sprawdź poruszaj kablami przy alternatorze czy któryś nie jest poluzowany lub złamany. Zobacz też w nocy czy czasem lampka ładowania delikatnie się nie żarzy, czasem wbrew pozorom ciężko to zauważyć przy oświetlonej kabinie trzeba ręką przysłonić pole tej kontrolki
Ja bym nie dawał tego regulatora ponieważ RNA-2 jest to wersja elektroniczna która owszem szybciej reaguje i trzyma stabilne napięcie lecz wystarczy słaby styk na kablach czy też na chwilkę zanik masy i się uszkadza. Sam robię elektrykę w wielu ciągnikach i kombajnach i średnio takie regulatory wytrzymują od tygodnia do roku co mnie nie dziwi bo takowe...
Opisz dokładnie całą instalację, jaką zrobiłeś pod wzmacniacz, przekrój kabli zasilających, czy zastosowałeś masę dodatkową z akumulatora, itd. Tam raczej słaby alternator nie siedzi, więc raczej stawiam na instalację i braki w niej.
Jeśli nie ma spadków na instalacji a akumulator sprawny i naładowany to zostaje tylko że alternator za słaby w stosunku do poboru.
Słaby zasilacz jak na tą zabawę. Zasil od plusa aku przez żarówkę reflektorową H4, jedno włókno, żarzy się dosyć mocno? I nie zwieraj szczotek to tego broń Boże! Zamontuj regulator.
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Końcówka przy akumulatorze na kablu od alternatora ma słaby styk ,normalne . Założyć nową końcówkę i po problemie.P
Polonez ma słaby obwód prądu masy . Wystarczy z tylnego dekielka alternatora podłączyć przewód 6mm2 prosto do - klemy.
Bezpiecznik ES tak ok ale taki na prąd stały ! 25A : 25A - trochę mało. Prąd znamionowy to 30A. jak zastosuje samochody 40A to bedzie tam słaby punkt (chodzi mi o terminal do tego bezpiecznika) Bezpiecznik [url=http://www.mpartner.com.pl/bezpiecz... typu (gniazdo do niego poniżej) i dobrze zaprasowane oczka nie...
Witam, w Suzuki Vitarze 1.6 '91 mam alternator 55A. Założyłem dodatkowe halogeny na kangura (55W), chciałbym jeszcze dołożyć ze 4 takie na dach, możliwe też że dojdzie wzmacniacz 2x50W. Sęk w tym, że przy włączonych wszystkich światłach, na wolnych obrotach napięcie spada do 12,3V, po dodaniu gazu dochodzi do 13,3V. Wypadałoby więc założyć jakiś mocniejszy...
Dziwne Być może alternator jest za słaby aby w pełni wszystko zasilić (i odcina - szczególnie diesel) Jak zabronisz sterownikowi nadwozia sterować alternatorem, to wtedy przestaje być za słaby i wszystko jest normalne 😀. Skoro w bawarach trzeba płacić abonament za podgrzewane fotele, to może niedługo będzie abonament za alternator.
Najpierw sprawdź napięcie na akumulatorze po dłuższym postoju przed odpaleniem. Kolejne to sprawdzenie poboru prądu na postoju - miernik masz to kwestia wpięcia się szeregowo pomiędzy plusową kleme akumulatora a odpięty plusowy kabel. Podaj wartość amperów z miernika. A kręcił w ogóle coś czy odrazu wszystkie podświetlenia przygasały jak nie chciał...
Brak dobrego kontaktu przewodu z klemą/oczkiem/śrubą i grzeje się w najsłabszym miejscu ? Tylko tu się grzeje ? Gdzie indziej, cały przewód, drugi jego koniec się nie grzeje ? Oczyść, zarób porządnie przewód, przykręć... Takie grzanie miałem przez słaby styk oczka przewodu z klemą akumulatora, po poprawieniu połączenia przestało się grzać, co możesz...
