Jeśli wszystkie bezpieczniki masz odpowiednie i się nie przepalają to raczej jest dobrze, sprawdź ładowanie na samym alternatorze jeśli jest inne niż na aku to wiesz co masz zrobić a jeśli spada to alternator do naprawy
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
zgadzam sie z Tomaszem z tym że nie jechałbym drugi raz do tych samych ''mechaników''tylko pojechałbym na Twoim miejscu do innego warsztatu niech sprawdzą co jest i jesli okaze sie ze masz zle ustawiony rozrząd to wez od nich rachunek i wtedy pojedz do tych pierwszych pokaz rachunek i niech Ci oddadzą pieniądze
Tak "na oko" to silnik krokowy przepustnicy (zabrudzony albo uszkodzony). Najlepiej udać się do serwisu , w którym nie tylko "pogrzebią" ale podepną się do złącza diagnostycznego i zczytają kody błędów z komputera. Powinno wyjść czarno na białym co nawala. Jeśli wyjazd bardzo pilny to ja podjąłbym ryzyko -tylko na postoju lekko gazu dodawać żeby nie...
Jeżeli brak kodów błędów, i silnik pracuje naprawdę równo, podkręć lekko srube-zderzak przepustnicy, by uzyskać te 850 obr/min przy 85 stopni tem. cieczy chłodzącej. Miałem ten sam przypadek w Starlecie, tyle że w automacie.
no i ruszyło ,trzeba sprawdzić przelewy na wtryskach i wymienić ten,te co leją
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Dzięki za informacje A co mogłoby być przyczyna oprócz katalizatora, filtr powietrza tez jest nowy?
gaśnie też przy skręcie kierownicą na postoju. sprawdzę przewody.
okreslł bym to jako podciśnienie bo dekompresia określa spadek cisnienia
Szwajcaria
no więc jeżeli całe WN sprawne to pozostaje mechanika i uczepiłbym się regulacji zaworów na tym cylindrze
Mozna tez sprobowac wkodowac nanowo piloty centralka mogla je zgubic przy spadku napiecia
Dodam tylko, że usterka ta nie pojawia się bez przyczyny. A mogą być dwie, zbyt ciężko pracujący układ kierowniczy lub spadek napięcia w instalacji auta. Jedną i drugą należy najpierw wykluczyć.
a sprawdzales ladowanie na wyjsciu z alternatora? a potem na koncu obiegu czylli akumulatorze ? moze tu tkwi problem bo jak masz spadek na przewodach to sie bedzie grzal.
Poinformuj nas o ustaleniach mechanika bo problem jest ciekawy. To po prostu fajny temat i warto go opanować. Nie inwestuj bez określenia trafnej diagnozy wytłumaczalnej logicznie. Jak nie masz błędów w historii to musisz przeprowadzić diagnoze z komputerem co się wtedy dzieje podczas spadku mocy czy przepływomierz podaje inne wartości czy jakis czujnik...
Witam. Zamierzam wziąć samochód w leasing. Po okresie leasingowania chcę wykupić samochód. Na oku mam dwa modele dwóch marek. Toyota Corolla TS Kombi i Volvo S90 (sedan). Wiadomo, że różnica w cenie będzie znaczna pomiędzy tymi samochodami dlatego chciałbym się doradzić, czy za te pieniądze warto brać Volvo czy zdecydowalibyście się na Toyotę? Doświadczonych...
Jak na wolnych to ładowanie może być, tu szukać spadków napięć, chociaż ja bym wierzył w błąd i tam szukał.
Żeby alarm zadziałał, potrzebuje napięcia. Włączając powodujesz spadek napięcia i alarm zachowuje się jakby był podłączony od nowa... i się wszystko zapętla.
Stacyjka sprawna, spadek napiecia przy rozrochu do 11V na aku. Dodano po 3 Z plaka odpala normalnie.
