Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Co do pompy to czy można założyć pompe od fiesty 1,1. Są tańsze (do xr2i używka 200 zł). Myślę, że nie musi dawać takiego ciśnienia (300 kPa), byleby auto odpaliło. Co do spalania to chyba nie jest tak dużo. Serwisówka podaje 9,9 w cyklu miejskim (benzyny), a tu jeszcze...
Podłącz tester i sprawdź dane aktualne i porównaj czy są rzeczywiste
Jestem posiadaczem fiesty 1.1i 91r (od niedawna) i mam kilka pytan Więc tak: - Gdzie jest czujnik który reguluje odciecie ssania automatycznego w aucie (jak go sprwdzic czy jest sprwny) - Ile jest sond lambda (jak sprawdzic sonde lambda w domowy sposob) - Jak mozna wyregolowac obroty silnika...
Testera Diagnostycznego ST-6000 firmy BrainBee witam poszukuje jakiejś tabeli błedów do forda fiesty gdy jest podłaczona pod komuter do tesera np. takiego jak w/w
witam mam problem z moja fiesta .zaczelo sie od tego ze brala olej wiec wymienilem pirscienie i uszczelniacze.po zlozeniu juz nie odpalila brak iskry pompa nie pracuje sprawdzilem czujnik polozenia walu wydawal sie oki ale wymienilem i dalej to samo immo rozlacza jak przed remontem kable przedmuchalem...
Na forum są podane sposoby jak samemu zdiagnozować taką fiestę za pomocą kontrolki. Poszukaj ewentualnie kogoś kto ma diagnoskop STAR-TESTER bo tyko takim można stestować twoje autko
Mam pytanie-czy kody usterek (Ford Fiesta 2001, 1,3 Endura) są kasowane z pamięci po odłączeniu akumulatora, czy trzeba podpiąć się pod tester? Dodam, że autka nie mam. Wiem tylko, że samo z siebie zgasło podczas dojazdu do skrzyżowania. Potem zapaliło, ale świeci kontrolka silnika i stoi licznik-może...
mam problem z pilotami auto moge dpalic ale piloty nie otwieraja mi drzwi, pilota rozebralem przelutowalem i wyczyscilem i nic. pilot jest na podczerwien i na testerze nadaje jaka moze byc tego przyczyna. auto to ford fiesta 1996
Witam. Mam taki oto problem z fiestą mk6 - brak iskry na świecach (uszkodzona cewka WN i tranzystory BTS 2140 wymienione). Brak wysterowania tych tranzystorów. Tester widzi przerwę w cewkach. Najlepiej byłoby kupić drugi komputer i przełożyć immo. Który element przelutować z jednego do drugiego aby...
W mojej Fieście jest akumulator Varta EFB 60Ah 600A, SAE/EN H6. Kupiłem tester KW650 i nie wiem jaką normę akumulatora mam wpisać SAE czy EN ? W załączniku zdjęcie naklejki z tego akumulatora.
do zakodowania potrzebne 3 klucze (w tym systemie 1 klucz czerwony oraz 2 czarne). Potrzebne auto z naładowanym akumulatorem. Oraz tester do forda funkcją programowania kluczy... Zwłaszcza w dieslu nie polecam kombinacji z immo. Po-1 sze kosztuje także , a po 2-gie ułatwiasz robote złodziejom TWOJEGO...
podlacz tester , odczytaj bledy i je skasuj. jesli niema gdzies uszkodzenia lub danych o kolizji to bedzie git
podlacz tester usterek i odczytaj bledy. nastepnie je skasuj , jesli niema jakiejs usterki albo danych o kolizji to bedzie ok
niestety do wszystkich nowsych fordów dostęp do komputera jest możliwy bo otrzymaniu on-line , kodu dostępu do jednostki ECU , sprawdzaliśmy na testerze bosha w autoryzowanym serwisie bosh ,i niestety za każdym razem błąd w komunikacji . Dopiero w serwisie forda można było coś zdziałać
P0098 - Czujnik tepmeratury powietrza (można sprawdzić temp. w podglądach testera) P0380 - Świece żarowe (uszkodzona któraś świeca lub przekaźnik świec żarowych) Niestety nie posiadam kodów powyżej P0999
Napeno pokazywało mu to działanie sondy LAMBDA. W instalacjach z niższej pułki wystarczy tylko tester sondy(woltomierz) i juz wszystko ustawisz.