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Ten alternator służy do ładowania akumulatora w Mitsubishi lub innym samochodzie, Współpracuje z akumulatorem i jest napędzany silnikiem dużej mocy w szerokim zakresie obrotów. Alternator ma regulator, który przerywa podawanie napięcia na cewkę wirnika by nie przeładować akumulatora. Po naklejeniu magnesów masz komfort - napięcie pojawia się praktycznie...
Nie no tak nisko ulokowana to nie będzie - sugeruję w takim układzie zakup brakującego wspornika owiewki tylnej. I chyba widzimy antenę z lewej, bo kto robi z prawej. Dla ułatwienia takie malowidło i opcja najlepsza ze wszystkich. https://obrazki.elektroda.pl/8884082800_... I krótko wypunktowane co najważniejsze. 1. Masa - oczywiste....
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
Powiem szczerze nie jeździłem 4514 więc nie wiem czy ma blokadę przodka ale wątpie by miał. Jeździłem trochę 4512 i powiem jak ktoś kocha angole to okey , a jak nie to lepiej niech kupi coś metrycznego . Dla polaków założono na dokładkę sprężarkę która non stop pracuje i jaka by ona nie była to z czasem wypieprza z niej tyle oleju że szok , rozrusznik...
Temat zamykam. Alternator chłodzony powietrzem ma trochę węższe łapy. Można go wstawić. Nie podpinamy kabelka idącego do ECU. Pamiętać należy o tym że orginalny alternator ma 150 A zamiennik 90 więc może brakować prądu jeśli ma się np. podgrzewane siedzenia i słaby akumulator
Tak dokładnie nawet prosta rzecz jak samochód odpala czy wymaga kręcenia przez 3-4sek czy łapie po max dwóch obrotach. Do tego wszelkie straty na zaśniedziałych połączaniach wiązki głównej czy słaby alternator czy rozrusznik. Co ciekawe ładowanie mierzone na akumulatorze w tej octavii jest na poziome 13,9 -14V . Niestety jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach.
Wydawało mi się, że jest to forum techniczne... A może tak wreszcie skończymy z okultyzmem i fanatyzmem? Może dość dyskusji o "oszczędzaczach" energii, o niedoładowanych przez słaby alternator akumulatorach, o kolejności podłączania plusa i minusa... A także o wielu innych z gatunku: "Opowieści dziwnej treści". Jeśli w ogóle rozpatrujemy kwestię kompensacji...
Czyli co alternator może być za słaby ? A może coś mieć wspólnego odliczony regulator napięcia ? Gdyż jest w alternatorze czy nie ?
Ale to nie blokuje na amen wirnika alternatora. Jedyna opcja to pole magnetyczne "przekleja" wirnik do stojana i blokuje go Dokładnie to. Może być nawet zbyt mała szczelina pomiędzy wirnikiem a stojanem w jakimś miejscu. W wyniku krzywo osadzonego łożyska lub luzu na drugim łożysku, którego autor już nie wymienił. Na tyle mała że przy swobodnym kręceniu...
nietety wag nie łączy sie ze wsspomaganiem po pierwszej awari pompy przestał sie łączyĆ Dodano po 6 co do lampki sprawdż ładowanie bardzo czesto sie zdaża że słaby akumulator lub późno wzbudzający sie alternator powoduje wyłączenie wspomagania u kolegi też był taki problem zbyt niskie wolne obroty i wspom. sie wyłączało sprawdz ładowanie powinno byĆ...
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Witam wszystkich serdecznie . Problem dotyczy skoda fabia 1.9 SDI silnik ASY 2004 r. Przebieg 500.000 km. Otóż od jakiegoś czasu zaczął się pojawiać błąd zacisk DF + alternatora. Pojawiał się sporadycznie w międzyczasie został zregenerowany alternator i rozrusznik w jednej z dobrych firm w Warszawie . Ale problem w zasadzie dotyczy przekładni kierowniczej....
