Witam, Ostatnio zauważyłem iż na biegu jałowym obroty silnika spadają do 300-500 obr/min. Powiedzcie co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że gdy włączę klimę skaczą do 900. Zaobserwowałem również nierówną pracę obrotomierza, wskazówka skacze zamiast poruszać się płynnie. Będę wdzięczny za wszelkie rady:D
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
W t25 jest tak samo i od 6 lat ten sam akumulator, nigdy nie doładowany. Inteligencji to tam nie ma, tylko uzależnienie napięcia od temperatury. Im zimniej tym do wyższego napięcia ładuje, a że temperatura mierzona jest na altetnatorze, to wystarczy się zatrzymać (brak przewiewu) i napięcie spada. Obecnie produkowane akumulatory są nic nie warte i...
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
Witam serdecznie forumowiczów i proszę o pomoc. Posiadam następujący problem. W aucie jak w temacie na ciepłym silniku najczęsciej po ruszaniu z biegu jałowego zapala się kontrolka silnika check i auto nie reaguje na pedał gazu a następnie gaśnie. Potem trzeba go kręcić kilka razy aż zapali. Po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 78(7) który rzekomo...
A ja myslę że to nie regulator. -za małe obroty biegu jałowego -akumulator Jeżeli to toyota to ma alternator firmy Nippondenso,i cena regulatora będzie raczej wysoka,więc nie podejmowac pochopnej decyzji zakupu
Regulator biegu jałowego ja go na razie wyczyściłem ,był zawalony brudem ,aż zatrzymywał się . Jest poprawa ale to nie to. Myślę o wymianie na całkiem inny gdyż mogły polecieć uzwojenia przekazujące napięcia do sterownika głównego w pewnym zakresie ,tak sobie myślę ale jeszcze nie wnikałem w lato szybko przeskakuje ten moment złej pracy i jest dobrze....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Komputer głowny dośc żadko pada a jak padnie to na amen. Najprawdopodobniej jak już przedmówca wspomniał padł jakiś czujnik. Dobrze by było sprawdzić świece. Jak mają np. złe odstępy to może któryś cylinder nie palić za każdym razem. Czy obroty biegu jałowego są równomierne i nie podwyższone, czy po nagrzaniu są wyraźnie niższe niż po zimnym rozruchu....
Samochód Toyota Corolla 1.4 Benzyna 4E-FE rocznik 98'. Kilka dni temu wskaźnik temperatury silnika przestał podnosić się do swojego typowego wskazania w środku skali i w miarę nagrzewania silnika ledwo się podnosił, powiedzmy do 1/5 skali. Równocześnie samochód utrzymywał podwyższone obroty biegu jałowego również na nagrzanym silniku, a zapach spalin...
Tego kata to sam wywaliłeś?,czy zleciłeś w warsztacie?. Jest założona strumienica czy po prostu w miejsce kata wstawiono rurę??Co z sondą lambda? Jaka przyczyna była że zdecydowałeś się na wywalenie katalizatora - może niepotrzebnie? Czy przed tą operacją demontażu Check Engine też się świecił ? Warsztaty które profesjonalnie zajmują się usuwaniem katalizatorów...
Wiosną tego roku zaobserwowałem pękniętą chłodnicę w 19 letniej Toyocie Carinie E 2.0 silnik 3S-FE Przebieg 290k. W rodzinie od 2005 roku, kupiona z przebiegiem 220k. Problemem były też szalejące obroty biegu jałowego na ciepłym silniku. Wchodził na 2000-2500 obrotów po nagrzaniu a po wyłączeniu nie dało się uruchomić chyba, że wyjęło się wtyczkę z...
Witam.Jak w tytule.Toyota ma problem z obrotami,biegu jałowego.Dziś obroty wynoszą 900 obr./min.A jutro 1100 obr./min.Proszę o wyczerpujące odpowiedzi. Nikt nie pomoże ??
Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Possible causes - Dirty Oil - Variable Valve Timing (VVT) circuit is open or shorted - Oil Control Valve (OCV) circuit is open or shorted - Faulty variable valve timing (VVT) - Faulty oil control valve (OCV) - Damaged ECM
Przyjrzał bym się sygnałom z pedału gazu czy czasem po puszczeniu gazu i dobiciu pedału do spoczynkowej pozycji nie ma jakiejś anomalii że ecu wyczuwa brak kontaktu z pedałem lub wartości która podnosi obroty do tej zadanej z pedału. Przy uszkodzeniu pedału gazu również ECU podnosi obroty do około 1200. W toyotach podnoszenie obrotów na biegu jałowym...
