Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Po wymianie oleju o dziwo się poprawiło.
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Witam, Toyota Yaris, 2006, 1,3, przebieg 145 tys. km Około 22.08.25 (temperatura powietrza około 25°C) po zatankowaniu paliwa do pełna (tankowanie pod sam korek aż do odbicia pistoletu kilkukrotnego — robiłem już tak kilka razy na przestrzeni roku) zauważyłem wyciek paliwa pod tylnym lewym kołem. Wyciek był z górnej części wlewu paliwa. Patrząc od dołu,...
Sprawdzi przy okazji całe podciśnienie odmę też.
zapłon nie jest za wczesny? (można opóźnić kręcąc aparatem zapłonowym w stronę tą samą co kręci się palec świece, kable zapłonowe dobre? nic nie przebija? niema prawa nic strzelać w filtr! luzy zaworowe sprawdzone? osobiście polecam parowniki Tomasetto AT07, są dużo stabilniejsze od Lovato i nie wymagają żadnych podciśnień no ale jak już masz to nieszczęsne...
Filtr wymieniłem , dolot sprawdzony i dalej to samo . Szczelność dolotu sprawdzałem zdejmując rurę z filtra do turbiny i na włączonym silniku (3000 obr ) zatykałem dłonią wlot do turbiny , następowało natychmiastowe przyduszenie aż do zgaśnięcia silnika . Czy ta metoda jest miarodajna ? Jak powinien się zachowywać mechanizm EGR z fotek kilka postów...
Podciśnienie masz w dziale 4 na stronie 122 (125). W sumie za dużo tego nie ma.
Już tak robiłem a mianowicie rozbierałem ten zaworek część mechaniczną czyli membranę czyściłem i wlałem WD-40 i przyznam że trochę pomogło. Mianowicie na ciepłym silniku już tak nie szarpał ale na zimnym wciąż to było. Ta metoda działa na krótką metę objawy szarpnięć szybko powracają. Łukaszx1 - posiadam vacuometr i zrobiłem tak że wyjąłem przewód...
Źle zrobiona kalibracja obrotów podczas pomiaru. Moc wyjdzie ok, ale moment obrotowy przekłamany. Skrzynia automat że takie skoki do 3 tysięcy? Raczej źle zrobiony pomiar, bo nie było automatycznych skrzyń z tymi silnikami W dwóch różnych miejscach odcinka, więc albo nie dokręcili w drugim pomiarze, albo weszłow tryb awaryjny. Auto nie jest nowe, więc...
Teraz już wiem że na 100% vakum pompa, ponieważ podjechałem swoją RAV4 i przełożyłem podciśnienie i jest wszystko ok. Dodano po 33 A możecie mi powiedzieć jakie powinno być podciśnienie na tej vakum pompie.?
Wczoraj ją trochę pomęczyłem i mam nowe spostrzeżenia, Jak się nagrzeje i zaczyna źle jechać to ma taką turbo dziurę od 1000 do 3000 obr ledwo jedzie i dymi jak przekroczy 3000 to zaczyna normalnie jechać. Podciśnienie steruje turbinę normalnie. Parametry przepływki są dosyć dziwne tak jak zachowanie auta, jak auto nie jedzie to przepływka stoi w miejscu...
Zgadza się, bodajże któraś Toyota miała nawet tzw "brewki" sterowane podciśnieniem. Nie myślałeś żeby faktycznie zaadaptować układ hydrauliczny z innego modelu ? Czy zależy Ci na zachowaniu orginalnych rozwiązań ?
Moim zdaniem mierzysz na przewodzie zasilający listwę wtryskową,sprawdź też czy na listwie wtrysk. jest zaworek do odpowietrzania,jeżeli jest włącz i wyłącz kilka razy zapłon jednocześnie wciskając zaworek,sprawdź czy jest w tym modelu zawór zwrotny paliwa(powinien być), może ono się cofać gdy zawór jest uszk. Jescze jeden szczegół: ile jest paliwa...
okreslł bym to jako podciśnienie bo dekompresia określa spadek cisnienia
Witam, jestem posiadaczem T oyoty jak napisałem w tytule . Jak przychodzi okres jesienno-zimowo-wiosenny kopci za każdym odpaleniem samochodu po osiągnięciu temperatury minimalnej. Samochód był w serwisie dwa razy, sprawdzili DPF i powiedzieli że jest czysty. Sugerowali wymianę piątego wtrysku co uczyniłem, fakt że nie or y ginał ale nic to nie dało....
