W Toyotach często stosowany jest układ odwracania obiegu, jest to zawór zamontowany przed skraplaczem i tam w jednym z przewodów zamontowana jest dysza rozprężna która ulega zatkaniu i dlatego niema obiegu czynnika chłodniczego ,a to powoduje wysokie ciśnienie skraplania i wysoką temperaturę przewodów od strony tłoczenia .Wyciąganie sprężarki nic CI...
Pamiętaj, że nie tylko na zimowy bo jak jest ciepło to niby sprawność akumulatora będzie wyższa, ale samorozładowanie w wyższych temperaturach również przebiega szybciej (w garażu pół biedy bo będzie stałe 20 czy 25 stopni, ale jak auto na słońcu to pod maską temperatura może spokojnie przekraczać 40 stopni. Osobiście uważam, że jak wsio ok z baterią,...
Podpinasz komputer na zimnym silniku i w parametrach technicznych patrzysz jakie wartości widzi ECU. Temperatura silnika i powietrza.
Pod maską w skrzynce bezpieczników mam trzy przekaźniki dwa od świateł a trzeci od wentylatora chłodnicy Dodatkowo ostatnio zauważyłem że wpływ na to ma niska temperatura wtedy nie kreci
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Ktoś na pewno wie o co chodzi. Klimatyzacja nie działa. Gaz jest, kompresor jakby chodzi. Hi - gorące dochodzi do ciśnienia na zegarach do ponad 70 psi natomiast Ło - zimne wyskakuje poniżej 20 psi. Jedna rurka od kompresora robi się ,, parząca" druga lodowata. Co może być przyczyną ? Może jakiś zawór mieszający w kompresorze ? Czy też wszystko jest...
Witam. Widzę że temat stary ale nie chcę zaczynać nowego. Jakie ma być minimalne ciśnienie na szynie żeby odpalił? Jakie mają być minimalne obroty wału żeby odpalił? Temperatura otoczenia jest około 5-10 'C Toyota Corolla Verso D4D 90km 2003r. Gdyby ktoś się orientował to proszę o pomoc.
Myślę, że jest to celowe działanie, a nie skutek zintegrowana regulatora w alternatorze, w którym to najbardziej grzeją się diody. To jest skutek zintegrowania regulatora z alternatorem, ale celowo się temu nie przeciw działa, tak jak zauważyeś, żeby nie sfajczyć alternatora. Grzeje się alternator, bo gdyby grzały się diody, to ten spadek napięcia...
Ciśnienie w układzie jest. Do kompresora jest jakieś lepsze dojście niż od koła/dołu? Zauważyłem dzisiaj, że nie załączył mi się wentylator i na postoju temperatura zaczęła rosnąć. Może to byc powiązane z klimą?
Jak termostat się otworzy to wąż zrobi się ciepły. Jeździj, obserwuj temperaturę i poziom płynu, ten płyn chłodzi też napęd elektryczny i minie trochę czasu zanim się dokładnie odpowietrzy. Jak temperatura jest stabilna i prawidłowa, poziom płynu ok. to jazda i obserwacja parametrów i będzie git
Problem zniknął, gdy temperatura powietrza spadła. Przepuszczam że podczas tankowania dok pelna pod korek, ( paliwo dolewalem dosłownie aż pod korek) musiało dojść do przelania się paliwa do filtra oparów paliwa i gdy temperatura powietrza ponosiła się wtedy wzrastało ciśnienie i resztki paliwa które były zatrzymane w filtrze oparów przetestowały się...
A0-1 - Temperatura głównego obwodu jezdnego błędny wzrost, co powoduje ograniczenie mocy jezdnej. A2-2 - Błędna temperatura płyty jazdy - za duża Moim zdaniem błędy te wskazują : brak chłodzenia przetwornika jazdy, usterkę czujnika temperatury w przetworniku lub za duży pobór prądu i przegrzewanie.
Mam Toyotę Corollę e12 2002r 2.0 z klimatyzacją automatyczną. Jednak nie utrzymuje ona zadanej temperatury, raz dmucha ciepłem raz zimnem. Ustawiam temperaturę ok 23-24 stopnie (więc dosyć gorąco). Nadmuch nagrzewa kokpit i robi się gorąco (prawdopodobnie temperatura w środku osiąga zadaną). I wtedy zaczyna dmuchać zimnym powietrzem przez ok 10 minut...
