W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Adaptacja przepustnicy?
Myślę, że trzeba by do tematu podejść z oscyloskopem.. Hm, proponuję na parkingu pod robotą ;>
Wyrwij go i zmień tulejki,te fabryczne są z plasteliny i wirnik póżniej trze o magnesy stojana. Tam siedzi Denso tak?
Niekoniecznie. Jak miałem dziurę w dolocie to obroty po wysprzęgleniu opadały za bardzo, ale po jej zatkaniu obroty potrafiły przez jakiś czas zawieszać się w okolicach 1600 obr/m (przypuszczam, ze musiał sobie od nowa zebrać korekty). Efekt? Na wysprzęgleniu oczywisty ale na biegu też czuć - toczenie się na jedynce czy dwójce i on nie zwalnia, a jak...
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie Uhu i niby to miało pomóc? Weź się ogranij i nie pisz herezji. Pytam drugi raz wtrysk bezpośredni czy pośredni.
Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Prawie na pewno to te zawory. W ASO jest nawet zestaw naprawczy na taką usterkę, nie pamiętam ile on kosztuje, jak nie zapomnę to sprawdzę i wieczorem Ci napiszę. A jeżeli chodzi o Mabi to współpracuję z nimi od ponad dwóch lat i jeszcze się nie zawiodłem, można się z nimi dogadać i reklamacji też nie miałem i nie mam. Zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony...
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Podczas jazdy oczywiście
Szybkie ładowanie. Kręci, ale nie odpala. Kręci 3-4 razy i aku pada. Możesz to uściślić? 3-4 próby odpalenia z kilkusekundowym kręceniem czy 3-4 obroty silnika i pada akumulator?
Witam i jak udało się z tym uporać? Mam to samo i nie wiem co jest grane.
Dziura w dolocie ,TPS,zawór wolnych obrotów ? Wróży ,potrzebna diagnoza.
Toyota Auris 1,8 hybrid 2012 Po wymianie przekładni kierowniczej przy pełnym skręcie w lewo, lewa opona trze o wahacz. Dodam, że kierownica jest ustawiona prawidłowo i auto ma ustawioną zbieżność. Czy jest jakiś ogranicznik głębokości skrętu w przekładni? Dziękuję z góry za pomoc! To teraz pokręć prawo lewo kierownicą do oporu. Policz obroty i będziesz...
szarpanie moze byc przyczyna uszkodzona swieca bądz przebicue w ukladzie zapłonowym
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
Teraz mam taki problem i namierzyłem sonde lambda.
Jeszcze nie rozwiązałem problemu ale założyłem dwa takie same tematy i dlatego ten zamykam.
Czyściłem MA Professional 20-A50 (jedyny preparat w okolicy). Wylałem około pół opakowania. W talerzu było trochę brudu. Lekka poprawa mocy też nastąpiła ale nadal jest kłopot ze stabilizacją.
na uszkodzonym odpali ale bedzie miał wysokie obroty i zaraz błąd wyskoczy
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
W/g mojej , niepełnej "domowej papugi" sygnał drogi brany jest z ABS na zegary , a następnie na wyświetlacz "byle czego" ( w tym i spalania) i przez niego na ECU silnika na pin D8 , co odpowiada pinowi 13 -temu gniazda diagnostycznego. Tylko to jest stara "blokówka" i nie jestem jej pewny , gdyż 13 gniazda diag. to chyba obroty silnika.
Odkręcić przepustnicę i wyczyścić Nagar. W przepustnicy w części kolankowej są 2 kanały duży i mały. Mały łączy się z dużym i u mnie był zapchany nagarem. Tzn łączenie było zapchane.
Czujnik na pedale sprzęgła?
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
A jaka może być przyczyna że po rozgrzaniu obroty pozostają na 1200?
Ale co tam jak latałem do frankrurtu to silnik 1,6 na pełnej mocy zrobił 100000km aż się rozleciał. ALe często non stop 190 szło a to prawie odcinka. Także lluzik. Castrol jednak jest coś wart.
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Silnik obroty widzi z czujnika wału.
Witam. Do niedawna miałem Avensisa D4D i taki objaw występował tylko przy zimnym silniku. Po osiągnięciu trochę wyższej temperatury silnika , zanikał związek pracy dmuchawy z obrotami silnika. Przy ciepłym silniku praca wentylatora nie wpływała na obroty silnika
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Possible causes - Dirty Oil - Variable Valve Timing (VVT) circuit is open or shorted - Oil Control Valve (OCV) circuit is open or shorted - Faulty variable valve timing (VVT) - Faulty oil control valve (OCV) - Damaged ECM
potencjometr przepustnicy
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
No a jaki błąd wg. mechanika miałeś ?
Szkoda, że kolega nie napisał jaki był finał tej historii z utratą mocy. Mam dokładnie taki sam model/rocznik i prawie taki sam problem, tyle, że nie kopci nic, ogólnie silnik pracuje rewelacyjnie. Po prostu auto podczas jazdy nie wchodzi na obroty powyzej 2.5 tys. Na postoju wchodzi normalnie. Niekiedy można jechać bez żadnych objawów przez 30 km,...
Problem rozwiązałem .. Auto pojechało do klienta , Każdy zadowolony ...
Czujnik prędkości obrotowej też biorę pod uwagę... Wózek porusza się bardzo wolno, więc silnik się kręci. A mimo to, nie ma odczytów prędkości obrotowej ani prędkości jazdy. Prędkość jazdy może być zbyt niska, dlatego pokazuje "0", ale obroty jakieś powinny być...
tester i czytac dane long fuel trim ile wynosza
Dzięki za podpowiedz. Auto nie gaśnie mi na zakrętach, tylko jak zdejmę nogę z gazu, na wolych obrotach pracuje nierówno i po kilku sekundach gaśnie. A nie wiesz gdzie dostac ten filterek?
1. Bez większego problemu możesz zmówić wkład linki lub nawet całą linkę w którejś z firm je dorabiających. 2. Na wyjściu czujnika pojawia się sygnał prostokątny, którego częstotliwość zależy od prędkości. Więc nie ma problemu z jego pomiarem. W instrukcji urządzenia jasno stoi, że Wszystkie pomiary oprócz Stopera i Timera można przeskalować. Skalowanie...
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
może to problem z zegarem obrotów albo z czujnikiem?
toyota obroty toyota falujące obroty toyota obroty avensis
omega działa wentylator samorozładowanie akumulator szukać usterka instalacja
Cronos CR-500: Migająca lampka i brak reakcji X2 na kondensatorach – co oznacza? Klasa bezpieczeństwa IEC 60384‑14, MKP, 275V, certyfikaty