Kabelkologię, czy nie ma niekontaktujących połączeń sprawdziłeś ? Czujnik może być i niewłaściwy, ale chyba powinien pokazywać złą, lecz stałą temperaturę. Ile koni na ten silnik ? Jeden reduktor mu wystarcza ? Jakby nie, to nie będzie mocy i temperatury mogą spadać. Jakby tak, to czy nie jesteś na skraju możliwości parownika, i robi się mało wydolny...
jesli temperatura opada w czasie jazdy czujnik moze byc schladzany pedem powietrza.zaizoluj go oblepiajac silikonem lub pianka montazowa.ewentualne usuniecie nie powinno byc problemem.masa czujnika i polaczenie z kompem sprawdzone?
Witam. Dla odpornych na rady: http://obrazki.elektroda.net/75_12309882... Jeżeli szukasz porady to się nie leń. Pozdrawiam
Powinny być dwa warunki dla przełączenia na LPG tyczące się temperatury. Reduktor musi osiągnąć temperaturę ustawioną w programie oraz LPG w fazie ciekłej musi mieć temperaturę taką jaka jest ustawiona w programie. Bez tego powinien się przełączyć patrząc tylko na temperaturę reduktora. Nie uszkodzisz od tego instalacji.
Należałoby odczytać programami temperaturę reduktora i silnika. Jeśli będzie rozbieżność duża to możliwe że czujnik temperatury reduktora przekłamuje. W programie LPG można ustawić temperaturę przełączania na gaz jak również obroty które są wymagane by przejść na zasilanie LPG. Nie wiadomo jednak który warunek nie jest spełniony.
Zapewne oczekiwanie na przelaczenie na gaz w którym to może być jeden lub kilka warunków np. Temperatura reduktora, Temperatura gazu, Rpm lub zwalnianie / przyspieszenie Rozgrzewanie wtryskiwaczy, Wszystko zależy od ustawienia sterownika.
Przy rozgrzanym silniku 90*C i temperaturze reduktora 84-88*C jaki powinien być przedział temperatury gazu? U mnie przy "mniej więcej " takiej samej jeździe waha się od 20*C do 38*C Generalnie prawidłowo. Im większe obciążenie silnika tym niższa temperatura gazu.
Raczej wlaściciel auta miał na myśli czujnik temperatury reduktora.
tak, czujnik temperatury gazu jest wkręcony w listwę - masz ewidentnie uszkodzony :| . Ustaw w zakładce ekspert kompensację od temperatury reduktora i będzie wszystko OK , do czasu aż wymienisz czujnik gazu
witaj! sprwadź czujnik temperatury reduktora bo potrafi takie numery robić ale najlepiej na kompie bo tam będziesz wszystko widział jak pracują inne czujnki
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Sposobów na podłączenie ogrzewania reduktora jest kilka, można to zrobić równolegle w obieg nagrzewnicy, można podłączyć szeregowo w powrót z nagrzewnicy (upewniając się przy tym czy nie ma w tym obiegu zaworu), podłączyć można się także w podgrzewanie kolektora, przepustnicy, czy też wymiennik ciepła (chłodnica oleju), ten ostatni sposób szczególnie...
Na test jak najbardziej ale jak wspomniałem nie pamiętam czy jest taka opcja dostępna. Pozostawienie bez czujnika temperatury reduktora szybko zakatuje zapewne leciwy reduktor i koszty z minimalnych np 2zl wzrosną do 300 lub więcej.
Dodam, że reduktor to MB800 bez czujnika. Czujnik jest ale na listwie wtryskowej. Nie znam tej instalacji, więc tylko gdybam. Czujnik na listwie, to będzie czujnik temperatury i być może ciśnienia gazu i on nie ma nic wspólnego z momentem przełączania na gaz. To że reduktor nie ma czujnika temperatury, to nie znaczy, że go nie ma. Prawdopodobnie będzie...
Witam! Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie jaki termistor NTC jest zamontowany w czujniku temperatury reduktora firmy KME (instalacja LPG)? Rozsypał mi się czujnik a wiem, że wystarczy wymienić ten element, bo czujnik to nic innego jak właśnie on i obudowa wkręcana w reduktor. Do moderatorów: Jeśli umieściłem zapytanie w złym dziale, proszę o przeniesienie....
Jesteś bardzo tajemniczy, ale z tego co zdradziłeś, wygląda na to, że masz zanieczyszczony reduktor i przy niskich temperaturach (dla reduktora) niewłaściwie pracuje.
