Kolego, najlepiej połącz się z ECU i sprawdź błąd. Jeżeli Cię nie interesuje co było powodem to rozłącz akumulator na 15 s i po kłopocie.
Witam Mam problem w VW-T5 pali się kontrolka ABS i mruga od ręcznego. Brak komunikacji z ABS po podłączeniu komputera. Pomocy co robić? Numer sterownika ABS 7H0 907 379 P
Pewnie 1.6 za mało pali i trza taki włożyć co będzie wpier.... no to życzę mu powodzenia przerabiałem to i nie polecam.Powodzenia
T4, T5 mniej pali niż KIA Carnival
Na plaku pali?
złośliwe urządzenie ciągle pali Bezpiecznik T5 Na pewno T5, a nie F5? Jak F5, to sprawdź diody od D741 do 744.
Makaron Ci na uszy nawija. Mówiłem sprawdź dokładnie te atrapy złączy jak nie pali. Wtedy łatwo. W szczególności wału i wałka.
Ciśnienie paliwa do pomiaru.
A masy posprawdzane?
Wybacz, nie doczytałem, że pali się światło przeciwmgielne. Myślałem, że tylko kontrolki.
Błędy? Bez czujnika wałka pali?
Piotrek-jak gaśnie podczas jazdy i odpala od kopa,Pali raz ok raz nie idzie odpalić... W zeszłym roku miałem dwa takie przypadki. Oba 2,5 CDTI i w obu uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie. Co ciekawe do kupienia z całą listwą.
Czy można kasować luz międzyzębny kół rozrządu w T5 2.5TDI bez rozbierania silnika? Mam podejrzenie, że zbyt delikatnie naprężyłem koło kompensacji luzu międzyzębnego. Zastanawiam się czy mogę zrobić korektę po tym jak auto jest już złożone? Auto pali na strzała i ładnie jedzie ale wydaje mi się, że coś za bardzo hałasuje od strony kół rozrządu.
zerknij jeszcze na to Zamieściłem filmiki poprawnie. :)
A czy możliwe jest np. czegoś takiego ustawienia, włączenia w module komfortu, że nie wiem, może nie otworzy dobrze drzwi centralny i nie daje jakiegoś sygnału mikrostyk i nie odpala dlatego? Jest taka opcja??? Dodano po 1 Znalazłem odcinke alarmu ale ona odcinała ogólnie zapłon że nawet nie kręcił i było to zmostkowane kablem, dorzucam film jak to...
Witam, ostatnio przestała mi całkiem chodzić dmuchawa, dzisiaj zacząłem szukać przyczyny i znalazłem, bezpiecznik 5 był spalony, włożyłem drugi, również spaliło na najwyższych obrotach, włożyłem 10, na najwyższych obrotach dłużej pochodził i też go spaliło. Co może być przyczyną takiego czegoś? Proszę o odpowiedź, albo radę chociaż za co mógłbym się...
W Volvo 850 T5 po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach pali sie lampka cisnienia oleju. Panewki sa ok, Czy zdarzało się, że przyczyna może być pompa oleju.?? Czy jest w pompie zawór, który można regulować? I na koniec czy prawda jest, że do mojego Volvo pasuje kazda pompa oleju od 5-cylindrowego silnika Volvo. Wdzięczny za informację z pomocą, Wiesiek
Po pierwsze musisz zobaczyć czego brakuje jak nie pali.
Witam serdecznie. W vw t5 2.0 bitdi pali mi się bezpiecznik 20A od pompy paliwa niskiego ciśnienia. Silnik pochodzi 3 sekundy i bezpiecznik się przepala i staje silnik. Pompa paliwa na krótko podłączona do akumulatora chodzi z włączonym bezpiecznikiem 20A. Cały problem wynika z tego , iż na biegu jałowym silnik pracował , skończyło się paliwo w zbiormiku...