Z regły nie trzeba robić nic, montujesz i jeździsz. Po po czasie sterownik ECU sam się zaadoptuje. Jeżeli posługujesz się jakimś testerem to możesz cofnąć autoadaptacje. W starszych systemach kasowanie adaptacji robiło się przez odpięcie ujemnej klemy akumulatora.
Nie jestem pewny do końca, ale restart komputera robi się przez rozłączenie akumulatora na ok. pół godz. Chyba że masz jakiś tester diagnostyczny to wykonania tej czynności
To prosty system, praktycznie elektronika nie ma tam wiele do roboty, jeżeli ciężko zapala to odpowiedzi są dwie-albo łapie powietrze na filtrze, albo po prostu diesel forda, no-może jescze to że pompa lucasa. KTS to tester Boscha.
Alarmy mają dodatkowe wyjścia wzbudzania masą np.3 a na pewno chociaż 2 bo musi być jakiś czujnik w kabinie , podłącz się do sterownika tamtego czujnika są zawsze na nim 3 kable plus minus i ster. Często zakładam znajomym alarmy w autach i zawsze tak rozwiązuje takie problemy i działa bez zarzutów. ...
Jak w temacie zapala się kontrolka koloru pomarańczowego z lewej strony po środku przy ABS takie koło zębate w środku wykrzyknik wtedy silnik przechodzi w tryb awaryjny obroty max. do 3500 obr.i brak mocy. Po podłączeniu pod tester KTS nie ma żadnych usterek sprawdzałem parametry nic podejrzanego nie...
Podłącz tester będziesz wiedział. Opcji jest wiele - wywaliło klucze, synchro puszki, uwalona puszka, druty.. Jak u blacharza to sie stało to stawiam na synchro - lubi sie rozjechać po spawaniu.
kolego ale w tym roczniku wystepowała juz 16 pinowa wtyczka diagnostyczna wiec raczej o kodach błyskowych nie ma mowy tylko podłaczenie testera lub interfejsu wchodzi w gre
Skoro od początku to bądź konsekwentny. O akumulatorze wiemy, że Jenox Clasic i dwa lata eksploatacji. A może ma jakieś parametry techniczne? Rzeczywistą wartość akumulatora to raczej ustalamy pod obciążeniem mniejszym lub większym (tester).
Witam wszystkim i prosze o małą podpowiedź jak mam wykasować błąd pokolizyny w sterownku airbac ? Tester Delphi nawet dobrze sobie radzi z tym autkiem ale crash data ciągle powraca po wykasowaniu [/img]
Wiem P1000 Niedokończona kontrola czujników Diagnozowane zwykłym testerem
smialo mozesz probowc odpalac go bez programowania wtryskow . programowanie nie ma znaczenia jest tylko do stabilizacji pracy silnika . sprawdz tylko czy masz paliwo w wstepnej pompce tej recznej na gorze po lewej stronie silnika . i jeszcze jedno gasnie ci immobilizer jak wlaczysz zaplon . i dlaczego...
No teraz to już coś więcej wiadomo bo wcześniej nie byłem pewien co do wymiany tej uszczelki , rozumiem zatem ze te pomiary ciśnienia podane w pierwszym poście są nieaktualne. Tak na odsłuch tego co mówisz nie jest łatwo powiedzieć coś więcej, ale myślę że takie rzeczy jak filtr i cały układ dolotowy...
Diagnozuj to jako EEC V. Uwaga-nie przez różne dziadowstwa typu scantool, scanmaster i inny szmelc na ELM. NIE CZYTA WSZYSTKICH BŁĘDÓW! Bardzo dobrze tego forda robi tester Sykes-Pickavant
w fordzie z tego okresu były rożne rodzaje immo... Ty masz to auto i Ty masz ten sterownik przed sobą. Można tez bardzo prosto zdiagnozować ten sterownik testerem... Dawno już takie roczniki do mnie nie zjeżdżają.
