witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
P0530 - Czujnik ciśnienia klimatyzacji - duża wartość na wejściu Napięcie przy zacisku 13 (XC53) modułu sterującego wynosi ponad 4,9 V Uznanie kodu błędu będzie aktywowane, jeśli spełnione zostaną następujące warunki: Silnik pracuje na biegu jałowym Temperatura powietrza zasysanego wynosi powyżej 5 °C Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Witam Panowie, Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem, ale jak to zwykle bywa szewc boso chodzi. Miałem problem z ze sterownikami do Op-Com'a na Win10 i oczywiście brak czasu. W końcu zainstalowałem Win 7 i uruchomiłem Op-coma. Od mojej poprzedniego wpisu, wymieniłem sondę lambda przed katalizatorem, (korekcyjną) auto odzyskało sporo kucyków, ale...
Witam. Mam pytanie czy w silniku (jak w temacie) znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? pytam ponieważ ostatnio sprawdzałem parametry (powód - nieco zawyżone spalanie) i odczytałem wartość: temperatura powietrza zasysanego - 31 stopni. Wartość była stała a temp na dworze 24 st. Jaki element silnika podał taką wartość? (reszta parametrów...
Witaj, podepnij komp i spr. temperature zasysanego powietrza i temp. silnika. Zacznij od zimnego silnika. (Jerzeli są na gazie to rozjechały sie adaptacje i mieszanka dla ssania jest zbyt uboga) temperatura zasysanego powietrza to raczej odpada przy tej dolegliwosci
Jak jest czujnik odpięty to pokazuje -39 st. Poza tym od kiedy temperatura zasysanego powietrza 100 st. jest odpowiednia dla silnika? Fajnie byś się ty czuł w takiej saunie?
Wynika z tego że dostaje za mało paliwa. Przyczyną może być sama pompa i/lub rozjechana mapa wtrysku jeśli temp jest widziana prawidłowo. Do sprawdzenia jeszcze napięcie na aku podczas kręcenia bo może nowy aku jest starym zasiarczonym leżakiem lub rozrusznik wymaga remontu. Gaz zakręć na butli żeby wykluczyć winę lpg. Które temperatury ?? Temperatura...
ok. rozumiem aluzje przyznam wam racje, w końcu znacie się bardziej niż ja na autach skoro wyjasnilismy sobie ze map sensor i czujnik temp powietrza zasysanego są ze sobą scisle powiązane to niech teraz ktoś mi powie czy przez nawalony czyjnik temp powietrza zasysanego moge nie mieć ssania gdy odpalam zimne auto skoro nie mam ssania to wina musi być...
Mam taki problem z astra G 1.8 X18XE1 2000r. Tylko na zimnym silniku przy przyspieszaniu silnik robi kangurki, skacze i nie chce przyspieszać. Wszystko trwa do 0,5-1 km zanim silnik minimalnie nie nagrzeje, jak jest ciepło ok 20 stopni problem praktycznie nie istnieje. Błędów w ecu nie ma, nowy filtr paliwa, świece, wyczyszczona przepustnica, nowy czujnik...
dziś wymieniłem na nowe przewody WN i zalałem vervy 98 i auto przestało poszarpywać przy przyspieszaniu, dużo lepiej sie zbiera(zrobiłem dzis trase 130km) na wolnych obrotach to prawie wcale nie słychac silnika tak cichutko i równiutko chodzi, wymienie jeszcze świeczki i powinno być CACY :) jedyny problem który pozostał to ssanie, silnik chodzi na wolnych...
Na biegu jałowym (silnik rozgrzany) wyświetla mi impuls 5,9 ruszając parametr ten skacze do 12, temperatura cieczy 92 stopnie, zasysanego powietrza 36, po 15 min kolektor czerwony (w dzień tego nie zauważyłem). Co do parametru obciążenia MAP Sensor na jałowym pokazuje stabilne 3,72V gdy ruszam skacze (MAP założony nowy z ASKO drugi z jeżdżącej Aśki),...