Witaj "gladiator", na początku tylko napiszę, że wpakowałeś się w BRC i jesteś teraz skazany na ich serwisy, montażystów itp. Z mojej poprzedniej instalacji BRC pozostał tylko reduktor, elektronika sterująca jest "made in poland" i tak już pozostanie bo autko (punto2) ładnie pracuje. A teraz do rzeczy: przyjmując że masz dobrze dobrane elementy instalacji...
wariant B: wyrzuć nawiew do filtra powietrza, na biegu jałowym dostaje za dużo powietrza przy lewoskręcie i podciśnienie ssące gaz zanika a następnie prędkość obrotowa schodzi do zera :) nazdar
Sterownie przepustnicy przez wtórną puszkę przeponową (tak to brzmi w KTS-sie) I teraz tak: Przepustnica jest wychylana poprzez taki siłownik na podciśnienie z wakum pompy(taka grucha). Pomiędzy tą "grucha" a wakumpompą jest taki elektrozawor. Twój błąd pojawia się wówczas, jeżeli zaworek się blokuje, lub instalacja ma przerwę.Odszukaj ten elektrozaworek...
Po przeczytaniu wielu tematów postanowiłem rozebrać co nie co ,zacząłem od filtra ,a skończyłem na korpusie przepustnicy .Wszystko co było przykręcone do tych elementów wyczyściłem i znalazłem tylko jeden element naprawdę brudny to właśnie on odpowiada za pracę silnika kiedy jest zimny(przykręcony do przepustnicy od dołu) ,a do niego dochodzą kostka...
Dzięki. Jestem zupełnym laikiem samochodowym. Już doczytałem, że pompy te wytwarzają podciśnienie niezbędne do wspomagania układu hamulcowego pojazdu. W innym miejscu, że służy do smarowania łopatek wirnika. Nie to jednak jest moim zapytaniem. Alternator jest jaki jest
opory toczenia sprawdzasz podczas sprawdzania hamulców , sprawdzasz wówczas stan łożysk i czy hamulce nie trzymają . jeżeli czujniki zmienia swoje parametry nieznacznie to komputer tego nie wykryje , bedzie tylko źle przetwarzał dane i źle sterował częstotliwością wtrysku. odnośnie czujników , można czasem znaleść parametry w jakiej temp czujnik ma...
Witam. Jak jest zimny silnik to jeszcze jakoś pracuje. Gdy tylko nagrzeje się jest tragedia. Silnik zalewa świece - wszystkie czarne. Ciężko odpala. Gaśnie, szarpie i strzela. Na sądzie lambda ciągle bogata mieszanka - 0,9V. Sonda jest ok bo napięcie spada po przygazowaniu jak schodzi z obrotów. Wymienione przewody zapłonowe i świece. Sprawdzona kopułka...
Z miejscem mońtażu zaworu benzyny to ....różnie bywa - najlepiej jak jest "nadmiar" paliwa brany z pompy to najrozsądniejszym jest zamontowanie zaworu przed gaźnikiem. Uważam, że "zdrowsze" dla pompy jest podciśnienie przy braku paliwa a niżeli pompowanie na zamknięty zawór (jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi). Zawór raczej nie powinien Ci się...
samochód to toyota 4runner ,automat , silnik 3,4 l. V6 , benzyna z gazem , silnik po wymianie uszczelek pod glowicami ( przy okazji zregenerowane wtryski ) już przed wymianą uszczelek silnik chodził na wysokich obrotach ok. 1400 na luzie , myślałam że to wina przedmuchów , ale po wymianie jest jeszcze gorzej , z podłączonym przepływomierzem na luzie...
Po przemyśleniu Analizy Spalin doszłem do wniosku że ten wynik może być skutkiem przepalania oleju którego pozostałość jest dopalana w katalizatorze Zwróć uwagę czy przypadkiem po przegazowaniu z wydechu nie wylatujeą ciemne spaliny szczególnie przy zimnym silniku jeśli tak to przyczyna leży w nadmiernym zużyciu oleju,uszczelniacze-sprawdz też ciśnienie...
Witam, Mam półroczne Auris i nie wiem co począć z problemem. Już 5 razy gdy rano odpaliłem auto i zacząłem cofać (zwykle w dół, czasem na płaskim terenie) gdy mi zgaśnie już nie mogę odpalić. Słychać jak kręci rozrusznik a nie dochodzi do rozruchu. Zwyczajne zapalanie auta nie pomaga - zauważyłem, że jak naciskam "pulsacyjnie" pedał gazu podczas przedłużonego...
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Nieszczelność podciśnienia lub samo serwo.