Mam w jednym aucie z nowymi wtryskami z serwisu zrównowazenie bliskie 0 maks 4% i jest tempe i dużo pali a w innym jest duża rozbieznosc i auto chodzi lepiej jedzie. Także nie wiem czy to jest takie istotne, ważne ,ze jest w tolerancji.
w czasie jazdy auto zgasło,wszystkie kontrolki zgasły,kręci ale nie pali,jaka może być przyczyna ,vw t5 2,5 TDI 2004
Tyle wiem :-) ale i tak i tak muszę je kupić. PS. (at)T5 - A o co chodzi?
Podaj ciśnienie paliwa podczas rozruchu (gdy pali i gdy nie pali) albo gubi zasilania jak mówi T5.
,Zostawcie ten sterownik w spokoju bo narobicie więcej szkód niż to warte. Jeżeli już by miały rozjechać się mapy w co nie wierzę to napewno nie tak że działa jeden wtrysk. Ludzie on nawet z plaka nie pali więc sterownik nie jest usterką. Gdyby palił na plaku to można szukać innej przyczyny ale on nie pali. Jakie jest ciśnienie oleju?
Bezpiecznik sie kleił i powodowal pobór pradu na spoczynku. Czujnik skretu to inna sprawa. By recall na obydwie usterki. Soft EPS i kolumne. Ciekawa teoria z tym bezpiecznikiem :D
T5 napisał: A mój japończyk pali w trasie 6 Zapewne diesel? Benzyna bez gazu. Diezle mogę naprawiać ale nie jeździć nimi.
Zrobiłem nową płytkę, złożyłem układ z nowymi tranzystorami T1-T5 i uruchomiłem bez mosfetów. Nic nie pali się, żaden bezpiecznik nawet się nie zarumienił, a R16 też całe, a zamontowałem 0,25W. Czy można już wmontować parkę mosfetów?
konrad98-47 napisał: na liczniku pali się kontrolka(żarówka od xenonów) A jak ta kontrolka od ksenonów wygląda? Dobra- usterka usunięta, ale czemu myślałeś że to od ksenonów? A nie innych bajerów?
Tranzystor ma na B-E I B-C 1.023v a E-C nie przepuszcza. Kolega chyba się pomylił z tym BD140 tam powinno być chyba BD139 mam rację? Dodano po 2 A był bym zapomniał Kolega ma rację pali bezpieczniki już nad tym nie panuję :) Dodano po 14 zmieniłem T5 na 2n3055 i dalej pali bezpieczniki (nie wiem czy nie wlutowałem go odwrotnie) Dodano po 1 yyyyyy Mam...
Temat ogarnięty. Podzieli się kolega rozwiązaniem czy temat bez treści merytorycznej w kosz?
Okazało się że wszystkiemu winny był T5 - to on był uszkodzony. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Sprawdz wtyczki za akumulatorem-Akumulator musisz wyjąć. Sprawdzałem i nic.... Schemat mogę podesłać ale w języku niemieckim jak to cię ratuje Schemat jak schemat we wszystkich językach chyba jest taki sam... przyda się cokolwiek, jak byś ten fragment schematu mógł przesłać byłbym wdzięczny ... Wspólnym "mianownikiem "(ciężko pali)jest przewód czarny...
U mnie są cały czas zamknięte. U mnie nikt nie pali. Przy trzy strefowym klimatroniku nie ma potrzeby otwierania okien.
Witam. Właśnie rozwiązałem problem w mojej Caravelce 2.5 TDI. Problem był tego rodzaju, przekręcam kluczyk i świecą kontrolki jak zawsze ALE !!!! to ważne, poza kontrolką świec żarowych. Przekręcam kluczyk, silnik kręci lecz nie odpala. Winowajca to przekażnik napięcia 109 , a właściwie zimny lut, po przelutowaniu autko hula aż miło. Niemcy piszą że...
To teraz zamień wtryskiwacze miejscami.2 z np 3cim.I zobacz czy usterka zostanie na 2 czy pójdzie na 3. I w następnym poście najpewniej będzie rozwiązanie.
jescze nie słyszałem zeby palił bez synchra Pali a jakże. pali i gaśnie po chwili.
