Do wymiany termostat
Bo to trzeba sprawdzić na miejscu nie przez forum. proste pytania : ogrzewanie jest? chłodnica drożna? termostat otwiera? korek na zbiorniczku dobry? Jak wysadza plyn to nie ma obiegu ,w tym chłodzenia ,korek ,albo uszczelka i koniec . Nic nie wymiślisz.
Dla pewności to bym wyłączył ogrzewanie i go przepędził,albo pozamykał klapy i potrzymał na gazie na postoju. Termostat musi się chociaż raz otworzyć po robotach .Wcześniej czy później będzie ciepło i się uchyli gdzieś na trasie,wtedy nikt nie doleje plynu.
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Nowy termostat mógł się zepsuć, zamknięty nie puszcza płynu na chłodnicę.
Termostat do wymiany na 1000%
Nie wymyślaj,.... ma być termostat i cześć...
Miałem podobny problem z moim śp. Oplem Corsa - winny był termostat na chłodnicy.
witam mam problem ponieważ nie grzeje mi skoda tak sobie myśle że może być termostat wadliwy. nie wiem gdzie on się znajduje moze ktoś pomoże?
sprawdziłem silnik nie osiąga temperatury a termostat jest zamknięty czy to możliwe że są grzałki w małym obiegu
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Myślę żeby wymienić termostat i filtr paliwa. Co do tych świec to za chiny nie mogę tego odkręcić.
powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
czujnik wymieniłem jest to samo. Zastanowił mnie fakt (ostatnio zrobiło się zimniej) że autko trochę więcej na komputerze pali zrobiłem mały test - po uruchomieniu silnika po około 3 minutach chłodnica zaczeła się robić ciepła. Chyba mam walnięty termostat a czujnik pokazuje prawidłową temperaturę
Termostat sprawny? Syczenie to raczej nie wina braku czynnika.
No nie, ten silnik powinien spalać tak jak wskazanie na trasie czyli około 4,3 - 5,3 litrów i to przy około 90-110 km/h. Jeśli masz możliwość podpięcia się to sprawdź wskazania na dzień dobry z czujników czyli 01 Engine, 08 Meas Blocks i grupa 007 - temp. powietrza doładowanego, paliwa i płynu chłodzącego. Potem odczytaj wskazania temp. z 01. Engine,...
Witam, ostatnio mam taki problem, mianowicie Fabia zaczęła mi dużo palić, gdzieś 12l/100km. Wymieniłem termostat na nowy bo nie pokazywało wogóle temperatury. Pojechałem do mechanika na komputer i powiedział, że jest za uboga mieszanka i może być to sonda lambda. Miał ktoś taki problem, co o tym myślicie?
termostat jest sprawny skoro silnik osiąga temp. 90*C po 10 km i ją utrzymuje w trakcie dalszej jazdy.
Dane:Skoda Fabia 1 2002r 1.4 60km AZF To tak mam problem z wspomnianą kontrolką temperatury (po zapaleniu auta po minucie słychać słychać 3 razy sygnał dźwiękowy oraz zaczyna mrugać czerwona kontrolka temperatury) Wymieniłem 3 razy czujnik temperatury Po za tym termostat został sprawdzony i działa Oraz wentylator tez sie załącza Nie mam juz pomysłu...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Kolego tfx85 w zbiorniczku nie mam żadnych innych cieczy które nie maja prawa tam być. Poza tym wymieniałem ostatnio termostat bo wyłamał się z obudowy i przy okazji zapytałem się mojego mechanika o tą maź co jest prezy korku do wlewu oleju. Mówił że to normalne, gdyż powstaje ona na skutek któtkiej jazdy. Zaleca aby zrobić co najmniej od razu z 50...
Tak równo się nagrzewa. Autko ma 173 tysiące Termostat trzyma super wczoraj wymieniany puszcza i odraz chłodnica ciepła, po 3 min wentylator się załącza
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Siemka Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik Co zostało zrobione : Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg Nowy oryginalny...
