https://obrazki.elektroda.pl/5644950100_... Witam Szanownych Kolegów z Elektrody, Mam przyjemność zaprezentować autorski projekt testera diagnostycznego przeznaczonego dla samochodów FSO Polonez. Mam nadzieję, że niniejsza prezentacja wniesie odrobinę koloru na forum, które od dłuższego czasu tonie w szarej serii artykułów o ponownym...
Jak chcesz odblokować D3WZ to kup KD2000 albo tester zegarowy.
Witam!!! Tester AXONE 2000 Truck łączy się z każdym Volvo na kodzie "C" i "D" w diagnostyce szeregowej (odczyt parametrów, kodów usterek, stanów pracy itp.), natomiast starsze Volvo na kodzie "A" tylko za pomocą kodów migowych. Posiadam taki tester i służe pomocą. Oprócz tego mam na płytce DVD program serwisowy do ciężarówek i autobusów zawierający...
Witam wszystkich. Problem jak w temacie. Od pewnego czasu lampka sygnalizacyjna ABS w tym samochodziku zapalała się. Wystarczyło wyłączenie stacyjki i późniejsze włączenie i jakiś czas był spokój. Aktualnie od paru dni lampka świeci się w sposób ciągły - podłączyłem tester (Salus) - "kodów usterek brak". Przy podglądzie parametrów bieżących zastanowiła...
Dzisiaj wymieniłem EGR, przestał szarpać ale pojawił się błąd sondy. Potem wymieniłem sondę i pojawił się błąd regeneracji. Potem zrobiłem regeneracje na postoju i na razie brak kodów usterek ale martwi mnie tylko odczyt parametrów bieżących, tzn cały czas za duże ciśnienie spalin. Tester mnie oszukuje ?
Stacyjka sprawna, przełącznik start/stop sprawny, w parametrach pomiarowych testerem diagnostycznym dobrze rozpoznaje pozycje guzik wciśnięty, guzik zwolniony Czujnik wciśnięcia sprzęgła też sprawny, sprawdzony na stole a do tego kontrolka na przycisku start/stop zmienia kolor z pomarańczowego na zielony po wciśnięciu pedału Immo ma zasilanie bo po...
tester diagnostyczny "Ctools OBD2" . pasuje do gniazda komputera w Citroenie z rocznika 1999r do 2004r. Odczytuje 1890 kodów usterek (dołączona broszura z tłumaczeniem wyświetlanych kodów) oraz je usuwa ze sterownika silnika (komputera). Współpracuje z silnikami http://www.mari.pl/
chodziło mi o szczytanie kodów usterek mam tester cdif/2 dopiero sie ucze sorry dzieki za pomoc
Mam tester gutmanna tak że u mnie to tylko odczyt kodów usterek bez sprecyzowania czy są to kody aktualne czy historyczne.
witam Co do opisu błędu to kol. Szarobury ma rację. W kwestii diagnostyki; Scaniowskie ogrzewania nie są obsługiwane przez tester Eber`a(oryginał to KD2000), na liście obsługiwanych urządzeń brak numerów z Twego pieca (takie warunki umowy pomiędzy firmami). Jedyna opcja (poza odczytem kodów usterek z CTT) to test sterownika ogrzewania("kasety") wykonany...
Witam Dzięki kolego za odpowiedz na razie mam związane rence auto jest w trasie kierowca to ukrainiec ciężko się z nim się dogadać tylko na migi i tak to jest ale jak wruci i dalej będzie się skarżył na EDC i dalej tester nie będzie wykrywał usterek to sam ją wywołam odepnę czujnik który mierzy ciśnienie paliwa na listwie to powinno się zaświecić EDC...
witam mam problem z poduszkami w w/w aucie po wypadku.sensor wymieniony i pokazuje mi tester takie kody błędów: 73,65,81,218. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tych kodów usterek pozdrawiam gori92
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
połączyłem pin 5 i 6 i nic zadnych błysków, nawet w oczach , dobrze że auto nadal odpala czytałem gdzies że złacze diagnostyczne ma gdzies bezpiecznik i czasami go brakuje może to to? Dodano po 2 cytat z innego forum "Co zrobić, gdy samochód powinien być wyposażony w OBD a tester nie komunikuje się? Osobiście wielokrotnie spotykamy się z sytuacją, że...
