W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
Niekoniecznie. Jak miałem dziurę w dolocie to obroty po wysprzęgleniu opadały za bardzo, ale po jej zatkaniu obroty potrafiły przez jakiś czas zawieszać się w okolicach 1600 obr/m (przypuszczam, ze musiał sobie od nowa zebrać korekty). Efekt? Na wysprzęgleniu oczywisty ale na biegu też czuć - toczenie się na jedynce czy dwójce i on nie zwalnia, a jak...
Adaptacja przepustnicy?
Witam Według autodattty cisnienie oleju ma byc 2,5 bara do 5,4 bara przy 3000 obrotów.
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Dziura w dolocie ,TPS,zawór wolnych obrotów ? Wróży ,potrzebna diagnoza.
Witam. Kupiłem prawie to samo auto (z silnikiem 1,8) i mam taki sam problem. Udało się panu dojść przyczyny?
Może to pomoże http://obrazki.elektroda.net/85_12819540...
A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie Uhu i niby to miało pomóc? Weź się ogranij i nie pisz herezji. Pytam drugi raz wtrysk bezpośredni czy pośredni.
Jeszcze nie rozwiązałem problemu ale założyłem dwa takie same tematy i dlatego ten zamykam.
Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Wyrwij go i zmień tulejki,te fabryczne są z plasteliny i wirnik póżniej trze o magnesy stojana. Tam siedzi Denso tak?
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
Witam. Toyota corolla verso d4d 116km. Zimna ciezko pali, czasami potrafi sama wkręcić się na obroty.
Nie potrzebujesz laboratorium, tylko sprawnego analizatora spalin i osoby która potrafi go obsługiwać. Podaj mi wartość współczynnika lambda na wolnych obrotach oraz podwyższonych.
Kiedy kolega sprawdzał pompę wody? W XL-D Turbo jest chyba ten sam blok. Silnik 4CT 2,00.
Silnik obroty widzi z czujnika wału.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
na uszkodzonym odpali ale bedzie miał wysokie obroty i zaraz błąd wyskoczy
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Nie wkręca się tylko na postoju czy w trakcie jazdy też? Jeśli wciśniesz sprzęgło wkręca się dalej? Dodano po 2 Tak na początek to podpiąć pod kompa i może coś się wyjaśni (w trybie awaryjnym może być po prostu kaganiec na obrotach).
oscyloskop pomoże ;-)
Szybkie ładowanie. Kręci, ale nie odpala. Kręci 3-4 razy i aku pada. Możesz to uściślić? 3-4 próby odpalenia z kilkusekundowym kręceniem czy 3-4 obroty silnika i pada akumulator?
Witam i jak udało się z tym uporać? Mam to samo i nie wiem co jest grane.
Wyciagnij ramke od radia z klawiszami i dojdziesz do mechanizmu reg nawiewów napewno przeskoczył poluznisz jedna srube przestawisz mechanizm dokrecisz i dział na nowo nie zmieniaj połozenia przy max obrotach wentylatora
Wiercenie tłoków? W jaki sposób??? Tzn moja wersja jest ta niby poliftowa i oleju nie bierze ale pytam tylko z ciekawości :) Kurcze kiepsko że nie ma sensownego rozwiązania problemu niskich obrotów.
Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Nie elaborat , ale niektóre samochody regulują obroty w związku z obciążeniem alternatora.
Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji elementu na zdjęciu z numerami dziękuje za pomoc . http://obrazki.elektroda.pl/3999963300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6249104800_1... Dodano po 30 Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji elementu na zdjęciu nr 1 z numerami dziękuje za pomoc . http://obrazki.elektroda.pl/3999963300_1...
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Niesprawna sonda powoduje otwarcie silnika krokowego na max wpisane w programie będzie Ci zalewać podawać za dużo paliwa gazowego stąd gaśnięcie.Wymiana sondy lub montaż reglera w jego miejsce lub zablokowanie otwarcia krokowego na stałym poziomie w programie.
Już zamówiłem, dam znać co i jak, kopcenie się pogarsza, zaczyna występować przy mniejszych obrotach też.
EGR został zamknięty 10 lat temu. Sprawdzałem, czy zaślepka się nie przepaliła – jest ok. We wtryskiwacze trudno mi uwierzyć, bo jak pisałem, do czasu rozgrzania się silnika, silnik chodzi idealnie, nawet nie dymi przy ostrym gazowaniu. Bez problemu wchodzi na 5 tys. obrotów i płynnie schodzi na jałowe obroty.
