poszukaj na: http://www.fiestaklubpolska.pl/ Jeżeli jest to fiesta MK3 to tester możesz sam sobie wykonać: LED + rezystorek - i liczysz impulsy. Na forum jak popytasz to znajdziesz całą książkę w PDF. W niej są opisane kody.
Diagnozuj to jako EEC V. Uwaga-nie przez różne dziadowstwa typu scantool, scanmaster i inny szmelc na ELM. NIE CZYTA WSZYSTKICH BŁĘDÓW! Bardzo dobrze tego forda robi tester Sykes-Pickavant
Napeno pokazywało mu to działanie sondy LAMBDA. W instalacjach z niższej pułki wystarczy tylko tester sondy(woltomierz) i juz wszystko ustawisz.
Wiem P1000 Niedokończona kontrola czujników Diagnozowane zwykłym testerem
Niestety ten silnik nie posiada silnika krokowego. Zresztą ŻADEN Ford go nie posiada. Co najwyżej zawór wolnych. U Ciebie jak się nie mylę jest elektroniczna przepustnica. Wykręć ją i umyj porządnie preparatem do przepustnic i szczoteczka do zębów (może być szczoteczka żony) ;) Potem go odpal i niech pochodzi bo na pewno nie masz testera żeby zresetować...
a co drugiego sterownika to dopiszesz go testerem bez rozbierania.
Skoro od początku to bądź konsekwentny. O akumulatorze wiemy, że Jenox Clasic i dwa lata eksploatacji. A może ma jakieś parametry techniczne? Rzeczywistą wartość akumulatora to raczej ustalamy pod obciążeniem mniejszym lub większym (tester).
P0098 - Czujnik tepmeratury powietrza (można sprawdzić temp. w podglądach testera) P0380 - Świece żarowe (uszkodzona któraś świeca lub przekaźnik świec żarowych) Niestety nie posiadam kodów powyżej P0999
W 99.9% samochodów nie potrzeba do tego żadnego testera ani włączania zapłonu. Ford Fiesta MK6 (oraz cała rodzina) tylko testerem. Citroen (nie pamiętam modelu) przywieźli mi z jakiegoś warsztatu, pomimo odkręcenia odpowietrzników nawet kropelka płynu nie chciała polecieć (pierwszy raz widziałem takie cusik). Dopiero odpowietrzanie przy pomocy testera...
Na początek sprawdź testerem czy sprawny jest transponder w kluczyku.
Widzisz człowiek uczy się... A kto wie czy nie potrzebny Ci co siły oryginalny tester producenta samochodu. Znam koleżkę co zainwestował majątek w taki do Forda. A teraz ma tyle roboty, że nie może przerobić cyt. "poprawiania po chińczykach".
To prosty system, praktycznie elektronika nie ma tam wiele do roboty, jeżeli ciężko zapala to odpowiedzi są dwie-albo łapie powietrze na filtrze, albo po prostu diesel forda, no-może jescze to że pompa lucasa. KTS to tester Boscha.
A jak nie ma kodu do radia?
Zrób zdjęcie swojej konsoli bez poduszki, może była i jest tam gdzieś instalacja z rezystorkiem...podłączyć tester i sprawdzić w parametrach...
smialo mozesz probowc odpalac go bez programowania wtryskow . programowanie nie ma znaczenia jest tylko do stabilizacji pracy silnika . sprawdz tylko czy masz paliwo w wstepnej pompce tej recznej na gorze po lewej stronie silnika . i jeszcze jedno gasnie ci immobilizer jak wlaczysz zaplon . i dlaczego wymienialesz silnik z nimi sie nic nie dzieje ....
Akumulator sprawdzić testerem obciążeniowym czy czasem nie jest już do wymiany.
W zegarach raczej nie szukał bym nic, zaś błędy U w Fordzie mogą nawet powstać z tej przyczyny, że przed włączeniem kluczyka stacyjki wtyczka testera już tkwi w złączu diagnostycznym.
Też mam dylemat z fordem fiesta 98r 1.3 Jest złącze 16pin i bezpośrednio z ecu podłączone są trzy piny 13/10/ i 7 lub 2, poza ecu jest 16 zasilanie, 5 i 4 masa. Da się to wymigać diodą, albo jakim testerem do tego podejść?
Na forum są podane sposoby jak samemu zdiagnozować taką fiestę za pomocą kontrolki. Poszukaj ewentualnie kogoś kto ma diagnoskop STAR-TESTER bo tyko takim można stestować twoje autko
Podłącz tester i sprawdź dane aktualne i porównaj czy są rzeczywiste
kolego ale w tym roczniku wystepowała juz 16 pinowa wtyczka diagnostyczna wiec raczej o kodach błyskowych nie ma mowy tylko podłaczenie testera lub interfejsu wchodzi w gre
Podłączasz tester i wiesz. Po objawach obstawiam od P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów. Sprawdź układ zapłonowy.
