Jest możliwość ale ogólnie gra nie warta świeczki. Trzeba by ingerować we wsad licznika , czyli zmieniać oprogramowanie. Łatwo w ten sposób uwalić licznik. Sam nie dasz rady.
Ja osobiście jeszcze nie słyszałem o możliwości zastosowania takiej kombinacji, o której piszesz. Tylko diagnoskop.
Prawdziwy przebieg w e36 poznasz tylko po zużyciu tapicerki , kierownicy itd, ale nie będę się rozpisywał bo to nie jest temat na te forum . Prawdziwy przebieg poznasz tylko w nowszych autach i to w niektórych , tam informacje zapisywane są w kilku miejscach , i jest szansa że ktoś jak cofał licznik to wszystkich danych nie zmienił . Istnieje też możliwość...
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Odpalasz VCDS, wchodzisz w grupę 17 (licznik), potem adaptacje, szukasz "indicator celebration" i zmieniasz z not active na active.
Masz czym zrobić test zegarów?
Test zegarów robiłeś?
W tym modelu BMW to wszystkie mają kręcone liczniki! Twój kolega zrobił tzw. "test zegarów"! Włączasz stacyjkę ,wciskasz reset przebiegu bieżącego ,następnie wyłączasz stacyjkę i ją włączasz. Wtedy wykonasz test zegarów ,licznika itd. Pozdrawiam!
Masz pewnie uszkodzone zegary. Możesz dla pewności zrobić test zegarów.
Lepiej zainwestować w płytkę stykową do takich testów.
Jeśli robiłeś test zegarów i wyszło że jest ok to pozostaje manetka, i może być że jest uszkodzona bo w niej oprócz sterowania szybkością pracy wycieraczek masz jeszcze sterowanie fisem. Wymień a się okaże. Po wymianie nie trzeba jej kodować.
OK, dzięki! Temat zamknięty
Czyli masz walnięty czujnik paliwa w baku,dla pewności możesz zrobić test zegarów vagiem ,lub wpiąć opornik jak pisałem.
Jakie zegary jaki skuter ,motor ?
Zrób test zegarów, wciśnij przycisk kasowania przebiegu i trzymając wciśnięty włącz zapłon. Napisz jak poruszały się wskazówki(prędkościomierz co 40km/h)
https://www.youtube.com/watch?v=29wCdTnz...
Wciśnij i trzymaj "bolec" od kasowania kilometrów i przekręć kluczyk w pozycję kontrolek (nie zapłon). Powinien się uruchomić test zegarów i być może wskazówka wróci na swoje miejsce.
W momencie jak chrzanią ci się zegary to możesz zrobić test zegarów. Nie wiem czy w autocom jest taka opcja ale w SDP3 na pewno jest. Wskazówki można chyba też z deski sprawdzić. Będziesz wtedy pewny czy problem jest po stornie czujnika czy wskaźnika.
Silnik 1.8 benzyna. Podpinałem sie już na komputer u mechanika i były błędy które mi wykasował ale mówił, że nie dotyczyły akurat tego problemu.
W VCDS mam tylko krótkie kodowanie więc niestety nie ma możliwości zmiany tego. Natomiast podjąłem ryzyko i dalej rozwijając swoją wiedzę zrobiłem krok do przodu trochę w ciemno. Mianowicie zgrałem soft eeprom. Za pomocą programu DashDumpEdit dodałem funkcję testu zegarów- niestety mój licznik nie obsługuje tego w pełni i działają tylko duże liczniki...
Test zegarów zrób. Sterownik adres 17 test elementów wykonawczych
Narazie mam urwanie głowy w pracy a sam VCDSa nie posiadam Więc muszę jechać żeby to ogarnąć ale bardzo dziękuję za pomoc każdemu kto się udzielił w temacie pjona 👊
sprawdź w licznikach , czasem nakrętki się luzowały na połączeniach prędkościomierz płytka, zrób test zegarów ,czasem się zacinały( wciśnij przycisk na tablicy trzymaj i włącz zapłon i trzymaj)
Cały czas będzie leciał ten test zegarów
Witaj, Needle Sweep (bo tak nazywa się ta funkcja) można tylko aktywować w zegarach z S3 w przypadku Audi A3 8P. Pozdrawiam
Jeżeli ma podłączonych 5 diod czerwonych na listwie i jakiś rezystor(WYLICZONY) to może ta listwa brać 20 mA. Kolega mało informacji podał. Ja w tym momencie jestem w trakcie testów zegara który składa się ze 100 niebieskich diod(około) i całość bierze 80mA przy zasilaniu 12 V.
