Jeszcze nie rozwiązałem problemu ale założyłem dwa takie same tematy i dlatego ten zamykam.
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
Adaptacja przepustnicy?
na uszkodzonym odpali ale bedzie miał wysokie obroty i zaraz błąd wyskoczy
Sprawdziłem świece . Są ok
Niesprawna sonda powoduje otwarcie silnika krokowego na max wpisane w programie będzie Ci zalewać podawać za dużo paliwa gazowego stąd gaśnięcie.Wymiana sondy lub montaż reglera w jego miejsce lub zablokowanie otwarcia krokowego na stałym poziomie w programie.
witam mam problem poniewaz gdy wózek pochodzi chwile na wysokich obrotach wyswietla błąd c4-2 wózek to toyota 8fgf
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
Problem rozwiązałem .. Auto pojechało do klienta , Każdy zadowolony ...
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
Niestety problemu nie rozwiązałem być może faktycznie tak ma być jak ktoś napisał jeżeli dość szybko zchodzą obroty
Co do szarpniec to miałem taki problem tylko że zrywy były wyczuwalne tak do1. 5tys to świeca któraś padła wym cztery i po kłopocie a co do obrotów wysokich to może być przez mróz czujnik tem trzeba zobaczyć co pokazuje a skrzynią jaka?
potencjometr przepustnicy
Dzień dobry, mam kłopot z Yaris 2012 silnik 1.3. Przy temperaturze zewnętrznej- 3 lub więcej, silnik nie może się dogrzać. Ten efekt występuje przy włączonym ogrzewaniu kabiny. Włączam wentylator i jeżeli temperatura silnika jest ppniżej 70C to oroty wzrastają do 1200 i silnik chla.
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
masz rację to jest 94r.
Witam. Toyota yaris1.5ts 2005r .obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min.Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 7,2l/100km.Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 750obr/min.jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku?
Rozbierz regulator obrotów pod przepustnicą i wymyj to benzyną.Regulator posiada jeszcze bimetal ogrzewany cieczą chłodzącą,sprawdz czy nie ma tam problemu z zacięciem.Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza na którymś z punktów odprowadzenia podciśnienia.Silnik jest prosty,cudów nie ma.
zerknij tu: dotyczy wszystkich VVTi: https://www.youtube.com/watch?v=xZt78Svx... Dodano po 1 zerknij tu: dotyczy wszystkich VVTi: https://www.youtube.com/watch?v=xZt78Svx...
Tak - filtr paliwa byl wymieniony. czy filtr mogl byc wadliwy?
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
A nie jest tak, że z jakiegoś powodu ma za wysokie obroty i kątem wyprzedzenia próbuje je obniżyć?
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
Pompką pewnie do Pompowania .:)
Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
U mnie podobnie, tylko pacjent o rok starszy, 170k, nie bierze oleju, spalanie 7,2, brak mocy przy obrotach do 3000. Czyszczona przepustnica, dość zabrudzona, nie pomogło.
Nie jestem fachowcem od aut ale jeszcze można zrobić coś takiego postawić autko na twrdym suchym miejscu włączyć silnik i go trochę pomęczyć na wysokich obrotach może poliwko gdzieś tam sobie ucieka podczas jazdy Pozdrawiam
A może linka gazu się zacina w pancerzu albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury to radze sprawdzić
Ok pany, własnie sprawdziłem ,brak ładowania na mierniku.. czyli wszystlko jasne .. Jak wejdzie na wysokie obroty kontroki gasna ale jak zwolni si to juz zapalaja sie..
Dzięki!
Gniazdo niebieskie. Ale to się zgadza z przedziałami podanymi w książce Sam naprawiam. Od 120 przy 100 stopniach do 22000 przy -20. Sprawdzałem na silniku, który nie całkiem ostygł to miałem te 2,5k, a później rozgrzałem na postoju i było 220. Sprawdzę jutro w momencie jak wejdzie na wyższe obroty.
Komputer tylko podmianą na pewny. Może to być palec, kopułka (częsta usterka)podłączenie gazu( zwarcie w przelotce do kabiny) uszczelka pod głowicą. Na jakie obroty wchodzi? Pozdrawiam.
