Zrób porządek z tacho to podstawa, wiele sterowników potrzebuje z niego informacji.
Jaka jest wartość cewki tacho w tym silniki Na przyszłość zapamiętaj, że nieważna jest oporność cewki tacho. Sterownik i tak to sobie policzy, bo jest "zerojedynkowy" z dość dużą tolerancją. Prądnica na silniku pralkowym póki co, jest analogowa. Zwyczajnie ma wytworzyć jakieś napięcie na zaciskach prądnicy. Cewka nie może mieć zwarcia, ani przerwy....
Może po zwarciu na kostce silnika które spowodowało spalenie układu wejściowego z tacho na sterowniku również cewka tacho uległa uszkodzeniu. Jak zmierzyłeś że pralka nie wchodzi na obroty powyżej 800? Czy mierzysz rzeczywiste obroty bębna czy tylko wnioskujesz z faktu że powyżej nastawy na 800 obrotów pralka nie realizuje prawidłowo wirowania? A może...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Tak temat rozwiązany, błąd nr 10 powodował silniczek tacho .
Trafiła do mnie pralka od zrozpaczonej/zawiedzionej rodziny. Mało używana pralka Hoover DYN8146P/L-S zaraz po gwarancji wywaliła błąd E08. Fachman wymienił tacho skasował 150zł, a za 2 dni problem wrócił. Wtedy ten sam fachman wymienił sterownik za dużą kwotę - pralka popracowała raptem 3 miesiące... ponownie błąd E08. Co się udało stwierdzić: w sterownikach...
tu masz link [url=https://chomikuj.pl/jasiek772/Progr... TACHO
Jest powiązane. Informacja o prędkości i odległości generuje się w tacho i jest po canie a w starszych autach jako C+ rozprowadzona po wszystkich sterownikach auta. Musiała ci paść bateria w tacho i po odłączeniu zasilania tacho umarło. Polecam używkę bo nowe idzie w tysiące.
W magnum sterownik centralnego jest nad głową kierowcy w okolicy tacho A padajace sterowniki centralnego to bolączka renówek i volvo niestety
Gdyby tacho walnęło, to pompa by nie pracowała i sypałaby błędem. Które wejście w sterowniku to odczyt tacho? Mam e1, e2.
Witam. Sprawdź przewód 201 od wyłącznika głównego do tablicy bezpieczników dalej do tacho i sterownika kierunkowskazów. Pozdrawiam
Sterownik eas jest wewnątrz głównej pompy Adblue- koło zbiornika Adblue.Duża aluminiowa skrzynka z rurkami, kopułką piltra i kostką od spodu.To koło resoru przy o/s/F kole to jest moduł miksujący- to nie to. Wysokie biegi zostają jako default range w przypadku, jak elektrozawór do niskich straci zasilanie elektryczne, chociaż nie wykluczam i usterki...
(at)jakubserwis Może stary silnik uszkodził moduł sterujący. Nigdzie nie napisałem, że uszkodzony jest również drugi silnik. Na moje fachowe oko to elektronika zwraca błąd zamka, ponieważ sterownik chce uruchomić silnik, a ten się nie obraca - brak sygnału zwrotnego z tacho. Sterownik jest tak skonstruowany, że układ sterujący silnikiem zasilany jest...
Witam! Odepnij tacho i pokręcając ręcznie sprawdź jego wyjście, jeżeli jest OK to dalej przejrzyj przewód tacho - sterownik. Jeśli zakłócenie pojawia się po włączeniu sterownika w pracę to należy dokładnie sprawdzić masy układu, a gdy to nie pomoże to w przypadku gdy napędy są takie same dla obydwu osi można by je zamienić na chwilę. Pozdrawiam.
Ciekawe dlaczego poruszasz jeden problem na wielu forach.... Dla tych ktorzy nie wiedza: http://www.maltchev.com/kiti/vag.zip http://www.obdprog.da.ru/ Sterowniki w gestii sprzedajacego.
witam! mam wielką prośbę Posiada ktoś sterowników do vag tacho 3.01 na windowsa 7 Podeśle ktoś mi? Z góry dziękuje.
