Obrazek wyjaśni. http://obrazki.elektroda.pl/1123074500_1...
Tylko zanim pójdziesz do sklepu to spisz sobie kod silnika z naklejki w bagażniku (np. ABU) by sprzedawca wiedział co masz pod maską i obejrzyj dokładnie jak wygląda ten "jeż" bo z tego co pamiętam to są chyba 2 takie w katalogu TOPRANa a różnią się chyba tylko ilością króćcy.
Zdejmij osłonę żarówki może tam jest śrubka.
Termostat, obudowa.
Dokładnie tak. Najszybszy sposób żeby uszczelkę wyeliminować.
Witam. Trzeba położyć dodatkowy przewód z zasilaniem 230V AC. Podłączyć do bloku ARK ( te zaciski z wkrętem) w odpowiedniej kolejności (opisane poprzednio z zachowaniem kolorów izolacji żył) . Metalowe elementy obudowy mają przymocowane przewody w kolorze żółto-zielonym, zakończone złączem wsuwanym (konektor taki jak w instalacji samochodowej). Te złącza...
Sprawdziłem co w ogóle jest dostępne, z marek które można by polecić to wszystko droższe do oryginału, także brałbym OE. 9808646980
Te zmodyfikowane, z termostatem mocowanym segerem są minimalnie większe, trzeba delikatnie opiłować rant
Siedzi w obudowie termostatu
jak złożysz na samego Reinza posmarowanego z obu stron to będzie dobrze, no chyba że kominek jest bardzo krzywy (to trzeba grubiej dać Reinza ;), ale ja tam składam takie rzeczy bez tego papieru na samego Reinza i jest zawsze dobrze, oczywiście najlepiej noc odczekać zanim zalejesz płyn
Sporo pali bo jest zimno i silnik się nie nagrzewa przez co musi pracować na bogatszej mieszance. Nie wiem gdzie jest kranik, ale jeśli obudowa termostatu jest podobna do tej w megane to wystarczy poluzować obudowę termostatu i nadmiar płynu sam zleci.
Nic tam nie znajdziesz. W tej lodówce jest termostat elektroniczny czyli moduł, jest on z tyłu lodówki, tu masz tylko potencjometr.
Nieszczelność w dopasowaniu termostatu do obudowy.
Pod obudową termostatu powinien byś wężyk wpuszczony pod plastikiem obudowy jest to prowadzenie dla kapilary termostatu wpychasz do oporu koniec musi dotykać obudowy parownika bo jak nie to po zawodach , czy na pewno kapilary są tej samej długości wystarczy brak kilku centymetrów i nie ma co wyłączać .
dobrze kolega mowi.jezeli lecialo pod obudowa termostatu to wymien uszczelke obudowy termostatu.zupelnie nie wiem czemu az 57zl.kupiles pewnie razem z obudowa termostatu i niepotrzebnie.mi tez to proponowali ale kupilem sam wklad termostatu i sam go zamontowalem w swojej obudowie.koszt ok.10zl. z kolei jezeli w tej szczelinie na obudowie miski olej....
czujnik siedzi w obudowie termostatu
Tak dużo przed około 2 lat temu Czyli pozostaje sama obudowa termostatu i termostat do sprawdzenia zaciśnij wąż za obudową termostatu ściskiem i zrób próbę
W żadnym nie ma problemu z odpowietrzaniem, jeden odpowietrznik na obudowie termostatu i drugi na wężu od nagrzewnicy. To że się nie dogrzewa to po prostu termostat bubel.
Sprawdz czy masz termostat w obudowie zamontowany i sprawny. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bredni ? co ma tu termostat wspólnego, jeśli silnik utrzymuje temperaturę?
Często jest tak że to nie wina termostatu a jego obudowy. Sprawdź dokładnie miejsce gdzie właśnie wchodzi ten ,,dzyndzel" bo może być pęknięte i zamiast on się zablokować i odepchnąć cały termostat wchodzi głębiej w obudowę a obieg zostaje zamknięty. Patrząc na termostat to od dołu zapewne jest sprężyna która dociska termostat do obudowy.
Masz jak to jest w Xsarze 2. Jeżeli masz 2.0 16V ale o mniejszej mocy (138 KM) to tam jest zupełnie inna obudowa termostatu. Według Service Box w obudowie nie ma czujnika (żadnego).
Czujnik temperatury znajduje się w obudowie termostatu.
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
Mam założony taki termostat do 90°C, za obudowę posłużyła mi puszka natynkowa 10x10 cm.
