Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Zamiast bezpiecznika wsadz zarówke i szukaj zwarcia. Poruszaj przewodami i ogladaj zarówke. Jak swieci jasno to masz zwarcie, jak ciemno to brak zwarcia.
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Zacznijmy może od tego : https://obrazki.elektroda.pl/3168047000_... Te przekaźniki są po prawej stronie kierownicy pod deską . Spróbuj wyjmować po kolei i obvserwuj zachowanie. Jeśli coś się zmieni daj mi odpoiwedź który przekaźnik i podeślij numer nadwozia na PRIV
Ok zatem jutro sprawdzę ten moduł. p.s. mam głupie pytanie ale wolę dopytać zanim zrobię zwarcie - który na tym schemacie jest A5? Zaznaczono "A1" a potem cyfrę "5".
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Problem rozwiązany! W tym samochodzie wersja Westfalia przewód L z alternatora nie trafia prosto do licznika, tylko jest połączony z układem Webasto, które robiło zwarcie i podawało masę do instalacji!
Miałem podobny problem, ale w zupełnie innym aucie i tylko podczas włączenia świateł mijania widać było kontrolkę świateł drogowych i cykanie. Okazało się, że czasem nie łączył przewód od masy na żarówkę w reflektorze. W Twoim przypadku być może jest gdzieś zwarcie, skoro akumulator pada.
Witam Ciekawe czy kolega Dawit000 uporał się z problemem. JA mam podobnie z 2.0 dci z 2007r, tyle że po odłączeniu przepływomierza zaczął gadać. Po założeniu drugiego sprawnego znowu to samo, czyli zapala i gaśnie. Drogą eliminacji nie jest to wina przepływki, może jakieś zwarcie na wiązce. Macie jakieś koncepcje przyczyny takiego zachowania?
Może masz zwarcie, odetnij sygnałowy i sprawdź co wtedy widać w parametrach.
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Witam pewnie odgrzewany kotlet jak tak z góry sorki Renaut master III 2.3 dci 150km 2016r Przełożyliśmy skrzynie z automatu na manual automat z tym robotem Nowa skrzynia sprzeglo dwumasa docisk wszystko podłączone i w sumie działa odpala na zwarcie ale normalnie nie...tzn z kluczyka Moje pytanie co teraz zrobić co wymienić by auto normalnie funkcjonowało...
Witam po podłączeniu do komputera wyskoczyło zwarcie do masy na wtrysku ale po wizycie jechał normalnie tylko co jakiś czas się zadłabił i zapaliły się kontrolki na chwilę .
Panowie, podpowiedzcie proszę... Wkładałem 2 aku do samochodu (realizacja mini camperka)... Grube przewody z aku przód do aku tył... Klemy, oczka zgodnie z sztuką... I tu mój zonk... Podczas przekładania kabli w meblach chwilowo nie miałem zaizolowanych przewodów, zrobiło mi się zwarcie. Teraz samochód "nie świeci", żadna kontrolka, nie mówiąc o rozruszniku......
Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę "przy zwarciu będzie świecić", potem rozpinaj obwody, jak zgaśnie to trafiłeś na ten ze zwarciem. :wink:
To mamy dokładnie to samo. Gdzieś jest zwarcie na can , bo jak włączam kierunki to spada do 1.8 v, ewentualnie uch padł. Mój wewnątrz wygląda ok zero nalotu i wilgoci, ale zamówiłem drugi.
wsadź do wtyczki opornik 2-3 omy i próbuj kasować. Rozbierz wtyczkę, czasem beb echy lubą robić zwarcie. czujnik pod siedzeniem . Pod siedzeniem nie ma żadnego czujnika.
Musi działać, jedyny powód jaki przychodzi mi do głowy to źle założone gniazdo bądź źle wykonany przewód połączeniowy (zwarcie), chyba że trafiło Ci się jakieś uszkodzone gniazdo.
podłanczałem w momencie kiedy gaśnie wysypuje błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy).ale wtryski raczej jak by padły to by już nie odpalił
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU O, to już jakiś trop. Jak auto było u mnie to zauwazylem, że przy skręcie w prawo częściej szarpie😁 dopiero w piątek tam będę, więc sprawdzę to. Hmm, czy...
