a powiesz mi jak mogę go sprawdzić? bo zazwyczaj jak miałem problem z akumulatorem to siadał i juz
Bądź może być czujnik położenia wału. Pewnie swoje już przejeździł.
Ktoś podpiął K-line pod +12V
Na ciepłym silniku odłącz czujnik temperatury silnika i sprawdź jak pali .
Jest to golf MK4 silnik ALH no i jak jechalem autostrada to wlasnie czulem tak jakby auto nie chcialo jechac.. jedzie do 120 Kmh potem tak jakby go cos dławiło czyli mam rozumiec ze to ten czujnik ? zauwazylem ze sprzeglo bylo chyba tutaj robione wiec nie wiem czy to koło dwumasowe.. bo ten objaw lekkiego szarpania mam tylko gdy jest cieply i przy dojezdzie...
początek wtrysku jaki ? jak odczyty z czujników temperatury?
Może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór stop.
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Miałem to samo w audi Powodem okazała się urwana sprężynka w pompie, być może u ciebie jest to samo
Kąt wtrysku do ustawienia.
Czujnik znajduje się przy łapie silnika od przodu samochodu tylko nie wiem czy się go wyjmie bez odkręcania łapy.
Skoro tak sugerują mechanicy to dlaczego jeszcze nie wykonali pomiaru ciśnienia na cylindrach :idea: :?: Jak pali na zimno :?:
Witam mam Passata B 5 1.9tdi mam z nim mały problem bo głośno pracuje oraz ciężko pali na zimnym silniku jak i na ciepłym jakie przyczyny mogą być
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Panowie temat ogarnięty. Zwiększyłem jeszcze troszeczkę dawkę startową paliwa (świece jak to w hot starcie na początku już ustawiłem żeby grzały zawsze przy uruchamianiu niezależnie od temp) Reasumując troszkę większą dawka była potrzebna jest teraz pali na dotyk zawsze. Dziękuję i mam nadzieję że komuś się przyda. Wrzucam plik ori na którym nie pali,...
Witam mam podobny problem golf IV 1.9 tdi 90KM ciężko pali na zimnym poniżej 0 stopni i ciepłym wymieniłem świecę nic się nie zmieniło zrobiłem próbę odlaczenia czujnika temperatury świecę działają auto odpalilo bez problemu czy winą będzie czujnik temperatury???
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
pompa paliwowa do dupy! W octavi TDi to samo miałem
Seat Leon 1.9 tdi ciężko odpala na zimnym silniku.Natomiast na ciepłym jest wszystko w porządku pali na dotyk. Dodam że po odpaleniu zimnego silnika auto chwilę chodzi nie równo . Kąt wytrysku jest prawidłowy.
Vw caddy 3 1.9 tdi 105KM na zimnym pali na strzał Ale na ciepłym silniku troszkę musi podkręcić.
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
Ta kontrolka jest od poziomu płynu w zbiorniczku , czujnik masz raczej dobry . Ciężko pali na ciepłym silniku ?
Witam, mam problem z Golfem V 2007r - ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku, pokazuje błąd czujnik położenia wałka rozrządu, został wymieniony, dalej ciężko pali i pokazuje cały czas ten czujnik.
Witam kolegów, proszę o sprawdzenie moich wypocin z wsadem z Golfa V. Dołączam wsad i proszę o konkretne {nie złośliwe} sugestie, dodam że Golf już lata na tym 12miesięcy i nic złego się nie dzieje - poza tym, że ciężko pali na ciepłym.
też tak właśnie myślę. bo na ciepłym silniku pali od tyku. a gdy silnik jest zimny nie może złapać, potrzeba chwili aby odpalił.
Witam,mam problem z Audi A4 2.5 TDi 150KM skrzynia manualna,ciężko pali na ciepłym silniku, zimny pali bez zarzutu,auto było u 3 fachowców ostatni z nich który pracował w Niemczech w serwisie VW i Audi stwierdził że głowica pompy jest zepsuta i naprawa pompy może wynieść minimum 1300zł ,poprzedni mechanik wymienił czujnik temperatury i dalej tak samo...