Żółte przewody pomiń całkowicie to jest tzw. potocznie tacho czyli czujnik obrotów silnika dla sterownika. A reszta przewodów do szczotki i uzwojenia, jak to połączysz w silnik szeregowy to sukces murowany :)
Skoro wszystko gra bezpiecznik dobry, pstryczka nie ma, tacho ok. no to taka prędkość jest zaprogramowana w sterowniku. Oczywiście taka prędkość nie jest zgodna z prawem i trzeba to zmienić zanim policja sprawdzi tarczki. Sam raczej za to się nie bież bo wszystko co z tachografem związane jest zaplombowane. A jakaś kontrolka na desce się pali typu TC,...
Witam, posiadam taki sterownik oraz silnik. Chciałbym go wykorzystać. Czy ktoś jest w stanie narysować mi aplikacje tego sterownika z wykorzystaniem tacho i potencjometru?
Czyli wychodzi na to że w tak starym pojedzie , trzeba wyprogramować tacho ,za pewne jest jakiś sterownik silnika.
Witam, czy posiada ktoś sterowniki do VAG Tacho USB 5.0 dla windowsa 10? Czy jedynym rozwiązaniem będzie skorzystanie z windowsa xp? To nie pomogło: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Podałem prąd na ten drugi kabel w którym powinien być prąd cały czas i nic się nie dzieje, masa wszystko sprawdzona i jest wszystko okej oprócz tego że na tym kablu co powinien być prąd go nie ma. Bateria w tacho sprawdzona ma 3,59V. Zauważyłem że jak włączę światła postojowe bez kluczyka to wyświetli się przebieg lecz po włączeniu zapłonu znika. Gdzie...
i prądniczkę tacho na silniku...
To było tak . Przyjechali goście z komputerem podpieli się do auta i nie mogli się połączyć ze sterownikiem silnika . Przyjechał drugi gość który się połączył ze wszystkimi punktami w samochodzie i błędu nie znalazł .Był tylko błąd ABS i coś tam przy tacho .Sterownik pompy wtryskowej przyjmował wszystkie sygnały podczas testu czyli będzie chyba jakieś...
Dokładnie z tego schematu skorzystałem, oczywiście bez emulatora. A B4 co to za sygnał? Czyli tylko założenie emulatora, bądź zmiana sterownika (BSI) Ale nawet gdyby wgrać pamięć bez tacho, to co z wiązką, sygnał musi podawać? Czy wiązka tez do wymiany?
bms 3088 CAN High naczepy nie działa; uszkodzony przewód między naczepą a ciągnikiem, zaśniedziałe piny we wtyczkach naczepy lub ciągnika, uszkodzony przewód między gniazdem naczepy a sterownikiem ABS naczepy itd. 2789 Sygnał prędkości pojazdu;Sterownik wykrył rozbieżność prędkości między sygnałem z tacho a sygnałem z czujników ABS kół. Jedną z przyczyn...
Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho I takie "dwie bandyty 13kΩ" w obwodzie tacho w sterowniku. Klasyka tego typu.
Przecież to jest opisane jak byk. :cry: Gdzie podłączyc silnik, zasilanie potencjometr zadawania obrotów i prądniczkę tacho.
Pomiar rezystancji przeprowadzony na wtyczce gdzie wchodzi do sterownika. Prądniczka tacho daje zmienne napięcie przy ręcznym kręceniu bębnem, wiec wydaje mi się że jest sprawna. Postaram się sprawdzić na płytce sterownika obwód prądniczki tacho, tylko nie mam pojęcia czy ten sygnał jest formowany dla mikrokontrolera na sygnał logiczny czy analogowy
Mam pytanie co do nowych sterowników... Posiadam Vag Tacho USB i Vag Can Commander zakupione na www.telwis.pl i potrzebuje nowych sterowników... i ogolnie informacji jakich szukać... będę bardzo wdzięczny pozdrawiam
Więc zgłoś problem do sprzedawcy. Sprzęt pewnie kupiłeś legalny (a nie klona) więc masz wsparcie techniczne.
Trochę poprawiłem sterownik. Teraz działa znacznie lepiej i jest możliwość regulacji maksymalnych obrotów na PR1. Przypominam o zamknięciu układu w plastikowej puszce i sprawdzeniu silnika i prądniczki na okoliczność ewentualnych zwarć do obudowy. Należy do korpusu silnika podłączyć przewód z bolca uziemiającego wtyczki przewodu zasilającego. Jeśli...