Obstawiam ze masz jakies problemy z ukladem chlodzenia (za malo plynu? ) i przy malych obrotach silnika temperatura reduktora spada i nastepuje przelaczenie na gaz.... sproboj oszukac czujnik temperatury, podlaczajac rownolegle opornik np 1k i badaj organoleptycznie temperature reduktora przy pracy na gazie na wolnych obrotach. Oczywiscie najpierw popatrz...
Ewidentne nie ma jakiegoś odczytu, tak jak mówili gazownicy może to być czujnik temperatury reduktora, albo zanikają obroty silnika. Skoro nie masz o tym pojęcia zostaje Ci pojechać do warsztatu i liczyć że znajdą usterkę. Jeżeli faktycznie uszkodzeniu uległ sterownik gazowy brc nie będzie tanio..
Musi się łączyć. Sprawdź kabel. Miganie to. 1. Brak rpm 2. Brak temperatury reduktora/termistor. 2k dla AC. 3. Chyba tyle, temperatura gazu przy pierwszym przełączeniu jest raczej pomijana bo nie ma przepływu gazu. Ale też warto sprawdzić czujnik - 2k. Sterowanie cewki jest często używane jako sygnał rpm. Ja wole wałek rozrządu jeśli tylko się da.
Witam!! Problem polega na tym iż czujnik reduktora Genius wiesza się i nie chce przełanczać na Gaz. Jest to czujnik starego typu na 3 przewody. Zamontowany jest w parowniku Genius i mierzy temperature Gazu. Od jakiegoś czasu zaczoł się wieszać i nieraz nie chce przełączać na GAZ. Na miejscu nie moge go dokupić a z przesyłką pewnie zejdzie.Czy jest możliwośc...
jest to czujnik temperatury (M 5x24) służący do pomiaru temperatury w reduktorach: Tomasetto, Zavoli, Coltek, oraz innych.
Sam jestem ciekaw co to masz z tym Twoim gazem. Postawiłem na czujnik temperatury w reduktorze. No jestem ciekaw.
Może jeszcze raz - w stelli regulacja NIE SŁUŻY do ustawienia obrotów przełączania! Wprowadziłbym cię w błąd, bo pomyliłem nazwy. Stella to bezpośredni wtrysk, więc same obroty musiałbyś ustawić na komputerze. Jednak sądzę, że masz problem z CZUJNIKIEM TEMPERATURY na reduktorze. Ten czujnik musi być DOBRZE przymocowany do reduktora, bo inaczej nie podaje...
Kabel do instalacji BRC różni się od kabla do innych instalacji LPG. Komunikacja z programem PC odbywa się 1 linią z poziomami 0V do 12V. Domyślna temperatura przełączania na gaz w instalacjach BRC to 39,9 stopnia C (dla czujnika temperatury w reduktorze) + czas zwłoki 30s, oraz 5s opóźnienia dla temperatury powyżej 49,9 stopnia C. Instalatorzy rzadko...
Witam wszystkich na forum elektrody, i od razu napiszę że na elektronice znam się tyle że szkoda gadać po prostu podstawy, wiec bardzo proszę o odpowiedzi dosłownie krok po kroku. A więc tak posiadam auto z instalacją gazową wszystko jest z nią OK. ale problem polega na tym że przełącza się ona z benzyny na gaz nawet wtedy gdy jest zimno. Oczywiście...
Czujnik temperatury reduktora masz osobno. Sam map sensor do kupienia. Stag też go miał. Wymienny z cct6
Myślę, że Kolega bohun2006 może mieć rację, że problem jest w parowniku. Może po prostu jest nieodpowiednio dobrany do silnika. Wg mnie nie jest to problem nieodpowiednie dobranego reduktora, bo problemy byłyby gdzie indziej i chyba poważniejsze. Wg problem jest w za późnym podejmowaniu pracy przez wtryskiwacze po hamowaniu silnikiem lub być może wtryskiwacze...
Witam. Nie zastanawiaj się nad wymianą membran tylko je wymień i zapomnij o problemie oczywiście należy tez wyczyścić dobrze parownik doskonałym preparatem jest aceton ten do czyszczenia pistoletu z pianki poliuretanowej. Pozdrawiam
Jaka powinna być nominalna rezystancja czujnika temperatury w tym reduktorze? (4,7k?) Jaki jest opór w temperaturze 25 stopni?
