Lecisz po kabelkach od klawiatury do centralki, potem z centralki usuwasz instalację, przywracasz fabryczne połączenia i masz usunięty system
No nie, ten kondensator to zwykły kondensator przewizakłóceniowy, ta toyota ma zapłon elektroniczny ( magnetoindukcyjny) widać wyraźnie reluktory. Ten kondensator nie ma nic do poszarpywań, należy sprawdzić górę układu zapłonowego, i czy nie przedziurawiona membrama.
Dokładnie zgadzam się z przedmówcą przed "kreseczkami" powinno się włączyć zapłon.
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Kostka włącza kilka pozycji i nie włączy zasilania na cewkę - zapłon
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
A czasem on niezapisuje sobie crash w ECU silnika?I blokuje zapłon .
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Czego brak jak nie pali, iskry czy zapłonu?
oscyloskop pomoże ;-)
chodzi mi o przewód na którym pojawia sie napięcie jak alternator zaczyna ładować. Dokładniej mówiąc chce znaleźć + po uruchomieniu silnika (nie chodzi mi o zapłon).
witam posiadam obrotomierz od toyota celica rocznik '84 (benzyna oczywiście), zapłon elektroniczny. potrzebuję podłaćzyć to do innej toyoty z zapłonem bez cewki zapłonowej. oznaczenia podłączeń na obroromierzu: ground, ign+, ign-. dwa pierwsze wiem co znaczą, ale gdzie mam szukać ign-. jak rozumiem oznacza to minus zapłonu. skąd ten impuls wytrzasnąć??...
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Przyczyna była narastajaca zaczęło się że czasami nie zapalała albo zapaliła i nie wykręcała się na obroty tylko strzelała jak by miała przestawiony zapłon. aż w końcu przestała zapalać.
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Włącz zapłon, licznik kilometrów przestaw na "ODO", wyłącz zapłon, naciśnij i trzymaj patyk na liczniku, ten którym zmieniasz licznik dzienny i całościowy, włącz zapłon, na wyświetlaczu pojawią Ci się kreski ------- i po koleji bedą znikać aż pojawią się same zera, kluczyk inspekcyjny zniknie ot cała filozofia
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Trzeba wkodować wszystkie piloty i wyłączyć zapłon
Nie posiadam schematu.....przykro mi.Wracając do tematu próbowałeś znaleźć centralkę "ze słuchu "tzn. ktoś musi wciskać przyciski w pilocie a ty musisz nasłuchiwać gdzie "pykają" przekaźniki.Może to wyda się śmieszne ale ta metoda sprawdziła mi się kilka razy gdy naprawiałem "dzikie alarmy"(nieznane centralki).Co do lusterek - może podłącz je pod ogrzewanie...
Witam.Błędy świadczą raczej o problemie zasilania sterownika silnika,trzeba by było sprawdzić napięcia i masy i dodatkowo o ile posiadasz problem może leżeć po stronie czujnika zderzeniowego który odcina zapłon i pompę.
Cześć, wózek widłowy Toyota BT, po nagrzaniu się, zaczyna się dławić. Na zimnym (do momentu nagrzania) wszystko działa prawidłowo. Po nagrzaniu objawy jak na filmiku - po przytrzymaniu gazu, przerywa zapłon. Co może być przyczyną? Świece, kable, filtr gazu w dobrym stanie. https://filmy.elektroda.pl/52_1720518958...
Kolego a czy Ty sprawdzając te bezpieczniki próbówką te, które masz pod nogami i te po lewej stronie kierownicy masz włączony zapłon? Bo skoro mówisz, że auto odpala, a na tych 2 skrzynkach nie masz napięcia, to raczej byś nie odpalił...
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
zworka w złączu obd pin 4 i 13 włącz zapłon na ponad 30min , wyłącz zapłon wyciągnij zworkę i odpalaj
https://as-pl.com/pl/p/A6025 S - prąd stały Ig - prąd po zapłonie Któregoś nie masz.
Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
Witam. W dolnej części chłodnicy masz water temperature switch W2. Odepnij wtyczkę i na przekręconej na zapłon stacyjce (bez palenia) połącz piny we wtyczce. Ma się załączyć wentylator. https://obrazki.elektroda.pl/6018526200_...
