A temperatury na wydechu? Temperatura silnika podczas jazdy? Ma to w ogóle szanse na zagrzanie się?
FFR 03011- 05 ; czujnik ciśnienia EVB, zwarcie do masy.EDC 03821-03; monitoring na CAN 3 , sygnał niezgodny. Błąd może dotyczyć temperatury wydechu,poziomu AdBlue, temperatury AdBlue.Diag 03404-02; niski poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym .FFR 00647-10 ; sprzęgło wentylatora . FMI 10 nie określa rodzaju usterki więc musisz sam sprawdzić...
Tak to normalne, pod maską jest zawsze ciepłej. A i żeby było jasne, powietrze nie grzeje się od prędkości (prędkość nawet wychładza), ale od kolektora wydechowego, samego bloki silnika. Skoro na dworze mamy temperaturę jaką mamy, a silnik i wydech generują kilkaset stopni to bilans temperatury zawsze będzie wyższy, niz temperatura otoczenia.
Ten ma chyba nastawy na 5kW. Ale raczej dużej brusznicy nie będzie. Zawsze można sprawdzić temperaturę ma wydechu.
Kod błędu: P11A8 Opis Usterki: Usterka zmiany fazy wałka rozrządu wydechu: Spójność. Różnica między teoretyczną pozycją elementu zmiany fazy wałka rozrządu w spoczynku a zmierzoną. Muszą być spełnione następujące warunki: - Zakończono adaptację defazera wałka rozrządu wydechu - Temperatura defazera wałka rozrządu wydechu między 0 a 130 °C Warunki do...
Trzeba sprawdzić te czujniki fizycznie, omomierzem, pomiar również pomiędzy pinami wtyczki czujnika temperatury a masą (obudową dpf-a) Pamiętaj, że taki czujnik w normalnej temperaturze (zimny wydech) ma ok 10MΩ
Do sprawdzenia parametry różnicy ciśnień i temperatury wydechu (wszystkie) . Mechanik tylko wyczyścił filtr a nie usunął przyczyny .. Ogólnie silnik może zapychać dpfa z bardzo wielu przyczyn , wtryski ,szczelność dolotu , blokowanie egra itp ..
Tak. Trzeba sprawdzić w blokach bodajże powyżej 100, czy temperatury wydechu pokazuje. Jak są w miarę miarodajne to albo nie wyłączony albo źle wyłączony. Podobnie czujnik różnicy ciśnień.
Nie wiem skad wziales blad temp oleju jak jest to blad EDC na temat wiadomosci z szyny CAN 3 , temperatura ad-blue ,poziom ad-blue , lub temperatura na wydechu .
Przy takiej temperaturze wydechu adblue jest wyłączone a sam czynnik nie popłynie w temperaturze poniżej -11 stopni dopiero kiedy woda z silnika rozgrzeje zbiornik. Sprawdź w czasie jazdy czy wydech się rozgrzeje, czy wzrośnie ciśnienie pompy SCR i czy rośnie temperatura w zbiorniku może być zacięty elektrozawór od podgrzewania zbiornika, tyle na początek.
Nie za mało pali? Moze mieszanka zbyt uboga, to by tłumaczyło wysoką temperaturę wydechu.
Czujnik przemierzysz i jak ma w granicach 200,300 Ohm, to ok, dodatkowo jak go podgrzejesz zapalniczką to rezystancja musi wzrastać. Kolory wtyczek mogą być zgubne ( Bosch, NRF, czy Myle ) stosuje inne kolory. Czujnik temperatury- czujnik 2gi rzędu 1wszego czyli jest to czujnik miedzy turbo a dpf -em czujnik. By nie zgadywać odpinaj po kolei czujniki...
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Zobacz, czy nie masz zapchanego FAP'a. Pewnie w czasie wypalania temperatura wydechu się za bardzo podnosi i komputer silnika obawiając się pożaru gasi silnik.
spalony olej daje kolor niebieski a nie biały Daje i biały i niebieski, zależy od temperatury wydechu i ilości oleju.
