Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Zamiast bezpiecznika wsadz zarówke i szukaj zwarcia. Poruszaj przewodami i ogladaj zarówke. Jak swieci jasno to masz zwarcie, jak ciemno to brak zwarcia.
Zacznijmy może od tego : https://obrazki.elektroda.pl/3168047000_... Te przekaźniki są po prawej stronie kierownicy pod deską . Spróbuj wyjmować po kolei i obvserwuj zachowanie. Jeśli coś się zmieni daj mi odpoiwedź który przekaźnik i podeślij numer nadwozia na PRIV
To jest jednak brak zasilania z bezpiecznika 21. Możliwe jest też osmalenie mocowania bezpiecznika: wyjąć-włożyć-wyjąć-włożyć. Mało możliwe jest też upalenie masy na LEWYM słupku obok skrzynki bezpiecznikowej. Tam jest takie charakterystyczne koło z powpinanymi konektorami. Nie mogę podać teraz fotki tego, dopiero po południu z domu, ale Kolega trafi.
Ok zatem jutro sprawdzę ten moduł. p.s. mam głupie pytanie ale wolę dopytać zanim zrobię zwarcie - który na tym schemacie jest A5? Zaznaczono "A1" a potem cyfrę "5".
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Panowie, podpowiedzcie proszę... Wkładałem 2 aku do samochodu (realizacja mini camperka)... Grube przewody z aku przód do aku tył... Klemy, oczka zgodnie z sztuką... I tu mój zonk... Podczas przekładania kabli w meblach chwilowo nie miałem zaizolowanych przewodów, zrobiło mi się zwarcie. Teraz samochód "nie świeci", żadna kontrolka, nie mówiąc o rozruszniku......
Nieoryginalna ładowarka dostała przebicia..i słusznie trafiła do kosza..
Problem rozwiązany! W tym samochodzie wersja Westfalia przewód L z alternatora nie trafia prosto do licznika, tylko jest połączony z układem Webasto, które robiło zwarcie i podawało masę do instalacji!
Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę "przy zwarciu będzie świecić", potem rozpinaj obwody, jak zgaśnie to trafiłeś na ten ze zwarciem. :wink:
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Witam Ciekawe czy kolega Dawit000 uporał się z problemem. JA mam podobnie z 2.0 dci z 2007r, tyle że po odłączeniu przepływomierza zaczął gadać. Po założeniu drugiego sprawnego znowu to samo, czyli zapala i gaśnie. Drogą eliminacji nie jest to wina przepływki, może jakieś zwarcie na wiązce. Macie jakieś koncepcje przyczyny takiego zachowania?
Może masz zwarcie, odetnij sygnałowy i sprawdź co wtedy widać w parametrach.
Witam pewnie odgrzewany kotlet jak tak z góry sorki Renaut master III 2.3 dci 150km 2016r Przełożyliśmy skrzynie z automatu na manual automat z tym robotem Nowa skrzynia sprzeglo dwumasa docisk wszystko podłączone i w sumie działa odpala na zwarcie ale normalnie nie...tzn z kluczyka Moje pytanie co teraz zrobić co wymienić by auto normalnie funkcjonowało...
Miałem podobny problem, ale w zupełnie innym aucie i tylko podczas włączenia świateł mijania widać było kontrolkę świateł drogowych i cykanie. Okazało się, że czasem nie łączył przewód od masy na żarówkę w reflektorze. W Twoim przypadku być może jest gdzieś zwarcie, skoro akumulator pada.
Witam po podłączeniu do komputera wyskoczyło zwarcie do masy na wtrysku ale po wizycie jechał normalnie tylko co jakiś czas się zadłabił i zapaliły się kontrolki na chwilę .
To mamy dokładnie to samo. Gdzieś jest zwarcie na can , bo jak włączam kierunki to spada do 1.8 v, ewentualnie uch padł. Mój wewnątrz wygląda ok zero nalotu i wilgoci, ale zamówiłem drugi.
