,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Podpinam tester robię reset parametrów samonastawczych i tyle. Tester diagnostyczny texa. To jest ten jeden z tańszych. Pozdrawiam.
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Witam, przedstawię zachowanie samochodu w ostatnich 2 dniach, bo czytając podobne tematy znalazłem kilka możliwych przyczyn. Chciałbym zawęzić poszukiwania. 1. Jadąc 100 km/h na łuku nagle stracił moc i reakcję na pedał gazu, zredukowałem bieg — "odżył". Dojechałem do ronda, kolejna redukcja i kaput — już nie odpalił (podczas redukcji biegów szarpał). 2....
Kanal dolotowy do wyczyszczenia. Lub uszczelka do wymiany. Wszystko byłoby OK tylko tester wyraźnie wskazuje błąd elektryczny cewki. Mogą być też dwie usterki.
Autko przyjechało z Francji i niestety posiadam do niego tylko jeden kluczyk, muszę rozebrać przy stacyjce i sprawdzić czy z czytnikiem immo wszystko ok, i jeszcze mam pytanie do Kolegów czy po ewentualnym załączeniu zapłonu pójdzie diagnoza WAS-em ?? czy tlko oryginalny tester Porsche?
Witam, Mam taki przypadek z Peugeot 206 1.1 2005, przebieg tylko 70 tys., bez LPG, - silnik odpala za każdym razem zimny i ciepły, normalnie pracuje, przyspiesza, nie gaśnie, nie przerywa itp. - podczas diagnostyki z uszkodzonym wtryskiwaczem okazało się, że sonda lambda przed katalizatorem źle pracuje na wolnych i wyższych obrotach - sonda nie oscyluje....
http://obrazki.elektroda.pl/2377827000_1... Chciałbym przedstawić Tester lamp NIXIE różnego typu oraz układów 74141 (K155ID1). Założenia: Mały, poręczny tester lamp Nixie. Wybór padł prostą przetwornicę (schemat z internetu) oraz część sterującą na układach TTL, klasyczny licznik modulo 10. Testowanie dowolnej lampy Nixie, niezależnie...
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
Tester co pokazuje?Vcds pokazuje jeżeli to wypadanie zapłonu to w czasie rzeczywistym liczy.Więc na szybko podmianka cewki i świecy.Kompresja?
Auto jechało normalnie, zostało zgaszone i przy próbie odpalenia pół godziny później już nie odpala... - rozrusznik kręci ale nie odpala w ogóle, nie zaskakuje, nie kopci - tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika, obroty silnika podczas rozruchu 300, - odczytane błędy: 4 spalone świece (na razie nie wymieniałem ich), brak innych błędów...
Dzięki wielkie w wolnej chwili pomierze co i jak , dodam,że kamerka działa tylko w chwili gdy samochód jest odpalony i pokazuje obraz tylko wtedy , kiedy wrzucę bieg wsteczny .Tak jak pisałem powyżej na wyłaczonym silniku bez zapłonu nie idze ani włączyć radia ani też gdy wrzucę wsteczny nie pokazuje obrazu z kamerki tak więc wówczas monitor nie pokazuje...
Próbowałem jeszcze raz, przetestowałem wszystkie kombinacje i po podpięciu akumulatora można włączyć zapłon, jak jest na luzie lub jak naciśniemy hamulec rozrusznik kręci, jak przytrzymamy przycisk, ale zapłonu w żaden sposób nie da się wyłączyć. Jak już włączymy zapłon, żeby go wyłączyć, trzeba odłączyć akumulator, nie da się tego zrobić przyciskiem....
W takim wozie check miga właśnie przy immo albo przy wypadaniu zapłonu stałym. Wszystko wskazuje na immo. Ale żeby wszystko było jasne weź tester i odczytaj błędy. W sumie to masz dwie opcje. Odczytać pin z puszki i zakodować klucze. Albo co sam możesz zrobic to założyć zestaw startowy.
Dzięki Panowie. Myślę, że ta pcb jest kilku warstwowa bo przelotki nie idą na drugą stronę płyty. Nie czuję, że sobie poradzę. Mam mikroskop i to dobrze oglądnę jeszcze. Dzisiaj do tego problemu dołączył obrotomierz...Tak samo się zachował przy autoteście czyli się zawiesił gdzieś i od tego miejsca wskazywał złe obroty. Zatem wyłączyłem silnik i znowu...
Hej zasilanie w gnieździe diagnostycznym jest prawidłowe, dodam jeszcze że każdy tester uniwersalny który nie potrzebuje do komunikacji rozpoznawania statusu zapłonu (włączony, wyłączony) łączy się bez problemu z tym samochodem.
Chciałbym powrócić do tematu związanego z grzaniem się dwóch przekaźników, niestety, ale problem się powtórzył w takim stopniu, że silnik obecnie nie chce odpalić, kręci normalnie. Ten przekaźnik bez numeru okazuje się, że to przekaźnik 109, tak jak to pokazane jest na zdjęciu. Na obecną chwilę został kupiony nowy i zamontowany, mimo to silnik kręci,...
