Witam Walcz jak coś pisz...
Do tej pory robił to kumaty kierowca pedałem gazu, i różnice w zużyciu były znaczne, w stosunku do tempomatu.
Sa dwa rozwiązania: albo przeprogramować EMS/COO lub moduł od zabudowy za pomocą SDP3 albo zwiększać obroty manualnie np za pomocą tempomatu.
do serwis_gh Witam kolego jak mam podkręcić obroty twoim sposobem,skoro naciśnięcie stopu lub sprzęgła powoduje rozłączenie tempomatu i żaden przycisk nie działa. Pozdrawiam
Panowie, Mam pytanie do bardziej doświadczonych w temacie: Chciałbym wykorzystać silnik z ciężarówki serii 4 np R6 420km lub V8 460 lub 480km z układem wtryskowym PDE jako silnik stacjonarny. Czy ktoś z Was robił już taki manewr?? Konkretnie chodzi mi o dwie kwestie: - pierwsza to chłodzenie oleju: czy fabryczny wymiennik ciepła stosowany w tych silnikach...
jeszcze jeden mam problemik z tą scanią nie działa tempomat .co można zrobić?
Raczej nie, sprawdź to co wymieniałeś czy aby na pewno tam jest dobre połączenie? Tak, jeśli nie ma gwiazdki to są nieaktywne. Gdy tempomat nie będzie działał, przejrzyj błędy i znajdź te z gwiazdką, prawdopodobnie będzie to w ICL.
Witam Czy wie ktoś czy jest możliwość i czy nie jest to wielki problem i koszt aby dołożyć tempomat w Scani 124, fabrycznie nie było? Pozdrawiam
Pojawił się komunikat (zmniejszenie sprawności hamulca awaryjnego) zablokowany czujnik tempomatu. Błędów w sterownikach brak.
Nie ma zamiaru się kłócić, bo nie ma o co. Cenię sobie twoje wypowiedzi. Po prostu pytam. Bo jakoś na nic takiego nie natrafiłem. Owszem sygnał GPS trafia do czarnych skrzynek, jak również Scania ma zamiar go zaadoptować do aktywnego tempomatu. Ale oświetlenie to nie.
Witam. Przeszukałem już troche i nie znalazłem a mianowicie chodziło by mi o schemat instalacji EDC do Scani 113E z silnikiem DTC 11 prawdopodobnie sterownik to EDC 8. Może by ktoś mnie wspomógł, problem w aucie jest tego typu że nie działa tempomat i czasem nie idzie powyżej 1000 obr/min. Z góry dzięki za pomoc
dziękuję za wskazówkę a więc kody jakie odczytałem to coo error 5 1914374 1* EMS 1408 1874472 3 EMS 11176 2* EMS 4116 1874472 1* Chciałem odczytać kody z TCO i GMS ale nie wiem czemu nie występują na liście jak przewijam kursorami....Nie wiem dlaczego. Dodam że jak odpinam wtyczkę z fajeczką tą z prawej strony przy skrzyni to jak zaiskrzy to przełącza...
Jakim programem sprawdzałeś i jakie sterowniki. Cudów nie ma to tylko mechanika a może zauważyłeś coś nietypowego np. niedziałający tempomat lub pedał gazu nie działa w pełnym zakresie lub cokolwiek innego.
Dzięki kolego za podpowiedz,jutro będę próbował i dam Ci znać czy się udało.O regulacji tempomatem czytałem ale o volvo,może jest taka sama procedura.Jak by co ja bardziej posłużył bym pomocą przy dafie euro 2 i 3.
Faktycznie tempomat przestał działać, nie mniej jednak głowny problem dotyczy mocy auta i jak widać komputer w tym wypadku chyba błędów nie rozpoznaje. Dzięki za odpowiedź
Witam posiadam Scanie 164 400KM z HDS'em. Gdy włączam pompę hydrauliczną scania spada z obrotów, a podczas robienia dźwigiem, gdy wezmę większe obciążenie przygasa, czasami gaśnie. Sprawdzałem elektrykę w słupie wszystko elegancko zero przetarcia itp. I wpadłem na pomysł żeby zwiększyć jej lekko obroty tylko w jaki sposób to zrobić. Tempomat nie działa....
Kod błędu 26: Brak sygnału prędkości jazdy lub słaby sygnał prędkości. Przyczyna: Sygnał na styku 51 nie występuje, wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość, ma za wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysokie lub zbyt niskie napięcie. Uwagi: Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu jałowego nie funkcjonują....
Dzieki Kolego serwisantscani1 . miler80 ale wczesniej obroty na wcisnietym sprzegle nie spadały do 1000 bo odczuł bym to przy ruszaniu , a miałem problem z ruszeniem pod góre . Tak zaczeło się dziać po tym jak wyskoczył mi ten błąd , pytałem mechanika to pierwszy raz słyszał o czymś takim . wyjąłem kostke od tempomatu jak radził i przy wciśniętym sprzęgle...
jaki smok,bo może być paliwa,a i oleju w misie, co by to mialo za wpływ,może być zwykła rura do dna zbiornika,która ma mieć swój przekrój. możesz sprawdzić prosto,zciągnij wąż powrotu zapal auto i przypytuj parę razy,powrotem ma lecieć ropa dość wesoło-świadczyć to będzie ,że nic jej nie dławi,a i sprawdzisz przy okazji pompkę paliwa,chociaż ja nie...
Pytający/-a Mery5 o ogranicznik prędkości... "Ogranicznik prędkości" w tempomacie wynika z ustawień tempomatu i zależy całkowicie od kierującego co tam sobie sam na nim ustawi. Natomiast czym innym jest/są fabryczne ograniczniki prędkości instalowane/konfigurowane w nastawach sterowników silników. Z takim ogranicznikiem zwykły "zjadacz chleba" - przeciętny...