Odpowiedź pozostawiam fizykom i elektrykom Cudów nie ma. Nie masz masy na głowicy a na silniku już tak i dlatego kręci jak należy. Dokładając kabel uziemiłeś głowicę i teraz pali. Szkoda, że nie zrobiłeś mojej propozycji testu z postu #133 Może wystarczyło by połączyć krótkim kablem głowice z blokiem Post był raportowany. Regulamin 3.1.11
A ja mam taki problem. Pewnego razy został przekroczony prąd 20A i prostownik nie działał. Wymieniłem tyrystor. Teraz działa ale prąd ładowanie max jest 0.5A a gdy jest pot na max to pali bezpiecznik. wymieniłem również tranzystory T4 i T5 tj BD136 i BD139 i ciągle to samo. Regulacja działa. Napięcie się zmienia ale nie chce przepuścić większego prądu....
Ustaw luzy zaworowe W 10-tym poście o tym pisałem.
3 opcje, czujnik ciśnienia na listwie, silniczek krokowy lub najczarniejsza z opcji wtryskiwacz. Moto-kord, gdyby padł wtryskiwacz to paliłoby mu na 3 gary, myślę, że różnicę poczułby od razu. Jak odpalasz samochód to trwa to długo czy przekręci 1-3 razy i pali? Wspaniałą poradę dzisiaj nagradzam ostrzeżeniem. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic...
MerolPL powiedz jeszcze że sam masz takiego i tyle Ci pali?! Poniosło trochę Cie z tymi 2mln km. Osobiście skłaniam się ku wypowiedzi kolegi T5! Tylko JPN! :) Owszem mam takiego na trasie pali nawet 8 litrów a w mieście po 14-15 litrów. A z przebiegiem nie żartuję, te silniki to jedne z najmniej awaryjnych w historii chyba są.
Takie wymagania rynku. Nikt nie chce jeździć 2 tonowym czołgiem który z silnikiem 3.0 jeździ jak 1.6 i pali 20l/100km A mercedes GL, swoje waży, nie pali 20l i to jedzie. Pewnie, tylko te samochody nie są dla zwykłego Kowalskiego a na pewno nie w stopniu takim aby utrzymać taki samochód w należytym stanie.
Witam. Czy ktoś może mi podać jakiś sposób na zniwelowanie pola elektromagnetycznego ze statecznika do świetlówek T5? Posiadam takowy (BCS39.2FX 2x24W) w akwarium i kiedy pali się światło zakłóca mi odczyty z sondy PH. Serwis stwierdził, że te stateczniki po prostu tak mają i spełniają wszystkie normy.
spalony R514 oznacza ze impuls nie przechodzi przez C518!!!Do wymiany zaleznie od wersji od 390n do 680n/250v (impulsowy).Do sprawdzenia (wymiany):C516,R514,D504,R516 i R506(obydwa po 1,0 do 6,8 R/1W) T505,C523,zimmne luty D505 i styku 4 od gniazda X503 (najlepiej wymontowac kolek 4 i BARDZO SOLIDNIE wlutowac przewod do plyty.To jest najczestsza przyczyna...
Jeszcze meganke przeprosisz;) Zdradź mi w jaki sposób przewidujesz przyszłość...
Witam! Składam dla znajomego przedwzmacniacz, którego schemat załączam. Problem polega na tym, iż dymi się R12 56Ohm. Na początku zamieniłem przez nieuwagę T5 na BC560. Wymieniłem go na BC550 i dalej pali się ten rezystor! Jaka może być usterka i de czego właściwie służy ten rezystor? Czemu przechodzi przez niego takie natęrzenie?
Witam !! Mam taki sam problem w Citroenie C8 04, pokazuje blad P1614 Zasilanie czujnikow oraz P0340 Czujnik wałka rozrzadu zasilanie zwarcie do masy. Auto pali idealnie, jednak brakuje mu mocy. Moze kolega T5 podzieli sie informacja jak sie uporal z tym problemem ? Pozdrawiam T.I.R.