Witam. Mam taki problem.Samochodzik jak w temacie z klimą manualna,W czasie jazdy (silnik rozgrzany 90 stopni)ogrzewanie jest ok. Gdy się zatrzymam - na postoju, silnik pracuje cały czas,z nawiewów leci coraz chłodniejsze powietrze aż wreszcie zimne-silnik trzyma cały czas temperaturę.W ASO chcą mi wymienić termostat , ale nie jestem przekonany że o...
Witam, od pewnego czasu mam problem z wentylatorem chłodnicy, standardowo wentylator powinien się załączyć gdy silnik osiągnie 90 stopni, lecz niestety się nie załącza. Na innym forum przeczytałem, że gdy odłączymy kostkę od czujnika temperatury i na włączonym zapłonie wentylator zacznie działać to czujnik jest dobry. Tak jest, ale to nie rozwiązuje...
Mam nowy włącznik termiczny wentylatora, ale od cieniaska. Idea była taka żeby wcześniej włączać wentylator, ponieważ oryginalny włącznik załącza przy ok 100 st. Samochód ma LPG i chciałem żeby silnik był grzany do 95-98 st. a nie 100. Chłodnica była płukana w warsztacie zajmujący się tym. Włącznik działa dobrze ale mniej więcej tylko dwa , trzy cylke...
Astra F 1.6, gaz, 8 zaworów, jeżdżę od 12 lat, prawie zabytek. Od wiosny porobiło mi się, że jak temperatura na dworze ponad 15 st. C, po przejechaniu 15 km temperatura na silniku skacze do 100 st. C. Załącza się wentylator, ale temperatura cały czas w okolicy 100 stopni. Co ciekawe, wcześniej przy szybkiej jeździe (wysokie obroty, prędkość pow. 80km/h)...
witam astra nie grzała i nie trzymała temperatury, wymieniłem termostat i temperatura utrzymywała się przy 90 stopniach tylko jeden dzien lecz i tak nie miało to efektów w ogrzewaniu, teraz termostat nie trzyma a ciepło i tak nie leci, linki są pozakładane, macie jakieś propozycje ?? Dodano po 1 dodam ze naprawde delikatne ciepło leci z bocznych kratek
Proszę o pomoc w lokalizacji czujnika włączania wiatraka chłodnicy? Muszę go wymienić ponieważ jest nie spełnia swojej funkcji a teraz jak są upały (szczególnie w korku) auto się mocno grzeje co jest bardzo niebezpieczne. Proszę o foto bo nie mam pojęcia gdzie o jest. opela astra 1.4 benzyna rok 1998... z góry thx
Witam. Jakiś czas temu miałem wymieniony termostat. Wydaje się być sprawny bo po jednej stronie gumowy przewód jest chłodny a jak się silnik nagrzeje to z obu zaczynają być gorące. Jedynie co mnie martwi to wentylator uruchomił się dopiero przy takich wartościach (wartości odczytane z OPCOMu) : ECT Sensor: 108 iAT Sensor: 40 Ambient Air temperature...
witam i prosze o pomoc; jest caly czas problem z ogrzewaniem i klimatyzacja,a zbliża się lato. Ogrzewanie jest przekrecone na potenc.na zimno, a cały czas leci ciepłe powietrze i brak klimatyzacji choc na panelu sterowania lampka się swieci i pojawił się komunikat klimatyzacja załączona astra j,1,3 cdti 2011r. Skanowanie interfejsem, pojawia się błąd...
witam. jest na forum wiele tematów odnośnie dmuchawy/nawiewu w asterce I generacji ale nigdzie nie moge znaleźć jaki parametry ma bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy tzn. na jaka temperatura powinien być
Witam Kilka dni temu uszkodzil mi sie waz przy nagrzewnicy, po wymianie weza sprawdzilem temperature w ukladzie i zauwazylem ze podczas biegu jalowego / obiazenia przy okolo 100 stopniach wentylator nie zalacza sie. Natomiast przy uruchomieniu klimatyzacji wentylator dziala bez zastrzezen ( wiec wentylator pracuje ) . Dodam ze mam tylko jeden wentylator...
