mm?
Tak czy siak, panewki zrobiłbym profilaktycznie, chyba że szlif wału jest bardzo kosztowny. Szlif wału to koszt rzędu 250-400 złotych, zależnie od lokalizacji i renomy zakładu. Ale szlif i panewki są bez znaczenia jeśli silnik zostanie zalany półsyntetykiem (znam takich pacjentów). Musi być syntetyk i koniec. Znam Kappę z identycznym silnikiem, w jednych...
Silnik na złom. Którą panewkę obrócił? Porywasz się na remont, nie zdając sobie sprawy z rzeczywistych kosztów. Szlif wału (jeśli wyda jeszcze na wymiar naprawczy) plus komplet nowych panewek to połowa roboty. Dochodzi do tego jeszcze osiowanie bloku z obróbką gniazd panewek - inaczej szybko będzie powtórka z rozrywki.
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
Już jest wszystko dobrze trzeba było przestawić wał nie było na nim żadnych znaków gdyż jak był szlif wału to źle założyli tryb i nie było z adniego znaku po zamianietrybu ukazał się znak . Dzięki za wszystkie rady i propozycje . Pozdrawiam
wymienione były panewki, tłoki z pierścieniami Ja uważam że wymiana tłoków z pierścieniami bez szlifu cylindrów, jak i wymiana panewek bez szlifu wału nie ma sensu. Nie nazwałbym tego remontem silnika.
siemka kosz naprawy to 350 szlif wału i panewki główne i korbowodowe .jest jeszcze problem typu czy twój wał wyda na szlif k czy stopy i korbowody nie mają luzu, mechanik wezmie za robotę gdzieś 500 przerabiałem ten temat
Wiem jaki pisk wydaje pasek i to napewno nie on jest tego powodem. A co do klekotania to słyszałem że jak to będą panewki to trzeba robić też szlif wału czy coś w tym stylu. To prawda???? :(:(
Kolego ja tylko prosiłem o to czy ktoś wie jaki to jest szlif wału. Teraz jest złożony na tych nominalnych. I nie mam jak zmierzyć pamiętam że właśnie jeden czop miał 60 troszeczkę mniej ale to bardzo mało i dlatego kupiłem nominalne. Reszta miała rożne nie pamiętam już ale wszystkie miały inne wymiary. Przecież nie kupie wszystkich innych panewek....
Włączając się do tematu cen to za szlif wału, regenerację głowic, osiowanie bloku, tulejki górne, panewki wału i korbowodów i mycie wału i bloku po szlifie zapłaciłem coś ponad 1300 zł w tym samym zakładzie. I nawet muszę przyznać że akurat to zrobili dobrze bo wszystko do wszystkiego pasuje.
Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z C 330. Silnik po generalnym remoncie - osiowanie bloku, płaszczyzny, szlif wału, tulejki pod wałek rozrządu, rozrząd został stary, bo był szczelny, zestawy Prima Łódź, głowica po regeneracji, wtryski i pompa też. Silnik pali na strzał, pięknie pracuje, ale po 4 miesiącach pracy zaczął wydmuchiwać olej korkiem...
Wymiana pierścieni to nie jest remont. Remont to roztoczenie cylindrów, honowanie, tłoki nadwymiarowe a na nie nadwymiarowe pierścienie. To remont słupka . Do tego szlif wału korbowego i panewki nadwymiarowe. To jest remont. Jak cylindry są beczkowate( ), to wymiana pierścieni nie na długo się zda. I jak już, to pierścienie ustawia się co 120°. Jak...
Witam Ile wynosi grubość wału na korbowodach przy kolejnych szlifach? Moja grubość wału to 58,66 mm, który to szlif?
A robiłeś dół? ( szlif wału, panewki) może po remoncie wzrosło ciśnienie oleju i dlatego na tej prowadnicy gdzie jest minimalny luz, teraz przy większym ciśnieniu troszkę oleju się przedostaje do wydechu.
