Wpierw sprawdź ( amperomierzem) prąd pobierany z alternatora. A wogóle pracuje on cicho czy w charakterystyczny sposób wyje?
Witam! Wysoka temperatura i brak ogrzewania, pompa albo źle założony pasek.
Często pada czujnik temp.Ale to sobie jeszcze zdiagnozuj.Albo termostat szaleje.Ogrzewanie działa normalnie?
wymień termostat , temperatura musi b yć ok 90 st
Czy ktoś sprawdzał jaką ma pokazywać temperaturę na podpiętym VAGU po odpięciu wtyki z czujnika temperatury. Pokaże temperaturę zastępczą(paliwa). Jak świece nie grzeją to sprawdź rano przed odpaleniem jaką widzi temperaturę.Ma być zbliżona do temperatury otoczenia.
ogólnie dostępny w sklepach powodzenia
Poszukaj poprawnego wsadu.
masz wszystko w tym poscie opisane
Temperatura zewn.
Sprawa prosta, silnik chodzi 2500obr , wisko zatrzymane, i co temperatura nie wzrasta? To gdzie sie podziewa? Za chwile zima więc objawy sie nasilą. Inna opcja to paproch w termostacie ale wtedy chłodnica by sie nagrzewałą prorcjonalnie a nie w pewnej chwili strzał temperatury.
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Wersja 4369 jest wysoka i raczej to nie przyczyna. Trzeba przepytać klienta czy nie wymieniał głowicy, wałka rozrządu. Nawet z wymiany fabrycznej były pomyłki i wkładali nie taki wałek. Objaw był taki , że przy wypalaniu dpf temperatura była w okolicy 500 stopni a powinna być 800 i nie przechodziło wypalanie .
Zatkane chłodnice lub skorodowane i wysypane lamelki do tego wysoka temperatura dają taki efekt.
nie temperatura przełączania tylko temperatura gazu, to dwie różne zmienne,
Jeżeli nie masz możliwości w tej chwili podania ciśnień układu, to podaj przynajmniej temperatury z 2 miejsc (na 1 rysunku), oznaczonych numerami 12 i 19. Przy 12 temperatura MUSI być niższa niż przy 19. Jeżeli są zbliżone to czynnik nie pobiera ciepła z powietrza przepływajacego przez parownik.
..tak możesz zmostkować wyłącznik termiczny na chłodnicy wtedy musi zadziałać wentylator..ale ja bym sprawdził czy faktycznie ta wysoka temperatura jest czy czasami Ci wskaźnik nie przekłamuje bo często padają liczniki w tych modelach i wlasnie moga objawiać się w ten sposób..
https://www.vwgolf.pl/porady/ukryte-funk... temperatura na klimatroniku jest tożsama z tą na liczniku a nie tą co dostaje ECU, czujnik składa się z 2 w jednym
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Zrobiłem test chłodnicy i cała zrobiła się ciepła więc nie jest zatkana. Wyciągnąłem termostat, trochę dłużej się nagrzewa, gdy miał 90 stopni na zegarze wentylator się nie włączył, po przekroczeniu 90 stopni coś 100 stopni włączył się wentylator (czyli nowy czujnik jest sprawny), ale wentylator działał na wolniejszych obrotach, a też ma maksymalne,...
witam, wlej wode do srodka i zobacz gdzie sie poci, potem wysusz lampę najlepiej w piekarniu :) ,termoobieg i temperatura max 50st, potem weż klej do szyb samochodowych i zaklej szczeline, robie tak od lat i trzyma, powodzenia
wyjmij i rozbierz licznik. Wyjmij z niego wskaźnik poziomu paliwa/temperatury, popraw zimne luty kostki połączeniowej licznika, dojście będzie właśnie po wyjęciu w/w wskaźnika.
Temperatura silnika poniżej 70, temperatura otoczenia poniżej 5, odpowiednie obciążenie alternatora. Grzalki nie ruszają w momencie odpalenia silnika tylko jakieś 2min po odpaleniu. Od tego są dwa przekaźniki bo są dwa stopnie mocy.
Odnosnie 110 stopni . Mam Passata od nowosci tj. od 93 r . Temperatura skoczyla mi tylko 2 razy . Za pierwszym razem winna byla zabrudzona chlodnica , usuniecie kamienia pomoglo radykalnie . Za drugim razem uszkodzeniu ulegl wylacznik silniczka na clodnicy . Jest on dwubiegowy i spalil sie styk pierwszego stopnia i wtedy silniczek wlacza sie dopiero...
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Brawo yasiu.brzeg! lunek nie pesz sie, upomnienie moderatora to jeszcze nie koniec swiata. Napisz co Ci dokladnie dolega (tylko juz malymi literami) a cos postaramy sie pomoc. P.S. Problemy z temperatura to ja mam w lodowce (jakas troche niska :lol: ) i tez nikt mi nie chce powiedziec gdzie tam jest termostat...
Jak dla mnie możesz mieć problem z kompresją silnika, na zimno brakuje mu kompresji, buja się , dymi, potem olej uszczelni pierścienie i się uspokaja, dołóż do tego nie wydolne wtryski, i się wszystko poskłada i masz efekt, świece zostaw w spokoju, one i tak nie grzeją, chyba że temperatura płynu spada poniżej 5 stopni, a jak silnik w dobrej kondycji...
A wszystko reszte dziala poprawnie ? Np. co z predkosciomierzem , przebiegiem tzw. dziennym , temperatura itp. Bo jezeli nie chodzi Ci tylko predkosciomierz i licznik km to moze byc uszkodzony impulsator w skrzyni biegow . A jak masz jeszcze inne dziwne historie przy liczniku to ktos mogl w nim grzebac przestawiajac przebieg i cos tam jest nie tak w...