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Masa od strony komputera to są krótkie impulsy od kilku do 40-50 milisekund. Do sprawdzenia kontrolką z diodą Led. Najlepiej oscyloskopem. Ale chyba nie tam leży problem. Kiedy ciężko pali? Na zimnym, na ciepłym, cały czas ?
Najczęstszą przyczyną ciężkiego palenia w golfach 90konnych jest słaby rozrusznik. Wtedy pali ciężko zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
Tandem sprawny, podmieniony z Tourana BKC wzajemnie i jest git, tamten pali na tym i odwrotnie, błąd z czujnika był i już go nie ma po wymianie. Golf pali, jak zimny, to zawsze i jak ciepły też, czasami co ileś tam odpaleń na ciepłym tak się dzieje i dlatego ciężko mi to zdiagnozować, bo to nie jest za każdym razem. No to sam tandem możemy wykluczyć,...
Witam. Mam problem z Golf 4 1.9tdi 101km 4motion. Mianowicie auto na zimnym silniku pali na strzał a na ciepłym bardzo ciężko. Został wymieniony czujnik temp wody lecz nie ma poprawy. Dodam że gdy rozłączy się czujnik to auto pali na strzał. Mechanik chce wymienić czujnik pol. wału i pompę vacum. Czy to jest dobry trop czy jednak nie? Z góry dziękuję...
kolego musisz ustawić kąt wtrysku na około 50-55 i będzie palił na zimnym i dawkę w pompie na około 5mg przy 90 stopniach i na ciepłym też się poprawi wszystko sprawdzisz vagiem a instrukcje sa na youtube
Wymontuj je podaj napięcie i zobaczysz czy całe grzeją Dodano po 2 Ten mechanik wie że dzwoni ale nie wie w którym kościele, tam można coś zrobić jeżeli ciężko pali na ciepłym , odpina wtyczkę od czujnika i sprawdza czy jest napięcie na przewodach zasilających świece
ciężko pali zimny czy ciepły? Czy podczas kręcenia jakby załapuje i po dodaniu gazu wchodzi na obroty? Opisz trochę dokladniej sytuacje
Witam, mam ten sam problem tylko że audi 1.9 TDI 90 km pompe miałem uszczelnianą i regulowaną a problem jest nadal... Zauważyłem że nie tylko na zimnym tylko jak postoi tak z 3 godz to już ma problem. Po nocnym postoju jak długo kręci i odpali, to wystarczy że go zgasze i odpalam na nowo to już bez problemu, wiec myślę że coś z paliwem,że gdzieś ucieka...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Mam passata b5 z 96r 1.9 tdi bardzo ciężko zapala czy ciepły czy zimny był podpięty pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów jak mu odpiąć czujnik temp. to pali z pierwszego wymieniłem czujnik i nic nie pomogło dalej to samo mechanik mówił ze musze mu wgrać nowe mapy bo to wina komputera a może ktoś miał do czynienia z takim czymś bo jak zapali...
Jeżlei po odpięciu czujnika temperatury cieczy auto pali to prawdopodobieństwo jest dość duże że pomoże korekcja dawki startowej.
to jest pasat z 97roku 110km 1.9 tdi. jak zdejme kostke z czujnika temp... to podgrzewa swiece i pali praktycznie na dotyk wiec wina leży po stronie elektronicznej mi sie wydaje no może sie myle bo mechanikiem nie jestem jak by silnik był zużyty to na ciepłym też by cięzko palił i nawet z rana na zimnym po podgrzaniu też by ciężko palił
Witam Posiadam audi a3 8l 1.9tdi 2002 AXR. Problem jest taki że ciężko pali musi trochę pokręcić/ podczas sprawdzania komputerem programem Delphi dawke na 4tym cylindrze pokazuje 2.99 czyli chyba max. Na ciepłym silniku para wydobywa się spod korka oleju i z spod wejścia sprawdzania poziomu oleju. Co może być przyczyną ? Wtrysk i uszczelniacze na nim...