Jeśli panewkę już obróciło to jedynie szlif wału i nowe panewki. Możliwość założenia takiego zestawu jak kolega napisał zawsze jest. Tylko później rodzi się pytanie ile to wszystko wychodzi zanim rozleci się silnik.
remont. Ale najpierw zrób podstawowe czynności takie jak wymiany filtrów, czujników bo remont silnika to dość kosztowna sprawa. Panweki to koszt do 80zł ale szlif wału to już droga zabawa.
W którym miejscu to pęknięcie? "Silnik miał robiony w lato szlif wału, wymieniane tuleje i tłoki, przy głowicach nic nie było robione." jednak czytając to robione było bo były demontowane i montowane, więc możliwy jest błąd tutaj.
Wymienione zostało: -szlif wału -nowe wszystkie panewki -nowe korbowody -nowe tłoki pierścienie i tuleje -pompa i wtryski były regenerowanie a potem sprawdzone w 3 różnych serwisach i ok. -zregenerowane głowice, -nowy wałek rozrządu, I jeszcze pewnie coś
WITAM Ludzie pomocy!! kupiłem ciągniczek z silnikiem s320 do remontu, zrobiłem szlif wału, ale od początku miałem z nim problem a mianowicie z odpalaniem(na korbę nie pójdzie)paląc na kluczyk łapie dopiero 4/5 zakręcaniem koła zamachowego odpalił,słyszałem że może byc zle ustawione popychacze na zębatkach-proszę o pomoc jak to zrobić (nawet była złamana/skrzywiona...
A te "..około 53..." to ile jest 52,51 czy 53,49. To jest różnica chyba dwóch szlifów.
To ja poproszę o wypisanie czego obróbka kosztuje 1500 zł, Robię silniki na co dzień i wiem co ile kosztuje. Szlif cylindra z honowaniem + planowanie bloku to jakiejś 400zł -100 za dziurę. Szlif wału 50zł za korbę. A masz ich 9. Czyli 450zł. Naprawa głowicy od 650-700zł. Jak dojdzie gniazdowanie i wymiana zaworów. To cena w górę. Ceny netto oczywiście.
Jest dokładnie odwrotnie. Końcówka 1.9 TDI to najgorsze silniki VW, jakością, albo raczej jej brakiem biją na głowę nawet 2.0 TDI. Jeden i drugi silnik należy omijać szerokim łukiem. Święta prawda, ja miałem służbowego Caddy z silnikiem 1.9 TDi 105 km już nowszym bo BLS z 2008, 172 kkm zaczęlo coś stukać w silniku przejchałem jeszcze ok 4km. Diagnoza...
Tak jak wcześniej pisałem niskie ciśnienie.Te czujniki działają przy około 0,5.Przyczyna -panewki główne,korbowodowe wytarte duży ,luz.Rozwiązanie, wymiana panewek a raczej szlif wału,lub spróbować podnieść ciśnienie na pompie olejowej.
Panie przestań się podniecać w tym temacie, A takiego, właśnie, że będę kpił z tych dyrdymałów tutaj, o tym jednym milimetrze. Ja pinkolę, to temat o szlifie wału czy cylindrów?
Jak masz kaszke w oleju to padła uszczelka i płyn z ukł.chłodzenia dostaje sie do oleju!!! Nie odpalaj zaciągnij do mechanika bo pójda panewki i zamiast 300zł zapłacisz 1500 za szlif wału i kapitalke.2 dni temu byłem u takiego dziadka ten sam objaw tylko Polo 1996,panewka chwyciła i rozrusznik juz nawet nie chciał kręcic tylko aż szarpał silnikiem.Niech...
Sprawdź jakie masz panewki główne na wale, bo w 28 były inne niż do 30 i tak łatwo nie dostaniesz. Oddając wał do szlifu powinien dostać komplet odpowiednich panewek, no chyba że zakład dziadowski.