Alternator zrobiony. Wszystko było ok, przejścia, kable itp. Okazało się że pan po mojej namowie rozebrał alternator, a tam byl słaby styk na masie od regulatora napięcia, przez co raz ładował, a raz nie... Na maszynie pokazywał że jest 13 ,8V , po wymianie regulatora 14,6V, i już niezanika nic...
Ogólnie, jeśli nie ma się pewności, co się robi, i w dodatku czy będzie to bezpieczne zarówno dla ludzi w otoczeniu (no i elektroniki), to wzywamy pomoc assistance albo wieziemy pojazd do mechanika. O ile w pojazdach do powiedzmy 1992 roku pewne "durne" pomysły przechodziły łącznie z odpalaniem bez akumulatora w dawcy, to im nowsze, tym więcej szkód...
Jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania? U mnie w zasadzie nie przekracza 14V, zwykle jest to 13,5V na wolnych i 13,8V w czasie jazdy. Obciążenie ksenonami, ogrzewaniem, nawiewem nie robi większej zmiany niż 0,1-0,2V także teoretycznie wszystkie jest ok. W instrukcji akumulatora producent zabezpiecza się, że ładowanie ma być 14-14,4V. Akurat...
Czy słaby akumulator (o mocy rozruchowej 60% z 540), może niszczyć alternator? Nie. Generalnie pytam o to, czy jazda ze słabym, wysłużonym akumulatorem może mieć negatywne skutki dla alternatora? Nawet jeśli auto pali bez problemu. Nie.
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora. Padały mostki prostownicze, potem leciały stojany. Alternator do weryfikacji, w między czasie sprawdzić przewody prądowe, w oplach często utleniała się miedź w zakuciach przy klemach akumulatora (można wybadać...
na sprawnym Passacie ładowanie jest na klemach akumulatora przy pracujacym silniku 14.5v czyli wzorowo, w tym drugim Passacie ledwo 13.5v, więc coś jest nie tak. Zostaje do sprawdzenia ponownie słaby kontakt przewodów lub faktycznie uszkodzony (zakupiony drugi alternator bo kupilem NIBY sprawny najtanszy z mozliwych w kwocie 90pln :)
Przewody i alternator są ok, oczywiście przy wolnych obrotach silnika będą braki prądu i tego się nie przeskoczy. Możesz mieć jeszcze problemy z masą więc ją dokładnie sprawdź i ewentualnie zrób jeszcze jedno połączenie karoseria-akumulator. Sub może charczeć bo masz przesterowany sygnał (źle ustawiony GAIN).
Aku mam naładowane (prostownikiem). Dalej podtrzymuję kwestię że producent chyba dał za słaby alternator. Wymiana aku. nic nie da. Jeżeli po włączeniu wszystkich odbiorników zapotrzebowanie jest większe niż wydajność alternatora to wymiana aku raczej tu nic nie pomoże.
Wszystkie systemy HV potrzebują napięcia LV do poprawnego wystartowania. Słaby akumulator i problemy z DC-DC (przetwornica która de facto udaje alternator zmieniając napięcie z baterii HV na napięcie do zasilania osprzętu LV) są jedną z głównych usterek Zoe. Niestety większość serwisów jeśli już się podejmuje naprawy to wymienia całego PEC. DC-DC jest...
Najprawdopodobniej regulator nie jest niczemu winien. Tam są problemy z przewodami, ale w dość nietypowym miejscu na zagięciu w odległości kilkunastu lub więcej centymetrów od alternatora. Na pierwszy rzut oka nie ma tam się co zepsuć. Nie chodzi o zupełną przerwę, a o słaby kontakt potrafiący do tego poprawić się wskutek poruszania tymi przewodami...
Witam. Zbyt słaby alternator żeby wytworzyć tyle mocy do tego wzmacniacza akumulator nie doładowany masz duże spadki napięcia możesz uszkodzić regulator a nie wspomnę o samym alternatorze.