Witam, mam podobny problem z caddy 1,9 tdi 105km. po nagrzaniu ciężko pali. Myślisz że to też może być problem z dawką rozruchową? jak za pomocą VCDS sprawdzić i ewentualnie ustawić tą dawkę?
Witam. Mam od paru dni Seata Leona, z rana bardzo ciężko pali jakby coś go dusiło i po chwili dopiero załapie i puści dymka. Na ciepłym silniku pali bez problemów. Aha na ciepłym silniku lampka od świec żarowych na chwile się pojawi, na zimnym silniku pali się może przez 5 sek i gaśnie.
Witam. Mam Golfa IV 1.9 TDI 66kw 1999 i też mi ciężko pali jak jest ciepły. Ustawiłam już kąt wtrysku i rozrząd. Kupiłam nowy rozrusznik, wymieniłam wszystkie przewody, oringi na pompie paliwa, czujnik temperatury, akumulator bo zimom nie odpalał wcale jak były te mrozy i podłączałam go pod komputer u wszystkich możliwych mechaników w obrębie 100 km...
Czy udało się rozwiązać problem? Od miesiąca mam to samo. Zimny pali okropnie i ciepły jeszcze gorzej. Po zdjęciu kostki niebieskiej z czujnika pali prawie od razu. Odpowiedzi w stylu świece żarowe proszę zostawić w domu, ciepły silnik nie potrzebuje ich używać
Gdy na ciepłym ciężko pali to schłodź pompę polewając ja wodą szczególnie jej głowiczkę z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia. Jak będzie poprawa to masz odpowiedź czy to wina pompy czy rozrusznika.
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Witam, Trafił się VW Touran 2004 1.9 TDi problem polegfa na tym iż długo go trzeba kręcić na ciepłym zanim odpali. Po odpięciu czujnika temperatury pali od razu. czujnik sprawny. Aku sprawne, rozrusznik sprawny, czujnik sprawny. czy na tą usterkę to pomoże tylko zmiana mapy(takie są opinie na sieci) czy jest inny sposób?
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Witam Forumowiczów. Czytałem o tym problemie w różnych autach, ale nie znalazłem nic podobnego dlatego pytam... Problem dotyczy zimnego silnika, trzeba kręcić z 5-6 sekund żeby załapał, zaś na ciepłym pali na dotyk. Po zdjęciu kostki z czujnika temperatury (4-pinowy) pali nawet zimny w sekundę, do tego nie działa wskaźnik temperatury silnika. Czujnik...
Witam, mam problem z golfem 4 1.9 TDI 101KM 2004r. Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia co jest grane. Auto pali na zimnym z rana, a gdy podjadę gdzieś i wyłączę samochód, to silnik wałkuje i próbuje odpalić. Czasami dopiero za którymś razem dopiero odpali. Parę razy zgasł na skrzyżowaniu na luzie i odpalał dopiero za 3-4 razem. Auto również...
Witam. Mam problem z Audi A3 1,9 tdi BLS rocznik 2008. Problemem jest ciężkie odpalanie na ciepłym silniku. Na zimnym jest Ok. Nie raz odpala ciężko nie raz odpali i po sekundzie zgaśnie i muszę 3-4 tak zrobić żeby odpalił. Sytuacja się pogarsza gdy temperatura powierza jedt wyższa. Na początku był to mały problem ale sytuacja się pogarsza. Jeden mechanik...
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Znałem podobne przypadki ale kwestia była że pali ciężko na ciepłym coś podobnie jak u mnie ale grzania świec nie podejrzewał bym może problem świec tkwi w czym innym tylko że VAG by pokazał coś jeszcze a tu nic... Tylko kąt wtrysku gdzie w sumie i to może być przyczyna ale kto wie... Muszę jeszcze kąt wtrysku ustawić.