Z elektryki najbardziej potrzebuję tej części, która odnosi się do silnika i urządzeń z nim związanych (zapłon, wtryski itd.)
Ja miałem.
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Najpewniej alarm odciął zapłon. Najczęściej puszka z alarmem jest za licznikiem. Należy usunąć ten alarm i zmontować odcięcie zapłonu.
Zeby skasowac błędy zrób zwore E1-TC,wyjmij małą zworke,włącz zapłon i następnie naciskaj pedał hamulca ok.8 razy w ciągu 5 sekund.Czasami trzeba próbowac kilka razy.Po skasowaniu błędów kontrolka ABS będzie szybko mrugac.
Kwestia zależna od temperatury, dwa zabijasz aku jeśli to kwasowo ołowiowe bateria. Może odpowiednio wydajny (i duży) panel solarny by pomógł. Nie widzę lepszej metody niż pamięć o zamykaniu auta. Dziwne ze nie ma zabezpieczenia - w e46 radio czy oświetlenie hasło samo po 15 minutach jeśli zapłon był wyłączony.
Wyłącz zapłon, wyjmij kluczyk ze stacyjki, zamknij auto, poczekaj 90s i dopiero mierz...
Wszystko to co napisałeś sprawdziłem i działa jak trzeba , kierownica wysuwa się podczas dodawania gazu .Próbowałem wysłuchać nieszczelność ,jedna osoba dodawała gwałtownie gazu , a ja po odpuszczeni gazu , nasłuchiwałem czy nie słychać . Nic nie znalazłem . Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie .Jadąc autem spokojnie w dzień , nie widać dymienia , tylko...
Autko nie pierwszej młodości ale ale z gazem i ja w tej sytuacji, jeżeli zaworu są na szklankach lub płytkach, w pierwszej kolejności sprawdziłbym luzy zaworowe.
Niestety bezpiecznik ABS ma zasilanie ciągle - nawet przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Bezpiecznik, o którym pisałem wyżej jest jedynym w tej skrzynce, który dostaje napięcie w pozycji "zapłon"... Dziękuję za poradę o polaryzacji - zastosuję się. Światła mają w sumie 6W (3W/światło) zatem bezpiecznik 5A powinien spokojnie wystarczyć, prawda?
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
Sprawdz obwod żarówki jak sugeruje kolega wyżej i czy masz możliwość odczytania błędów ze sterownika ABS. ?
Niestety to nie bezpieczniki bo wszystkie są dobre :/ I właśnie nie wiem co się mogło stać :/ Jest to możliwe że się kable spaliły? Ogólnie to wygląda to jak by nie było stałego zasilania :/ No niektóre swiatla jak wlącze zapłon to działają :/
Forum Avensis http://avensis.info
Tylko ja mam skrzynię automat i nie mogę zaciągnąć ręcznego.To co zrobić?W jaki sposób zrobić zapłon na ON.Proszę o pomoc.
A jak skasujesz inspekcję to pali normalnie? Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w Siennie trzeba przełączyć na całkowity stan przebiegu, wyłączyć zapłon, przycisnąć przycisk od zmiany wyświetlanego przebiegu (trip) , włączyć zapłon i trzymać aż kreseczki znikną.
Sprawdź zapłon,jeżeli jest przerwacz w aparacie zapłonowym to sprawdź przerwe.
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Przy ostatniej cyfrze kodu przytrzymałem chwilkę dłużej, na włączonym zapłonie, po piknięciu trzymałem dłużej i wyłączyłem zapłon - świeci się teraz na stałe i wygląda jakby nie potrzebował tego kodu. Wielkie dzięki za naprowadzenie!
Nie testowałem tylko na zapłonie
Ostrożnie zdejmij wskazówkę i załóż ją trochę niżej. Potem przekręć zapłon i zobacz czy wystarczająco ją opuściłeś.
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
Odpowietrzasz na włączonym zapłonie?
Jakie ciśnienie pokazuje MAP sensor tylko na zapłonie?
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
Sam zapłon włączysz bez wciskania pedału sprzęgła.Dalej robisz jak podaje kolega MISIU009.
