Nie wiem czy oprogramowania , ale może być jakiś zimny lut lub dioda , gdyż wejscie z czujnika jest chyba oparte na komparatorze , różnica napięć , pomiędzy zadanym , a rzeczywistym.
Sprawdź termostat .
w teorii zużyjesz mniej paliwa gorącego gdyż gażnik reguluje wypływ paliwa a każda ciecz po podgrzaniu ma większą objętość . No a teraz praktyka : doprowadzając mieszanke zubożoną do sil. aby uzyskać tą samą moc musisz głębiej wciskać pedał gazu czyli zysk diabli wzieli. Jeśli chcesz poprawić zużycie to zajmij się raczej poprawą procesu spalania .Powodzenia...
Tak, rozwarcie czujnika temperatury silnika mogło być przyczyną nadmiernego spalania.
Sprawdź na początek, czy jest poprawnie odpowietrzony - na wszystkich odpowietrznikach, czyli: przy ścianie grodziowej, na termostacie i jeśli jest to na chłodnicy. Miałem 1.4 (TU3JP) i nagrzewał się faktycznie dość wolno - zwłaszcza w porównaniu do EW7J4 (1.8i 16V). :)
Może mieć wpływ.
To spalanie masz dobre dziwisz się jak jeździsz po 10 km to silnik nawet się nie zagrzeje .
Z mojego doświadczenia, jak laga1,8 bądź 2,0 pali dużo to do wymiany czujnik temperatury silnika.
Jak zachowuje się kontrolka temperatury silnika, kiedy wymieniałeś termostat.
Jeśli dobrze pamiętam to w tym aucie jest osobny czujnik do zegara i osobny do sterownika. Jeżeli tak jest to kłopoty z odpalaniem nie mają z tym nic wspólnego.
To chodzi o czujnik który uruchamia wentylator, nie ten od temperatury. Włącza się już przy 85 stopniach, i chłodzi aż do 70 , wtedy dopiero się wyłącza.
Temperatura silnika a temperatura spalania (w komorze spalania) czy EGT to różne temperatury. W takim razie co zrobić żeby temperatura spalania w komorze spadła według ciebie jeśli chłodniejszy silnik nie obniży temperatury spalania przy ubogiej mieszance
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej prawdopodobnie on jest uszkodzony.
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
Jak już miałeś podpiętego kompa to było trzeba odczytać parametry temperatury silnika i parametry sondy
Wskaźnik nie ma znaczenia, ale temperatura silnika trochę ma wpływu na spalanie. Pozdrawiam.
a odma i czujnik temperatury silnika???moze to być przyczyna duzego spalania i jego słabości???
Nie kombinuj z tymi durnymi pomysłami bo nic to ci nie da . Autko na komputer i zerknąć w parametry jak pracuje EGR i czy wskazania przepływki przy różnym stopniu otwarcia zaworu sie zmieniają. Przy tym motorze świeca też może mieć winę ze względu na to że podczas dopalania FAP-a swiece śię rozgrzewają żeby podnieść temperaturę spalania w komorze silnika...
Witam Termostat pozostaw. Silnik ma określoną temperaturę którą powinien osiągać aby pracował prawidłowo. Nagrzewnicę zastąp wężykiem tak aby zachować mały obieg. Jeśli silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury to nawet ssanie Ci się nie wyłączy, nie wspominając już o szkodliwości spalania paliwa w zbyt niskiej temperaturze.
Ja w swoim pojeździe mam zamontowane dwa podgrzewacze po 150W, które w czasie nie większym niż 10s podgrzewają przepływający OR do temperatury 75 stopni. Minusem tego jest jednak że pobierają w sumie 300W. Dlatego zamontowałem też podgrzewacze na ciecz. Gdy ciecz w układzie chłodzenia silnika przekroczy temperaturę 65 stopni, podgrzewacze elektryczne...