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Tak m być każda toyota to ma po to żeby nagrzać silnik i wnętrze auta. Wiec zapomnij o problemie bo go nie ma.
masz rację to jest 94r.
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
Witam. Proszę o pomoc wszystkich posiadaczy Toyoty. Mam problem od kilku dni, a mianowicie na biegu jałowym falują wolne obroty, skaczą do ok. 2000 i wracają w okolice 1000. Dodatkowo czasami czuć szarpanie przy dodawaniu gazu. Proszę o pomoc.
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
TPS do wymiany - oczywiście po weryfikacji napięć podczas usterki, często gęsto pada
(at)eraeste Normalny objaw. Kompresor klimatyzacji pobiera kilka kW mocy z silnika, co jest kompensowane niewielkim chwilowym wzrostem obrotów na biegu jałowym.
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
...nieprawidłowe działanie bloku stabilizacji biegu jałowego ECM.
Na biegu jałowym są problemy z zapłonem, na obrotach nie. Mierzyłeś kompresje ?
Zaraz sprawdzę, dodam tylko że silnik to litrowy 3 cylidrowy 1kr-fe Toyoty, który na rozgrzanym silniku na jałowym biegu ma obroty ok 600. ============== napięcie na wolnych obrotach 14,27V
Witam. Samochód Toyota Avensis T25 1,8 benzyna 2008 r. Problem z ładowaniem na niskich obrotach. Alternator to DENSO 27060-OD170, został zregenerowany prawie od podstaw, trochę hałasował i słabo ładował. Wymieniłem łożyska, mostek prostowniczy, regulator napięcia, szczotki, komutator. Alternator prawie nowy. Dzisiaj podczas jazdy przy dużych opadach...
Auto wymienione w temacie, silnik 1.0 zasilany benzyną, po rozgrzaniu wolne obroty są dosyć niskie - wynoszą ok 600obr/m. Jeździłem kilkoma innymi samochodami (ale nie inną Toyotą) i w nich wolne obroty wynosiły ok 800obr/m. Silnik pracuje równo, poza tą wartością nie zauważyłem innych niepokojących objawów. Czy te obroty są tak fabrycznie ustawione,...
Może się komuś przyda. W wersji z dwoma zaworami można je pojedynczo odłączać. Jeśli są sprawne to na biegu jałowym silnik bez problemu na każdym powinien osiągać maksymalne obroty i je utrzymywać. Jeśli, któryś się zacina to na tym zaworze będzie miał problemy z osiągnięciem i utrzymaniem równych obrotów. Przetestowałem. W przypadku problemów nie trzeba...
0,7 - 0,8 bar nadciśnienia, czyli dodając ciśnienie atmosferyczne 1,7 - 1,8. Masz 1,1, ale na biegu jałowym, w trakcie jazdy czy w szczycie? To ciśnienie zmienia się dość znacznie w zależności od obrotów i obciążenia.
sprawdziłem szczelność układu dolotowego i nie widzę tam żadnych nieprawidłowości: 1. filtr powietrza ok 2. gumowe połączenia ok 3. ciśnienie LPG nawet po dłuższym postoju przy zdjęciu węża jest 4. zaciski na gumach od listwy wtrysku gazu wymieniłem na nowe zauważyłem jeszcze jedną rzecz ale nie wiem czy jest to zły objaw. https://www.youtube.com/watch?v=BELDTPGo...
Witam . Potrzebuję pomocy. Toyota Yaris 2005r 1.4 d . Problem polega na tym że podczas jazdy po włączeniu świateł mijania obroty spadają do wartosci jak na biegu jałowym. Jakby odcięło pedał gazu . Odpuszczam gaz i już reaguje normalnie. Zrobiłem doświadczenie na postoju . Wciskam gaz i trzymam na 2000 obrotów włączam światła obroty spadają jak na luzie...
Nie rozwiążesz, bo nie istnieje. Masz podtrzymanie wysokiego biegu jałowego, np. w avensis wystarczy włączyć ogrzewanie na maks. a sterownik podnosi automatycznie obroty na 1300 rpm. Z poziomu testera można zobaczyć, co powoduje podniesienie obrotów, osuszenie przedniej szyby, żądanie temp. itp.
Witam. Proszę Państwa o poradę. Posiadam Toyotę Corollę E11 1.4 benzyna rocznik 98. Około rok temu w zimę auto stało trochę czasu nie używane i padł aku. Przy włączaniu zapłonu rozrusznik nie kręcił, słyszałem tylko odgłos szybkiego i ponownego strzelania chyba z rozrusznika, i zaczął wariować obrotomierz. Podpiąłem Aku pod prostownik na jeden dzień...