Prześledź przewód idący do silnika. Trafisz na włącznik który, mniemam, jest zwarty.
wsadź do wtyczki opornik 2-3 omy i próbuj kasować. Rozbierz wtyczkę, czasem beb echy lubą robić zwarcie. czujnik pod siedzeniem . Pod siedzeniem nie ma żadnego czujnika.
Witam Czy opierając się o oryginalny schemat było by warto odbudować tę część układu? Moim zdaniem - TAK. Dlaczego? Czasem może się trafić jakieś zwarcie (oczywiście przypadkowe) kabli wyjściowych. Ten układ ogranicza prąd płynący przez tranzystory końcowe do całkowicie bezpiecznej wartości i robi to natychmiast - bezpiecznik topikowy działa po znacznie...
podłanczałem w momencie kiedy gaśnie wysypuje błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy).ale wtryski raczej jak by padły to by już nie odpalił
Może to rezystancja uzwojenia trafo - nie zwarcie. Dodano po 2 po odłączeniu trafa od tamtej płytki na pcb nie ma zwarcie ale jest na trafię
Witam, Przygód z Trafficiem ciąg dalszy. Napotkałem problem z brakiem świateł stopu, świateł wstecznego i podświetlenia rejestracji. Żarówki sprawdzałem, bezpieczniki również w porządku. Reszta świateł działa bez problemu. Cóż może być powodem owej awarii? AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojego Renault Trafic? 2003 1.9 dCi furgon AI: Czy...
Musisz zdjąć radiator i sprawdzić będzie napisz na nich. Wszystkie w gałęzi są połączone razem tzn wszystkie emitery razem i wszystkie kolektory razem dla zwiększenia prądu, nie muszą być wszystkie w gałęzi zwarte wystarczy że jeden będzie. Czeka Cię odlutowywanie wszystkich i sprawdzanie jak trafisz zwartego to reszta może już nie mieć zwarcia. Pozdrawiam...
Witam. Mam problem z Trafic II 2.0 dCi 2008r. Auto po nocce próbuje odpalić, odpala ale ciężko i kopci przez pierwsze 10 sekund. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd DF025 -przyłącze diagnostyczne modułu podgrzewacza wstępnego, -nieciagły -zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany. Świece żarowe wymieniłem 4szt oryginalne, przekaźnik (moduł)...
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU O, to już jakiś trop. Jak auto było u mnie to zauwazylem, że przy skręcie w prawo częściej szarpie😁 dopiero w piątek tam będę, więc sprawdzę to. Hmm, czy...
Miałem Nexie, niby przodem Lanosa, ale wiem od mechanika z Daewoo, ze to nie było to samo. Lanos miał zmiany i mówił mechanik, ze ciezko było śledzić problemy z elektryka. Może Tobie się to właśnie trafiło? Zwarcie jakieś w instancji gdzieś? Nie było zmian? Odcięcia zapłonu, pompy itp? Prześledzić by trzeba całość od aku, poprzez bezpieczniki do pompy...
A mi się ostatnio trafiła fabrycznie zwarta faza z ochronnym, w kablu do PC. Dobrze, że używałem w pracy (sprawna instalacja), bo w domu (brak styków ochronnych) po takim użyciu kabla mógłbym już nic więcej nie napisać na elektrodzie :D
Odłączaj po kolei wszytko aż trafisz. Gdzieś masz zwarcie.
jeszcze jedno mnie ciekawi podczas mierzenie oporności na 2 wtrysku wyszło mi 170-180 kOhm ale ten sam wynik po mierzeniu z masą silnika , chyba nie powinno być połączenia ? może tu jest zwarcie ? chętnie oddam to do dobrego serwisu okolice Wałbrzycha.
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału .
Korekty na 1 i 4 podobnie po -5 +5 wypadanie zaplonu na 1 usterka elektryczna zwarcie nie wchodzi na obroty i nie chodzi jak by na jeden chodz nie zawsze wtryski wszystkie wymienione 10 tys temu
Sam prowadzę warsztat i wiem jak czasami trudno diagnozować usterki, ale mi klienci płacą za naprawę samochodu a nie za naprawianie.... Kiedyś miałem podobny problem z traficiem i tam sterownik abs wykluczyłem zamieniając przy sterowniku miejscami kable czyli stronę lewą z prawą. Okazało się, że trzepnięta była wiązka na belce silnika.... najprawdopodobniej...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Trafic 2 2.0 dci z 2010r. Przycisk po wciśnięciu się świeci, a nie odpala klimatyzacji. Ręczne zwarcie przekaźnika sprzegłą klimatyzacji włącza sprężarkę. Jakie są elementy składowe od strony elektronicznej? Ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej klimatyzacji do traffica. Chodzi mi o prostą ścieżkę...
Tym niemniej warto by było sprawdzić termowizją, czy coś się zanadto nie grzeje i pomierzyć elementy. Objaw faktycznie nie jest typowy, a odcięcie dostępu do NANDów i wystawienie SATAFIRM S11 może wynikać ze zwarcia otworów. Miałem już historie, kiedy problem wynikał z uszkodzenia pamięci, ale też kiedyś trafiło się zwarcie wewnątrz laminatu. Oczywiście...
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
Pisałeś, że masz jakiś skośnooki oscyloskop. Daj na wejście sygnał z generatora i chociaż spróbuj prześledzić gdzie go gubi. Nic Cię to nie kosztuje a może akurat trafisz na usterkę.
To mogę zasugerować dwie rzeczy, wypnij HDMI, może kabel jest trafiony i robi jakieś zwarcie (zaczytane z internetu, bo nie wiem co ma uszkodzony kabel HDMI do braku obrazu ze smartTV). Druga to restart TV do fabrycznych. Tu, jak nie masz w ogóle obrazu w menu TV zostaje tylko zajrzeć do manuala.
Ponieważ jeszcze nie spotkałem kondensatora elektrolitycznego powodującego zwarcie, dlatego podejrzewam zwarcie tkwiące w samym procesorze. Trafiłeś w 10.GPU uwalony.
Zasilania na pamięciach nie ma. Czyli to chyba to. Co do "uwalenia", po prostu włożyłem dodatkowe kości pamięci, to one były trafione (zwarte piny przy kilku kostkach - dopiero teraz po dokładniejszych oględzinach do tego doszedłem). Zdjęcie podeślę najszybciej w poniedziałek, jak od kumpla cyfrówkę pożyczę...
Mi też przygasają kontrolki, co prawda w ZX, wina akumulatora oczywiście. Myśle, że 2 akumulator też masz trafiony, zwarcie jest mało prawdopodobne, ale możesz zmierzyć sobie prąd rozruchowy. Dla 1.1 to powinnobyć chyba coś koło 160-200A, niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle. Zwarcie raczej mało prawdopodobne, setki amperów popaliły by tę francuską...
Ale nie przebicie na radiator tylko między nóżkami. Jeśli trafisz na jakiekolwiek zwarcie na dowolnej kombinacji nóżek na jednym tranzystorze to niestety....
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
Skoro przewod ma byc na stale pod +, to oczywiste jest ze tyle brac nie moze. Wiec albo to jakies strasznie badziewne radio projektowane po to zeby sprzedac i uciec, albo ma defekt. Dobrze wiec by bylo sprawdzic, bo jesli ma np. jakies zwarcie - to moze je szlak trafic albo i instalacji w autku zaszkodzic. A jesli dasz pod kluczyk calkiem, to bedzie...
:arrow: Michał uszkodzony bezpiecznik. Elektrolit po prostowniku nie naładowany bo jak? Miernik ma na pewno cyfrowy. Udowodnij że zwarcie nie będzie piszczało jak trafi na zwarcie. coś zniszczyło bezpiecznik tak czy nie? O tym że omomierzem nie mierzymy pod napięciem chyba wie...