Zobacz jak jest włączona nagrzewnica. Jak w duży obieg (ale to mało prawdopodobne) to wtedy grzać będzie jak termostat otworzy duży obieg. Jak w mały to chyba jest jakiś elektrozawór sterowany przez czujnik temperatury. To takie moje gdybanie.
Witam! Mam problem z ustawieniem korekty temp reduktora i gazu. Jaka jest zasada tej regulacji? Czy jak temperatura jest niska to powinien dostać bogatszą mieszankę gazu czy odwrotnie. Standardowo było ustawione że im mniejsza temperatura tym bardziej uboga mieszanka. Ale przy takim ustawieniu silnik mi pływał na wolnych obrotach. Teraz jak pozmieniałem...
Wymiana czujnika temperatury reduktora. ps. kolory przewodów muszą być takie same jak w starym czujniku.
Wystarczy złączyć te dwa przewody ze sobą.
Moje auto to Almera 1.4 1999 r. Instalacja gazowa OMVL Dream XXI N. Ponieważ przejechałem na tej instalacji ponad 100 tys. zdecydowałem się na regenerację reduktora. Reduktor wymontowałem rozkręciłem przeczyściłem wszystko dokładnie, założyłem nowe uszczelki i membrany i założyłem ponownie do samochodu. I tu zaczyna się problem. Po podłączeniu się komputerem...
http://prostyporadnik.blogspot.com/2015/... - Tutaj masz ustawienia luzów do silnika PSA 1,4 73KM - ja mam taki silnik. Odnośnie przełączania na gaz jak zmieniłeś instalkę LPG, Ci co zmieniali powinni Ci podać przy jakiej temperaturze reduktora z instalki powinien się przełączać na gaz. W ustawieniach LPG...
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
Mianowicie nawet gdy zatankuje gazu pod tzw korek to i tak kontrolka pokazuje że w aucie posiadam minimalny stan gazu - czerwona lampka. Pytanie czy przy tankowaniu "pod korek" dystrybutor sam wybija, czy trzeba samemu go wyłączyć. Jeżeli sam wybija i wskaźnik na butli pokazuje, że jest pełna, to jakiś jest feler elektryczny między centralką i wskaźnikiem...
Możliwe, że podciągniesz ciśnienie i pomoże, ale jak przy połowie zbiornika wraca na benzynę, to albo za mało wydajny reduktor, albo zdławiony dopływ gazu do reduktora, czyli za cienka rurka, za mały przelot elektrozaworu/filtra itp. Tak czy inaczej przydałoby się, żeby jakiś kumaty gaziarz zerknął na parametry, jak spada ciśnienie, jaka temperatura...
Zrobiłem próbę z potencjometrem i załącza przy około 100 Ohmach Nie spodziewałem się aż tak dużej różnicy i prawdę powiedziawszy nie wiem gdzie szukać przyczyny, bez odpowiedzi na to pytanie jakie parametry ma oryginalny nowy czujnik Opierając się na charakterystyce czujnika temperatury reduktora w Prinsie, to oporność jego przy temperaturze 20°C ma...
Czujnik temperatury na reduktorze. Albo padł albo ma kiepski styk.
Co decyduje o możliwości przełączenia? - chyba temperatura reduktora. Jeżeli tak, to trzeba sprawdzić jaka jest ustawiona temperatura umożliwiająca przełączenie oraz ewentualnie dlaczego reduktor tak wolno się nagrzewa. Filterki nie mają na to żadnego wpływu.
czy poziom płynu chłodniczego ma wpływ na długość przełączenia samochodu na gaz? Nie tylko temperatura reduktora jest czujnik temperatury od tego.
Musi być czujnik temperatury reduktora, na jego podstawie czyta temperaturę i przełącza na gaz. W KME jest to czujnik 4,7 kOhm.
A nie da się ustawić zwłoki 0s i zewrzeć / rozewrzeć czujnika temperatury reduktora ? W stagu minimum 2s ale..... powinno się to dać zmienić w pliku ustawień poprzez jego edycję. Potem powinien palić na LPG od strzała :-)
Co do przełączania ręcznego to jest to przełączanie awaryjne czyli stosowane w przypadku braku benzyny. Nie ma tego w instrukcji ale jest możliwe. Dlatego też przy takim przełączeniu nie przerzuci na gaz bo potocznie mówiąc sterownik wie, że w baku nie ma PB. Na automacie przełącza Ci na benzynę bo nadmiernie wzrasta temperatura reduktora i sterownik...