Mnie ten temat "gnębi" od dłuższego czasu. Silnik C12NZ Corsy gubi zapłony na wolnych obrotach.Serwis Opla podłączyl tester (potocznie kompa) żadnych usterek nie wykazał. To samo robiłem po roku w prywatnym warsztacie diagnostycznym- brak kodów błędów, wszystko ok. tulko,że silnik dalej "szatkuje". Podmieniałem od kolegi u którego w aucie jest wszystko...
Witam, 1.Mianowicie kiedyś w aucie był automat 2.5tdi wie może ktoś jak przerobić elektrykę żeby paliło się tylne światło wstecznego, oraz działała tylna wycieraczka? 2.Mam jeszcze taki problem że po zgaszeniu auta tak za ok 3min załączają się wentylatory chłodnicy i pracują tak długo aż włożę i przekręcę kluczyk. Klima nabita i sprawdzona, czujnik...
dzięki kolego na pewno w tym przypadku to będzie przyczyną usterki myśle żę to da rade sprawdzić posiadam tester djagnostyczny w prawdzie nie z volvo ale w parametrach zawieszenia może będzie jaką one wartość czytają chociaż nie wiem z volvem trudno coś samemu zrobić Dodano po 29 Tutaj widać ze kolega ma jakiś orginalny program albo dobre dojśćie do...
Chciałem się "pochwalić" używanymi przeze mnie testerami.. TESTER PLUS Magneti-Marelli kolorowy ekran walizka kabli, najnowszy soft podobno jest to to samo co Tester Tech, napewno cenowo wychodzi lepiej bo za 'połowę kupiłem i to z testerem klimatyzacji, funkcją oscyloskopu i walizką kabli na Europę. Za 6000 warto, za 9000 bym się poważnie zastanawiał,...
Trzeba wykasować kody usterek ( testerem) i po zaświeceniu się lampki odczytać na nowo. Częśc tych kodów to mogą być kody historyczne, z dawna, ten sterownik przechowuje kody usterek mimo np odpięcia akumulatora.
Posiadam reno clio 3. i OBD 2 Działa wyśmienicie ( skasowałem wszystkie błędy ITP). OBD2. Obsługuje również język 9 Dlayr 2 w 1! Czytnik samochodowy YA200 to profesjonalne narzędzie diagnostyczne dla właścicieli samochodów do szybkiego odczytywania i usuwania DTC (kodów usterek silnika), a także testera akumulatorów. Sprawdzanie napięcia akumulatora...
Bez podłączenia do testera i odczytu kodów usterek raczej się nie obejdzie a dalej to już różnie.....
Zacząć od podłączenia testera i odczytać kody usterek. Będzie taniej i łatwiej.
oddaj ją na gwarancję a oddając ją opisz dokładnie co się dzieję . Oni mają inny sprzęt do diagnostyki takich usterek. Nie wsadzą ją do pc tylko do testera który pokaże im kody błędów.
Takich testerów nam potrzeba :) — już powinno być dobrze. Zmienione też zostało na VTEC zamiast V-TEC. Dzięki za trafne spostrzeżenie :)
kontrola świec żarowych w tym typie także sygnalizuje zaistniałą usterkę,więc trzeba podłączyć tester i odczytać kody tych usterek
Podłącz tester i odczytaj kody usterek. Przejrzyj parametry pracy układów. Wyciągnij wnioski wykorzystując posiadaną wiedzę i praktykę. Napraw wykrytą usterkę.
Przyjedz do Krakowa to w 30 minut sprawdzimy co go boli . Przy takiej usterce powodem może być wszystko . Każda najdrobniejsza usterka w sterowaniu .Jeżeli masz możliwość to podepnij do jakiegoś testera i prześlij kody błędów .To pomoże zlokalizować usterkę i naprowadzić na problem . Ja używam testera SPRINT12 i uważam że po STAR-ze to chyba najlepszy...