Na zewnętrznym nie działało nic. Wentylatory po włączeniu się kręciły, dysk słychać ale obrazu ani śladu. Ok, muszę dać do serwisu raczej bo nie mam lutownicy (tylko do rynien...) :) Ale koszt chyba nie będzie wielki? Mam nadzieję że nic głębiej nie poszło, bo mnie trafi :(
rezygnuję z tej naprawy...bo okazało się że lekko nacisnąłem na płytkę, podczas gdy był miernik podłączony pod złącze i problem znikł, więc ściechy, co więcej, padł LCD...tzn sygnał LCD i to wina płyty głównej a raczej ścieżek popękanych...jakaś felerna się trafiła
df052 zwarcie do masy, przepatrzyłem instalację podmieniłem sterownik no i finał tragiczny bo uszkodzony NOWY wtrysk z Renault prosto z opakowania , przebicie występowało tylko w momencie pracy, na testy izolacji wypadł dobrze 180kom.
- czujnik ciśnienia klimatyzacji /zwarcie, dzięki ale nie to było przyczyną.... porządna diagnostyka i okazało się że winowajcą był układ paliwowy - zbyt małe ciśnienie , ale dlaczego nie komunikował błędu? bo winny był czujnik ciśnienia
Musi działać, jedyny powód jaki przychodzi mi do głowy to źle założone gniazdo bądź źle wykonany przewód połączeniowy (zwarcie), chyba że trafiło Ci się jakieś uszkodzone gniazdo.
Witam kolegów ,bardzo proszę o poradę i dyskusję na temat opisanego problemu.W mieszkaniu są tak zwane ESKI -B10A,B16A słabsze zasilają gniazda w pokoju oraz oświetlenie ,natomiast B16 zasilanie kuchni i łazienki.Dwa razy trafiło sie zwarcie ,1- fachowiec od mebli miał w wiertarce uszkodzony kabel oraz przedłużacz został przyciśnięty , I tu problem...
Te dolne to chyba trzymają obudowę, wiec zewrzyj górne , nie popsujesz jak nie trafisz.
Witam! 5Y3 to duodioda prostownicza: http://www.radiomuseum.org/tubes/tube_5y... , możesz mieć problem ze zdobyciem oryginału, ale zamiast niej można dać 2 diody 1N4007 zamontowane pod podstawką, a lampę zostawić dla dekoracji. Być może, że lampę szlag trafił z powodu zwarcia na napięciu anodowym (jakiś kondensator zwiera, np. elektrolit). Schematy...
Sprawdzałem juz to Pobor prądu jest standardowy jak w tym aucie - ja nie moge trafic w moment zwarcia bo to sie dzieje nie regularnie. Masę dodałem nawet dodatkowo. Odniosłem wrazenie ze po dodaniu masy jakby ten bezpiecznik przepalal się czesciej. Dwa razy przy moich probach padł w momencie wygaszenia po czasie zarowki podsufitkowej. A błedey - nie...
Trochę zmienię temat. Potrzebuję pomocy w naprawie takiego modułu. W sterowniku, który do mnie trafił zwarte były dwa tranzystory mocy, uszkodzone dwa rezystory 330Ω i jeden tranzystor w obwodzie sterowania bramek (trzy ostatnie elementy w innej fazie niż uszkodzone tranzystory). Po wymianie elementów silnik rusza ale w przeciwnym kierunku i ma...
Może trafopowielacz jest trafiony, ma zwarte uzwojenia. :| Wtedy możesz eksperymentować do os. śmierci. Rozklej rdzeń i wywal te uzwojenia.
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
Jeśli to nie bańka to sprawdź R264 470om/2W Dodano po 4 Jeżeli ten rezystor jest trafiony można go na chwile zewrzeć powiano odchylanie wskoczyć .
Cześć, liczyłem na Ciebie ;). Poratujesz schematem wtryski -->kostki ECU, żebym miał łatwiej zlokalizować piny w kostce. Pod Clipem różnica ciśnienia zalecanego i rzeczywistego praktycznie taka sama. Milisekundowa odchyłka ale to chyba normalne. Chyba jednak tak nie ma. Jest to pierwszy przypadek z jakim się spotkałem. Pozostałe ładnie schodziły z obrotów...
Logiczne wydaje się, że (teoretycznie) tanie płytki z Chin nie mogą być dobrej jakości. Ale one wcale nie są takie tanie (; Nie zamówiłem tam ze względu na cenę, ale ze względu na dobre opinie. Żeby być obiektywnym muszę przyznać, że kilka razy trafiłem zwarcie między ścieżkami w jednym projekcie. Był to jednak bardzo gęsty druk, zwarcie spowodowane...
