Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Witam, szukam instytucji bądź osoby, która jest w stanie stworzyć interfejs (tester) do pomp AdBlue w autach ciężarowych.
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
Przyjrzyj się dobrze , może przez lupę a najlepiej sprawdź testerem do pierścieni .
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Nie jest to badziew gdyż można zdiagnozować różne samochody tym testerem (sam go używam). Widzę to chyba najnowsza wersja więc jak masz jeszcze aktywny abonament na aktualizację to dzwoń na call center texy i wyjaśnij to co jest nie tak w tych parametrach. Podpisałem już nie raz tgx e5 i nie miałem problemu z glupimi wartościami parametrów . Jak podłączasz...
Czy to może być objaw uszkodzonej pompy wtryskowej? Nie może bo tam nie ma czegoś takiego. Może być ERG a może bulbulator. Podłącz tester na początek.
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
Jak kręci poprawnie a nie pali to jest kilka opcji. Np chwilowy brak zasilana ECM ,przez np. uszkodzoną kostkę stacyjki,alarm, lub często przekaźnik silnika. Czujnik wału itp (podłącz tester) Pompę paliwa masz pod siedzeniem, więc se styki sprawdzisz choć to nie diagnoza a zgadywanki. Musisz wiedzieć podstawowe rzeczy czy jest iskra,czy dochodzi paliwo...
W nissanach często wyrzuca błąd czujnika jak jest rozciągnięty łańcuch. Tu może być podobnie. Interpretacja opisu kodu błędu zależy od testera. Pompa na bank w tym silniku musi być ,,zgrana" (znak na kole pompy ze znakiem na pasku rozrządu).
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Czy to nie płyta to się dowiesz dopiero po podłączeniu drugiego falo, tester wskazuje tylko że igbt sprawne.
Sprawdź ustawienie rozrządu i ciśnienie sprężania. Czarny dym to za dużo paliwa albo za mało powietrza, jesteś pewny że egr jest sprawny? Po wymianie rozrządu pompa epic powinna być ustawiona statycznie, tester pokaże ci parametry w normie po mimo złego ustawienia pompy.
Jeśli ciśnienie na tłokach jest prawidłowe,przy zimnym i ciepłym silniku a auto nie chce zapalić,oczywiście nie ma zapisanych żadnych błędów,to podłączyć Tester pomp wtryskowych i prubować odpalić silnik. Często tak jest że zimny zapala a ciepły nie.Usterka leży po stronie pompy wtryskowej.Zużyta mechanicznie pompa.Trzeba zwiększyć dawkę paliwa na ciepłym...
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
hmm z tym czujnikiem ok dzieki kolego podpowiem mechanikowi jesli chodzi o pompe i czujnik to podpinali jakis tester do pompy i jest wszystko ok tam sprawne rozrząd napewno nie był ruszany na miliony procent !!
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
dawke paliwa mozesz podnies tylko testerem ale niebardzo rozumie poco przeciesz te pompy jak sa w pełni sprawne to bardzo ładnie pracuja a jezeli cos zaczyna sie z nia dziac to tylko naprawa
Płyn musu być dobry. Temperatura do potwierdzenia testerem a nie że na blacie. Korek też może być do wymiany. Pompa wody też może szwankować.
Podłączyć tester i sczytać kody błędów.Generalnie pompa to tandetna i awaryjna konstrukcja TRW.
Strasznie namotałeś ,ale najprościej będzie znaleźć kogoś z testerem , wysterować pompę i wszystko będzie jasne.
Intex 26676, ok 16000l, zwykły tester wody do basenu z zakraplanymi odczynnikami. Najlepiej kup przynajmniej dwa, u mnie testery paskowe mocno odbiegały wynikami pomiarów. Z timerem nie ma problemu, włączasz np. o 12 w południe, ustawiasz czas pracy chloronatora i pompy na określony czas i od tej pory pompa będzie się cyklicznie włączać.
Jaki tester adaptuje pompę w scenicu
Szukaj kogoś kto ma CDIF on ma funkcje przyuczenia pompy do auta, nie odwrotnie. Klucze zostaw w spokoju. Inaczej trzeba wyjałowić pompę aby sterownik silnika ja przepisał o, może tak, i adaptacje robi się podlaczając tester do pompy.