Ale tacho chodzi ze sterownika
Obecnie wyciągnąłem całą pompę myjącą aby sprawdzić czy nie ma zaśniedziałych styków i jeszcze raz ją pomierzyć. Zastanawiałem się nad jej zakupem ale jest dosyć droga, chciałem najpierw być pewien, że jest uszkodzona. Z tego co napisałeś to nie jest wina tej pompy więc ją ponownie zamontuje. Grzałkę mierzyłem również od styków na module i opór był...
a na maskownicy jakiś wyłącznik wirowania,regulator(może uszkodzony,wyłączony) na jakim układzie jest sterownik tam były stosowane TDA nie jest drogi można wymienić Normalnie taka naprawa to pestka wymienia sie sterownik i jak to samo to szuka sie dalej
Euroscan robi tego IAW 16F EB aż miło ale z uwagi że obsługuje interfejs przez 2 RS232 to chyba ELZA nie obsłuży tego tacho. A może spróbować przez VAG i szukać sterowników zgodnych z obd2 http://obrazki.elektroda.pl/5589869300_1...
jak zainstalować vag tacho 3.01 na windows 7 64 bity jak mu wskazuje sterowniki to wyskakuje że windows nie znalazł odpowiednich sterowników
Witam, czy ktoś tu może byłby w stanie mi pomóc, mam urządzenie takie jak na zdjęciu Siemens VDO Download Key II, ale nie mam płytki ze sterownikami do tego, tylko urządzenie, które myślałem, że ma sterowniki, niestety urządzenie podłączone do tachografu starej generacji po dobrych 30-40 minutach dalej jakby pobiera dane z tachografu, nie kończy cyklu,...
Pin z mojego sterownika mam, problem w tym ze nie mam pinu ze nowego sterownika ktory kupilem a vag tacho chyba tylko tacho robi czy sie myle?
Komputer go nie widzi, bo interfejs jest zasilany z gniazda diagnostycznego. Podłącz go do auta i dopiero sprawdź.
Wygląda na to, że problem rozwiązany - pralka działa już długo a usterka nie wraca. Co zrobiłem? Wymyłem porządnie przyłącze elektryczne silnika i wtyk do niego, wyczyściłem też uszczelkę grzałki i jej gniazdo, likwidując przesączanie się wody. Nawiasem mówiąc, dopiero po wymontowaniu grzałki zobaczyłem, że to uszczelnienie ma konstrukcję zupełnie inną,...
Badań nad sterownikiem pralek Amica PA5580A5xx ciąg dalszy. Czy ktoś może posiada informacje jak się mają częstotliwość i napięcie wyjściowe przetworniczki tachometrycznej w tych pralkach do obrotów bębna (NIE SILNIKA). Maksymalne napięcie (dla największych obrotów wirowania) Maksymalna częstotliwość (powiedzmy przy 800 obrotach/min). Z góry dziękuję.
Chyba można wykonać dzielnik napięcia przed wejściem w kartę sterownika. Zabezpieczenie owszem dobrze wykonać np. diodą typu transil.
Trzeba przekodować UCH*moduł nadwozia) na wersję bez tacho. szukaj kogoś z CLIPem Renault, bez problemu to zrobi. milejow jesteś na 100% pewien, że da radę to Clipem zrobić? Możesz procedurę opisać? Jak ustawić/wpisać przebieg auta (taki jak na tacho był oczywiście). Nie pytam złośliwie tylko mój znajomy jak wywalał tachograf to elektronik coś przy...
pamiętaj że stosując silniki o innej ilości kroków musisz zmienić częstotliwość sekwencji sterującej , w tej chwili masz 48 kroków na obrót , przy silniku z 1,8°/ krok potrzebujesz 200 kroków na obrót , chyba że nie zależy Ci na prędkości obrotowej w sterowniku najważniejsza jest kontrola prądu silnika , idealna jest praca czoperowa lub pwm , napięcie...
Tacho sprawdzone? Mozliwe ze zakłóca prace sterownika.