Ja dałem go do warsztatu na regulacje zaworów i sprawdzenie go kompem pod względem tych wysokich obrotów jak coś będę wiedział to dam znać, pozdrawiam
Jak w temacie. Moja toyota pali około 11-12 litrów na 100 km. Zmieniam biegi przy 2 tys obrotów. Pomocy co robić , co mam sprawdzic ? Dodam że auto dopiero kupiłem .
Do jazdy autem z DPF trzeba nauczyć się jeździć na nowo.Obroty silnika zawsze powyżej 2000 /min i to w zasadzie wystarczy. Dokładnie. Nie jeździć na najniższych obrotach, trzymać ok.2000 rpm i nic nie powinno się dziać. Oczywiście można czasami wyskoczyć w trasę i przytrzymać go na wyższych obrotach.
Po odpięciu klemy wolne obroty spadają do 480 (u mnie) i tak sobie jakiś czas chodzi (kilka dni) aż się zaadaptuje to wtedy wracają na 540.
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Drugim przypadkiem może być sytuacja, że zbyt mocno skręcona jest śruba od regulacji wolnych obrotów na reduktorze - podawana jest zbyt mała ilość gazu i mieszanka jest zbyt uboga (niepalna). Analizator spalin powinien wykazać jak jest w rzeczywistości. Źle dobrany mikser - zbyt duża średnica również może powodować ww. efekty (zbyt małe podciśnienie)...
A ja myslę że to nie regulator. -za małe obroty biegu jałowego -akumulator Jeżeli to toyota to ma alternator firmy Nippondenso,i cena regulatora będzie raczej wysoka,więc nie podejmowac pochopnej decyzji zakupu
Witam, moja toyota na zimnym silniku po odpaleniu gaśnie i jest słaba, szarpie, trzeba cały czas trzymać nogę na gazie. Po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym obroty nie spadają poniżej 2tys., chyba że stoi się dłużej np.na skrzyżowaniu, to spadną do ok.1200, ale wtedy silnik pracuje nie równo. 2 miesiące temu był wymieniony czujnik faz rozrządu i auto...
Raczej zapłon. Sprawdz ew. wymien kable Wysokiego Napięcia, sprawdz ew. wymień kopółke, sprawdż ew. wymień palec rozdielacza. Proponuje jeszcze sprawdzic przepustnice noże byc zabrudzona.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
No wiadomo że po tylu latach przy tak niskich obrotach muszą być wibracje. Mówisz modyfikacja softu??? Kurcze kolejna ciekawa opcja. Jestem laikiem w tym temacie więc pozwolę sobie zapytać :) Czy można wprowadzić taką modyfikacje która delikatnie podniesie wolne obroty nie wpływając w żaden sposób na zachowanie silnika w innym zakresie obrotów i nie...
Dzięki Wszystkim za pomoc Sprawdzę jeszcze czy nie mogę coś poprawić, ale na ten czas problem rozwiązany. Wypinałem po kolei po jednym pinie z kostki potem sprawdzałem jak kontrolka poduszek się świeciła to wpinałem i wypinałem kolejny pin. U mnie kontrolka poduszki przestała świecić po wypięciu 6 pinu widoczny na zdjęciu. Po wypięciu dane są przesyłane...
Witam. Wymieniłem tarczę sprzęgła wraz z dociskiem - drżenie nie ustąpiło ale było mniej więcej połowę mniej odczuwalne. Z czasem jednak ustąpiło całkowicie. Nie mam pojęcia co mogło być przyczyną, bo chyba nie styl jazdy poprzedniego właściciela - wiem ze ma tendencje do wkrecania silnika na wysokie obroty przy "niskich" biegach. Samochód nigdy nie...
Sonda na 99% była sprawna i wymieniłeś niepotrzebnie, obstawiam że auto tylko w mieście jeździ i to bardzo spokojnie, weź auto w trasę przeciągnij na wysokich obrotach by przedmuchalo układ wydechowy a dokładnie katalizator, pewnie jest już albo przypchany albo oberwany. Ale dla pewności potrzeba nr i opis błędu.
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Simono - w twoim przypadku to przyrost mozgu bedzie niezauwazalny jak w wiekszosci tuningowco-neonowcow Pozdrawiam Nikos(1999 Toyota 4Runner 4x4 3.4V6 Supercharged)
Witam, Problem rozwiązany. Przed filtrem paliwa jest "dorobiony" - nie wygląda na element fabryczny, zawór jednokierunkowy. Był bardzo zabrudzony jakimiś paprochami. To by wyjaśniało skąd komputer mówił (co jakiś czas), o błędzie czujnika pedału gazu. Czujnik sprawdzany omomierzem i woltomierzem wskazywał poprawne wartości. Ciśnienie paliwka było skutecznie...