Possible causes - Dirty Oil - Variable Valve Timing (VVT) circuit is open or shorted - Oil Control Valve (OCV) circuit is open or shorted - Faulty variable valve timing (VVT) - Faulty oil control valve (OCV) - Damaged ECM
Cześć, w samochodzie marki Toyota Avensis jeśli jest wyłączona klimatyzacja obroty chodzą nierówno a jeśli włączę klimę obroty chodzą równo. Co to może być?
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
W/g mojej , niepełnej "domowej papugi" sygnał drogi brany jest z ABS na zegary , a następnie na wyświetlacz "byle czego" ( w tym i spalania) i przez niego na ECU silnika na pin D8 , co odpowiada pinowi 13 -temu gniazda diagnostycznego. Tylko to jest stara "blokówka" i nie jestem jej pewny , gdyż 13 gniazda diag. to chyba obroty silnika.
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Normalne, system podnosi obroty silnika żeby moment zasprzęglenia był łagodniejszy
Przekręc kluczem kilka obrotów bez świec czy nie ma kolizji ..
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
może to problem z zegarem obrotów albo z czujnikiem?
Ale co tam jak latałem do frankrurtu to silnik 1,6 na pełnej mocy zrobił 100000km aż się rozleciał. ALe często non stop 190 szło a to prawie odcinka. Także lluzik. Castrol jednak jest coś wart.
Luzy zaworowe sprawdz.
Nie dowiemy się, ile obrotów ma na rozruszniku?
Udało mi się odpalić auto . Lecz po krótkiej jeździe błąd P1229 . Zgasze odpalę i znowu chwilę ok. Teraz pytanie czy to może być zawór upuszczając na listwie ? Lub gdzie szukać usterki ? Jak wbije błąd obroty 1100
Niestety problemu nie rozwiązałem być może faktycznie tak ma być jak ktoś napisał jeżeli dość szybko zchodzą obroty
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
org. cech powinien byc od lini pionowej w prawo 90* raczej poczas planowania nie został zeszlifowany. Ustaw wszycho na orginalne cechy, pare obrotów wałem i krec.
Cześć, tak, obroty falowały, raczej nigdy mi nie zgasł, ale zdarzało się, że już się dławił. Spalanie zauważalnie spadło.
Problem rozwiązałem .. Auto pojechało do klienta , Każdy zadowolony ...
Gdzie mogę znaleźć ten przewód o którym pisze mój przedmówca?
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
mam taka smaa toyote, tesc ma rowniez identyczna. TO jest normalne w tych samochodach. Większe obciązenie elektryki i szybsze obroty
wybte gumy na kompresorze tam nie ma sprzegiełka załaczanego tylko cały czas sie kreci kompresor
witam mam problem poniewaz gdy wózek pochodzi chwile na wysokich obrotach wyswietla błąd c4-2 wózek to toyota 8fgf
Oscyloskop i sprawdzenie czujników obrotu.
Według mnie obroty powinny spadać
EC4-5 - Nieprawidłowość przesunięcia czujnika przyspieszenia. E73-1 - Nieprawidłowość elektromagnesu kompensacji położenia kierownicy. E01-5 - Nieprawidłowość otwarcia czujnika O2. E54-1 - Nieprawidłowość elektrozaworu obrotu. Szukaj uszkodzonej wiązki przewodów.
Problemem okazał się całkowicie zatkany IC po wymianie samochód wszystkie problemy zniknęły.
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
Dzięki za podpowiedz. Auto nie gaśnie mi na zakrętach, tylko jak zdejmę nogę z gazu, na wolych obrotach pracuje nierówno i po kilku sekundach gaśnie. A nie wiesz gdzie dostac ten filterek?
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Tylko przy prędkości czy powyżej pewnych obrotów?
Podaj jeszcze dawkę paliwa na wolnych obrotach.
Czujnik na pedale sprzęgła?
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Sprawdziłem świece . Są ok
Moim zdaniem jeżeli masz zamontowaną instalację LPG bez wtrysku to na gazie potencjometr ten nie ma az tak dużego wpływu zeby powodować takie efekty, sama przepustnica sterowana jest mechanicznie (linką) i głównie stopień jej otwarcia reguluje obroty Ci to ustawili (regulacja polega na wymianie płytek zaworowych - które do najtańszych nie należą - "polskim...
witam, właśnie kupiłem taki samochód i mam ten sam problem zanim zacznę grzebać może napiszesz jak sobie poradziłeś z tymi obrotami
Czy problem z ładowaniem jest tylko na wolnych obrotach?
No a jaki błąd wg. mechanika miałeś ?