Witam! Czy udało rozwiązać się problem? Mam dokładnie te same objawy, test zegarów ok, rezerwa na zakrętach... a skubany nie chce działać.
Wybacz , nie doczytałem lub przeoczyłem - jestem trzeźwy. Będzie trudno coś dopasować , gdyż komunikacja z czujnika stanu oleju i temp. odbywa się szeregowo - przez jeden (1) przewód , czujnik posiada swoją elektronikę. Jeżeli test zegarów bez problemów , to na dwoje babka wróżyła, czujnik temp lub uszkodzenie w zegarach (przetwornik sygnału VAN). Niestety...
Dzięki za podpowiedzi wyłączyłem tryb "podróżny"z poziomu menu i światła zaczęły świecić jasno i po prawej stronie. pozostał problem zegarów, vcds nie pokazuje żadnego błędu a lampka rezerwy nie zapala się kiedy powinna i cała historia jak u kolegi Łukasza. Trzeba szukać zegarów za rozsądną cenę.
Skoro działa dobrze na akumulatorze 12V ( zakładając, że takie ma napięcie w danej chwili) a nie działa na SMPS 12V to problem leży pewnie po stronie zakłóceń. Trzeba będzie zastosować filtry LC. Dodano po 58 Lub zastosować zasilacz transformatorowy z stabilizatorem ciągłym 12v, można też w ramach testu.
Sprawdź kable przy rozruszniku prawdopodobnie uleciał kabelek.
Tak test jest możliwy . Może chodzi Ci o staging ? Jeśli tak to chyba można aktywować od zegarów z literką C .
A sprawdziles deske , Test Elementow wykonawczych wtedy ci robi test zegara calego , kanal 17 czyli Licznik
Czy taki objaw dawałby RAM, by muliło już w BIOS? Procesor ma całkiem duży cache. Możesz uruchomić jakiś test pokazujący zegary CPU, może uruchomić z dysku USB? W BIOS temperatury są w normie?
Szukaj pod hasłem Opening Ceremony
czy jest mozliwe i czy ktos probowal skonstruowac takie urzadzenia, ktore bedzie robilo tak jak w filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=dNjPA8CCK... tyle tylko ze tyczy sie to golfa III i pod Vagiem nie ma opcji testu zegarow, wiec na odpowiednie piny trzeba podac napiecie.. czy ktos wie co i jak?!
Żadne z tych samochodów nie odpala. Kontrolka przy teście zegarów jest, więc nie została spalona, tylko nie ma jej z konkretnej przyczyny. Może ECU siadł?
Spróbuj może czegoś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/9711916200_1... Potencjometrem 1MΩ powinieneś mieć możliwość ustawienia punktu, w którym zegary dojdą do maksymalnego wychylenia i zaczną opadać po krótkim czasie. W razie, gdyby nie wychylały się maksymalnie, zwiększ pojemność, a jeśli czas oczekiwania na opadanie będzie...
Dziwne jest to że przy teście zegarów tylko ten jeden wskaźnik nie działa.Te błędy braku komunikacji są na stałe czy czasami występują?
Spróbuj zrobić test zegarów i napisz czy reagują.
Temperatura widziana przez ECM cały czas w normie - płynnie wzrasta od niskiej do 90stC. Test zegarów wypadł poprawnie, tak jak i termostatu, żadnych błędów.
Po pierwsze kolego podepnij clip-a . Następnie zrób test zegarów czy czasem kontrolka świec nie jest ... zaklejona lub dioda nie wydłubana .
Może była robiona korekta licznika i komuś wysypał się wsad licznika,zrób test zegarów.
zrób test zegarów vagiem i ew . wypnij i ponownie podłącz wtyk w bagażniku.
Zrób test zegarów. Pewnie ktoś grzebał i wskazówka źle zamocowana.