Na dzień dzisiejszy dalej nie ma informacji. Widzę, że nie jesten jedyny szukający na wlasną rękę i internet milczy. Ponoć nie mogą sie dogadać i nie ma możliwości powrotu na starą wersje. Nie przewidują rabatów w związku z tą "usterką". Już pomijam fakt, że serwisowanie auta woła o pomste do nieba, żebym ja zwykły użytkownik pokazywał mistrzowi jak...
https://obrazki.elektroda.pl/2877653900_... Kiedy poczułem swąd spalenizny z nawiewu i gdy po niedługim czasie zostały tylko maksymalne obroty wentylatora to sprawa była już jasna co uległo uszkodzeniu. Wystarczy wymienić rezystor i gotowe. Tylko czy aby na pewno...? Szybkie oględziny cen w internecie i pojawia się mnóstwo ofert z...
Witam, czy da się zaadoptować licznik Toyoty Prius V 2017 r. z USA na wersję europejską tzn. mile na km, wskazania prędkości, temperatura itp
Problem z odgrzewaniem z rozwiązaniem, może komuś się przyda. Podczas podróży zimową porą, ogrzewanie automatyczne, temperatura MAX i czekam, aż się przyjemnie ciepło zrobi w kabinie. Niestety po jakimś czasie mimo skręcenia pokrętła temperatury leci nadal gorące powietrze. Kilka kilometrów dalej zmiana na przeciwną skrajność, leci tylko zimne. Problemem...
Witam Czy rozwiązał Pan swój problem bo mam podobnie temperatura w - i problem z rozruchem.
https://filmy.elektroda.pl/34_1677416711... Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury w układzie chłodzenia silnika 2.0 Diesla w Toyota Avensis Kombi z 2010r. Auto w naszym posiadaniu od 20 dni. Jeździ po mieście i na trasie. Po mieście temperatura na wskaźniku w układzie chłodzenia silnika w miarę szybko osiąga poziom środkowy na wskaźniku. Na trasie...
Jeśli rezystor nazywamy rezystorem, to już lepiej. Motocykliści robią wymianę przerywacza - ale to prostsze od współczesnego samochodu U SIEBIE - bym nie robił: więcej styków, nadal ten sam pobór prądu, LED okazuje się, a zwłaszcza w wersji chińskiej, wcale nie taki trwały*), jak sobie obiecywaliśmy (częściej psuje się na złączach/lutach niż zużywa...
To tak nie działa. Nauka idzie do przodu i właśnie dlatego produkujemy buble. W latach 90-tych XX w. produkowano dobry sprzęt. Do tej pory mam z tamtych czasów sprawną pralkę Elektroluxa, diorowską wieżę i parę innych. A stare Mercedesy dalej chodzą. I właśnie mając tą świadomość trzeba to zmienić. Wystarczy zmienić model w którym nie kupujesz urządzenia...
Cześć, Borykam się ostatnio z pewnym problemem w mojej starej Camry 2.2 Samochód aktualnie 421 tysięcy km przebiegu, do niedawna wszystko w zakresie silnika pracowało poprawnie. Od pewnego czasu w samochodzie występuje problem z temperaturą. W skrócie: Nagrzewa się w normalnym tempie do idealnej połowy skali, jednak na LPG przełącza się bardzo późno,...
Czy po wlutowniu tego ustrojstwa będzie też działać temperatura i spalanie Pozdrawiam Tomasz
(at)milejow też jestem zwolennikiem większej ilości oleju w układzie. Nieraz trafiają się samochody ze zbyt głośną pracą sprężarki. Dolewam 1 oz oleju i staje się cichsza, a temperatura z wylotów bez zmian. Nie spotkałem się nigdy w fachowej literaturze o innej ilości oleju niż podana na sprężarce.
Wózek widłowy Toyota klejenie chłodnicy Witam jak w temacie chodzi mi o ''budowę'' chłodnicy , nigdy nie rozbierałem to nie wiem jak to wygląda w środku - a więc taka chłodnica jest zbudowana z rurek które są umiejscowione w jakby ramie - interesuje mnie jak wygląda obieg cieczy czy tak jak w wężownicy czy też jak by byłą jedna rurka zatkana to był...
Zmień komputerem ustawienie zaworu EGR i będzie dobrze Czy kolega mógłbym coś więcej powiedzieć. Mam T27 2.0 127KM 2009 1AD-FTV i codzienne dymienie na biało-błękitnie. Dymienie ustaje po ~2km. Podczas jazdy po rozgrzaniu ciśnienie różnicowe nie przekracza 10kPa, a temperatura DPF wysoka prawie podczas całej trasy podchodzi pod 600°C zależnie od prędkości....