Cześć, Astra J 1.4 140KM z 2015 silnik B14NET. Objawy: przegrzewający się do 130 stC silnik, trzeci już termostat i jednocześnie zimna chłodnica. Dwa tygodnie temu wymieniana pompa wody. Pytanie jak wygląda sterowanie grzałką termostatu? Tam pojawia się w napięcie? Co tam się powinno dziać w warunkach normalnej pracy?
Witam, mam problem ze wskazaniem temperatury wygląda jakby uszkodzony był termostat, lecz sprawdzałem i jest dobry, wskaźnik podczas nagrzewania silnika dochodzi tylko do końca niebieskiego pola, co wskazuje że jest zimny w rzeczywistości na silniku jest juz ponad 90 stopni(mierzone termometrem). Czujnik jest jednopinowy, taki jak w załączniku. Kupiłem...
Witam. Mam następujący problem z przegrzewaniem się silnika, otóż podczas jazdy temperatura jest w normie, równe 90* ale gdy tylko stanę na światłach temperatura rośnie a w korku dochodzi prawie do czerwonego pola czyli ok. 107* i wtedy załącza się wentylator który pracuje dopóki temp. nie zejdzie poniżej 90* co trwa ok. 5-7 minut. Dodam że silnik nagrzewa...
Witam mam mały problem ze swoim oplem ... byłem na wymianie reduktora gazu i przy wymianie instalator zasugerował mi przeniesienie reduktora do góry by nie był podatny na wodę itd . Następnie wymieniłem rozrząd (tzn pasek , napinasz ,pompę )jadąc do domu zauważyłem ze temp silnika nie osiąga nawet 70*c . wymieniłem termostat i wszystko jest ok . a mój...
Witam Do napisania tego wątku zmusiała mnie niestety bezradność rodzimych "specjalistów" od układów klimatyzacji. Niestety od kilku tygodni bezskutecznie poszukuję jakichkolwiek informacji na temat podobnego przypadku równocześnie korzystając z bezradnych usług serwisu klimatyzacji, a teraz do rzeczy: układ jak w temacie w Oplu Astra 2 wymieniony na...
Witam mam nastepujacy problem moja astra rozgrzewa sie do ponad 100 stopni przez ok. 3 km i mimo tego ze sie nia przemieszczam to temperatura jest coraz wieksza.... tzn. auto po zatrzymaniu chodzac na wolnych obrotach zalacza wentylator po ponad 100 stopniach prawie przy czerwonym polu lecz zbyt wiele go to nie chlodzi... prosze o pomoc... dodam ze...
Witam. Mam problem z Astra 95 silnik 1,4 benzyna. Temperatura podnosi sie na postoju do stu stopni i opada mi ponizej 90 ale po chwili znowu sie podnosi i tak ciagle raz podnosi raz spada. a wentylator sie wlacza co chwile. ale kiedy wyloże kluczyk zamiast chodzić wentylator sie wyłcza. a mam golfa IV i mi chodzi po wylozeniu kluczyka. nie wiem co jest...
Witam, od pewnego czasu mam problem z ogrzewaniem w mojej astrze f rok 92 nawet po przejechaniu 20 km leci letnie powietrze a wskazówka od temp. zolnika ani minimetr się nie podnosi, nie wiecie co może byc przyczyną i czy to nie czasami termostat?
Witam, mam pewien problem. Posiadam Opla Astre F 1.6 8v 94r wersja CD z silnikiem X16SZ. Podczas jazdy Wskazowka w ogole nie pokazuje temperatury caly czas jest 0°C i cieple powietrze slabo leci przez nawiewy. Kiedy stoje dluzszą chwile w korku to temperatura nagle wzrasta nawet do 100°C i wtedy ladnie grzeje przez nawiewy, ale gdy znow ruszam przejade...
Witam wszystkich Mam pewne problemy z nawiewami wszystko zaczęło się od tego że podobno padła cewka w sprężarce jak to określili specjaliści od klimatyzacji pogodzony z utratą klimy jeździłem tak ok 2 dni następnego dnia wsiadam po pracy puszczam nawiewy a tu cisza myślałem że sie wiatrak od nawiewu upalił albo coś w ten deseń. pojechałem do domu parkując...