A mój WS-442 ciągle pali mi tranzystory końcowe. Niedawno przypadkiem spaliłem jedną pare na lewym kanale i od tamtego momentu, czyli po wymianie 2N6488/91 i sterującego BD 140 po około 30 minutach grania na pół potka głośności pali mi właśnie tranzystory końcowe i sterujący w tym właśnie kanale, w drugim jest OK. Prądu spoczynkowego nie ruszałem, jest...
była robiona diagnoza? czy ktoś tak na pale stwierdził co jest grane?
Problem polega na tym ze rano jak chce odpalic auto Ale za drugim razem i reszte dnia juz pali na dotyk nawet jak jest zimy. Przy +20 raczej są zbędne. Noce są jeszcze chłodne. Założe się, że mimo to że sprawdzałeś to i tak jest problem z powietrzem w układzie paliwowoym Tu może być problem bo jak się nie mylę pompka jest elektryczna czyli zapowietrzanie...
Licznik i ECU kupione z wersji europejskiej.Kluczyk został ten z kompletu od angola. Znajomy ogarnął w pół godziny,Vin poprzepisywał, Enigma poszła w ruch i poszło na starym kluczu! Nie był potrzebny nowy transponder. Troszkę się zdziwiłem!! Auto pali. Ale 500pln poszło.
Wyczyszczona przepustnica, samochod pali ale czy to bylo przyczyna ? Absolutnie nie ! Przeczytaj powtórnie posty szczególnie kolegi "T5" i prze analizuj cały wątek. Masz problem z instalacją .
Pali ten bezpiecznik, zarówno na starym czujniku jak i na nowym; więc muszę znaleźć gdzie występuje zwarcie.
Wiązki w New Hollandzie to jednak porażka. Jedna z wiązek pod kierownicą się przetarła. Ciągnik naprawiony. Jakości materiału nie poruszę, przez litość...
Witam, mam podobny problem z t5 2.5tdi 130KM, po postoju ok 5-6godz ciezko pali, po 10godz jeszcze gorzej, objaw typowo jak by paliwo sie cofalo. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Załozylem zawór za filtr przed pompą wysokiego ciśnienia i dalej to samo. Tak mysle czy by nie przełozyc zaworku zwrotnego za zbiornikiem paliwa. Jak myslicie??
VW T5 ani tani w zakupie, eksploatacji, a już na pewno nie bezawaryjny. Za 25 tys to będzie szrot i zgniluch. Szukałbym zadbanego trafic'a z benzynowym silnikiem 2,0 120 KM. Pali to 8-9 litrów i masz gdzieś problemy ze starym dieslem.
Wylutuj lub podnieś nogi: T509, T507 i T510, T508 i je sprawdź. W jakim stanie są rezystory: R527, R525 i R528, R526 oraz R531 R532? Włącz wzmacniacz bez tranzystorów końcowych i sprawdź woltomierzem na zaciskach głośnikowych, czy nie ma stałego napięcia. (napięcie nie powinno przekraczać +/-100mV) Dokonaj pomiarów B C E względem masy na: T701, T709,...
Witam Ja ma taki sam problem w t5 na pinie 1 w piecu zapinam jajko i piec pali a z pinu2 telestartu nie dziala. Czy jak podepniesz i jajko i telestart pod pin 1 to czy na jajku po nacisnieciu pilota widnieje napis tele on? Ja tak mam ale tez nic sie nie dziaje, A najlepsze jest to ze jak odpale jajkiem to pilotem go wylacze hehe
zatyczka poduszki powietrznej opór wewnętrzny zbyt wysoki 9200 co to oznacz ? kod błędu sprinter 2009 rok 515 , co to oznacza może ktoś podpowiedzieć ? dodatkowo czujnik kąta skrętu Błąd wiarygodności kod 4d35 , na desce pali się eps Proszę, zamiast pisać post pod postem korzystać z opcji "podbij temat". 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie...