Jest to instalacja gazowa typu kuchenka gazowa w związku z czym za dużo możliwości nie ma ale przede wszystkim trzeba się podłączyć pod komputer. Czujnik temperatury reduktora na przykład albo zwarcie na aktuatorze A może warto rozważyć opcje wymiany na wtrysk.
Kolega ma rację, z tym,że sterownik sam nie przeżuci na GAZ, tylko co najwyżej zezwoli na przeżucenie....w praktyce można ten przewód podłączyć do masy , przez rezystor około 470Ω....sterownik w zależności od werjii będzie wtedy "widział" około 250°C :D Pozdrawiam!
witam widze ze nie tylko ja mam problemy z tym paskudztwem w kme cisza az w uszach dzwoni widze ze są tu panowie z białego moze dali byscie jakis namiar na siebie bo ten mój gaziarz wyparł sie mnie razem z gwarancją:/ i wzajemnie chyba ze cos wyniknie w miedzyczasie to nie bede zawracał głowy:) pozdrowienia
Poszukaj czy nie jest wkręcony do reduktora.
warunkiem jest odpowiednia temperatura reduktora i tu szukal bym problemu.czy temperatura reduktora w fazie rozgrzewania jest identyczna z temperatura silnika mozna sprawdzic reka.zakladam iz mowimy o trzeciej generacji
Końputer nie jest rzeczą doskonałą, nawet fabrycznie nowy morze być uszkodzony. Jeśli chciałbyś wymieniać to nie na takie samo badziewie jakie masz, tylko na jakiś bardziej dostępny, np polecam BRC Just. Miejsce mocowania reduktora NIE MA ZNACZENIA. Możesz jednak poszukać czujnika temperatury przy reduktorze, czy nie jest uszkodzony. Jesli takiego nie...
Ten sprawdzony czujnik temperatury reduktora to jaką pokazuje temperaturę jeżeli silnik ma np. 50 stopni?
Sterownik TEC99 - TARTARINI. Kable od cewki do sterownika sprawdziłem, są wporządku. Sprawdź jeszcze połączenia elektryczne czujnika temperatury reduktora oraz sam czujnik, czy jest dobry. Sterownik LPG też musi mieć odpowiedni sygnał napięciowy z tego czujnika, żeby przełączyć (przy zaprogramowanej temperaturze reduktora) zasilanie paliwowe na LPG.
[quote="tzok"]Może po przełączeniu na gaz temperatura reduktora gwałtownie spada, co powoduje wystąpienie błędu? Myślałem o tym, ale nie mam wiedzy czy obniżenie temperatury reduktora poniżej zadanej, traktowane jest jako błąd.
A może czujnik temperatury reduktora sprawdź ?
reduktor posiada czujnik temperatury wody co pozwala na szybkie przełączenie na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temperatury gazu. My07 też ma czujnik temp wody w reduktorze a pozbawiona go była wersja light.
Bo może niema takich drgań jak podczas jazdy ? A jak ruszysz co pokazuje czujnik temperatury reduktora? Dodano po 1 Może masz nie drożny reduktor i za słabo się podgrzewa ? Macałeś czy jest gorący względem tego co pokazuje czujnik temperatury reduktora ?
Sprawdziłbym czy temperatura reduktora mocno nie spada.
Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia obwodu czujnika temperatury reduktora i samego czujnika, bo temperatura 226 st.C jest nieprawdopodobnie wysoka i być może to blokuje przełączenie na gaz (błąd 110). A jak już temperatura reduktora będzie realna, to zobaczymy jakie błędy się urodzą. Wymieniłeś czujnik ciśnienia, a wymieniłeś na z takim samym numerem?
No i czy temperatura silnika ma wpływ na ciśnienie gazu? Pośrednio ma - temperatura reduktora zależy od temperatury silnika. Stag ma dość dobrą kompensację temperaturową map, o ile tylko czujnik temperatury gazu jest właściwie zainstalowany.
No i mamy 2 skrajne odpowiedzi - pewnie zależnie od typu centralki. W jednym do masy ,w innym "w powietrzu" ;przetetuj najpierw "w powietrzu " jak będzie dobrze to zostaw, jeśli nie to opcja "do masy".
Witam. Reduktor tomasetto alaska. Podczas jazdy temperatura reduktora 60 stopni a gazu 45. Czy nie jest za niska ?? Reduktor mam z przodu więc wpada na niego zimne powietrze. Zastanawiałem się czy go np. nie okręcić kocem termicznym.
Na zgaszonym silniku sprobuj. Dodano po 1 Służy do pomiaru temperatury reduktora. Od niej zależy moment przelaczenia na gaz oraz czassmi można korygować dawkę gazu.