Witam, Przygód z Trafficiem ciąg dalszy. Napotkałem problem z brakiem świateł stopu, świateł wstecznego i podświetlenia rejestracji. Żarówki sprawdzałem, bezpieczniki również w porządku. Reszta świateł działa bez problemu. Cóż może być powodem owej awarii? AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojego Renault Trafic? 2003 1.9 dCi furgon AI: Czy...
Nieoryginalna ładowarka dostała przebicia..i słusznie trafiła do kosza..
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
- czujnik ciśnienia klimatyzacji /zwarcie, dzięki ale nie to było przyczyną.... porządna diagnostyka i okazało się że winowajcą był układ paliwowy - zbyt małe ciśnienie , ale dlaczego nie komunikował błędu? bo winny był czujnik ciśnienia
jeszcze jedno mnie ciekawi podczas mierzenie oporności na 2 wtrysku wyszło mi 170-180 kOhm ale ten sam wynik po mierzeniu z masą silnika , chyba nie powinno być połączenia ? może tu jest zwarcie ? chętnie oddam to do dobrego serwisu okolice Wałbrzycha.
Może to rezystancja uzwojenia trafo - nie zwarcie. Dodano po 2 po odłączeniu trafa od tamtej płytki na pcb nie ma zwarcie ale jest na trafię
Skoro przewod ma byc na stale pod +, to oczywiste jest ze tyle brac nie moze. Wiec albo to jakies strasznie badziewne radio projektowane po to zeby sprzedac i uciec, albo ma defekt. Dobrze wiec by bylo sprawdzic, bo jesli ma np. jakies zwarcie - to moze je szlak trafic albo i instalacji w autku zaszkodzic. A jesli dasz pod kluczyk calkiem, to bedzie...
Korekty na 1 i 4 podobnie po -5 +5 wypadanie zaplonu na 1 usterka elektryczna zwarcie nie wchodzi na obroty i nie chodzi jak by na jeden chodz nie zawsze wtryski wszystkie wymienione 10 tys temu
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału .
Witam. Mam problem z Trafic II 2.0 dCi 2008r. Auto po nocce próbuje odpalić, odpala ale ciężko i kopci przez pierwsze 10 sekund. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd DF025 -przyłącze diagnostyczne modułu podgrzewacza wstępnego, -nieciagły -zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany. Świece żarowe wymieniłem 4szt oryginalne, przekaźnik (moduł)...
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
Sam prowadzę warsztat i wiem jak czasami trudno diagnozować usterki, ale mi klienci płacą za naprawę samochodu a nie za naprawianie.... Kiedyś miałem podobny problem z traficiem i tam sterownik abs wykluczyłem zamieniając przy sterowniku miejscami kable czyli stronę lewą z prawą. Okazało się, że trzepnięta była wiązka na belce silnika.... najprawdopodobniej...
Ponieważ jeszcze nie spotkałem kondensatora elektrolitycznego powodującego zwarcie, dlatego podejrzewam zwarcie tkwiące w samym procesorze. Trafiłeś w 10.GPU uwalony.
Te dolne to chyba trzymają obudowę, wiec zewrzyj górne , nie popsujesz jak nie trafisz.
Prześledź przewód idący do silnika. Trafisz na włącznik który, mniemam, jest zwarty.
To jest jednak brak zasilania z bezpiecznika 21. Możliwe jest też osmalenie mocowania bezpiecznika: wyjąć-włożyć-wyjąć-włożyć. Mało możliwe jest też upalenie masy na LEWYM słupku obok skrzynki bezpiecznikowej. Tam jest takie charakterystyczne koło z powpinanymi konektorami. Nie mogę podać teraz fotki tego, dopiero po południu z domu, ale Kolega trafi.
Witam. Mam problem z klimatyzacją w samochodzie Trafic 2 2.0 dci z 2010r. Przycisk po wciśnięciu się świeci, a nie odpala klimatyzacji. Ręczne zwarcie przekaźnika sprzegłą klimatyzacji włącza sprężarkę. Jakie są elementy składowe od strony elektronicznej? Ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej klimatyzacji do traffica. Chodzi mi o prostą ścieżkę...
Moim zdaniem gdzieś jakieś zwarcie, typu cienki drucik dostał się nie tam gdzie trzeba. Najprościej zdjąć konwerter i zmierzyć napięcie na końcu lub po prostu omomierzem sprawdzić czy kabel "ma izolacje" żyły środkowej i ile wynosi "pętla zwarcia". Pomimo wykonanie setek czy nawet tysięcy tego typu instalacji nawet mnie się coś takiego zdarza. Ślepota...
