W tym diagnoskopie którego używasz masz możliwość odczytu parametrów zapisanych podczas wystąpienia defektu :?: Fajnie by było zobaczyć jakie wtedy było ciśnienie na listwie a jakie było wymagane . Na początek proponuje zasilić silnik opadowo za pomocą zewnętrznego zbiornika umieszczonego powyżej silnika , podłączonego bezpośrednio do pompy CR . Wyeliminujesz...
EGR i do sprawdzenia dpf
Trzyma ciśnienie w granicach 300bar. Jeśli on trzyma 320 bar przy pełnym bucie To aż dziwne że auto nie gaśnie. Ostatnio miałem takiego Movano też z tym motorem przy pełnym obciążeniu na wysokich obrotach ciśnienie dochodziło do 900 i wchodzi w tryb awaryjny za niskie ciśnienie. Podejrzewam że u ciebie jest źle usunięty DPF
witam to moze daj namiary na gazownika coby do niego nie trafic
pojawia się pęcherzyk powietrza w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia...to normalne? nie
Za wysokie obroty jak na tryb awaryjny, trzeba będzie pod clipa go podpiąć i dalej szukać co tam namieszałeś.
tylko ze ta kostka ma 2 zedy.widzialem tam a i B ale nie ma szans trafic ,10 mozliwosci,wolałem tego nie spalic bo od lewej masz a i od prawej a
Miałem w vivaro podobnie i padło koło pasowe zdejmij pasek koło i odpal
Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
Witam ponownie Niestety problem obrotów powrócił dodam tylko że w między czasie założyłem do auta LPG 2 generacji ale nie wiąże problemu akurat z tym bo przed LPG były dokładnie te same objawy wymieniłem też kompletnie nową przepustnicę z nowym krokowym i nowym czujnikiem położenia przepustnicy oczywiście nowa uszczelka pod przepustnice oraz gumowy...
Problem w tym ze bledow zadnych po za sterownikiem swiec zarowych. Silnik ciezko utrzymac na obrotach przy kazdym przekreceniu kluczyka po 4s gasnie. Obroty wtedy z racji braku zasilania spadaja na ulamek sekundy do ponownego wlaczenia zaplonu. Cisnienie musi byc ok nie slychac twardego klanku z racji wysokiego cisnienia i oczywiscie wedlug czujnika...
Fakt, moduły bez wsadu idą te same. Czyli albo jest jakiś knyf w oprogramowaniu, albo przy 1400rom siedzi inny motor, albo kupiś trafiony moduł.
A co zrobić żeby tak nie bylo? Żeby normalnie mito chodziło a nie tylko przy obrotach wyższych jak sie trafi
wróciła -po" znieczuleniu"- kondensatorem 100nF wpiętym rownolegle do cewki tacho przestały się dostawać głupie piki do procesora i jest OK! Szkoda że nie trafiła misię z wyższymi obrotami wirowania np 1200 lub 1400 alecóz jest OK! Właśnie to powodowało takie jej zachowanie.] DZieki za zainteresowanie! Temat zamykam.
Może ktoś wie co mam zmostkować lub jakie czynności wykonać, aby odkurzacz pracował na normalnych obrotach, na regulacji obrotów już specjalnie mi nie zależy. Skoro mostkujesz potencjometr i nie ma wysokich obrotów to widocznie nie trafiłeś z przyczyną. Zmostkuj anody triaka, musi wystartować na max, ale tracisz regulację.
Witam Samochód Nissan Primastar czyli Trafic z logo Nissana. 1.9 DCI 82KM Auto jest po prostu mułowate. Szczególnie na niskich obrotach. Problemem jest na pewno turbo ma bardzo duże luzy poprzeczne i wzdłużne. Choć w parametrach pompuje dobrze to z lekkim opóźnieniem i oleju w IC brak. Moje pytanie dotyczy czego innego. A mianowicie wtrysków. Nie kiedy...
Przyznaje rację, natomiast w większości przypadków (kosy "markowe") regulacja ta jest nieaktywna zalana żywicą lub czymś podobnym, ale jest. Dokładnie, tak. Maksymalnie 20 zł, jak trafisz to nawet gratis. .