Witam Mam ten sam problem a dokładniej mój szwagier.... niebieski dym przy obrotach 2700-3000 i falujące obroty, brak mocy. Stało się to nagle w trasie zaświeciły się kontrolki na desce, ten telewizorek. Po zgaszeniu i odpaleniu było lepiej ale do pierwszego wciśnięcia gazu znowu kontrolki i nie idzie jechać. Błędy jakie były to ( przepływomierz (obwód...
Zablokuj pin 17 i 18 taśmą, licząc z prawej strony, na listwie krótszej matrycy, jeżeli to nie poskutkuje, to jest matryca szmelc. Nie słuchaj go. Nie ma reguły, które piny. U mnie prawa taśma od tyłu od prawej strony, piny 22, 23 i samsung gra już półtora roku. Praktycznie z mało zauważalną wadą na ekranie. Zaklejaj po kolei taśmą około 5-10 pinów,...
Witam! Zdarzyło mi się kilka razy trafić na zwarte kable tym miernikiem i wyświetla tylko komunikat o zwarciu na linii czyli nie ma strachu.
Wreszcie trafiony zatopiony!!! Zwarte cewki odchylające. Szukałem uszkodzenia bez cewek. Dopiero podłączenie innych, poza kineskopem i wszystko OK. Temat zamknięty. xxxyyy
Trafo było rzeczywiście trafione - zwarcie uzwojenia pierwotnego do masy! Już zamontowałem nowe, zamiennik - HR 7503. Telewizor ruszył, a właściwie czasami startuje - jest to sprawą przypadku :( czasem po kilku, czasem po kilkunastu włączeniach i wyłączeniach! Szczególnie trudno go załączyć po dłuższym odłączeniu od sieci (ostygł?). Czytając posty na...
Mierz testerem diod każdą kombinację końcówek (masz 3 to i kombinacji masz niewiele). Jeśli w którym kolwiek przypadku trafisz na zwarcie (000 lub podobna wartość) to sam sobie z tym nie poradzisz.
Scalak IC1 prawdopodobnie trafiony. Trzeba sprawdzić kondensatory na zwarcie, a wartość rezystora jest podana na nim w kodzie barwnym.
Witam. Trafic 2007 2.0 dci mr780 Potrzebuje opis wtyku(5pin) wchodzącego do przepustnicy oraz oznaczenia miejsca (od strony złącza) gdzie dochodzi do sterownika silnika. Po poruszeniu wiązką silnika pokazało błąd „czujnik pozycji zaworu przepustnicy / stały / zwarcie lub obwód przerwany. Ew podpowiedz jak sprawdzić samą przepustnicę
zdejm wtyczkę z zaworu EGR i uruchom silnik (problem spowodowany zwarciem zgięty pin ) Dodano po 3 może być także zabrudzony lub nadający się do wymiany czujnik położenia wału Dodano po 3 Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni...
Sprawdz napiecie stale na wyjsciach glosnikowych wzgledem masy. jesli jest rozne od polowy napiecia zasilajego to prawdopodobnie padla koncowka mocy, jesli jest prawidlowe na wszystkich to mozesz miec zwarcie w instalacji glosnikowej. tak naprawde to przyczyn moze byc calkiem sporo i nie sposob przy tak malej ilosci informacji trafic w "dziesiatke"
Jak już będziesz miał to na stanie to sprawdzisz pobór prądu i będziesz wiedział czy coś ciągnie energię. Może gniazdo elektryczne do przyczepy zostało uszkodzone a może akumulator szlag trafił po zwarciu.
To, co pokazałeś na zdjęciu to nie przekaźnik tylko transformator impulsowy inwertera. Zasilacz się wyłącza, ponieważ najprawdopodobniej jest zwarcie na tranzystorach od traf inwertera sprawdź tranzystory zaznaczone na czerwono czy nie mają zwarcia, wymień dwa niebieskie kondensatory przy nich. Dodatkowo sprawdź czy nie ma zwarcia na diodach zaznaczonych...