1.8TDCI sam silnik poza "wpadką" z rozrządem (vide 1.8TDDI) nie jest zły. Problem stanowi osprzęt marki DELPHI, który później wyeliminowano (w Mondeo MKIV). Tak, na nieregenerowalnego Simensa i do tego jeden z nowych wtryskiwaczy sterownik potrafi zinterpretować jako zwartą cewkę:):)
Cześć, liczyłem na Ciebie ;). Poratujesz schematem wtryski -->kostki ECU, żebym miał łatwiej zlokalizować piny w kostce. Pod Clipem różnica ciśnienia zalecanego i rzeczywistego praktycznie taka sama. Milisekundowa odchyłka ale to chyba normalne. Chyba jednak tak nie ma. Jest to pierwszy przypadek z jakim się spotkałem. Pozostałe ładnie schodziły z obrotów...
df052 zwarcie do masy, przepatrzyłem instalację podmieniłem sterownik no i finał tragiczny bo uszkodzony NOWY wtrysk z Renault prosto z opakowania , przebicie występowało tylko w momencie pracy, na testy izolacji wypadł dobrze 180kom.
Nie opór tylko napięcie. Skoro na wlutowanym mostku spada do 1,5V to albo mostek robi zwarcie albo trafo szlak trafił. Wylutuj go i zmierz napięcie na tym transformatorze. Co to w ogóle jest za zasilacz. Daj no zdjęcia całości.
Transformator możesz traktować jak zwarcie w momencie załączania gdy trafisz pechowo i rdzeń się nasyci, masz wtedy ok 100-150A prąd i C10 może też wyzwolić. Najlepiej soft start lub wymiana na przetwornice ale one nie zniosą tyle co transformator (przepięć).
To, co pokazałeś na zdjęciu to nie przekaźnik tylko transformator impulsowy inwertera. Zasilacz się wyłącza, ponieważ najprawdopodobniej jest zwarcie na tranzystorach od traf inwertera sprawdź tranzystory zaznaczone na czerwono czy nie mają zwarcia, wymień dwa niebieskie kondensatory przy nich. Dodatkowo sprawdź czy nie ma zwarcia na diodach zaznaczonych...
Odłączaj po kolei wszytko aż trafisz. Gdzieś masz zwarcie.
Witam Mam ten sam problem a dokładniej mój szwagier.... niebieski dym przy obrotach 2700-3000 i falujące obroty, brak mocy. Stało się to nagle w trasie zaświeciły się kontrolki na desce, ten telewizorek. Po zgaszeniu i odpaleniu było lepiej ale do pierwszego wciśnięcia gazu znowu kontrolki i nie idzie jechać. Błędy jakie były to ( przepływomierz (obwód...
Pisałeś, że masz jakiś skośnooki oscyloskop. Daj na wejście sygnał z generatora i chociaż spróbuj prześledzić gdzie go gubi. Nic Cię to nie kosztuje a może akurat trafisz na usterkę.
Moim zdaniem lepiej samemu kupić zaciskarkę i zrobić, jak kupisz gotowe kable to będziesz musiał wiercić dziurę min. 12mm wiertłem więc już dziura spora żeby przeszła wtyczka rj-45, a tak jak sam zrobisz wywiercisz otwór tylko na kabel 8mm a może nawet 6mm da radę. Zaciskarkę kupisz w sklepie za jakieś 20 kilka złotych, nie kupuj nie wiadomo jak drogiej...
Jak ich szukać? Pod jakim hasłem? Trzeba uważać żeby nie były zbyt wydajne prądowo (prąd zwarcia) bo elektronikę może szlak trafić.
Witam. Trafic 2007 2.0 dci mr780 Potrzebuje opis wtyku(5pin) wchodzącego do przepustnicy oraz oznaczenia miejsca (od strony złącza) gdzie dochodzi do sterownika silnika. Po poruszeniu wiązką silnika pokazało błąd „czujnik pozycji zaworu przepustnicy / stały / zwarcie lub obwód przerwany. Ew podpowiedz jak sprawdzić samą przepustnicę
To w takim razie elektrozłom lub serwis. Nikt nie sprawdzi za ciebie gdzie np. cyną nasmarkałeś i zrobiłeś zwarcie. Ewidentnie coś przy twojej ingerencji się uszkodziło. A robić zwarcie w miejscu bezpiecznika bez weryfikacji czy nie ma za nim zwarcia to niezbyt trafiony pomysł.
