Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
Nigdzie nie napisałem że za słabe ładowanie, jak to napisałeś " czajnik" z allegro 133 opinie wszystkie pozytywne
wsadź większy auku i większy alternator np od diesla i będzie ok :) Tylko wiesz muszą pasować mocowania, może masz walnięty np regulator napięcia na alternatorze albo diody juz ci padły wiec może być słabe ładowanie .... zmierz jakie masz ładowanie. Może instalacja już ma swoje lata i takie beda objawy ... jest wiele czynników no i aku większość wytrzymuje...
Nie wiem ile już to było razy, jakie napięcie jest na alternatorze a nie akumulatorze wtedy można ustalić usterkę szczególnie że w tych alternatorach głównym powodem niskiego ładowania pod obciążeniem jest słaby prostownik.P
kolego sprawdz sobie moze napiecie paska czy dobrze jest napiety i zobacz jeszcze przewody czy nie ma na nich korozji, sprawdz sobie jeszcze czy masz dabra mase najlepiej podaj bezposrednio na alternator np przewodem do odpalania, przedewszystkim sprawdz sobie miernikiem jakie masz ładowanie na akumulatorze i bezpośrednio na alternatorze,
http://obrazki.elektroda.net/51_12247790... Te alternatory są bardzo dobre ale musi mieć regulator oryginalny i dobre pierścienie po za tym z biegiem czasu są słabe mostki.P
Walczyłem z Merivą B (2012r), kontrolka gasła a ładowanie żyło własnym życiem - winna była masa na samochodzie, popuściła śruba. Nawet alternator zamieniłem niepotrzebnie. Mariusz PS. ogólnie moim zdaniem Ople mają słabej jakości kable i instalacje
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Kontrolka chociaż się zapala po włączeniu zapłonu? Trochę słaby temat na ten dział...
Witam Jak w temacie posiadam opla Astrę F z alternatorem Bosch 70 A Typowa usterka dla tego typu alternatora gdybyś dobrze poszukał to wiedziałbyś że usterką są słabe główne diody czyli prostownik do wymiany.P
Ja kłade DELCO z benzynowych OPLI VECTRA A CORSA A KADET ASTRA F spisuje się super.
sprawdź ładowanie na alternatorze czy nie ma spadków napięcia zobacz czy świece nie grzeją ładowanie troszkę słabe (przytrzymaj go dłużej na obrotach zobacz do jakiej wartości dojdzie)
alernatory psuja sie przez słaby akumulator lub kiepska mase ,na poczatek sprawdz czy po zwarciu jednego ze stykow alternatora do masy nie zaswieci sie lampka ładowania .rob to przez probowke
Mi się wydaje ze ten sam pasek bo kiedyś jak mi pękł to zaświeciła się kontrolka akumulatora ze nie ma ładowania bo to pasek od alternatora pękł i nie było też wspomagania kierownicy i się ciężko krecilo
A kiedy kolega ostatnio akumulator ładował, jak jest słaby(nie naładowany) to nigdy nie będzie odpowiedniego napięcia ładownia. Zanim zaczniesz wymieniac alternator lub jego bebechy to podłącz dobry prostownik, ok. 5A prądu ładowania przez 10-12 h i wtedy zmierz jeszcze raz ładownie na klemach.
Świece żarowe pobierają znaczny prąd, jeśli w układzie ładowania jest gdzieś słaby styk, będzie to powodowało spadki napięcia i brak ładowania. Dopóki nie wykonasz pomiarów o które proszono, dalsza dyskusja nie ma sensu. Potem można ew. sprawdzić prąd pobierany przez układ wstępnego podgrzewania, być może jest w nim jakieś zwarcie i pobiera zbyt duży...
Sprawdź też ładowanie bo może być słaby alternator a akumulator będzie dobry i będzie wszystko w porządku lecz po czasie alternator może wykończyć akumulator i będziesz miał wszystko do wymiany (alternator+akumulator)- tak się zdarza w oplach w tych nowszych, przerabiałem te tematy. A z obrotomierzem to pomyśle bo na szybko nie wiem, chyba jest elektroniczny...