..... odczytaj błędy najlepiej testerem Gutmann Messetechnik pompa - długi czy krótki kabel?
da rade otpalić auto pewna firma proponuje taki tester pomp jeśli naprzykład auto nieodpala a niewiemy co mu jest czy <prądy> mają doła czy pompa przytarta zatarta czy ukręcona podłanczamy to owe cyko i odpalamy jak odpali to <prądy> a jak nie to pompa jeszcze coś tam mozna regulować ale nipamiętam co dokładnie jeśli się niemyle to oferuje...
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Nubira bodajże 1.6 + lpg (palnik) auto nie pali na benzynie. Na gazie odpala. Po włączeniu zapłonu nie pali się check, brak też jest komunikacji z testerem. Pompa pompuje paliwo na 3.0 bar ale przy kręceniu rozrusznikiem wtryski nie chodzą. Jakby chciał zapalić ale nie odpala. Świece suche. Wypiąłem wcinkę we wtryski tak że bezpośrednio fabryczna instalacja....
a w testerach nazywa sie to "przyuczenie pompy" , W których testerach podaj nazwę oprócz "chyba clipa"
Przekaźnik pompy paliwa? Bardziej systemowy, ale to wszystko wróżby. Podłącz tester albo sprawdź zawór na pompie bo nie zawsze będzie tez bład. Bardziej bym stawiał na ten zawór.
Kolego czy jestes pewien ze napewno leci z tamtąd? W tych pompach naj częściej leciało z pod głowiczki suwaka dawki. Pod głowiczki uszczelki jak najbardziej wymieniane ale przy wymianie najlepiej zaznaczyc sobie położenie i potem jeszcze testerem ustawic idealnie wiec jesli ktos nie robił tego może nieźle sie nameczyc
Sprawdź czy jest napięcie na regulatorze ciśnienia np żarówką. Dobrze by było też sprawdzić czy ECU wysterowuje ten regulator, oscyloskop. Konieczna diagnoza testerem, najlepiej PP2000.
Podłączysz tester to się dowiesz. Którą niby pompę zmieniałeś i jakie dziwne dźwięki?
Diagnostyka porządnym testerem
Ja sprawdzam pompy adblue od strony mechanicznej, napędzając je wkrętarką z gumową tulejką. Albo testerem, podpinając do samochodu.
Witam najpierw ecu test elementów wykonawczych sterowanie przekaźnika pompy i spr czy masz sterowanie to od strony testera ręcznie piny 30 ,87 to piny główne zasilające pompę piny 86,85 sterujące ,piny 30 i 86 spr żarówką np 21W i masz pewność co do napięcia wysterować możesz przekaźnik żeby nie uszkodzić ecu np przez zwykły próbnik samochodowy żabka...
Pompa abs nie chodzi po zaplonie. Procedura odpowietrzenia testerem jest wymagana
Sprawdzić spadek napięcia na przewodach/zasilanie. Sprawdzić CAN ,sprawdzić testerem co widzi sama pompa i licznik.
może pompa wymontowana z auta po stłuczce - wtedy konieczne odblokowanie testerem.
Czujnik temperatury zewnętrznej jest na rogu po stronie kierowcy pod klapą . Wygląda jak przyssawka z takim dziubkiem na środku. Jeżeli chodzi jeszcze o to adblue to kiedyś miałem taki przypadek jak twój ,że pompa też nie chciała stworzyć ciśnienia . Nie wiem czy kierowcy wcześniej skończyło się adblue w zbiorniku , i gdzieś dostało się powietrze które...
Aktualnie jestem bogatszy o oscyloskop . Pytanie jak poprawnie go podłączyć by go nie spalić . Pierwsze próby to cisza , czarny ekran Jaki ten scope? Jaki czarny ekran gdzie? Patrzysz w parametry testera /fejsika co tam pokazuje i jakie sa błedy teraz? A jak chciałeś wykluczyć czy to pompa główna czy abs to trzeba było popuścić przewody przy pompie...
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Sama przestanie jak uza że jest ok, testerem możesz wymusić odpowietrzenie układu (CDIF/3 robi)
Podłącz tester diagnostyczny i odpytaj pompę i przy okazji zapisz sobie kodowanie.
-Benzyna zamiast ropy. (zobacz ostatni paragon) -W nowej (starej) pompie ktoś ściągnął koło napędzające ze stożka potem założył i synchro leży. -Brak ciśnienia sprężania na tłokach. ( pomiar testerem ) albo krótkotrwała próba plakiem (usterka mało prawdopodobna).