Jeśli zewrzesz +12/+5V do masy, to szlag trafi twój zasilacz. Nie kombinuj. Poza tym, zasilacz do wymiany, koniecznie.
Witam. W ostatnim czasie trafiły mi się dwie identyczne pralki Mastercook - obie martwe. Na module identyczne uszkodzenia - triak blokady i tranzystor smd (między triakiem a mikroprocesorem). W jednym przypadku blokada była uszkodzona, w drugim zalanie wtyku na module. Wymiana triaka i tranzystora nic nie daje. Na obwodzie 5V (za stabilizatorem 78M05)...
To trzeba byłoby zastosować diody przynajmniej 5A i transformator o znacznie mniejszym prądzie (z 500mA). Na zwarciu większość diod szlag trafi. Zenerka to też słaby pomysł, bo nawet 5W może tego nie przeżyć.
:arrow: Michał uszkodzony bezpiecznik. Elektrolit po prostowniku nie naładowany bo jak? Miernik ma na pewno cyfrowy. Udowodnij że zwarcie nie będzie piszczało jak trafi na zwarcie. coś zniszczyło bezpiecznik tak czy nie? O tym że omomierzem nie mierzymy pod napięciem chyba wie...
Sprawdz napiecie stale na wyjsciach glosnikowych wzgledem masy. jesli jest rozne od polowy napiecia zasilajego to prawdopodobnie padla koncowka mocy, jesli jest prawidlowe na wszystkich to mozesz miec zwarcie w instalacji glosnikowej. tak naprawde to przyczyn moze byc calkiem sporo i nie sposob przy tak malej ilosci informacji trafic w "dziesiatke"
zdejm wtyczkę z zaworu EGR i uruchom silnik (problem spowodowany zwarciem zgięty pin ) Dodano po 3 może być także zabrudzony lub nadający się do wymiany czujnik położenia wału Dodano po 3 Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni...
Pod tym kątem też nie mają się czego wstydzić, jeden z największych prądów zwarcia jakie dotychczas trafiłem.
Witam Czy opierając się o oryginalny schemat było by warto odbudować tę część układu? Moim zdaniem - TAK. Dlaczego? Czasem może się trafić jakieś zwarcie (oczywiście przypadkowe) kabli wyjściowych. Ten układ ogranicza prąd płynący przez tranzystory końcowe do całkowicie bezpiecznej wartości i robi to natychmiast - bezpiecznik topikowy działa po znacznie...
Faktyczne zwarty tranzystor sterujący traf. Dziekuję Koledze.
To mogę zasugerować dwie rzeczy, wypnij HDMI, może kabel jest trafiony i robi jakieś zwarcie (zaczytane z internetu, bo nie wiem co ma uszkodzony kabel HDMI do braku obrazu ze smartTV). Druga to restart TV do fabrycznych. Tu, jak nie masz w ogóle obrazu w menu TV zostaje tylko zajrzeć do manuala.
Na rysunku jest pamiec (taki prostokacik) - wystarczy zewrzec obojetnie jakie 2 nogi zaznaczone na czerwono (opisane jako i/0). Alternatywa jest zwarcie nog o odpowiednich numerach na procesorze (kwadracik) i tych nog wlasnie Ty szukasz - efekt jest ten sam a w pamiec mi zawsze bylo latwiej trafic :P. Pozdrawiam: ==Lynx==
zrobiłeś błąd lutowania(zwarcie lub przerwę)
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
Sprawdzałem juz to Pobor prądu jest standardowy jak w tym aucie - ja nie moge trafic w moment zwarcia bo to sie dzieje nie regularnie. Masę dodałem nawet dodatkowo. Odniosłem wrazenie ze po dodaniu masy jakby ten bezpiecznik przepalal się czesciej. Dwa razy przy moich probach padł w momencie wygaszenia po czasie zarowki podsufitkowej. A błedey - nie...
