Zrobił(eś) próbę olejową przy pomiarze kompresji?
A kompresje ma?
Miałem identyczny przypadek w yarisce-brak luzów zaworowych, tak ciężko zmierzyć kompresję na ciepłym silniku?!
Kolego nie pomyliłeś coś z tą kompresją na cylindrach.
Aż boję się scenariusza z przeskoczonym łańcuchem :( , bo tłoki z zaworami się spotkają? 16 zaworów na dwóch wałkach-jest bardzo kolizyjny. w toyocie raczej łańcuch się nie naciągnął. kwestia elektroniczna. To prawda, tam nie było wad fabrycznych, co nie znaczy, że taka awaria nie jest możliwa. Na pocieszenie dodam, że to mały silnik i dobrze naładowany...
Trochę dużo niewiadomych. To auto już u niego wylądowało, skoro było pod komputerem i mierzył kompresje silnika?
To jeszcze nie ustawiłeś tego rozrządu i go nie odpaliłeś? W ogóle to kompresję by się przydało sprawdzić.
Zapłon w nieodpowiednim momencie (nie wiem jak tam czujniki wału wyglądają, czy może się coś przesunąć). Paliwo pompuje ale czy wysterowuje wtryski? Rozrząd - jest jeszcze kwestia vvti ake jak jest kompresja to narazie dałbym temu spokój. Bezpieczniki całe - sprawdzałeś w obu skrzynkach?
HC dużo za dużo. Podejrzany EGR. HC jest w normie, to raz Egr nie słuzy do zanizenia HC tylko NO, to dwa. CO jest na granicy normy. Tzn na wolnych jest za duzo, a na podniesionych w normie, ale jest to górna granica. Moze to swiadczyc o starej, leniwej sondzie, która słabo przemiata. Leniwa sonda tez jest do wymiany. A takze kat juz zuzyty. Poza tym...
Witam Problem ze starym Yarisem. Auto kręci, nie odpala, ale co jakiś czas próbuje załapać. Sprawdzone cewki ok, sprawdzone swiece ok, pompa podaje paliwo, kompresja na każdym koło 13. Podłączany komputer delphi, nie pokazuje żadnego błędu. Gdzie szukać? Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
1. Za uboga mieszanka. Możliwe przyczyny - rozjechane mapy paliwa - źle wyregulowana instalacja LPG, za niskie ciśnienie benzyny bądź inne niesprawności osprzętu, zużyta sonda lambda. 2. Wypadające zapłony. Możliwe przyczyny - za uboga mieszanka, zużyty lub uszkodzony układ zapłonowy, utrata kompresji wyniku przyspieszonego zużycia głowicy - Yaris nie...
Sprawdź jeszcze raz a dokładnie rozrząd. Podmień ten czujnik położenia wałka. Nie jest to powiedziane że odpali bez tego czujnika. Jak się ze wszystkimi błędami uporasz to na linkę i ciągnąć. A tak dla ciekawości sprawdź kompresje. Może Ci bubla wcisnęli.
Dokładnie, poza tym raczej masz silnik 1SZ lub 2SZ-FE które na LPG padają na 1 i 4 cylindrze (no chyba, że w verso były inne). Mam na to lekarstwo bo swojego zakatowałem właśnie przez LPG a teraz nic mu się nie dzieje. Sprawdź kompresję, potem podstaw wtryski.
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Cewki kable ?? Dobrze pooglądaj może na cewce czy jest jakieś małe mikropęknięcie spowodowanie starością i korozją cewki od środka i rano na zimnym któraś może nie domagać. Można to bardzo szybko zdiagnozować: - odpal samochód - odłączaj po kolei albo kostkę cewki albo wtrysku - jeśli na którymś po ściągnięciu nie będzie reakcji to mamy winowajcę -...
To z olejem odnosiło się do innego silnika, w starszej yarisce który wymieniałem cały. No regulacje niby co 120tys właśnie zalecają. Jednak kompresja jest ok auto dobrze się "zbiera" i np. 160km/h to nie problem.
Samo sprawdzenie to np badanie plynu chlodniczego, analiza spalin, sprawdzenie kompresji. To ostatnie musi byc wykonane na zimnym silniku ale reszta to raczej od reki na szybkosci.
Koledzy Pacjent to yaris 1 - 1.0 benzyna. Auto nie pracuje na 3 cylindrze. W skanerze pokazuje od razy wypadanie zapłonu i go telepie. Co sprawdzone: - kompresja - na 3 cylindrze 9-10 więc powinien żyć - zamieniane cewki - zamieniane świece - wymieniona cała listwa wtryskowa Problem jest o tyle dziwny ze wywala błędy p1310, p1315 i tak dalej. Po wymianie...
a jak sprawdzic czy katalizator jest padniety? bylem dzisiaj u elektryka ktory pracuje w toyocie, komputer pokazał błąd wypadania zapłonu na 1 i 3 cylindrze. podmienial swiece i bylo to samo. cisnienie na tych cylindrach pokazało u niego ze jest ok 10 czyli nizsze niz poprzedni mechanik mowil ale czy przy takim cisnieniu moze pokazac błąd wypadania...
możesz przeprowadzić taki test: 1.wykręcasz świece z jakiegoś cylindra (np.1) 2.wsadzasz coś w miejsce po świecy tak żeby wmiare połączenie było szczelne (może być śrubokręt rękojeściom do dołu) 3 wkładasz świece do cewki ob tego cylindra 4 teraz kręcąc rozrusznikiem w momencie kompresji powinna być iskra na świecy w ten sposób możesz mniej więcej sprawdzić...