Dzień dobry, Czy dysponuje ktoś z forumowiczów wiedzą n.t. ewentualnego zamiennika korbowodu do sprężarki z tematu? Na chwilę obecną do wykonania mam szlif wału na sekcji wysokiego ciśnienia w wymianę korbowodu (zatarta panewka i czop wału korbowego) więc na wymiar średnicy stopy korbowodu mam jeszcze wpływ. Oryginalny korbowód ma następujące wymiary:...
robi1214 podlicz sobie, szlif wału, kpl. panewek plus uszczelki, regeneracja mocowań wału, plus przynajmniej sprawdzenie korbowodów, obróbka głowicy, plus wałek rozrządu, bo tez dostał - i podaj nam sumę.
to nie będę bawił się w takie przeróbki, będę szukał dalej silniki 2.0 115km dziękuję za pomoc zeimp a wiesz może ile by kosztował szlif wału i dobranie odpowiednich panewek?
A gdybym wykonał tylko szlif wału, czy wtedy dołożenie jakiejś podkładki pod panewkę ma sens ? Szlif pierwszy nadwymiar to chyba 0,25mm, wtedy jak rozumiem, musze znaleźć jakąś blachę o grubości 0,125mm i podłożyć pomiędzy korbowód a panewki ? (z tym panewki musiałbym też nieco zmiejszyć). pzdr Bogdan
Moim skromnym zdaniem nie opłaca się takiego silnika już naprawiać,szlif wału,honowanie itd nie wiadomo jak głowica pewnie też się przytarła,lepiej szukać innego z gwarancją rozruchową,pewnie że da się naprawić tylko wraca pytanie czy się opłaca?
w golfie tak jak i w passacie jest dynamiczna kontrola cisnienia oleju w zależnosci od obrotów jakie masz te ciśnienia na wolnych obrotach a mierzyć można w dowolnym punkcie układu smarowania u mnie w passacie 1.8 pomógł tylko szlif wału jesli sam zrobisz to koszt ok 400 zl szlif plus panewki
Co ma szlif wału do kompresji? Zrób pomiar ciśnienia, albo rozbieraj i ocenisz w tedy, bo bez tego to raczej się nie obejdzie. Dlaczego nie chce Ci się wierzyć że to głowica? Każdy powód nie trzymania kompresji ma wpływ, czy to zawory czy pierścionki. Luz zaworowy sprawdzałeś?
Witam :) Koledzy mam mały problem ?? silnik perkins 4cylindrowy został wyciągniety i zawieziony do wsadzenia nowych tulej , po przywiezieniu i złozeniu silnika tłoki wychodzą minimalnie ponad tuleje ?? i mam pytanie czy tak ma byc czy to jest jakis problem ?? moze nie takie tłoki za duze ?? dodam ze tłoki,wszystkie panewki sa nowe . I był takze robiony...
No samo się nie sprawdzi, za coś zabrać się musisz, po tym co opisujesz to tylko to na myśl mi przychodzi. Nie wiem co rozbierałeś dokładnie, co wymieniałeś, może babola zrobiłeś przy rozrządzie? Szukać Kolego, szukać. szlif wału i wymiana 2 korbowodów
Witam,problem polega na tym ze silnik jak jest zimny pali tak jakby na 1 cyl.za chwile na 2 i po kilku minutach odpalaja sie pozostałe,a dymu białego co niemiara.zaplon przestawialem na wszystkie sposoby i to samo.Wtryskiwacze nowe i ustawione na 170bar..Zmierzylem cisnienie w cylindrach i wynosi 20bar na jednym garze a na pozostałych po 22bar.Silnik...
Kolego ja mialem to samo niestety...Tez auto mi osłabło i zapaliła sie kontrolka smarowania - okazalo sie ze panewy.Zalozylem bez szlifowania wału bo tez nie mial rys i wytrzymaly mi dokladnie tydzien...I tak musialem zrobic szlif,dobrał mi panewki i teraz auto jest szatan.Wszystko jest tak jak nalezy.Podejrzewam ze to co u ciebie stuka to bedzie to...
szlif wału koszt szlif wału korbowego szlif wału osiowanie
sterowanie rolet zewnętrznych transformator przeciążenie wejście video component
sterownik silnika bezszczotkowego prostownik rozruchem schemat
Świergot w panelu klimatyzacji Renault Laguna 3 2.0 Najlepszy pasek napędowy do Aprilia SR 50 AC 2016