Z prawej strony znajduje się przełącznik i napisane jest na nim "IDLE UP". Po wciśnięciu jego, podnoszą się lub spadają obroty na biegu jałowym. Po co to jest i do czego służy?
witam tak jak w temacie mam problem z corolla,mianowicie na biegu jałowym obroty silnika dochodzą do 5500.Dodam jeszcze,że podczas jazdy obroty są normalne ale aluto jedzie praktycznie bez wciskania pedału gazu.Czym to może byc spowodowane?
Witam, mam pytanie odnośnie Toyoty Corolli E12 z 2006 roku. Mianowicie podczas odpalania samochodu, wchodzi on na dość wysokie obroty (ok. 2,5 tys.) Po kilku minutach jazdy samochód nagrzewa się równo i obroty spadają do ok. 700-800. Podczas postoju na biegu jałowym i rozgrzanym silniku, potrafi on lekko zrzucać obroty do ok. 600. Podczas jazdy corolla...
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje. Znalazłeś rozwiązanie? Też męczę się z tym...
Na biegu jałowym przy obrotach ok 900 obr/min ciśnienie przed i za DPF wynoszą odpowiednio 0,5bar i 0bar. Na biegu jałowym przy obrotach ok 3000 obr/min ciśnienie przed i za DPF wynoszą odpowiednio 3,5bar i 0bar. Pomiar wykonywałem na rurkach zdjętych z czujnika różnicy ciśnienia. Dodano po 2 Na biegu jałowym przy obrotach ok 3000 obr/min ciśnienie...
Witam Szanowne grono Toyota Rav4 II, 2001r, 2000 cm/sześć, ok: 200 tys.km Problem z falującymi obrotami silnika (od 1000 do 1500 obr./min). Falują na biegu jałowym tzw."luzie" ale tylko w czasie jazdy. Jak pojazd się zatrzyma normują się i nie ma falowania. Czasami przy ostrym przyspieszaniu przy starcie ma jakby na ułamek sekundy malutkie zadławienie,...
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z samochodem, podczas odpalania na zimnym silniku na biegu jałowym auto po kilku sekundach jakby się dusi po czym gaśnie. Podczas pracy obroty silnika są nierównomierne, aby auto nie zgasło muszę dodawać lekko gazu. Po pewnym czasie gdy samochód się odpowiednio nagrzeje podczas jazdy na benzynie jest bardzo słaby,...
Witam Mam problem z toyota rav4 z 2003 roku silnik 2.0 d4d 150tys km. Problem polega na tym, ze samochod jedzie jak zwykly wolnossacy diesel, kopmletnie brak mocy!!! Przy podlaczeniu komputera brak jakichkolwiek bledow! W aucie zostaly wymienione zawory SCV (1000zl!!!), sprawdzona i przeczyszczona turbina, zawor EGR, katalizator pusty, cisnienie na...
Dzien dobry Jak w tytule gdy auto sie zatrzymuje tuz przed zatrzymaniem z wyzszych predkosci obroty wyrzuca jednorazowo do gory na 1200rpm po czym opadaja i stoja w miejscu . Jest to zawsze stały poziom do ktorego obroty podskauja . Na pierwszym biegu jadac w np w korku ten objaw nie wystepuje .Dodam ze jest to najbardziej uciazliwe i odczowalne na...
Witam mam problem z moim samochodem jakim jest toyota celica V 2.0 gti 156km 91r problem pojawił się wczoraj gdy wracałem do domu samochód ma znaczny spadek mocy odpala normalnie na biegu jałowym obroty falują między 800-950obr a gdy dodam gazu wkręca się maksymalnie do 4tyś obrotów po czym spadają między 2-3tyś i znowu wzrasta do 4tyś i tak w kółko...
Witam Toyota Corolla E11 97r 1.4 +LPG 3D Przebieg 150 000KM Gaz założony przy 90 000KM Od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Corolli e11 97r prod. -wersja japońska (moja pierwsza toyota) ostatnio zauważyłem: gdy jadę np. na 2 biegu, puszczę gaz samochód zwolni (do niskich obrotów)i jak później dodaje gazu to słychać jakieś uderzenie -jakby się coś urwało...
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
renault obroty biegu jałowego falujace obroty biegu jałowego niskie obroty biegu jałowego
regulator temperatury pokoju jednostka przetwarzania samsung kingston blokada zapis
bateria macallister frania podgrzewanie
LG HT552 brak możliwości przełączenia na USB lub audio – nie działa wybór źródła Xerox VersaLink/AltaLink błąd 117-312 – Machine Self Test Error, firmware, ESS PWB