Naprawdę trudno było by zerknąć w parametrach na temperaturę zasysanego powietrza.
Diagnostyka komputerowa wykonana? Ma jakieś błędy? Jeśli tam jest, to sprawdź też czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Jak podłączyłem komputer OBD, to pokazało -40° C To jest znak że jest coś na rzeczy. Przy czym mam nadzieję że nie pomyliłeś temperatury silnika z zasysanym powietrzem lub inną temperaturą.
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
A czego, bo tam widzi różne temperatury? Cieczy, zasysanego powietrza?
Przepraszam pomyliłem typ silnika w tym występuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
chłopaki mam prośbe czy mógłbym ktoś dać mi namiary na jakiś dobry sklep internetowy z częściami do opla bo szukam czujnika temperatury powietrza zasysanego (IAT) do astry F z silnikiem C14SE (82KM)
X 16 SZR nie posiadaja czujnika temperatury powietrza zasysanego. Wiec cos ten mechanik faktycznie mial cuda
Odłączyłem czujnik temperatury zasysanego powietrza. Jest jakby lepiej. Sprawdzę jutro na autostradzie
z tego wynika kod 0110 , czujnik temperatury powietrza zasysanego
sprawdz czujnik temperatury powietrza zasysanego i czujnik płynu chłodzącego w kolektoże dolotowym być może podają błędne informacje
Gdyby chodziło tylko o jazdę na LPG, to bym obstawiał źle ustawioną temperaturę załączania gazu, a że i na samej benzynie takie efekty, to możliwe, że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury zasysanego powietrza lub sonda lambda. Najlepiej przeprowadzić diagnostykę komputerową podczas jazdy - obserwować wskazania czujników.
norma to raczej 7–8 l Normę producenta to sobie można w buty wsadzić... Co do spalania: Styl jazdy, waga zbędnych gratów, klima, opony, ciśnienie w oponach, łożyska kół... Jak już chcesz szukać po OBD to sprawdź temperatury jakie widzi sterownik silnika. Temp silnika i powietrza zasysanego. Choć ja bym sprawdził najpierw czy zaciski hamulcowe nie stoją....
Wiem, że czujnik temperatury zewnętrznej również nie domaga, ponieważ na CID jest brak temperatury zewnętrznej - [F]. Jednak nie przemawia do mnie aby czujnik za zderzakiem był równocześnie odpowiedzialny za pomiar temp. powietrza zasysanego do silnika, chociaż jest możliwe że tak jest. To w końcu Opel ;) Nigdy nie miałem takiego przypadku.
A co może być, gdy nie można w ogóle ruszyć ? W mojej Astrze po włączeniu biegu D lub R auto zaczyna się toczyć po puszczeniu hamulca, ale zupełnie nie reaguje na pedał gazu - obroty silnika wcale nie wzrastają. Dopiero, gdy auto się "rozpędzi" samo do około 20 km/h jest możliwa normalna jazda. Ma w miarę dobre przyśpieszenia, dobrze przekłada biegi...
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów jakie wyświetlają mi się po wciśnięciu hamulca+gaz: ECN 013604 013607 014100 030000 030100 030200 030300 030400 031400 130000 161450 161600 000000 lub proszę o wytłumaczenie, jak mam je odczytywać bo znalazłem kilka stron z opisem błędów ale tam są oznaczenia czterocyfrowe typu: 0101 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza...
Hej, Kat pada owszem ale ... odkręć map sensor i przy pomocy włosów z pędzla malarskiego wyczyść kanał sensora, wysypie się mnóstwo sadzy, takie akcje wystepowały u mnie [z16xe], powód stawania map sensora objawia się tak naprawdę EGR'em robi się zasyfiony bo ecu dolewa benzyny a przy nieprawidłowej dawce powstaje sadza, która wraca do dolotu potęgując...