Tym niemniej warto by było sprawdzić termowizją, czy coś się zanadto nie grzeje i pomierzyć elementy. Objaw faktycznie nie jest typowy, a odcięcie dostępu do NANDów i wystawienie SATAFIRM S11 może wynikać ze zwarcia otworów. Miałem już historie, kiedy problem wynikał z uszkodzenia pamięci, ale też kiedyś trafiło się zwarcie wewnątrz laminatu. Oczywiście...
A mi się ostatnio trafiła fabrycznie zwarta faza z ochronnym, w kablu do PC. Dobrze, że używałem w pracy (sprawna instalacja), bo w domu (brak styków ochronnych) po takim użyciu kabla mógłbym już nic więcej nie napisać na elektrodzie :D
Niestety przy okazji żarówka od LFO postanowiła sobie zrobić zwarcie i szynę dodatnią szlag trafił i pewnie coś jeszcze... Jak to zrobiła zwarcie? Żarówki przy przepaleniu czasem robią zwarcie ale w obwodzie jest potencjometr który powinien coś ograniczyć i tranzystor, w tranzystorach z metalową obudową po zwarciu palą się druty bondingowe w środku...
Trafic II 2002 r, 1.9 dCi z manualną klimatyzacją. Auto po gruntownym serwisie klimatyzacji. Wymienione wszystko poza chłodniczką w kabinie. Klimatyzacja działała do momentu zimy. Nie sprawdzana. Teraz jak nacisnę przycisk AC nie załącza się sprężarka i co ciekawe, jak chcę zgasić auto kluczykiem, to wszystko zostaje w normie tj. nie gaśnie silnik,...
W obwód zasilania wtargnela mysz która spowodowała zwarcie. Nieszczęsna trafiła pomiędzy fazę a PE, powinno zadziałać zabezpieczenie w rozdzielnicy (RCD lub nadprądowy) trzeba tam szukać.
Gdyby było takie zwarcie jak piszesz to chyba już by ci się auto spaliło. Sugeruje weź Miernik dołącz dwa przewody do aku Miernik do środka i jedziemy ładowanie powyżej 14v i zobaczymy kto trafił
dziękuje za zainteresowanie tematem, zacznę od tego że na naładowanym akumulatorze też nie działa, PROBLEM POLEGAŁ NA: przy klemie (+) ,przy akumulatorze odchodzą dwa przewody z czego jeden idzie przez taką plastikową obudowę (do alternatora i rozrusznika), po rozebraniu zobaczyłem tam dwie grurbe płytki które były wcześniej zlutowane- rozumiem że takie...
Ale nie przebicie na radiator tylko między nóżkami. Jeśli trafisz na jakiekolwiek zwarcie na dowolnej kombinacji nóżek na jednym tranzystorze to niestety....
Jeśli nie używasz wzmacniacza do nagłaśniania linii radiowęzłowej to wywal transformator wyjściowy on jest napewno źródłem wspomnianych zakłóceń miałem to samo na takim modelu jak też na WK 120 nie usuwaj zabezpieczeń przy tak potężnym transformatorze w razie zwarcia szlak trafi tranzystory końcowe
Jest to moja pierwsza napraw UPS, akumulatory rozładowane do 0. Podłączyłem do przekaźnika 12V, przekaźnik ruszył, ale na wtyczce jest zwarcie. Pomierzyłem i trafiłem na 2 uszkodzone diody IN4007S (zwarte) oraz FB11N50A (zwarty). Co wstawić jako zamiennik?
Musisz zdjąć radiator i sprawdzić będzie napisz na nich. Wszystkie w gałęzi są połączone razem tzn wszystkie emitery razem i wszystkie kolektory razem dla zwiększenia prądu, nie muszą być wszystkie w gałęzi zwarte wystarczy że jeden będzie. Czeka Cię odlutowywanie wszystkich i sprawdzanie jak trafisz zwartego to reszta może już nie mieć zwarcia. Pozdrawiam...
dla uniknięcia szkód proponuję Allena do sieci wpiąć z włączoną szeregowo żarówką o mocy ok. 200 -300W. W W razie zrobienia przypadkowego zwarcia ta żarówka nic nie da. Ładunek zgromadzony w kondensatorach zasilacza zrobi swoje., Ten uklad jest o tyle "przyjazny", że na (+/-) zasilaniach końcówek sa bezpieczniki. I w takiej sytuacji w ich miejsce wpinam...