Częstą usterką był w takich przypadkach regulator ciśnienia który się przycina powodując chwilowe zbyt duże ciśnienie na listwie i wyłącza silnik . Zapytasz pewnie czemu nie rejestruje błędu , o to trzeba zapytać producęta albo posiadać sprzęt dilera . To samo tyczy się czujników temperatury wydechu dpf itd . - przerwę w obwodzie wywali ci błąd ale...
Dziwię się, że w aucie tej klasy, wydech wygląda spoooro gorzej, jak w 15 letniej megance 1,5 DCI z przebiegiem 600k km. Nie porównuj benzyniaka do diesla - zupełnie inna temperatura spalin, no i do tego dochodzi "niestety" marna jakość blachy w "japończykach". To nie kwestia temperatury, im czystsze spaliny tym szybciej wydech zżera.
Lovato też ma swoje rozwiązania, może się odpalać zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Ma też dodatkowy panel, który można zamontować w rozdzielni obok SZR i widzieć wszystko to co tam na miejscu. Nie podoba mi się wysoka temperatura wydechu w tym silniku przy obciążeniu ok 60-70kW, kolektor robi się jakby czerwony. Na najbliższy czas mam do przeróbki...
1,6 HDI pewnie jest wyposażony w filtr FAP i tu jest pies pogrzebany . Georgesgr jest doświadczony w Peugeotach i miał na myśli to ze w czasie jazdy jest uruchamiana procedura dopalania filtra i przez to jest podniesiona temperatura silnika i ukladu wydechowego i wentylator próbuje to wszystko schłodzić . Taka jest "cena " za nowoczesność o "ekologię"...
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Po pierwsze odłącz sobie akumulator na noc tak na zaś i spróbuj czy będzie lepiej, Po drugie silnik poprostu ci się zalewa na biegu jałowym bo z tego co piszesz sąda pokazuje bzdury - może to być wina emulatora sondy lambda który na benzynie fałszuje trzeba odlutować na jakiś czas kabelek od niego do sondy, Po trzecie może masz zepsutą grzałkę w sondzie...
Czujniki i instalacja sprawdzona i temperatury i ciśnienia wszystko sprawne wydech drożny układ szczelny .........?
W takim razie zubożenie mieszanki spowodowane nieszczelnością filtra powietrza lub/i niezmienioną dyszą główną po wymianie cylindra/wydechu. Poza tym ostatnio temperatura spadła w okolice 0°C, wówczas gaźnik wymaga drobnej korekcji - zwiększenie rozmiaru dyszy głównej o kilka procent.
A ja bym podpatrzył na wskazania czujników temperatury na wydechu. Miałem przypadek u siebie, gdzie błędów nie było a wypalanie wariowało. Jeden z czujników przekłamywał parametry przez co wariowało wypalanie, po wymianie problem ustał a DPF wypala się co 15-20 tys km
Witam. Mógłby ktoś sprawdzić do czego są podłączone przewody od przycisku „START” na desce rozdzielczej, odpowiadającego za odblokowanie dawki rozruchowej w pompie wtryskowej (w silniku turbo jest sekcyjna, solenoid na pompie służy odblokowaniu listwy zębatej w położenie dawki rozruchowej). Wcześniej robiłem jeden ciągnik, ale pamiętam tylko że instalacja...
Podobno kabli od sondy nie powinno się lutować dlaczego? Nie wiem. Myślę, że jedyną przyczyną -a z pewnością jedną z istotnych przyczyn- jest to, iż sonda lambda przykręcona jest do wydechu gdzie temperatury dochodzą do kilkuset °C. Jak wiadomo, lutowie popularnie stosowane w pracach serwisowych to stop cynowo-ołowiowych który zaczyna się topić już...
siemka , z tego co widzę to uporałem się z tym problemem, miałem podobny w cb250n i nie było łatwo , chodzi o szpile głowicy to co widzisz to uszczelnienie tej szpilki w cylindrze od temperatury wydechu sparciały, nowe niedostępne , używki to śmietniki, zrobienie na zamówienie jednej około 350zł i nie wiadomo czy szpilka wytrzyma prasę , ja robiłem...
Silikon czerwony wytrzymuje rozgrzane go lekkiej czerwoności rury wydechowe. Więc do dzieła, bo zapewne takowej temperatury tam nie ma. Gdzie widziałeś wydech rozgrzany do lekkiej czerwoności?