Gamma_Corvi Powiem Ci tak co prawda mam silnik 66ccm ale także koła 28" .Mam zębatkę 44z silnik ruszy z miejsca przy mojej wadze 100kg i prędkość jaką osiągam to maks jakieś 56km/h. Miałem także zębatkę 54z lepiej ruszał z miejsca ale vmax to ciężko było osiągnąć 40km/h . Za to doszło sporo hałasu i wibracji bo wyższe obroty. Miałem też 48z przerobioną...
A propos samochodu przy jakiej prędkości obrotowej silnika mamy najmniejsze spalanie -przy największym momencie obrotowym i nie są to wolne obroty silnika.
Czy było wszystko sprawdzane co ma wspólne z temperaturą spalania w silniku? Nie tylko sam układ chłodzenia jest w tym przypadku brany pod uwagę. Sprawdzić, czy nie zachodzi spalanie poza układem, które znacznie podnosi temperaturę silnika.
A Szacowny ,,Strumieniu" policz jeszcze warunki spalania mieszanek stechiometrycznych dla benzyny i LPG.w obecności N2O. Temperatura, uwarstwienie ładunku mieszanki w cylindrze, a przede wszystkim temperaturę spalania. :D Znam paru NOSowcow, wiem jak silniki np. Nissana Skyline 3l wyglądają po paruset kilometrach, ale gazu LPG tu nie ma. :cry:
Odłącz czujnik temperatury silnika i sprawdź czy zmieni się spalanie. Czy w tym silniku może się zakitować kolektor ssący ?
warto sprawdzić czujniki temperatury silnika
ostatnio mialem problem z zaworem EGR w astrze F X16SZ(LPG)..postanowilem go zaslepic.podobno zawor ten tez obniza teperature spalin...a gaz ma wyzsza temperature spalania..czy te zaslepienie nie bedzie mialo ujemnego wplywu na moj silnik bo temperatura silnika(spalania) wzrosnie?!
Nie domyka się termostat i stąd niska temperatura w trakcie jazdy.
Witaj, co do temperatury silnika ma wpływ na spalanie, silnik niedogrzany spali więcej, sprawdz termostat, a jak z obrotami silnika, nie fiksują?
Czy te uszczelniacze mogły być również przyczyną obecnej awarii? Na co mają wpływ jak są nieszczelne? Lewe powietrze zubaża mieszankę i podnosi obroty max oraz temperaturę spalania.
Jesli sonda pracuje to wstazania ciagle powinny sie zmieniac od 0V do do tych np 0,7V, czym szybciej mruga tym sonda jest w leprzej kondycji :) A ma wskazywac wieciej na gazie dlatego, ze na gazie trzeba wiecej gazu w porownaniu do bezyny, poza tym gaz spala sie w wyzszej temperaturze i zeby nie niszczyc silnika mysi byc nadwyzka gazu (temp. spalania...
Tak jak kolega pisał wyżej sprawdz sondę lambda :) Sonda swoją drogą. Do sprawdzenia termostat (czy silnik się dogrzewa)jak będzie ok, to czujnik temperatury bo może oszukiwać komputer i silnik dostaje rozruchową dawkę nawet jak się nagrzeje,a wtedy spalanie będzie dwa razy większe(jak w tym przypadku) a w tym momęcie świece będą okopcone i czarne(do...
Dzieki za podpowiedz.
Do sprawdzenia czujnik temperatury silnika - upewnij się, że jest na pewno sprawny
Nie wiadomo jaki jest skład mieszanki paliwowo-powietrznej, co za tym idzie ile w rzeczywistości oleju dopływa do silnika. Uboga mieszanka — mniejszy dopływ oleju oraz wyższa temperatura spalania powodująca przegrzewanie się silnika. Bogata mieszanka — benzyna i etanol może doprowadzać do przerwania filmu olejowego.
podtrzymywac ma mniejszymi prądami w czasie pracy silnika (zależnymi od obrotów). Przepraszam za Off-Top, ale w silniku spalinowym ze świecą żarową służy ona tylko do rozruchu. W czasie pracy silnika, jej temperatura jest podtrzymywana przez proces spalania w cylindrze, więc nie ma sensu jej zasilać czymkolwiek.
