Zrobił(eś) próbę olejową przy pomiarze kompresji?
A kompresje ma?
Jaki jest stopień sprężania i ciśnienie sprężania w Toyocie Yaris 1.0 z 2003 roku? Dowiedz się, jakie wartości są prawidłowe dla silnika 1SZ-FE.
Aż boję się scenariusza z przeskoczonym łańcuchem :( , bo tłoki z zaworami się spotkają? 16 zaworów na dwóch wałkach-jest bardzo kolizyjny. w toyocie raczej łańcuch się nie naciągnął. kwestia elektroniczna. To prawda, tam nie było wad fabrycznych, co nie znaczy, że taka awaria nie jest możliwa. Na pocieszenie dodam, że to mały silnik i dobrze naładowany...
Miałem identyczny przypadek w yarisce-brak luzów zaworowych, tak ciężko zmierzyć kompresję na ciepłym silniku?!
Trochę dużo niewiadomych. To auto już u niego wylądowało, skoro było pod komputerem i mierzył kompresje silnika?
To jeszcze nie ustawiłeś tego rozrządu i go nie odpaliłeś? W ogóle to kompresję by się przydało sprawdzić.
Zapłon w nieodpowiednim momencie (nie wiem jak tam czujniki wału wyglądają, czy może się coś przesunąć). Paliwo pompuje ale czy wysterowuje wtryski? Rozrząd - jest jeszcze kwestia vvti ake jak jest kompresja to narazie dałbym temu spokój. Bezpieczniki całe - sprawdzałeś w obu skrzynkach?
Sprawdź jeszcze raz a dokładnie rozrząd. Podmień ten czujnik położenia wałka. Nie jest to powiedziane że odpali bez tego czujnika. Jak się ze wszystkimi błędami uporasz to na linkę i ciągnąć. A tak dla ciekawości sprawdź kompresje. Może Ci bubla wcisnęli.
Dokładnie, poza tym raczej masz silnik 1SZ lub 2SZ-FE które na LPG padają na 1 i 4 cylindrze (no chyba, że w verso były inne). Mam na to lekarstwo bo swojego zakatowałem właśnie przez LPG a teraz nic mu się nie dzieje. Sprawdź kompresję, potem podstaw wtryski.
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Witam serdecznie. Jak w tytule wypadanie zaplonu na drugim cylindze Toyota Yaris 1.0, 1kr z 2009roku. Wszystko zaczęło się po wymianie uszczelki pod głowica. Kompresja na cylindrach to 1.13 2.11 3.13. Cewki sprawdzone wraz z wtryskami, świece zapłonowe nowe. Z góry dziękuję.
Witam Problem ze starym Yarisem. Auto kręci, nie odpala, ale co jakiś czas próbuje załapać. Sprawdzone cewki ok, sprawdzone swiece ok, pompa podaje paliwo, kompresja na każdym koło 13. Podłączany komputer delphi, nie pokazuje żadnego błędu. Gdzie szukać? Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
Cewki kable ?? Dobrze pooglądaj może na cewce czy jest jakieś małe mikropęknięcie spowodowanie starością i korozją cewki od środka i rano na zimnym któraś może nie domagać. Można to bardzo szybko zdiagnozować: - odpal samochód - odłączaj po kolei albo kostkę cewki albo wtrysku - jeśli na którymś po ściągnięciu nie będzie reakcji to mamy winowajcę -...
Samo sprawdzenie to np badanie plynu chlodniczego, analiza spalin, sprawdzenie kompresji. To ostatnie musi byc wykonane na zimnym silniku ale reszta to raczej od reki na szybkosci.
To z olejem odnosiło się do innego silnika, w starszej yarisce który wymieniałem cały. No regulacje niby co 120tys właśnie zalecają. Jednak kompresja jest ok auto dobrze się "zbiera" i np. 160km/h to nie problem.
1. Za uboga mieszanka. Możliwe przyczyny - rozjechane mapy paliwa - źle wyregulowana instalacja LPG, za niskie ciśnienie benzyny bądź inne niesprawności osprzętu, zużyta sonda lambda. 2. Wypadające zapłony. Możliwe przyczyny - za uboga mieszanka, zużyty lub uszkodzony układ zapłonowy, utrata kompresji wyniku przyspieszonego zużycia głowicy - Yaris nie...