Pytanie do praktyków, najbardziej chodzi mi o sposób układania drewna na początku oraz o ustawienie pokrętła "WASTE GAS" - temperatura gazów wydechu Dysponuje suchymi metrakami z sadu o średnicach 10-25cm pociętych na kawałki 50cm.
Już uzupełniam: rok 97, silnik X12SZ (moduł zamiast kopułki), Autko jeździło niedogrzane, ale przy okazji rozrządu wymieniłem termostat. Płyn chłodniczy czyściutki i żadnego zapachu spalin, olej wygląda normalnie. Świece sprawdzę wieczorkiem, zapach spalin .... hm jak w benzynie, żadnego dymka nie ma przy tych temperaturach, wydech odrobinkę przykopcony...
Mają fantazję mają . Wjechać na podnośnik czy kanał, i przytkać ręką wydech. W tych temperaturach to poznasz po samej wodzie wylatującej z nieszczelności. Choć wskazana jest mała dziurka w jednym lub dwóch tłumikach, dla niedzielnych kierowców w temp zimowych.
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Ta rurka idzie do klapki w dolocie, która na zimnym silniku bierze powietrze z okolicy wydechu by szybciej się zagrzał. Gdy złapie temperaturę dopływ jest zamykany.
Widzi temperatury na dpf ? Wydechu ?
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
A czym proponujesz smarować??????? bo chyba jest to absurd Zaden środek nie wytrzyma temperatur z wydechu
Fizycznie brakuje paliwa. Filtr, smok w baku. Temperatura wysoka, bo nie wybucha w komorze tylko spala w wydechu.
Czerwony kolektor to przeważnie zatkany wydech w miejscu gdzie temperatura spada. Możliwe też że jest za późny zapłon. PS Nie strzela w wydech?
To 1,8 benzyna i temperatura powinna być odbierana na katalizatorze ,prawdopodobnie jest wypalony skoro iskry się przedostają.
Witam serdczenie, chcialbym miec kilka sond mierzacych temperatury (i nie tylko) w roznych punktach silnika (silnik morski wiec mysle, ze 3-4 - temperatura chlodzenia, temperatura wydechu, ladowanie akumulatora i np cicsnienie aleju). Wskazniki takowe posiadam (vdo). Ale wskazane by bylo posiadanie tez alarmow. O ile bez ladowania akumulatora silnik...
Ten uklad oczyszczania spalin wlaczony to czasami nie jest aktywne wypalanie dpf? Wysoka temperatura na wydechu moze swiadczyc o zapchaniu i chce sie wypalic ale ktorys z bledow nie pozwala rozpoczac procedury wypalania. Jak masz mozliwosc to sprawdz na kompie cisnienia w wydechu chyba ze mozna z poziomu menu sprawdzic poziom wypelnienia dpf.
Zatarcie od strony wydechu prawdopodobnie zbyt wysoka temperatura. Jeśli paliwo przeciekało przez co silnik mocno łapał brud, który pogarszał chłodzenie to mogło się przyczynić do awarii. Olej lej taki jak lałeś jest prawidłowy a tani olej to nie do markowego sprzętu. Na okres docieranie 2-3 zbiorniki warto minimalnie zwiększyć ilość oleju 25 ml na...
Byłem już z nim u wszystkich mechaników i elektromechaników Wiesz chociaż czego mu brakuje do odpalenia? Iskra, wtryski, dolot, wydech, temperatura jaką widzi sterownik? Sprężanie? Tak to sobie można gdybać.
Sprawność silnika cieplnego jest określona znanym "szkolnym" wzorem: η=(T1-T2)/T1, gdzie T1 - to temperatura spalania, a T2 - temperatura wydechu. "Udoskonalaczy" proszę o zastanowienie się, która z tych temperatur się zmieni i jak bardzo się zmieni. Podpowiadam: w wyniku zwiększenia sprężanie zmienią się obydwie - i obydwie w tą sama stronę! Proszę...
palenisko Palnik :D Jeśli brałeś z hurtowni na O to sprzedają też podróby. Jakiego koloru jest dym z wydechu? Biały - nie odpala (zbyt niska temperatura świecy), czarny-zbyt mało powietrza do prawidłowego spalania. Świeca (kołek żarowy) jest zbudowana z kilku "drucików", przy uszkodzeniu dwóch-trzech sterownik nie wyrzuci błędów ale będzie zbyt niska...