Wygląda na słaby akumulator lub nie dokręcone klemy. Może alternator padł u mechanika, błędy też można sprawdzić na kompie...
Sprawdź czy sam alternator da rady może być że alternator jest za słaby
SPALINY WCHODZĄ MI DO WEWNĄTRZ auta. Byłem u mechaników podłączaliśmy komputery które nie wykazują awarii. Bardzo prosze o radę Pozdrawiam. A co to za ''mechanicy "co zamiast wejść pod auto i poszukać nieszczelności w wydechu ,szukają komputerem ? Wiem że większość ''mechaników ''to albo ''wymieniacze'' albo naciągacze ,ale ci to po prostu lenie.Co...
Jak słaby aku to takie napięcie może być.Poczekaj z godzinę i zobacz.
Brak ładowania..... alternator , słaby gdzieś styk , przysniedziale klemy . Sprawdź ładowanie bezpośrednio na zaciskach alternatora.
Tylko silnik szczotkowy to słaby genrator bo ma szczotki ustawione dla wytwarzania energii mechanicznej a nie na generowanie prądu. Dwa cała konstrukcja jest pod to zbudowana. Chcesz 12V kup alternator samochodowy na szrocie . Za 50 zł będziesz miał stabilne źródło 14V z zapasem mocy (niektóre dają nawet 120-140A)
Co tu szukać, objaw na słaby alternator albo niewłaściwy / za słaby akumulator. Nie wymieniałeś ostatnio aku ostatnio?
NISSAN Terrano II 2.7 TD fabryczny alternator jest za słaby do lodówki car audio itp. Fabryczny ma koło 70A, a bym potrzebował tak min 120A. I teraz mam pytanie, czy można włożyć taki alternator czy trzeba dodatkowy lepiej zamontować?
W takiej sytuacji musi zapalić się kontrolka ładowania Kontrolka jest zapalana napięciem alternatora a jak jest ono takie jak w insta W samochodach z alternatorem taka sytuacja nie ma prawa zaistnieć, chyba że konstruktor dobrał zbyt słaby alternator. lacji to nic się nie zapali, a jak kontrolka jest zapalana elektronicznie to tym bardziej. Kolego...
Może być za słaby do ciągnika .
Regulator z AS.pl więc było już robione, a ten co zamówiłeś to też będzie problem - jest sterowany LIN i ma dość słaby mostek trzeba go odrazu wymienić na taki z AS.pl Alternator wpadł już mi w ręce i dotarłem do regulatora napięcia, ma symbol GC8 4220. Czy oryginalny regulator można wymienić na ARE6115 lub ARE6157S? Czy coś całkiem innego? Pomyślałem...
Słaby alternator to słabe diody główne i uzwojenie, nie może być taki spadek tym bardziej na alternatorze , jak zrobisz 18V to będzie dobrze.P
Sprawdź ładowanie koniecznie po wymianie akumulatora, nawet profilaktycznie. Przy włączonych wszystkich odbiornikach nie powinno spadać poniżej 13.7V, 13,5V już kwalifikuje alternator do regeneracji.
Witam!! W mojim BMW 320i 2.0 95r w kulki gra alternator od pewnego czasu zacoł sobie lekko popiskiwać tak na ucho było słychać że to pasek więć wymieniłem na nowy plus napinacz.niestety dalej piszczało wyciągłem altka wymieiłem łożyska wirnik oddałem do regeneracji bo ślizg (komutator) był bardzo wyjechany przetocznie go na tokarce nic nie dało.Do tego...
Witam kolegów. Mam taki oto problem: założyłem do mojego ciągnika alternator z wbudowanym regulatorem napięcia ( alternator bosch,, dla pewności wymieniłem regulator na nowy) poprzednio był altek 6 diodowy bez wbudowanego regulatora. Alternator podłączony jest poprzez żarówkę 12V/4W do gniazda nr 15 stacyjki. I teraz: przy wyłączonym silniku żaróweczka...