Pompa chodzi cały czas chodzi o to by zacięgała zimne z chłodncy gdy termostat jest jeszcze zamknięty. Nigdy jej nie czyściłem bo i z czego jak chodzi w czystym płynie. W leonie wymieniałem na nową .
Traci ciśnienie bo się kontrolka zaświeca? Czy traci faktycznie (zmierzone manometrem)? Mierzyłem manometrem. Na zimnym silniku ma 4,5 atmosfery a złapie temperatury i termostat pójdzie w obieg tak kompletnie traci ciśnienie. Panewki są w bardzo dobrym stanie, pompę olejową też sprawdziłem jest w porządku. Dalej szukam co może być ale naprawdę nie...
Witam, otoz od jakiegos czasu mialem bledy braku sondy lambda, nierowna prace silnika, i szarpanie/dlawienie podczas jazdy glownie na nizszych biegach. Wiec wymieniłem sonde lambda na nowa, filtr paliwa, oraz zaadoptowalem i wyczyscilem przepustnice. Po tej operacji auto zaczelo lepiej palic, rowno pracowac i nie szarpac, jednak nadal jakos slabe bylo....
Witam Jakieś 3 miesiące temu skoda mojego taty zaczęła więcej palić postanowiłem pojechać i sprawdzić samochód pod VAG-iem. Z analizy wynikało że wszystko jest dobrze, temperatura silnika ok 85 stopni. Pomyślałem że to może wina nowej przepływki. Ale wczoraj jadąc nią ok 30 km temperatura silnika pokazywała na równi 1/4 czyli jakieś 60 stopni przy temperaturze...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
30 minut to trochę za długo na nagrzanie silnika, poza tym gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. To wskazuje na stale otwarty termostat.
A jak sprawdzić lambde aby mieć pewność, ma ona dwa grube przewody i dwa cienkie, można to zrobić zwykłym miernikiem tak jak robiłem to w przypadku czujnika termostatu?
No właśnie wiem, ale szukałem ogólnie i wszędzie twierdzą, że nie ma żadnych odpowietrzników takich jak ja mam np. u siebie i że Fabia się sama odpowietrzy jak otworzy się termostat.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Miało być "w" a nie "a" - w skrzyni. Mi to wygląd na zdjęcie skrzyni biegów i czujnik w niej który jest od strony chłodnicy, dalej widać chyba pompę wspomagania układu kierowniczego a nad czujnikiem jest rozrusznik. po prawej wąż od chłodnicy. Czujnik znajdziesz w obudowie termostatu. Przykręcona jest do głowicy od strony skrzyni biegów. Poszukaj w...
Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego...
Problem mimo wymiany termostatu i cewek pozostał, komp nic nie wykazuje. Dziękuję za pomoc pozdrawiam.
Ciekawostka: Gdy odłącze czujnik temperatury w obudowie termostatu silnik działa bardzo dobrze, nic nie szarpie oraz ma moc.
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
proszę o pomoc mam te same objawy i nie mam pojęcia ani nikt u kogo byłem co to jest... wymienione: czujnik temp. cieczy.+termostat, czujnik położenia wału korbowego, przepustnica. samochód dokładnie ten sam skoda fabia 1.2 azq 12v
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Problem był taki, że zauważyłem, że trochę się grzeje, bo łapał czasami ponad 106 stopni, a wentylatory nie startowały. Znalazłem właśnie temat zaczęty od wymiany czujnika, potem do sterownika. Niestety był inny, bo 5j0919506 i ma 1 kość, a nie 2 jak 1j0919506m, podmieniony ale dalej bez reakcji. Niestety zauważyłem, że jakiś rzeźbiarz już zaglądał...
Ja nie mam termostatu przy parowniku i z... raz nawet musiałem odpalić przy -20 bo n... Na wielu stacjach dolewa się wody bezpoś...