PS. Jakie napiecie daje tacho?? Zmienne, stałe...1 V = 1000 obr/min?? Tacho generuje zmienne napięcie. Lecz ile vol/obr nie wiem. Natomiast przy podaniu 230V na silnik generuje około 16V17V~. Przed chwilą sprawdzone.÷
Witam Panowie mam wielka prosbe czy mogl by mi ktos przeslac sterowniki usb do Vag tacho usb 1.7 zakupilem interfejsik z Chin ale nie przeslali mi sterownika tylko sam program . Pozdrawiam.
Dzięki kolego. Chcę zrobić sterownik do tego silnika na U211b i tam trzeba obliczyć częstotliwość The tacho frequency is given by: f= (n/60) p gdzie : n = Revolutions per minute p = Number of pulses per revolution. I teraz nie wiem w przypadku napięcia jak to będzie. Dodano po 9 Tylko jak to jest przekształtnik częstotliwości na napięcie a tam jest...
witam, w ukladzie zastosowana jest pradniczka tachometryczna pradu zmiennego, ktora dostarcza do sterownika sygnał odpowiadajacy predkosci obrotowej, nie wykrywa kierunku ruchu. pradniczka posiada 8 par biegunów (16 impulsów na obrot), aktualna predkosc obrotowa silnika odpowiada dlugosci trwania impulsu. szukam sposobu na symulowanie pracy takiej pradniczki....
Tak tu jest problem. Tachografów nie jest zestrojone z twoim autem. Dodano po 1 Sprawdź jeszcze w sterownikach czy nie ma błędów od tacho.
Witam, był dzisiaj serwis do pralki. Pan wymienił tacho i pralka dalej pracuje zrywając sobie obroty... A po co te tacho wymienił? (ciekawe, skąd je wziął, ale to inna bajka) Już lepiej mógł wymienić sterownik, ale pożytku z tej roboty byłoby tyle, co psu na budę... Proszę przyzwyczaić się do takiego, a nie innego działania urządzenia. Tak ma być.
Cześć, od dłuższego czasu borykam się z problemem zainstalowania sterowników do kabla vag tacho 3.01 + opel imo Sprawa wygląda następująco: mam oryginalne sterowniki - instaluję według instrukcji po czym w panelu sterowania > sprzęt > men. urządzeń sterownik wskakuje do portów USB (USB serial ports) zamiast do portów COM i LPT. Tej drugiej grupy w ogóle...
tak, cały cykl prawidłowo do momentu pierwszego wirowania. Sprawdzone tacho wszystkie połączenia zamieniony sterownik na nówkę, też nie pomógł
Skoro ma kolega silnik to może ma też kolega sterownik do niego. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
No to tak zdemontowana cewka tacho ok.240R. Cewka zanurzona w szklance gorącej wody nieskończoność przy spadku temp. najpierw 40MOhm potem 12M 9M. Czy to dobrze czy źle czekam na opinię ........................ Co jeszcze można sprawdzić ? Czy ma sterownik jakiś hard reset? Może podmiana eeproma 24C64? No dobra poczekam na jakąś wskazówkę :) Cewka...
Grzebane wsady lub sterowniki nie te co w oryginale. Współczuję namierzania. Może ktoś fejsami typu tacho lub podobnymi dzialał. Teraz nie dojdziesz. Zapodałbym nowe wsady. Podaj rocznik autka. Zobacz, czy widzi prawidłowy VIN. Czy czasem nie ma typowych krzaczków.
impuls prędkości powinien być na 1 lub 2 pinie - tylko czy on przychodzi ze sterownika silnika czy też z ibbego miejsca nie wiem. Impulsy prędkości wychodzą z tachografu. Jaki tam jest tachograf?
kochanieńcy, te zwiększone obroty to nie jest zrealizowane przez sam klatkowy silnik więc musi być jakiś sterownik i tacho- jeśli to co pisze zainetresowany to prawda, a przy zwarciach to broty raczej spadają!!!
Naprawa udana jakiś gość zmieniał tacho i źle ustawił tzw parametr WOM.
Próbuje wejść na wirowanie ale tylko przez moment tzn. przez sekundę. Może wiesz kolego coś na ten temat ?? Próbuje wirować na ustawieniu programu prania czy wirowania? Może być uszkodzony obwód tacho. Jeżeli na praniu i wirowaniu silnik "rusza z kopyta", to do wymiany sterownik (uszkodzony procesor). O ile wiązka tacho (i same tacho w silniku) oraz...