Witam. Jestem właścicielem, pierwszym, 9 letniej Skody Felicii. Rocznik 2000. Przez ten czas, jeździła bezproblemowo. Jednak tej zimy zaczęły się problemy. Brak napięcia, auto nie odpalało. Myślałem, że to z powodu mrozów. Ładowałem akumulator, wyjmowałem go na noce. Jednak za którymś razem nie zadziałało i auto odmówiło posłuszeństwa. Np. Odpalało...
Witam mam problem? Mam w samochodzie skrzynie magnata i oczywiście wzmacniacz.Gdy słucham głośno muzyki przygasaja mi światła mijania w rytm basu.Czy to jest normalne? Czy wzmacniacz pobiera tak dużo prądu że alternator nie nadąża go naładować? A tak na marginesie,jak słucham ostro muzyki to mam potem problem z odpaleniem,bo rozrusznik ledwie kręci.Co...
Witam wszystkich, Problem jak w temacie ładowanie alternatora skoda felicia 1.3 mpi alternator magneton 70A ,a mianowicie ładowanie alternatora przy pracy na wolnych obrotach i włączonych światłach mijania wynosi około 13.80V czasami 13,83V a gdy pracuje więcej odbiorników tzn. np. podgrzewanie tylnej szyby i światła mijania to już napięcie spada do...
witam, spotkało mnie ciekawe zaskoczenie, tzn. padły mi łożyska w moim starym alternatorze i uszkodził się wirnik - rozpadł się na dwie części :( no ale wymieniłem stary wirnik alternatora (60A) na wirnik z innego 45A-mperowego alternatora i złożyłem wszystko do kupy tzn. stojan z oryginalnego 60A -mperowego alternatora z wirnikiem 45A, no i teoretycznie...
Witam! Mam problem z ładowaniem akumulatora. Na uruchomionym silniku:13.99-14 (wolne obroty), po dodaniu gazu ok.3000 obr./min. zwiększa się tylko do 14.03-14.04. Po włączeniu świateł spada do 13.82-13.85. Dodanie gazu zwiększa tylko o 0.02V. Po włączeniu dmuchawy spada dalej do 13.5-13.6., dodaję ogrzewanie szyby i dalszy spadek 13.3-13.4. Dodanie...
ładuje a kontrolka świeci coraz jaśniej. o co chodzi? proszę o jaknajszybszą pomoc :(
Witam mam problem ze skodą felicją 2001 r jestem pierwszym właścicielem . mianowicie problem zaczą się od pracy silnika jak by w pół - niskie obroty, słabo świecące światła , świecąca się dioda aku lecz objawy te zanikały po pewnym czasie dluższm lub krótszym nie wiem od czego to zależało. Problem zaczą się pewnego poranka co mroz pożadny przyszedł...
Witam, mierzyłem ostatnio napięcie akumulatora w stanie zupełnego spoczynku, podczas działania silnika i z pełnym obciążeniem typu światła, nawiew, tylna szyba. Ostatnie wskazanie wzbudziło moje wątpliwości bo pomiar wynosił: 11,2V. A gdy piszczy coś co nie jestem w stanie potwierdzić (napinacz? pasek?) to pomiar jest jeszcze mniejszy, poniżej 10V....
Witam mam taki problem z fordem scorpio ,jest w nim alternator 90A BOSCHa napiecie ładownai ok 13,8-13,9 po wlaczeniu swiatel spada do 13.6 a jeszcze innych odbiornikow do 13,2 albo 13 V. Wymienilem regulator na nowy ale nadal jest to samo i mam takie pytanie czy mozna zastosowac inny wzmocniony regulator np 14,5V albo cos do tego dolozyc aby podniesc...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem na niskich obrotach. Mam skode Felicje z 1998 z silnikiem 1.3 wtrysk. Wszystko zaczęło się już dawno ale od jakiegoś czasu nie daje mi to spokoju częste doładowywanie akumulatora jest męczące. Stary alternator był po regeneracji na niskich obrotach przy włączonych światłach i dmuchawie na 4 biegu nie...