Co do bezpieczeństwa używania LM317 do stabilizacji napięcia przy dużym napięciu na wejściu widzę dwa zagrożenia, które dobrze byłoby wyeliminować: 1. Włączanie - jeśli napięcie na kondensatorze przed LM317 będzie rosło za szybko, to prąd LM317 może nie zdążyć naładować kondensatora za LM317 i napięcie in-out przekroczy dopuszczalne; na to pomoże ograniczenie...
Na rysunku jest pamiec (taki prostokacik) - wystarczy zewrzec obojetnie jakie 2 nogi zaznaczone na czerwono (opisane jako i/0). Alternatywa jest zwarcie nog o odpowiednich numerach na procesorze (kwadracik) i tych nog wlasnie Ty szukasz - efekt jest ten sam a w pamiec mi zawsze bylo latwiej trafic :P. Pozdrawiam: ==Lynx==
Gdyby było takie zwarcie jak piszesz to chyba już by ci się auto spaliło. Sugeruje weź Miernik dołącz dwa przewody do aku Miernik do środka i jedziemy ładowanie powyżej 14v i zobaczymy kto trafił
Miałem taki przypadek teraz go odgrzebałem, ten sam model, to samo działo tylko kineskop 14-tka. Nie mogłem trafić na zwarcie na ciepło, w serwisie Sony chcieli mu wymienić kineskop. Po ostatnich rozbłyskach jakoś chodzi, pozostaje czekać.
Stawiam jednak na uszkodzony wirnik. Poszukaj firmy która zajmuje się naprawami silników elektrycznych i pojedź do nich, sprawdzą motor, ewentualnie naprawią, albo druga opcja, szukasz używanego motoru. Na jeden uszkodzony triak jeszcze mógł byś trafić, ale na dwa raczej nie, prędzej szóstkę w totka trafisz. Do zwarcia między anodami dojdzie po przeciążeniu...
Nie opór tylko napięcie. Skoro na wlutowanym mostku spada do 1,5V to albo mostek robi zwarcie albo trafo szlak trafił. Wylutuj go i zmierz napięcie na tym transformatorze. Co to w ogóle jest za zasilacz. Daj no zdjęcia całości.
Transformator możesz traktować jak zwarcie w momencie załączania gdy trafisz pechowo i rdzeń się nasyci, masz wtedy ok 100-150A prąd i C10 może też wyzwolić. Najlepiej soft start lub wymiana na przetwornice ale one nie zniosą tyle co transformator (przepięć).
dziękuje za zainteresowanie tematem, zacznę od tego że na naładowanym akumulatorze też nie działa, PROBLEM POLEGAŁ NA: przy klemie (+) ,przy akumulatorze odchodzą dwa przewody z czego jeden idzie przez taką plastikową obudowę (do alternatora i rozrusznika), po rozebraniu zobaczyłem tam dwie grurbe płytki które były wcześniej zlutowane- rozumiem że takie...
Ja powiem w ten sposob jeżeli chcesz ładować sprawny telefon to sie nadają bo smigam na kilku takich ale jak sie trafi jakieś zwarcie to ładowarka w odróżnieniu od oryginalnej jest na śmietnk po 1-3 sekundach.
cewkę można sprawdzic rezonansowym testerem do traf. Jak ma zwarcie międzyzwojowe to tester to wykaże
Sprawdzałem to razem ze znajomym elektronikiem i wychodzi na ten element poza tym jest on dziwnie czarny i okopcony niestety nie możemy nigdzie trafić innego żeby przełożyć i zobaczyc
Dziś tylko chwilę bawiłem się wirnikiem. Podłączyłem go i kręcił się z częstotliwością prawie 5Hz. Napięcie na kondensatorze 1uF podłączonym do cewki przez diodę wynosiło ok. 3.5V. Zacząłem szybko zwierać i rozwierać cewkę na chybił trafił (przypadkowo). Max napięcie jakie czasem zmierzył miernik wyniosło ok. 16V. To pewnie w tych momentach kiedy trafiłem...