Wszystko zależy od tego kto jezdzi i jak ... Ja mam Renaul Trafic 1.9dci 06 i jeżdze nim tylko ja van ma juz 160.000 i jeszcze rozrządu nie zmieniałem dla tego że max obroty to 2.500 rpm więc nie ma naprężeń paska i łożyska nie śmigają na wysokich obrotach... Przy rozrządzie jest cisza... Za to na warsztacie zmieniałem już kilka silników w nowszych...
I ja dorzuce trzy grosze do tematu. Kolega miał wlasnie polda z tym silnikiem i nie mial najlepszych wrażen. Wiadomo przyspieszenie troche lepsze, ale to tez przy wysokich obrotach trzeba bylo gotowac bo na niskich obrotach mu momentu troche brakuje, palilo to niemalo. Olej pił jak głupi, także zwróć na to uwage, ja bym mu ciśnienie odrazu zmierzył...
No coś się na pewno zepsuło. Masz tyle pieniędzy żeby wymieniać na chybił-trafił?
Auto od prawie 2 tyg jeździ. Ze sprzęgłem jest wszystko ok Ale odrazu po poskladaniu pojawiło sie coś całkowicie innego. Pamiętam ze ten 2-litrowy dci chodzi cicho i kultura jego pracy jest wysoka, a wczoraj jak jechałem to przy dodaniu gazu na niskich obrotach, gdy silnik jest najbardziej obciążony to hałasuje jak stary diesel. Chałas jak ze starego...
Ale po co..?? Walisz w ciemno, jak Biały z Murzynką.. Pisałem żebyś sprawdził czujnik ciśnienia w maglownicy ale olałeś to. Spoko, zamawiaj po kolei cały osprzęt, może kiedyś trafisz
Witam! Po remoncie głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą próbowałem odpalić silnik bez efektu, na Plaku odpalał i gasł. Zamieniłem przewody na wtryskiwaczach z 2 na 3 i z 4 na 1 auto odpalało bez problemów. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia była przesunięta i podawała paliwo na wydechu cylindra, dlatego po zamianie przewodów silnik zapalał....
Iskrzy na przerywaczu, kondensator do wymiany, kup najlepiej ze dwa bo czasem może się trafić uszkodzony.
Dostaje powietrze w dolot, teraz sprawdzaj, zapewne kalosz trafiony.
Jeśli obroty > 1000 a przy tym silnik pracuje równomiernie to albo przepustnica się nie domyka i dlatego obroty są wysokie, albo TRAFIONY czujnik czynnika chłodzącego. Nie chodzi o ten na chłodnicy, bo on ma obniżyć temperaturę cieczy na chłodnicy, ale ten na bloku silnika.
Witam mam samochód dostawczy Renault Trafic 2001 rok to jest dwójka silnik 1.9 DCI 80 koni mam problem jak od razu rano odpalę silnik nie wchodzi od razu w obroty tylko powoli wzrastają bardzo powoli opadają natomiast jak mam kluczyk przekręcony i odczekam tak gdzieś w granicach 5 minut i później odpalę to wchodzi w obroty jak benzyniak. Wymieniony...
Też był "zagazowany " ? Cena jest niska i obyś dobrze trafił. Sprzedający dał jakieś gwarancje ?
Popieram Kolegę PtasiorWro . Za wysokie obroty (poza zakresem nastawy regulatora obrotów) powodują taki właśnie objaw. Do mnie jakiś czas temu trafił mniejszy młotek Makity po "przeróbce" - wymontowany regulator obrotów. Nie było udaru, mało tego, z powodu za wysokich obrotów rozsypało się w środku dosłownie wszystko. Pozdrawiam
BMW nie znam - ale takie dziwne zachowania w innych markach to: - celowe - podbicie obrotów przez sterownik, żeby trafić biegiem. Częściej jednak występuje to przy zmiane biegów na wyższych, utrzymane są wtedy obroty odpowiadające wyższemu biegu. - jakieś kodowania z automatem - nie sądze. Pierwsza funkcja raczej powinna być tylko w trybach typu sport,...