Witam Samochód na LPG jeździ bez zarzutu natomiast na benzynie pracuje jakieś 4 sekundy po czym gaśnie, po wciśnięciu gazu w podłogę silnik dławi się nie wchodzi na obroty i ma jakieś 650 rpm i szarpie. Mechanik zasugerował zanurzenie wtryskiwaczy w nafcie na ok 12 godzin i tak też zrobiłem. Sprawdziłem je także podając 12V i pompując paliwo pompką...
Dokonałem kilku pomiarów (na ile pozwoliła mi żona, temperatura i padnięty akumulator:/). Lokalizacja: Południowy Lublin, temperatura powietrza: około 4C, godzina 22:15-22:30. -czujnik temperatury zasysanego powietrza: rezystancja 4,8 kOhm -regulator prędkości obrotowej biegu jałowego: rezystancja 8,9 Ohm -czujnik położenia wałka rozrządu zaworów wydechowych:...
Kolega zapytał się o to, co odpowiada za między innymi zwiększenie obrotów i dawki paliwa na zimnym silniku, aby osiągnął temperaturę roboczą. Nazwał to potocznie "ssaniem". Trzeba było tak komplikować sprawę, zamiast wyjaśnić od razu? Wiele osób nazywa to w 2013 roku ssaniem, tak jak szlifierkę kątową Boschem, a kosę spalinową Stihlem. Albo ogrzewacz...
Czujnik temperatury ECU? Jest czujnik temperatury powietrza zasysanego na rurze między filtrem a przepustnicą, jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej z boku termostatu ale o czujniku ECU nie słyszałem. Sprawdź czy masz drożny kanał w przepustnicy pod który jest podpięty ten cienki wężyk od pokrywy zaworów, u mnie był zatkany i też spalanie świętowało.
-> teodor 76, w serwisie mówili o czujniku temperatury płynu chłodzącego a nie zasysanego powietrza i to właśnie wydaje mi się dziwne, stąd moje pytanie czy to możliwe i czy ktoś się z tym spotkał zeby czujnik temp. płynu powodował takie kłopoty?
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Od pewnego czasu jestem posiadaczem Astry G 99r.silnik 1.4 16v.Silnik zaczał zle pracować,ma nie równe obroty.Jestem przerazony pojawiły się nastepujące kody błędów:0110-czujnik temperatury powietrza zasysanego.0130-regulacja poza zakresem(nieprawidłowy sygnał sondy)0170-nieprawidłowy skład mieszanki.0200-uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza.0650-uszkodzenie...
Tak w wielkim skrócie to powinieneś zacząć od: - stan filtra powietrza; - stan układu zasysania powietrza; - czy rura wydechowa nie jest zatkana potem podłączyć się z komputerem i sprawdzić: - brak usterek w centralce sterowania silnikiem; - zgodność parametrów jeżeli dalej wszystko będzie w porządku, należy sprawdzić ciśnienie paliwa, układ zapłonowy...
Z góry chciałbym podziękować za zainteresowanie pana Janusza moim porblemem:). Jeśli chodzi o EGR-a to był podmieniony. Niestety nie pomogło dalej sytuacja się powtarzała. Ale Do pewnych rzeczy moża powiedzieć że już doszedłem. Mianowicie czujnik, w rurze wlotu powietrza który mierzy temteparture był żle dopięty , gdy nim poruszałem gdy wymieniałem...
Pojawił się błąd egr wtryskiwaczy i układu chłodzenia powietrzem Bzdura - nawet nie potrafisz sensownie opisać czy wręcz przepisać sygnatur błędów. Błąd jakich wtryskiwaczy, skoro jest tam tylko jeden? Błąd jakiego układu chłodzenia powietrzem, skoro nic takiego tam nie ma, a błąd czujnika temperatury powietrza zasysanego jest najzupełniej normalny...
Zauważyłem, że w momencie włączenia świec odczyt temperatury powietrza zasysanego skacze do 200° ale potem wraca do normalnego stanu. Przyjmując za czas zerowy start rozrusznika mamy tak: +1,04s osiąga prawidłowe ciśnienie na listwie +1,34s obroty przekraczają 250 +2,15s przekracza 900obr więc chodzi Obawiam się, że to jest prawidłowy wynik. Jedyne...
