Samochód przy przyśpieszaniu traci moc i kopci przy obrotach do 2 tys po tej wartości załącza się turbina i dopiero dostaje kopa i normalnie idzie, chciałbym dodać, że na zimnym silniku chodzi normalnie, nie ma tych objawów. Proszę o porady
Miałem podobny problem w avensis d4d 2litry autko słabło, kopciło na czarno nieraz jechało lepiej, nieraz zupełny brak mocy - żadnych błędów diagnozy mechaników różne ( przepływka, turbina , egr, wtryski)MÓGŁ BYM NAPISAĆ REFERAT . Podstawa aby nie narażać się na koszty sprawdzenie wszystkich elementów układu dostarczającego powietrze do komory spalania...
Dziwie się że serwis leje taki olej silniki te nie powinny chodzić na tym oleju tak samo jak i inne turbodoładowane 0w ,5w max 10w/40. Do zwykłego klekota można lać 15w i to nie do każdego. Jak jeździsz spokojnie, w zimę najpierw trochę pochodzi zanim ruszysz i nie pałujesz go ostro to nie zmieniaj go już wkońcu toyota to nie tico tu tylko turbina jest...
Witam, toyota corolla e12 2.0 d4d 110km. Przy zmianie biegu na wyższy gaśnie silnik, po ponownym odpaleniu wyskakuje błąd silnika i brak mocy jakby nie załączała się turbina. Zdarza się tak raz na kilkadziesiąt kilometrów. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili znika błąd i auta zaczyna normalnie jechać. Jaki może być powód zacinająca się turbina...
komputer w aso pokazal ze turbina raz ja naprawiali w serwisie nie pomoglo drugi raz juz w 3 do niej zagladali i bylo wszystko ok zalozylismy inna i to samo
Witam Od jakichś paru dni mam problem z moja Corolla 1.4 D4D rok 2006. Mam to autko od października. Do tej pory nie miałem problemów. Jakiś czas temu podczas jazdy w jeden z cieplejszych dni , przy włączonej klimatyzacji auto wyraźnie przestało przyspieszać. Zaświeciła się kontrolka Check engine. Auto jak jest zimne przyspiesza lepiej, ale kontrolka...
Ułamany króciec służy do wyrównywania ciśnienia (zaciąga powietrze) . W tym plastiku jest siatka filtrująca przed zanieczyszczeniami.
Witam. W mojej Toyocie corolli D4D 2.0 mam problem z utratą mocy ,nadmiernym dymieniem i zwiększonym spalaniem. Po podpięciu pod komputer nie wykazało żadnych błędów ,turbina została wykluczona przepływomierz powietrza tylko przeczyszczony, wymieniony został filtr paliwa i powietrza.Może ktoś podpowie co należałoby jeszcze sprawdzić.
Padnięte uszczelniacze po stronie gorącej turbiny to kłęby szarego/białego dymu z wydechu. Czarny dym to za mały wydatek turbiny, lub za dużo paliwa.
a wiec tak, odpalam samochod i jade powiedzmy 7km. wszystko jest ok, po 7 km samochod traci moc to sie dzieje naj czesciej gdy zmieniam bieg lub jade z stała predkoscia ok 2000 obr./min. w momencie nacisniecia pedału gazu samochód jest bardzo słaby i wogole nie przyspiesza wrecz zwalnia a za mna jest taka chmura dymu ze szok. w tedy musze zredukowac...
Problem był czujnik który jest rurze powietrza do turbiny do silnika http://static.iauto.by/images/234/023407... i zatarta geometria w turbinie co powodowało brak mocy.
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
Witam. Jakiś czas temu w jednym z naszych aut Toyota Corolla d4d 2.0 81 Kw, 2002 rok, zanieczyścił się tzw. smok który spowodował, że olej nie dostawał się tam gdzie trzeba i z tego co pamiętam ukręciła się panewka lub coś w tym stylu. Wymieniono blok silnika. Po tym zabiegu auto działało ale miało straszne problemy z odpalaniem. Okazało się, że do...