Mam taką sprawę słyszałem że moiżna zdjagnozować to auto za pomocą kodów błyskowych lampki check engine czy może ktoś wie jak to zrobić i zna nr błędów.Samochod niema mocy wkręca sie do wysokich obrotów ale pod obciążeniem ma dziure od 1500 do 4000 tys obr i juz niewiem czym to moze być spowodowane
Wychodzi na to, że problem leży po stronie układu hybrydiwego, tam jest chyba koło zamachowe oraz sprzęgło hydrokinetyczne. Byłem u kolejnych mechaników i wskazują na te rzeczy jednoznacznie. Póki co mniejsze objawy terkotania silnika są z rana. Bardziej przy przyspieszaniu na niskich obrotach są stuki i mi nie trzęsie, ale na wysokich obrotach nigdy...
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Witam Nie wytrzymałem, poszedłem sprawdzić..., jeszcze raz odkręcić filtr, zdjąć rury, poświeciłem bardzo mocną latarką... Dokładnie tak! Powodem problemów był niepozorny mały, czarny wężyk. Leżał na czarnym kolektorze, między szaroczarnymi przewodami, zlewał się z tłem doskonale :D Po założeniu wężyka na miejsce Toyota chodzi 'jak zegarek", jak "nowo...
A może powiecie mi czy można jakoś sobie samemu wyregulować obroty silnika bo mam trochę za wysokie, wózek pracuje na pb i lpg ale nie chciał bym sobie czegoś rozregulować bo ładnie odpala i ogólnie wszystko jest ok. Silnik 4y parownik aisan model c
Hej, dzięki za odpowiez. Ona jest 4-przewodowa i grzałka ma oporność, więc raczej działa. Na wysokich obrotach (3000) czuć że silnik faluje i widać zmiany w czasie wtrysku. Czy ta sonda może się przyczyniać do niższej mocy silnika, twoim zdaniem?
witam ostatnio moja tojotka wskoczyła na wysokie obroty, a pózniej jak obroty spadły to była bardzo słaba i na obroty bardzo powoli wchodzi a w silniku zaczyna stukać, myślałem że to pompa wtryskowa i wymieniłem (na używaną) ale dalej jest to samo. co jej może dolegać, bardzo prosze o możliwe propozycje.:?::?::cry:
U mnie w Subaru przy ostatnich przymrozkach też po zapaleniu zaczynał pracę od 2tys. Obrotów. Toyoty D4D też długo trzymają wyższe obroty. Jak wszystko działa to nie ma co szukać.
Weze sa zimne, czasami letnie. Jak gazuje albo trzymam wysokie obroty w aucie robi sie cieplej. Wentylator chlodnicy wlacza sie często choc ta jest zimna.. Waz od termostatu zimny. Możliwe zeby akurat pompa padła? Jakos to dziwne. Tylko jeden z dwóch grubych wezy jest gorący z czasem. I to nie ten od termostatu a ten z drugiej strony.
A czy jest jakieś specjalne ustawienie dotyczace tego silnika o ktorym moglbym powiadomic mojego gazownika i mu pomóc w ustawieniu instalacji i eliminacji tych przerywan przy dodawania gazu z niskich obrotów na wyższe?
Witam tak jak w opisie 2000 obrotów i traci moc na chwilę potem już w miarę normalnie, komputer u mechanika wskazał uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia ale jakimś cudem kiedy wymieniłem filtr paliwa na tydzień był spokój do pierwszych przymrozkow i problem znowu wrócił. Tutaj jest ooo błędu jaki odkryłem przez apke w telefonie P0627 Obsługiwany obwód...
Jak w temacie. Toyota Starlet (1.4 96r) z sekwencją Elpigaz. Po kilku próbach (nie mogę tego nazwać inaczej ) regulacji przez "fachowca" postanowiłem sam spróbować wyregulować ten sprzęt. Wcześniej albo auto było słabe albo tak mocne jak na benzynie ale przy wysokich obrotach brakowało mu gazu i próbowało przełączać się na PB. Mam już interfejs i program...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Witam. Jeździłem już po wielu mechanikach i żaden nie pomógł mi z tym problemem. W mojej Corolli jest silnik 1.6 4afe i niestety silnik nie działa jak należy. Otóż gaśnie on na zimnym a na ciepłym trzyma za wysokie obroty, szarpie, czasem odcina mu całkiem moc, spalanie jest na poziomie 9-10 litrów w trasie przy normalnej jeździe. Z wydechu wydzielają...