Czujnik temperatury silnika dla ECU do sprawdzenia!
A gdzie wyczytałeś że to oszczędny silnik? W lecie trzeba się liczyć ze zużyciem ok 10l w mieście w zimie więcej. Niedawno był podobny temat z tym silnikiem.
Podnieś raz jeden bok raz drugi i zakręć tylnym kołem. Powinno lekko się kręcić. Nie znam za bardzo tego silnika ale jałowe obroty przy tej temperaturze (85 stopni) nie powinny być niższe?
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Witam, z góry proszę o wyrozumiałość, mam niewielkie podstawy wiedzy z elektroniki, a potrzebuję zbudować komputer do motoroweru było by to urządzenie mierzące obroty silnika, prędkość, chwilowe spalanie, temperaturę silnika (jeden czujnik) chciał bym także, by układ zastąpił kluczyk czymś w stylu immobilizera motorower który miałby być nosicielem tego...
Jeżeli pali 13l to sonda musi pokazywać za bogatą mieszankę , jeżeli pokazuje , że mieszanka jest ok. to sondę należy bezwzględnie wymienić i to jest przyczyna twojego nieszczęścia. Nie zakładaj nowych tematów w tej samej sprawie bo się robi bałagan. Dodano po 3 Jeżeli chodzi o uszkodzony czujnik temperatury to wszystko zależy na jakiej oporności się...
rozgrzanym silniku Teraz były lub dalej są u Ciebie takie temperatury, że silnik nie będzie dogrzany. A przy silniku 2.0 takie spalanie w zimę to normalna sprawa, zwłaszcza, że to już stary silnik.
BRC Sequent 24 da się ustawić bez opcji mapsensora. Musi być wtedy podłączony przewód od obrotów (siwy - jak dobrze pamiętam). Odnośnie późnego przełączania się na gaz, należy zimny silnik odpalić na benzynie i w programie diagnostycznym BRC obserwować temperaturę reduktora i porównywać z temperaturą silnika. Za duże spalanie mogą odpowiadać wtryskiwacze...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
- w silniku diesla musi być wyższa kompresja i technologicznie możemy sobie na to pozwolić bo ON jest tłusty, w benzyniaku kompresja musi być mniejsza bo paliwo jest suche Kompresja nie ma związku z gęstością paliwa. Kompresja to stosunek objętości nad tłokiem w jego dolnym i górnym położeniu. To o czym piszesz to ciśnienie sprężania. Ono w istotny...
Witam, kiedys [ lata 90 - 2010 ? ] dosc czesto uzytkownicy 'piaskowali' swiece zaplonowe z nagaru, bo elektrody byly pokryte wrecz 'skorupa 2 mm grubosci' - ze wzgledu na jazde samochodami w miastach / na wysokich biegach - 'turlu, turlu 30 - 40km/h' i swiece nie osiagaly wlasnie temperatury pracy / samooczyszczania... Dzisiaj mozna bez problemu w 'domowych...
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Witam wszystkich, Mam problem z peugeot 207 1.6vti 5fs 120km 150tyś przebiegu. Po kolei: Problem: Temperatura silnika rośnie i maleje po przejechaniu ok 20km osiąga wartość 90C i tak już się utrzymuje przy wyższych obrotach czasem spada. Spalanie bez zmian. Wymieniony termostat fazowy wraz z czujnikiem. Teraz: Silnik nie dogrzewa się temperatura silnika...
Jeśli silnik nie osiąga pełnej temperatury spala więcej paliwa ale nic więcej się nie dzieje.Na pewno go nie uszkodziłeś.