Po pierwsze sprawdz filtr powietrza, czy nie jest zatkany, pozniej sprawdz zapłon i czy gażnik nie jest rozregulowany. :P
proponuję zamienić wtryski miejscami i sprawdzić czy zapłony zaczną wypadać na innym cylindrze.
wiązka od wtrysków do sprawdzenia, odepnij sterownik gazu i zmostkuj połączenia od wtrysków zobaczy czy będzie to samo jak nadal to samo kontrolka do wnętrza samochodu + od cewki na której wypada zapłon i sprawdź czego brakuej gdy gaśnie
Tak to jest cewka na biegunie /-/ też będzie plus do czasu uruchomienia silnika.
- Umieść kluczyk w wyłączniku zapłonu, włączyć i wyłączyć zapłon – w celu zaprogramowania nowego kodu pilota zdalnego sterowania dla nowego pilota dwa razy włącz-wyłącz.
Zgodnie z autodatą potwierdzam.
przestancie z tym odłączaniem klem wystarczy wyłączony zapłon ale tylko po to aby nie wyskoczył błąd skoro brak sensora to i tak jest gniazdo do poduchy jest tak skonstruowane że zwiera styki po wyjęciu wtyczki a co do reszty to się zgadza wystarczy bardzo krótki impuls z 12v do odpalenia odradzam trzymania poduchy w rękach
Tak benzyna kontrolki się zapalają ale zawsze tak było kontrolka baterii, popmy paliwowej, oleju to gaśnie dopiero po zapaleniu silnika jak się chechła to nic nie gaśnie no może za wyjątkiem oleju. Immobilajser jest na pewno ale wszystko aktywuje w poprawny sposób ukrytym wyłącznikiem i alarm potwierdza mi zezwolenie na zapłon. Silnik 2.0.
Dzwoń, ponieważ jesli był montowany w ASO to tylko dobry elektryk to ogarnie. No jasne, najlepiej jeszcze taki z NASA. Po co zaśmiecasz temat, nie mając żadnego pojęcia o tym, o czym piszesz? Zwykły Challenger. Znając montaż w serwisach problem do ogarnięcia w 15 minut. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... potrzebne schematy...
Witam! czytałem o problemie Toyoty Cariny z zapłonem. Temat ten przedstawił -amaciej-w czewrwcu 2003 roku .Jestem ciekaw jak to sie skończyło bo ja też mam ten sam problem.
Witam Mam taki problem. Mam toyote camry 1992 2.2 100kw i po uderzeniu w krawężnik przestał odpalać rozrusznik normalnie kreci, wygląda to tak jakby zapłon odcięło myślałem ze to wyłącznik awaryjny ale nie znalazłem czegoś takiego. Proszę o pomoc :D
Masz chyba ST800PC CHLLANGER (alarm był montowany w tych rocznikach Toyot) Włącz zapłon i wćiśnij ten przycisk serwisowy alarm wyjdzie z serwisu. W obudowie centralki alarmu masz okienko otwórz 5 switchy jeden z nich odpowiada za ciche uzbrojenie chyba 3 ale spróbuj. Po zmianie ustawienia switcha musisz wypiąć centrale z zailania aby przeczytała na...
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Procedura programowania pilotów i identyfikatora ODIS do systemu : 1. Włączyc stacyjkę w pozycje zapłon. 2. Wprowadzić aktualny kod PIN, ostatniego naciśnięcia nie puszcząc, dioda LED zapali się. 3. Puścić przycisk i wyłączyć zapłon. 4. Ponownie nacisnąć przycisk (dioda LED zacznie migać) i trzymać do czasu usłyszenia sygnału dźwiękowego. 5. Po usłyszeniu...
A jeżeli to hybryda?
Sondy do wymiany. I tylko z oryginału bo zamienniki nie będą działać.
Toyota miała przemiennik magnetoundukcyjny.
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
Witam. Mam problem techniczny. Toyota corolla sedan 2014 1,6. Auto zaparkowane pod sklepem ze skręconymi kołami. Nie da się przekręcić kluczyka w pozycję zapłon. Można przekręcić w pozycję VCC, ekran odpala, pojawia się napis Toyota. Kierownicą można obracać (pierwotnie była zablokowana). Pytanie co z tą stacyjką może być nie tak, że nie da się jej...