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Coś zmieniło się w temacie? Ewentualnie można odkręcić rurę i sprawdzić czy problemu z temperaturą nie wzmaga przepchany wydech, lub katalizator, ale jeśli samochód jeździ normalnie to raczej nie to.
A gdzie w suszarce masz kontrole temperatury ?? Może na 3 zdrowaśki do piekarnika jeszcze ?? Przy temeperaturze 210-220 podgrzanie przez minute nic nie uszkodzi. Nie chodzi tu przeciez o pełny reflow z fluxem, tylko o podgrzanie w celu sprawdzenia. A czy kiedyś miałeś doczynienia z naprawami płyt? A pokazać ci suszarkę z wyświetlaniem temperatury na...
widzę przewody uziemiające To są raczej koszulki odporne na wysoką temperaturę, więc tam pewnie wydech gdzieś blisko jest.
Nie będzie z tego nic gdyż do poprawnej pracy sonda musi uzyskać odpowiednia temperaturę (na końcu wydechu jej niema). Nic ty nie da zastosowanie grzałki w sondzie ,gdyż ma za małą moc.
Przede wszystkim wydech, to temperatura sięgająca setek stopni nawet przy "końcu rury wydechowej". To co na fotografii, to chyba przepustnica dolotu powietrza do silnika, nie pożyje długo w rurze wydechowej, przy temperaturach jakie tam są. Pomijając wszystko, po co te kombinacje? Jeżeli to jakieś wyścigi, to po prostu "udrożnić" układ wydechowy w inny...
Sprawdź przeciwcisnienie w układzie wydechowym.Przytkany wydech powoduje wzrost temperatury silnika bo gorące spaliny dłużej pozostają w silniku.
Witam, Problem rozwiązany. Powodów było kilka: Na początku silnik nie palił na 1 i 4 cylinder (na podstawie temperatury wydechu). Tzn. bardzo ciężko odpalał na 2 gary, a dopiero po kilku minutach klekotania łapały pozostałe. Po wymianie kabli i cewki (stara cewka miała zardzewiałe gniazdo na wyjściu do 1 cylindra, a że jest to jednocześnie obwód 4 cylindra...
Czyli albo jest niesprawność w gaźniku, albo jest on niewłaściwy skoro regulacja wkrętem jest poza zakresem. Dałeś zapinkę na sam dół, czyli zwiększyłeś jeszcze dawkę paliwa, bo podniosłeś iglicę. Może pojedź w drugą stronę, bo być może paliwo dopala się w wydechu i nie jest to spowodowane nadmiarem powietrza a paliwa. Dużo powie świeca, jeśli jest...
Zawsze leci tam kilka bąbli. Każdy użytkownik ci to powie. To co pokazałeś na tym nagranym przez siebie filmie nie jest żadnym odstępstwem od normy. Inna praca silnika +wentylator zgadzam się przy wypaleniu jak najbardziej. Ale wyczuwalna różnica w mocy i w pracy silnika przed powiedzmy x km do wypalenia coś tu jest nie tak - chyba musiał byś jednak...
Fap wyłączony, ale może nie całkiem? Może wstrzykuje płyn i podnosi w ten sposób temperaturę w wydechu. Co ma pompa podciśnienia do uszkodzenia turbiny ? Czasami sterowanie turbiny realizowane jest przez podciśnienie. Poza tym jak ma ubogo to temperatura rośnie. Rozprawa dotyczy silnika zasilanego mieszanką uwarstwowioną, a nie homogeniczną. "Nie mieszajcie...
Zapchany wydech.
Uboga mieszanka ma znacznie mniejszą prędkość spalania, więc proces spalania potrafi przeciągnąć się aż na suw wydechu; stąd niższa sprawność, "wyższa temperatura spalania" i ogień w wydechu, w efekcie wypalenie zaworów i gniazd, koksowanie oleju w rowkach pierścieni, zaleganie tychże i wypalanie dziury w tłoku, bo zapieczone pierścienie puszczają spaliny...