Spróbowałem dzisiaj nowy akumulator plus nowy bezpiecznik 80A. Pilot zaprogramowałem ze sterownik telestart t91r poprawnie wg manuala. Po podłączeniu klemy bezpiecznik cały, coś się uruchamia i pracuje dosyć głośno. Pracuję cały czas i nie wyłącza się - brak reakcji na cokolwiek. Nie wiem co dalej sprawdzać, mógłby mnie ktoś nakierować ? Pompa paliwa...
Volvo V70 2.4 T5 260KM 2005r Samochod potrafi sie zakrztusic, czasami zgasnie i wyskakuja bledy jak w temacie. Pali od strzala, przepustnice zregenerowalem filtr paliwa nowy. Nie chcialbym wymieniac wszystkiego pokolei. Moze ktos mial podobnie lub zna sie na rzeczy i by mogl podpowiedziec co to moze byc. Jeden z mechanikow stwierdzil ze czujnik powinien...
Douczcie się 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie.
Mam taki problem, w T5(pilot i fabryczny centralny) po otwarciu drzwi pali sie wszystkie 7lampek żrąc 4 ampery, łączyłem alarm bezpilotowy zamyka dobrze otwiera też i rozbraja, ale jednocześnie otwarcie którychkolwiek z drzwi też mi go rozbraja tzn ten kabelek z siłownika jest jakoś łączony z przełacznikami drzwi. Wygląda to tak;otwieram drzwi alarm...
Witam. Mam samochód VW T5 1.9tdi 63kw 2005 r. Mam problem, kupiłem auto 3 tygodnie temu i objawy typowe dla wtryskiwaczy. Ciężko pali na zimnym, po dłuższym przestoju również potrafi mieć problem. Czasem nie. Czasem słychać buczenie przy 2tys obrotów. Auto nie traci mocy i nie trzęsie nim. Czujnik walka wymieniony, bo pokazywał błąd. Tak mechanik powiedział......
do pompy wspomagania idą 2 białe , 2 zielone i jeden czarny . We wtyczce obok dwa grube brązowy i czerwony - zasilania . Czy mam odciąć białe i zielone i zrobić zworę pomijając pompę wspomagania ??? Proszę jeszcze o podpowiedź bo doczytałem że jeden z kolegów miał problem ze stykiem 15 . Dodano po 19 Przewody odcięte zielone i białe - w wiązce na górze...
Ale miałem racje :D z tym lewym powietrzem. :D Dolot miał być szczelny. Szczelny=sprawdzony, dla większości ludzi.
u mnie wymiana przekaźnika N109 na nowy nie pomogła, słychac elektrozawór na pompie i dalej auto nie pali jakiś pomysł ?? Audi A3 1.9tdi 66kW AGR 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób...
VW T5 2.5 TDI AXD Gorący nie odpala dziwny objaw. Zimny silnik pali jak złoto. Jak tylko załapie temperaturę nie pali. Brak zasilania na pompie paliwa i jak ostygnie napięcie się pojawia i auto pali bez najmniejszych problemów. Jeśli ktoś może mi powiedzieć gdzie szukać przyczyn i gdzie znajduje się przekaźnik od pompy bo znalazłem dwie informacje,...
Ja od jesieni 2008 roku posiadam T5 z LPG - opcja godna polecenia. Koszty (paliwowe) wychodzą podobnie jak przy ON (13-15 l/100km w mieszanym trybie, 10l/100km na trasie, koszt 1l LPG: ok 2.20 zimą, 1.90 latem). W odróżnieniu od Diesla T5 ma niezłe przyspieszenie jak już się turbina rozkręci. Jedna spora wada: skaczą koszty zimą z powodu droższej mieszanki...