Witam , ładowanie do kitu powinno być minimum 13v, na pusto ponad 14 nie zapala się kontrolka bo diody pomocnicze w alternatorze działają a tak słabe ładowanie,regulator,lub jedna dioda z mostka prądowego alternatora padła,dokładnie rozwarła się i masz ładowanie na 5/6 Zwracaj uwagę na daty postów. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych....
Witam mam taki problem bo od jakiegoś czasu jak auto mi postoji cała noc lub 9 godzin w pracy to sa takie obiawy jakby nie mogl zakrecic tracil swoja moc Ale zapala za pierwszym razem po dłuższej chwili krecenia. A jak już się zrobi 10km i postoji 3 godziny to odpala odrazu bez zarzutów. Nie wiem może to wina już akumulator ale mam go 3 lata a ta lambka...
Jeśli to się samo naprawiło to i samo niedługo pojawi. Gdzieś jest słabe niepewne połączenie i dobrze było by je znaleź. Może to być przewód masy lub prądowy. Najczęściej jest to prądowy. Oczyścić połączenie akumulatorowe przy alternatorze, i cały przewód do akumulatora. Życzę powodzenia.
jedną z przyczyn może być słaby akumulator który musi być doładowany po rozruchu trzeba sprawdzić akumulator no iduży pobór prądu przez świece najlepszym rozwią zaniem do tego auta jest zamontowanie czsówki od jakiegos niemieckiego auta która grzeje np 20 do 30 sek.wtedy nie będzie problemów z alternatorem.
Witam! Ja też mam astrę 1,7 TD ISUZU. Do obrotomierza jest brane napięcie z ośki olternatora. Tam jest oprócz alternatora pompa "WAKUM" (tak niby się nazywa?) i "prądniczka" dająca napięcie na obrotomierz. Jak miałem już słaby pasek od alternatora to nie pokazywał, jak się ślizgał, i jak poszła dioda w altern. też nie chciał pokazywać obrotów. Szukaj...
U mnie jest jeszcze inny problem. Opel Astra 1,4 8v benzyna +gaz. Akumulator roczny 45 maH, podobno za słaby, ale jeśli chodzi i mróz- samochód nie odpala wcale, porażka. Wymieniony alternator+ akumulator- nadal nie pali- tylko wtedy kiedy mu się chce. Po kilku krotnym kręceniu- akumulator wyładowywuje się na maxa. Czy to może być rozrusznik ? Dziś...
Mam nadzieję ze szczotki i bieżnia też były nowe wstawiane a nie tylko regulator w tym 140A altku? Nie wiem, ja taki kupiłem używany, nie znam jego historii. Kupiłem tylko na potrzeby zasilania grzałki. Ktoś sprzedawał samochód po dzwonie na części i odkupiłem alternator. Regulator z AS.pl więc było już robione, a ten co zamówiłeś to też będzie problem...
Mam ten sam problem co autor Astra 2.0 101kM y20dth walczę z nim od roku co najmniej zrobiłem: *wymiana regulatora napięcia wraz ze szczotkami 140zł (ogrom pracy by wyciągnąć alternator) *nowy pasek alternatora *świece wymienione na nowe ngk 5A -150zł potem pomyślałem ze to może one wymieniłem na oryginalne nowe beru15A- 200zł<--auto lepiej odpala...
Witam ponownie. Miernik nie należy do najtańszych więc mu ufam. :) Co do świateł to rozjaśniają się przy dogazowaniu. Zauważyłem to dłuższy czas temu. Teraz nie sprawdzałem, może jutro to zrobię. Co do regulatora to jest mały problem ponieważ nie znalazłem odpowiedniego do mojego auta (Astra 2,0 DTI). Odnośnie pomiaru alternatora - w poniedziałek wizyta...
Witam,potrzebuje tych informacji bo męczę się z takim alternatorem w którym były popalone diody wymieniłem je i nic ,chciałem sprawdzić regulator ale nie wiem jak(nawet założyłem temat z zapytaniem jak sprawdzić ten regulator,ale nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi)więc kupiłem nowy ,poskładałem i ładowanie było ale bardzo wysokie 14-18v,a potem...