Może ten L9143 to zwykły układ sterujący dla silniczków który jako sygnał wejściowy bierze sygnał zegarowy (coś jak obrotomierz). Liczniki mają tryb serwisowy. Np. Audi/VW itd. wchodząc testerem diagnostycznym możemy wychylić wszystkie wskazówki zegara. Tak więc może kiedy licznik nie jest w trybie serwisowym to przekazuje impulsy a kiedy ma zrobić...
Ciekawe, Grzebałeś coś?, odłącz i podłącz klemę, podłącz się VCDS i zobacz czy są błędy w zegarach, ewentualnie zrób test zegarów, one wtedy się zresetują.
Czy za pomocą tego kabla będę mógł włączyć test zegarów na przywitanie audi a4 b6 1.6 2001 rok
Ja tez miałem na swoim FISie /VW Sharan 2001/ kilka nieczynnych lini w pionie i w poziomie. Dzisiaj, właściwie wczoraj, diagnozowałem swoje auto VAGiem i tak przy okazji zrobiłem test zegarów i wskaźników. Co sie okazało, po takim teście; gdzie wyświetlała się jakaś krata, regulowała się jasność świecenia i coś tam jeszcze, mój MFA odżył. Wszystkie...
Test zrób zegarów, pewnie dioda pada.
pływak jest ok Skąd to wiesz, robiłeś jakieś pomiary? test zegarów działa To nic nie oznacza. Test mogą przechodzić a stanu paliwa mogą nie pokazywać poprawnie. Co pokazuje komputer w parametrach rzeczywistych na temat ilości paliwa?
Test zegarów zrób interfejsem diagnostycznym. Robiłem i nie zaświecił się ale w teście też nie wyskoczyło że jest sprawdzany w sensie był tam test zegarów test kontrolek od oleju i hamulcy i innych ale check engine się tam nie przewinął
Test zegarów polega na przytrzymaniu przez około 5 sekund przycisku przebiegu bieżącego (TRIP). Wtedy przez około 40 sekund przebiega test zegarów i kontrolek. Robiłem to w moim Grand Voyager 2001 2,5l CRD. Na liczniku przebiegu pokazuje jakieś dane, ale nie wiem jeszcze co np. SoF 4.0, E CodE , E End.
Co dokładnie chcesz zrobić? Bo test zegarów to najprościej zrobić vcds. Masz tam bodajże w grupie 17 Instruments -output test i tam jest test w którym zegary paliwa pokazuja full, a potem ustawiają się na 1/2. Czy do czegoś innego potrzebujesz te napięcia znać?
Zrób taki test. Zegary uśpione, zapłon wyłączony. Wciśnij przycisk AC. Prędkość wentylatorów na 1. Teraz zapłon i odpal auto. Jeśli kompresor klimatyzacji wystartuje na 2-3 sekundy i się wyłączy to powiem Ci co jest grane.
Wystarczy zrobić test zegarów wyjdzie co jest uszkodzone a podejrzewam właśnie zegary.
Zrób test zegarów.
Cześć Jest ktoś wstanie rozrysować i podać co jest potrzebne by wykonać układ który zrobi test wskazówek w aucie ? Tak by po około 1-2 sekundach od uruchomienia wykonał test. Ważne jest to że są różnej wielkości liczniki wskazówki, fajnie gdyby była możliwość regulowania wychyłu wskazówki jak i jej tempa wykonania tego testu. zrewanżuję się $$
Trzeba zrobić test zegarów i ewentualnie ustawić wskazówki.
Jeśli test instrumentów pokaże zegary działają to albo będzie trzeba wymienić sam licznik Jeżeli coś jest sprawne to podlega wymianie. Ciekawe podejście do życia.
Kontrolka nie świeci bo pewnie jest wyłączona, można ją włączyć w VCDS. Dla pewności zrób test zegarów i sprawdź czy świeci. Co do pinu z licznika to wsad wygląda jakby te liczniki były kryptowane. Spróbuj wyciągnąć za pomocą vag tacho.
Vag i test zegarów wskaże czy licznik czy sterowanie nim.
Działa bo raz na 1000 załapie i działa aż do zgaszenia auta i ponownego odpalenia. Dodano po 1 Czy podczas testu zegarów, jak nie działa ten prędkościomierz, to wina na 100% w liczniku, czy mogą być inne przyczyny?