Kolego z doświadczenia wiem, że te BSMy padają i najprościej podłożyć drugi, koszt używki to ok. 100zl, skoro działa po podaniu zasilania na krótko. Wcześniej dobrze by było zrobić testerem aktywacje pompy paliwa czy innych komponentów i sprawidzic ich działanie. Jeśli będzie słychać przekaźnik a brak zasilania dalej to przede wszystkim wszystkie bezpieczniki...
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Usterka w samej pompie, wymiana musi pomóc ,tester Cię nie oszukuje?i błędny odczyt lub opis.
Wszystko jest do zrobienia.Tylko kwestia ceny. Ciekawe jest to,że wszystko jest OK,a pompa nie działa.Jaki tester precyzyjnie?
Nie było mnie jakiś czas, insignia stała w garażu. Wiązki nie wymieniałem jeszcze. Po podłączeniu generatora pwm do regulatora na pompie cr cykał co sekundę co skutkowało zmniejszeniem ciśnienia na listwie o połowę(tak pokazuwał tester) silnik odpalił, więc wtryski, pompa ok? Nadal niewiem co jest przyczyną, wiązka? Komputer niby po wgraniu mapy pod...
Jedynie testerem, parametr z sondy jest w mA w granicach 0.025 do -0.025mA I jest to prąd pompy. Więc testerem ogarniesz.
Czerpanie wiedzy technicznej z takich stron to nieporozumienie. Jak chcesz jakieś ogólniki to może tak. Podłączyć porządny tester. Odczytać błędy,parametry i wtedy coś robić. A pompę możesz wysterować z testera. I nie pracuje ona cały czas. Tylko podczas pracy ABS,ESP,ASR.
Obrotomierz tam jest? Jak tak , to zobacz czy dźwiga się obrotek w czasie kręcenia rozrusznikiem? Może podpiął by to żelazo pod jakiś tester , co?
Jeśli tak to możesz ją opisać ? Co tu opisywać. Tester "mówi" co masz robić w danej chwili i odpowiednio steruje pompą ABS załączając pompę. Każdy kanał ABS zostaje dokładnie odpowietrzony przez pompę. Bez tej procedury też odpowietrzysz układ ale tak na 90 %, tzn będą hamulce ale ich skuteczność będzie ograniczona. Ciekawi mnie jak samo ciśnienie...
I mam pytanie czy to normalne, że nie mogę wejść w system WSPOMAGANIA (44) żadnym testerem? Zobacz jak CAN ma ciągłość do pompy.
Parametry, które podałeś powyżej bez problemu zmierzysz Flukiem - co do ceny to trzeba napisać do www.meaco.pl/ (dystrybutora), z kolei DALE to już znaczne koszty. Z tym, że w każdym urządzeniu trzeba sprawdzić jeszcze jego parametry funkcjonalne - czyli np. do defibrylatora trzeba osobny tester, który sprawdza wartość wyładowania, do pomp infuzyjnych...
Auto podpinałem pod tester. Nie ma żadnych błędów, od strony sterowania jest wszystko w porządku. Silnik pompy załącza się. Wysterowywałem zawory w pompie (testerem), słychać że pracują. W zbiorniku mam zalany płyt - czyli jaikieś minimalne ciśnienie jest. Mimo iż pompa załącza się ciśnienie nie wytwarza się. Odpinałem przewody (wysokiego ciśnienia)...
Podłącz tester zobacz wysuw listwy w pompie
Jedynie co możesz przetestować to to czy silnik pompy chodzi, ewentualnie zawory jeżeli tester ma taką funkcję.
Dawkę najlepiej ustawić na stole probierczym pomp wtryskowych. Testerem można ewentualnie tylko sprawdzić. Jaki jest kąt wyprzedzenia wtrysku? A jest tam pompa zasilająca w zbiorniku? Może nie podaje?
Hej wszystkim. Jak myślicie dlaczego vcds nie połączył się z modułem stering , i tylko launch pokazał co go boli? Ciśnienie pompy 0,33 bara , pompa na off ,czujnik skrętu działa bo pokazuje tester , napięcia na pompie brak 0 volt. Czy ktoś może coś dodać? Czyzby pompa siadła?
Sprawdź czy widzi obroty testerem. I prawidlowe temperatury. I czy przy kreceniu rozrusznikiem nie zrywa polaczenia.