Pod pokrywą wszystko wydaje się być na miejscu.Rozdzielacz przy wkładaniu/był tylko lekko wysunięty,aby dostać się do o-ringu/ nie stawiał oporu. Wiem ,że musi trafić na wałek idealnie.
(at)jojo2000 Bingo, trafione bez pudła. Wielkie dzięki. Moja "staruszka" nadal będzie działać
Witam. Mam problem użyłem tarczy trójzębnej przy koszeniu wysokiej trawy. Trafiłem na gałęzie co spowodowało brak obrotów na głowicy. Udało mi się ściągnąć przekładnię i z zewnątrz wygląda ok, ale chciałbym ją rozebrać i sprawdzić co mogło ulec uszkodzeniu. Ps. Jak wyciągnąć najlepiej łożyska ?
No raczej, że powinna być szczelna a nie dziurawa? Może zbyt mocno dokręciłeś i się poprzecinała? Spróbuj założyć starą jak masz jeśli się jeszcze nadaje. Może trafiłeś jakieś zamierzchłe leżaki co leżały na słońcu w sklepie.
Ustawienie nastawnika bez kompa to prawie nierealne Są jeszcze dziadki co potrafią idealnie na słuch ustawić, sam się o tym przekonałem na podobnym nawet silniku 2,5TD Ale ogólnie to można więcej zniszczyć niż naprawić. TRZEBA wprowadzić trzpień nastawnika w otwór w tulei jeżeli nie trafimy w otwór to przy zapaleniu silnik może wejść na wysokie obroty...
Witam, Pompkę wymieniłeś, ale czy wyregulowałeś jej wydajność ? Chodzi mi o podkładki pomiędzy korpusem silnika a pompą. Miałem kiedyś podobny problem, musiałem nawet o 1 mm zeszlifować ten "dystans" z tworzywa. Nie wiem czy wersja El ma takie rozwiązanie o którym piszę, warto to sprawdzić. Pozdrawiam Kupiłem cały zestaw czyli pompa+podkładki+popychacz...
Ostatnimi czasy zrobiła się moda na małe/krótkie tłoki, Pogoń za zużyciem paliwa czyli emisja CO2. Krótsze tłoki są lżejsze, mniej energii jest potrzebnych na rozpędzanie/hamowane w punktach zwrotnych, można zastosować wyższe obroty. Kiedyś byle trwałe silniki, ale paliwożerne - coś za coś.
Trochę dziwnie podchodzisz do pisania na forum. Prosisz o pomoc. Ja, bo innych nie widać, staram się pomóc. Zadaję pytania aby postawić diagnozę w tym dość trudnym przypadku. Z kilku zadanych pytań dostaję odpowiedź na jedno lub w ogóle. Na osłodę dostaje kolejną porcję utajnionych wcześniej informacji. Skaczesz po tematach. Raz gaźniki raz zapłon....
trafił może Kolega kiedyś na wadliwy sterownik obrotów jałowych Boscha ?
Wirnik wyważony po przezwojeniu? Bardzo trafione pytanie . Jak nie efekt taki jak opisałeś
Kabelki te do wentylatora oczywiście sprawdzone. Martwi mnie to że panel podstawiony drugi i efekt taki sam. W regulatorze obrotów jest jeszcze jeden kabelek, którym podawany jest sygnał temperatury. Może jednak w nim tkwi problem. Nie chce wymieniać na chybił trafił. Może widzi za wysoką temperaturę tranzystorów, i nie steruje nimi. A pełne obroty...
Dziękuję wszystkim za pomoc. (tak na stopce też tak było) przesunąłem rowek na iglicy, ustawiłem dokładnie gaźnik i wszystko śmiga teraz, ale już miałem dość bo robiłem to z 3h ciężki typ się trafił :D
A wydawało mi się, że to ja otworzyłem temat ;) I nie mam zamiaru go zamykać pomimo tego, że focus to dla mnie historia - dawno temu sprzedany. Ten temat śledzi prawie 10 osób, więc jest on dla wielu bardzo pożyteczny. Może wreszcie ktoś trafi w sedno.