3 wpiąłeś w B ,4 w A i 1 oraz 2 w C i D (czas przeszły zrozumiały) piszę dla potomnych bo sam się motałem wczoraj
Witam, w samochodzie Toyota Celica V 3S-GE brakuje mocy od ok 3500 -4000 obrotów. Zauważyłem że T-VIS na biegu jałowym uruchamia się przy ok 5400 obr/min. Wg. danych powinno być 4800 obr/min. Podczas jazdy czuć moment włączenia się elektrozaworu tvis, ale jest to zbyt późno. Co może być tego powodem ? Podciśnienie na biegu jałowym prawie 0,7bar. Kompresja...
Sprawdź również wszystkie podciśnienia.
Błąd dotyczy sterowania doładowaniem. Albo uszkodzona gruszka sterująca kierownicą od turbiny, lub zaworek elektromagnetyczny który podaje jej podciśnienie. Pojedź do kogoś kto ma pojęcie, bo będą Ci chcieli wymienić od razu całą turbinę, a wiem że są warsztaty, które to naprawiają. Zaoszczędzisz kasę i nerwy.
W parowniku składa się "kit" blokujący zaworek podciśnienia. Do rozebrania i wymycia tylko dobrze mieć nowe uszczelki, po montażu sprawdzić szczelność. Nie należy wszystkiego brać bezkrytycznie ale ogólnie https://www.youtube.com/watch?v=Mv-DhoF5...
Takie proste czujniki były w np. ładach mierzyły one podcisnienie w kolektorze przy zbyt mocnym wcisnieciu gazu wytwarzało sie duże podcisninie i wskazówka wskaźnika wskakiwała na czerwone pole.
https://youtu.be/A476plY-sjo
Sprawdź ciśnienie paliwa, czy któryś wtryskiwacz nie cieknie i czy z regulatora ciśnienia paliwa nie leci benzyna rurką podciśnienia.
Odkręcić przepustnicę i wyczyścić Nagar. W przepustnicy w części kolankowej są 2 kanały duży i mały. Mały łączy się z dużym i u mnie był zapchany nagarem. Tzn łączenie było zapchane.
Ale może być też nieszczelność która znika pod wpływem rozszerzalności cieplnej materiałów. Uszczelnia się po prostu. Tylko zdalnie to tylko można wróżyć, najlepiej sprawdzić skąd ciągnięte jest podciśnienie i opatrzeć dokładnie.
Podnieś maskę i zobacz czy na listwie PB jest regulator sterowany podciśnieniem a nadmiar PB ma przelew do baku...
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
sprawdz podciśnienia i układ EGR. pozdro
Potrzebuje podciśnienie do serwa chamulcowego To nie taniej i prościej było elektryczną pompkę z jakiejś Toyoty/Mitsubishi zastosować? Swoją droga co to za ciągnik?
Zobacz najpierw czy dochodzi poprawne sterowanie podciśnieniem do turbo. Podaj odczyt z czujnika MAP na wolnych obrotach i na samym zapłonie. Jeśli nie masz komputera to pomierz napięcie na środkowym pinie tego czujnika w stosunku do masy.
Mam taki zaworek, jak chcesz jutro przyniose ci do roboty ;) W twoim przypadku myślę że podejdzie dowolny (lup prawie dowolny) ;) elektrozaworek od podciśnienia, np od sterowania EGRem pneumatycznym itd itp. Przyniosę kilka, to sobie coś wybierzesz ;) A pytnie: gdzie się podłącza sterowanie tego zaworka ? Czy może logika jest tu prostrza: klima włączona...
Jeśli w czasie jazdy wyjmiesz kluczyk ze stacyjki to w przytłaczającej liczbie typów samochodów zablokujesz kierownicę! Stracisz również kontrolę nad samochodem. Nie rób tego! Przede wszystkim wyłączając silnik osłabiasz znacznie własny układ hamulcowy, ponieważ jest on wspomagany podciśnieniem z króćca ssącego silnika.
Sorry ,że nie zaglądałem -ale byłem 2 dni na uczelni .Jak był juz klejony to radzę Ci go rozebrać -wyczyścić i złożyć jescze raz np. na niewielką ilość kleju do szyb.W niektórych staruszkach jest z boku śruba regulacji przepływu biegu jałowego-jak wszystko uszczelnisz -sprawdź czy przypadkiem nie jest wykręcona (to by-pass podciśnienia)
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
układ podciśnienie toyota volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
podłączenie samochodowej kamery włącznik rozrusznika zawora hamulec volvo
pompa ciepła midea zmywarka whirpool adg6240
Przestrojenie głowicy UKF w magnetofonie Unitra ZK-125 FM – jak zmienić zakres OIRT na CCIR Peugeot 607 2.0 HDI – lokalizacja portu LP klimatyzacji, roczniki, dostęp, oznaczenia