Zobacz nad skrzynia biegów, w obudowie termostatu, zielony kolor.
Po głebszej diagnozie okazało się, że na 99% winą nie włączania się klimatyzacji jest uszkodzony termostat w Peugocie jest on podobno zespolony z czujniekiem od klimy jakimś jeszcze podobno zgrzanym w obudowie i chyba będe musiał zakupic razem z obudową, a niestety nie jest to tania cześc :/ https://allegro.pl/oferta/termostat-obud...
Witam. To jest masa i była podłączona pod śrubkę do obudowy termostatu.
Miało być "w" a nie "a" - w skrzyni. Mi to wygląd na zdjęcie skrzyni biegów i czujnik w niej który jest od strony chłodnicy, dalej widać chyba pompę wspomagania układu kierowniczego a nad czujnikiem jest rozrusznik. po prawej wąż od chłodnicy. Czujnik znajdziesz w obudowie termostatu. Przykręcona jest do głowicy od strony skrzyni biegów. Poszukaj w...
Uszczelkę obudowy termostatu oczywiście można kupić...tylko że w termostacie nie ma oleju, jest tam tylko płyn chłodzący.
Jest w obudowie termostatu , szukaj od strony skrzyni biegów plastik do którego lecą przewody z układu chłodzenia .
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
Prawdopodobnie uszkodzony elektrycznie termostat zamrażarki. Typ termostatu: K54L2083. dostęp bardzo dobry - wystarczy wyczepić z obudowy maskownicę ( tą gdzie jest "gałka" termostatu i przełącznik N/SF .
Znajdź obudowę termostatu np. North.pl przyjrzyj się jej to zobaczysz że z pomocą płaskiego śrubokręta i paluszków własnych odchylisz w bok w tych prostokątnych otworach zaczepy i wyjmiesz to z mocowania.
Raczej z prawej,w obudowie termostatu,zielona wtyczka,tak jak kolega wyżej napisał pod vacupompą
Siema. Mam pytanko. Na jaką temperaturę są te termostaty? Na obudowach podane są napięcia oraz prądy pracy tych termostatów ale nie mogę odszyfrować przy jakiej temperaturze zadziałają. Niby rzuca mi się w oczy 220 i 165 ,że to stopnie Celsjusza ale mogę się mylić. Jak sądzicie? Termostaty znajdują się w spodzie garnka od termomixa Sam Cook PSC-11....
Witam. Nie doczekałem się żadnej porady w tym temacie. Z uwagi na wysoką cenę oryginalnego termostatu właścicielka lodówki nie była skłonna do takiego wydatku. Został zakupiony termostat elektroniczny z wyświetlaczem. Reguluje temp. lepiej niż oryginalny i wyświetla temperaturę w chłodziarce i zamrażarce. Cena to 1/25 oryginalnego termostatu. Zakres...
W obudowie termostatu.
Zdejmij obudowę termostatu i zewrzyj na krótko termostat 6-4 i zobacz czy kratka zacznie być ciepła i czy temperatura spadnie po np. 1-2 godz.
Czujnik temperatury jest z tyłu głowicy w plastykowym króćcu wodnym. A to co rozebrałeś to grzałka w obudowie termostatu.
W obudowie termostatu https://obrazki.elektroda.pl/6783550800_...
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Czy przy wymianie termostatu obejrzałeś dokładnie obudowę termostatu, czy nie ma tam jakichś nieszczelności, ewentualnie uszkodzonej uszczelki, by płyn mógł mimo wszystko mieć jakiś minimalny obieg?
Rozumiem, że nadmiar kapilary trzeba upchać gdzieś w obudowie termostatu ? Dokładnie tak. Byle jej nie połamać i pozgniatać.
Jeżeli w czwartek było dobrze to też stawiam na termostat prawdopodobnie się zaciął a jak już będziesz go wymieniał to wykręć ten czujnik co wcześniej pisałem i też go przeczyść , to jest czujnik w obudowie termostatu wkręcony.
Na czerwono masz zaznaczoną obudowę termostatu. http://obrazki.elektroda.net/21_12441382...