Doprowadź czujnik stopu do ładu miałeś podłączany tester co było w parametrach pompy ABS jak widzi "go" sterownik. Druga sprawa czy układ hamulcowy był rozbierany po tym crash-u chodzi mi o odpowietrzenie układu napisz. Nie wiem miałeś samochód pod testerm to diagnosta nie mógł usunąc usterki ?.
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
Bez testera nic nie zdziałasz.
Sprawdzałeś czy nie ma procedury odpowietrzania z poziomu testera? Dopasuj odpowietrzniki w miejsce przewodów wychodzących do poszczególnych kół i odpowietrz najpierw zespół pompa-abs. Na uruchomionym silniku, po odpowietrzeniu pedał można wcisnąć góra cm. Jeśli to uzyskasz, dopiero podłączaj koła, kolejno i za każdym razem odpowietrzaj kontrolując...
Nie ma żadnych przekaźników . Zasilania sprawdź na złączu pompy pod obciążeniem np żarówka H4. To znaczy główne zasilania,masy i po zapłonie. Jak tutaj jest dobrze to masz uszkodzoną dalej pompę albo ta twoja zabawka pokazuje głupoty. Podłącz normalny tester markowy albo planeta.
Uświadamiam cie, że jeśli chcesz aby to auto jeszcze chodziło, oddaj do fachowca. Możesz mieć uszkodzony zawór, albo sterownik pompy, lub zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku. Bez testera tego nie zdiagnozujesz. Pompy też sam nie wyciągniesz.
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Nie chce zakładać nowego tematu dlatego podbijam ten. Mam prośbę do bardziej doświadczonych na Polskim rynku kolegów. Jaki polecacie sprzęt do testowania: 1) bezpieczeństwa elektrycznego - fluke czy rigel ? 2) symulator pacjenta - oczywiście im więcej funkcji w jednym tym lepiej czyli NIBP IBP SpO2 Temp ECG 3) Tester pomp infuzyjnych 4) oxygen analyzer...
Było o tym milion razy. Pewnie i jest to możliwe ale w 100% pewne wykonanie tej czynności wymaga uzycia testera (vaga) i kontrola korekta dawki. Nawet zaznaczenie twoim nozykiem tego nie zastąpi. W pompie nic się nie przestawi trafić tylko trzeba pózniej . Jeżeli nie czujesz się na siłach zlec to fachowchą. Pozdrawiam
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Witam. Mam problem w samochodzie sprinter po przekręceniu kluczyka pompka w baku lekko da paliwo i się wyłącza. Pompę włączę testerem i działa. Dodam że samochód ma wymieniony silnik. Pomoże ktoś?
podlączałeś Auto do testera?? sprawdzałeś ciśnienie na pompie? może coś wyrzuci....
Popieram kolegów tylko tester najlepiej podłączyć pompę i odczytać błędy. Można jeszcze rozebrać pompę górną jej część i zobaczyć czy nie ma opiłków na czujniku obrotów. Jak będą to wiadomo zmieliło. Pozdrawiam
Zdejmujesz kostkę od pompy spryskiwaczy wpinasz dwa przewody zasilające standardowa żarówkę 12v ( taki prosty tester) manetka uruchomiasz spryskiwacze i patrzysz czy żarówka świeci jeśli tak to elektryka ok tylko pompa siadła. W wielu bmw pompy maja sitka które lubią się zatykać, warto sprawdzić.
Płytę w Termecie można naprawić z gwarancją za 150 zł u producenta płyty firmy TESTER, w pompie można zmienić sam korpus jeżeli spalone uzwojenia, w to wątpię chyba że piorun uderzył w przyłącze instalacji domowej, wentylator trzeba podłączyć pod 230V oczywiście przez zabezpieczenie np. 6A i sprawdzić czy działa natomiast zespół gazowy wystarczy pomierzyć...
Posiadam kocioł Termet GCO 19.8-4/E ze sterownikiem 920.25.00.00 (tester). Chcę wymienić pompę Grundfos UPR 20-60 na UPS 15-60, czy taki zestaw będzie funkcjonował? Pytam ponieważ nowa pompa ma sterowanie ręczne z tego co wiem.
Czemu szukasz od du.... strony? Skoro nie ma diagnozy to: brak zasilania, uszkodzona pompa bądź tester do niczego.
Po prostu ta firma to cwaniaczki i zrobili cię w bambuko, jak to firma która zajmuje się pompami to powinni mieć tester i przy tobie sprawdzić na stole
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
Podpinasz tester i w drogę, drugi bieg i gaz do dechy zapisujesz i pokazujesz logi.