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Ale tdi nie grzeje swiec jak jest ciepły to dlaczego upieracie się zeby je sprawdzać. Jak wczesniej pisali najpierw sprawdz ciśnienie. Nie byłem po imieninach poprostu miałem taki przypadek z paskiem facet też jeździł po mechaniorach i przez przypadek to wyszło.W tym polo lały wtryski może też miało to wpływ ( no i dalej leją ale pali) Pozdrawiam
Chodzi mi o to że ciężko pali jak ciepły a jak zimny na dotyk i te świece mnie nurtują jak jest zimny to świece palą się krótko znaczy na te ciepłe dni to 2-3 sekundy a jak ciepły silnik to kontrolka od świec żarowych pali się 10-15 sekund może jest przekażnik uszkodzony od świec ten czasowy.pozdrawiam
Kat wtrysku poprawiłem i dopiero była lipa bo auto nie chciało mi wogule palic tz. jak rano swieczki zagrzeały to odpalał tak samo czyli po 3 obrotach a pózniej jak by był zapowietrzony ale jak zajechałem do pracy ok 2 km i samochod postał ok 20 min i próbowałem ponownie odpalic tto była juz masakra bo swiece juz niew grzały bo silnik jeszcze ciepły...
Witam mam problem z odpalaniem ciepłego silnika na zimnym podgrzeje świece i pali dobrze jak przejadę kilka kilometrów ciężko jest uruchomić silnik nie grzeją świece. I teraz tak jak zdejmę przewód z czujnika temperatury to zagrzeje świece i pali ok, ale jak zostawię zdjęty to znowu na zimnym gorzej pali .Gdzie szukać przyczyny ?
Auto miało uszczelnianą pompę wtryskową, po uszczelnieniu zaczął ciężko palić po postoju nawet 30 minut. Po odpaleniu i zgaszeniu pali normalnie. Wszystkie wężyki przelewowe są nowe, filtr paliwa i zaworek filtra nowe, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Przed uszczelnianiem było wszystko ok i palił na dotyk czy zimny czy ciepły. VAG nie wskazuje...
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Witam wszystkich, mam problem z vw polo 1,4 tdi BAY 2003r. Podczas jazdy samochód zgasł i nie dało się odpalić ,zaciągłem do domu ,postał do rana i odpalił bez problemu, pojechałem jakieś 6 km i zgasł ponownie , odpaliłem z problemem. Na ciepłym silniku jak zgasze to ciężko pali , i za jakiś czas gaśnie ,wymieniony rozrząd,filtry. jedyne błędy to 16485,17964,...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Witam Autko jak w temacie, rozpędzam się do 30 km/h wrzucam luz puszczam sprzęgło zaczynam hamować obroty silnika spadają z 900 na 800 obr/min auto sie zatrzymuje zaczyna szarpać silnikiem na jakieś 10-15 sekund tak jakby nie chodził na 1 cylinder lub nie wiem dwumas był KO. Dwumas był wymieniany już 2 razy (firma LUK) u jakiegoś "mechanika" zrzuciłem...
za każdym razem mówiono żeby vag podłączyć i przypuszczenia że powietrze łapie a z tą oktawią to znam taki sam problem tyle że wystąpił w seacie toledo zimny pali od strzała a ciepły ciężko pali i znajomy mechanik wszystko obadał i powiedział że pompa się psuje ale nie ma się czym przejmować a przy odpiętym czujniku temperatury jest to samo
Jakiś czas temu ustawiłem zapłon i palił elegancko czy to zimny czy ciepły. Ale po jakimś czasie zaczął coraz gorzej palić jak był zimny a na ciepłym palił od strzała, mocy dalej nie było. Zajrzałem w końcu niedawno w ustawienie rozrządu i się okazało, że zły znak obrałem na kole - zasugerowałem się dziwnym wycięciem na kole dociskowym - teraz to poprawiłem...
Witam Koledzy. Od pewnego czasu mam mały problem z moim Sharanem, ciężko pali, tzn rano przy ujemnej temperaturze muszę kręcić ok 10 s, żeby zaskoczył a jak zaczyna odpalać mam wrażenie, że przez chwilę pali na tzw "nie wszystkie gary" i po odpalenie krótką chwilę kopci białym dymem, później pracuje normalnie, ciepły tzn po 2-3 godzinach odpala normalnie...