Jedna mała uwaga dotycząca montażu. Wiadomo, że w tym celu trzeba zdjąć koło pasowe zębate wałka rozrządu i nie kombinuj inaczej. Druga sprawa - oryginalny termostat posiada uszczelkę gumową z rowkiem, zakładaną na jego krawędź. Do zamienników dostarczają zwykły oring, który jest trochę za duży. Stara uszczelka z reguły jest spękana i nie nadaje się...
czujnik temp w tym autku znajduje sie na obudowie termostatu po lewej stronie w komorze silnika patrzac od przodu, do tej aluminiowej obudowy podlaczny jest tez gruby gumowy waz od plynu
Witam!Mam do sprzedania 100% sprawny używany termostat z obudową WAHLER stosowany w samochodach marki Opel,Fiat,Alfa Romeo,Saab.Zastosowanie:Opel Astra H 1.9CDTI od 2004 rok,Signum 1.9CDTI od 2004 rok,Vectra C 1.9CDTI od 2004 rok,Zafira 1.9CDTI od 2005 rok,Fiat Grande punto 1.9D Multijet od 2005 rok,Croma 1.9D Multijet od 2005 rok,Alfa Romeo 159 1.9...
Pojemność 5,5 l ,aby opróżnić układ należy zdjąć przewód z dolnego króćca chłodnicy lub z obudowy termostatu , odpowietrznika nie ma -odpowietrza się samoistnie.
Czyli z obudowy termostatu ?, bądź spod obudowy termostatu ??
Czyli wychodzi na to, że to jednak termostat. Ale i tak musisz go zdemontować, zobaczyć co ma w środku.W sumie po tym co widzę na zdjęciu, to nie wygląda na to aby miał w środku elektronikę. To wygląda na zwyczajny termostat i do tego lampki. Przy super freez to jest praca pewno z pominięciem termostatu. Zobacz czy w tej obudowie nie ma zwyczajnego...
A obudowa termostatu sprawdzona?
Sterownik to nic skomplikowanego 😸 Ale cena Policz stycznik, termostat cyfrowy, jakąś ładną obudowa przyciski itd. Tu tylko ekonomia i estetyka.
Nakladamy na krociec nr4 i zakrecamy obie sroby jednoczesnie .
Wymieniłem termostat, płyn chłodniczy, obudowę termostatu na metalową, spalanie ociupinkę spadło, ale znowu w trasie ok. 6 l/100 km. Na mieście nie miałem warunków, żeby zmierzyć.
A da się sprawdzic jakos czy obudowa jest dobra?
Stojac twarza do silnika, z prawej strony, na obudowie termostatu. Zlaczka zielona 2-pinowa. Zanim rozbierzesz auto, zobacz jaka temperature widzi kalkulator silnika. To on wszystkim "rzadzi".
Jak niebieska to czujnik temperatury w obudowie termostatu.
Czyli czujnik znajdujący się na obudowie termostatu odpowiada za wskazania na desce rozdzielczej,a ''czujnik'' termo włącznik umieszczony na chłodnicy odpowiada za załączanie się wentylatora chłodnicy!
Leci z obudowy termostatu. Widziałem, że tam są trzy śrubki. Czy jest tam jakaś uszczelka? Oraz czy po spuszczeniu płynu chłodniczego trzeba później jakoś odpowietrzyć układ?
Uszkodzony termostat, znajduje się w obudowie pod pokrętłem wymontuj kup nowy podłącz tak samo jak był stary i lodówka będzie jak nowa.
Mechanicznie to jest tam silnik prawie identyczny jak w cc900. Roznice to napewno, popychacze zaworow w cc900hydrauliczne,pokrywa rozrzadu,brak na obudowie termostatu miejsca dla czujnika temperatury. Wydaje mi sie ze lancuszek i kola zebate powinny pasowac,mozesz to ocenic po zdjeciu obudowy rozrzadu.
Brak odpowiedzi na postawione pytanie. Napisałem o fotce obudowy termostatu. Czyżby niezbyt jasno?
Jeśli to nowa linnia mastercook to ma wyłacznik termiczny pod tylną obudową ( termostat chyba 200 C ,około 1cm średnicy , dwa konektory), mniałem dwa przypadki wadliwego działania ,wystarczy go delikatnie odchylic od obudowy i problem ustępuje , jęśli ma juz kilka lat to klasycznie do wymiany włącznik główny.
W rurce jest płyn. Rozszerzanie się cieczy na skutek podgrzewania jest kompensowane na mieszku, który jest w obudowie termostatu i on załącza lub wyłącza styki. Dodatkowo, jeżeli jest to termostat regulowany, jest pokrętło zmniejszające lub zwiększające odległość między stykami. I w ten sposób nastawia i kontroluje się temperaturę.
Myślałem że coś jest nie tak z chłodnicą, bo wcześniej ciągnik jeździł na wodzie i trochę kamienia jest w chłodnicy, ale nie ma tragedii. Po zalaniu płynem zaczęły się wycieki, najpierw z obudowy termostatu a później z pompy. Po rozebraniu obudowy okazało się że z termostatu zostały resztki a obudowa też zjedzona. Wcześniej bez termostatu nie zwracałem...