Zwarty zwój ci się trafił, gdzieś na tych drutach musisz mieć uszkodzoną izolację.
Cześć, mam problem teoretyczny, jestem na etapie pracy dyplomowej na studiach: Mam transformator do zgrzewarki oporowej punktowej (do blach ze stali niskowęglowej, niskostopowej, nieokreślona grubość, nie do ogniw), chodzi mi o jego dobór, a potem o złożenie prostego układu elektrycznego w programie - nie rozumiem do końca tego, jak działa układ elektryczny...
Bry Pytam bo już nie mam siły. Któregoś dnia wyskoczył check engine, wiadomość check injection I blad p0100. Poczytałem i wymieniłem przepływie, dalej to samo, następnie map sensor ten z lewej koło filtra, dalej to samo. Dziś miałem troszkę więcej czasu i siedzę na garazu i odłączam różne czujniki. Gdy odłączyłem przepływie pokazał się następny błąd...
objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty alternator lecz nie pracuje równo trzęsie się i dymi na biało,po podłączeniu alternatora zaczyna dusić się i gaśnie, drugi problem z którym boryka się mechanik to taki iż po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy nie ma zmian mowa o cylinder 1 i 2 od strony rozrządu, po odpięciu wtyczek 3 i 4 jest różnica...
miernik pokazuje 0.2Ω na obydwu A co pokazuje po zwarciu sond? Nie trafiłem jeszcze na zwarte opory, ale może się trafiają. Tak to wygląda, dwa 8,2Ω i bez wątpienia rezystory. Trzeci był oznaczony na PCB ROPP, ma rezystancję 0,3Ω. Z pasków wynika że powinien mieć 22,8Ω. Liczę na waszą pomoc Zdjęcie słabe, ale raczej 1,8kΩ i...
Jeśli to nie bańka to sprawdź R264 470om/2W Dodano po 4 Jeżeli ten rezystor jest trafiony można go na chwile zewrzeć powiano odchylanie wskoczyć .
Tu nie chodzi o urzadzenie, a czlowieka. Czlowieka moglo by trafic gdyby bylo przebicie. Wyobraz sobie ze podlaczasz kabel (L) z gniazdka bezposrednio do metalowej obudowy komputera. Latwo sie domyslic ze jezeli dotknal bys takiej obudowy to moglo by byc boloesne doswiadczenie. Jezeli ta obudowa podlaczona jest do bolca to prad poplynie do tego bolca...
Do autora - szkoda że już je oddałeś, ja dopiero teraz oczytałem wątek. W zasilaczu nadajnika BD912 wystarczy w zupełności , tylko tak jak wspomniał któryś z kolegów wyżej , musisz zastosować przekładkę aby nie dotykał do blachy - oryginalny tranzystor jak zauważyłeś był w obudowie. Jedyne co będziesz musiał zrobić to dokonać regulacji mocy bo moc wzrośnie...
Witam, może na przyszłość się komuś przyda. Poniżej kody błędów w przypadku uszkodzenia zaworu EGR i jego sterowania. Jak widać, może ich być całkiem sporo. Jakiekolwiek zwarcie w obwodzie elektrycznym wewnętrznym zaworu powoduje jego nieprawidłowe działanie w różnym zakresie. Urządzenie z pozoru proste w działaniu, ale tak do końca nie jest. Na pewno...
Zapewne w złaczu ekranu było zwarcie. Po podłaczeniu szlag trafił....
Witam. Silnik M9R . Gaśnie czasami w czasie jazdy,a czasem zaraz po rozruchu. Błędy to:DF891(CC.0) i DF982(CC.0) czyli zasilanie wtryskiwaczy zespołu 1 i 2 zwarcie do masy. Nie wiem jak dokładnie interpretować te błędy. Jeden wtryskiwacz ma rezystancję prawie 10 razy mniejszą od pozostałych. Pojemności nie mierzyłem. Słyszałem,że mniejsze różnice kwalifikują...
bartezzz powiem ci szczerze chcesz wyj... kase w bloto na slimce prosze bardzo a dlaczego to juz ci mowie 1 duzo slabsze wykonanie niz fat 2 slabe chlodzenie 3 niepodlaczysz dysku twardego 4 mobdo tylko i wylacznie jako przerobka efektem tego szajsu jest oplakany bo czesto padaja lasery albo plyta glowna bo ten szajs sam z siebie pada i robi zwarcie...
