Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
Jezeli nie ma zaslepki, to moze to byc nowszy alarm i potrzebny jest programator radiowy do zmiany ustawien. (wszystkie zlacza wychodza z jednej strony obudowy - nowa wersja alarmu i potrzebny jest programator)
idzie wyłaczyc poduszke pasazera w corolli podaj rok prod i poczatek nr nadwozia jaka wersja uk. japan . czy turkey
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki, w Toyocie bezpieczniki są w paru miejscach, i sprawdzić lampką kontrolną.
Jeżeli masz funkcję świateł dziennych to być może pomocny będzie schemat. Sprawdź czy z nowego przełącznika wychodzą wszystkie sygnały do przekaźnika świateł dziennych, bo jak wynika ze schematu to on najprawdopodobnie wyłącza światła mijania po przełączeniu na światła drogowe.
Wszystko w porządku. Naładował i tyle.
Wrzuciłem dwa schematy, bo nie wiedziałem, z którego przedziału jest twoja corolla i rozmieszczenie przekaźników i bezpieczników w skrzynce podmień przekaźnik M/G CTL Relay z przekaźnikiem Horn Relay jak jeszcze tego nie zrobiłeś one często ulegały uszkodzeniu
Sprawdź sobie jeszcze rury od wlewu paliwa. Wymieniam to zawsze kompletami ,ponieważ one często są w agonii i już się pocą. O ile w dieslu to jeszcze ujdzie to w benzynie raczej nie.
Piny 6 i 16 w kolumnie po prawej
Na razie mam tylko tyle, reszta nie otwiera się, powodzenia. Instrukcje montażu Corolli
czy jak się ściągnie jedna szczękę, to druga będzie hamowac? Na a jak nie, to czy ręczny będzie hamował chociaż na drugie koło? Dwa razy nie.
Mam bardzo słaby schemat, po manetce zostaje jeszcze skrzynka bezpieczników w kabinie do włączenia świateł. Dodano po 39 Choć robiłem kilka razy i winna była jednak manetka - wypalony styk wewnątrz
W modelu E11 z 1998r. całe sterowanie c.z. znajduje się z tyłu za bezpiecznikami, które są w kabinie schowane za kieszonką po lewej stronie kolumny kierowniczej. Jest to podłużny moduł, który łatwo zlokalizujesz jak naciśniesz pilota bo odezwie się przekaźnik. W Twoim autku powinien być w tym samym miejscu. :D
Programu jako takiego nie ma - to rozwiązanie producenta. Mapy DENSO - takie same jak w Jaguarach i niektórych Fordach.
Wyslane na PW
Próbowałem zrobić prostą przejściówkę z USB-C do jakiegokolwiek innego USB - niestety, proste wynegocjowanie napięcia z USB-C (akurat w Skodzie Octavii 2024) nie było możliwe, mimo kombinacji ze zwieraniem pinów DATA lub podłączania tylko żył zasilających, gniazdo nie chciało podać napięcia. Problem rozwiązała gotowa przejściówka z USB-C na USB-A, i...
Kalibracja wychodzi najlepiej oryginalnym testerem, jeśli nie będzie efektu to albo sprzęgło albo siłownik do wymiany. A nawiasem MMT to porażka
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
https://lepard.eu/modul-swiatel-do-jazdy...
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
Na zdjęciu z oryginalnym złączem w desce wygląda jakby tweeter mostkował kable do midbasa w drzwiach
Sprawdz konektorki od tyłu zapalniczki.
http://obrazki.elektroda.net/33_12650511... http://obrazki.elektroda.net/33_12650511...
Świeci się diodka i pulsuje później gaśnie i nie działa nic To jeszcze nie przesądza, że pilot emituje fale radiowe. Potrzebujesz testera pilotów.
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Witam Kolego poszukaj na tej stronie, jest tego dość sporo do różnych modeli http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Pozdrawiam
Chciałem tu wrzucić swój a okazuje się, że już jest :D http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jak masz drugą kompletną z klimatronikiem to ło so choźi, przekładać i ma grać?
QY 01 lub X-Safe. Pin kod znasz?
Tak. Jeżeli w tym aucie jest sterowanie prędkości dmuchawy masą to nawet lepiej, bo można przeciąć przewód +12V przy samej dmuchawie.
Kolejna wymiana zamiast diagnozy
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=yDbV-09I... :arrow: https://drive.google.com/file/d/0B5F06FX... :arrow: https://web.archive.org/web/201409141802... http://obrazki.elektroda.pl/2992936000_1...
Zamek udało się mnie uruchomić z podobnym problemem w ten sposób : ze strzykawki razem z igłą wprowadziłem płyn do hamulców do zamka i po kilku chwilach /1 min/ wydmuchiwałem kilkakrotnie sprężonym powietrzem-kompresorem - używając szmatki do przetarcia można też pompką , powinno poskutkować . Powodzenia Metoda dobra, tylko co z lakierem.