Sprawdzę jutro. Co jeśli jest plus a co jeśli nie ma ? Napisałeś ze to Japończyk i ze instalacja się trochę różni. Nie muszę przypadkiem jakiegoś dodatkowego kabelka pociągnąć z kostki lampy ? Dodano po 2 Ale wydaje mi się ze jest skoro zapłon wylaczony a a lampa swieci
ok śliczne dzięki a co to odcina pompę czy zapłon i czy po tej odcince nie pojawi się chek
zamknij auto z otwartą szybą, pomachaj przed czujką Ewentualnie zamknij tam kogoś, nawet siebie można zamknąć, i sprawdzić jak jest. Bo ja miałem, mam podobny problem (nie w Toyocie) z sygnalizacją. U mnie po prostu padła syrena, sygnalizator dźwiękowy. Ale alarm jako taki działa, lecz po cichu. Odcina zapłon, kierunkowskazy migają, i jest wszystko...
Jest jeszcze jeden objaw: napięcie na elektrozaworze jest tylko wtedy, kiedy kluczyk jest na maksa w prawo (zapłon). Po puszczeniu kluczyka napięcia na elektrozaworze nie ma. Padła by stacyjka czy po drodze jest może jakiś przekaźnik? Jak to sprawdzić? Ma ktoś schemat?
Witam , pacjent to toyota yatis benzyna z 97r , nie działa licznik (kierunkowskazy i otwarcie drzwi -działa) Bezpieczniki pod nogami sprawdzone , mimo to prosiłbym o rozpiske , szperałem i nie moge znalesc który odpowiada za licznik. Kolejny problem to nieszczesny alarm inFerno który prawdopodobnie blokuje zapłon bo auto nie odpala (gdy auto do mnie...
I co się okazało? mam to samo Więc wyjmij przekaźnik, kluczyk na zapłon i spinacz tam gdzie były grube wsuwki od przekaźnika. Jak rozrusznik dobry to powinien kręcić.
Z jednej strony wystarczy wyłączyć zapłon, z drugiej strony jak rozepniesz akumulator, to będziesz miał pewność. Najczęściej to jest tak, wyłączasz zapłon, demontujesz jakiś element układu poduszek, trzeba przestawić auto, skręcić kierownicą itp. Włączasz zapłon i cieszysz się świecącą kontrolką poduszek, czasem słychać radosne o kur...
Renault twingo 1 tylko zasilania(plus/masa)zapłon, sygnał obrotów silnika, prędkości pojazdu, kontrolka wspomagania i diagnostyka
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Powodem wypadania zapłonu był filterek w parowniku którego nigdy na przeglądzie nikt nie wymieniał ...
O ile dobrze pamiętam to było to jakoś tak Zespół wskazników ma trzy zegary -> pod nimi dwa pokrętła 1.Wyłącz zapłon 2.wciśnij i trzymaj pokrętło (przycisk) to po lewej stronie (odpowiedzialne za trip meter) 3.włącz zapłon -> po ok 5 sekundach zgaśnie kontrolka zmiany oleju a wskaznik kilometrów wyzeruje się 4. puść przycisk 5. wyłącz zapłon Mam nadzieje...
nie ma tam halla, zapłon magnetoindukcyjny, w ulubionej dla japończyków wersji "igniter", czyli wsio w jednym.
Cześć, oczywiście chętnie się tego pozbędę, tylko szukam rozwiązania jak uruchomić auto, żadne odpinanie nie pomaga, baterie wymienione, aku odłączone całą noc, Samochód nie odpowiada, kręci, po przekręceniu kluczyka na zapłon migają tylko awaryjne Nie działa centralny Co do wyrzucenia, nie jestem na tyle biegły, żeby się wypowiedzieć jak to poprawnie...