Witam posiadam astrę II z silnikiem isuzu 1.7dti. Ostatnio podczas jazdy poczułem w samochodzie spaleniznę (o małej intensywności). Wydawalo mi się że z szamochodem jest wszystko ok. Następnego dnia rano samochód odpalił ciężko, akumulator zrobił się słaby. Podczas jazdy zginęlo na chwilę wspomaganie, zgasły zegary. Po powrocie do domu zmieżyłem ładowanie...
Witam. Wczoraj jak wracałem z trasy do domu (od Zakopca w godzinach szczytu, czyt. korki), zaczeły się problemy. Na desce rozdzielczej pojawiły się kontrolki od: Airbag, rozrusznik i ABS. Nawiew był słaby, brak wspomagania. Czyli wina z ładowaniem. Miesiąc temu naprawiałem alternator i wymieniałem mostek prostowniczy, regulator napiecia + szczotki....
no to zakręć tak alternatorem, żeby wytworzyć te minimalne 12V i jakiś prąd. Że nie wspomnę o "zjedzeniu" całego prądu przez rozładowany akumulator. Być może masz na myśli ciągnięcie przez jakieś auto? Ale wtedy nie mówilibyśmy o odpalaniu "na pych" tylko o ciąganiu/ciągnięciu się, braniu na hol, itp. Choć też mam wątpliwości, czy taką metodą od razu...
Alternator zamontowany nowe diody założone, nowy regulator i łożyska. Ładowanie altka na wyjściu wzorowe 14,3 V . Niestety na klemach 13,7V. Klemy czyste , masy przejrzane dałem dodatkową masę na silnik. Pytani są takie : czy to normalne że jest taki spadek napięcia? miedzy alternatorem a akumulatorem? A jeżeli nie to jaka może być przyczyna ? Za odpowiedzi...
A jak się przesadzi to alternator nie naładuje i wraz lipa bo na mrozie padnie niedoładowany Wyobraż sobie,że w dwóch smochodach są zbiorniki paliwa o różnych pojemnościach w jednym 100 l w drugim 60 l.Oba zużywają po 15 l dzienne.To ile paliwa trzeba dolewć?Identycznie jest z akumulatorami. A do roboty masz 10 kilometrów a wracając stajesz przy dwóch...
Witam serdecznie! Mam to Auto wiele lat i działa prawie dobrze. Poza: 1. Jak jest temperatura poniżej 0 stopni to pali bardzo ciężko, a poniżej -6 to nie ma co podchodzić. Były już wymieniane świece żarowe, choć stare były sprawne. Mechanicy mówią różne rzeczy - słabe sprężanie, woda wchodzi ko cylindrów czy kolektora, wtryski do wymiany... Ale jak...
Witam Jeżeli zły dział,proszę mnie cierpliwie poprawić. Szukałem na różnych forach podobnych tematów i jako,że żaden nie rozwiązywał problemu postanowiłem "ostatnią deską ratunku" zahaczyć o tutejsze. Sytuacja wygląda tak: Zimny silnik ( lato +20 na zewnątrz lub zima -15 bez znaczenia) odpala na benzynie (na lpg nie ma możliwości,chyba,że w trybie awaryjnym)...
W tych alternatorach słabym punktem był tylko regulator i oczywiście zdarzały się pęknięcia połączeń lutowanych.P
Alternator został podłączony przez jeden kabel, w efekcie brak kontrolki ładowania i poziomu oleju na desce. Dodatkowo jednak pojawił się problem ze słabym dogrzewaniem świec żarowych, objawia się to problemem z odpadaniem nawet po kilkugodzinnym postoju w ciepłe dni, po nocy silnik trzeba kilkukrotnie kręcić. Przed awarią wymieniony został alternator...
alternator ładować słaby słaby ładować alternator słaby ładować aster
przedwzmacniacz stereo lm1036 nadawać 433mhz czyszczenie układu hydrostatu
fotowoltaika zakłóca leroy somer
Niedziałający zegar w kuchence gazowej Amica - co zrobić? Niestabilne obroty wyrzynarki Bosch Professional