Witam W mojej corsie też tak było jak ja sprowadziłem. Olałem to :-) Wymieniłem olej, odkręciłem pokrywe zaworów i wyczyściłem to mazidło. Przejechałem od tamtego czasu jakieś 15 tyś km i jest ok. Żadnego mazidła już nie ma. Widocznie poprzedni użytkownik mojego auta jeździł na krótkich dystansach i podczas jazdy liczył chmury, tzn. słabo naciskał na...
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
Silnik spala olej. To oznacza, że albo masz pierścienie do wymiany albo tylko uszczelniacze. Wątpię że bez fachowego mechanika dasz radę. Dalsza eksploatacja może tylko pogorszyć sprawę. Ciekawe jaka jest kompresja... Do tego czujnik temperatury i sonda lambda. Wątpię że samodzielnie coś sprawdzisz. Może się okazać że taniej wyjdzie wymiana silnika.
a jaką silnik powinien mieć temperaturę pracy. U mnie waha się pomiędzy 68-74 st C. Zastanawiam się czy to nie jest za mało. Poprzedni mercedes jakim jeździłem trzymał 83-85 st C, ale nie był to atego. Temp. pracy w samochodach osobowych jest na poziomie 90 st C. Za mała temperatura w silniku oznacza wyższe spalanie, szybsze zużycie itp.
Sprawdź sondę lambda i czujnik temperatury silnika.
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
Sam sobie odpowiedziałeś-za długo się nagrzewa. Pewnie nie ma termostatu,silnik jest przechlodzony ( nie uzyskuje temperatury) Pasowało by się jeszcze przyglądnąć czujnikowi temp. Jaki wynik analizy spalin? Poziom CO mnie interesuje
... A wytłumacz proszę dlaczego te złe diesle tak trują wyłącznie w samochodach osobowych?... Chyba nie wiesz o czym napisałem. Nie chodzi o wszystkie diesle w samochodach, tylko o diesle wyprodukowane przez firmę VW. O te konkretne, za które w USA firma VW musi płacić odszkodowania. Powszechnie wiadomo, że po przekroczeniu pewnej temperatury i ciśnienia...
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej oraz powietrza dolotowego (jak masz). Dodatkowe objawy uszkodzeń tych elementów to *utrudniony rozruch zimnego silnika *pływanie na wolnych obrotach *duże spalanie *zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka. Na zimnym silniku podłącz pod komputer i porównaj wskazania z temperaturą w przedziale silnika. Powinna...
Diagnostyka jest najwazniejsza i sprawdzenie parametrow rzeczywistych podczas kiedy nie chodzi. Wlacza sie dmuchawa wiec moze byc problem o informaci temperatury silnika. Blad z katalizatorem moze wynikac ze nie spala paliwa w 2 cylindrze reszte bledow tez podaj najlepiej wklej zdjecie bo wszystko jest wazne. To jest kiepski silnik BMW i czesto zacieraja...
nieszczelność dolotu Czujnik temperatury silnika, cały czas bogata mieszanka, stąd te spalanie.
jeśli tak zrobie to zniknie puszkowy dzwięk ? Jak nie zrobisz to sie nie dowiesz :) niestety taka prawda, choc jest to mozliwe. W pustej puszce katalizatora moga tworzyc sie rozne zawirowania spalin i wprowadzac ja w jakis rezonans. Co do spalania 14/15l gazu w miescie to moze nie byc zle. Zalezy jak byla montowana instalacja dosc czesto zdaza sie...
witam. Podpisuję się pod sq8luu Jeśli na postoju pracujący silnik osiąga właściwą temperaturę , a podczas jazdy temperatura silnika spada to napewno termostat nie jest sprawny pozdrawiam Witam. I ja sie pod wami podpisze i dodam jeszcze za to ma napewno duzy wpływ na zwiekszone spalanie.
Ja profilaktycznie wymienilbym termostat, wystepuje on z cala obudowa i czujnikiem. Odpowiednia temperatura silnika to zdrowie silnika oraz ekonomia spalania.