Czy ma na to wpływ temperatura otoczenia ?
czy temperatura silnika ma znaczenie ? Czy przypadkiem dłużej trzeba "kręcić" jak silnik jest ciepły?
Rozwiązałem problem poprzez powtórną wymianę termostatu. Mam silnik 1.3 i temperatura płynu powinna oscylować koło 80-82 st C, a kiedy nagrzewnica nie grzała, to było tak, że temperatura płynu skakała nawet do 87 st. Przy nagrzewaniu silnika było słychać we wnętrzu dziwne trzaski z okolic nagrzewnicy, teraz tego nie ma. Pojeździłem trochę z podpiętym...
Witam proszę o pomoc, wskazówki w którą stronę iść. Tj w opisie toyota Yaris 1,5 d4d z 2004 r. Zgasła podczas jazdy i niechce odpalić. Komputer wygenerował takie błędy: P1229 Toyota: Fuel Pump System Stan kodu usterki Kod usterki jest potwierdzony Stan silnika podczas wystąpienia usterek Dane natychmiastowe podczas kodu błędu: P1229 Szacowane naładowanie:...
U mnie w corolli Verso z lewej strony nagrzewnicy jest serwo od sterowania klapami a konkretnie temperaturą jaka idzie na klapy. Może tutaj spróbuj poszukać? Czy na włączonym zapłonie (bez silnika) słyszysz jakieś chrobotanie? Pozmieniaj temperatura i posłuchaj jakie są dźwięki. Może się serwo zacięło...?
Jak zmieniasz obudowę mostka, to on może inaczej oddawać ciepło do radiatora. Jeśli w wyniku tego temperatura diod nie będzie wyższa niż dopuszczalna dla danego mostka, to może tak pozostać.
Każde koło ma osobny czujnik TPMS który wysyła sygnał z parametrami (ciśnienie, temperatura i swoje ID) do komputera TPMS. W kompterze zakodowane są wszystkie czujniki TPMS (zapisane jest ID każdego czujnika). Jeżeli odebrany sygnał nie zawiera jednego z 4 zakodowanych ID wywali błąd TPMS (migająca kontrolka ciśnienia). Można go podejrzeć i skasować...
czy podpowiesz jak naprawiłeś tą usterkę ? mam to samo... Witam tak jak w opisie 2000 obrotów i traci moc na chwilę potem już w miarę normalnie, komputer u mechanika wskazał uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia ale jakimś cudem kiedy wymieniłem filtr paliwa na tydzień był spokój do pierwszych przymrozkow i problem znowu wrócił. Tutaj jest ooo błędu...
Jest jak w temacie Avensis T22 z silnikiem 1.8 VVT-i z 2002 roku. Zaraz po włączeniu silnik chodzi równo ale gdy się tylko nagrzeje (około 5-10 min jazdy) obroty spadają w okolice 900. I wtedy gdy samochód trochę postoi np. na światłach to one chwilami nieregularnie pikują w dół w okolice 500-600 wywołując drganie silnika. Co ciekawe gdy samochód jedzie,...
Gdy temperatura na zewnątrz spada do zera, gdy silnik jest zimny obroty zbytnio spadają przy zmianie biegów zapala się chek czasem gaśnie,po rozgrzanym problemu nie ma
Ale żaden nie zastąpi tico ma to swoją moc magię. I ma manualną skrzynię :D I porzadny silnik spalinowy, a nie jakies tam elektryczne fanaberie. :cry: Ale do rzeczy - Toyota Coms -Pierwsza generacja COMS została wprowadzona przez firmę Araco (Filia Toyoty) w czerwcu 2000 roku. Posiada nadwozie z ABS i aluminiową ramę w celu zmniejszenia masy (270 kilogramów)....
Witam wszystkich Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w toyocie previ 1996rok 2.4 benzyna. O kilku dni zauważam wachania temperatury silnika na wskazniku deski rozdzielczej tzn. temperatura się podnosi i opada do normalnej jaką miałem wcześniej podczas normalnej jazdy samochodem. Zauważyłem również, że po odkręceniu korka wlewu na zbiorniczku...
Odświeża temat. Mam aurisa 2006 1.6 w gazie 220tys z tego 130 tyś na gazie, mam problem z odpaleniu auta. Tj rano po nocy odpali bez problemu podjadę do sklepu zrobię zakupy wrócę i potrzebuje 5/7 sekund na rozruszniku żeby zaskoczył silnik. W szczególności w temperaturze do 15 stopni, nie mniej już coraz cześciej temperatura nie gra roli. Nowe świece,...