Ciężko stwierdzić do jakiego stopnia ma zaciągać sztangę Nie ,nie jest to problemem,na pewno nie dla dobrego diagnosty. Dodatkowo nie ma tego jak sprawdzić czy moc jest czy nie na biegu jałowym nie posiadam kamer bezprzewodowych bądź przewodowych żeby w trakcie jazdy spoglądać na sztangę czy pracuje w danym zakresie Do tego używa sie testera i live...
Witam, Pany, może mi ktoś powiedzieć, jakiego testera bądź kompa używacie do fordów? Chodzi mi dokładnie o przeróbkę z USA na Europę, lampy, radio i może navi, ale niekoniecznie już. Ktoś pomoże? AI: Jaki dokładnie model i rocznik Forda chcesz przerobić? Fiesta, Focus, Edge, Eco wszystko po 2016 roku. AI: Czy próbowałeś już jakichś konkretnych narzędzi...
Nie jestem pewny do końca, ale restart komputera robi się przez rozłączenie akumulatora na ok. pół godz. Chyba że masz jakiś tester diagnostyczny to wykonania tej czynności
Hm, to może jest szansa, że faktycznie te dwie przyczepy, na których robiłem testy, wymagały stałego plusa... Bo to były lawety. Dziwne tylko, że tester na SKP uznał, że "nic nie działa". Chyba faktycznie trzeba by wziąć przejściówkę i sprawdzić na jakiejś małej przyczepie.
Czytałeś kiedykolwiek instrukcję obsługi swojego auta? Ta kontrolka oznqcza awarię układu sterowania silnikiem. Należy podłączyć tester i za jego pośrednictwem dowiedzieć się gdzie jest problem. I nie mów mi że testera nie masz bo można kupić. Grosze kosztuje, raptem kilka tysięcy
w fordzie z tego okresu były rożne rodzaje immo... Ty masz to auto i Ty masz ten sterownik przed sobą. Można tez bardzo prosto zdiagnozować ten sterownik testerem... Dawno już takie roczniki do mnie nie zjeżdżają.
Co do błędu wykonuje się odczyt testerem , masz ochotę zostać bohaterem we własnym garażu , ale grzebanie w systemie Air Bag może się źle skończyć , oddaj auto elektrykowi
Witam. Mam taki oto problem z fiestą mk6 - brak iskry na świecach (uszkodzona cewka WN i tranzystory BTS 2140 wymienione). Brak wysterowania tych tranzystorów. Tester widzi przerwę w cewkach. Najlepiej byłoby kupić drugi komputer i przełożyć immo. Który element przelutować z jednego do drugiego aby to poszło ? Komputer to SIM 22.
Podjedź do kogoś co ma tester akumulatorów. Następnie należy zobaczyć jakie ma ładowanie (zazwyczaj sprawdzenie akumulatora oraz ładowania sprawdzi ta sama osoba). Należy jeszcze zweryfikować ile prądu pobiera podczas postoju.
Z regły nie trzeba robić nic, montujesz i jeździsz. Po po czasie sterownik ECU sam się zaadoptuje. Jeżeli posługujesz się jakimś testerem to możesz cofnąć autoadaptacje. W starszych systemach kasowanie adaptacji robiło się przez odpięcie ujemnej klemy akumulatora.
Masz tu tester sondy lambda. Taki fajny ukladzik. Sam jaszcze nie zmontowalem, ale dziala spoczko.
Ale nie zaszkodziło :) Spróbuj podpiąć pod tester. Chociaż powinna zaświecić się kontrolka silnika :/ Odpowietrzenie skrzyni korbowej? Pod kolektorem ssącym są takie przewody które lubią sparcieć. Taki z 3 końcówkami.
podlacz tester , odczytaj bledy i je skasuj. jesli niema gdzies uszkodzenia lub danych o kolizji to bedzie git
Nawet jesli olej na bagnecie jest czysty? Tak.widocznie woda idzie w wydech nie do oleju.Jeśli masz wątpliwości to kup na znanym portalu tester za ok 15pln użyj go i będziesz miał jasność czy to uszczelka czy nie.
podlacz tester usterek i odczytaj bledy. nastepnie je skasuj , jesli niema jakiejs usterki albo danych o kolizji to bedzie ok
Ich tester był rozładowany odczyt dokonany jakims badziewnym testerem do bateri plus probowka , tyle mieli. Generalnie porażka jeśli sprzęgło alternatora padnie to do wymiany cały alternator tak tam jes txd. Ostatnio ( pare miesięcy temu) dostalem od nich fiestę także po wymianie rozrusznika ... okazało się że masa była urwana . Poczytam sobie o tym...