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
Zgadza się, że zwiera się piny A i C. Matiz emituje wówczas kody usterek ale w formie dwucyfrowej. Wszędzie z kolei podają kody w formie czterocyfrowej czyli takiej jak się odczytuje z testera. Czy ktoś ma może kody usterek matiza w wersji dwucyfrowej?
Odłączyć gaz, naprawić benzynę (immo). Podłączyć tester, pokasować kody usterek, wykonać jazdę próbną połączoną z odczytem kodów usterek oraz przeglądem parametrów rzeczywistych. Być może dokonać kilku pomiarów. Wyciągnąć wnioski, odnaleźć uszkodzoną część, naprawić/wymienić. Dopiero jak samochód będzie sprawnie jeździł na benzynie zająć się gazem....
Witam wszystkich. Znalazłem na Allegro tester diagnostyczny U480 ODB2 .Czy może miał ktoś z Elektrodowiczów styczność z tym testerem? Chcialbym go nabyć docelowo do Seata Cordoby 2007, 1,4 TDI. Czy przy pomocy tego testera bedzie możiwe usunięcie niektórych kodów usterek, np. poduszki powietrznej, czujnika temperatury paliwa, ciśnienia paliwa itp. Do...
Masz jakiś tester? Czym odczytujesz kody usterek? Zrób testy ciśnienia doładowania i układu paliwowego (wtryski/dawki) inaczej będziemy zgadywać do ........ no!
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
podlącz tester usterek i odczytaj kody błędów tak na początek
W VEKTRZE B NIE ODCZYTASZ BEZ TESTERA USTEREK :!: :!:
Spryskiwacz i poduszki nie są na jednym bezpieczniku. Jeżeli chodzi o spryskiwacz to na pewno jest z jakimś innym obwodem na jednym bezpieczniku więc coś ci jeszcze nie działa. Jeżeli chodzi o poduszki to niekoniecznie coś nie tak. Tutaj tylko tester i czytanie kodów usterek. Sam więcej nie zdziałasz więc po co szukać niepotrzebnie.
A jak sprawdzales kody usterek? zwyklym testerem tego nie sprawdzisz. Pozdrawiam rkris
jesli chce ruszyc szybko to tak jak by sie dlusil i zapala sie Chech tylko po nacisnieciu gazu popusci sie noge z gazu i Check gasnie dolozy znowu swieci i tak przez okolo 1 minute. To w końcu jest ten błąd , czy nie ? Sprawdź ten samochód testerem , który odczytuje DTC historyczne , bo kody usterek są na pewno zapisane, twój tester niezbyt dobrze...
Najlepiej było by podłączyć tester diagnostyczny i po kodzie błędu znaleść usterkę.
oto wynalazca :) Czyli potrzebujesz tego tylko dla siebie? :) To za niecałe 200 zł. kupisz tester który będzie pokazywał kody usterek. Ile wart - nie wiem. Szkoda czasu na doświadczenia. Poza tym w focusie sam możesz zobaczyć czy masz kody bez podłączania pod komputer :) I nawet pokaże jakie to kody :)
Tylko orginały czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego testera DiagProg4 Podstawowe funkcje testera diagnostycznego DiagProg4: - Odczyt/kasowanie błędów diagnostycznych - kodów usterek (DTCs), - Kasowanie inspekcji olejowej, - Programowanie kilometrów/mil - zmiana jednostek z jednych na drugie, - Zmiana języka w modułach, - Programowanie motogodzin...
Witam. Poszukuję schematu podłączenia webasto air 2000 i kody usterek. Jestem w tym od nie dawna więc moje pytanie zabrzmi dla niektórych banalnie ale proszę o zrozumienie.Czy i jak możliwe jest zrobienie testera diagnozy tych właśnie ogrzewań? Sprawa wygląda tak że mam kilka do dyspozycji z tych ogrzewań i coś można byłoby uratować.Dla zrozumienia...