Udało mi się załatwić PIN do immo. Niestety nie tutaj był problem, nadal ich nie łyka. Pogrzebałem w SOPS do tego stopnia, że otrzymałem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/3546157700_1... Zastanawiam się jak jeszcze można im pomóc:P Pytanie, może ktoś z serwisu wie. Jak zachowują się nowe zegary przy wymianie przed wsadzeniem SOPS-u?...
Co najmniej sterownik EDC, pedał gazu, terminator CANu, podstawka przekaźnika zasilania, tempomat ale niekoniecznie może być rezystor tak aby pokazywało OFF, kontrolka EDC i przycisk do diagnostyki. No i kable ale można zastosować wielozylowe 0.5mm2 ekranowane kable przemysłowe z oddzielnym kablem solenoidu i elektrowlacznika EHAB, 2,5mm2 to minimum.
Witam, mam problem z moja scania XPI 2011 rok e5 bez adblue, od jakiegoś czasu zaczęła dużo palić- tj 3-4 litry więcej niż wcześniej na tych samych trasach, zero błędów, ale dzisiaj spostrzegłem ze kiedy tempomatem wprowadzam ja np na 1000 obrotów na luzie to w krótkich odstępach czasu słychać dziwny dźwięk ( takie jakby wycie) gdzieś spod kabiny i...
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
EDC kod 42: Usterka: Nieprawdopodobne różnice między potencjometrem czujnika pedału przyspieszenia a włącznikiem położenia pedału przyspieszenia. Przyczyna: Napięcie na styku 27 jest za niskie, a jednocześnie styk 39 jest uziemiony. Napięcie na styku 27 jest za wysokie, a jednocześnie styk 39 nie jest uziemiony. Uwagi:W momencie zamknięcia włącznika...
Witam. Zmęczyła mnie dziś Scania. Nie działa retarder. Po przesunięciu dźwigni w dowolne położenie aktywuje się na ok 20 sek. zawór akumulatora oleju i nic więcej się nie dzieje. Brak wyświetlenia zielonego symbolu retardera na wyświetlaczu. Brak błędów w opc/ret, koordynatorze, edc. W stanach i parametrach widać wszystkie przełączniki retardera, tempomatu,...
W serwisie Scani w Gliwicach twierdzą że jest wszystko OK. Tylko nie rozumiem dlaczego samochód ma większą moc na tempomacie niż na pedale nożnym gazu.
Moje pierwsze pytanie jak wywołać sygnały błyskowe aby dowiedzieć się jakiego rodzaju mam błąd??? Aby odczytać błędy przekręcam kluczyk stacyjki oraz wciskam na 2 sekundy przycisk EDC w panelu diagnostycznym. Niestety nic się nie dzieje. Próbowałem również z wciśniętym hamulcem oraz sprzęgłem. Może coś robię nie tak??? Główny problem tyczy się tego...
kod 22 - przełączniki pedału hamulca dają sprzeczne sygnały co do położenia pedału. Jeden przełącznik wskazuje, że pedał jest zwolniony, a drugi, że jest wciśnięty. Styki 24 i 43 zostały połączone do masy w tym samym czasie, lub nie zostały połączone do masy w tym samym czasie. Przełączniki pedału hamulca zostały oba wyłączone lub włączone jednocześnie...
Kod błędu 26 - dla pojazdów bez koordynatora Brak sygnału prędkości jazdy lub słaby sygnał prędkości. Sygnał wejściowy do pinu B29 EDC jest nieobecny, pokazując dziwnie wysoką prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwości lub ma zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcie. Sygnał z tachografu wskazuje prędkość ponad 150 km / h. Tempomat, i regulacja prędkości...
Potrzebny jest pomiar komputerem, aby sprawdzić wartość statyczną. Niby pomiar napięcia też to pokaże. Termostat jest sprawy?- ma być bezwzględnie 80-85 st. Ważny jest też styl jazdy- nie przyspieszać pod górę, nawet już na szczycie wzniesienia, pozwolić autu nabierać prędkości z góry (wykorzystać ją) Czasem wskazane jest pominąć jeden bieg, przecież...
Nie podałeś nr. jednostki sterującej.Prawdopodobny opis jest taki: Kod COO 558- Sygnał prędkości pojazdu Opis Sygnał prędkości z czujnika prędkości pojazdu lub tachografu przekroczył dopuszczalny zakres. W pojazdach bez tachografu koordynator otrzymuje sygnał prędkości z czujnika prędkości. W pojazdach z tachografem koordynator otrzymuje sygnał prędkości...
Witam Sygnał prędkości pojazdu Opis Sygnał prędkości z czujnika prędkości pojazdu lub tachografu przekroczył dopuszczalny zakres. W pojazdach bez tachografu koordynator otrzymuje sygnał prędkości z czujnika prędkości. W pojazdach z tachografem koordynator otrzymuje sygnał prędkości z tachografu. Przyczyna W pojazdach bez tachografu przyczyną usterki...
26-Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny. Przyczyna: Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia Uwagi: Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu jałowego...
Mozna zasterowac viskozę w EMS na pracującym silniku. Zapodaj na tempomacie np 1800 obrotów, włącz wentylator i po kilkunastu sekundach wentylator powinien tak wyć, że na pewno usłyszysz. A jak będziesz miał podniesioną kabinę to czapkę z głowy powinno zerwać
scania tempomat tempomat tempomat tempomat volvo
arduino biblioteka button czujnik obwodu mazda teleinformatyk egzamin zawodowy
dekoder esperanza ev108r zielony kabelek
Podłączenie pompy paliwa po usunięciu immobilizera w Kia Cee'd Problem z odpowietrzeniem ekspresu Melitta OT 600