Jak w temacie zapala się kontrolka koloru pomarańczowego z lewej strony po środku przy ABS takie koło zębate w środku wykrzyknik wtedy silnik przechodzi w tryb awaryjny obroty max. do 3500 obr.i brak mocy. Po podłączeniu pod tester KTS nie ma żadnych usterek sprawdzałem parametry nic podejrzanego nie widać.Od czego jest ta kontrolka.
witam zacytuje troche opisu z tej aukcji ct." Chcesz kupić samochód, który wygląda na zadbany, ale nie jesteś pewny czy stan techniczny jest zadowalający i czy nie ma ukrytych wad? Powrzechnie jest przecież wiadomo, że auta ściągnięte na handel z zagranicy (często po wypadku) robi się "na sztukę" - aby tylko jakoś jeździły i ładnie wyglądały. Zazwyczaj...
Witam wszystkim i prosze o małą podpowiedź jak mam wykasować błąd pokolizyny w sterownku airbac ? Tester Delphi nawet dobrze sobie radzi z tym autkiem ale crash data ciągle powraca po wykasowaniu [/img]
Podłącz tester będziesz wiedział. Opcji jest wiele - wywaliło klucze, synchro puszki, uwalona puszka, druty.. Jak u blacharza to sie stało to stawiam na synchro - lubi sie rozjechać po spawaniu.
Jestem posiadaczem fiesty 1.1i 91r (od niedawna) i mam kilka pytan Więc tak: - Gdzie jest czujnik który reguluje odciecie ssania automatycznego w aucie (jak go sprwdzic czy jest sprwny) - Ile jest sond lambda (jak sprawdzic sonde lambda w domowy sposob) - Jak mozna wyregolowac obroty silnika (mam za wysokie obroty i nie wiem gdzie sa jakies srubki od...
Witam! A można gdzieś znaleźć opis jak zrobić tester, który odczytywałby kody błędów. także te 'szybkie'. Chetnie bym coś takiego zrobił... Jesli ktoś ma jakies doświadczenia, proszę o kontakt. Pozdrawiam EdiM
witam mam problem z moja fiesta .zaczelo sie od tego ze brala olej wiec wymienilem pirscienie i uszczelniacze.po zlozeniu juz nie odpalila brak iskry pompa nie pracuje sprawdzilem czujnik polozenia walu wydawal sie oki ale wymienilem i dalej to samo immo rozlacza jak przed remontem kable przedmuchalem od czujnikow do kasety sa oki nie mam testera ale...
Też tak miałem, nawet czasem obrotościomierz "zawieszał się" przy losowych zakresach obrotów po dodaniu gazu pokazując np. 2000 obr/min a obroty zdążyły spaść do obr biegu jałowego. Zamiast od razu sprawdzić czujnik wymieniłem na drugi i potem trzeci, bo każdy to używka. Czujnik można sprawdzić czy pod wpływem temperatury się nic nie dzieje. Podłącz...
Pracę sondy można było zobaczyć , np. przy pomocy testera. Uniknąłbyś niepotrzebnych kosztów. Mam kilka pytań w związku z tym do ciebie: Czy wcześniej samochód miał jeszcze jakieś błędy czy tylko zgłaszał błąd sondy ? Czym zrobiłeś diagnostykę ? Czy masz możliwość podejrzeć swoim sprzętem diagnostycznym parametry pracy silnika?
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Co do pompy to czy można założyć pompe od fiesty 1,1. Są tańsze (do xr2i używka 200 zł). Myślę, że nie musi dawać takiego ciśnienia (300 kPa), byleby auto odpaliło. Co do spalania to chyba nie jest tak dużo. Serwisówka podaje 9,9 w cyklu miejskim (benzyny), a tu jeszcze gaz i odcinki takie ,że auto nie zdąży się zagrzać....
Po pierwsze upewnij się, czy miernik którym mierzysz jest względnie dokładny. Po drugie napięcie ładowania mierz raczej bezpośrednio na akumulatorze. Po trzecie podaj wyniki pomiarów napięcia przy wyłączonych wszystkich odbiornikach na biegu jałowym, na średnich i na wysokich obrotach. Wykonaj te same pomiary tylko pod obciążeniem (włącz światła mijania...
Zainstalowałem Delphi 2014, wrzuciłem do niego folder Firmware z delphi 2015, bo był komunikat o starym oprogramowaniu testera, ale niestety jest to samo. Zauważyłem że na wszystkich możliwych modułach dane w czasie rzeczywistym działają popwawnie. Tylko na silnikach nie i to we wszystkich autach na których testowałem (Fiat Stilo, Ford focus, Ford Fiesta,...