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
I oni nie dopasowują pierścieni, tylko instalują normalne okrągłe, a tą dziurę wypełniają klejem na gorąco. Jakoś mi się wierzyć nie chce, wiesz jak wygląda ten klej po podgrzaniu do 60°C, po prostu się rozpływa. A przecież w gorące lato temperatura we wnętrzu autka dobija do 60. Już lepiej przykręcić doszlifowane kręgi z MDF do blachy i wypełnić pozostałości...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Jeżeli jest tak jak piszesz to problem ten co zwykle-czujnik temperatury
Auto zakupiłem 2,5 roku temu i wszytko było ok.Silnik sie nagrzewał w ok. 3 minuty. Teraz się coś powaliło. Bywa też że jak ma te 90 stopni to dmucha takim letnim powietrzem a dawniej jak miał te 90 to tak grzał że powietrze było gorące. Nie mam pojęcia co jest przyczyną. :/
Kolego sprawa jest prozaicznie prosta z samopoziomowaniem lub masakrycznie trudna. Jeżeli nie masz schematu kompletnego do takiej instalacji to sobie odpuść. Jeżeli masz problemy z oświetleniem drogi to zacznij od podstaw.Zmierz napięcie na żarówkach i sprawdź stan odbłyśników i szkieł w reflektorach. Jeżeli nie potrafisz tego ocenić to jedź na stację...
Miałem to samo i okazał się uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wystarczy zmierzyć temperaturę i porównać.Ale może być przyczyną korek od wlewu płynu lub zablokowany termostat i nie przełącza na duży obieg. Takie mam propozycje.
Temperatura normalna, nie ma się czym stresować, dopóki nie dymi i nie brakuje prądu to jest ok, w końcu z początku ma sporo do roboty - doładowanie akumulatora, świece, jazda na światłach. A co do podgrzewaczy to grzeją do momentu osiągnięcia przez silnik 70 stopni - chyba że samochody mi sie pomyliły.
Jak do 80-82 C to normalna temperatura w TDI PD.
delikatnie faluje.ale do 90 stopni nie dochodzi No cięzko jest zimą w dieslu na postoju osiągnąć 90 stopni.Trzeba by było naprawdę "gazować" i to bez używania nadmuchu ciepłego powietrza. Moim zdaniem jeśli podczas jazdy temperatura utrzymuje sie na 90 stopniach to wszystko jest ok.Fakt że temperatura spada na postoju przy uruchomionym nadmuchu ciepłego...
Witam, po wymianie czujnika oleju ( był błąd na liczniku, po wymianie zniknął) nie pokazuje temperatury oleju na FISie w passacie b6. Czy wiecie co może być tego przyczyną? Wcześniej działała temperatura na starym czujniku.
Gdy silnik jest ciepły tj. wskazuje 90 zaraz potrafi opaść do 0 (50 na wskaźniku) następnie podnieść się do około 70 i znowu opaść i tak w kółko czasami jak już opadnie to nie powróci do prawdziwej temperatury
Zapowietrzony układ.
Dzięki za pomoc koledzy. Silnik mam 1.9 tdi 90km.
sprawdz czy grzeją wszystkie świece żarowe, sprawdż również pasek rożądu. A z grzaniem silnika to może być różnie, jednak te silniki mają wade.
Termostatu knechta jeszcze nie widziałem, a co do tej temperatury, to po podpięciu sprzętu będziesz widział 80 stopni. Jeżeli węże układu chłodzenia nie puchną to warto by wymienić ten termostat na coś markowego, wernet czy wahler.
witam ,jesli przy wyłączonej klimatyzacji masz prawidłową tęmperaturę to wszystko jest w porządku ,po włączeniu klimy uruchamiają sie wentylatory i schładzają nie tylko czynnik z klimy ale również czynnik chłodzący i musiał byś naprawdę mocno obciążyć silnik zeby on utrzymał temperaturę
Witam. Mam problem tej zimy z moim vw a dokładnie chodzi mi o ogrzewanie. przy -10 temperatura na silniku po przejechaniu 100 km przy prędkości ok 90-100km/h utrzymuje się na poziomie 70-80" zeszłej zimy tego nie było w dodatku kiedy włączę ogrzewanie temperatura bardzo spada. Kolejny problem to taki że zeszłej zimy po powrocie z trasy parkuję autko...
Wirnik pompy wody.
Pamiętacie mnie... dziwne, ale rozwiązałem swój problem i to przypadkowo. Od jakiegoś czasu wku.........iał mnie klimatronik, dziwnie mrugał, przygasał, potem zdechło wskazanie temperatury na nim, oraz w liczniku. Kupiłem nowy czujnik, dalej nie było wskazania temperatury. Zwaliłem to na mrugający klimatronik, kupiłem używkę klimatronika za 19 PLN,...
Wymień termostat oraz filter pyłkowy jest na podszybiu z prawej strony i ogrzewanie wróci do normy. Chyba że lałeś do układu chłodzenia jakiś uszczelniacz to przytkałeś nagrzewnicę. I pamiętaj w zeszłym roku nie było takich temperatur zima była delikatna.
passat temperatura spadać temperatura passat passat temperatura silnika
kółka metalowy zlecenie naprawy antena zewnętrzna radia
immergas regulator temperatury power saver
Smażalnik Lotus błąd E13 - jak naprawić? Uszczelniacz wału korbowego VW Crafter 2.5 TDI z czujnikiem