Może być że robią się spadki napięcia przy dlugiej jeździe gdzieś na połączeniach.Sprawdź nawet po krótkiej jeździe,jak będzie gorący silnik i alternator
Znalazłem bezpiecznik, który po wypięciu spowodował spadek prądu do wartości 0,08 A. Bezpiecznik 7,5A (DOME) zabezpiecza oświetlenie wnętrza samochodu. Zastanawiam się gdzie w obwodzie oświetlenia wew. mógł ukryć się "złodziej" prądu? W aucie są 4 lampy wew.(nad przednią szybą, nad siedzeniami tylnymi, oświetlenie schowka i bagażnika, wyłączniki przy...
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. W corolli e12 nie ma przewodów WN. Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest przed rozruchem i jak mocno spada w czasie rozruchu, a po uruchomieniu jakie napięcie daje alternator na zimnym i na ciepłym silniku. Moja corolla na słabo naładowanym akumulatorze (mało jeżdżona, czemu towarzyszyły duże spadki napięcia...
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp.
Ale mierzyłeś przy zamknietym aucie, zamknietej klapie silnika - czyli tak jakbyś go zostawiał? Może wtedy coś wyjdzie - oczywiście miernik wyprowadzić na zewnątrz , 5-10minut i może coś wyjdzie? Napięcie na pracującym silniku masz faktycznie 14V lub więcej skoro idealnie? Bo jak niskie to wiesz sam że akumulator będzie niedoładowany i potem nie wiele...
Wymontuj na chwilą atuator. Rozkręć register i przy 3 tyś obr skręcaj go powoli do chwili gdy zauważysz spadek mocy od tej pozycji odkręć śrubę o pół obrotu. Zamontuj atuator. Zwróć uwagę czy śruda regulacji czułości przepony nie jest wkręcona zbyt głęboko, bo wtedy reduktor zachowuje się jakby miał zużytą przeponę.
..."Jaki przekrój maja kable bo za cieńkie moga powodować duże spadki i bardzo szybko rozładowywać akumulator"... No tutaj to już nawet nie ciekawostka naukowa, ale nowe prawa fizyki Kolega głosi. Za cienki kabel = większy spadek napięcia ( tu się zgodzę) ale skąd w takim razie weźmie Kolega większy prąd? Na pewno nie z prawa Ohma. Pozdrawiam. P.S....
panowie po prawie trzech tygodniach sprawa dobiegła do konca facet wymienił elektrozawor i tą nieszczęsną centralke na własciwa ,juz się nieupieral przy swoim ,oczywiście parownika niewymieniał , a tak na marginesie auto na gazie całkiem całkiem mi chodzi ,spadek mocy minimalny(praktycznie niezauwazalny) ,moze troche mniej elastyczny,zużycie gazu w...
Mój problem z niezawodną do tej pory Corollą ee111 /silnik 4efe/. Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala. Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu. W czasie jazdy silnik pracuje normalnie. Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja...
(at)ociz Dzięki za odpowiedź, a jakieś szczegóły? Instalacja jest od około 18 lat i owszem były jakieś problemy, że np. mimo jazdy na gazie uciekła też benzyna, albo że nie trzymała obrotów... Ale wizyta u gazownika i po ustawieniu wracało do normy. Skoro tyle lat jakby nie patrzeć samochód działa, to może jednak nie jest tak źle? Faktycznie widać...
Ja mam E12 1.6vvti 2004r jeżdzę tylko na benzynce. Wywalało mi ten sam błąd P0420 co 150-200km, podpinałem się pod kompa, usuwałem błąd i dalej jazda. Tak przejechałem około 3000tyś.,aż zacząłem odczuwać spadki mocy. Wystarczyła prosta operacja sprawdzenie świec. Na wszystkich była 2mm przerwa a jedna z nich przysmolona. Wymieniłem świece na nowe z...
Słupki różniły się delikatnie wewnętrznie. Nie mniej pasują miedzy sobą. Były jego 3 generacje. Przynajmniej w Corollach miał 88KM, 75KM, 85KM, i wersja JDM 101KM. Ogólnie silnik latał w E10 i E11 i Starletkach. Czujniki miejscami pasują, nawet jak masz inne, lub masz takie któych nie ma w poprzednich. Np mój 1gen, ma gotowy i nagwintowany otwór w którym...