Mam podobny problem z moim Yaris 1.0 2000 r. Czasami tydzień chodzi bez zarzutu, czasami codziennie rano problem z gaśnięciem - szczególnie teraz jak jest chłodniej. Generalnie jak się rozgrzeje chodzi bez większego zarzutu, choć kilka razy zdarzyło mu się zdechnąć - nawet w trasie, po przejechaniu kilkudziesięciu km - czyli analogia, że problem tylko...
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
Pomocy ja już rozkładam ręce, czyściłem już wszystko w tym silniku chyba co się da, wymieniałem map przepływka i tak dalej, czyściłem nawet Turbo geometria. Znalazłem przyczynę, ale tak nie do końca, ogólnie to silnik się dławi, na komputerze wyskakuje błąd pompy, za mało paliwa, jednak przestaję się dusić, gdy wpuszczę sprężone powietrze od od strony...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Odkręć cały zawór egr i wymontuj z niego silniczek krokowy. Przeczyść zawór z nagaru i rozruszaj jego żeby luźno chodził. Powinno ustąpić tak zrobilem i hmm. jest nieco lepiej ponieważ auto jedzie lepiej. kontrolka już się nie zapala (a zrobiłem już okolo 300km) zawód był w dobrym stanie. nie było dużo nagaru i chodził luźno. teraaz auto potrafi się...
Jak ustawić rozrząd? Jakie czynności muszę wykonać? W silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D 1CD 116 KM (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Ustawienie rozrządu w silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D (1CD-FTV, 116 KM) wymaga kilku kluczowych kroków: zidentyfikowania i zablokowania odpowiednich znaków na wale korbowym oraz na wałku (lub wałkach)...
Witam Mam problem z Rav4 z 1996 roku, 2.0 benzyna. Jest to wersja z aparatem zapłonowym i jeszcze bez sondy. Cały układ zapłonowy jest wymieniony na nowy. Auto po rozgrzaniu podczas jazdy na niskich obrotach szarpie. Jedyny błąd jaki można odczytać to uszkodzony czujnik temperatury, tylko ich jest kilka. Może ktoś miał podobny problem i może coś podpowiedzieć....
Witam, celica nie chce zapalać dość często na zimnym. na rozgrzanym nie pali na dotyk... świece wymienione, iskra jest zawsze, krokowy, przepustnica, dolot - wyczyszczone, przepływomierz też. jak nie chce zapalić(trzeba 2-3 razy kręcić) to jak zapali to ma niskie obroty a nie wysokie jak powinien mieć na tzw. ssaniu(wydłużony wtrysk). Co myślicie o...
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
No wreszcie ktoś napisał konkret. Przyjęło się ze 14,4V (ale to jest umowne i nie każdy pojazd miał akurat dokładnie ta wartość zadaną w układzie ładowania - oczywiście mowa o instalacji bez kompensacji temperaturowej czy jakiejkolwiek "logiki") to takie uniwersalne optimum między zapobieganiem zużyciu w wyniku zaiarczenia (nie doładowanie) a opadem...
U mnie nie za każdym razem wychodzi z OL, zależnie od obciążenia, lekko pod górkę, wysokie rpm, duża prędkość i wtedy da się zaobserwować. Te obserwacje były robione na trasie Nowy Sącz - Sucha Beskidzka, w różnych warunkach, bo trasa mocno pod tym względem urozmaicona, obroty były jedynie niższe bo czasem otarły się o 4.5 tys., ale przy dużym obciążeniu....
Kupiłeś kolego padlinę... Ja bym raczej próbował oddać wózek sprzedawcy. Jeśli koniecznie chcesz naprawić, to zacznij od zmierzenia ciśnienia dawanego przez pompę. Może mieć totalne przecieki wewnętrzne, i dopiero na wyższych obrotach coś tam tłoczy. W Toyocie pompa napędzana od silnika.