To robić to? Silnik i tak nie jest nowy, ale boję się wzrostu temperatury spalania i kopcenia z wydechu
Cześć Jak w temacie nie mogę wypalić filtra. Nie ma błędów, procedurę rozpoczyna ale tu jest problem bo obroty wzrastają do 1400 i nagle spadają do 600. Podniosłem kabinę i widzać ze klapa na wydechu sie zamyka i wtedy do zdusza tylko dlaczego? Miał ktoś taki przypadek? Temperatury i ciśnienia na wydechu widzi normalnie.
Ciśnienie w kolektorze 560mbar, sonda przed kat sinus, sonda za kat w okolicach 700mV, ogólnie śmierdzi z wydechu paliwem, uzyskuje temperaturę 90stopni momentalnie, odkręcałem wydech za katalizatorem bo sonda będzie do wymiany jak ruszę, ale ogólnie brak poprawy... ciśnienie w cylindrach po 16bar na gorącym, otwarty był egr ale zaślepiłem i poprawiło...
A czy na czujnik czasem coś nie oddziaływuje termicznie? Chodzi mi o to, czy czasem nie brak jakieś osłony termicznej, lub uszkodzony wydech i dmucha na czujnik strumień spalin?
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Witam zdobyłem dziś nagrzewnicę oetf 10 (Fn). Nie potrafię znaleźć info o niej. Czy to jest bliźniacza konstrukcja do oetf 10 TN? 100w 24v. Interesuje mnie schemat podłączenia i dane techniczne (moc, zużycie paliwa) http://obrazki.elektroda.pl/2306521900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2306521900_1... witam , też mam taką nagrzewnicę...
Turbo oddane mają do wtorku ogarnąć, a może ktoś się jeszcze wypowiedzieć na temat katalizatora ? Z tego co wyczytałem jak go wyrzuce to będzie wywalało błędy od sond, no i tak cały obluzowany jest w środku, ale czy wygląda na tyle źle żeby byl problem z odprowadzeniem spalin ? No i zauważyłem że szybko turbo się nagrzewa i jest tam duza temperatura,...
D407C, D402A, D3FD4 Mapa momentu nie ruszona, CA93C mapa ograniczająca po ciśnieniu na wydechu, CAA6E mapa ograniczająca po temperaturze spalin D5E04 kilkanaście map lambda pominiętych D9E0C kilka map ogranicznika momentu nie ruszone Masz zadane 2.7b z atmosferycznym, dla 70mg paliwa nie osiągnie ci tego doładowania z racji iż nie osiąga tego paliwa...
Trasa. Naprawa zakonczona rano podchodzę do tego samochodu i próbuje odpalić było ciezko ale dał rade patrze na wydech mniej dymu i wody ktora też kapała dodam ze wczoraj po bawiłem sie gaznikem wiec reguluje go od nowa tak jak instrukcja nakazała podregulowałem patrzę na wydech 80% mniej dymu przy - 3 niż reguliwany na plusowych temperaturach poczekałem...
Ja bym dla własnego bezpieczeństwa nie montował używanej butli. Może przepis martwy, ale ryzyko twoje. Pełna kompletna instalacja LPG jest najlepsza. Przecież to tylko kawał blachy, co tam ma się zepsuć przy ponownym montażu? Ale ja bym poruszył inną kwestię, czy butle zewnętrzne nie mają innych rozwiazan? Wszak tradycyjna butla wg założeń ma leżeć...
tzn od rozszczelnionego połączenia wydechu czy przepustnicy temperatura na wyświetlaczu w trybie serwisowym tak dziwnie może się zachowywać?
Lacznik elastyczny I nowe gumy podtrzymujace wydech rozwiazaly problem Bo 2 latach. Nie sluchaj mechanikow ktorzy mowia ze gumy sa zdrowe po obmacaniu Bo to gowno prawda. Stare gumy miekna kiedy temperatura zewnetrzna + temp wydechu sie zwiekrza Mimo ze wygladaja ok. Zmien same gumy I to powinno rozwiazac problem. Ja niestety zostalem naciagniety na...