Witam Autko jak w opisie słabo jedzie do 2,5 tsy. obrotów, błędów brak w parametrach nic niepokojącego nie zauważyłem, po odpięciu przepływki jest poprawa podmieniałem 2 sztuki z jeżdżących samochodów, ale nie to nie daje. Egr wyczyszczony, sztanga ok kierowniczek w turbinie chodzi w pełnym zakresie. Podpowie ktoś gdzie jeszcze szukać
Diesel od Toyoty - najlepszy to 1.4 D4D który w tej Corolli występował. W Citroenie każde HDI które byly w C4 są dobre. A wiadomo, podstawa to zależy dużo od tego jak był eksploatowany. Np. sitko w smarowaniu turbiny w 1.6 HDi
do tej pory mam e 46 z lpg i cały czas w nia wkładam i to nie mało... Ja akurat też mam i wkładam akurat niewiele a tłukę kolejne tys. km wygodnie i niedrogo. No ale o BMW - trupa - faktycznie jeszcze łatwiej niż o inne marki. Co do autora - jeśli chodzi o awaryjność Corolli nie jest źle i nie do końca się zgodzę, że są takie przewartościowane (może...
1.8 jest totalnie bezawaryjny Pod warunkiem że codziennie będziesz kontrolować poziom oleju. Dlatego napisałem żeby szukać POLIFTOWYCH! Proszę sprawdzić czy w pierwszej mojej odpowiedzi było tak samo dużymi literami. Przedliftowe a poloftowe to zasadnicza różnica właśnie w zjadaniu oleju. Faktycznie Verso to spore auto często 7-osobowe, ale spokojnie...
Witam. Może tutaj ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże. Posiadam corolle E12 z silnikiem D4D i mam problem z silnikiem. Mianowicie silnik do puki nie dojdzie do 80stopni to pracuje normalnie tzn ładnie przyśpiesza nie dusi się, natomiast gdy temperatura przekroczy 80stopni silnik przy 3200 obrotów się dusi odłącza turbinę i dalej się nie kręci....
Ja też zaproponowałbym Yariske. Szukać sztuki bez korozji i wydaje mi się to idealna opcja. Moja siostra miała właśnie Yariske 1.0 vvit jako pierwsze auto i było 100% bezawaryjne. Bardzo dobre autko, po wymianie kilku elementów (klocki przód, hamulce tył) zaraz po zakupie przez kilka lat nie było najmniejszych problemów. Polecam. Młody sąsiad jeździ...
Powiem tak, na co dzień jeżdżę Puntem z silnikiem 1.3 Multijet (90KM), jakiś czas temu wsiadłem do Mondeo III 1.8 (125KM) i wydawało mi się strasznie mułowate, kilka razy prowadziłem też Corollę 1.8TS (192KM z wolnossącego silnika, TS jest od Toyota Sport, nie od turbo ;) ) i przy normalnej jeździe też brakowało mi momentu (jasne, że kręcąc silnik powyżej...
Mimo wszystko silniki T-Jet są silnikami z wtryskiem pośrednim (czyli tradycyjnym, do kolektora), co prawda z turbiną ale dają się "zagazować" na IV generacji. no chyba ,że coś tam u fiata sie poprawiło przez te lata Poprawiło się i to zdecydowanie, za to w innych markach się pogorszyło, więc obecnie Fiat nie odstaje od Opli, Skody czy Renault. no właśnie...
właśnie o to chodzi, aby w Polsce tylko takie rzeczy robili to było by pięknie, a co do liczników to mam dylemat mianowicie: cztery miesiące temu przyjechał do mnie pan prokurator abym mu zdiagnozował SAABA 95 bo coś mu dolega, więc podpiołem Techa2 i wyszło że ma uszkodzoną turbinę oraz potencjometr przepustnicy jasna sprawa. Pan prokurator zbytnio...
Widzę, że kręcą Cie jednak autka bardziej z odpowiednim wyglądem. Pytasz o ostatnią Celicę?? Silnikowo o żadnych problemach nie słyszałem. Lubią brać olej, ale ten typ tak ma i mało kto się tym przejmuje. Trzeba zwrócić uwagę na stan tylniej szyby, czy uszczelka na górnej krawędzi nie puszcza. Tak samo zerknąć a wnętrze, czy kiedyś nie ciekła tam woda....
Witam. Samochód Toyota previa 2, 2.0 d4d 116km. Przy 2.5-3 tys. obrochach samochód szarpie, a dalej jedzie normalnie. Na większych obrotach i przy dłuższym ciśnieniu na gaz samochód gaśnie. Dowiedziałem się że kod błądu to p1250, i to że problem w czujniku zaworu turbiny. Proszę o podpowiedź jeśli problem jest w czujniku to jaki mam kupić zamiast tego...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
corolla toyota toyota corolla turbina toyota avensis
oporność głośnik flash player android przełącznik odczepów
sharp aktualizacja oprogramowania sklep elektroda
Sprawdzanie diody: przewodzenie 650mV, zaporowe 3.66V, pojemność 10pF HP ZBook 15 wyłącza się po kilku sekundach - przyczyny i rozwiązania