Te objawy ze strony silnika to nie jest wirowanie tylko utrata kontroli na obrotami silnika , po uszkodzenie toru prądnicy tacho, najczęście jako skutek zalania przez wodę złącza silnika. Jeśli dotarło do procka a chyba tak się stało to jest po sterowniku.
Do dopisania posiadam inny sprzęt, v-scan ds936. Do sterowników 7,1 wystarczał. Czy VAG TACHO usb 5,0 podoła?
Proponuję sprawdzić tacho silnika. Możliwe że nie informuje sterownika o działaniu silnika.
Przy tym silniku proponowałbym poszukać sterownika który wykorzysta wyjście tacho. Tylko czy będzie taki gotowy?
Też tak sądziłem, ale tacho jest w porządku. Natomiast sprawdzę jeszcze, czy sygnał z tacho dochodzi do płyty sterownika, bo napięcie z prądniczki mierzyłem na złączu silnika. Być może coś nie łączy między tym złączem, a modułem.
edyne logiczne wytłumaczenie to takie ze wszystkie trzy przekaźniki kombinowane sa uszkodzone. Niekoniecznie pozostaje jeszcze tachograf.Może był wymieniany lub ktoś tam coś grzebał. Spróbuję się zorientować co i jak ma z niego wychodzić .A czy przypadkiem ten sygnał z tacho to nie wyj. B7 a nie D3 ? Jak coś znajdę to dam znać. http://obrazki.elektroda.pl/4745626500_1...
Upływność z silnika głównego? Teoretycznie mam różnicówkę 30 mA na łazienkę i nic nie wyrzuca. Wykaże omomierz na megaomach, czy induktor lub inny miernik izolacji? No tak, żebym wiedział, czy bezpieczne będzie dla tacho, rozumiem oczywiście po odpięciu kabli od sterownika.
witam !!! mam taki mały problem czy błędy tachografu zostaną zapisane w sterowniku silnika chodzi mi konkretnie o pśtryka Pstryka można było robić w starych ciężarówkach, w których tacho nie miało połączenia z kompem, w nowszych nie przejdzie.A jazda na 2 tacha to nie to.
Otrzymałem płytkę sterującą już wyjętą, był do pralki serwisant i stwierdził, że to wina płytki i trzeba kupić nową. I na 99% ten serwisant ma rację, więc po co kombinujesz z jakimś hydrostatem, szczotkami, kondensatorami rozruchowymi i nie wiem czym tam jeszcze. Posłuchaj serwisanta i wymień koledze tą płytkę. Sam napisałeś, że : Wolę albo upolować...
Właśnie szukam takiego schematu sterownika z takimi czujnikami jak pisałeś wyżej .
Udało mi się metodą prób i błędów dojść jak w trybie serwisowym uruchomić pompę wody - pompa sprawna i ładnie pracuje. Pogrzebałem jeszcze raz w alarmach i okazuje się że oprócz alarmu EA6 jest także aktywny alarm E52. Infa z netu są takie: + problem z TACHO silnika + Obrotomierz silnika nie przesyła danych do sterownika + brak sygnału z tacho silnika...
Silnik i okablowanie sprawne tacho też chodzi o naprawę sterownika a konkretnie wykasowanie błędu w pamięci sterownika eeprom-ie . Jest to typowa faja w tych pralkach, naprawdę nikt z czytających to forum tego nie robił ?
ja bym na Twoim miejscu poszukał po przewodzie od tacho do sterownika jak to jest połączone. bo wydaje mi się że tacho jest odłączone lub nie podłączone do odpowiedniego wejścia. Sprawdź stan szczotek, komutatora i czy przy pracy iskrzy na komutatorze(zwarcie) przyjrzyj się płytce sterującej, czy nie ma popękanych ścieżek, jeżeli się opłaca to wymień...
posiadam kabel VAG K+CAN 2.5 USB ale pomijajac to próbowałem zainstalować Vag tacho 1,5 tam jest sterownik niestety zaden nie chce się zainstalować wywala bła , nadmieniam iż kabel jest odłaczony tak jak instalka sterownika prosi i nic pład ma ktos z was może dziająca instalkę ? Masz tu Vag Tacho od 1.5 do 2.5 w niektórych folderach są sterowniki musisz...