Wydech ok nie dziurawy skręcony na nową uszczelkę po wymiennie słupka. Prze pływka na jałowym 2-3g/s, tą którą mam na zamiane jest z 1.3 ale to jest to samo(wszystkie numery pasują) z auta sprawnego*choć używka). Ten wymieniony słupek w staniej powiedział bym idealnym czyściutki w środku zero nagaru, łanuch napręzony wszytko wygląda jak nowe kompresje...
Niestety ani oscyloskopem ani szybkim miernikiem nie dysponuję, z resztą te wartości nie są mi do szczęścia potrzebne :D To auto jest z przeznaczeniem na sprzedaż, a chciałem pozbyć się problemu co by nie schodzić zbytnio z ceny :D ( w zamian za polo kupiłem toyotę yaris z wdzięcznym silnikiem d4d, osobiście nie lubię aut z gazem... bo zawsze coś trzeba...
Silnik nie odpala , świece zalane i do wymiany , wstawione zastępcze i też nie odpala , świece rownież zalane paliwem .Pomiar kompresji ... i tutaj lipa , kompresja od 1 - do 4 bar , wszystkie cylindry z niedostateczną kompresją .Pobieżne sprawdzenie łańcucha i punktów rozrządu...ok. Silnik zostawiony bez świec na noc , na drugi dzień wstawione świece...
Jedyny błąd jaki był -Uboga mieszanka, odczyt parametrów faktycznie wskazuje na to iż idzie ubogo często i gęsto. Parametry niby ok jedynie co bym pilnie potrzebował to charakterystyka MAF-a Denso mam odczyt na jałowym 2-3g/s i maksymalne otwarcie do 20 g/s. Paliwo 300-340kPa stabilne tłumik zwalony bez różnicy podciśnienie na jałowym -0.62bar stabilne....
Mój yaris 1.0 pali 8,3 do 8,5 w mieście a w trasie zależnie od nogi ostatnio wziął 10 literków na WOT bo bardzo mi się spieszyło. Jak jeżdżę delikatnie to 7,x litra w trasie. Wszystko zależy od: *Warunków w jakich auto się porusza tj korki, noga kierowcy, *Kondycji silnika tj kompresja, olej, rozrząd, *Temperatury i czasu przełączenia na gaz, *Prawidłowej...
Witam auto szarpało nie dało rady jeździć po generalnym remoncie bo brak kompresji na pierwszym cylindrze 6 bar a na następnym po 8 teraz ma po 12 barjeszcze nie dotarte pierścienie głowica po remoncie nowy rozrząd dayc + orginalne koło zmiennych faz rozrządu nowy zawór vvti i auto już normalnie zaczęło chodzić tylko na zimnym silniku wyskakuje dalej...
Sprawdź kompresję to po pierwsze. Luz zaworowy 0.15 na ssących i wydechowych. podłącz turbo gumową rurą z pominięciem IC, dla próby, IC może być nieszczelne. Siłownik w zaworze podciśnieniowym powinien się poruszać ale dosyć ciężko, najlepiej odkręcić 2 śruby trzymające siłownik i pociągnąć go do siebie, Czasami może być problem z uszkodzonymi wtryskami...
Ja powiem tylko tyle, że podobny temat zakładałem dotyczący Toyoty Yaris i jedna osoba się wypowiedziała. Tak czy siak silniki wyżyłowane (czytaj duża moc mała pojemność i małe spalanie) nie lubią gazu. Ja przekalkulowałem ewentualne koszty i fakt że za usługę nie płace bo robię samemu i zdecydowałem się na montaż kosztem częstej kontroli luzów zaworowych...
Ale jazda z tym apliwem. To może od podstaw-liczba oktanowa mówi o tendencji do samozapłonu benzyny. Im większa liczba, tym mniejsza tendencja do samozapłonu. Takie samozapłony powodują spalanie stukowe-ciśnienie gazów powstaje zbyt wcześnie i tłok, w pierwszej fazie, tak jakby cofie się. Objawy to stukanie i spadek osiągów, cierpi cały układ korbowo...
Witam. Przed paroma miesiącami założyłem LPG do Toyoty Yaris 1.0 2000r. Po założeniu wymieniłem sondę lambdę na oryginalną, bo była jakaś zamienna i wyskakiwał błąd grzałki. Po wymianie tej sondy grzałka już była ok, jednak pojawił się błąd za uboga mieszanka paliwa. Wykasowałem błąd i jeździłem tylko na benzynie, żeby sprawdzić czy przypadkiem nie...
zaczęło syczeć uchodzące powietrze z wentyla. Zakręciłem szybko kapturek Było to bez sensu. Trzeba było kilkakrotnie wcisnąć "iglicę" zaworu i pewnie by pomogło. Wentyl do wymiany, uszkodzenie nie z winy kompresora.
"spece od gazu wiedzą...." natomiast są jeszcze gazowi analfabeci i z takimi właśnie "spece" walczą by później jacyś super profesjonalni mechanicy z Bożej łaski nie musieli przeklinać LPG. Są samochody które gaz tolerują i są takie w których dochodzi do uszkodzeń głowicy. Japończyki w większości przypadków po roku 2005 nie nadają się do gazowania a...
toyota yaris kompresja mercedes kompresja kompresja mazda
schemat monitora flatron zalany sokiem pendrive write protect
kaisai pompa ciepła telefon międzymiastowy
Winkler – brak parkowania w piecu piekarniczym, diagnostyka czujnika i napędu Prądnica Honda GCV 520 – budowa, schemat, ładowanie akumulatora, regulator MOSFET