Vag com do ręki i blok 08, grupa 003 tutaj sprawdzisz, ale jak nie wiesz co i ile ma pokazywać (bieg jałowy, obciążenie silnika itp.), to nie wiele zdziałasz. Zacznij od podłączenia pod tester i poprostu odczytaj kody usterek.
tester fordowski "WDS"
Pytam, bo to w sumie te same auta tylko różna nazwa i niewielkie zmiany, w poprzednim daewoo matizie sam odczytywałem kody migowe usterek ale nie jestem pewien czy w tym też można samemu czy trzeba mieć tester.
Nie radzę niczego zwierać do masy. Do kasowania kodów usterek i do diagnozy służą odpowiednie testery i interfejsy.
To może byś zaczął od podłączenia pod tester diagnostyczny (pot. komputer) i odpytał sterownik/i na zawartość zapisanych kodów usterek? Przyczyn może być kilka... Najprawdopodobniej (ale nie koniecznie) problem tkwi w czujniku temp. zew., lub jego okablowaniu...
Czujniki maja różną oporność. Dwa maja 1040 następny o 20 więcej a ostatni o 35 więcej. Więcej czego?? Jest jeszcze coś takiego jak tester gdzie można odczytać kody usterek i zabaczyć parametry a wtedy zabiegi typu czyszczenie i mycie mogą okazać się zbędne.
Sprzęt bardzo drogi - bardzo drogie aktualizacje - Nie ogarnia wszystkich samochodów - Japonia tragedia nie łączy się z niektórymi wcale VW AUDI BMW OPEL + Ma problemy z niektórymi systemami w AUDI - (może jest to poprawienie w nowej aktualizacji ) Jeżeli chodzi o kodowanie grupy VAG to lipa straszna bo i tak potrzeba KODY Sprzęt za takie pieniądze...
sorki Pomyliłem z kodami silnika. Ale kody usterek mozna zdiagnozować w zalezności od rodzaju ABS. ABS 2S - bez możliwoci wywołania kodów (system sterujący znajduje sie koło fotela i drzwi kierowcy i nie posiada styk A i K złączu diagnostycznym) ABS 2E - z mozliwością wywołania kodów. (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy) ABS...
Wygląda na to że te kody to nie do końca odpowiadają faktycznej usterce. Zasilacz przeglądnąłem dokładnie i wszystkie napięcia są idealne, nic nie wskazuje żeby coś nie tak było z zasilaczem. Sprawdziłem też listwę testerem i wszystkie sekcje świecą, wszystkie biorą identyczny prąd. Czyżby coś nie tak z płytą główną? Może ktoś ma jakieś doświadczenie...
jezeli ma 16 pinowe złacze , mozna odczytac kody specjalnym testerem do samochodow USA , i skasowac je posiadam tego typu urządzenie pozdrawiam !
Spróbuj odczytać kody usterek, tam są przecież kody błyskowe i nie potrzeba żadnych specjalistycznych testerów. Przy uszkodzeniu czujnika temp. który podaje informacje do sterownika objaw może być podobny, sterownik nie wie aby zwiększyć dawkę paliwa przy rozruchu zimnego silnika.
Podjedź na serwis Tir i zrób diagnostykę testerem dedykowanym do auta,sam nic nie zdziałasz to nie Jelcz.
Jeśli dzieje się coś takiego to przydało by się podłączyć pod jakiś tester i sprawdzić przepustnice i pedał gazu , być może się zacinają . A przynajmniej wypedałować kody usterek (gaz i hamulec w podłogę i zapłon).
Powiem krótko. Do odczytywania kodów usterek (niemal wszystkie marki) jak najbardziej radzi sobie bardzo dobrze (kasuje usterki równie dobrze), ale profesjonalnych kodowań, zmian w oprogramowaniu sterowników nie zrobisz.
Nie da się ręcznie, tylko tester. Zaden programik i fejsik do dwulitrówki...
Może być tak: srs jest rozproszone po kilku modułach; w głównym zero usterek, a pozostałych tester nie wykrywa. Co to za sprzęt? Po drugim oglądaniu mam takie przemyślenia: tu nie jest problem sprzętowy ( na filmie chyba SD), tu jest problem z obsługującym ten sprzęt który ogranicza swoją pracę tylko do odczytu kodów. Na naprawę bym nie liczył.