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
jedyne zauważone wady to: przy wysokich obrotach na 3 biegu podczas wyprzedzania czasami samochód tak jakby się dławił. tak jakby nie dostawał na czas gazu.. może reduktor nie daje rady, podepnij fejsa i zobacz jakie ma spadki
Też się tym sugerowałem ale pompa wysokiego ciśnienia jest prawie nowa. Zachowanie auta wskazuje na zawory bo w czasie jazdy zapala się kontrolka silnika, wtedy auto przestaje reagować praktycznie wcale na pedał gazu a po chwili gaśnie. ( to samo dzieje się jak na pracującym silniku odłączę czerwony zawór). Potem nie daje się uruchomić ( na plaku odpala...
Właśnie po to żeby dać sterownikowi info że szykujesz zmianę biegu, wtedy podtrzymuje trochę wyższe obroty ułatwiając samą zmiane. Szukałbym też w nieszczelności dolotu.
wymieniłem osuszacz... był czarny do połowy :O usyfiony strasznie... Poskładałem wszystko szybciutko. Pojechałem nabić klime... Ciśnienie po nabiciu na biegu jałowym: LP ~2.8 Hp ~11 Czyli osuszacz pomógł odnośnie ciśnienia HP.... Niestety klima nie chłodzi... 12 z kratek przy temp zewnętrznej 25 stopni. Rurka od wysokiego była lekko chłodna, po podtrzymaniu...
Na jakimś zagranicznym forum znalazłem dość pokrętne wytłumaczenie, że te dwie dodatkowe diody podłączone do punktu środkowego stojana służą do prostowania trzeciej harmonicznej przebiegu prądu i dają dodatkową "wydajność" alternatora przy wysokich obrotach. Ale coś mi się nie chce wierzyć w tą teorię. Skąd ta trzecia harmoniczna w zwykłej trójfazowej...
Zacznij od sprawdzenia na którym cylindrze nie pracuje.,czy caly czas nie pracuje czy może np na wolnych obrotach albo wysokich się dusi... A potem tam szukaj przyczyny. Nawet przez prymitywne podmiany i porównanie oporów ,napięc i prądów na wtryskiwaczach. Świeca działająca na benzynie niekoniecznie działa na lpg...a wymiana świec to i tak eksplatacyjna...
Witam czy mogę od kolegi otrzymać poradę czy można autem wybrać się w podróż 5.000 km dolewając olej co 1000 km? ...... i silnik zaczął zjadać olej 0,4 l na 1000 km można wybrać się w podróż, producenci aut wprowadzili już kilkanaście lat temu katalizatory, sam znam kilka aut, które od lat zużywają wg. innych bardzo dużo oleju, i jeżdżą dalej, np. opel...
Problem z odgrzewaniem z rozwiązaniem, może komuś się przyda. Podczas podróży zimową porą, ogrzewanie automatyczne, temperatura MAX i czekam, aż się przyjemnie ciepło zrobi w kabinie. Niestety po jakimś czasie mimo skręcenia pokrętła temperatury leci nadal gorące powietrze. Kilka kilometrów dalej zmiana na przeciwną skrajność, leci tylko zimne. Problemem...
Witam. Na początek chciałbym się przywitać bo dopiero co założyłem konto. Otóż sprawa wygląda następująco: Samochód to: Toyota Celica 1.6 STI, 92 rocznik (77kw), zrobiony sportowy dolot powietrza +filtr stożkowy, kwasowy układ wydechowy ze strumienicą ( robiony od katalizatora ) OD jakiegoś czasu zauważyłem bardzo duże spalanie w Celice, za zatankowane...
Toyota tak jak wszystkie pozostałe koncerny motoryzacyjne kupuje gotowe mapy od wyspecjalizowanych producentów takich jak Navteq czy Tele Atlas nie licząc pozostałych uczestników obrotu. Żadnemu koncernowi motoryzacyjnemu po prostu nie opłaca się robić map, podobnie jak nie opłaca się robić sprzętu audio i innych podzespołów - którymi zajmują się kooperanci....
witam ... mam problem z obrotami w mojej zabawce , podczas rozruchu zimnego silnika nie mam wolnych obrotow ( jak sie zagrzeje jest ok ) gdy podkrecilem na ciegnie sruba regulacyjna to znow na zimnym jest ok ale na cieplym ma za wysokie i teraz kurcze nie wiem czy moze cos jakies podcisnienie czy moze czujnik , bardzo prosze o odp pozdrawiam wszystkich...