Ogólnie to prawda, tym bardziej w przypadku chińskiego - ewentualnie trzeba trafić na precyzyjnie wykonaną sztukę. Poza tym, im większy rozmiar takiego uchwytu, tym bardziej ryzykowne są wysokie obroty - to zresztą oczywiste. Ale DREMEL w opisie swojego firmowego miniaturowego uchwytu podaje maksymalne dozwolone obroty 35.000/min.
Skoro cofnięcie zapłonu częściowo pomogło i była robiona głowica - nie trafiony rozrząd. Pewnie na łańcuchu ustawiany bez blokad?
Kolego "starob" z tego co udało mi sie sprawdzic to nawet przy wysokich obrotach jest 3.5V. Na chybił trafił bo jak bylem pod komputerem to powyskakiwały błedy ale ogólnie wyszło ze wszystko jest OK. Ale jest zawsze wskazanie na turbine ,ze jest zatarta kierownica. W marcu 2011 rozebrałem turbine i wszystko wyczyscilem o było OK czy to jest mozliwe...
Witam, Pralka restartuje się podczas wirowania. Gdy trafiła na serwis uszkodzona była przetwornica TEA1522T została wymieniona pralka ruszyła pranie całe przechodzi podczas wirowania gdy wchodzi na wyższe obroty przygasa panel i pralka sie resetuje wyświetla koniec prania. Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek. Silnik został podmieniony i...
Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Tak samo jak wysokie zbieranie sprzęgła z grubością okładzin. To miejska legenda z czasów kiedy sprzęgło było na linkę a u ciebie masz hydrauliczne z wysprzęglikiem. Winna będzie pewnie instalacja elektryczna, po rozpięciu kostek cuda potrafią się dziać po ponownym podłączeniu. Diagnoza komputerowa w tym modelu jest...
Trafiłem kilka modułów nowych uwalonych. Ale w twoim wypadku możne jednak przyczyn w instalacji :)
silnikiem Piaggio Purejet po przeróbce na gaźnik Już sam w sobie pomysł, należy potraktować jako wielce nietrafiony. Jedynie co mogę sugerować, to przywrócenie do stanu pierwotnego!
Powinieneś dostać order za wytrwałość. Jakie to powody każą Ci naprawiać na chybił trafił, zamiast odczytać ze sterownika jak należy bieżący błąd?
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
Witam. Przechodzę tresurę z ręki trafica 2005 1,9 dci 100. Mam tego auta serdecznie dość. Podepnę tutaj problem, bo silnik podobny i objawy. Historia zaczyna się tak, że auto zostało zakupione jakieś 2 miesiące temu do komisu jako sprawne z lekką usterką. Wyglądało to tak, że auto jeździło niemal normalnie, przy mocniejszym bucie trochę zadymiło. Usterka...
No, przecież ewidentnie to jest alternator jednofazowy i światłami ze silnika - zupełnie jak w skuterach 50 cm³. Skoro twierdzisz że światła masz z akumulatora, to ktoś wcześniej zrobił przeróbkę, a w takim układzie nie ma prawa to ładować akumulatora kiedy są włączone światła. Przed przełączeniem świateł w prawidłowy obwód, sprawdź czy na żółtym...
Kolega enauto trafił w dziesiątke. Dzięki za pomoc a kolegom dziękuję za udział w dyskusji.
W przypadku autora postu silnik w pompie z reguły nie ma dużego zapasu mocy - parametry pracy niewiele odbiegają od parametrów znamionowych silnika - stąd podkręcanie częstotliwości pracy pompy powoduje znaczne przeciążenie silnika i pompę coś trafi. Wiadomo że lepiej zastosować jest silnik o wyższych obrotach znamionowych ale jeżeli jest taka konieczność...
Domyślam się,że masz przepustnicę bez linki.Najlepiej niech elektromechanik zdiagnozuje twoje auto.Przepustnica może,ale nie musi powodować takiego "przepału".Widziałem w necie,że ktoś regeneruje te przepustnice.Ale bez trafnej diagnozy to możesz połowę osprzętu wymienić zanim trafisz w sedno problemu .Powodzenia.