Witam, nie mogę zdiagnozować problemu z klapą, brak kodów usterek, moduł suchy i czysty, wiązka w tylnej klapie cała, założone dwa komplety nowych siłowników w zamienniku, zrobiona adaptacja testerem i raz wszystko działa a raz nie. Jak odepnę siłowniki to błędy się pojawiają. O co chodzi ? Np. klapa się otworzyła po czym próbuje zamknąć z guzika i...
Witam, Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI 103kW 2008r. Podczas dynamicznej jazdy coś zaczęło stukać w silniku dość głośno. Samochód przyjechał na lawecie, po odpaleniu stukot jest nierównomierny (raz ciszej raz głośniej). Brak kodów usterek, synchronizacja rozrządu ok (odczytane testerem), korekty wtryskiwaczy: 1 1,0 2 1,0 3 1,0 4 0,9 Poziom oleju w silniku ok,...
diagnostyka robiona testerem i z wyświetlacza nić aktywnego zero zapisanych błędów Niestety diagnostyka nie polega tylko na odczycie kodów usterek, W takich przypadkach analizuje się sygnały, monitoruje je. Dawno nie pracowałem już przy scanii w dodatku tej serii ale, pytanie czy masz sprawny przełącznik TC-OFF Road ? Znalazłem jeszcze to: Układ TC...
To w takim razie, zadzwoń do BOK (biuro obsługi klienta) CDiF-a i tam Ci podpowiedzą dokładnie. Ja nie pomogę, ponieważ ten błąd o który pytasz w Twoim aucie nie powinien się pojawić. W necie znalazłem teraz opis błędu C1507 jako czujnik ciśnienia powietrza prawy przód, ale w Twoim autku też nie może on występować, ponieważ nie ma czujników w kołach....
Odczyt robiłem testerem i pokazuje od 3,5V do 4,0V. Jak wypnę mam 0V i silnik pracuje równo. Polutowałem ten przerwany drut ale nic to nie dało.
Ok 150 barów ?, jutro napiszę dokładnie jak tylko sprawdzę na testerze. Dodano po 10 Wymagane ciśnienie 2400 kPa Rzeczywiste ciśnienie 1716 kPa Napięcie na czujniku 0,8V Dodano po 10 Nie za mało ?, wtryski były na stole i są ok.
Trapi mnie nadal te 12v czy 5v ??? Oto obrazek z CD producenta dla motoru 4M42: http://obrazki.elektroda.pl/5310084900_1... .Nie znam żadnego sprzętu diagnostycznego poza Star Diagnose ( sprzęt fabryczny ) który powiedziałby prawdę Jest. Oryginalny tester Mitsubishi. występuje kilka różnych usterek , najczęstsze to : - listwa wysokiego ciśnienia...
a ja mieszkam obecnie w Norwegii gdzie wszelkie naprawy i części słono kosztują Taaa a zarabiamy grosze :D echhh... Tutaj nie bawimy się w zgaduj zgadulę! Skoro kumpel taki dobry, to powinien wiedzieć, jak dany podzespół/czujnik/element sprawdzić. Tester nie służy tylko do odpytywania na zawartość zapisanych kodów usterek! Więcej przez neta (z tym...
Witam serdecznie kupiłem tester Memoscan u 600 z softem V1,7 ale jest on w języku angielskim a kody usterek w j. polskim mam wszystko do wgrania softu który jest 90% polski ale przy każdej próbie wgrania wyświetla się komunikat FAILED TO CONNECT DEVICE czy może wie ktoś co jest przyczyną i jak wgrać ten soft?