Co do błędu wykonuje się odczyt testerem , masz ochotę zostać bohaterem we własnym garażu , ale grzebanie w systemie Air Bag może się źle skończyć , oddaj auto elektrykowi
a co drugiego sterownika to dopiszesz go testerem bez rozbierania.
Pracę sondy można było zobaczyć , np. przy pomocy testera. Uniknąłbyś niepotrzebnych kosztów. Mam kilka pytań w związku z tym do ciebie: Czy wcześniej samochód miał jeszcze jakieś błędy czy tylko zgłaszał błąd sondy ? Czym zrobiłeś diagnostykę ? Czy masz możliwość podejrzeć swoim sprzętem diagnostycznym...
Witam, dziś mając urlop zrobiłem tester diagnostyczny z diodą :D . To mój pierwszy taki test ale myślę że wszystko wykonałem prawidłowo . Test odbył się na pracującym rozgrzanym silniku . Powtarzałem go 3 razy w różnych odstępach czasu aby sprawdzić powtarzalność testów . Za każdym razem generowało...
Zrób zdjęcie swojej konsoli bez poduszki, może była i jest tam gdzieś instalacja z rezystorkiem...podłączyć tester i sprawdzić w parametrach...
Nawet jesli olej na bagnecie jest czysty? Tak.widocznie woda idzie w wydech nie do oleju.Jeśli masz wątpliwości to kup na znanym portalu tester za ok 15pln użyj go i będziesz miał jasność czy to uszczelka czy nie.
Ale nie zaszkodziło :) Spróbuj podpiąć pod tester. Chociaż powinna zaświecić się kontrolka silnika :/ Odpowietrzenie skrzyni korbowej? Pod kolektorem ssącym są takie przewody które lubią sparcieć. Taki z 3 końcówkami.
Ogólnie to nie jest stała wartość jakie obroty trzyma na luzie w czasie jazdy, zależy od stylu jazdy, im wyżej go będziesz wkręcać na biegu, tym wyższe chwilowo będzie trzymać na luzie. na zimnym czasami wskoczy ponad 2000 Jeśli to nie jest po "pałowaniu" to jednak raczej już nie jest w normie....
Też tak miałem, nawet czasem obrotościomierz "zawieszał się" przy losowych zakresach obrotów po dodaniu gazu pokazując np. 2000 obr/min a obroty zdążyły spaść do obr biegu jałowego. Zamiast od razu sprawdzić czujnik wymieniłem na drugi i potem trzeci, bo każdy to używka. Czujnik można sprawdzić czy pod...
Akumulator sprawdzić testerem obciążeniowym czy czasem nie jest już do wymiany.
W zegarach raczej nie szukał bym nic, zaś błędy U w Fordzie mogą nawet powstać z tej przyczyny, że przed włączeniem kluczyka stacyjki wtyczka testera już tkwi w złączu diagnostycznym.
Widzisz człowiek uczy się... A kto wie czy nie potrzebny Ci co siły oryginalny tester producenta samochodu. Znam koleżkę co zainwestował majątek w taki do Forda. A teraz ma tyle roboty, że nie może przerobić cyt. "poprawiania po chińczykach".
Podjedź do kogoś co ma tester akumulatorów. Następnie należy zobaczyć jakie ma ładowanie (zazwyczaj sprawdzenie akumulatora oraz ładowania sprawdzi ta sama osoba). Należy jeszcze zweryfikować ile prądu pobiera podczas postoju.
Jakie obroty wału widzi tester? Jak to wygląda na wykresie? Czy wiązka od czujnika wału do ecu sprawdzona dogłębnie? Nie ja podłączałem tester więc nie wiem. Czy ktoś miał kiedyś taki problem lub wie jak go rozwiązać? Co radzicie zrobić?
Na początek sprawdź testerem czy sprawny jest transponder w kluczyku.
Podłączasz tester i wiesz. Po objawach obstawiam od P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów. Sprawdź układ zapłonowy.
Ich tester był rozładowany odczyt dokonany jakims badziewnym testerem do bateri plus probowka , tyle mieli. Generalnie porażka jeśli sprzęgło alternatora padnie to do wymiany cały alternator tak tam jes txd. Ostatnio ( pare miesięcy temu) dostalem od nich fiestę także po wymianie rozrusznika ......