Bzdura, czasy tandety z wężmi minęły wraz z nastaniem końca ery polarowskich złomów. Dziś uszkodzenie węża dopływowego jest równie prawdopodobne jak trafienie szóstki w totka. Mam odmienne zdanie. Po nieodpowiedniej ilości wsadu, złym wypoziomowaniu, zbyt wysokim obrotom przy wirowaniu itd...-pralka się często przemieszcza powodując uszkodzenia wężyka...
Nie znalazłem rozwiązania. Latem sytuacja się poprawiła i obroty już tak nie rosły, tylko przy włączonej klimatyzacji rosną o ok. 200/s. Nadchodzi zima i mam nadzieję, że może to się nie powtórzy. Pytałem różnych fachowców i nikt mi nic konkretnego nie powiedział. Na ogół "fachowcy" nie wiedząc przyczyny usterki proponują wymianę poszczególnych części...
Witam serdecznie, mam problem z Sprinter 312d z 99r. Dwa lata temu miałem awarie tego samochodu, po ponad 2 miesiącach odwiedzania różnego rodzaju magików okazało się że padł immobilizer co powodowało że samochód nie chciał odpalić. Immo zostało usunięte. Samochód odpalał. Oczywiście wszystkie teorie że pompa, nastawnik itp zostały obalone. Po tym incydencie...
Nie wiem czy wiesz do czego służy sprężarka w czołgu -mianowicie do tego żeby napędzać rozruch i tzw. odsyfiacz.Ten typ sprężarki ma bić powietrze do 150 atmosfer ale żeby do tego doszło musi mieć wysokie obroty, mało tego musi też posiadać smarowanie żeby jej szlak nie trafił. MYŚLĘ, ŻE POMOGŁAM. Pozdrawiam.
Cześć trochę już włosów straciłem przez te gażniki i nie tylko zresztą chłopaki też ze mną nie maja lekko :) miałem z jawki gażnik ale wchodził mi na wysokie obroty trudno było go wyregulować trzeba było, dorabiać kruciec i brak ssania aż kiedyś trafiłem na alledrogo ruski oryginalny K60B zakupiłem sobie dwie sztuki tanio nie było i jestem z niego bardzo...
Witajcie. Asus K50AB, płyta k40ab rev 1.3G. Objawy: kręci wentylator na wysokich obrotach, brak obrazu. Trafił do mnie po przygodach serwisowych, po wymianie dwóch układów: mostka północnego 215-0674034 (DC11) i układu graficznego 216-0728018 (DC12). O dziwo układy wlutowane na spoiwie bezołowiowym, co może świadczyć, że układy były faktycznie nowe....
Polecam wymienić przerywacz bimetalowy na przerywacz elektroniczny. Najprościej od starych samochodów do lat 2000, bo nowsze mają zazwyczaj rozwiązania inteligentnej skrzynki bezpieczników. Nowe przerywacze elektroniczne ze sklepu mogą trafić się bardzo kiepskiej jakości. Warunek to konieczność dorobienia przewodu masowego do zacisku 31 przerywacza....
Sonda powinna znajdować się na dwururce łączącej się z kolektorem wydechowym.Nie można niestety odczytać błędów domowym sposobem,pozostaje warsztat samochodowy,koszt ok.50zł.Może ci przepływomierz szlak trafił,rozumiem że escort mk7 1.4 rocznik 95-97?
Filtr paliwowy jest nowy, oleju i powietrza wymyte takze niezbedne rzeczy zrobione!ogolnie agregat pracuje ładnie jedynie te wysokie obroty mnie martwiły no ale widze ze zakup chyba jednak trafiony skoro wszyscy mówicie ze te 3tys to norma i nic nie bedzie mu sie działo po dłuższym czasie!Jeszcze jedno pytanie co mogłbym zrobic w kwesti odpalania latem...
Jeszcze zainteresuj się odmą. Ona także może być tego przyczyną, jak Ci olej trafił w dolot a potem przez układ recylkulacji do silnika, to kaplica!
No niestety , regulator zapieczony na amen :( Silnik po wymianie zaskoczył bez większych oporów , trochę nie trafiłem z kątem wyprzedzenia , muszę jutro skorygować. Z tego co pamiętam kopcąc na czarno na średnich i wysokich obrotach kąt jest za mały , czyli za późny wtrysk ???