Ja realnie oceniam temat, takie TV w większości w domach klijenta naprawiało się w kilkanaście minut nawet jak trzeba było wymienić np. trafo WN, można też było, rozkręcając rdzeń, wymienić tylko cewkę WN, spalonej cewki anodowej WN w podobnych trafach nigdy nie spotkałem, Z tym zgadzam się. Cewki anodowe kilka razy mi się paliły więc ich udział w...
w zwiazku z tym ze winols gra sobie zemna w kotka i myszke przeszełem na ecm 2001 ,prosty fajny program liczy sam sume i wszystko pali przynajmniej edc 15 vw,a efekty pracy ogladnąć mogę sobie w winolsie .........pozdro rox!!! Jak by ktos miał drivery do t5 edc16,do ecm2001 to bym reflektował bo niemoge cos przeliczyc.....
Dobra instalacja już jakoś wygląda. Pali cz'ta. Tylko mam jeszcze dwa problemy. Prawy gar nie działa. I nie ma ladowania. Jakieś przyczyny.? Scaliłem. 3.1.12. Nie wysyłaj wielu jednakowych tematów na forum, użytkownicy nie będą wiedzieć, gdzie mają odpowiadać.
Z kontrolką jest różnie zależy od kodu silnika i kodowania w zegarach. Jak na plaka pali to mechanicznie ok klapa też musi działać poprawnie. Zostaje brak paliwa albo problem z układem wtryskowym. Co to jest pomp-wtryski pompa rotacyjna? Jaki to kod silnika?
Witam, mam taki problem - T5 nie chce odpalić jak jest temperatura niższa od 6 st. Po prostu dłuuuugo kręci i w końcu odpali, a jak temp jest powyżej 6 st. to pali od razu. Jak wstawię go na noc do ogrzewanego garażu pól obrotu i chodzi. Świece sprawne, czujnik temperatury zewnętrznej wymieniony, przekaźnik świec wymieniony, czujnik temperatury paliwa...
Czym diagnozowaliście takie cudo??? Problem jest taki ,że zapala się konotrolka ABS . Ale to nie wygląda na typowy czujnik.Jadąc pali się kontrolka, gasze silnik , odpalam <jadąc> gasną wszystkie kontolki i mam spokój do mom zgaszenia na postoju.
To ja to wiem,bo w vcds tak jest ,tylko pytałem o to czy w starszych wersjach było. :D no to odpowiadam ze tak vag com w wersji 311.2. To ja mam chyba jakąś okrojoną wersję:cry: Kolego T5,tak powinien wyglądać pełny folder łącznie z plikiem TDIGraph. http://obrazki.elektroda.pl/8411924400_1...
Mam serwisówkę od M7010 coś tam pisze że przy wciśniętych klawiszach (gdy pali sie lamka RSD) odczytywany sygnał steruje tranzystor T5. Sprawdzę to . Dodam jeszcze że pasek ten do napędu kwadratowy jest za wąski i nieco zatłuszczony czymś, czy to może mieć wpływ. No i głowica stożek trochę wytarta. A może jakiś inny pomysł jeszcze ktoś posiada. Może...
tranzit odpada według mnie, duże spalanie, słaba blacha i w ogóle jakoś nie pasuje. T4 co innego:)1.9tdi spalanie 7-8litórw części dużo i w miarę tanio, mało awaryjny Vito za to ładne też według mnie dobra produkcja mało awaryjna ale jak sie zepsuje to koszty troszkę droższe, chociaż części zamienne już są bez problemu w większym stopniu, spalanie...
Może zimne luty w liczniku? Jak nie pali uderz pięścią w deskę nad licznikiem, jak zaskoczy to licznik do wyjęcia i poprawienie lutów. Z pięści to worek bokserski się traktuje a nie urządzenie elektroniczne. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Mozesz wykrecić świece i zobaczyć czy wszystkie podobne wygladaja to będziesz wiedział czy dalej nie pali któryś cylinder. Mozesz podmienic kable , kopulke na nowe jesli juz maja troche lat , albo wysyszyć w domu i zobaczyć czy polepsza to zachowanie na chwile ? Jak kolega pokaże kable i kopułkę w tym aucie, ostrzeżenie które nadaję teraz zdejmę. 3.1.11....