A KTóRY CZUJNIK TEMPERATURY POWODUJE WIEJSZE SPALANIE? TEN NA KORPUSIE SILNIKA CZY TEN NA CHłODNICY
Cos jest nie tak z temperatura plynu chlodniczego, na postoju bez klimy waha sie miedzy 91 - 98*C, natomiast z klima jak wczesniej 84 - 86*C Wg. mnie działanie prawidłowe . Jak jest wyłączona klimatyzacja to woda w chłodnicy jest cały czas ciepła ,a dodatkowo jeśli jest chłodny dzień to ograniczona jedynie przez prace termostatu który utrzymuje temperaturę...
Na czerwono masz zaznaczone różnice. Samo paliwo, bez powietrza da zasłonę dymną i podwyższoną temperaturę spalania.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Witam, po wymianie gaźnika, najlepiej na "Pegaz 26" w dobrym stanie - trzeba się zająć zapłonem lub rodzajem benzyny, bo tak stary silnik ma najprawdopodobniej stopień sprężania 5,5-6:1, czyli był zbudowany na benzynę niskooktanową 60-70 oktan zaledwie... Wszelkie jego dane techniczne: moc, ilość spalanego paliwa, wyprzedzenie zapłonu, itp. - dotyczą...
5.5 przy jezdzie ekonomicznej ogolnie jezdze okolo 150km/h po autostradach jaka jest ekonomiczna predkosc albo liczba obrotow na 5 biegu dla tego samochodu i jaka jest zaleznosc spalania od temperatury silnika??
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Miałem podobny problem z Astra 3 cdti, silnik 1,3 90KM. Przyczyna banalna silnik się nie dogrzewał, a OPEL zrezygnował z wskaźnika temperatury silnika... .
chce wymienić świece która jest odpowiedzialna za spalanie paliwa w moim przypadku ropy Coś strasznie namieszałeś. Ogólnie są dwa dogrzewacze: - elektryczny. W rurze w której przepływa płyn chłodzący są zamontowane typowe świece (żarowe) które dosyć szybko podnoszą temperaturę płynu chłodzącego . Jak silnik jest szybko zagrzany - to zużycie paliwa...
Prawdopodobnie masz lejące końcówki wtryskiwaczy. Paliwo jest wtedy wlewane a nie rozpylane. Wtedy jest podwyższona temperatura spalania co powoduje że tłok może się wtedy wypalić.
Jak nie wysadza płynu to wszystko jest ok,tak ma być.wczasie jazdy silnik wykonuje większą pracę,spala więcej to i się grzeje mocniej.
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Najprościej to kupić scangaugell. Informacje pobiera z OBD, żanych cięć kabli itp. Oprócz aktualnej temperatury silnika otrzymujesz masę innych dodatkowych informacji (rpm, chwilowe spalanie itp). Na niektórych scangaugell'ach można zdefiniować temperaturę alarmu. Zerknij na to : http://allegro.pl/komputer-pokladowy-sca...
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
Niestety zima a to przy silnikach diesla jest kluczowym parametrem bo zanim zagrzeje się silnik do właściwej temperatury to paliwa ubywa znacznie szybciej.
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
Wskazówka podnosi sie tylko do tego miejsca jak zasłoniłem pól chłodnicy dyktatura i jeździłem dlugo to podniósła sie troche wyżej byl na samym dole kreski z napisem norma czyli z waszych wypowiedzi dochodze do wniosku ze walniety jest czujnik ??? czy czujnik wpływa jakoś na prace silnika spalanie itp ??
Silnik to nie kocioł I co ma temperatura wody do spalania drewna w kotle w którym temperatura w komorze spalania wynosi 1000 stopni ?
Mam VW Golf III 1,4, miałem spalanie około 13l/100km po mieście. Wymiana czujnika temp. w silniku i spalanie jest normalne (czujnik zaniżał temperaturę o 10 stopni). Obroty na luzie przed wymianą 860 po wymianie 840, innych różnic poza ilością spalanej benzyny nie zauważyłem. Dodano po 1 Mam VW Golf III 1,4, miałem spalanie około 13l/100km po mieście....
