Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
I mam pytanie czy to normalne, że nie mogę wejść w system WSPOMAGANIA (44) żadnym testerem? Zobacz jak CAN ma ciągłość do pompy.
Przyjrzyj się dobrze , może przez lupę a najlepiej sprawdź testerem do pierścieni .
Jak połączysz się testerem diagnostycznym ze wspomaganiem w samochodzie, to możesz odczytywać parametry bieżące podczas pracy modułu: napięcie zasilania, pobór prądu przez silnik pompy, kąt skrętu kierownicy etc. na tej podstawie można wywnioskować co się dzieje i dlaczego wspomaganie się wyłącza.
Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
może pompa wymontowana z auta po stłuczce - wtedy konieczne odblokowanie testerem.
Podłączyć tester i sczytać kody błędów.Generalnie pompa to tandetna i awaryjna konstrukcja TRW.
Witam Dzisiaj pogrzebałem przy aucie i: - brak połączenia z pompą - sprawdzane na 2 testerach - vag, i autocom - wspomaganie pod odpaleniu działa przez chwilę prawidłowo następnie przy gwałtownym poruszeniu kierownicą jakby stawiała opór większy - pompa to trw - żadnych błędów - być może problem z wiązką , rozizolowałem próbowałem suszyc bez rezultatów.
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Rozebrałem ale nie takie proste aby ją na stole uruchomić jest potrzebny odpowiedni tester. https://www.youtube.com/watch?v=rMP1UFjr...
Wszystko jest do zrobienia.Tylko kwestia ceny. Ciekawe jest to,że wszystko jest OK,a pompa nie działa.Jaki tester precyzyjnie?
Jak w temacie, dziś wieczorem będę podejmował się wymiany pompy w Mini Cooper. Ładnie ją widać od spodu, w związku z tym pytanie. Czy jest to tylko plug & play, czy wiąże się z jakimś podłączeniem testera etc. Czy rzeczywiście bez problemu przebiega montaż / demontaż?
Po prostu ta firma to cwaniaczki i zrobili cię w bambuko, jak to firma która zajmuje się pompami to powinni mieć tester i przy tobie sprawdzić na stole
Sprawdzić spadek napięcia na przewodach/zasilanie. Sprawdzić CAN ,sprawdzić testerem co widzi sama pompa i licznik.
Testerem odczytać kody błędów.
Dlaczego zabierasz się za coś o czym nie masz pojęcia? W układzie prócz pompy elektrohydraulicznej, masz również przekładnie, albo jedno albo drugie jest uszkodzone. Pompa po podłączeniu auta pod tester, ma możliwość diagnostyki.
No ok, ale da się coś z tym zrobić czy nowy sterownik szukać ? Możesz rozwinąć bardziej swoją myśl ? Nie kontaktuje coś ? Luty na elementach smd wyglądają zdrowo. Zastanowiło mnie właśnie to napięcie na sterowniku które tester widzi że 0v.
Ja bym sprawdził jak się zachowuje alternator, to raz. Dwa- przysłuchał bym się pompie czy wydaje jakieś dźwięki w chwili kiedy nie pompuje. Trzy- jak to astra G z 2000 ale po sierpniu to pompa ma już diagnozę ( kabel brązowy z białym paskiem we wtyczce pompy). Może podpiąc pod tester? Do sparcoo1410 - a jaka ma być? TRW.
Tester,kabelek, nie wiem .Coś musisz mieć by po prostu podłączyć pod kompa. Nie trzeba ściągać żadnej kierownicy. Trzeba sprawdzić czy prąd nie skacze na pompie wspomagania a jest to widoczne w parametrach. Przy tej usterce pompa szaleje, i świeci przeważnie kontrolka od wspomagania. Migają wtedy też światła i jest to widoczne. Jak u ciebie tego nie...
Panowie jak dziala to urzadzonko? Dodano po 1 Czy mozna jakims prostokatem pobudzic pompe na lini can? Widzieliscie oferte firmy fenix od testerow. Ale horendalne ceny
Witam, W ibizie 6j0 1.6 TDI nie działa pompa wspomagania TRW, świeci się żółta kontrolka kierownicy ale błędów brak. Pompa czasem nie działała na mrozie a teraz już w ogóle nie chce załączyć. Płyn sprawdziłem jest ok, zmieniałem akumulator, nic nie pomogło. Napięcie na wtyczce bez obciążenia 14.4, pod obciążeniem 14.1 czasem spadnie do 13.90. Błędów...
