Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
u znajomego była w bagażniku w nadkolu od strony kierowcy.
Wydaje mi się tam jest zamek elektryczny . Często zdarza się problem z przewodami zasilania jeśli nie pokazuje otwartego bagażnika to trzeba się zabrać elektrykę. Zdjąć panel i sprawdzać połączenia i przewody.
Nie , sterowanie jest przy pompce zamka. Dobrzwe sprawdz ,czy nie masz "zielono" na wtyku pompki lub na płytce.
Wiem że w Toledo przez jakiś czas były montowane centralne zamki pneumatyczne. Jeżeli taki zamek posiadasz to pompka od centralnego zamka znajduje śię w bagażniku. Spróbuj tak
ile czasu działa pompka przy zamykaniu i otwieraniu ?
witam, jak powinna być zasialana pompka centralnego zamka w tym samochodzie? jest to 96r. pompka ma wtyczke z trzema pinami. srodkowy pin jest masa a dwa skrajne to sterowanie. interesuje mnie czy w stanie spoczynku jest podawane jakieś zasilanie na skrajnych pinach i jak wyglada napięcie w czasie otwierania i zamykania zamka? u mnie po podlaczeniu...
Ma ktoś schemat elektryczny podłączenia zamka centralnego w seacie Toledo z 1995roku Od paru dni zaczął mi świrować centralny zamek Najpierw w ogóle przestał działać (wymieniłem bezpiecznik -działał)\ Teraz jest objaw jest taki otwieram drzwi kierowcy zamek się otwiera (pompka pompuje -siłowniki na powietrze) i nie mija sekunda i pompka zmienia kierunek...
panowie ,bez fantazjowania,stary model seata toledo ma zamek centralny pneumatyczny a pompka jest w bagażniku w boczku,centralny jest sterowany dwoma plusami na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy do kabiny. Dodano po 35 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Jeśli to ma jakieś znaczenie silniczka od szyb pasażera nie ma, ktoś go kiedyś wymontował, na internecie czytałem, że to nie wpływa na pracę zamka. Czy może to być zepsuta pompka czy też zalany moduł, a może i go brak. Jak są szyby w prądzie z przodu, to silniczek musi być! Z niego idą sygnały do kasety zamka. Zamek masz w pełni elektryczny, nie ma...
Piszesz w dziale dla zaawansowanych i masz problem ze znalezieniem pracującej pompki? Oddaj auto na warsztat. Temat przenoszę.
Wkładki w zerowych polożeniach (od strony pasażera nie ma nawet zamka). Wkładam bezpiecznik na zamkniętych drzwiach - jest to samo. Wydaje mi sie że pompka jest OK - w końcu słychać jak sie 4 razy zamykają i otwierają zamki.
Ale mówisz o pompce ? Mi chodzi o to urządzenie co przyjmuje sygnał z pilota.
Witam i mam pytanie,czy ktoś wie gdzie znajduję się sterownik centralnego zamka w seacie toledo 96r,od razu dodam ,że nie chodzi mi o pompkę z tyłu w bagażniku ,tylko sterownik,ten z którego wychodzi na pompkę 12v na zamknięcie i otwarcie.
Witam. Wczoraj wieczorem centralny zamek (seryjny, pneumatyczny) przestał chodzić. Zarówno z kluczyka jak i z pilota. Zamknąłem więc auto "ręcznie". Dzisiaj rano okazało się, że auto jest otwarte i centralny zamek zaczął działać. Po dokładnym przetestowaniu okazało się, że centralny zamek owszem zamyka, ale po chwili otwiera wszystkie zamki. Popuściłem...
Ale tyle co wiem to wersja z 92 roku byla bez C/Z ,i z tego wniosek że zamek ten byl doinstalowany.Tylko nie rozumnie ,dlaczego do klamek idą przewody elektryczne ,a nie z powietrzem ,a w tyle jest pompka co się uruchamia przy otwieraniu drzwi.Może ktoś mi to wytlumaczy??!!.Pozdrawiam:?:
Witam poszukaj w drzwiach kabelka sterującego zaykaniem i otwieraniem. Jesli jest jeden to zwykle naprzemiennie masz tam minus i plu dla open i close. Jesli dwa to raczej napewno sterowany minusami. Podaj przez próbówke (ale z żarówką żadnej diodowej czy czegos takiego) minusika i sprawdx czy cos sie dzieje z reszt a zamków. Powinny przynjamniej sie...
Centralnym steruje pompka,w niej jest sterownik.A co do szyb to nie wiem ale w Seacie Toledo jest po tylną kanapą.Może przy nim masz zamieniony przewód.Choć to bardzo mało prawdopodobne.