Wydech ok nie dziurawy skręcony na nową uszczelkę po wymiennie słupka. Prze pływka na jałowym 2-3g/s, tą którą mam na zamiane jest z 1.3 ale to jest to samo(wszystkie numery pasują) z auta sprawnego*choć używka). Ten wymieniony słupek w staniej powiedział bym idealnym czyściutki w środku zero nagaru, łanuch napręzony wszytko wygląda jak nowe kompresje...
a jak sprawdzic czy katalizator jest padniety? bylem dzisiaj u elektryka ktory pracuje w toyocie, komputer pokazał błąd wypadania zapłonu na 1 i 3 cylindrze. podmienial swiece i bylo to samo. cisnienie na tych cylindrach pokazało u niego ze jest ok 10 czyli nizsze niz poprzedni mechanik mowil ale czy przy takim cisnieniu moze pokazac błąd wypadania...
Silnik nie odpala , świece zalane i do wymiany , wstawione zastępcze i też nie odpala , świece rownież zalane paliwem .Pomiar kompresji ... i tutaj lipa , kompresja od 1 - do 4 bar , wszystkie cylindry z niedostateczną kompresją .Pobieżne sprawdzenie łańcucha i punktów rozrządu...ok. Silnik zostawiony bez świec na noc , na drugi dzień wstawione świece...
Witam auto szarpało nie dało rady jeździć po generalnym remoncie bo brak kompresji na pierwszym cylindrze 6 bar a na następnym po 8 teraz ma po 12 barjeszcze nie dotarte pierścienie głowica po remoncie nowy rozrząd dayc + orginalne koło zmiennych faz rozrządu nowy zawór vvti i auto już normalnie zaczęło chodzić tylko na zimnym silniku wyskakuje dalej...
witam Więc tak: Kst nic nie pokazal Sonda jest nowa (żaden zamiennik) ma 2 miesiące Denso orginał dox0206 indntyczne numer ori toyota Od strony mechanicznej jest wszystko sprawne, silnik vvti nie bierze oleju ,sprawdzaliśmy czy nie ma wycieku na przewodach benzynowych wszędzie sucho, podciśnienia ok. Kompresja około 12,5 12,11,5 12,2 wiec ok Sonda nowa...
Ale jazda z tym apliwem. To może od podstaw-liczba oktanowa mówi o tendencji do samozapłonu benzyny. Im większa liczba, tym mniejsza tendencja do samozapłonu. Takie samozapłony powodują spalanie stukowe-ciśnienie gazów powstaje zbyt wcześnie i tłok, w pierwszej fazie, tak jakby cofie się. Objawy to stukanie i spadek osiągów, cierpi cały układ korbowo...
zaczęło syczeć uchodzące powietrze z wentyla. Zakręciłem szybko kapturek Było to bez sensu. Trzeba było kilkakrotnie wcisnąć "iglicę" zaworu i pewnie by pomogło. Wentyl do wymiany, uszkodzenie nie z winy kompresora.
Niestety ani oscyloskopem ani szybkim miernikiem nie dysponuję, z resztą te wartości nie są mi do szczęścia potrzebne :D To auto jest z przeznaczeniem na sprzedaż, a chciałem pozbyć się problemu co by nie schodzić zbytnio z ceny :D ( w zamian za polo kupiłem toyotę yaris z wdzięcznym silnikiem d4d, osobiście nie lubię aut z gazem... bo zawsze coś trzeba...
yaris kompresja yaris toyota yaris toyota yaris
realtek karta zintegrowana głowica tosca unitra r8040
ferguson bezpiecznik ferguson bezpiecznik
Podłączenie anteny zewnętrznej bez płytki – balun, LNA, Televes, DVB-T2, Wi-Fi, LTE Satel MICRA, DSC, Paradox – odłączenie syreny alarmowej, skutki, konfiguracja nadzoru