Witam dziś przy wymianie oleju w silniku zauważyłem że jest za wysoki poziom oleju po spuszczeniu dziwnie rzadki i śmierdzi paliwem . Myślę że to uszkodzony wtrysk zamówiłem już nowy zobaczymy czy trafiłem
Moim zdaniem silnik pracujący na tak wysokich obrotach zbędnie marnuje paliwo i generuje przy tym zbyt dużo hałasu. Taki motorek 125cm nie powinien być słyszalny gdy sobie hula 40-45km/h. Wracając do pracy na wysokich obrotach, myślę też, że taki silnik po prostu szybciej się zużyje. Porozglądam się za Vespą, jest ich dużo na rynku, może coś trafię.
To pytanie chyba nei powinno trafić na to forum, chociaż właściwie to skrzynią steruje elektronika ;-)) Jeśli silnik to diesel to obroty stanowczo za wysokie,co znaczyłoby,że automat nie wrzuca 5 biegu,ale nie potrafię podac Ci przyczyna takiego zachowania...Może bardzioej doświadczeni koledzy wypowiedzą sie fachowo ;-) Pozdrawiam
Nie wiem jakiej jakości ta pasta ale na pewno nie jest aż tak podła by były tak wysokie temperatury. Jeśli masz 100% pewności że montaż ok i nie ma jakiegoś błędu to zostaje tylko ustawić pompkę na maks i wentylatory na jakieś średnie obroty. Po takim teście jeśli dalej temperatury są wysokie to już należy zastanowić się czy nie trafiłeś na wadliwy...
Chcesz powiedzieć, że dotychczas nie zrobiłeś diagnostyki komputerowej, tylko wymieniałeś części na chybił trafił? Może już nie trać czasu na komputer, zostało Ci już niewiele części.
witam koledzy :) mam podobny problem w mojej MAZDZIE 626 1,8 benzyna GF 1998 ,otóż po odpaleniu RANO zimnego wszystko ok,po przejechaniu ~ 500 m do najbliższego skrzyżowania i wrzuceniu na luz obroty nie spadają są na ok.2000 !!! po 3-6 minut nagle pomału spadają do normalnych 900 ,czy to jest normalne ??? bo użytkuję ją od niedawna i wcześniej tego...
Witam Mam ten sam problem a dokładniej mój szwagier.... niebieski dym przy obrotach 2700-3000 i falujące obroty, brak mocy. Stało się to nagle w trasie zaświeciły się kontrolki na desce, ten telewizorek. Po zgaszeniu i odpaleniu było lepiej ale do pierwszego wciśnięcia gazu znowu kontrolki i nie idzie jechać. Błędy jakie były to ( przepływomierz (obwód...
Na początku bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie i punkty :) Filtr paliwa owszem, miałem w planie i pewnie o kupię przy najbliższej wyprawie do miasta. Tylko jeszcze poczekam co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, bo auto normalnie reaguje na gaz, ma moc i bez problemów pracuje przy wyższych obrotach. Generalnie szukałem w sieci sposobu...
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
dziękuję kolego, już jest dobrze, błąd się nie wyświetla i po odpaleniu nie występuje problem. czytałem kilka innych tematów w których się wypowiadałeś i był tam poruszony problem zerwanych pinów przy wtyczce i to sprawdziłem na samym początku. w sklepie tamten czujnik przyjęli i oddali pieniądze bo jak stwierdzili kiedyś też im się trafił taki czujnik.załatwiłem...
sprawdź jeszcze węże przy przepustnicy, kiedyś miałem podobny objaw przy 1.6 Astra, mały od podciśnienia był trafiony, wymieniłem też sonde, dokładnie nie wiem która część była przyczyną-objawy ustały po wymianie tych dwóch elementów, paliła ok 18l/100, rura osmolona, dusił sie na wyższych obrotach
Witam mam ten sam problem lecz u mnie po wymianie rozrządu GP chodził godzinę na wolnych obrotach zgasł i wszystko szlak trafił raz chodził dobrze raz nie chciał odpalać rozrząd ustawiony dobrze podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz reaguje gdy (po męczarniach) odpali obrotomierz nie działa auto kręci na wysokie obroty widnieje błąd 0335 po jego...