Silnik to 1.8,sprzętu nie mam ale też nie mam lewych rąk więc coś odkręcic i sprawdzić mogę tak samo zmienić Dodano po 24 Dodam że nie stało się to nagle z dnia na dzień,kilka dni temu zaczęło się że bardzo trochę było to odczuwalne i tylko przez chwilę a teraz jest dość uciążliwe bo na każdym biegu i w każdym zakresie obrotów
Witam Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 VVTI w gazie. Obroty silnika zachowują się dość nietypowo. Na rozgrzanym silniku niezależnie czy gaz czy benzyna niskie obroty na biegu jałowym są równe i trzymają ~800 do czasu... Czasem same z siebie zwiększają się na 2000 i nie chcą spadać, czasem powoli rosną od 800 do 4000! Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła...
Serwo nieszczelne może być
Sprawdź temperaturę pod maską rurek wchodzących do nagrzewnicy. Jeżeli gorące- sterowanie klimatronika. Może jest mało drożna nagrzewnica i większy przepływ (obroty) trochę podgrzewa.
Witam Mam identyczny problem z sondą nr 2 w toyota auris. Na wolnyc obrotach jest 0,95 v . sonda podmineiona i to samo bład p0138. czy udało sie rozwiazac problem ?? pozdrawiam
Ogarnięte, auto chodzi jak nowe
Odkręcić przepustnicę i wyczyścić Nagar. W przepustnicy w części kolankowej są 2 kanały duży i mały. Mały łączy się z dużym i u mnie był zapchany nagarem. Tzn łączenie było zapchane.
Witam, panowie. Zakładałem właśnie wspomaganie. Kupiłem kolumnę wraz ze sterownikiem, wszystko pasowało i wspomaganie śmiga aż miło. Jedyne, co mogę doradzić, bo niestety u mnie się to stało, to żeby uważać na taśmę od klaksonu i od poduszki. U mnie po złożeniu wszystko śmigało aż do przejażdżki. Po odbyciu jazdy próbnej zaświeciła się poduszka i przestał...
Błąd jak masz mmt to źle ustawione sprzęgło zaniża obroty a co do szarpnięć to ew przebicie na cewce wchodzi w gre
Na wolnych obrotach grubo poniżej 12v.
Mierzyłeś parametry tego 6-cio letniego akumulatora? Jakie napięcie masz na wolnych obrotach z obciążeniem i bez obciążenia?
Wydaje mi się że nie ma to znaczenia - kolory będą się zgrywać za kilka obrotów.
sprawdziłem węże na chłodnicy, ten górny jest ciepły cały czas, ten dolny tylko robi się ciepły jak silnik osiągnie 80C. Jak jest mniej to ten dolny robi się zimny. Sprawdziłem wskazania czujnika temperatury tego wkręconego w głowicę - dwu pinowy, pokrywają się ze wskazaniami pirometru. jak zdejmę wtyczkę to sterownik pokazuje -40C i załącza wentylator...
Samochód dławi się na benzynie(po dodaniu gazu na małych obrotach)
Sprawdze dziś, ale wydaje mi się że na plaku normalnie wchodzi na wolne obroty. Ja pytam do ilu rośnie ciśnienie na listwie na plaku, a nie do ilu obrotów dochodzi.
Teraz mam taki problem i namierzyłem sonde lambda.
Czujnik obrotów,od tego zacznij.
potencjometr przepustnicy
Pewnie jest tam masa, 5V i sygnał zwrotny, zasymuluj mu na sygnałowym 2-3V i sprawdź czy podniesie obroty.
masz rację to jest 94r.
Kupiłem ją miesiąc temu i dzieje się tak od samego początku.
Można link do czyszczenia przepustnicy?
Witam wszystkich. W mojej Corolli e15 1,4 d4d po odłączeniu wtyczki od dogrzewacza D5Z-H i po włączeniu silnika ,włączając przycisk dogrzewania wzrastają obroty silnika (odczuwalnie) więc moje pytanie : czy pomiędzy przyciskiem a dogrzewaczem jest jakiś moduł?(dogrzewacz nie działał,bezpieczniki są dobre) i czym ten wzrost obrotów jest spowodowany?
obroty toyota toyota falujące obroty toyota obroty avensis
głośne wirowanie pralki naprawa statecznika elektronicznego samsung niestabilne połączenie
klimatyzatory kaisai indesit xwa71283
Plan wiązki przewodów Renault Grand Scenic II Wymiana pompki sprzęgła w Toyocie Yaris 1.3 2003