Jojekk, może to być spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin w wydechu.(są 3szt.) Podepnij auto do vaga rano i sprawdź wskazania na wszystkich czujnikach temp. i wydechu i płynu i inne.Rano bez odpalania wszystkie powinny mieć podobne wskazania.Miałem na warsztacie T5 z takim objawem i padnięty czujnik ten ostatni w dpf-ie pokazywał rano...
Bandaż termiczny -obnizenie temperatury w komorze silnika. Utrzymanie podwyzszonej temperatury w układzie wydechowych dzieki czemu spaliny sa cieplejsze i szybciej opuszczaja wydech.
Miałem podobnie w fordzie, czujnik temperatury powietrza wymiana i jest w porzadku.
No to przecież napisałem. Tu nie jest problem smarowania tylko tego że jest za wysoka temperatura spalin przez co tłok rozgrzał się powyżej temperatury płynięcia materiału i go rozsmarowało. Nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.
Wszystko wymienione, dziwna sytuacja gdy temperatura na dworze wzrosła do +10 błąd występuje raz na 5tyś km. Ale wyskakuje. Może problemem jest czujnik ciśnienia 208157652R. Był wyczyszczony razem z rurką ale nie wymieniony.
jakie 105 stopni przy tej temperaturze to już czuć uszczelniacze i olej z wydechu
Movano / Master III / IV SID 321 mam błędy od czujnikow temperatur tego 2w1 i 4w1 co są na wydechu. Jakby były rozłączone ale wychodzi ze są zaklucone bo okablowanie wporządku, czujniki ok. Czy ma ktoś schemat elektryczny do tych czujnikow czy coś jest jeszcze podpięte do kabla sygnalowego. Proszę o pomoc, cały silnik rozpięty i wydech.
Generator termoelektryczny można zrobić. Ciekawe czemu tego jeszcze nie ma. Kilkadziesiąt watów by z tego było.. Wada - obniżona temperatura spalin w wydechu to mniejsza sprawność wymiany ładunku -> mniejsza sprawność silnika... Albo napędzać klimę absorbcyjną. Sprawność mizerna więc dla tych kilku kW mocy chłodniczej skraplacz by oddawał pewnie kilkadziesiąt.....
Osobiście taki układ zrobiłbym na układzie smarowania oleju, o wiele prościej. Co do twojego układu, to przede wszystkim ma za małą pojemność, trudno w ten sposób kontrolowac temperaturę płynu, zamiast rurek na wydechu zrób płaszcz wodny. Pompa w Twoim układzie pewnie tłoczy płyn w strone wydechu, potem na reduktor, po drodze jest zbiornik wyrównawczy,...
A jaka powinna byc temperatura na wyjsciu ?
Mam problem odnośnie naprawy opla corsy jeździł bardzo ładnie ale jest z nim taki problem ze gdy się odkręci świece przeczysci to zazwyczaj odpala ale pali chwilę i koniec zgasisz to nie zapalisz a jak już zapali to ma moc i silnik chodzi wzorowo czasem zdarzało się że zaświeciła się kontrolka od silnika ale po jakimś czasie gasła nie odpala nawet na...
Jeżeli chodzi ci o TERMOSTAT to przy wymianie jest taka zasada - po odkręceniu starego szybko wkładasz nowy i ubytki płynu są minimalne. Nie widziałem nigdy tego silnika ale skoro przeszkadza ci gaźnik to go odkręć :) Nie powinno być z tym problemu. Co do wydechu - przed katalizatorem jest sonda lambda. W wydechu bez katalizatora sondy nie ma więc przełożenie...
Na pewno nie ciśnienie, ale może temperatura. Od spodu, na środku kolektora podawane są spaliny z EGR.
ogólna zasada jest taka- ciągła jazda aby w wydechu powstała odpowiednia temperatura do wypalenia sadzy - czyli normalna jazda z tym że na trochę wyższych obrotach ale bez przesady - nie jeździć w tym czasie jak taksówkarz - 850 - 1000 obrotów tylko w granicach 2 - 2,5 tyś . Raczej nie powinno się przerywać procesu bo w chwili wypalania potrzebna jest...