Po pierwsze samochód pod normalny tester i jakie błędy są, skoro na wyświetlaczu coś jest, to i musi być w pamięci błędów. Z fusów, to tu nie wróżą.. Błąd zapłonu który jest opisany w moim wątku nie pokazuje się cały czas tylko w najmniej oczekiwanym momencie. Na 10 razy jak będzie samochód odpalany może nie wystarczyć wcale, a równie dobrze może pojawić...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Tak,albo przesuniecie kątowe czujnika ,albo poprzez wprogramowanie nowego ustawienia poprzez Fiat-Lancia Tester
To urządzenie podpinasz do zapalniczki samochodu, to jest tester taki sam jak inne które są podpinane do zapalniczki żeby sprawdzić stan akumulatora w samochodzie!!!. Różniąca polega na tym, że możesz tym ładować wszystkie urządzenia bo ma wyjście USB 5V i 1A, program w androidzie gdzie pokazuje jakie jest napięcie w gnieździe i teraz jeśli nie włączysz...
Panowie najprawdopodobniej się udało zapiąłem przewód od kontrolki do masy i zaświeciła założyłem kabelek na swoje miejsce i kontrolka świeciła po włączeniu zapłonu i po dodaniu gazu na 2500 obr zgasła i tester akumulatora wykrył ładowanie teraz mam problem że po wymianie przepustnicy na obrotach większych niż 3k telepie autem. Dzięki za pomoc z tą...
Ok w nie całą godzinkę wykonałem uniwersalny tester bez włącznika ale z gniazdem dc oraz kablami
Nie sądzę żeby rozrząd był żle ustwiony. mały przebieg i chyba łąńcuch. Jednak jest to silnik ze znienną fazą rozrządu. Jest tam elektrozawór zmienijący fazę jednak elektrycznie działa poprawnie. Wydaje mi się że będzie tu wada ustawienia sterownika silnika. W ustawieniach podstawowych jest funkcja przyśpieszania bądź opuźniania zapłonu. Może się rozprogramował...
Witam Widać temat się się rozwinął. Jeszcze miałbym pytanie W audi A6 2.5 TDI po wymianie rozrządu następująca usterka w ECU silnika Regulacja Początku Wtrysku . Posługuje sie testerem firmy TEXA i ten tester wyprzedzenie zapłonu podaje w dwóch wartościach znaczy się w wpółrzednych z których odczytuje się na wykresie. Ponoć ta regulacja to jest strata...
Witam koledzy może ktoś jest mi w stanie pomóc w kasowaniu inspekcji dla Audi Q5 2.0tdi z 2009 roku. wykasowałem inspekcje olejową przez system mmi ale nadal podczas wyłączania zapłonu świeci mi się napis service due. Posiadam tester vas dla grupy vw chodzi mi o to gdzie mam wpisać no i co aby wykasować ten przegląd. auto ma przebieg 63 000 km więc...
Panowie, widział któryś z Was kiedy, uszkodzony wtryskiwacz benzynowy? Tym bardziej lejący? Jako że zajmuje się głównie silnikami benzynowymi to nie raz demontowałem wtryski do mycia. Objaw? Wypadanie zapłonu na cyl gdzie np. na lpg jest w porządku. Szybkie sprawdzenie i zamiast równo dawkować każdy inaczej. Sam w moim LR miałem ten sam problem. Dotyczy...
Kontrolka mówi "właśnie zabijasz silnik" więc ciesz się że nie świeciła. Widać oleju było tyle jeszcze że smok łapał i ciśnienie było... Chłodzenia już nie. Obawiam sie że na twoim poziomie wiedzy nic nie zrobisz ale próbuj. Przede wszystkim zapomnij o gazie, polataj kilka dni na benzynie i zobacz jak silnik pracuje. Zmierz kompresję w cylindrach. Podłącz...
Cewki skuterów, to cewki do CDI. One na wejściu dostają i kilkaset V. Mają inną przekładnię wewnętrzną. Sprawdź na typowej cewce od zapłonu bateryjnego. Tak swoją drogą, to nie uważasz, że powinieneś zapytać sprzedającego/producenta?
Pewnie któraś z poduszek, albo cały system testerem wyłączony. Podepnij tester i odczytaj o co chodzi.
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Świetlówki oczywiście sprawdziłem testerem świecą raczej poprawnie. Spróbuję na wszelki wypadek dociążyć wyjście pojemnością. Testery na ogół nie są 100% potwierdzeniem, że świetlówka jest dobra. Bo na tester będzie 'OK' ale lampa np. może się troszkę dłużej zapalać podczas zapłonu i inwerter scalony juz to wykryje i może uznać ją jako wadliwą i wyłączy....
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
Na jakiej podstawie twierdzisz że jest uszkodzona sonda. Czy podłączłeś tester
Wymieniłem regulator na inny nowy(oczywiście podróba),dalej świeci kontrolka od ładowania.Wymieniłem w starym regulatorze szczotki i z powrotem go zamontowałem w alternatorze,ale nic to nie pomogło(dalej świeci). Tester delphi pokazał błąd P1527(obciążenie alternatora,za nisko,stały),potem znalazł jeszcze 56A(wejście dodatnie zapłonu lub informacja...