Wredny producent nie dość że nie ponumerował przewodów to jeszcze wszystko w jednym kolorze!! Jakbyś wlączył myślenie to dwie skrajne 2 żyłki są od tacho i wystarczy je wpiąć tak by było zgodność z wtyczką sterownika to następne tak by była zgodność pomiędzy kolejnymi przewodami we wtyczkach i po temacie. Zacznij od ustalenia które we wtyczce programatora...
witam odłącz przewód na początek D7 jak się nie mylę od tacho i wtedy sprawdz czy sterownik ogranicza moc
Tacho sprawdziłem, komutator jest wyczyszczony, szczotki dałem nowe. Sygnał z tacho idzie tylko do sterownika silnika. Jest to sterowany zasilacz na tyrystorach do którego z regulatora przychodzi sygnał +/- 10V. Zmiana kierunku następuje gdy zmieni się znak napięcia sterującego.
Panowie. A czy schemat regulatora z tego tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... będzie realizował stabilizacje obrotów prawidłowo?? Według autora niby tak. Pod nóżkę nr 1 układu jest podpięty rezystor. Czy lepszym w praktyce będzie regulator połączony z prądniczką tacho?
Ja kolego w sharanie z 97r. zczytałem za pomocą Vag Tacho. Długo jednak popełniałem duży błąd ponieważ próbowałem to zrobić ze sterownika licznika a Magneti Marelli jest oporny na wszelkie ingerencje.
Dobrze na spokojnie już wszystko opowiadam po ludzku, błąd sterownika silnika MR błąd 3002 brak komunikacji MR z FR i dodatkowo błąd INS81 podczas podłączenia komputera diagnostycznego nie można połączyć się z MR sterownik silnika sterowniki był sprawdzony wszystkie kable mają przepływ z kabiny do nie ma uszkodzenia instalacji elektrycznej tylko pytanie...
Sprawdź rezystancję prądniczki tachometrycznej silnika.
Podaj ten błąd BS to powiemy czy ma związek. A inne błędy pozostałych sterowników? Sprzęgło nauczone i działa, powietrze sprawdzone, tacho działa, i impulsator był bez przyklejonego magnesu? :) Wszystkie obroty sterowniki odczytują prawidłowo?
Silnik sprawdziłeś i jest OK (tacho daje odpowiednie napięcie zwrotne do sterownika- 30V; wirnik OK, jeżeli nie ma łuku- również w tym przypadku stojan też będzie OK). Problem tkwi w sterowniku. Wymień profilaktycznie przekaźniki sterujące silnikiem. To coś może dawać za niskie napięcie do silnika i nie ma siły ruszyć na rewersach (upływność na stykach...
Jak od razu wchodzi na maksymalne to sprawdź czy jest sygnał z tacho (rezystancja na przewodach) przy sterowniku, jeśli jest to zobacz co sie stało z magnesem przy silniku, bo może sie wykręcił albo pękł. Jak się wykręcił to go wkręć np. na butapren chyba, że masz jakiś aneorobowy klej do gwintów (ten byłby prawidłowy).
Wczoraj podczas rozruchu silnika wyskoczył błąd AIRBAG FAULT i świeci się kontrolka airbagu. VAG pokazuje jeden błąd: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Z tego co wyczytałem z forum to sterownik airbagu padł. Mam kabel diagnostyczny Viakom i kabel VAG-TACHO 2.5. Chciałem zczytać pamięć sterownika ale w VAG-TACHO nie mam takiej opcji...
(at)HADŻI ścieżkę w bezpiecznikach sam uszkodziłem przy demontażu tablicy bezpieczników. Została dziś naprawiona i złożyłem wszystko z powrotem w całość i auto zapaliło ale po chwili znów ukazał się ten błąd ale chodziła puki jej nie wyłączyłem. Jak wyłączyłem silnik tak znów nie kręci. Kierunkowskazy też nie działają. Dodano po 4 dodam że brak jest...