Mam pytanie-czy kody usterek (Ford Fiesta 2001, 1,3 Endura) są kasowane z pamięci po odłączeniu akumulatora, czy trzeba podpiąć się pod tester? Dodam, że autka nie mam. Wiem tylko, że samo z siebie zgasło podczas dojazdu do skrzyżowania. Potem zapaliło, ale świeci kontrolka silnika i stoi licznik-może to być jakaś bzdura, jakiś chwilowy niekontakt ale...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Europejski standard 16-pinowe złšcze EOBD zwane również OBDII jak i OBD Charakterystyczne cechy systemu OBD II w porównaniu z OBD I to: kontrolka MIL ma dodatkowš funkcje sygnalizowania wybranej grupy usterek (Jeli pojawi się usterka mogšca uszkodzić katalizator MIL musi to natychmiast zasygnalizować pulsowaniem kierowca może jechać dalej ze zmniejszonš...
Masz usterkę czy chcesz znałeżć jakąkolwiek usterkę./? Dodano po 10 System Digifant dopiero w 93r miał samodiagnozę pin 36.Bardzo trudny i wredny system wtrysku ale dobry diagnosta to zrobi bez testerów VAG-ów i tp.Przy złym stanie silnika raczej nie do zrobienia.Ale powodzenia.
Wielkie dzięki Elektrit. Czy ta wartość oporów będzie odpowiednia? Jeszcze jedno pytanie. Przed kraksą byłem w serwisie i gostek testerem sprawdzał autko.Oznajmił mi , że pokazuje" EGR 335 , 519 i 564 " są to podobno kody usterek. Czy może ktoś wie co oznaczają? Pozdrowienia.
Napisałem co ma sprawdzić ,to nie sprawdza. Po co pytać jak nie ma się zamiaru nic robić. Błąd jest obecny czy zapamiętany? To co masz to jest usterka dodatkowa i pewnie nie ma wpływu na to że trzymając hebel auto działa. Ten czujnik ma dwa niezależne obwody pomiaru położenia. To jest ze względów bezpieczeństwa,żeby na wypadek awarii samochód nie zaczął...
Witam ponownie po miesiącu. Więc zaczynamy od sprawdzenia kodów diagnostycznych i parametrów podstawowych na postoju i podczas testu drogowego, jeżeli są zapisane kody usterek to trzeba je usunąć jak i również ich przyczyny. Jeżeli nie ma żadnych kodów i parametry wydają się być w normie to wykręcamy zawór EGR, który będzie zapieczony w kolektorze dolotowym...
Mój tester powiedział to: Kody usterek 6278 Org. Kod usterki DF089/DF176/DF374 Napięcie kondensatora nieprawidłowe napięcie / ładowanie Wujek google to: DF089 injector control condenser voltage memory Dodano po 1 DF089 injector control condenser voltage memory To błąd czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym. Czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze...
witam, mam seata toledo 1,6CL bez gazu 1992r. , gaznik z silnikiem krokowym, bez złącza diagnostycznego, obroty utrzymująsie przy 2000 na zimnym i ciepłym silniku, może mi ktoś podać kody błędów oraz jak zrobić tester diodowy i gdzie go podłalczyć ?? szukałem na wyszukiwarce na elektrodzie podobnych usterek ale nikt nie pisal konkretnie tylko ogólnie....
Dlaczego nie zacząłeś od podłączenia pod tester diagnostyczny? W tym aucie wszystkie anomalie zdiagnozujesz kompem, więc nie rozumie po co ta cała zgaduj zgadula... Moja rada, odstaw samochód do diagnostyki komp. komuś, kto wie gdzie , jak i na co patrzeć (nie tylko odpytać na zawartość zapisanych kodów usterek).
witam , sorki ze odkopuje ten temat , ale jestem swierzym posiadaczem forda escorta 1,6 z silnikiem efi 105 km, chcialem sprawdzic sobie bledy , szukam juz drugi dzien , i nic nie znalazlem , a chodzi mi o to , jak zrobic tester i gdzie podpiac , jak zczytac błedy , i jakie sa kody usterek, moze starzy forumowicze sie troszke wkurza i napisza ze jest...
kolego eeban jak wgrać oprogramowanie do fabrycznie programowanych programatorów. Z tego co wiem nie wszystkie dają się programować, jak programator nie był w pralce wymieniany na inny to tylko można z czytać kody usterek i takie tam.. trzeba mieć urządzenie ...Whirlpool Sam Tester http://obrazki.elektroda.net/88_12461991...