Nie kumam o co chodzi z tym a niby dlaczego? jesli chodzi po co korekcje ciężko pali na ciepłym 2 szarpie silnikiem podczas rozgrzewania i wydaje mi sie że nie jest to koło dwumasowe nie mam szarpań przy ruszaniu zadnych zmian przy wcisniętym sprzegle wiem że można w małym stopniu skrygowac dawki startowe i wolnych obrotów Problem jest taki że jak odpale...
Wymieniono mi uszkodzony silnik 90KM na inny kompletny 110KM z pompą wtryskową ,ale bez sterownika silnika i problem polega na tym ,że ciężko pali i bez znaczenia zimny ,czy ciepły,a w samochodzie z którego wymontowano palił dobrze.Teraz pytanie czy to wina nieodpowiedniego sterownika,czy może wystarczy przeprowadzic jakieś regulacje ,czy stary sterownik...
Panowie podłącze się do tematu i bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł wkleić linka albo przesłać na maila peter11_1984(at)o2.pl instrukcje krok po kroku ustawienia pompowtrysków w silnikach vw. Mam problem z moim caddym (20054, 1.9tdi, kod silnika bjb). Mechanik po remoncie głowicy prawdopodbnie źle je ustawił i chciałbym wziąść sprawy w swoj ręce....
Witam Rodzicie wczoraj wymieniali rozrząd kompletny w lt 2.5 tdi ANJ . Przed wymianą strasznie ciężko palił i nie ważne było czy był ciepły czy zimny. Po podpięciu go pod vcds'a w basic settings w komórce 02 - 000 , w komórce 09 - 125 Czyli totalnie przestawiony jest kąt wtrysku. Ludzie którzy robili rozrząd nie mieli przyrządu do blokowania pompy wtryskowej...
Witam, problem jest przy zimnym silniku. Silnik oplowski 1.7 TDI 67KM. Pewien czas temu jak temperatura spadła do -15 odpalił za 7 razem przy pomocy kabli. Teraz gdy jest powyżej zera również ciężko pali a gdy odpali powstaję biała chmura dymu. Dwa lata temu był generalny remont silnika(pierścienie i panewki oraz regeneracja głowicy)(2tys zł) dzięki...
Witam. Golf z silnikiem 1Z, 320k na blacie. Od kupna 40k temu nie lubił mrozów. Odpalenie go po nocy na mrozie było bardzo ciężkie. Nie chciał zapalić, a jak chwycił to bardzo przerywał, kopcił i nie miał mocy. Wystarczyło chwilę postać i dałlo się już normalnie jechać. Teraz na mrozie nie zostawiamy go wcale, ale nawet w miarę ciepły cięszko pali....
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Nie wiem co się stało. Oddałem audi 1,9 tdi A4 z 2000 roku wymienił mi łącznik w tłumiku w środkowej części samochodu i wymienił gniazdo bagnetu do sprawdzania poziomu oleju. Autko nakręciło 3007000 tyś km. Przed wizytą u mechanika było OK odpalał na szczał na wyświetlaczu zapalał się SERWIS 7400 i OK ,to 7400 to była następna wymiana oleju. I była...
Witam postaram się sie opisać mój problem jak najdokładniej. Samochód taki ja w temacie oznaczenie silnika ALH ciężko pali po nocy lub jak dłuższy czas postoi i ostygnie, czyli muszę go kręcić jakieś 5-6s. żeby załapał a jak zapali to jest chmura niebieskiego dymu. Pochodzi chwile i juz nie dymi. i w jeździe wszystko jest ok, czyli ma buta nie kopci...
do Majdan 1986 i Car-net-audio jak wypniecie wtyczke z czujnika temperatury to autko wam odpali bez problemu na dotyk bo jak sterownik silnika nie widzi sygnału z czujnika tamperatury cieczy chłodzacej to wchodzi w tryb pracy jakby awaryjny i za kazdym razem grzeje swiece i daje dawke rozruchowa paliwa czy auto jest ciepłe czy zimne tak sie dzieje i...