Mogłeś go przegrzać, mogłeś "zgrzać" 2 lub więcej ścieżki ze sobą powodując zwarcie, mogłeś też trafić na "lewego" TDA co też się zdarza.
Scalak IC1 prawdopodobnie trafiony. Trzeba sprawdzić kondensatory na zwarcie, a wartość rezystora jest podana na nim w kodzie barwnym.
Co do playerka, to jedyne ryzyko polega na tym, że jeśli będziesz coś na niego wgrywał i w tym czasie go odłączysz, to Ci się zrobi "kaszanka" z zawartości jego pamięci i może być potem problem jeśli np. się zawiesi. Zapis jest buforowany, więc mimo że pozornie się już zakończył może jeszcze trwać i to nawet kilkanaście sekund. Co do myszki PS/2 to...
Miałem Nexie, niby przodem Lanosa, ale wiem od mechanika z Daewoo, ze to nie było to samo. Lanos miał zmiany i mówił mechanik, ze ciezko było śledzić problemy z elektryka. Może Tobie się to właśnie trafiło? Zwarcie jakieś w instancji gdzieś? Nie było zmian? Odcięcia zapłonu, pompy itp? Prześledzić by trzeba całość od aku, poprzez bezpieczniki do pompy...
DF052 z opisem obwód sterujący wtryskiwacza, nieciągły, zwarcie do masy (komputer NIE OPISAŁ CZY DOTYCZY TO KONKRETNEGO WTRYSKU) Tam są wtryski w parach 1-4 2-3 . Podłącz clipa lub autocoma to będzie widać więcej i dokładnie ;-) Zostaw wiązkę i komputer w spokoju to jest wina wtrysku możliwe że nowego ( pewnie używanego który był uszkodzony i dlatego...
Był tylko jeden błąd na kontrolce imo zwarcie do masy. Na reszcie czystko. Dostałem schemat zacisk 30 po przekaźniku systemowym wtyczka czarna 64 piny Q3, Q4 wtyczka czarna 32 pinG1 zacisk 15 czyli stacyjka wtyczka czarna 32 pin D1 masa wtyczka czarna 32 G3, G4, H1, H4 oraz zacisk 30 po przekaźniku systemowym wtyczka szara 48 piny M3, M4 masy się zgadzają...
Cewka nie ma dużej rezystancji. Wyjmując ją odłączyłeś obwód od zwarcia. Tak na 90% trafiony driver albo mniej prawdopodobne któraś z diod.
No to w jaki sposób mamy Ci doradzić skoro nie jesteś elektrykiem? Chyba nie w taki sposób, że zrobisz zwarcie nietrafionymi radami upalając zabezpieczenie termiczne zasilając dwa przewody zabezpieczenia termicznego fazą i neutralnym? A może już to zrobiłeś i stąd masz brak podtrzymania cewki elektromagnetycznej stycznika? Na dobrą sprawę masz tylko...
Dobrze myślisz. Najprawdopodobniej wiercąc otwory pod kołki trafił w przewód i jest nie zwarcie a przerwa. Jeżeli trafił w przewód zerowy to pewnie nawet nie zrobił zwarcia i może tego nie być świadomy. sprawdzić trzeba przejścia między lampami. Jak uszkodził jeden przewód to można by pokusić się o podłączenie bez przewodu ochronnego, lub kucie i wymiana...
To fakt, w intercarsie do golfa III kosztuje prawie 600 zł taki wentylator. Moze drabinka sie skopcila, spróbuj ja pominąć. Jesli dalej nic, to trza rozebrać silnik i obejrzeć szczotki. Mogl rowniez wytrzec sie komutator i robi zwarcie, a wtedy silnik do wyrzucenia niestety. Montaż z powrotem obudowy silnika nie jest prosty,ale da się zrobić. Zobacz...
trafic zwarcie zwarcie renault trafic zwarcie trafic wtryski
silnik pompy hydroforowej magneśnic wirnik komunikat micra satel
klimatyzacja galanz device sleep
GoodWe Poland MV – parametry profilu sieciowego, ustawienia OV/UV, LVRT, Q(U), P(f) Inwerter sieciowy GoodWe, Fronius, Huawei – parametry ustawienia Poland, normy PN-EN 50549