Mim zdaniem to problem nie tkwi w czujniku czy w wskazniku na desce tylko masz uszkodzony termostat.Wymien termostat razem z obudową i masz problem z głowy.po prawej stronie silnika od str skrz. biegów
Zawsze może przsłonić dziurki obudowie.
Nie pamiętam gdzie była mocowana kapilara specjalny uchwyt w tylnej części parownika , lub pod spodem jeśli go nie ma, możesz wepchnąć kapilarę do środka parownika Jeśli chodzi o oddzielenie części mrożącej od chłodzącej,możesz zrobić półkę z plastiku lub czegoś podobnego , to nie może być bardzo dokładnie odizolowane
http://obrazki.elektroda.pl/5390937900_1... Tak wygląda termostat wraz z obudową i czujnikiem temperatury.
Dzień dobry. Mam podobny problem co kolega, wąż chłodnicy na dole zimny, sprawdzam temperaturę płynu u góry wynosi 72 C, zamykam szczelnie korek który jest nowy temperatura na wskazniku wzrasta niby na zielonym, odkrecam korek słychać jak ciśnienie spada i po chwili wąż na dole robi się ciepły silnik się schladza. Silnik przejechał 20 mtg kapitalny...
A może najprościej jak nie ma daleko to termostat z kapilarą 0,9m wsadzić w obudowę i po krzyku. http://www.apar.pl/termostat-st-09.html
Nie widzę dokładnie przewodu brązowego na tym zdjęciu, ale po kolei; przewody 1-2 do zacisków A-C włącz zasilanie i sprawdź na którym z zacisków B-D będzie zero, do tego zacisku podłącz 4, 5 podłącz do jednego zacisku grzałki do zacisku fazowego(B lub D) podłącz przewód brązowy drugi koniec brązowego do D na termostacie do zacisku E przewód 6 przewód...
Amatorsko to wygląda tak : odkręcasz ten korek widoczny na zdjęciach, wcześniej spuszczając wodę z bojlera Wystarczy do połowy, poniżej korka. Idziesz z korkiem do sklepu i kupujesz grzałkę z takim gwintem jak korek. Masz do wyboru kilka wielkości(mocy) więc w zależności od wielkości zbiornika i swoich upodobań kupujesz większą, lub mniejszą moc. Oczywiście...
Masz błąd czujnika temperatury 4 pin który jest w obudowie termostatu. Jeżeli to on był wymieniany o czym piszesz w #1 poście to przyjrzyj się wiązce, wtyczce. https://obrazki.elektroda.pl/3138413700_...
Termostat znajduje się na głowicy od strony paska rozrządu. W oplach najczęściej się otwiera i tak już pozostaje. Działa cały czas duży obieg płyn odrazu trafia do chłodnicy i przy niskiej temperaturze zewnętrznej (wieczór, noc poranek itp) ni cholery nie uzyska prawidłowej temperatury. Termostat nie jest dla widzimisie i wygody tylko stabilizuje temperature...
Hej alutka13 poradź jak dostałeś się do środka obudowy termostatu? Czy trzeba rozkręcić czarną obudowę lodówki żeby dostać się do śruby mocującej obudowę termostatu?? Światło mi miga i jestem pewny, że to nie żarówka. Czyli wina stycznika. A nie umiem się dostać do wnętrza białej obudowy.
Obudowa termostatu była pęknięta
OK temat rozwiązany...
Koleżanko, skoro uszkodzona była obudowa termostatu to z tamtąd wyciekał płyn. Ściąganie głowicy było niepotrzebne (o ile"mechanik" sie do niej zabrał). Po odłączeniu akumulatora trzeba wykonać adaptacje kilku podzespołów oprzyrządowania silnika. Napisz jeszcze na jakiej podstawie elektryk stwierdził ze do wymiany jest komputer???
Na obudowie termostatu.
Witam ! W mojej fabii VIN: TMBPW16Y544083861 muszę wymienić termostat. Znajduje się w plastikowej obudowie. Czy lepiej wymienić termostat z tą plastikową obudową. Jakiej firmy termostat polecacie do mojego auta ? Na co zwrócić uwagę przy jego wymianie ?
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
Skąd wiesz że się nie otwiera?
czujnik jest na obudowie termostatu,od dołu.Dostęp iście kurewski-aby go wymontować musisz odmontowac puszkę rezonatora powietrza ( to z napisem 2 litre 136PS)spuścic płyn,i odpiąć dwa węże.Wtedy dopiero jest możliwy dostęp.Ten czujnik od góry na termostacie cię nie interesuje w tym momencie.