A może charakterystyka termostatu z wiekiem się zmieniła i otwiera wcześniej niż ma być? Mialem tak u siebie w Leonie otwarcie ma być 89st a on otwierał już przy 80st - do momentu otwarcia waz dolny zimny , wiec termostat niby działa. Zastanowiło mnie to czemu już na rozgrzanym silniku w trasie trzyma mi temperaturę 80-81 st zamiast 89 ( odczyt z VAGa)....
Yaris nie ma gównianych zaworów tylko niektórzy chcą żeby jeździł na gównie. Zasadniczo chodzi o to że gaz spala sie dłużej od benzyny więc temperatura działa na grzybek i to mu szkodzi.
Powinno działać oświetlenie panelu wentylacji (kierunek, siła i temperatura nawiewu). W wakacje naprawiałem to, ale niestety, nie w moim samochodzie. Odnośnie samych żarówek-nie pamiętam dokładnie jakie to były, ale to były małe szklane żaróweczki-może 1,2W? Sposób dostania się znalazłem na jakimś filmie na YT. Niestety nie było tam wszystkiego, bo...
Tak jak w temacie. Toyota RAV4 II 150KM 2.0. Gdy zapalę silnik, i zaczyna powoli nagrzewać się płyn chłodniczy, to też powoli zaczyna twardnieć górny wąż od silnika do chłodnicy. Gdy odkrece korek od chłodnicy to płyn powolutku się podnosi i przelewa. Ale zejdzie tego płynu może ze 3-4 setki i niby się uspokaja. Gdy jadę autem, i po np. 20km się zatrzymam...
po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany... Wg mnie to jeszcze nie na bank. Wg mnie pomieszanie z poplątaniem i nie wiadomo, a przynajmniej ja nie wiem jak to co napisane interpretować. Węże, to przypuszczam, że chodzi...
Wymieniałem nie raz te łożyska i wiem że trzeba wymieniać kompletne. Kiedyś zdejmowałem przyrdzewiałą tarczę hamulcową i od uderzenia młotkiem w tarczę odpadła ta zębatka . https://japancars.ru/index.php?route=cat... Toyota w tym modelu przewiduje kompletną piastę.
Dzięki. Letni silnik 2,5K. Temperatura normalnej pracy 220 Ohm. Wygląda normalnie ale zachowywał się też normalnie. Może ten magnesik się rozruszał. Czy dużo płynu poleci jak odkręcę czujnik? Na wtyczce mam 5V.
wymieniłem osuszacz... był czarny do połowy :O usyfiony strasznie... Poskładałem wszystko szybciutko. Pojechałem nabić klime... Ciśnienie po nabiciu na biegu jałowym: LP ~2.8 Hp ~11 Czyli osuszacz pomógł odnośnie ciśnienia HP.... Niestety klima nie chłodzi... 12 z kratek przy temp zewnętrznej 25 stopni. Rurka od wysokiego była lekko chłodna, po podtrzymaniu...
Podczas jazdy zapala sie kontrolka silnika i traci moc. Po zgaszeniu i ponownym zapleniu przez krótki okres jezdzi normalnie około 5km. Po podłaczeniu do komputera pokazało bład; P2002 i nie da go się skasować. Reszta skasowała sę bez problmu. I jaka ma być temperatura powietrza w korektorze sącym, bo u mnie pokozuje że jest to 20 stopni.
witam Zakupiłem tester diagnostyczny typ lauch x431 mini , do toyoty 2,2 disel d4cat rok prod 2006 , usiłuję wypalić, lub zaadoptować dpf ,tak aby mieć pełna kontrole nad dpf w przyszłości . Nadmienię ze wymieniłem stary filtr dpf cztery miesiące wcześniej na nowy , stary filtr dpf był zapchany tak sadza ze samochód wszedł w tryb awaryjny. Opisze mój...
Lubryfikacja..... zalety ladnie wytłumaczone przez marketingowców ale ja nie potrafię wymyśleć czy to w ogóle coś daje. Jeśli zarośnięte nagarem pierścienie to wiadomo ze spalił się olej, pytanie który, jeśli silnikowy to lany nieodpowiedni/podrabiany/z allegro lub uboga miesznka i wysoka temperatura robi to co robi lub jedno z drugim lub zbyt duży...
toyota temperatura temperatura toyota płynu czujnik temperatura toyota
windows update naprawa miękkie hamulce włosów rozebrać
akumulator optima akumulator optima
Current Divider Formula: Application in Smart Metering, EVs, and Power Monitoring Reddish-Brown Color Codes: Mahogany, Russet, Burnt Umber, Pigments & Trends