No teraz to już coś więcej wiadomo bo wcześniej nie byłem pewien co do wymiany tej uszczelki , rozumiem zatem ze te pomiary ciśnienia podane w pierwszym poście są nieaktualne. Tak na odsłuch tego co mówisz nie jest łatwo powiedzieć coś więcej, ale myślę że takie rzeczy jak filtr i cały układ dolotowy masz sprawny więc następnym krokiem jaki bym Tobie...
Alarmy mają dodatkowe wyjścia wzbudzania masą np.3 a na pewno chociaż 2 bo musi być jakiś czujnik w kabinie , podłącz się do sterownika tamtego czujnika są zawsze na nim 3 kable plus minus i ster. Często zakładam znajomym alarmy w autach i zawsze tak rozwiązuje takie problemy i działa bez zarzutów. Pozdro Dodano po 16 Dla pewności żeby nie zrobić zwarcia...
mam problem z pilotami auto moge dpalic ale piloty nie otwieraja mi drzwi, pilota rozebralem przelutowalem i wyczyscilem i nic. pilot jest na podczerwien i na testerze nadaje jaka moze byc tego przyczyna. auto to ford fiesta 1996
Witam,korzystając z ładnej pogody w czwartek zajrzałem do zaworów . To że silniki Fiesty klekoczą zaworami wszyscy wiedzą,nawet można się do tego przyzwyczaić . Po zdęciu klapy zaworów i kręceniu kołem wału zobaczyłem jak wysoko unoszą się krzywki - mówię sobie niezła jazda była ! Połowa zaworów miała luz 0,9 mm ! Wyregulowałem na wartości 0,2 i 0,3...
niestety do wszystkich nowsych fordów dostęp do komputera jest możliwy bo otrzymaniu on-line , kodu dostępu do jednostki ECU , sprawdzaliśmy na testerze bosha w autoryzowanym serwisie bosh ,i niestety za każdym razem błąd w komunikacji . Dopiero w serwisie forda można było coś zdziałać
kody błędów są dokładne - po polsku i to dobrze przetłumaczone, w niewielu przypadkach jest angielski, ogólnie to tak na moje oko około 75% jest po polsku - w azji widziałem trochę po angielsku, oraz w bardziej zaawansowanych funkcjach jest nie przetłumaczone: np programowanie BSI w peugot. Kupiłem w daxpol w żywcu - cena jak na allegro. Jeśli chodzi...
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora lub samego regulatora potrzebny jest specjalny tester....
W mojej Fieście jest akumulator Varta EFB 60Ah 600A, SAE/EN H6. Kupiłem tester KW650 i nie wiem jaką normę akumulatora mam wpisać SAE czy EN ? W załączniku zdjęcie naklejki z tego akumulatora.
pytanie do kolegi Elektrit - wypelnienie czyli procentowa ilość powietrza która jest przepuszczana na wolnych obrotach ?? jakim testeremto skontrolować ?? Kolego Sigi , na co padają twoje podejżenia ?? wienio
Co do forda jest różnie starsze modele przed 2004 rokiem dyspnowały innym komputerem z nimi jest troche gorzej , natomiast po 2005r był już nowy komputer w Mondeo, Galaxy, Focus i Fiest-cie. I robiły się prawie jak serwisowy tester. Citroena i Peugota porównywałem z LEXIA. Co do DS708 jest tak strasznie chwalony na forum. Jednak co do niego mam kilka...
C16NZ z początku produkcji,tak do około 1993 roku ma ograniczone możliwości diagnostyczne.Po tym roku coś tam się powiększyło.Tak że nie wina programu a ograniczonych możliwości ECU. C20NZ-ten z cali już pozwala na wiecej,choć i tak nie dużo.Dobra jaest fukcja uruchamiania aktuatorów. Co do forda-jak zwykle w tyle.Tylko migawka.Od rocznika 1994 (escort,fiesta)...
Witam, Oferuje szeroki wybór oryginalnych kluczy/ pilotów. Klucze Charakteryzują się wysoką sprawnością- każdy z przycisków działa bez zastrzeżeń. Piloty były testowane specjalnym testerem. Są one w 100% sprawne. Na wszystkie kluczyki udzielam 14- dniowej gwarancji rozruchowej. Poniżej specyfikacja każdego kluczyka. 1. Cena: 89 zł/ szt W zestawie znajduje...
fiesta gaśnie fiesta dławi fiesta nagrzewnica
pulsujące oświetlenie wskazać amperomierz połączenie szeregowy grzałka
Oznaczenia elektrod w tyrystorze - Anoda, Katoda, Bramki Kod 43 Bluetooth w Windows - przyczyny i rozwiązania