Cały czas brak kodów usterek, na gorącym silniku 3,3ms i śmierdzi paliwem z wydechu - dziwi mnie że sterownik nie zgłasza kodów błędów. Jak psiknę mu samostartem w dolot to sonda spada do 0V. Jest jeszcze taki parametr jak obciążenie silnika i w moim przypadku wynosi 718,3 1/min. Wg danych jest to dużo za dużo i może przez to sterownik podaje mu więcej...
Miałem w tym miesiącu dokładnie taką samą usterkę. Chciałem juz rwać procesor (podejrzewałem uszkodzony port IR). Pilot na testerze sprawny. Nie pamiętam jaki to był Trilux, ale niektóre kody z RC5 pasowały i dało się TV sterować prostym RC5. Kupiłem nowy pilot, gdyz sądzę że za 30 zł szkoda fatygi i cennego czasu.
zdzierają ?????? a gdzie tego nie robią? u Ciebie w warsztacie? xantia to skur...........łe auto i dużo lepiej podłączyć je do proxii, nie do boscha lub innego dziadostwa a koszty i tak bedą takie same na 100% usterek w tym aucie inny tester znajdzie 10 może 15 % znam to doskonale z autopsji
Czy te błędy da się jakoś wykasować po usunięciu usterek? Czy potrzebny jest do tego komputer i interfejs, czy można to zrobić z poziomu przycisków w aucie? Jeśli usuniesz wszystkie usterki, to jak najbardziej da się wykasować, niestety jedynie testerem diagnostycznym. A na początek, to najpierw wykasowałbym usterki, pojeżdził chwilę, znów podłączył...
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
w tym momencie jestem kompletnie zielony:cry: i jeśli ktoś mi tego nie wytlumaczy to się za to nie wezmę. Gdzie jest to złącze i skąd można wziąść taki tester? Jeśli naprawde jesteś taki jak napisałeś to lepiej powierz to komuś kto sie zna bo możesz sobie więcej szkody narobić. A ten temat wyświetlanie kodów usterek w polonezie był poruszany nie raz....
No ja tak zalatwilem pompe obiegu wtórnego w focusie-testerem ją włączyłem i sobie chodziła minutę.Poszedł dym z -jak się okazało-komutatora. Focus nie ma czujników indukcyjnych,więc dumam co nowy mondolec też.
Postępowanie w przypadku tego błędu wg dokumentacji: Weryfikacja obwodu/układu 1. Silnik pracuje przez 10 sekund. 2. Zapłon włączony/pojazd w trybie serwisowym, silnik wyłączony, sprawdzić, czy nie jest ustawiony DTC U0400-U05FF. ⇒ Jeżeli kod DTC U0400–U05FF został ustawiony razem z innymi kodami DTC lub objawami Należy najpierw...
Wyrzuć ten tester do kosza.Tłumaczenie tego kodu błędu jest zupełnie do bani- ktoś, kto prawdopodobnie robił tłumaczenie do polskiej wersji językowej tego testera (najczęstszy błąd w polskojęzycznych wersjach językowych wielu interfejsików) nie ma wogóle pojęcia o elektryce samochodowej stąd takie idiotyzmy. 45-16 Open circuit, short circuit to earth...
Zrobilem to wzgledem opisu powyzej: Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000/min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić silnik na biegu jałowym. - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać...
Pomogę Ci jeśli wykonasz prawidłowo odczyt kodów usterek i podasz numer błędu wraz z opisem. Coś mi tutaj nie pasuje ten kod do AirBag-a, dlatego wnoszę o powtórzenie diagnostyki. Właśnie robiłem diagnostykę 3 razy i za każdym razem wywala właśnie taki błąd - bez opisu. W parametrach rzeczywistych wszystko ok. Myślę że boss chyba coś źle odczytuje...
Niestety tester fabryczny-NGS. Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać. System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO. Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami...