Witaj, dzięki za info, po kolei będę sprawdzał to o czym wspomniałeś. Zacznę również mimo wszystko od wymiany świec, termostatu, i czujnika temperatury, jeżeli to nie pomoże to dalej chyba org sonda lambda.. Odcinki, które pokonuję są naprawdę różne, raz 15km, innym razem 50km, 5km, 12km, 30km itd. - dosłownie różnie. Za kilkanaście dni auto stanie...
Witam Mam mianowicie taki problem, że moje Fabcia nie grzeje nic a nic tj. leci ale chłodne powietrze. Temeratura silnika 90 stopni a tu zimno z kratek nawiewu. Pomyślałem termostat, ale temperaturę wskaznik na desce pokazuje w normie. Ostatnio miałem wymianę tarczy docisku sprzęgła czy możliwe, że podczas tej naprawy nie wiem układ mógł się zapowietrzyć...
Witam.Proszę o pomoc.Fabia 1.4MPI(60KM) rok produkcji 2001, przebieg 70 tys.km,pierwszy właściciel,silnik pracuje na benzynie.Od kilku miesięcy Skoda na mój gust pali za dużo benzyny.Dawniej komputer pokazywał średnie zużycie paliwa w zimie na poziomie 8,5 l/100km a w tych dniach jest to 11 l/100km-latem na trasie ledwo daję radę zejść poniżej 6,5 l(jadę...
Witaj Jorge83! Dzięki za zainteresowanie tematem ale nic z Twojej odpowiedzi nie wynika! Czujnik założyłem oryginalny (tak mi oświadczyli w sklepie skody), podobnie termostat (ale jaki on ma wpływ na to, że przy gorącym małym obiegu wskaźnik nawet nie drgnie; duży obieg też otwiera się). Jeśli to nie Twoja tajemnica to powiedz: - jak sprawdzić zasilanie...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Ależ ja ci już pomogłem. Pomóż najpierw sobie. ps. Chłodnice wymieniłem przedwczoraj. Zajęło mi to około 2 godzin tylko dlatego że jedna ze śrub mocujących chłodnicę jest trochę trudna do wykręcenia i trzeba się napocić. Nie było żadnych niespodzianek wszystko poszło gładko. Po wymianie odpowietrzyłem układ ogólnie znanymi sposobami ( nagrzewanie silnika...
To chyba po to że w układzie sterowania jest termostat z czujnikiem chyba pod kierownicą (chyba w tym modelu) który odczytuje temperaturę wewnątrz i na tej podstawie otwiera lub zamyka zawór podgrzewania w nagrzewnicy. W sumie to jest dość dobra funkcja bo niema znaczenia czy jedziesz czy sie zatrzyn=masz to tak samo bedzie ciepło w środku. Oczywiście...
Witam. Mam duży problem z autem, które kupiłem miesiąc temu. Auto to Golf 4 1.9 tdi 101 km AXR. Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
W momencie diagnostyki kompem mam przekręcony tylko kluczyk (włączony zapłon) a samochód nie jest odpalony ponieważ jak go odpalę tracę połączenie. Ciśnienie paliwa sprawdzałem przed listwą wtryskową po odpaleniu auta było około 2,5 Bara. Zakładam że przepustnica jest dobra bo taki sam sporadyczny efekt na jednej jak i drugiej,ale mogę się mylić,(nowa...
Witam. Mialem 2 miesiece temu ten sam problem. Cholerne dziadostwo, ale pokonalem to. Na wstepie to uprzedzam ze sprawa nie jest taka prosta jak by sie wydawala. Ja spedzilem nad tym wiele godzin, ale postaram sie (na zlosc zdziaeca z seata). Dodam na przyszlosc ze skoda (fabia, fele itp) maja te same podzespoly ale sporo tansze. Nie o ile dobrze pamietam...
fabia termostat termostat fabia termostat skoda
smart pilot samsung schemat podłączyć hormann atmega uruchomic
bęben pralki whirlpool wirpool pralka
TypeError: Nie można odczytać właściwości undefined w JavaScript Ciśnienie wstępne w naczyniu przeponowym dla pieca węglowego 10kW