Tak, pamiętam, że powiedziałem, że spróbuję LittleFS... Ponieważ czekam na testy implementacji zegara, zajmę się tym w następnej kolejności.
Nie znam procedury próbowałem ale udało mi się w jakimś 01.00 kanale odczytać informacje zegarów, w kanale 02.00 test zegarów robi, ale tam nie ma opcji przuyczania.
Podłącz INPA i zrób test zegarów.
Zapewne czujnik podpiąłeś nie pod to wyprowadzenie co powinieneś. Podłącz czujnik pod drugi port i zadziała. Program dla 2 czujek przechodzi ostatnie testy - cierpliwości.
Znaczek znaczkiem ale sprawdź czy jest tam wlutowany LED lub jakieś inne źródło światła. Ciekawe co by pokazał test zegarów?
A test zegarów ? chyba Twoje auto ma to aktywne. Wiesz jak to włączyć ?
BerlingoII ma test zegarów.
Zauważyłem że kostka na pompie ABS była zaśniedziałe po oczyszczeniu nie pomoglo Dodano po 1 Zrobiłem test zegarów i działają poprawnie.
Zrobić test zegarów,to coś wyjaśni. Pozdr.
Zrób test zegarów.
Pozwolę sobie dopisać. MaxiEcu działał z tym autem, ale trochę mu brakowało jednak (sprawdzałem pełną wersję od znajomego, który kupił do swojego auta), nie mogłem się łączyć z ABSem i klimą. Za to wspomniany wyżej Delphi ogarniał wszystko, klimę i ABS i testy zegarów i w zasadzie wszelkie inne rzeczy. Jakby co, polecam Delphi.
Jeśli tam są żarówki to dostęp będzie bez bebeszenia zegarów. Jak diody to na pewno nie ona padła. Zresztą jaki problem podłączyć komputer i wywołać test zegarów?
Witam. Problem jest następujący: od pewnego czasu nie ma możliwości przełączenia się z dziennego licznika kilometrów na licznik ogólny. Nie jest również wyświetlany zegarek. Test zegarów wychodzi poprawnie, kilometry na dziennym i prędkość poprawnie, przycisk na zegarach sprawny - bo resetuje dzienny i wchodzi w test. Auto posiada oryginalne tacho,...
A czy kontrolki silnika(check) oraz świec żarowych i EKG są ze sobą w jakiś sposób zgrane gdyż przy teście zegarów(karta+przycisk komputera z boku manetki) nie świecą się w tym teście i przy odpalaniu one też nie.
zrób test zegarów bo możesz nie mieć możliwości zmiany
Podłączyć pod komputer np. VCDS i zrobić test zegarów, jeśli wskazówka sama w sobie będzie działać, to oznacza, że jest jakiś błąd komunikacji w liczniku. Przerabiałem ten problem w Golf V, konieczna była wymiana licznika i korekcja przebiegu do tego samego, jaki był na starym. Z mojego doświadczenia wiem, że najszybciej będzie kupić używany taki sam...
Właśnie błędów brak.. Wiecie może jak zrobić test zegarów i kontrolek?
Temperatury bardzo wysokie. Zrób krótki test - kilka minut - pokaż zakładkę zegary, kiedy temperatury będą wysokie.
Zrób taki test. Przestaw pompe na gaszenie, podłącz zegar do magistrali i kręć rozrusznikiem. Obserwuj jak narasta ciśnienie i do jakiej wartości i co się dzieje gdy przestaniesz kręcić rozrusznikiem. Najlepiej zrób film z testu nagrywając zegar
Witam. W Renault Laguna 2 1.9 DCI 2005r nie działa prędkościomierz po wizycie u mechanika. Gdy odpinał elektryczny ręczny nagle przestał działać. Robiłem test zegarów i działają. Wie ktoś może jak to naprawić albo zdiagnozować przyczynę?
Na początek to podłącz komputer i zrób test zegarów . Może poprzednik go naprawiał bo za dużo pokazywał kilometrów .