Daj drugie aku przez diodę prostowniczą na prąd pracy min 20A przykręconą do kawałka radiatora i bezpiecznik ok 10A przez złącze zapalniczki, jak bezpiecznik się przepali to za bardzo akumulator rozładowałeś i tyle , nic złego się nie stanie Kolego możesz przestać pi..ć już. Mierzyłeś kiedyś prąd łądowania w takim układzie np. T5? Już widzę ze nie....
auto vw t5 2003r EDC16u1 Przy próbie rozruchu nie zapala się kontrolka silnika i występuje błąd 1314-szyna danych can sterownik silnika ,magistrala danych uszkodzenie programu monitorowania zbyt duża oporność.Włączając tylko zapłon po kilku sekundach słychać włączający się wentylator chłodnicy.Czasami auto pali ładnie. Zasilania i masy sprawdzone szyna...
Witam! Silnik złożony i włożony do samochodu, kręci nie pali, po podłączeniu komputera zero błędów, jak silnik kręci chek gaśnie, czyli chyba wszystko ok. Na plaku chodzi idealnie, i mam takie pytanie, wał z T5 miał czujnik hala chyba w bloku, w Touranie był z wału ze strony skrzyni biegów, tam był taki jakby pierścień do czujnika hala, wszystko przełożone,...
Witam mam problem z grzabiem świec, dodam że napiecie do świec dochodzi, lecz mam taki błąd z ddt podaje w załączeniki... rozwiazałeś może swój problem, byłbyś w stajie pomóc. Bo przy minus 15 ciężko pali. Ciężko wstawić mi teraz zdjecie błąd z ddt2000 to 1826 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności...
T5 - powiedz co jest z układem paliwa(1Z, AHU, AFN) nie tak jak auto ciężko pali, a gdy postawimy auto z górki pali dobrze. Arrkadius - masz do sprawdzenia: kąt synchronizacji świece, jak mają ponad rok ich sprawność może być podejrzana, wymień na beru, koszt nie duży filtra paliwa może się zapchać po 5000km wiec też jak nie wymieniałeś wymień na knecht...
Może coś od wolnych obrotów się zwaliło, bądź elektryka poszła. Czy pasek klinowy dobrze założony? Jak pasek rozrządu poszedł to może pompa wodna się zepsuła, lub zawory do naprawy. DUża szansa jest na zawory 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Witam mam taki sam problem nie ma mocy gdy miałem podpięta sondę to nie wkrecal się i zdychal i przerywał gdy ja odpiolem ma wmiare równe wejście na obroty lecz nie ma mocy idzie jak traktor z zadluga skrzynia mam pytanie czy za tą usterkę może odpowiedzialny być czujnik pod kolektorem co to za czujnik gdy go odpiolem się pogorszylo zmieniłem wtrysk...
Witam Forumowiczów. Po kilku latach odkurzyłem w/w wzmacniacz do dalszej reanimacji. Miał spalone prawie wszystkie tranzystory w końcówce. Wymieniłem na nowe. Wymieniłem popalone rezystory R533, R534 i jeszcze coś ale to było kilka lat temu wiec nie pamiętam. Kondensator filtrujący zastąpiłem dwoma 6800 50V. Wpiąłem żarówkę 40W w szereg zasilania transformatora...
Witam. Posiadam T5-ke 2.5 tdi i mam problem z temperaturą. Nie łapie odpowiedniej a jesli złapie to po długim, długim czasie, a jesli się wyłączy silnik to strasznie szybko stygnie. Czytałem juz o jakims dogrzewaczu płynu chłodniczego czy cos takiego. Gdzie on się znajduje i co mozna samemu zdziałać przy tym? Dodam ze termostat wymieniony 3 dni temu....