Zostawiłem auto na światłach na 20 godzin. Podpiołem go pod prostownik i teraz gdy włączam zapłon wszystkie kontrolki zaświecają się i momentalnie gasną. Światła działają. Nie można otworzyć auta pilotem. Pozdrawiam
Wielkie dzięki Elektrit, ale w aparacie jest tylko czujnik Halla. Znalazłem już przyczynę. Nie łączył kabel plus do cewki, który szedł przez alarm. W tej toyotce jest komputer boscha i w nim jest jest moduł. Pozdrawiam.
(prawdopodobnie odpowiedzialny za poduszki powietrzne) pokazuje straty 0,09A przy wyłączonym zapłonie natomiast jeżeli włączam zapłon lub silnik prąd spada do 0,06A . To wypnij ten sterownik i dokonaj kolejnej próby.
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
było by mi łatwiej gdybym wiedział gdzie szukać kabla który idzie do zapłonu w bezpiecznikach
Planuję jeszcze, być może pojedyncze wtryski i wariator. Ponoć dobre efekty można uzyskać wyprzedzając zapłon o kilka stopni. Natomiast nie mam pojęcia jak efektywnie to wystroić bo nie mam punktu odniesienia.
Ludzie zawsze można zgasić porostu silnik wyłączyć zapłon kluczykiem po co go wyjmować, poza tym jak ona się zatrzymała po tych 10 kilometrach?
Witam użytkowników i bardzo proszę o poradę ! Od kilku dni nie działał mój pilot centralnego zamka (challenger, chyba fabryczny) w Toyocie Yaris, 1999. Do niedawna nie było z nim problemów. Rozebrałem pilot, bateria miała napięcie 10,2 V, więc wymieniłem na nową, a w międzyczasie podczas innych napraw odłączyłem akumulator. Po skończonych naprawach...
Dodam jeszcze że ta klapka po wyłączeniu zapłonu zamyka się w ciągu kilku chwil, z zegarkiem nie patrzyłem .
Po wyłączeniu zapłonu EGR ma być zamknięty. Jak powinien się zachować kiedy EGR odkręcony od silnika z podłączonymi przewodami , włączymy zapłon ? Czy powinien się otworzyć , bo u mnie nic się nie dzieje ?
Znalazłem coś od Webasto ale do 150 choc raczej jest podobna do 120 ale mogą być różnice. https://www.butlertechnik.com/downloads/... Wygląda na to (strona 9), że Webasto ma przekaźnik K1 do którym podłącza zasilanie do Climatrnic'a - normalnie jest zasilany po przekręceniu...
Nie mam pod ręką Toyoty ani schematu instalacji, ale według mnie tak: przewód biało zielony do tzw włącznika zapłonu (stacyjki); przewód żółty podobnie; do śruby B akumulator; Przewód biało niebieski lampka kontrolna z drugiej strony podłączona do włącznika zapłonu. Przed instalacją alternatora należało sprawdzić jego podstawowe własności.
Znalazło się chyba rozwiązanie mojego problemu i to przez czysty przypadek. Mianowicie podczas wymiany simeringu mechanik zauważył że na zębatce przy kółku wału rozrządu przekazującej impulsy do zapłonu wyłamany jest jeden ząbek i to w 90% powodowało trudności z zapłonem,czekam na nowe kółko. A swoją drogą to chyba żaden komputer nie wykrył by chyba...
złącze 1J pin4 - zapłon http://obrazki.elektroda.net/87_12670088...
Jak cie kolego bardzo irytuje to jest procedura wyłonczenia buzera. 1. Włącz zapłon - pozycja ON - tablica będzie podświetlona. 2. Przyciskiem do resetowania licznika przejdź do pozycji całkowitego przebiegu (nie trip A ani trip B, ale całkowity przebieg) - "ODO". 3. Zgaś zapłon - pozycja OFF 4. Upewnij się że pas kierowcy jest rozpięty. 5. Włącz zapłon...
zapłon toyota zapłon toyota corolla blokada zapłon toyota
schemat gniazdo zapalniczka dźwięk jednej słuchawce lenovo zestaw naprawczy pompa
mikrokomputer cobra1 silnik rowerowy
Identyfikator ACPI\VEN_HPQ&DEV_0004 - HP 3D DriveGuard Toyota Avensis 1.8 benzyna - kod błędu P0352