Sterownik ten z tego co pamietam bo dawno nie praktykowalem na tym zestawie na termostat wysyla sygnal o napieciu 10V. Owszem dla samej funkcji wl wył kazdy inny sterownik tez podepniesz ale zwroc uwage na schemat przylaczania. W DTRce kotla tez będziesz mial dokladne opisy schematu automatyki . Wczytaj sie a do kabli dla pewnosci podejdz multimetrem...
udało mi się znaleźć drugi czujnik który jest tak jakby pod obudowa termostatu i jest niebieski. Mam wersję termostatu 89st otwarcia bez grzałki. U mnie pierwszy bieg startuje przy około 95st. Tak mam klimę.
Jak Cię stać to nowy. Płyn powinien być wymieniany co jakiś czas. Bierz termostat Wahler`a. W inter carsie sprzedają całe zestawy /termostat obudowa i czujnik Wahler'a ? I jaki jest koszt tej firmy jeśli się orientujesz
EPS 1.830.264 Zamontowany w obudowie termostatu, wkręcany - M12x1.5 Bądź: EPS 1.830.324 Czujnik wsadzany na oring, blokowany pierścieniem Któryś z tych, katalog podaje oba jako wielofunkcyjne czyjniki tempertury (zasada działania obu - rezystancja zalezna od temperatury)
W tych bojlerach które ja widziałem to były zawsze podwójne zabezpieczenia termiczne odcinające prąd. Jedeno to termostat, drugie to pastylka na obudowie odcinajaca prąd w razie uszkodzenia termostatu. Oba zabezpieczenia są proste i zdublowane (termostat plus pastylka} po to aby z bojlera nie zrobić bomby. Myślę że rezygnacja z termostatu to bardzo...
Sprawdź korek w zbiorniczku wyrównawczym - ma być czysty i mieć nie popękaną lub zabrudzoną uszczelkę - ewentualnie podmień do sprawdzenia.
Tam nie ma klasycznego termostatu, w obudowie pompy cieczy jest zamontowany elektryczny silniczek wraz z czujnikiem położenia, który napędza walec z wycięciami, zmiana jego położenia zmienia przepływ cieczy chłodzącej
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Tak jak kolega pytał czy w obudowie termostatu jest wtyczka ? W tym aucie występują 2 rodzaje 103 st obudowa z wtyczką, 89 st bez wtyczki.
Te silniki bardzo powoli się dogrzewają. Sprawdź działanie grzałek nurkowych, które sa odpowiedzialne za dogrzewanie wody dla ogrzewania. Jak szybko masz ciepło w autku? Czujnik temperatury na termostacie jest dwuobwodowy i wystarczy sprawdzić wskazanie odczytywane przez ECU silnika i przez budziki. Jeżeli jest różnica to masz uszkodzony czujnik temperatury....
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Witam! Najprostszy układ termoregulacji bez ELEMENTÓW ELEKTRONICZNYCH to będzie oczywiście odpowiednio dobrany wyłącznik bimetaliczny, a tych jest obecnie sporo na rynku, w różnych obudowach (również miniaturowych) i na różne zakresy temperaturowe. Tutaj masz niezły wybór: [url=http://www.tme.pl/termostat-bimetal...
jak założysz czujnik w chłodnicy to będziesz miał temperaturę chłodnicy a nie silnika, w silniku jest termostat, który otwiera przepływ płynu do chłodnicy przy około 90st, wcześniej chłodnica jest całkowicie zimna mimo że silnik może się już gotować (jak się np termostat zablokuje, a to się zdarza, szczególnie np w VW z plastikową obudową termostatu)...
Witam mam problem z króćcem termostatu wymieniałem już dwukrotnie i za każdym razem przez około miesiąc jest ok a później pojawiają się wycieki a szczególnie na zimnym silniku na gorącym przestaje kapać czy jest sposób na tego typu wycieki próbowałem na sylikon dirko i nic kolanka co kupuje nie są odporne na różnice temperatur a na Radzymińskiej w sklepie...
obudowa termostat śruba obudowa termostat peugeot obudowa termostat
antena zewnętrzna bluetooth alternator spalony wirnik volvo silnika
whirpool dźwięk fizyka mechanika maszyn
Jak zdjąć blokadę prędkości w hulajnodze Xiaomi Electric Scooter 4 Lokalizacja czujnika wału korbowego w VW LT 28