Kaze Server ma alarm który jest ustawiony zależnie od temperatury i/lub awarii wentylatora, awaria jest ustalana właśnie na podstawie odczytu obrotów wentylatora. Na tym kanale będziesz musiał założyć w panelu zworkę dezaktywującą alarm, jeśli chcesz tam podpiąć wentylator z grafiki. Proponuję upewnić się czy nie masz "trafionej" karty. Miałem kiedyś...
nie sprawdzałem. jutro sprawdzę. Jeszcze o czymś nie napisałem - a mianowicie, od ok. 3 tyś km paliła się podczas jazdy kontrolka stop i nazimnym silniku trochę się przyduszał , nie miał mocy, dopiero jak się rozgrzał i wszedł n a wyższe obroty, to wstrzeliwał , jak z procy. aha . jeszcze jedno ; na zimnym silniku po rozruchu na luzie ciągnął jakby...
Witam, jako że to mój drugi post na ten sam temat, spróbuję napisać wszystko jaśniej, czytelniej oraz nie popełniać błędów interpunkcyjnych. Czy mi się to uda? Nie obiecuję. A więc sprawa wygląda tak: 2 miesiące temu kupiłem czeski motorower typu Jawa 50 Mustang. Poprzedni właściciel (niby) ją odremontował i pomalował, teraz widzę chodziło mu o to,...
Wreszcie zabrałem się za dalsze testy. Na pierwszy ogień poszedł sam komparator 800 obr/min https://obrazki.elektroda.pl/8717528200_... 6000 obr/min https://obrazki.elektroda.pl/4196185900_... Jak widać nie działa to tak jak powinno Teraz Komparator z obcinaczem diodowym 800 obr/min https://obrazki.elektroda.pl/7974615000_...
Akurat takiego Granda się pozbyłem, a miałem go od 2011. Z uwag: - nie miał problemów z elektryką (z wyjątkiem pękniętego kabelka od opuszczania szyby w drzwiach kierowcy); - co 3-4 lata należy wymieniać linki od elektrycznego ręcznego. Zestaw linek do dostania na Allegro za jakieś 250-300; samodzielna wymiana 45 min poziom trudności 2 (filmik na YT)....
Witam wszystkich. Trafiła mi się Corsa C z silnikiem z10xep. Auto po odpaleniu chodzi przez chwilę dobrze a po kilku minutach zaczyna nierówno pracować, z wydechu charakterystyczny dźwięk wypadania zapłonu na wyższych obrotach chodzi ok. Z relacji poprzedniego właściciela niedawno zmieniony rozrząd(sprawdzałem na blokadach jest ok) podmieniłem l cewkę,...
Trafiłem na kolejny problem z piecykiem. Zdobyłem schemat podłączyłem pompka nowa tez ok ale: Włączam sterownik zaczyna tykać po ok minucie startuje pompka włącza się piecyk puszcza dym wentylator łapie wyższe obroty jak do normalej pracy i w tym momencie przestaje tykać w sterowniku i podawać paliwo tylko wiatrak chodzi. co z tym zrobić
Zrobione. Motronic pisał pas ślizga. Pas od alternatora był napięty aż woda z jaj pryskała. Tylko że nikt nie wpadł na to, aby podciągnąć pas od wentylatora, przez który alternator otrzymuje napęd. Znów wywaliłem alternator, by zawieźć go na stół, bo nie wzbudzał mi się już nawet na krótko. Myślałem że od tych kombinacji już szlag trafił którąś diodę,...
temat zamiast zamknąć to odgrzeje ponieważ lanos trafił do jakiegoś magika który coś zrobił że na dwa miesiące było dobrze i teraz znów to samo czyli 2-tyś i świeci kontrolka tylko tyle że najpierw staje na wysokich obrotach a po czwili załącza sie kontrolka silnika ---(magik tez powiedział poprzednim razem że przeczyścil immobiliser---ha,ha _)ale chyba...