Jeszcze nie spotkałem się z takim uszkodzeniem jak spalona prądniczka to i cały sterownik powinien być spalony
Pralka uruchomiona po dłuższej przerwie znalazłem tacho z magnesem z uszkodzonego silnika przełożyłem troche było z tym zabawy trzeba zrobić to delikatnie i pracuje bez problemów, tacho generuje impulsy do sterownika i procesor realizuje dalszą część programu pozdrawiam i zamykam temat.
to jest najmniejszy problem jechac .. opel sobie zyczy 1800 ZALICZKI za sterownik plus 1000 za podlaczenie sie przez tacho no i koszty wymiany, koszt calego sterownika to 1846zl sorki za pisownie nie mam polskich znakow Dodano po 57 2846 za sterownik sorki
Jeśli momentalnie wchodzi na wysokie obroty to można przypuszczać tak jak opisują koledzy sprawdzić taho objawy jak zwarta taho ale zwarcie nie musi być w tacho może coś z sterownikiem Czy obroty momentalnie jak włączysz są wysokie czy rozpędza się powoli?
Vag Tacho i Vag Commander to podobne kabelki(korekta przebiegu ,zczytywanie immo), tym ostatnim można rownież kasować crasch data ze sterowników poduszek .Jezeli chodzi o ceny -podstawowa zasada cena = jakość ,polecam kabelki od Viakena .Do zaprogramowania kluczyków będziesz potrzebował czysty transponder "Crypto 48"
Mówiąc krótko, po sprawdzeniu silnika - działa, tacho generator daje napięcie a jego cewka sprawna, pozostało jedno, uszkodzony sterownik. Rozwiązałem problem kupując nową pralkę.
Jak miałbyś jakieś ro9związanie co nie wymaga kabelków (i niekosztuje więcej jak dmuchawa") to byłoby to ciekawe. Te kabelki (sterowanie 220V plus sygnał z tacho) w zamontowanym sterowniku idę razem spięte do wentylatora, więc nie widzę problemu. Jeżeli się upierasz, to może do środka wentylatora wstawić "po taniości" ESP-01 lub NRF24L01, ale jeszcze...
Musisz odczytać opis referencji sterownika literki a i c wykluczają zmianę, wtedy trzeba wymienić sterownik. Ewentualnie emulator zamiast tacho
Ja również poszukuję pinoutu, albo jakichkolwiek informacji na temat podłączenia licznika w 2.5 TDI 102KM AHD. Miałem licznik z tacho, wymieniłem licznik na wersję bez tachografu. Impulsator w skrzyni wymieniony. Prędkościomierz działa prawidłowo, ale straciłem obrotomierz. Nie mam pojęcia na który pin podać sygnał obrotów, ani skąd one pochodzą. Na...
Przerywała pracę w dowolnym momencie, najcezściej na wirowaniu i nie można było dokończyć gdyż- zaczynała od początku , czyli wylewanko, pobor wody i do najbliższego wirwania. Dołożenie kondensatora 100nF/63 do wyjscia z prądniczki zlikwidowało problem. Obniżyło piki napięcia i sterownik nie wariował.
Standartowo są dwie szyny danych (szybka i wolna) ,pojazdy z rocznika 04 będą posiadały trzecią. Obawiam się iż będziesz miał problemy z realizacją tego projektu, nie wiem czy widziałeś schematy tych pojazdów. Generalnym założeniem systemu była możliwość przeprogramowywania sterowników w pojeździe (zmiana funkcji użytkowych tacho zegarów moc silnika...
Ten silnik ma za wysokie obroty jak na napęd szlifierki. Aby wykorzystać jego możliwości trzeba użyć dedykowanego sterownika ( np. na TDA1085C ) który wykorzysta tacho w tym silniku.
Witam mam puga 407 i potrzebuje wsad sterownika autoliv 603 554 600 najlepiej czysty.Mam mojego odczytanego ale z nim coś nie tak bo zrobiłem tacho softem v6.4 i nie działa.
sterownik tacho tacho pralka sterownik tacho whirlpool sprawdzić tacho
zasilacz przegrzanie dymić zimne silnik kanał zakodować opticum
mikrokomputer cobra1 lenovo thinkcentre
Jak sprawdzić czujnik hamulca w Wegoboard Supreme 3? Demontaż wentylatora w kotle Termet - krok po kroku