Witam.Nie wiem czy dobrze trafiłem,ale zapytam: Zrobiłem zwarcie w lampce bocznej nad leżanką górną i przestało działać podświetlanie całej kabiny.Wszystkie bezpieczniki są dobre. Scania R420 rocznik 2007,skrzynia manual Nie wiem gdzie szukać przyczyny?
W analogowych hydrstatach tak (np polar gracja, bosch wfb i inne staruszki), przy nowych juz sie odeszło od takowego połączenia, a zazwyczaj juz stosuje sie hydrostaty częstotliwościowe, które tylko przekazują do elektroniki sygnał o poziomie wody, to procek odczytując tą informację ma zapobiec załączeniu przekaźnika grzałki, chyba że przekaźnik sklei...
Jeśli zewrzesz +12/+5V do masy, to szlag trafi twój zasilacz. Nie kombinuj. Poza tym, zasilacz do wymiany, koniecznie.
farmer- trafiony w 100%, zwarcie całkowite z każdej strony.Mam jeszcze pytanie czy można dostać taki tranzystor w każdym sklepie ? PG5AN.
zrobiłeś błąd lutowania(zwarcie lub przerwę)
objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty alternator lecz nie pracuje równo trzęsie się i dymi na biało,po podłączeniu alternatora zaczyna dusić się i gaśnie, drugi problem z którym boryka się mechanik to taki iż po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy nie ma zmian mowa o cylinder 1 i 2 od strony rozrządu, po odpięciu wtyczek 3 i 4 jest różnica...
miernik pokazuje 0.2Ω na obydwu A co pokazuje po zwarciu sond? Nie trafiłem jeszcze na zwarte opory, ale może się trafiają. Tak to wygląda, dwa 8,2Ω i bez wątpienia rezystory. Trzeci był oznaczony na PCB ROPP, ma rezystancję 0,3Ω. Z pasków wynika że powinien mieć 22,8Ω. Liczę na waszą pomoc Zdjęcie słabe, ale raczej 1,8kΩ i...
Niestety przy okazji żarówka od LFO postanowiła sobie zrobić zwarcie i szynę dodatnią szlag trafił i pewnie coś jeszcze... Jak to zrobiła zwarcie? Żarówki przy przepaleniu czasem robią zwarcie ale w obwodzie jest potencjometr który powinien coś ograniczyć i tranzystor, w tranzystorach z metalową obudową po zwarciu palą się druty bondingowe w środku...
Moj samochód nigdy tam nie trafi :D
A z kąd wiedziałeś, że i te zabezpieczenie padło? Trafiłeś, dioda pełne zwarcie :lol: Dzięki, temat zamykam, jutro wymieniam.
Jak wykluczyłeś przełączniki, to odlutuj kondensatory (najpierw od zasilania) po jkednym i sprawdzaj pobór prądu. W końcu trafisz.
Niektóre urządzenia mają spięte wewnątrz uziemienie z zerem jeśli w miejsce zera trafi faza mamy zwarcie. Co to za urządzenia?
Tu nie chodzi o urzadzenie, a czlowieka. Czlowieka moglo by trafic gdyby bylo przebicie. Wyobraz sobie ze podlaczasz kabel (L) z gniazdka bezposrednio do metalowej obudowy komputera. Latwo sie domyslic ze jezeli dotknal bys takiej obudowy to moglo by byc boloesne doswiadczenie. Jezeli ta obudowa podlaczona jest do bolca to prad poplynie do tego bolca...
Jak ich szukać? Pod jakim hasłem? Trzeba uważać żeby nie były zbyt wydajne prądowo (prąd zwarcia) bo elektronikę może szlak trafić.
zwarcie trafic zwarcie renault trafic zwarcie trafic wtryski
schematy instrukcje serwisowe samsung schemat przewodów paliwa pomiar rezystancji wtrysku
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Xerox WorkCentre 6605 - Skutki wysypania tonera Mercury 30/40 HP – podłączenie obrotomierza, przewody, ustawienia impulsów, analog i SmartCraft