Dzieki adamjur !. A czy moze miec ten czujnik wplyw na spalanie?
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
można , tylko dobrze , bo jazda na zbyt ubogiej mieszance to zwiększone ryzyko wzrostu temperatury spalania i uszkodzenia silnika. Oczywiście wtryski istotne bardzo wydajne, ale tu są duże wymagania co do doboru reduktora, mosiu być stabilny ciśnieniowo i ze sporym nadmiarem mocy. Konkretnie polecam sterownik stag plus, wtryski magic jest lub matrix...
wszystko ok z temperaturą
Teraz są już minusowe temperatury, nie przełączy się bo jest zbyt zimno aby silnik mógł pracować na gazie a wiąże się to ze spalaniem etc. Skoro przejechanie 2 km na benzynie to zbyt dużo to może warto pomyśleć nad mniejszym samochodzem?
Jak temperatura płynu chłodzącego przekroczy 95*C to wentylator ma chodzić nawet po zgaszeniu jak Volkswagen Golf 1,3. Częste wypalanie DPF to wynik słabego spalania lub dużej ilości paliwa, co podnosi temperaturę silnika. Na obecnym paliwie to normalne.
Witam Mam zamiar założyć sobie filtr stożkowy powietrza ale nie wiem czy mi zda to egzamin mając instalacje gazową.. Czy będzie jeździł dalej na gazie czy będzie się dusił itp ? i czy jak założę filtr stożkowy i będzie więcej zasysał mi powietrza to nie wpłynie to na spalanie gazu wyższa temperatura uszkodzenie silnika ?
To bardzo dużo jak na stary silnik 1,2. Gdybyś stał ciągle w korku to także duże spalanie. Może silnik jest niedogrzany? Termostat i czujniki temperatury sa ok? Świece dobre? Przy słabej iskrze tak może byc, a także filtr powietrze jak zapchany to tez leje więcej paliwa.
Jak na razie nie mam na co narzekać. Silnik pracuje równo, nie ma "skoków" i "zamulania". Szybko przełącza się na gaz, nawet jak były niskie temperatury nie było problemów. Spalanie na bardzo dobrym poziomi w granicach 7l/100km, więc naprawdę niewiele. Od montaży zrobiłem już ok 16 tys.km, byłem na pierwszym przeglądzie, wymieniłem filtry i nic więcej....
W tych silnikach, przy takim spalaniu, możliwe jest także uszkodzenie czujnika temperatury, silnik pracuje jakby był ciągle "na ssaniu".
Witam. Silnik musi mieć 90 stopni temperatury (optymalne spalanie). A filtr powietrza. Pozdrawiam.
Kolego, a co z temperaturą silnika?
Witam kolegów Mam taki generator, całkiem fajny. Zrobiłem dość dużo testów z tym generatorem. Rozpuściłem około 1 kg stali, wyprodukowałem chlor i ostatecznie wyleciał kilka razy w powietrze. Zrobiłem to w ramach doświaczenia mimo, że dobrze są mi znane zasady elektrolizy. Wniosek z testów 1. Spalanie niewiele się zmieniło 2. Znaczny wzrost temperatury...
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Bardzo fajny pomysł, żeby zrobić taki komputer. Dla mnie optymalne byłyby: - obroty silnika, - spalanie chwilowe, - spalanie średnie, - temperatura zewn / wewn, - wskaźnik napięcia akumulatora
Miałem taką usterkę. Czy spala też dużo paliwa? Problemem był czujnik temperatury silnika.
prawidłowy temperatura spalać temperatura spalać brykiet temperatura spalać węgiel
downloader samsung amplituner instrukcja wymiana kostka stacyjki
parametry silnika elektrycznego silnik elektryczny
Renault Laguna 2 2007 afficheur multimedia – schemat wtyczki 24pin BM24, pinout, kolory DS 7 Crossback geometria kół – dane serwisowe, ustawienia, wartości fabryczne