Gdy podłączę komputer to dane H2OS 1.1 pokazują 0 i mam pytanie, bo patrzyłem i przy całym wydechu mam tylko czujnik temperatury spalin przy katalizatorze i jedną sondę za katalizatorem i pytanie, który to może chodzić czujnik? https://obrazki.elektroda.pl/3322493500_...
czujnik temperatury płynu w bloku sprawdź... jak jest walnięty to za dużo paliwa podaje i jest taki efekt ze bryka może nie zapalić .... z poluzowaniem wydechu dobry pomysł.
Temperatura prawidłowa do tej rzeczywistej w parametrach EGR wycięty z mapy.
(at)owner1 Wyjście sprzęgła PB na skrzynie biegów ? Tam jest 4000 rpm dla 100 %. Poprzecznie ustawiony czy wzdłużnie i napęd na tył ? Bedziesz miał też wesoło z wydechem. :D Hałas i temperatura. (at)Freddy Nie skomentuję, bo i po co ? Zostań Freddy tam, gdzie jesteś ,,autorytetem", czyli w modelach RC :D
Pójdźmy jeszcze dalej-czujnik bimetaliczny zamontowany w wężu odsysającym założonym na wydech-odpalony silnik-wzrost temperatury-załączenie silnika. Pełne auto niezależne od niczego.
Myślisz że diagnostyka wykaże zapchany katalizator??? To jesteś w wielkim błędzie. sady lambda jeśli pracują poprawnie nic nie wykażą. Właściciel auta pisze o zapachach siarki itp. to jest oczywiste, że katalizator się zapchał. A ponadto wystarczy sprawdzić po jeździe z większymi obrotami jaka temperatura jest wydechu w okolicy tego drugiego katalizatora...
Ja czekam na układ do konwersji napięcia z termopary typu K wspomniany tutaj, ale... Kupował ktoś u majfrendów takie termopary? Chciałbym to zrobić jak najtaniej, bo to dla zabawy i szkoda mi kasy - u nas one niestety tanie nie są, a z drugiej strony nie będzie ona testowana w ekstremalnych temperaturach raczej... Co najwyżej do kogoś w ramach testów...
1. Sprawdź wydech, czy nie jest przytkany. 2. Sprawdź luzy zaworowe. O ile to 4T, bo nie napisałeś. 3. Wyjmij i sprawdź zawór ssania. Gdy jest zimny powinien "puszczać" paliwo. Z reguły jest to zawór otwierany ciśnieniem wosku w bańce ogrzewanego grzejnikiem elektrycznym. Więc napięcie 0.5 V (choć nie wiadomo jakie - stałe czy zmienne) nie jest OK!...
Dodatkowo nie jest odporna na temperaturę.
Ja bym zaczął od termostatu... bo z tego co kolega nagrał to temperatura silnika nie przekracza 75⁰C więc dlatego może się nie załączać wypalanie dpf
Jaki masz tam silnik? Z kolektorem wydechowym z przodu a ssącym z tyłu (pierwsze wersje - jak stare mondeo) czy odwrotnie? Zetec SE, ssący z przodu, wydech z tyłu? Zgaduje że ta druga wersja. Dodano po 10 Czujnik temperatury można sprawdzić diagnostyką poprzez odczyt wartości rzeczywistych, lub woltomierzem, jak zimny i zapłon włączony to powinieneś...
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
Witam, skoro był podłączony komputer diagnostyczny to trzeba było podglądnąć temperaturę spalin czujnika na wyjściu wydechu, w/g mnie to on jest przyczyną albo jego przewody, dziś miałem przypadek, kiedy czujnik temperatury spalin pokazywał -273 stopnie, pozdrawiam Dodano po 1 przepraszam, czujnik przed katalizatorem, źle przeczytałem,
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
włosi załozyli nominalne cześci wszystko było spasowane . przy temperaturach w okolicach zera odrobina samostartu i silnik pali super , ciepły bez problemu z łatwośćia zapala
wysoka temperatura wydech pierdzi wydech pierdzenie wydech
wymiana pierścień tłokowy parametr maszynowy linde silnik jazdy
pic16f asembler lexus wspomaganie
Ciśnienie doładowania w VW Passat B5 1.9 TDI AVB Piecyk gazowy Ariston - zawór ciepłej wody nie działa