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Yvr dzięki wielkie za pomoc. Powiedz mi to pod Jacka mam podłączyć 3 kable a nie 2? Tak, tyle że połącz ze sobą AU1 i AU2 (przylutuj do tip, a EAU do masy)
Zawsze można wyjąć obudowę przepustnicy i przyspawać do małych śrubek większe nakrętki. Albo grzać ciąć spawać. Jak będą straty to trzeba kupić drugi silniczek i tyle. Takie życie w starych autach.
Tam nie ma żarówek. Żeby rozmontować zegary, trzeba zdjąć szybę, wskazówki i odkleić tarcze, pod tarczami są wkręty.
Mi to wygląda na luźną wtyczkę. Zdejmij panel środkowy i sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone. Panel jest wciskany.
Po co okręcać o 180 stopni? Unieść, postawić na koziołki i wystarczy... Swego czasu modne były "kołyski" do obracania auta o 90 stopni, popularne zwłaszcza wśród syreniarzy i posiadaczy malacza.
Diagnostykę MMT zrób, tam często sypią się szczotki na silnikach robota
No i niestety. Poprawiłem luty w tych rezystorach (0 Ohm) R716 i R717 Rezystory R716 i R717, to rezystory doprowadzające zasilanie do tranzystorów Q701 i Q707, które wykonują (robocze) napięcie +10V, po uruchomieniu radia. Ty masz problem z uruchomieniem radia, więc skup się na obwodach ustalających napięcie 5V. Zacznij od poprawienia lutów rezystorów...
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Pod oznaczeniem smd 1R (dwie pozostałe to seria) jest R5326N016A - obudowa SOT-23-6
Witam Chińczyk to trzeba żółty i żół-czarny do masy podłączyć i będziesz miał sterowanie - bo pierw laczyles z +12v ??? A co do sterownika nie znalazłem rozpiski dla tego modelu ale trzeba sprawdzić co występuje na 3i 4 jest 12v ??? Zewrzeć przez żarówkę do masy działa zamknięcie i otwarcie ???
Zimny lut w wyświetlaczu nad gałką biegów.
Raczej nie w półce a na dole,tam gdzie jest mocowana kanapa. Progami idą wiązki,potem skręcają,omijają nadkole.
Wprawiłeś mnie w dobry nastrój. Przypuszczam, że zamontowałeś klapę używaną bez malowania, ale na pewno nie szpachlowaną. Widziałem różnych magików (tynkarzy), którzy nie żałują materiału. :) A tak na poważnie sprawność siłowników w niskich temperaturach spada, także wymień na nowe dedykowane do do modelu lub poczekaj na ocieplenie, a na pewno będzie...
Tapicerka jest wciśnięta na kołkach. Szarpnij od dołu do siebie i jak jeden wyskoczy to już pójdzie łatwo. Cięgno jak wyżej radzi piotrekwoj1, wypnij w lewo i wyjdzie do góry.
Auto Ci sygnalizuje, że nadszedł czas na wymianę oleju.
Witam Mam ten sam problem, tylko że mnie teraz dogrzewa :) Mam pytanie, jak udało Ci się wymontować ten regulator? Wydaje mi się że jest pod taką owalną osłonką po lewej stronie za schowkiem, ale po wykręceniu wkrętów nadal coś trzyma ją od góry i boję się z tym szarpać.
Jak kolega chce to do E10 moge podać adres do pobrania. Pozdrawiam
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
Komputera który wylicza spalanie ,może i tak, ale tu chodzi o wskaźnik paliwa.
Napięcie 12volt.Jaki masz alternator?54ah myślę ,że wystarczy w zupełności ale podrzuć jaki to model dokładnie auta
M : masz foto co jak.
Niestety ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem żadnego pokrętła regulacji podświetlenia jak to zazwyczaj jest, więc czy jest opcja wyłączyć to przygasanie? Nie wiem jak to wygląda w Twojej Corolli, w mojej z 2004r. regulacji podświetlenia tablicy dokonuje się przyciskiem do przełączania i kasowania liczników kilometrów, ale dokonuje się tego przy nieuruchomionym...
Czy ta dioda jest sprawdzona?
Typowy objaw spalonego bezpiecznika.
Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
Do wymiany regulator. Napraw bo poleci coś grubszego jeszcze
Padł jeden z separatorów w centralce alarmu.
Wtryskiwacze Denso tak mają. Podjedź na stację żeby zmierzyli wtryskiwacze- koszt ok 50 zł. Zapisz dokładnie ciśnienia, nie ma co robić wszystkich jak niewiele się różnią.
gdzie posiadasz pulpit do sterowania reszta okien zreguly pod przyciskami jest caly sterownik isuzu naprzyklad posiada to w uchwycie drzwi do zamykania od srodka sa tam 4 przyciski do kazdego okna zreguly jak siada sterownik dzila tylko okno od strony kierowcy a reszta nie .mozesz jeszce sprawdzic przyciski nieraz sie zakurza .pozdrawiam
Skasuj błąd. Jutro zobaczysz czy wystąpi ponownie, jeżeli go nie będzie być może wilgoć poranna zrobiła swoje. Wyciągnij tą cewkę i zobacz czy nie ma wilgoci.