Od niedawna posiadam lupo 1,2 tdi gdy zimny ciężko odpala z 5 sek trzeba kręcić, trochę kopci i nierówno pracuje. Wymieniłem: filtr paliwa, zawór zwrotny, filtr powietrza, czujnik temp. płynu, oraz komplet świec żarowych. Kąt synchronizacji ustawiony na 0 Podłączając komputer dawka paliwa 1 cylinder - 1,15 mg/str 2 cylinder - 1,25 mg/str 3 cylinder...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Passat 1.9 tdi PD ciężko odpala AJM. Mianowicie przy temperaturze -3 do 4 jak po nocy w miarę odpali wystarczy, że silnik popracuje 5 minut lub przejadę 3km i go zgaszę na np. 5 do 10 minut to później chcąc go odpalić to trzeba z 10sekund lub dłużej kręcić czasem 3 razy 10sekund az kontrolka od oleju miga wtedy wyłączam i od nowa kręcę. na zaciąg na...
Witam.. czytając wszystkie tematy na temat zamulania to i mój samochód ma takie.. mam pytanie co może być przyczyną tego iż gdy jest zimnny ciężko pali .. trzeba chwile kręcić ok 4 sek .. zaskoczy i nieraz nierówno chodzi.. jak juz odpali jest ok .. wykluczam swiece żarowe i prąd dochodzący do nich sprawdzałem to... robi jeszcze tak jak jest zimny to...
Witam. Sprawa wygląda tak. Passat B4, 1994 rok. 1.9 Tdi. Wymieniony filtr paliwa na nowy i zaworek zwrotny filtra. Auto ciężko pali, kręci i nie odpala, odpali i za chwile zgaśnie, ale nie zawsze nieraz jak odpali to chodzi, ale słabo reaguje na gaz i ma ogólnie muła na drodze, ciężko sie zbiera, poszarpuje i nie ma mocy. Dorzucam filmik o co chodzi....
Hej. Mój problem polega na tym że od jakiegoś czasu po przejechaniu minimum 30 km mój samochód ciężko pali albo wogole nie odpala... Poprostu jak się rozgrzeje to nie ruszy już a jak jest zimny to odpala czasami na dotyk czasami pokręci i odpali... Podłączany pod komputer był i zero błędow... Nawet widziałam że sprawdzali przez przeźroczyste wężyki...
Witam. Ostatnio trafiło do mnie auto z problemem odpalania po nocy. Nie ważne czy jest ponizej 0 czy nie. Zauważyłem ze był źle ustawiony kąt wtrysku, vag podawał w basic settings 023-025 wiec ustawiłem na 065-070. Poza tym pierwszym porannym ciężkim odpalaniem, odpala na dotyk nie ważne czy zimny czy ciepły. Świece żarowe wymienione na nowe. W przewodzie...
W zasadzie nie miałem ochoty odnieść się do Twoich postów veyron79 ale nie dało mi spokoju Twoje stwierdzenie : Jeśli nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to chociaż udziel własnej, no chyba, że kogoś na to nie stać i nie ma wiedzy w tym temacie, co akurat mnie specjalnie nie dziwi. więc stać mnie na odpowiedź i już poprawiam wyłapane oczywiste brednie...
moja rada jest taka - nowy akumulator po 4 latach, kupować przed zimą. No bez przesady... W dwóch Caddy`lakach (TDI z 2002r) siedzą jeszcze fabryczne. Garażowane cały czas "pod płotem" i jeszcze nigdy żaden nawet nie stęknął... Ta zima była ciężka ?? Człowieku - zimą 2005r u nas mieliśmy przez 3 poranki -37st i auta zapalały... Tej przez tydzień ponad...