P1402 - zatkana kapilara dozująca układu recyrkulacji spalin, takie jest tłumaczenie ze strony forda, u mnie na mega macs jest trochę inaczej, P062B błąd związany z wewnętrzną usterką sterownika silnika. Jeżeli chodzi o adaptację zaworu EGR to jak najbardziej tylko czemu ten błąd pojawia się od razu po włączeniu zapłonu i nie można go skasować ? Niestety...
Kup byle jaki tester diagnostyczny. Sprawdź na którym cylindrze jest wypadanie zapłonu po czym podmień wtryskiwacze miejscami i zobacz, czy będzie zmiana po takiej podmianie. Jeśli nie to cewka zapłonowa do wymiany a nie wtryskiwacze. Ps. Wychodzę z założenia, że świece wymieniane co 15 tyś jak fabryka przykazała?
Po włączeniu zapłonu brak zasilania sterownika silnika EFI, jak zewrę przekaźnik EFI to zapala się żółta kontrolka na desce i tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika - brak błędów Przy tak podanym zasilaniu na sterownik silnika dalej brak reakcji na start/stop Rozrusznik "na krótko" kręci - auto nie odpala
Witam wszystkich mam problem z w/w samochodem kręci ale nie odpala po przekręceniu zapłonu miga cały czas kontrolka od świec żarowych tester diagnostyczny nie znajduje żadnych błędów ani w układzie silnika ani w immo gdy odłączy się komputer silnika i podłączy z powrotem tester,znajdzie jeden błąd df017 (układ załączania przekaźnika głównego przekaźnika...
Musisz znaleźć takie miejsce, które po rozłączeniu i ponownym podłączeniu nie będzie kolidowało za mocno i nie wywoła błędów ( np. Esp ABS itp ) . Także zaopatrz się w jakiś tester do VAGA.
Witam. Szukam zawartości pamięci flash do w/w auta. Sterownik MM IAW1AP, flash 28F512. Sterownik dziwnie się zachowuje. Po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" i odczekaniu choćby 2-ch sekund silnika nie da się uruchomić. Kiedy uruchamia się przekręcając kluczyk od razu w pozycję rozrusznika, silnik za którymś razem odpala i po wyłączeniu zapłonu...
Sprawdź przepływomierz, bo akurat w tym samochodzie często padają( tester obd, podgląd sond lambda i gaz do dechy) i jedziesz na ubogiej mieszance (na benzynie nie musi jeszcze wypadać). Nie rozumiem radzenia wymiany czegokolwiek, wężyki ok wypadało by skrócić, ale wyrzucania części które mogą być sprawne? Zrobiłem kilkadziesiąt takich silników na Valtekach...
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również
No dobra a co teraz mówi tester w immo i ecu
Witam. Posiadam takie urządzenie jak w temacie. Jest to jakiś tester zapłonu do Audi, Vw, Skoda i Seat. Chciałem zapytać jaka jest wartość tego sprzętu (używany) i jeśli ktoś mógł by mi wytłumaczyć w jaki sposób się tego używa? Z góry dziękuję za pomoc.:)
Mam taką Toyote Corrolle D4D 1.4 66kW 2008r. Tester gutmann mówi że: włączyć zapłon, wyłączyć, wcisnąć kasowanie przebiegu, włączyć zapłon poziome kreski skasują się, wyłączyć zapłon. Zrobiłem tak... poziome kreski się skasowały ale po 10 min jak włączyłem zapłon pojawił mi się napis OK a zaraz ikonka kluczyka, gdy ponownie przeprowadziłem kasowanie...
Witam Dziękuję za odpowiedź. Jeżeli chodzi o PIN X1/9 70201 to chodzi o pin na module ECAS? Nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski pinów dla tej dużej wtyczki. Dodatkowo pozwolę sobie zapytać jak za pomocą wtyczki MAN 12 pinowej sprawdzić poprawność czy jest łączność z komputerem zbierającym dane (koordynator FFR). Tester TEXA nie łączy się z żadnym modułem...
witam mam tylko taki mały tester i takie mi błędy pokazało a na vagu pokazoło celindry 1,2,3,5,6 parametry 0 a na tym 4 +15 tylko nie wiem czy tu chodzi o wtrysk czy o zapłon
9V dla generatora. Datasheet układu TL494 wskazuje na minimalne rekomendowane napięcie na poziomie 7V. Więc nie może być 5V. Joker2: Nie zrozumiałeś. Zasilanie TL494 jest od 7V do 40V więc stabilizowane źródło 9V nie jest potrzebne bo zakładasz pracę układu w przedziale 10-15V (instalacja samochodowa). Po prostu zasilasz go przez prosty filtr z instalacji...
tester napięcia zapłonu schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu
kingston partycja skanowanie pliku minolta usterka elektroniczny silniki
Podłączenie głośników Bose Lifestyle 650 do tunera 600 Oświadczenie dla PGE po podłączeniu licznika