T5 nie mogę znaleźć żadnych informacji, jeżeli mógłbyś to podpowiedz coś więcej bo zimno się robi i mam poważne problemy z odpalaniem, będe wdzięczny, pozdrawiam
Ja bym sondę przed katalizatorem wymienił. Wykres ma być płynny bez zacięć. Tak ,tylko to może być wina tego jak pokazuje program , a dokładniej jak robi wykres widać wyraźnie ile punktów bierze pod uwagę reszta to ostra ściema czyli prosta linia wykropkowana łącząca punkty. Z tego wykresu można tylko powiedzieć że działa i tyle .A program jest byle...
Witam Szanownych Kolegów :) Znajomy ma T5 z silnikiem 2.5 TDI. Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku i dymi siwym dymem. Ponadto chyba ciśnienie przed turbiną jest za duże, ponieważ spada przewód powietrza i jeszcze olejem wszystko zachlapane. Auto było u kilku fachmanów i każdy co innego stwierdzał. Generalnie chciałbym to auto odkupić od znajomka,...
Kup sim 24, jeden element przerzucasz ze swojego, to co jest za dużo odlutowujesz. (kilka, kilkanaście elementów) Przelutowujesz flesz ze swojego sterownika i auto pali. Dzięki.Ale ja jestem amatorem.Naprawy przeprowadzam u mechaników.Na forum napisałem tylko z tego powodu,że fachowcy nie dają rady zdiagnozować usterki.Liczyłem na podpowiedzi dotyczące...
Po 2 latach cackania się z tym dziadostwem stwierdzam: - razem z kitem należy kupić 2N2222, bo PN się nie nadaje, - jako T5 należy dać 2N3866, bo oryginalne 2N5109 baardzo łatwo spalić I nie zaczynać uruchamiania przy zasilaniu >12V, bo to naprawdę łatwo się pali. :arrow: aK_first: U mnie T3 też się grzeje z niewiadomych przyczyn, ale przy dołączonych...
A MOŻE KTOŚ WIE CO MU,MOGŁO SIĄ STAĆ, BO PALI MI BESPIECZNIKI W NIM,MOGŁO BYĆ TO SPOWODOWANE PRZEPIĘCIEM.
Coś nie tak - won za bramę Chyba coś z tobą nie tak bo albo konfabulujesz albo złomem handlujesz: Przyjechali kupić jednego sztrucla. Sprawny ogólnie. Lekko się spóźniłem, a właściwie oni przyjechali wcześniej Pierwszy problem fura zastawiona, wyjechać nie ma szans. Aku padło. Przynoszę aku, a tutaj dupa w krzakach. Fura nie pali, brak paliwa. Dopisz...
Sprawdź cewkę zapłonowa. Na jakiej podstawie taka diagnoza? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
w Walczę z jednym t5 2.5 AXE 174km Lekkie Drgania na biegu jałowym, odczuwalne na fotelu. Przebieg 170tys oryginał Dwumas nowy Wtryski sprawdzone Vacum pompa na wolnych 6 bar, przy 1500 ok 10bar Wałek ok, rozrząd ok Auto pali na dotyk, nie ma problemu z mocą. Korekcje 0,00-0,50, bipy wszystkie na 0, w kanale 23 tez wszystko w normie. Kompresja 28-29...
Hi Ten schemat to jest z założenia porażka. On nie ma prawa dobrze działać. A już napewno nie będzie dawał napięcia od 0 do 30V. Wojtek na jakiej podstawie wnioskujesz ze to jest porazka i nie ma dzialac? zasilacz dziala i daje napiecie 0-27,6 V u mnie z tym ze jakos zabezpieczenie nie chce dzialac... u mojego kolegi jest wszystko dobrze. Grzesieg....
uszczelka chłodnica oleju wtórnik katodowy ecc83 kondensator zmienny naprawa
stabilizator napięcia prądnicy wideodomofon zamel
Bosch KGN36A91/15 No Frost – wentylator zatrzymuje się po 1-2 dobach, test w niskiej temperaturze Ariston Clas X CF – błędy 102, 105, 101: ciśnienie, cyrkulacja, przegrzanie, diagnostyka