Witam , wiem że ten temat był wałkowany wiele razy ale nadal nie znalazłem przyczyny problemu. Otóż w wakacje zakupiłem Golf IV 1.9 TDI ALH i nawet w ciepłe dni po długim postoju na zimnym silniku dłużej kręcił , na początku myślałem że akumulator , ale był ok. Pomogła wymiana tulejek i szczotkotrzymacza w rozruszniku. Ale nadal mi się wydawało że dłużej...
Niestety również obawiam się problemu z pompkami. Ale miałem nadzieję na inne - czytaj tańsze - rozwiązanie tego problemu. Zrobiłem dzisiaj rano logi statyczne dla zimnego silnika. Temp. na dworze -6 do -7 stopni (odczyt na termometrze za oknem i w aucie pokazuje tyle samo): Blok 01 - grupa 007: temp. paliwa -4,2 temp. zasys.powietrza -4,5 temp.płynu...
Koledzy muszę niestety podzielic się z Wami moim problemem, ponieważ zaczęły się kłopoty z porannym odpalaniem mojego auta. Ale od początku. Jakieś 1000km temu robiłem mały serwis który polegał na wymianie wszystkich płynów, filtrów i przy tym rozrządu (wraz z pompą wody i paskiem). Po robocie mechanik oddał auto i dodał że jakoś dziwnie pali...czy...
Diagnostyka - czujnik temperatury paliwa. Potem można cudować dalej.
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Witam mój problem polega że moje audi po nocy nie chce odpalić ciężko pali na ciepłym jest ok rozrząd dobrze ustawiony świece są ok nie zapowietrzony się dziś byłem u mechanika po podjęciu pod komputer ustawiał kont wtrysku wedle komputera i nie chodzi jak trzeba dopiero na oko ustawił ale zobaczymy jak będzie palić dodam że jak paliła od strzała to...
ASZ (PD) Od jakiegoś czasu przestał ładnie zapalać - trzeba kręcić z 3-5 sekund. Jak się trafi to i trzeba 20 sekund kręcić, wtedy niby chwyta, ale odpuszcza, aż wreszcie chwyci. Trafiają się dni że pali za każdym razem od strzała. Mechanik rozkłada ręcę bo usterka nieregularna, acz coraz częstsza. Gdy nie może odpalić i niby chwyta to podkopca na czarno....
Witam, Silnik 2.0 TDI Common Rail CFFB 2014 r. wirus na 170 KM (at) 380Nm (wykonany w profesjonalnej firmie na hamowni, przejechane po wirusie jakieś 20k i bez problemów jak dotąd)- paliwo (olej napędowy) przedostaje się do oleju silnikowego, zwiększa poziom i go rozrzedza. Odkrycie usterki - nagłe wkręcenie się silnika z biegu jałowego na obroty z...
Dokładnie to robi... , Dzień dobry, Przy okazji jak pozwolisz zapytam. Mam też raczej podobne ale jest to raczej delikatne pukanie(terkot) w przepustnicy (nieraz połączone z tymże terkotem dochodzącym też z przekaźników). Dzieje się to podczas zapłonu zimnego silnika. Terkot występuje z częstością od 2 do 5 Hz. Trwa to nieraz do kilku minut, następnie...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Witam mam taki problem ciężko kręci rozrusznik na zimnym ,na ciepłym kreci dobrze . Co to może być jak nie było mrozu tak do -1 palił elegancko z rana mróz -10 i już ciężej kręci
Nie miałem dojścia do wasa parametry sprawdziłem texą 1.Obroty silnika-903 2.Ilość wtrysku-3,57-4,12 3.Czas trwania(ustalony) Dodano po 2 Skupiłem się na sprawdzeniu szczelności układu paliwowego (w każdych postach pisał o tym domex32) i znalazłem,ktoś zmieniał filtr paliwa i zamiast orginalnej nakrętki spustowej założył zakrętkę od napoi i tam delikatnie...
ciężko odpala ciepłym ciężko odpala ciepłym silniku ciepłym silniku ciężko kręci
terminator linii prywatne wiadomości mercedes drzwi kierowca otwiera
candy pralko suszarka candy pralko suszarka
Pralka Siemens WN14N208PL nie uruchamia się, ikona kłódki Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200?