Tak to wiem, dzięki za pomoc. Obrotów nie mam, będę szukał przyczyny, ale mam inne pytanie, próbowałem zmienić parametr i nie umiem :( klikanie w okienko nic nie daje, pod F1 jest zmiana paremetrów wyświetlania więc to też nie to. Chciałem mu na chwilę wymusić emulację obrotów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik...
Zrób taką próbę z podglądem na ciśnienie gazu i temperaturę reduktora.
W takim razie trzeba się podpiąć pod sterownik i zobaczyć co go boli. Być może niewłaściwie działa czujnik temperatury reduktora (nie pokazuje rzeczywistej temperatury) lub sterownik nie widzi obrotów silnika.
czujnik powinien mierzyc temperature gazu a nie listwy wtryskowej wiec bez rozdzielenia listwy i czujnika ciezko cos poradzic.temperatura reduktora jest potrzebna do zalanczania instalacji i nie wiem czy ma jakis wplyw na korekcje.plywanie cisnienia ze zmiana temperatury reduktora swiadczy o jego niedoskonalosci i moze o to chodzi w tej korekcji.napewno...
Tu na zdjęciu temperatura reduktora powinna być 90 stopni a silnik rozgrzany wtedy był i miał 90.
Jeśli mruga dioda gotowości i się nie przełącza to znaczy , że nie są spełnione warunku przełączenia : temperatura reduktora ( termistor?) lub brak ciśnienia gazu ( reduktor ? filtr? zawór elektromegnet.?) dowiesz się po podłączeniu się do programu diagnostycznego :) Forum Ci tu nie pomoże
Sprawdź miernikiem czujnik temperatury reduktora.
Sprawdź czujnik temperatury reduktora.
Sprawdź czujnik temperatury reduktora
Sprawdź elektrozawory, czujnik temperatury reduktora, mapsensor.
Podłącz się do komputera gazowego i sprawdź temperaturę reduktora bo może być też sytuacja, że sterownik widzi wyższą i próbuje odpalić za wszelką cenę na gazie.
Czujnik najprościej sprawdzić podłączając się do sterownika na zimnym silniku i pokaże temperaturę zewnętrzną i póżniej po rozgrzaniu powinien pokazywać w granicach 70-90 stopni. W ustawieniach masz do wyboru typ czujnika 4K7 i 10K i trzeba wybrać tak jak wyżej napisałem. Jakby czujnik był uszkodzony to pokaże w diagnostyce błedy (jak rozwarcie - zbyt...
A co kolega/dzy sądzą o zastosowaniu jakiegoś urządzenia sterującego temperaturą reduktora ? A może już stosuje się takie rozwiązania tylko ja o nich nie słyszałem ?
gapcio06 miałeś rację winny był czujnik temperatury reduktora, dziś rano podjechałem na kanał i patrzę a tu odpięty czujnik temperatury reduktora... dosłownie zwisał na przewodach wczepiłem go w odpowiednie miejsce i już wszystko pięknie działa. Pytanie tylko czy znowu nie wypadnie ? Może można go jakoś wkleić itp ? tak czy siak dziękuje Ci za pomoc,...
Czujnik temperatury reduktora. Strasznie drogi ten Viaken, chyba, że cenę robią te przejściówki.
w sklepach elektronicznych sa dostepne zestawy do samodzielnego montazu zamykajace obwod po uzyskaniu odpowiedniej (regulowanej) temperatury.caly zestaw ok 20zl.rozciac mozna zasilanie lub impulsy sterujace.jesli instalacja nie ma tej funkcji mozna dolozyc osobny sterownik.
A układ jest wyposażony w czujnik temperatury reduktora?
sprawdż lub wymienić czjnik temperatury reduktora a.jesli chodzi o podlączenie to interfejs standardowy KME STAG LECHO kupisz tanio na allegro
Ocieplanie reduktora jakimiś kocami powoduje tylko tyle, że ten reduktor nie będzie miał się jak ogrzać. Rozprężanie gazu powoduje, że temperatura reduktora spada i może być niższa od temperatury otoczenia, nawet jak otoczenie ma -10*C Trzeba byłoby sprawdzić czy masz propan czy mix. Jest na to taki sposób, że mierzysz temperaturę zbiornika (gazu),...