Stawiam na uszkodzony czujnik wałka rozrządu, tester diagnostyczny i podgląd prędkości obrotowej pompy wtryskowej podczas gaśnięcia...
A CO SIĘ STANIE jak kupię jednak tylko taki bojlerek, bez dodatkowych urządzeń (ewentualnie filtr odżelaziający; czekam właśnie na przesyłkę z testerem), podłączę do prądu, wodę doprowadzę wężem ogrodowym, włączę pompę, napełnię bojler, wyłączę pompę, ustawię bojler na grzanie i tak zostawię. W pierwszej kolejności może nastąpić porażenie prądem. W...
uzylem testera autophix ,co do pompy to wydaje mi sie ze jest ok w przeciwnym razie problem pojawial by sie za kazdym razem .a czujnik na listwie wie ktos moze jak sprawdzic?
Nie wiem jaki tester podłączałeś ale pompę tam się ustawia na zegar i wartość jaką ma dana pompa, uważam że masz źle ustawioną pompe i nie ma całego zakresu regulacji. Ale wtedy powinno wyrzucać błąd (przekroczona granica regulacji) lub kąt wtrysku (cdif)
Pompę wymontowałem z dolną częścią obudowy filtra, podłączyłem bezpośrednio do akumulatora , pompa działa i bardzo ładnie dmucha. Wcześniej przed demontażem odpaliłem auto miałem wrażenie że załączyła się na krótko.... silnik popracował chwilę zgasiłem i wpiąłem się miernikiem w wtyczkę odpaliłem silnik i napięcia nie było, pytanie jakie warunki muszą...
A kto powiedział że pompa niskiego musi być w baku ? Nie ,nie musi. Może być na pompie CR. Na początek musisz być pewien że paliwo dopływa swobodnie do pompy CR. Kup sobie gruszkę do pompowania to się dowiesz. Potem diagnoza testerem albo pomiar wyjścia napięcia z czujnika na szynie. Jak nie ma ciśnienia to szukasz ,pompa CR,wtryski zawór na pompie...
Dzięki za zainteresowanie. Silnik chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry ,czasem szarpnie jakby wyłaczył sie mu zapłon ale co ciekawe jak dodam więcej gazu albo osiągnie powyżej 1300obr. to wszystko robi się ok jedzie normalnie nie brakuje mocy chodzi cicho . Może teraz więcej pali i trochę słychać już sprzęgło. Ostatnio byłem u mechanika i nic...
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
Najlepiej to narysuj schemat tego Twojego układu. Wtedy będzie można powiedzieć co zrobiłeś nie tak. Ale na początek zapytam jak masz podłączone wejście tego inwertera (negatora). Bo nie powinno ono pozostawać nigdzie nie podłączone. Jeżeli zamierzasz aby był na tym wejściu stan niski to należy je połączyć z minusem zasilania. Możesz je połączyć bezpośrednio...
Zrób test przekaźnika testerem to go usłyszysz.
Takie auto trzeba sprawdzić dedykowanym testerem.
Nie doprecyzowałem, chodzi mi o błąd C1381 silnik pompy hydraulicznej Usterka wystąpiła sporadycznie dwa razy, podejrzewam że problem będzie wracał, obejrzałem wiązkę do pompy bezpieczniki w bsm kostkę przyłączeniową do pompy nic tam ciekawego nie widać, pompa jak wysteruję testerem działa.
KTS + podłączenie się bezpośrednio pod wcześniej przygotowana wtyke pompy do kabla OBD testera pójdzie czy trzeba oryginał wtyk do psg Boscha?
Dlaczego zabierasz się za coś o czym nie masz pojęcia? W układzie prócz pompy elektrohydraulicznej, masz również przekładnie, albo jedno albo drugie jest uszkodzone. Pompa po podłączeniu auta pod tester, ma możliwość diagnostyki.
tester pompa wspomagać tester obrót pompa delphi tester
nissan qashqai obroty silnika hormann instrukcja supramatic temperatura sprężarka zamrażarki
internet mobilny internet mobilny
Peugeot 607 3FZ EW12J4 Big End Bearing Torque Specs and Bolt Sequence Docieplenie zasobnika 140l CWU – jak poprawić izolację klasy C? Wełna mineralna, PIR, efekty