Adaptacja przepustnicy?
Jeszcze nie rozwiązałem problemu ale założyłem dwa takie same tematy i dlatego ten zamykam.
na uszkodzonym odpali ale bedzie miał wysokie obroty i zaraz błąd wyskoczy
A jaka może być przyczyna że po rozgrzaniu obroty pozostają na 1200?
potencjometr przepustnicy
Problem rozwiązałem .. Auto pojechało do klienta , Każdy zadowolony ...
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
sprawdziłem węże na chłodnicy, ten górny jest ciepły cały czas, ten dolny tylko robi się ciepły jak silnik osiągnie 80C. Jak jest mniej to ten dolny robi się zimny. Sprawdziłem wskazania czujnika temperatury tego wkręconego w głowicę - dwu pinowy, pokrywają się ze wskazaniami pirometru. jak zdejmę wtyczkę to sterownik pokazuje -40C i załącza wentylator...
masz rację to jest 94r.
naprawdę nikt nic nie doradzi ? z diagnostyki komp. nici , w serwisie toyoty nie mają do tego typu silnika programu ( wersja kanadyjska )
Rozbierz regulator obrotów pod przepustnicą i wymyj to benzyną.Regulator posiada jeszcze bimetal ogrzewany cieczą chłodzącą,sprawdz czy nie ma tam problemu z zacięciem.Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza na którymś z punktów odprowadzenia podciśnienia.Silnik jest prosty,cudów nie ma.
Niestety problemu nie rozwiązałem być może faktycznie tak ma być jak ktoś napisał jeżeli dość szybko zchodzą obroty
Tak - filtr paliwa byl wymieniony. czy filtr mogl byc wadliwy?
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
A może linka gazu się zacina w pancerzu albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury to radze sprawdzić
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Witam. Toyota yaris1.5ts 2005r .obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min.Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 7,2l/100km.Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 750obr/min.jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku?
No wiadomo że po tylu latach przy tak niskich obrotach muszą być wibracje. Mówisz modyfikacja softu??? Kurcze kolejna ciekawa opcja. Jestem laikiem w tym temacie więc pozwolę sobie zapytać :) Czy można wprowadzić taką modyfikacje która delikatnie podniesie wolne obroty nie wpływając w żaden sposób na zachowanie silnika w innym zakresie obrotów i nie...
Co do szarpniec to miałem taki problem tylko że zrywy były wyczuwalne tak do1. 5tys to świeca któraś padła wym cztery i po kłopocie a co do obrotów wysokich to może być przez mróz czujnik tem trzeba zobaczyć co pokazuje a skrzynią jaka? Skrzynia tu raczej nie gra roli, wszystko z nią w porządku. Jest po regeneracji bo łożyska na wyższych biegach się...
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Ok pany, własnie sprawdziłem ,brak ładowania na mierniku.. czyli wszystlko jasne .. Jak wejdzie na wysokie obroty kontroki gasna ale jak zwolni si to juz zapalaja sie..
Po odpięciu klemy wolne obroty spadają do 480 (u mnie) i tak sobie jakiś czas chodzi (kilka dni) aż się zaadaptuje to wtedy wracają na 540.
A nie jest tak, że z jakiegoś powodu ma za wysokie obroty i kątem wyprzedzenia próbuje je obniżyć?
Dziękuję za odpowiedź. Masz na myśli ten? http://obrazki.elektroda.pl/5368031100_1... W książce "Sam naprawiam" ten czujnik jest opisany - lampka kontrolna. Na zdjęciu u dołu ekranu widoczny jest czujnik w obudowie filtra powietrza - czujnik temperatury zasysanego powietrza. A ten pod rozdzielaczem - czujnik temperatury cieczy chłodzącej....
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
U mnie nie za każdym razem wychodzi z OL, zależnie od obciążenia, lekko pod górkę, wysokie rpm, duża prędkość i wtedy da się zaobserwować. Te obserwacje były robione na trasie Nowy Sącz - Sucha Beskidzka, w różnych warunkach, bo trasa mocno pod tym względem urozmaicona, obroty były jedynie niższe bo czasem otarły się o 4.5 tys., ale przy dużym obciążeniu....
Witam. Wymieniłem tarczę sprzęgła wraz z dociskiem - drżenie nie ustąpiło ale było mniej więcej połowę mniej odczuwalne. Z czasem jednak ustąpiło całkowicie. Nie mam pojęcia co mogło być przyczyną, bo chyba nie styl jazdy poprzedniego właściciela - wiem ze ma tendencje do wkrecania silnika na wysokie obroty przy "niskich" biegach. Samochód nigdy nie...
Komputer głowny dośc żadko pada a jak padnie to na amen. Najprawdopodobniej jak już przedmówca wspomniał padł jakiś czujnik. Dobrze by było sprawdzić świece. Jak mają np. złe odstępy to może któryś cylinder nie palić za każdym razem. Czy obroty biegu jałowego są równomierne i nie podwyższone, czy po nagrzaniu są wyraźnie niższe niż po zimnym rozruchu....