Jeżeli chodzi o czujnik temperatury cieczy dla LPG to zazwyczaj jest on montowany w parowniku/reduktorze. Czujnik ma mierzyć temperaturę reduktora a nie silnika. Reduktor ogrzewa gaz więc jego temperatura jest niższa niż silnika. Szukaj czujnika na reduktorze lub napisz jaki masz reduktor. Zazwyczaj jest to termistor z dwoma przewodami.
Witam. Stag przełacza się tym temperaturze reduktora, jednak w moim samochodzie występują problemy z tą instalacją gdy temperatura powietrza jest poniżej około 15 °C, nie ważne czy temperatura silnika to 30 °C czy 60 °C. Zastanawiam się nad następującą modyfikacją, by przełączanie nastąpiło i przy danej temperaturze reduktora, i przy danej temperaturze...
Ja mam kolteca w stagu. Czujnik temperatury reduktora jest od kolteka jakos dograny z listy w stagu. Pojdzie inny redek tylko kwestia montażu czujnika. Reduktor zavoli lub kme tur lub ac r02.
Problem rozwiązany. Przyczyną był "umierający" czujnik temperatury reduktora.
Przełączenie na gaz następuje po osiągnięciu zadanej temperatury reduktora i odliczeniu zwłoki czasowej ( np 25s) . Uruchomienie ciepłego silnika powoduje tylko odliczenie zwłoki czasowej o ile temperatura reduktora spełnia zadany próg. Jeśli auto szarpie po przełączeniu to albo masz za niską temperaturę przełączania , albo zwarty czujnik i działa tylko...
Sprawdz czy czasem czujnik temperatury reduktora ma właściwe połączeniem,wydaje mi się że tam jest problem.
Oczywiście, że czujnik temperatury reduktora (poza QBOXem) nie ma wpływu na korekty czasu wtrysku LPG. Można się pobawić :D
Tak posiadam soft do instalacji gazowej. Mogę sprawdzić temperaturę reduktora. A co to ma na celu? Żebym zrozumiał sens pomiarów.
To podjedź do innego gazownika skoro nie chciało mu się sprawdzić czujnika temperatury reduktora.....
ale to w nowej instalacji, czy dopiero co się stało może padł czujnik temperatury reduktora
Gazownik stwierdził że dopiero po przejechaniu ok. 15 km reduktor stygnie do 30 st. czyli na postoju samochodu temperatura jego jest prawidłowa a to oznacza że przewody wodne są drożne i prawidłowo połączone.Na 95% uchylony termostat. Nie do końca wg mnie trafna uwaga z tym uchylonym termostatem, bo wtedy powinna spadać również temperatura na desce....
Witam Nie przepali się na pewno. Temperatura reduktora/parownika jest nieco niższa niż temperatura cieczy chłodzącej a ta nie przekracza 100 stopni. Zamocuj czujnik w wygodnym miejscu na metalu. pozdrawiam ED11
Tu masz opis - http://www.lexline.pl/produkty/autogaz/k... Wynika z niego, że możesz podłączyć czujnik temperatury reduktora.
Albo czujnik temperatury na reduktorze zawyża temperaturę.
Przypuszczam, że większość tych kłopotów z instalacjami sekwencyjnymi spowodowana jest "wężem" w kieszeni właścicieli. Oszczędni do bólu, a konkretnie startują (przechodzą) w gaz na za niskiej temperaturze reduktora (żeby było taniej) i na pewno przy pełnej, albo prawie pełnej mocy silnika. Powoduje to w tym okresie niepełne odparowanie gazu w parowniku-reduktorze...
A jak się przełączy to reduktor przypadkiem nie jest zimny? Dobrze odpowietrzyłeś układ chłodzenia? Yyyy... A czy on się sam nie odpowietrza? Auto jest z 2004 r. W nubirze miałem samoodpowietrzający się układ chłodzenia... Dodano po 8 W reduktorze masz czujnik temperatury,więc musi być nagrzany reduktor,chyba że czujnik jest uszkodzony i daje fałszywy...
Witam, mi to wygląda na problem z czujnikiem temperatury (wmontowany w reduktor) lub problem z czujnikiem ciśnienia LPG (fazy lotnej).
Witam jaka powinna być temperatura gazu i reduktora i jakie sa najlepsze wartości dla sekwencji???
syczenie reduktora czyszczenie reduktora projekt reduktora
szczotka bosch oryginalny toyota corolla żarówki gniazdo ładowania tomtom
najlepszy router parametry silnika elektrycznego
Obroty chińskiego wiatraka 5 kW przy wietrze 5 m/s Instrukcja obsługi Ford Puma 2000 1.4 - Gdzie znaleźć?