Jeżeli chodzi o temperaturę zasysanego powietrza (bo chyba o taka Ci chodzi) to jest prawidlowa a map sensor chyba sprawdza właśnie ta temperaturę i a nie cieczy chłodzącej. Po kolejnych diagnozach komputerowych wychodzi na to ze sonda lambda przy zimnym silniku utrzymuje wartość napięć na wolnych obrotach w przedziale 045 mV czyli poniżej dopuszczalnej...
Odpięcie kabli z akumulatora na 15 min nie pomogło - silnik dalej pali jak palił po 4-5 sekundach kręcenia :-( zastanawia mnie wskazanie podpiętego komputera - czujnik temperatury powietrza zasysanego -31 stopni - gdzieś znalazłem ze to on jest winny bo wówczas podaje więcej paliwa ale NIGDZIE nie mogę tego czujnika zlokalizować a bynajmniej tam gdzie...
Dołączam sie do tematu: mam astrę 1,4 z 96r z LPG .problem polega na tym iż jeżeli wciskam sprzęgło a samochód się jeszcze toczy to zaraz gaśnie. przy dojeżdzaniu do świateł itp też gaśnie. rura z filtra powietrza zdjęta aby nie zasysał "zimnego powietrza". teraz zauważyłem że wskaźnik temperatury ledwie się rusza ,nawet po przejechaniu kilkudziesięciu...
Ktoś kto opisywał te kody powinien dostać po łbie za ten krokowy ;), kod oznacza niewłaściwe obroty biegu jałowego, najczęściej spowodowane zasysaniem lewego powietrza lub usterką w układzie paliwowym, bardzo rzadko też usterką krokowca. Z problemami z odpalaniem raczej to nie ma związku. Miałeś racje, krokowiec wymieniony na nowy (stary jakiś taki...
Walczę u siebie od pół roku z identycznym problemem we Fiacie Bravo 1.6 16V + sekwencja. Zauważyłem że u mnie problem ten jest ściśle powiązany z temperaturą silnika. Na zimnym jest ok. Problemy zaczynają się po jego lekkim rozgrzaniu czyli przy temp. ok. 40 stopni, a kończą w momencie gdy silnik nabierze optymalnej temperatury pracy. Błędu czujnika...
Jakiś trop? Dodano po 14 Mam bledy ktore u mnie wystepuja, 1231 Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie 1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego...
W LPG jest krokowy muszę ustawić pokrętłem na reduktorze czy tam parowniku nonstop mylą mi się te pojęcia i ustawiam na bogatą mieszankę mam trzy pola z lewej zulte środek puste i z prawej czerwone jak ustawie prawidłowo LPG sonda chodzi z lewej w prawo i skacze z pola na pole a na środku te puste pole zaświeca się na zielono i tak nabyć ustawione bo...
Witam Z gory przepraszam jezeli post sie powtarza . Jestem posiadaczem opel astra van z silnikiem 2.0dti rok 2000 od 3 lat ,ostatni rok auto nie bylo uzywane ale odpalane raz w tyg po 30min i silnik chodzil jak powinien ,niestety 2 tyg temu silnik zgasl troche sie podlawil i zgasl. Od tego czasu silnik odpali tylko na tym co ma w pompie i gasnie ,teraz...
Witam wszystkich i poproszę o ewentualne porady ,mianowicie w Oplu Astra 98 rok 1.4 16v ,występuje dziwny objaw : dławienia się lekkiego aczkolwiek wielce denerwującego podczas jazdy. Gdy rano odpala się zimny samochód pali dobrze chodzi równo ,napowietrzanie spalin ''odkurzacz'' się włącza ''ssanie działa'' i zimny samochód dopóki się nie nagrzeje...
temperatura powietrza zasysanego zasysanego powietrza powietrza zasysanego
oporność głośnik akumulator wózek melex conica beretta
stanley fatmax termostat bimetaliczny
Toyota Starlet EP91 ECU – wyjścia, pinout, 4E-FE, 4E-FTE, Glanza V, schematy Dioda UM61 – identyfikacja, zamienniki, Zener 6,2V czy kontroler UM610?