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Witam. Samochód Toyota rav 4 pierwszej generacji 94r. z silnikiem 3SFE 2.0 16V + GAZ sekwencja. Komputer wyrzuca cały czas błędy 21(sonda lambda lub jej obwód) i 25(skład mieszanki - zbyt uboga). Po skasowaniu pamięci komputera czy to poprzez bezpiecznik EFI (15A) czy odłączenie klemy z akumulatora pozostaje w dalszym ciągu błąd 21 a po przejechaniu...
Witam, moja toyota na zimnym silniku po odpaleniu gaśnie i jest słaba, szarpie, trzeba cały czas trzymać nogę na gazie. Po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym obroty nie spadają poniżej 2tys., chyba że stoi się dłużej np.na skrzyżowaniu, to spadną do ok.1200, ale wtedy silnik pracuje nie równo. 2 miesiące temu był wymieniony czujnik faz rozrządu i auto...
witam ostatnio moja tojotka wskoczyła na wysokie obroty, a pózniej jak obroty spadły to była bardzo słaba i na obroty bardzo powoli wchodzi a w silniku zaczyna stukać, myślałem że to pompa wtryskowa i wymieniłem (na używaną) ale dalej jest to samo. co jej może dolegać, bardzo prosze o możliwe propozycje.:?::?::cry:
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Witam. Na początek chciałbym się przywitać bo dopiero co założyłem konto. Otóż sprawa wygląda następująco: Samochód to: Toyota Celica 1.6 STI, 92 rocznik (77kw), zrobiony sportowy dolot powietrza +filtr stożkowy, kwasowy układ wydechowy ze strumienicą ( robiony od katalizatora ) OD jakiegoś czasu zauważyłem bardzo duże spalanie w Celice, za zatankowane...
Witam, celica nie chce zapalać dość często na zimnym. na rozgrzanym nie pali na dotyk... świece wymienione, iskra jest zawsze, krokowy, przepustnica, dolot - wyczyszczone, przepływomierz też. jak nie chce zapalić(trzeba 2-3 razy kręcić) to jak zapali to ma niskie obroty a nie wysokie jak powinien mieć na tzw. ssaniu(wydłużony wtrysk). Co myślicie o...
Odkręć cały zawór egr i wymontuj z niego silniczek krokowy. Przeczyść zawór z nagaru i rozruszaj jego żeby luźno chodził. Powinno ustąpić tak zrobilem i hmm. jest nieco lepiej ponieważ auto jedzie lepiej. kontrolka już się nie zapala (a zrobiłem już okolo 300km) zawód był w dobrym stanie. nie było dużo nagaru i chodził luźno. teraaz auto potrafi się...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
Niesprawna sonda powoduje otwarcie silnika krokowego na max wpisane w programie będzie Ci zalewać podawać za dużo paliwa gazowego stąd gaśnięcie.Wymiana sondy lub montaż reglera w jego miejsce lub zablokowanie otwarcia krokowego na stałym poziomie w programie.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
witam mam problem poniewaz gdy wózek pochodzi chwile na wysokich obrotach wyswietla błąd c4-2 wózek to toyota 8fgf
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Do jazdy autem z DPF trzeba nauczyć się jeździć na nowo.Obroty silnika zawsze powyżej 2000 /min i to w zasadzie wystarczy. Dokładnie. Nie jeździć na najniższych obrotach, trzymać ok.2000 rpm i nic nie powinno się dziać. Oczywiście można czasami wyskoczyć w trasę i przytrzymać go na wyższych obrotach.
U mnie w Subaru przy ostatnich przymrozkach też po zapaleniu zaczynał pracę od 2tys. Obrotów. Toyoty D4D też długo trzymają wyższe obroty. Jak wszystko działa to nie ma co szukać.
Właśnie po to żeby dać sterownikowi info że szykujesz zmianę biegu, wtedy podtrzymuje trochę wyższe obroty ułatwiając samą zmiane. Szukałbym też w nieszczelności dolotu.
A czy jest jakieś specjalne ustawienie dotyczace tego silnika o ktorym moglbym powiadomic mojego gazownika i mu pomóc w ustawieniu instalacji i eliminacji tych przerywan przy dodawania gazu z niskich obrotów na wyższe?
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
toyota wysokie obroty toyota yaris wysokie obroty toyota wysokie wolne obroty
szczelina nasycenie licznik energia dwutaryfowy kontroler muzyczny
hulajnogi elektryczne problemy nivona zawór drenażowy wymiana
Kia Venga - brak przednich świateł przeciwmgłowych: przyczyny i rozwiązania Jak usunąć zapach spalenizny z portu ładowania?