Dodam że pompka jest sprawdzona...,Do pompki dochodzą 3 przewody 1 to masa,natomiast na pozostałe dwa na przemian przychodzi 12 volt w zależności od rozkazu zamknij/otwórz
damkoz - wydłużyłem impuls do 3,5 sekundy :) Przedstawiony przez Ciebie sposób podłączenia jest zgodny ze schematem załączonym do alarmu. W tym wariancie niestety nie działa-właśnie od tego zacząłem. :( Wariant podłączenia 3 z zamkiem a 5 z pompką jest wariantem jednego z użytkowników forum :). Niestety efekt jest ten sam :(. pozdrawiam :)
Witam, od jakichs 2 tygodni pojawił mi się problem z centralnym zamkiem. Nie działa wogóle po przyciśnięciu dzyndzelka w drzwiach, natomiast przy włączeniu alarmu nie zamykają mi się drzwi tylne lewe, wygląda jakby był zbyt krótki impuls. Chciałem sprawdzić czy aby nie jest uszkodzony "master" ale na sztywno dalej nic. Co ciekawe po przełączeniu sprężynki...
;/ to to jest z elektrycznym zamkiem takim co słychać uderzenia podczas zamykania i otwierania czy jeszcze stary centralny na powietrze, gdzie słychać jedynie cichutko pracę pompki podczas działania zamka?? Bo w sumie to nie wiem które to modele szły w 99-ym ale wydaje mi sie że już nowe z elektrycznym. Więc jak to jest??
witam. Montuje alarm do seata toledo 95r 2.0i . Autko ma seryjne otwieranie drzwi na pilota z pompką ciśnieniową i nie wiem gdzie znajduje się centralka od tego ustrojstwa bo chce podłączyć otwieranie pod centralke z alarmu żeby działało na jednym pilocie.Jak mam to zrobić?
PO pierwsze parownik nie może byc najwyższą częścią układu chlodzenia a jesli tak jest to trzeba to zmienić, po drugi po kiego czorta komu uszkodzona pompka centralnego zamka :( :( . Po 3 po jakiego czorta grzebiecie w silnikach skoro mechanior - jest tuż za rogiem. Jak już chcesz to sprawdz szczelność i kompresje miernikiem ale nie takim co pokazuje...
Chciałbym podzielić się z Kolegami informacją, iż rozwiązałem swój problem. Niestety żaden z Kolegów nie trafił z diagnozą. Pozwolę sobie podzielić się rozwiązaniem - gdyby komuś przytrafiła się podobna sytuacja. Otóż winowajcą okazał się siłownik w drzwiach kierowcy - a dokładniej oderwana i rozszczelniona membrana, która pod wpływem ciśnienia z pompki...
Witam, mam problem z podpięciem sterownika centralnego zamka do VW Polo III (6N) 98r. Mam fabryczny pneumatyczny zamek, który powinien być sterowny plusem, tak jak podawał mi sprzedawca oraz z informacji, jakich zasięgnąłem na forum dotyczących mojego polo oraz jego bliźniaczych modeli seatów (ibiza, cordoba, toledo). Jednak u mnie na kostce wchodzącej...
Witam. Skrzynka przekaźnikowa wewnątrz auta. Bezpieczniki: A - siedzenia elektryczne B - nie używany C - szyby elektryczne D - nie używany E - szyby tył F - alarm G - alarm, sygnał dźwiękowy Przekaźniki: R1 - światła przeciwmgielne R2 - tylna klapa, zwolnienie zamka R3 - Immobilizer R4 - nie używany R5 - nie używany R6 - telefon R7 - przekaźnik testowy...
Witam, mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem w seacie toledo I. Gdy przekręcę kluczyk, pompka zaczyna działać i wszystkie drzwi się zamykają. Jednak problem jest z ich otworzeniem. Po przekręceniu kluczyka w drugą stronę pompka dalej wysysa powietrze, jak gdyby chciała drzwi zamknąć i wtedy coraz ciężej przekręcić kluczyk. Natomiast jeśli przekręcę...
pompka zamek centralne mercedes sterownik pompka centralne zamek centralne toledo
prosty pilot włącz wyłącz przezwajanie generatora lampowy przedwzmacniacz gramofon
uniden ubc125xlt uniden ubc125xlt
Volkswagen Passat - kontrolka otwartych drzwi i włącznik klapy wlewu paliwa Whirlpool 6519/P - otwarcie bębna podczas prania