Jak orientowałem się w cenach to widzę że przedział jest do 1000 zł a później powyżej 2000 zł (Autocom) i coraz to drożej, więc przyjmijmy że do 1000 zł. Zresztą dominator Max to już wydatek 700 zł. Pytam o to wszystko czy dział itd. bo kiedyś kupiłem ELM327 i w opisach niby można tym było wszystko to...
Witam, Oferuje szeroki wybór oryginalnych kluczy/ pilotów. Klucze Charakteryzują się wysoką sprawnością- każdy z przycisków działa bez zastrzeżeń. Piloty były testowane specjalnym testerem. Są one w 100% sprawne. Na wszystkie kluczyki udzielam 14- dniowej gwarancji rozruchowej. Poniżej specyfikacja...
Szukałem pare dni na forum elektrody i nie znalazłem żadnego postu który by mi jednoznacznie odpowiedział na moje pytania Czy istnieje jakiś interface PC wpinany w złącze pod maską (3-pinowe) do fordów ze sterownikiem EEC IV i jakiś soft do obsługi tego? Jeżeli to ma znaczenie (a chyba nie ma) to...
C16NZ z początku produkcji,tak do około 1993 roku ma ograniczone możliwości diagnostyczne.Po tym roku coś tam się powiększyło.Tak że nie wina programu a ograniczonych możliwości ECU. C20NZ-ten z cali już pozwala na wiecej,choć i tak nie dużo.Dobra jaest fukcja uruchamiania aktuatorów. Co do forda-jak...
witam zacytuje troche opisu z tej aukcji ct." Chcesz kupić samochód, który wygląda na zadbany, ale nie jesteś pewny czy stan techniczny jest zadowalający i czy nie ma ukrytych wad? Powrzechnie jest przecież wiadomo, że auta ściągnięte na handel z zagranicy (często po wypadku) robi się "na sztukę" -...
Też mam dylemat z fordem fiesta 98r 1.3 Jest złącze 16pin i bezpośrednio z ecu podłączone są trzy piny 13/10/ i 7 lub 2, poza ecu jest 16 zasilanie, 5 i 4 masa. Da się to wymigać diodą, albo jakim testerem do tego podejść?
kody błędów są dokładne - po polsku i to dobrze przetłumaczone, w niewielu przypadkach jest angielski, ogólnie to tak na moje oko około 75% jest po polsku - w azji widziałem trochę po angielsku, oraz w bardziej zaawansowanych funkcjach jest nie przetłumaczone: np programowanie BSI w peugot. Kupiłem...
Witam, ja też przy zakładaniu sterownika do centralnego chyba z półtora tygodnia szukałem tego kabla. Nie wiem jak jest u Ciebie i ile masz drzwi, ale u mnie we Fieście (3d) pomiędzy prawą i lewą krańcówką jest dioda prostownicza, co jest podyktowane brzęczkiem od włączonych świateł. I ten kabel właśnie...
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora...
Co do forda jest różnie starsze modele przed 2004 rokiem dyspnowały innym komputerem z nimi jest troche gorzej , natomiast po 2005r był już nowy komputer w Mondeo, Galaxy, Focus i Fiest-cie. I robiły się prawie jak serwisowy tester. Citroena i Peugota porównywałem z LEXIA. Co do DS708 jest tak strasznie...
Zainstalowałem Delphi 2014, wrzuciłem do niego folder Firmware z delphi 2015, bo był komunikat o starym oprogramowaniu testera, ale niestety jest to samo. Zauważyłem że na wszystkich możliwych modułach dane w czasie rzeczywistym działają popwawnie. Tylko na silnikach nie i to we wszystkich autach na...
płynu upuściłem kilkanaście kropel, zrobiłem to szybko Teraz włącz myślenie. Skoro "upuściłeś kilkanaście kropel" to inaczej pisząc napuściłeś kilka cm sześciennych powietrza do układu. Idziemy dalej, przypomnij sobie lekcje fizyki aż ze szkoły podstawowej, temat to "zachowanie się powietrza w cieczy"....