Oczywiście, że możesz abyś nie pomylił biegunów. Bezpiecznik lepiej pozostaw.
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
nie prawdą jest jakoby dnie był dostępny ten rozmiar paska bo np. Gates posiada taki w ofercie i jest dostępny bez problemu, co do podanych wymiarów to możesz śmiało brać 6PK1675.
Jakim programem nagrywasz i jakiej opcji używasz? Spróbuj nagrać CD programem CdBurnerXP jako AudioCD z przerwami między utworami 2sek. (maksymalnie 18 utworów) Do tego wyłącz wszystkie IDTag i inne bajery. Kup płytę CD o wielkości 700 MB jakiejś lepszej firmy np. Verbatim. I nagraj z prędkością 4-8x Jak to nie pomoże to zostaje tylko wymiana radia,...
Zatkane w zbiorniku, często się zdarza grzyb po biopaliwach..
Przewody może są przetarte i podczas drgań stykają się lub zwierają do masy. Sprawdź dokładnie, tam obok tej przepustnicy jest metalowa rura od powietrza, może coś tam?
Umyj szybę od wewnątrz ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń i wytrzyj ręcznikiem papierowym do sucha
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Witam,może się jeszcze przyda
Jak opuszczasz szybę to wypchnij ją na zewnątrz to napewno zbierze
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Wtryski nowe czy używane ? Podmieniałeś wtryskiwacze. Wrzuć foto z ustawień programu
Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Osobiście stawiałbym na Staga, chyba, że Diego to G4, ten podobno już coś może. Dysze ustalic możemy jak będziemy wiedzieć jaki typ wtrysku jest w tym silniku, ja nie jestem zorientowany, 2,0 wydaja mi się za duże, prawdopodobnie będzie to w okolicach 1,6. Zależy to też od zastosowanego ciśnienia reduktora - autokalibracja wszystko ci powie Kolego....
Hertze nie nadają się pod samo radio,bo są za mocne i będą "charczeć" jak dasz głosniej .Polecam Helix blue 62,bo dobrze sobie radzą pod samą końcówką z radia.
To kup wersję plastikową.
musisz jechać do elektronika nie mechanika wygląda że może poleciał tranzystor mocy... wyśle ci na priva namiary do gościa we Wrocławiu
To system AKEBONO.
no to sięzgłoś na gg poklikam :)
Przy częstych i długich postojach w korku wskazania mogą być mocno zaniżone. Nie chciałbym wzbudzać niepotrzebnej podejrzliwości ale druga możliwość to niezgodność dawki oczekiwanej i rzeczywistej, czyli nieprawidłowe ciśnienie paliwa lub rozkalibrowane wtryskiwacze.
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
czesc, z tego co pamietam a juz dawno to robiłem ale damy rade ;) musisz zdjąc konsole/plastik który jest wokół radia czyli ten cały srodkowy plastik jest na zaczepach ale chyba są tam tez z dwie srubeczki które trzeba odkrecic jak zdemontujesz plastik(nagrzej go lepeiej zejdzie) to poźniej bajka sam zobaczysz ;)
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Skrzynka z bezpiecznikami oraz przekaźnikami. Otwórz i pomacaj co tam hałasuje.
Tutaj poszukaj:) http://www.auto-parts.spb.ru/cat/oem_to.... Dodano po 5 Albo tu:) http://www.iskra-kielce.pl/index,1.html
Wyjmij przejściówkę z haka i zapali się przeciwmgielne .
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
OBD to: D 1 Data Link Connector 3
http://www.6gc.net/forums/index.php?show...
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
Da radę nawet z tej jednej, wpierw niech naprawi mechanizm, żeby przyjmował płyty. Jeżeli mechanizm będzie już działał, a radio dalej nie ruszy to wtedy pomogę :D
do podświetlania klawiszy 5 x 12 V, do wyświetlacza 2 x 10 V.
Witam Mam problem w radiu z corolli verso 2005 (w sumie mam dwa takie same samochody z tym problemem) jest to model W58810. Radio niekiedy działa normalnie a niekiedy słychać trzask w głośnikach i jest cisza, nie ma podświetlenia, nie gra płyta, i nie ładuje ani nie wysuwa płyty chociaż widzi że jest wkładana. Jest tak przez jakiś czas niekiedy samo...
Alarm ten jest dedykowany do Toyoty ale nie stanowi fabrycznego elementu pojazdu, dlatego centrala może się znajdować tam gdzie się monterowi umyśli najczęściej w okolicy lewej przedniej części kabiny kierowcy. Co do konfiguracji to dołączam instrukcję.
toyota corolla corolla toyota toyota corolla podświetlenie
iphone operator sabotaż czuwać satel wymiana sterownika pompy
przewijanie stojana rotor antenowy
Wzmocnienie wyjścia NE555: Tranzystory BJT i MOSFET Wymiary i szkice obudowy tuby basowej 30 cm