Czy ktoś ma doświadczenia z silnikiem 1,6 16V w Toyocie? Nie osiąga pełnej mocy, przy mniejszej prędkości obrotowej słabo ciągnie, przy obrotach 3000 mocno drga, a przy dodawaniu gazu do końca czasem mocniej czasem słabiej ciągnie nawet na wysokich obrotach... Kont zapłonu lekko opóźniłem, bo na benzynie spalanie stukowe (albo dobijanie zaworów) powodowało...
Sprawdź termostat.Aby to zrobić musisz go wymontować i wstawić do jakiegoś pojemnika z wrzątkiem - powinien się otworzyć. Jeżeli się nie otworzy to znaczy że jest uszkodzony. Sprawdź też czy nie ma wycieków płynu chłodzącego. Jednak po tym co napisałeś wnioskuję że poprzedni właściciel auta wymienił pompę wody.Sprzedał auto - można przypuszczać że uszkodzona...
Łukasz 1 jeszcze nie dostałem tych cewek, ale nie wiem co chciałeś osiągnąć stwierdzeniem toyota nie nadaje się do gazu? W tym samochodzie jest zamontowany gaz PRINS, nie wiem czy rozumiesz zasadę działania takiej instalacji, bo nie jest to konwencjonalne - typowe rozwiązanie instalacji. Ta instalacja została zamontowana jeszcze przed sprzedażą w salonie...
Finał utraty mocy opisanego powyżej jest następujący: Wymiana zaworów - jeden zielony drugi czerwony - rozwiązała sprawę. Ten od wysokich obrotów był uszkodzony. Kwestia dobrej diagnozy. Błąd można było odczytać tylko wtedy, gdy na desce pojawiał się błąd silnika, mimo że objaw występował. Przy okazji jeszcze niestety musiałem wymienić pompe oleju,...
witam mam małe kłopoty z yarisem autko ma silnik 1.0 jest z 2003r. a problemem jest zamulenie autka i duze spalanie około 8.5 litra przy jezdzie mieszanej błedów oczywiscie niema zadnych (diagnozowane cdifem)sonda pierwsza pracuje ok natomiast druga na wolnych obrotach 0.6v po przytrzymaniu na gazie 0.2v system po odłaczeniu obu sond przyjmuje jako...
Cześć, mam problem z Toyotą Auris 1,33 Dual VVti. Raz na jakiś czas pojawia się błąd P0138 - sonda lambda rz.1.cz.2 za wysoki sygnał. Sondę podmieniłem nie rozwiązało to problemu. Co zauważyłem: - tylna sonda pracuje praktycznie bez typowych oscylacji dla sond. Sygnał na ok 2tys obrotów to zakres 0,6-0,5V. Okres sygnału jest dość duży, ok 3-5sek - jeśli...
Dziś postanowiłem przejechać się Skodą CitiGo. Wrażenia... hmmm.... spod świateł marnie to się zbiera, nawet w wersji 75KM. Podobno wersja 60KM od 75KM różni się nastawami komputera. Te dodatkowe 15koni jest dostępne, ale dopiero powyżej 5000rpm. Dokładanie 1,5tysia za soft modyfikujący nastawy na tak wysokich obrotach jest bez sensu. Silnik ma jakiś...
Temat jak najbardziej na czasie, bo wczoraj mi przywieźli ze sklepu pralkę Beko WMB 61042 PLPTM i zrobiłem już 4 prania. Co się mi rzuciło w oczy po pierwsze gabaryty. Pralka jest stosunkowo niska i płytka. Druga sprawa naprawdę pobiera mało wody, przez szybkę widać, że ubranie jest ledwo namoczone. Dodam, że poprzednia pralka to tak brała do bębna...
Objaw wskazuje na uszczelniacze zaworowe - dymienie jest największe po rozruchu zimnego silnika. Przy przebiegu 170kkm pierścienie nie powinny być jeszcze zużyte, ale to w dużym stopniu zależy od eksploatacji. Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę powie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie będzie duży, można to zrobić bez zdejmowania głowicy. Silni na...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
toyota wysokie obroty toyota yaris wysokie obroty toyota wysokie wolne obroty
zmien haslo lanos schemat instalacji błąd ustalić
ps663 termostat ps663 termostat
STX PA-650-8-FR-A - Specyfikacja i Zastosowanie Optymalna temperatura w lodówce Whirlpool WBE2614-ix