Witam. Od roku borykam się z niskim napięciem akumulatora samochodowego (dzisiaj mierzyłem i wyszło 12,15 V). Napięcie na uruchomionym silniku wynosi ~14,35V. Jednak zaobserwowałem pewną rzecz. Mam amperomierz AC cęgowy. Mierzę na przewodzie "-" i wykrywa mi prąd wielkości ok. 9 A (na uruchomionym silniku). Ten sam miernik sprawdzałem w drugim aucie...
Auto c3 1.4 hdi 04rok, objawy takie że alternator daje 11,5V zmieniłem regulator napiecia. Niewiem jakie napiecie było przez zmianą regulatora, auto pracuje na samym akumulatorze po 5 minutach sie rozładowywać i auto gaśnie. Przed padnięcie aku na desce rozdzielczej robi sie choinka z błędów. Kontrolka akumulatora nie świeci w czasie pracy auta . zastanawiam...
Mam Skodę Felicje 1,3 w której od pewnego czasu spada napięcie. Dzieje się to w tedy, gdy schodzi z dużych obrotów do niskich. Wymieniłem już alternator, który wytwarza napięcie 14,3v lecz problem nie ustępuje. Gdy silnik schodzi do biegu jałowego przygasa na chwilę wszystko, nawet radio, czasem zdarzy sie, że zgaśnie silnik. Mam nadzieję, że ktoś mi...
Witam. Moje auto to passat D '81, alt Bosch. Proszę o pomoc, bo nie wiem 'co jest grane'. Aku mi sie rozładowywał cyklicznie co tydzień, a kontrolka zaczęła gasnac dopiero po dodaniu 'gazu' i potem cały czas sie lekko się zmiennie żarzyła. Sprawdziłem ładowanie i było 13.5 na biegu jałowym i 12.9 ze swiatlami, więc zmieniłem szczotki i było juz ok.->14.4...
Witam, mam problem z elektryką w ursusie c-385. Padły mi po 7 latach akumulatory miałem 2x 6v 195Ah 900A. Przed wymianą sprawdzałem ładowanie alternatora, które wynosiło 14,4 czyli ok. Poztanowiłem wymianić akumulatory (i tu mnie pokusiło) wstawiłem jeden aku 12v 165Ah 870A próba odpalenia no i porażka, kręci jakby chciał a nie mógł. No ale podpinam...
witam wiem że dużo pisano na ten temat i czytałem to ale jużsam nie wiem co to może być u mnie mam skode felicje 1.6 i jest tam zamontowany alternator firmy Bosch 70, 14V,ostatnio sprawdzałem napięcie i bez obciążenia na wolnych obrotach jest 14.V a po włączeniu wczystkiego czego się da jest 13,8V i niemiałbym nic do tego gdyby nie fakt że po rozgrzaniu...
Witam, chodzi o alternator w UAZie napięcie na aku. silnik nie pracuje jest około 12,5V jak przygazuje na ful to dochodzi max na 12,9V. Jak odłączam akumulator to silnik pracuje normalnie, jak włączę światła na odłączonym aku to na wolnych obrotach świecą w miarę dobrze jak przygazuje to światła przygasają. Dodam, że próbowałem odłączać regulator i...
alternator słaby alternator ładować słaby słaby ładować alternator
domofon prestige pulsować napiąć cisco epc3010 router vectra
stacja transformatorowa thomson am1460
Stare radio samochodowe 10 lat – brak zasilania, nie włącza się, diagnostyka ISO, naprawa Sterowniki do skanera Tevion MD 90090 - alternatywy i rozwiązania