Bez roznicy czy kody odczytasz testerem czy z deski. Wazne jest ze jesli czytasz z deski to podawaj tylko te z gwiazdka. Odczyt z deski to uważam że można sobie wrzucić na forum ale dla kierowców, mechanik natomiast bazuje się na całkowitym odczycie błędów z pojadu, parametrów rzeczywistych i objasnień naprawczych przy danej usterce z testera, deska...
Postaram sie zrobic kabelek do 2-pin. Jak uda mi sie znalezc rozklad pinow to i do tego szerokiego bedzie (tester jest ten sam - wiec to beda pewno ktores z tych wielu pinow). Jakby co to moge narazie podac tabele kodow usterek i jak je odczytac i skasowac z uzyciem diody/lampki check engine oraz kawalka druta. Tyle, ze za pare dni - bo musze dostac...
ech..... samochód ma z powrotem opisywaną usterkę .Teoria że to pasek jest raczej nielogiczna bo na wolnych obrotach jest ok. Jeśli chodzi o kody to serwis Forda chce za zczytanie kodów 300 zł !!! Niewiele mniej chcą elektrycy posiadający odpowiedni tester. Kiedyś znalazłem na elektrodzie opis jak się zwiera opowiednie kabelki w 3 pinowym wyjściu ze...
Diagnostyka komputerowa zrobiona ? To normalne, ze przy usterce elektrycznej któregoś np z czujników silnika wywala w/w komunikat. I nie musi być od związany z systemem ABS. Przyczyn w tym aucie moze być kilka min. Uszkodzona instalacja, zasniedziałe styki, egr, cewka, przewody, wtyczka czujnika pol. wału. Na sam początek trzeba podłaczyć tester i odczytać...
Zle odczytałeś kody usterek! Nie możesz mieć takiego błędu w ABS-sie, dla poświadczenia: http://obrazki.elektroda.pl/4646685100_1... to wszystkie możliwe. Odczytaj raz jeszcze. Może użyj testera, było by bardziej wiarygodne.
Proponuję wybrać się pod tester typowy dla francuza (robiłem takie diagnostyki PROXIĄ -tester Citroena), i często opisy usterek obecnych w aucie różnią się od opisów z KTS-a. KTS może pomóc w przypadku usterek samego tylko układu wtryskowego, natomiast kiepsko widzę możliwość poradzenia w sprawach blokady rozruchu (linia kluczyk-BSI-ECM).Są magicy i...
Szanowni koledzy mam problem z klimatyzacja w W211 z 2005r . Problem ten polega na tym ze w aucie nie działa klimatyzacja.Auto po kilku elektrykach trafiło do mnie. Klima była nabita i nie miała kodów usterek. Komperesora nie mogłem wysterować z testera (nie załaczał sie) Na krutko działał.Idac po kablach od strony kompresora natrafiłem na ŻARÓWKE WPIETĄ...
Dzieki za porady. Sprawdzilem: Wtryskiwacz dziala - podaje paliwo, Iskra jest Po wyjeciu silniczka krokowego od biegu jalowego samochod zapalil od pierwszego razu. Stawiam wiec na niego. Koncze majstrowac tester krokowca, wtedy sie okaze, czy to sterowanie, czy sam silniczek. Samochod na gazie. Instalacja kilkuletnia, ale zapalanie jest zawsze na benzynie,...
Witam ; Jak w temacie po włączeniu zapłonu kontrolka Air-bag miga 7- razy po czym świeci się na stałe co świadczy o usterce. Tester wykrył: 26 DAB circuit open lub w kodzie z Daewoo-odczytałem; BO26 :przerwa w obwodzie zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy. Mechanik-elektryk polecił kupić mi MODUŁ DIAGNOSTYCZNO-CZUJNIKOWY (SDM) http://obrazki.elektroda.pl/6829194400_1...
tester usterek lampka kodów usterek opisy kodów usterek
alpine kostki tracić route czujnik wyrównać
magnes amica excel statystyki pracy
Maksymalny bezpieczny prąd na rezystorach emiterowych we wzmacniaczu WS432 Schemat elektryczny wiertarki Promotech PRO-30