Witam Mam problem z autkiem jak w tytule. Podczas próby odpalenia na słabym akumulatorze uszkodzeniu uległo BSI ( normalnie poszedł z niego dym ) Zostało podłożone drugie o identycznych numerach ale brak jest komunikacji po lini can Tj. Tester nie widzi sterownika silnika, pompy ABS oraz elektrycznego wspomagania. Jeśli odepnę kostkę z abs-u - wtedy...
Witam! Mam problem ze wspomaganiem w mojej Fabii.Zaczęło się zimą przy porannym odpalaniu auta. Pompa włączała się dopiero po kilku minutach pracy silnika. Latem nie było żadnych problemów. W grudniu wspomaganie przestało działać kompletnie. Wymieniliśmy czujnik, bez zmian. Postanowiliśmy kupić regenerowana pompę.Pompa zadziałała,ale nie chciała się...
Czemu akurat wspomaganie odpiąć? Czemu pytasz na forum ? ... chcesz, to odepnij radio - skoro sądzisz, że coś to da. Awaria sterownika pompy wspomagania powodująca zwarcie i zakłócenia na magistrali CAN, to dosyć popularna usterka w tym samochodzie. Użyj testera "cewki immobilizera" i sprawdź czy transponder jest każdorazowo rozpoznawany. https://obrazki.elektroda.pl/6514581700_...
Witam kolegów. Temat ten już był poruszany na Forum, ale jest zamknięty - wobec tego na krótko do niego powracam. Zapaliła mi sie kontrolka wspomaganie kierownicy. Pompa działa poprawnie i ma wspomaganie. Czytając Wasze posty postawiłem na czujnik skrętu, alee .... przypadkiem wczoraj spotkałem kolegę. Z podpowiedzi kolegi który "zjadł zęby" na Fabince...
Witam Wszystkich ,Sorry za to ze sie wtrace w tym mijscu ale chcialbym poprosic o pomoc ;) z gory Dziekuje Wszystkim ;) Problem dotyczy , Skody Fabi 1.4mpi , a dokalnie popmy i wspomagania kierowniczego , samochod byl uszkodzony ,ale poduszki byly ok , samochod zostal naprawiony , wykasowane wszstkie bledy i i zostala podlaczona pompa wspomagania "...
Twój sprzęt to jest i ciśnieniomierz i wakuometr. Ze strony sprzedawcy. Tester ciśnienia - podciśnienia. -Tester służy do badanie ciśnienia / podciśnienia w układach paliwowych: -przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych mechanicznych i elektrycznych -pomiary systemów układów hamulcowych -wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy...
Jak już wyżej wspomniałem jest tam elektrohydrauliczne wspomaganie na silniku pompy jest zasilanie ale nie wiem czy na sterowniku przy pompie jest wszystko tak jak ma byc proszę o jakąś pomoc w tej sprawie jakiś schemat lub cokolwiek . Diagnoza testerem GlobalPro nie ma takiej funkcji a na silniku nie ma błędów. Regulamin pkt 11.1. Popraw temat! I może...
Pisałaś że był blad wiec domniemam ze masz jakis tester lub kogos z testerem .nie pamietam teraz czy w skodzie po wymianie bateri trzeba Dodano po 47 jesli ten sam blad i wszystko co napisalem sprawdzone to pompa wsp.do wymiany
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
Nie ma płynów hamulcowych w kolorze czerwonym. Teraz musisz przepłukać cały układ hamulcowy i odpowiednio odpowietrzyć testerem. Może być też problem z uszczelkami. wiem ze nie ma płynów hamulcowych czerwonych tak jak wspomniałem ktos pomylił zbiorniczki i wlał płyn do wspomagania tzn dolał i przez to moge nie mieć hamulcy ? a jakie masz uszczelki...
Tak jak w temacie Skoda Fabia 2001r 1.4mpi Nie mogę się połączyć z autem w żaden sposób KTS, Carman, VCP a każdym z tych testerów zawsze się da podłączyć te autka zauważyłem że po włączeniu zapłonu nie zapala się check engine ?? dioda w liczniku sprawna Ogólnie autko sprawne z silnikiem nie ma kłopotu Problem leży po stronie pompy wspomagania kierownicy...
Kasowanie błędu to nie jest naprawa samochodu, tester wskazuję gdzie może być przyczyna. Nikt nie twierdzi, ze wykasowanie bledu naprawi samochod.... Stwierdzam, ze po wykasowaniu blad nie powrocil i zostal jedynie C1210. Czy to nie jest rowniez wskazowka? Dodano po 11 nie wlacza sie ono zaraz po uruchomieniu silnika a dopiero po przejechaniu kilku...