Wymiana dysku na 7200 obr/min nie zwiększy wydajności w grach twojego komputera.Ja w swoim hp550 wymieniłem dysk 5400 na 7200 , w grach nie ma różnicy ale jest lepsza wydajność co do kopiowania i ogólnej pracy systemu.Programy ,jak i system, uruchamiają się szybciej.U mnie wymiana wiązała się z zwiększeniem pojemności dysku w laptopie i akurat w dobrej...
właśnie sprawdzałem silniczek krokowy, sprawa wygląda tak że: jedna "samiczka w kostce była wciśnięta i nie łapała pina w krokowym wyciągnąłem wszystkie samiczki z kostki i po kolei ściskając je prędzej założyłem każdą na odpowiadającego jej pina (wcześniej wykręciłem i wyczyściłem silniczek krokowy) - efektu brak jak było tak jest. Odważyłem się wcisnąć...
Cześć po świętach:) Przejechałem około 300km I problem pojawił się dwa razy na kilka sekund. Temperatura na dworze była wyższa i nie stałem tyle w korkach. Wcześniej wchodził na wysokie obroty za każdym razem jak się nagrzał. Chcę i tak wymienić ten czujnik. Problem polega na tym, że nie zawsze podają kolor obudowy w opisie, a trafiłem już na czujnik,...
Jestem zmuszony odkurzyć ten post. Minęło trochę czasu, ale ciekawe jest to, że auto przez ten okres chodziło, mimo że niec nie robiłem (przestraszyło się chyba) oprócz wymiany kabli wysokiego napięcia (trafiły mi się od znajomego nówki za free :-) ). A teraz znów mam tę samą sytuację, tyle tylko, że doszło jeszcze coś. Obroty biegu jałowego są różne....
W przepustnicy nowe sprężynki i gumki, plus nowa uszczelka, nie zacina się, chodzi gładziutko. Na dolocie nowe uszczelki, tam nie ciągnie, krokowiec nowy nie zacina się działa prawidłowo. Ogólnie dziś odłączyłem czujnik temp w kolektorze, czujnik temp w bloku, przepływkę, i TPS'a, po kolei podłączałem je, bez tych czujników nie odpalił, po podłączeniu...
niby nie powinna się odkręcić, a mi się urwała i znachor od turbin nawet jej nie oglądając stwierdził ze wina mechanika i trzeba było płacić za nową turbinę i choć byś nie wiem co robił i tak zawsze wina będzie po twojej stronie chyba ze trafiłeś na naprawdę uczciwy warsztat zajmujący się naprawa turbin i Ci uwzględnia ze to ich wina bo takie się zdarzają...
To czarne to potencjometr sterujący układem EGR. To nie on robi takie dymy. Samodzielne świrowanie obrotów to sugeruje usterke boostera. Na fotkach w niższej części jest jeszcze jedna strzałka, którą zamazałeś. Pod elementem który ona wskazywała jest drugi, większy cylinderek sterczący z pompy. To właśnie booster. Dochodzi do niego mały wężyk, szerszy...
Trafił do mnie w/w laptop z objawami standardowymi do konieczności przeprowadzenia zwykłej konserwacji. (klient twierdzi ze wiatrak wchodził na wysokie obroty, spód ciepły gdzie po kilku minutach się wyłączał np. podczas oglądania filmu) Co też bezwzględnie uczyniłem. Po złożeniu test, i.. dalej się grzeje, co prawda podczas filmu nie wyłącza ale HWmonitor...
zwróć uwagę na rdze przy zawiasach tylnej klapy, cięzko coś z tym zrobic... i jeszcze często w tych silnikach są problemy z uszczelką głowicy(obejrzyj dokładnie czy nie ma wycieków) z wymianą tej uszczelki są problemy, często po naprawie i przejechaniu paru tysięcy km znowu zaczyna się jakiś wyciek, no chyba że trafisz na specjaliste od Roverków to...
trafic obroty wysokie spalanie wysokie obroty renault trafic obroty
piosenka radia zasilacz kondensator 10000uf prądnica pierścieniowa
wideodomofon leelen wideodomofon leelen
Lokalizacja czujnika G42 w Audi A3 8L 1.6 2002 Lokalizacja czujnika G42 w Audi A3 8L 1.6 BFQ