Witam Elektrodowiczów Posiadam zegary 3B0920825A, w których chcę zrobić test zegarów przy włączeniu zapłonu. Na moim oryginalnym wsadzie włączenie tej opcji w programie DashDump wyskakuje błąd, że mój wsad tego nie obsługuje. Próbowałem różne wersje wsadów, nawet z Golfa IV, starsze jak i nowsze, na tych wsadach było możliwe włączenie tej opcji, lecz...
Robiłeś test zegarów vag-em lub vcds-em ??? Może licznik padł i szukasz nie potrzebnie . Zrób test licznika .
Vcdsem mogę zrobić test zegarów i myślałem że może gdzieś też można to ustawić. Ale skoro nie zrobię tego vcdsem to nie zdążę dalej tematu. Dzięki za odpowiedz
Zrób test zegarów i sprawdź czy uruchomi się wyświetlacz skrzyni.
Mam silnik N42, najednych stronach pisze ze auto posiada tempomat na innych nie wiec juz sam nie wiem, a jak robie test zegarów to świeci mi sie lampka od tempomatu wiec tez nie wiem czy on jest czy nie ma. Jest możliwośc sprawdzenia tego gdzieś w necie czy auto rzeczywiście ma tempomat czy nie, oraz ile tak około moze kosztować wymiana wraz z dołozeniem...
Bez kompa nie odczytasz żadnych błędów. To co robisz to pewnie test zegarów. Ale wystarczy najtańszy ELM327 i darmowy póki co Forscan. Czy miga sam "check", czy "wykrzyknik w zębatce" też?
Masz możliwość zrobienia testu zegarów ? Był rozbierany licznik ?
W teście zegarów w ogóle podświetla tę kontrolkę?
Wczoraj odpalony silnik/zimny/ obrotomierz działa. NIE ma błędu check. W teście zegarów pokazuje DTC e196. Po podłączeniu kompa pokazuje błąd oczekujący P0335 - obwód czujnika położenia wału korbowego A wadliwe działanie. Ktoś z Was szanowni użytkownicy miał podobne wskazania?
Test zegarów w L1 ph2? wątpię, że jest. Test jest w L2
Witam. Byłem wczoraj na 3 różnych komputerach i też brak błędów. Dodatkowo jeszcze zrobiłem test swoim elm-em i w sumie 8 programów też brak błędów. W komputerze opcja "komunikaty" i pisze "brak komunikatów" Test zegarów jest tam wiele liter i cyfr (nie wiem do czego służą bo się nie znam) ale znalazłem coś takiego jak DTC i tam jest napisane dtc #00...
Ostatnio odkryłem jak się testuje coś z tablicy z zegarami Wkładam kluczyk do stacyjki pozycja 0 , Naciskam cypel ''A'' od kasowania przebiegu i przekręcam kluczyk do poz 1 Na tablicy zegarów pokazuje się kolejno. 1. 360260km 2. 0000km 3. 4663km 4. 4611km 5. 200km 6. 49km po 6 ptk. następuje zapalanie się wszystkich kontrolek i zegary idą na maxa. Skasowałem...
A po jaki .... ci potrzebny test zegarów?
Rozrząd robiony 2 dni temu, przez dobrego mechanika, raczej bym tego nie zaczepiał, rozruch auta na zimnym po nocy wzorowy, od wczoraj obroty na 1200 i nie spadają, czasami na skrzyżowaniu podskoczą na 1700, wczoraj nie pokazywało prędkości dzisiaj podczas jazdy już wszystko ok, bywało że robiły się same testy zegarów po przekręceniu kluczyka, i podczas...
Jak prędkościomierz zachowuje się podczas testów zegarów?
Immo jest w liczniku Dobre i co jeszcze, może silnik w nawiewach ;) Naprawiłeś bo jak licznik nie działa to blokuje komputer BCM który jest razem z IMo, Ludzie myślcie ! to tylko elektronika (bez obrazy) Przecież kolega wyraźnie napisał że robił test zegarów i są sprawne a błąd zgarów to inna sprawa nie trzeba żadnych lutów poprawiać wystarczy przeczyścić...
zapraszam testów arkusze testów tablica testów
tracer sterowniki myszki subiekt drukarka fiskalna renault tuleja
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Schemat układu AGC-0071RF w radioodbiornikach Nissan Wymiana głośników w radiomagnetofonie Unitra RMS 823 Edyta 2