No właśnie, pytanie do czego porównujemy ilość spalonego paliwa. A właściwie to co mamy na myśli - spalanie średnie, czy spalanie chwilowe. Przy spalaniu średnim (a taki termin został użyty przez autora tematu) dzieli się ilość spalonego paliwa do ilości przejechanych kilometrów na tym paliwie od momentu wyzerowania wskaźnika. W tej spalonej ilości...
Z mojej prywatnej statystyki wynika że 80% aut z LPG jeździ na zbyt ubogiej mieszance. Póki ktoś ledwo muska pedał gazu jeżdżąc po mieście, to nic się dzieje, ale jak ktoś właśnie przegoni auto po autostradzie, to efekty są jak u Ciebie. Warto przed założeniem instalacji zadać dwa kontrolne pytania gazownikowi i w razie jak źle odpowie - natychmiast...
No cóż jak pracowałem w Assistance (stare dzieje) to we wszystkich książeczkach obsługowych samochodów różnych marek była ta sama informacja : "Zapalenie się żółtej kontrolki CHECK ENGINE oznacza przejście pracy silnika w tryb awaryjny. Należy się jak najszybciej zgłosić do ASO" . Jeszcze jedna, prowizoryczna metoda samodzielnej naprawy błędu elektroniki...
ABS nie powinien chyba migać przy zadziałaniu ESP, ale niech ktoś to potwierdzi dla Corolli, ABS nie miga przy zadziałaniu samego ABS - świeci tylko przy awarii układu (lub błędach np: zablokowanie kół podczas jazdy na mniejszej zapasówce, świeci na pewno przy zbyt niskim lub zbyt wysokim napięciu w instalacji). Nie wiem jakie masz te skoki - testowałem...
Do Toyot ze względu na regulacje luzów zaworowych lpg nie są zalecane jak już to tylko z lubryfikacją, która odwlecze problem z głowicą. Rozwiązaniem jest sprawdzanie co 15tys. luzów zaworowych i ich ewentualna regulacja. Bzdury piszesz! Mam Yarisa I 99r, przejechane 50kkm bez lubry bo się zepsuła i mnie denerwowała i jak na razie głowica ok z tym,...
Większość odpowiedzi to TTTM, to jest chyba TenTypTakMa? Raczej - TaToyotaTakMa Opisywany przez Ciebie problem z utrzymującymi się obrotami po zdjęciu pedału gazu to bardzo częsta usterka w Toyotach, nawet w starszych seriach E12. TMP tłumaczył to kiedyś jako dbanie komputera auta o katalizator, a pomóc na jakiś czas miało zresetowanie komputera, który...
Nie pamiętam który rok ale miały przebiegi ok. 60 tyś.km. Na gazie od nowości.Dopiero w nowej generacji silników 1.3l. zastosowano zawory regulowane hydraulicznie pozostałe silniki mają regulacje za pomocą płytek lub szklanek.W twoim silniku na pewno niema hydrauliki.Właśnie mam w garażu corolle 99r. Objaw spadek mocy ,nierówna praca na biegu jałowym.Ciśnienie...
Mogę powiedzieć tyle - mam zagazowaną corolle 1.4 z 2004 r. Akumulator mam 55 Ah. Prąd pobierany z akumulatora podczas postoju (z odłączoną instalacją gazową) to 18-20 mA, a z połączoną instalacją gazową 80-85 mA. Teraz mam kilka prostowników, w tym jeden z pełną automatyką, ale korzystałem w zasadzie z jednego, najstarszego zrobionego przeze mnie z...
witam Mam problem z moją rolką w gazie Pojawia mi się błąd P0170 i jak silnik jest zimny i uruchamia się na benzynie to na wolnych obrotach chodzi normalnie ale już od ok 2000 zaczyna przerywać i w ogóle nie ma mocy. Problem znika jak się choć trochę silnik nagrzeje wtedy na gazie jak i na benzynie chodzi bez zająknięcia i to przy każdych obrotach....
toyota corolla corolla toyota toyota corolla podświetlenie
podtrzymać sekunda zelmer tabliczka znamionowa volvo usterka
pomiary oscyloskopem okiem praktyka arduino zegar
Prawidłowe ciśnienie w oponach Mercedes Actros 2545 Kolory kabli wtryskiwaczy Jeep Wrangler 2.5L