Witam ! Problem a utkiem jak w temacie. Sprawa wyglada tak ze auto chodzi tak jak by miala rzestawiony kat wtrysku. Podobno stalo sie to po zmianie pompy wspomagania. J a ztym nie widzę związku bo pompa wspomagania jets na samym dole z boku. Mniejsza z tym. Wiadomo ciężko pali jak zimna, chodzi jak sieczkarnia i chmura dymu. Ewidentnie zły kąt wtrysku....
Witam... hmm...wiązka...w moim przypadku chyba jednak nie...bo przecież VAG widzi pompę...diagnozuje usterkę ale...nie może jej skasować... chciałbym dodać że w ASO mają VAG'a który może nie jest super, hiper, naj (jak sami stwierdzili) ale na pewno ma funkcje których np. nie ma tester Bosh'a (a ten znowu ma takie których nie ma tamten hehe...) no ale...
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Testowane wielokrotnie osobiście. Taki sposób na odpalenie silnika przy kiepskim akumulatorze lepiej wtedy nie grzać świec i cały prąd zostawić dla rozrusznika. Test był na silnikach BAY i BXE w temp do -10 C. BAY testowałem przez odpięcie listwy zasilania świec przy -20 C po całonocnym staniu. Zagadał kulawo ale praktycznie od pierwszego obrotu. Trzy...
Masz rację autorze żyjemy w czasach w, ktoryvh nabyta wiedza przez samoksztalcenie(ale nie tylko) jest pieknie wynagradzana nigdy tak wczesniej nie bylo korzystaj. Nie proponuje i nie zachwalam ale nawet chinczykiem d150 można coś tam podejrzeć - jeden z moich kolega np. Wspomaga sie tym w naprawie swojej floty. Każdy zaczynał od podgladania za pleców.
Witam. Pacjent to Renault Laguna 1.8 16v z 2004. Auto pewnego dnia stanęło i juz nie zapaliło. Po naładowaniu akumulatora i założeniu paska osprzętu rozrusznik kręci, ale nie odpala. Diagnostyka nie wykazala żadnych błędów silnika, jedynie błąd skrzyni biegów: P0700 i P0600. Silnik czysty. Skrzynia automatyczna. Silnik podczas kręcenia ma według testera...
Witam, Mała aktualizacja. Wtryski sprawdzone testerem – wyciągnięta listwa I każdy po kolei do słoika, pompa paliwa uruchamiana CLIPem co by ciśnienie było, tester wymuszał otwarcie wtrysku na różne okresu czasu I w różnych częstotliwościach. Jak dla mnie wzór mgiełki był na każdym taki sam. Korzystając ze sposobności wymoczyłem je I przedmuchałem...
co do podlaczania Mascotta to raczej zostaje ci serwis Renault Trucks albo ktos kto posiada tester serwisowy. Ja tez kiedys szukalem kogos kto bedzie w stanie podlaczac Mascotty bo przyjezdzalo kilka sztuk ale niestety nikt nie mogl nawiazac polaczenia. A dodam ze z Mascottami dzialy sie cuda!! Turbin to wymienilem chyba z 5 w kazdym, wtryskiwaczy po...
Panowie pomoże ktoś? otóż rano sprawdzając płyn wskaźnik był na maximum :roll: odciągnąłem 150ml płynu wskaźnik lekko opadł po czym było widać,że sam wraca do poziomu tego co był :roll: Postanowiłem odpowietrzyć układ po raz kolejny.Po odciągnięciu tych 150ml gdy wskaźnik mi się podniósł od nowa do max poszedłem odpalić auto.Odpaliłem i wtedy wskaźnik...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Auto citroen c8 benzyna 2.0 138KM.Po przekręceniu stacyjki nie załącza pompy paliwa,nie słychać charakterystycznego piszczenia przepustnicy i po przekręceniu na rozruch rozrusznik milczy.Po podłączeniu testera wychodzi brak zasilania na czujniki i przepustnicę,Rozrusznik sprawdzony jest OK,po podaniu prądu na pin.wyjściowy w BSM kręci,przekaźnik rozrusznika...
Witam Wszystkich , chcialbym poprosic o pomoc ;) z gory Dziekuje Wszystkim ;) Problem dotyczy , Skody Fabi 1.4mpi 2001 , a dokalnie popmy i wspomagania kierowniczego , samochod byl uszkodzony ,ale poduszki byly ok , samochod zostal naprawiony , wykasowane wszstkie bledy i i zostala podlaczona pompa wspomagania " tzw -prowizorycznie) wszystko dzialalo...
tester wspomagać tester pompa mercedes pompa wspomagać
xantia regulator prąd bramki tyrystora klejenie żywicą metal
kalibracja hydrostatu spawanie żeliwa
Deck MDS 506 nie wyłącza się po Standby - diagnoza i naprawa Migająca czerwona dioda na Arduino GIGA R1 WiFi - awaria Mbed OS